0

پشتیبانی اسنپ فود

پشتیبانی اسنپ فود

اسنپ فود و سایر کسب‌وکارهای فعال در حوزه ارسال سریع و دلیوری غذا به‌طور معمول حجم بالایی تماس با واحد پشتیبانی را دریافت می‌کنند. دیر رسیدن غذا، سرد بودن آن، استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت، خوش‌طعم نبودن و… جزء ایراداتی است که بسیاری از کاربران مطرح می‌نمایند. گاهی نیز امکان دارد مشکلاتی در پرداخت پیش ‌آمده باشد؛ مانند اعمال‌ نشدن کد تخفیف اسنپ فود؛ که در هر صورت مشتریان اولین جایی که برای مطرح کردن مشکل به ذهنشان می‌رسد پشتیبانی اسنپ فود است. به‌طور کلی اغلب کاربران پس از ثبت سفارش به دنبال پیگیری سفارش اسنپ فود و مطلع شدن از روند آماده‌سازی و ارسال سفارش خود هستند. به همین دلیل این مطلب را به معرفی راه‌های ارتباط سریع با پشتیبانی اسنپ فود اختصاص داده‌ایم.

اسنپ فود

اسنپ فود سامانه سفارش آنلاین غذا است که با انتخاب آدرس یا جستجوی محله مورد نظر، لیستی از رستوران‌های فعال در آن منطقه را برایتان به‌نمایش درمی‌آورد. به ‌این ‌ترتیب می‌توانید بر اساس اطلاعات ثبت شده در پروفایل هر رستوران و همچنین منوی آن علاوه بر مطالعه نظرات سایر کاربران، یک رستوران بسیار مناسب و ایده‌آل را انتخاب کنید که با ذائقه و سلیقه شخصی شما مطابقت کاملی داشته باشد. به‌خصوص که این پلتفرم باهدف ایجاد یک فرهنگ غذایی جدید تاسیس شده و با معرفی انواع رستوران‌های ایرانی، ایتالیایی، چینی، گیاهی، سنتی و… فرصت مزه کردن غذاهای متنوع و محبوب ایران و سایر کشورها را در اختیارتان می‌گذارد.
سفارش غذا در اسنپ فود با استفاده از کدهای تخفیف و همچنین بهره‌مندی از تخفیف‌های ارائه شده توسط خود رستوران‌ها نیز امکان‌پذیر است. این‌گونه می‌توانید لذیذترین و متنوع‌ترین وعده‌های غذایی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب از اسنپ فود سفارش دهید. ناگفته نماند برای ثبت سفارش و افزودن غذا به سبد خرید حتماً باید مراحل ثبت نام در اسنپ فود را طی کرده و حساب کاربری داشته باشید. در نهایت وارد مرحله پرداخت می‌شوید و در صورت داشتن کد تخفیف می‌توانید آن را همراه با اطلاعات کارت ‌بانکی خود در فیلد مخصوص وارد کرده و دکمه پرداخت را بزنید تا سفارش شما ثبت نهایی شود. پس از آن زمان انتظار برای تهیه و همچنین ارسال سفارش را مشاهده خواهید کرد.

اسنپ فود

ارتباط با پشتیبانی اسنپ فود

در سفارش از اسنپ فود به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین سامانه‌های سفارش آنلاین غذا با همه امکانات و نقاط مثبتش گاهی ممکن است مشکلاتی برایتان پیش بیاید که باعث نارضایتی‌ شما شود. در چنین شرایطی برای رفع مشکل می‌توانید با مرکز پشتیبانی مشتریان اسنپ فود ارتباط بگیرید. برقراری ارتباط با پشتیبانی اسنپ فود راه‌های مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

• تلفن پشتیبانی اسنپ فود

اگر به دنبال روشی سریع و ساده برای ارتباط با پشتیبانی اسنپ فود هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم تلفن پشتیبانی اسنپ فود تهران 96623434 – 021 را شماره‌گیری کنید تا تیم پشتیبانی این پلتفرم پاسخ‌گوی سوالات و مشکلات شما باشند. در واقع تماس با پشتیبانی اسنپ فود جزء نخستین روش‌های برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی این سامانه بوده که در حال حاضر نیز افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. با توجه ‌به این که اغلب کاربران ترجیح می‌دهند گله و شکایت یا به‌طور کلی مشکل خود را مستقیماً با کارشناس مربوطه در میان بگذارند؛ طبیعی است که تعداد تماس‌های گرفته شده با واحد پشتیبانی اسنپ فود بسیار زیاد باشد؛ بنابراین اگر به سراغ پشتیبانی تلفنی اسنپ فود می‌روید خودتان را برای کمی معطلی آماده کنید. منتها در نهایت خیالتان راحت خواهد بود که تیم پشتیبانی این مجموعه به مشکلتان رسیدگی خواهند کرد.

• پشتیبانی آنلاین اسنپ فود

پشتیبانی آنلاین اسنپ فود با این هدف راه‌اندازی شد که مشکلات و شلوغی‌های پشتیبانی تلفنی این مجموعه کم‌تر شود. به‌خصوص که از اسنپ فود گرفته تا هر کسب‌و‌کار دیگری به‌خوبی می‌داند که موفقیت و سودآوری‌اش در گرو رضایت مشتری و کاربران است. به همین دلیل پشتیبانی آنلاین نیز به روش‌های پشتیبانی اسنپ فود اضافه شد تا تعداد بیشتری از کاربران بتوانند مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه در میان بگذارند. در این روش به‌راحتی می‌توانید پیام خود را به آدرس ایمیل info@snappfood.ir بفرستید تا توسط کارشناسان اسنپ فود به آن پاسخ داده شود.

پشتیبانی آنلاین اسنپ فود

• ارسال تیکت در اسنپ فود

تیکت پشتیبانی یک روش جالب و کارراه‌انداز برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی اسنپ فود و بسیاری از سامانه‌ها و سایت‌های مختلف است. برای این کار باید در وب‌سایت این مجموعه وارد بخش “تماس با اسنپ فود” شوید. در این قسمت یک فرم مخصوص را مشاهده خواهید کرد که فیلدهای مشخصی برای وارد‌کردن موارد زیر دارد:
نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تماس و در نهایت سوال یا مطلبی که قصد مطرح‌ کردنش را دارید.
پس از تکمیل‌کردن فرم گفته شده با کلیک روی “ارسال نظر” نظر و پیشنهاد شما برای کارشناس مرکز تماس و پشتیبانی مشتریان اسنپ فود فرستاده خواهد شد.

• شبکه‌های اجتماعی اسنپ فود

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که کسب‌و‌کارهای بزرگ و معروفی همچون اسنپ فود فرصت چندانی برای پاسخ‌گویی به پیام‌های شبکه‌های اجتماعی خود ندارند؛ درحالی‌که ارسال پیام به شبکه‌های اجتماعی اسنپ فود یکی از روش‌های محبوب و سریع برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی این پلتفرم است؛ بنابراین همین حالا می‌توانید پیام خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی زیر به گوش کارشناسان پشتیبانی اسنپ فود برسانید:
تلگرام: Snappfood
اینستاگرام: Snappfood_ir
توییتر: Snappfood

اینستاگرام اسنپ فود

آدرس شعبه مرکزی اسنپ فود (برای مراجعه جهت پیگیری حضوری)

از همه روش‌های ارتباط سریع با پشتیبانی اسنپ فود که بگذریم گاهی کاربران این سرویس به دلیل ترجیح شخصی یا سایر شرایط مایل به مراجعه حضوری به شعبه مرکزی و دفتر مدیریت اسنپ فود هستند. شاید شما نیز جزء کسانی باشید که تا حضوراً سری به دفتر مرکزی اسنپ فود نزنید، خیالتان بابت رسیدگی آن‌ها راحت نخواهد شد. شاید هم مشکلی که در ثبت سفارش از این پلتفرم برایتان پیش‌ آمده آن‌قدری مهم است که ترجیح می‌دهید مستقیماً آن را با مدیران این سامانه در میان بگذارید؛ در این صورت برای پیگیری حضوری می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:
تهران، بلوار میرداماد، پلاک ۳۶۵

آموزش ارسال تیکت به اسنپ فود

همان‌طور که گفته شد برای ارسال تیکت پشتیبانی اسنپ فود ابتدا باید وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن این پلتفرم شوید. در صفحه اصلی سایت یا اپ اسکرول کرده و روی گزینه تماس با اسنپ فود کلیک کنید. در ادامه صفحه جدیدی برایتان باز خواهد شد که فرم زیر در آن قرار گرفته است. پس از واردکردن اطلاعات خود یعنی نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره‌ تلفن نوبت به انتخاب تیم مورد نظر می‌رسد. با توجه ‌به این که قصد ارسال تیکت پشتیبانی را دارید، باید “مدیر مرکز تماس و پشتیبانی مشتریان” را انتخاب کنید و سپس نظر/سوال/ انتقاد خود را بنویسید و گزینه “ارسال نظر” را بزنید.
ناگفته نماند با انتخاب هر یک از گزینه‌های “مدیر تیم قرارداد با رستوران‌ها”، “مدیر تیم ارتباط با رستوران‌ها و “مدیر محصول” می‌توانید برای آن‌ها نیز تیکت ارسال کرده و مورد مدنظر خود را مطرح کنید. ارسال تیکت پشتیبانی به اسنپ فود جزء روش‌های ارتباطی نسبتا زمان‌بر با پشتیبانی این مجموعه است. به‌طوری‌که پس از ارسال تیکت، تیم پشتیبانی اسنپ فود به نوبت پیگیری‌های لازم را انجام داده و پاسخ‌گوی همه موارد خواهند بود اما این پاسخ درجا و فوری نیست. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که فرستادن تیکت پشتیبانی در عمل به همان سادگی و آسانی گفته شده است؛ در نتیجه همواره می‌توانید از این روش کاربردی و بی‌دردسر برای ارتباط با پشتیبانی اسنپ فود در موارد غیرضروری استفاده کنید.

کیفیت و سرعت پاسخ‌گویی پشتیبانی اسنپ فود

اگرچه مرکز پشتیبانی اسنپ فود در ابتدا به‌صورت تلفنی پاسخ‌گوی سوالات و مشکلات کاربران بود؛ اما به دلایلی مانند طولانی ‌بودن صف انتظار، تداخل میان تماس‌های ضروری و غیرضروری در روزهای شلوغ کاری، وجود برخی محدودیت‌ها مانند عدم امکان ارسال تصویر سفارش و… نارضایتی‌هایی برای کاربران و حتی تیم پشتیبانی ایجاد شده بود. رفته‌رفته با روی کار آمدن پشتیبانی آنلاین این مشکلات بسیار کمتر شد. به‌طوری که هم‌اکنون مرکز تماس و پشتیبانی آنلاین اسنپ فود به‌راحتی می‌تواند به مشکلات و درخواست‌های مشتریان رسیدگی کرده و یک تجربه کاربری عالی به آن‌ها بدهد‎‌؛ بنابراین می‌توان گفت که پاسخ‌گویی پشتیبانی اسنپ فود به لحاظ کیفیت و سرعت کاملاً ایده‌آل و مناسب است.
همچنین پلتفرم اسنپ فود با پیش‌بینی روش‌های ارتباطی مختلف می‌تواند مشکلات مشتریان را دسته‌بندی کرده و با سرعت بیشتری به آن‌ها پاسخ دهد. به‌این‌ترتیب دیگر سیل عظیمی از کاربران با واحد پشتیبانی تماس نمی‌گیرند یا این طور نیست که همه آن‌ها برای حل مشکل خود از پشتیبانی آنلاین و ارسال ایمیل استفاده کنند؛ بلکه هرکس بر اساس علاقه و صلاح‌دید خود یکی از روش‌های ارتباط سریع با پشتیبانی اسنپ فود را انتخاب می‌نماید.

شرایط مرجوعی اسنپ فود

سامانه سفارش آنلاین غذای اسنپ فود یک پلتفرم بسیار معتبر و محبوب است که باعث برقراری ارتباط میان مشتری و رستوران‌های سراسر ایران می‌شود. به همین دلیل همواره در تلاش بوده تا با بهترین و معتبرترین رستوران‌ها همکاری کند. با این تفاسیر طبیعی است که این سرویس هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت غذاها و نحوه ارسال سفارشات توسط رستوران‌ها نداشته باشد. با این ‌حال برای خدمات‌دهی هرچه بهتر به هم‌وطنان عزیز در حد امکان پیگیری و مذاکرات لازم را با رستوران‌های مربوطه انجام می‌دهد تا مشکلات و دلخوری‌های پیش ‌آمده بین مشتری و هر رستوران به حداقل برسد. ناگفته نماند مسئولیت ارسال سفارش‌های اکسپرس به‌طور کامل با پلتفرم اسنپ فود بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی به‌طور تمام ‌و کمال برای برطرف‌کردن آن اقدام خواهد کرد؛ منتها حتی در این‌گونه سفارشات نیز برای مرجوعی نمی‌توانید روی اسنپ فود حساب کنید.
حداکثر کمکی که اسنپ فود در مواقع اعلام ایراد یا مغایرت در سفارش تحویل شده توسط کاربران می‌تواند به آن‌ها بکند، بازگشت وجه پرداختی به اعتبار حساب یا ارسال کد تخفیف برای خریدهای بعدی است.

خرید از اسنپ فود

پیگیری سفارش اسنپ فود

پس از ثبت سفارش در اسنپ فود از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن این سامانه می‌توانید سفارش خود را پیگیری کرده و مشاهده کنید که در کدام یک از مراحل آماده‌سازی، ارسال و… قرار دارد. موضوع جالب درباره این پلتفرم دلیوری غذا آن است که زمان تحویل سفارش را به‌صورت حدودی و تخمینی به مشتری اعلام می‌کند. در واقع زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس پارامترهایی همچون سابقه رستوران مورد نظر و پیک، شرایط آب‌وهوایی، شلوغی مقطعی رستوران، شلوغی و کمبود پیک به‌صورت لحظه‌ای، فاصله رستوران تا محل تحویل سفارش و… محاسبه می‌شود. بنابراین بعد از ثبت سفارش حتی از زمان حدودی تحویل آن نیز مطلع خواهید شد. توجه داشته باشید پیگیری سفارش معمولاً کاری نیست که با استفاده از شماره تماس پشتیبانی اسنپ فود انجام شود آن هم در شرایطی که روش بسیار آسان‌تری برای این کار وجود دارد.
لازم است بدانید که بعد از سفارش غذا از اسنپ فود و در صورت تاخیر سفارش یا به‌طور کلی برای آگاهی از زمان تحویل آن به جای تماس گرفتن با شماره ‌تلفن اسنپ فود و انتظار برای وصل‌ شدن به کارشناسان این مجموعه می‌توانید روند آماده‌سازی و ارسال سفارش را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای در سایت یا اپلیکیشن این سامانه تماشا کنید. به‌خصوص که گاهی بسته به ترافیک کاری مدت بسیار زیادی را باید در صف انتظار بمانید تا تماس شما به تیم پشتیبانی این مجموعه وصل شود. طبیعتاً یک چنین انتظاری برای هیچ ‌کس خوشایند نیست به‌ویژه آن مشتری ناراضی که می‌خواهد سریعاً انتقاد و مشکل خود را با کارشناسان اسنپ فود در میان بگذارد.

سخن آخر

راه‌های ارتباط سریع با پشتیبانی اسنپ فود شامل تماس تلفنی، ارسال تیکت، پشتیبانی آنلاین و شبکه‌های اجتماعی است. در واقع از طریق این روش‌های ارتباطی می‌توانید با مرکز پشتیبانی اسنپ فود ارتباط برقرار کرده و علاوه بر مطرح‌کردن نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود تخلف‌های زیر را نیز به آن‌ها اطلاع دهید:
• دریافت هزینه ارسال بیشتر در اسنپ فود در مقایسه با سفارش تلفنی (این گزینه برای رستوران‌های اسنپ اکسپرس قابل گزارش نیست؛ زیرا هزینه ارسال این رستوران‌ها بر اساس تعرفه اکسپرس محاسبه شده و امکان دارد با هزینه ارسال سفارش تلفنی از همان رستوران فرق داشته باشد.)
• بالاتر بودن قیمت غذا در منوی اسنپ فود نسبت به منوی رستوران
• دریافت هزینه بیشتر برای بسته‌بندی در هنگام ثبت سفارش در اسنپ فود
• مالیات بیشتر در سفارش غذا از اسنپ فود
در نهایت گزارش و پیام شما توسط تیم پشتیبانی این سامانه سفارش آنلاین و تحویل غذا بررسی شده و چنانچه در حیطه وظایف و مسئولیت‌های آن‌ها باشد کلیه اقدام لازم را برای رفع مشکل انجام می‌دهند. نکته قابل ‌توجه در مورد روش‌های گفته شده برای ارتباط سریع با پشتیبانی اسنپ فود آن است که همه آن‌ها به‌آسانی قابل ‌انجام هستند. در واقع ارسال تیکت بر خلاف نام ناآشنایش حتی از برداشتن تلفن و تماس ‌گرفتن با پشتیبانی اسنپ فود نیز آسان‌تر است. از آن سو فکر نمی‌کنیم در پشتیبانی آنلاین اسنپ فود از طریق ارسال ایمیل یا پیام فرستادن در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام این سامانه نیز با سختی و مشقت چندانی روبه‌رو شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *