0

دانلود اپلیکیشن اسنپ فود (Android + iOS)

اپلیکیشن اسنپ فود

گسترش علوم برنامه‌نویسی و امکان استفاده از اینترنت، موقعیت‌های جالبی را در زندگی روزمره به وجود آورده است که شاید در گذشته یک رویا بود. امروزه اپلیکیشن‌های متعددی طراحی و عرضه شدند که زندگی را به‌طور چشم‌گیری آسان‌تر کرده‌اند. اپلیکیشن اسنپ یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است که خدمات و محصولات بسیار متعددی را به شکل مجازی ارائه می‌کند. در این مطلب به آموزش دانلود برنامه اسنپ فود و شرایط استفاده از آن خواهیم پرداخت. با نصب اسنپ فود سفارش و خرید غذا و انواع مواد غذایی برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

اسنپ فود

اسنپ فود یکی از اولین زیرمجموعه‌های پلتفرم اسنپ به شمار می‌رود که سال‌هاست در حوزه فروش آنلاین غذا فعالیت می‌کند. در ابتدای کار این بخش تنها امکان سفارش غذا از رستوران‌های اطراف را مقدور کرده بود اما در حال حاضر تنوع محصولات و خدماتش بسیار زیاد است. تمامی مواد خوراکی مانند محصولات سوپرمارکتی، لبنیات، پروتئین، شیرینی‌جات و حتی محصولات مربوط به عطاری‎،‌‌ ‌گل و گیاه در اسنپ فود به‌ فروش می‌رسد.

اسنپ فود خدمات خود را از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت خود ارائه می‌دهد. استفاده از اپلیکیشن شرایط بسیار بهتر و آسان‌تری را برای شما مهیا خواهد کرد. این شرکت برای دسترسی کلیه ایرانیان به خدماتش، نرم افزار خود را هم در نسخه اندروید و هم آی او اس طراحی کرده است. اگر تاکنون اپلیکیشن اسنپ فود را نصب نکرده‌اید، همراه ما باشید تا قدم به قدم به این آموزش بپردازیم.

دانلود اپ اسنپ فود برای اندروید

بسیاری از تلفن‌های هوشمند موجود در بازار ایران از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. برندهای معروف سامسونگ، شیائومی، نوکیا و… محصولات خود را به کمک همین سیستم ‌عامل عرضه کرده‌اند.

با توجه به محبوبیت این سیستم عامل و کاربرد زیاد آن در ادامه به آموزش دانلود اسنپ فود برای اندروید خواهیم پرداخت.

1- انتخاب روش دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن اسنپ فود به واسطه محبوبیت زیاد از پلتفرم‌های متعددی قابل دانلود است. شما در مرحله اول باید انتخاب کنید که از چه سایت یا اپلیکیشنی باید استفاده کنید. پلتفرم‌هایی مانند بازار و مایکت از گزینه‌های مناسب برای دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی محسوب می‌شوند. در ادامه روند آموزش را با کمک پلتفرم بازار پیش می‌بریم.

2- نصب و راه‌اندازی مرجع دانلود

اگر بازار یا هر یک از مراجع دانلود اپلیکیشن موبایل را در گوشی خود نصب ندارید بهتر است ابتدا نسبت به نصب آن‌ها اقدام کنید. برای این کار کافی است اسم مرجع مدنظر خود را در گوگل سرچ کرده و فایل نصبی آن‌ها را دانلود و استفاده کنید. پس از راه‌اندازی این پلتفرم‌ها می‌توانید از طریق آن‌ها به فایل قابل دانلود اپ اسنپ فود دسترسی داشته باشید.

3- پیدا کردن اپ اسنپ فود

جهت دانلود اسنپ فود از بازار باید نام این مجموعه را در نوار جستجوی اپلیکیشن بازار سرچ کنید و یا به کمک دسته‌بندی‌های این مجموعه نام اسنپ فود را پیدا کنید.

نکته: خدمات اسنپ فود هم از طریق اپلیکیشن مستقل اسنپ فود قابل دریافت است؛ هم می‌توانید به کمک سوپر اپلیکیشن اسنپ به کلیه خدمات آن، که شامل اسنپ فود نیز می‌شود دسترسی داشته باشید. در این راستا پیشنهاد می‌شود ابتدا نیازهای خود را شناسایی و سپس جهت دانلود اپلیکیشن مناسب اقدام کنید.

اسنپ فود در بازار

4- بررسی مشخصات اپ و دانلود آن

شما با جستجوی نام اسنپ فود در بازار با پلتفرم‌های مشابه آن نیز مواجه خواهید بود، با توجه به تصاویر و توضیحات بهتر است اپلیکیشن اصلی را پیدا و دانلود کنید. در صفحه مشخصات اپلیکیشن نیز توضیحاتی ثبت شده است که پیشنهاد می‌شود قبل از دانلود برنامه آن‌ها را مطالعه کنید.

این اطلاعات شامل توضیحات سازنده برنامه درباره آن و شرایط و محدودیت‌هایی مثل حداقل نسخه سیستم عامل موجود، فضای خالی مورد نیاز در تلفن همراه، حجم برنامه و… می‌شود. علاوه بر این آمارهایی مانند تعداد نصب این اپلیکیشن، امتیازهای ثبت شده برای آن و… نیز موجود است که برای شناسایی فایل اصلی اسنپ فود کمک‌دهنده هستند. در بخش نظرات نیز می‌توانند تجربه سایر کاربران و هم‌چنین سوالات آن‌ها را بررسی کرده و به‌طور دقیق‌تری با اسنپ فود آشنا شوید.

پس از انجام تمامی این بررسی‌ها از بالای صفحه موجود گزینه نصب را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید تا دانلود اپلیکیشن اسنپ فود شروع شود. با توجه به سرعت اینترنتتان و حجم این برنامه که در هر نسخه آن می‌تواند متفاوت باشد باید زمانی را منتظر بمانید تا دانلود اپ اسنپ فود با موفقیت به اتمام برسد.

اسنپ فود در بازار

نصب اپ اسنپ فود برای اندروید

پس از دانلود برنامه اسنپ فود شما می‌توانید به‌طور مستقیم آن را از بازار نصب کنید. در صورت اعمال تنظیمات خاص در بازار حتی این کار ممکن است کاملا خودکار انجام شود. در نصب اپ اسنپ فود به موارد زیر توجه داشته باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید:

  • نصب برنامه از پلتفرم مرجع را در تلفن خود مجاز کنید
  • قوانین نصب و اجرای اپ را قبول کنید
  • در صورت نمایش تبلیغات تا زمان پایان آن صبر کنید
  • فضای ذخیره‌سازی کافی برای نصب و اجرای برنامه را در گوشی خود ایجاد کنید

دانلود اپ اسنپ فود برای ios

تلفن‌های برند اپل از سیستم عامل اختصاصی آی او اس پشتیبانی می‌کنند. با توجه به استفاده زیاد مردم ایران از این برند از گوشی هوشمند، بسیاری از پلتفرم‌ها نسخه IOS برنامه‌های خود را نیز عرضه کرده‌اند. همانند بازار که مرجعی برای دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی است، مراجع مختلفی مانند سیب اپ، سیب ایرانی، سیبچه و… نیز برای دانلود اپلیکیشن‌های نسخه آی او اس نیز در حال فعالیت هستند.

فضای پلتفرم‌های مخصوص، دانلود اپلیکیشن مشابه یکدیگر است و با بررسی آموزش استفاده هر یک از آن‌ها، کار با سایر برنامه‌ها نیز برای شما آسان خواهد شد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برعکس بازار و مایکت که عمده خدمات خود را به‌طور رایگان ارائه می‌کنند، پلتفرم‌های مربوط به اپلیکیشن‌های آیفون معمولا پولی هستند. به این صورت که شما برای استفاده از خدمات آن‌ها و امکان دانلود برنامه‌های مختلف باید اشتراک تهیه کنید.

هزینه این اشتراک برای هر مجموعه متفاوت است اما می‌توانید به کمک پلتفرم موپُن با بیشترین کد تخفیف نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره استفاده از کد تخفیف در اسنپ فود، روی این لینک کلیک کنید: نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ فود

در ادامه آموزش دانلود اسنپ فود آیفون را از پلتفرم سیب اپ مشاهده می‌کنید:

1- نصب برنامه مرجع و خرید اشتراک آن

شما می‌توانید با بررسی و مقایسه بین برنامه‌های مختلف، مخصوص دانلود اپلیکیشن‌های آیفون یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب باید فایل نصبی آن‌ها را از سایتشان دریافت و نصب نمایید. پس از دانلود و راه‌اندازی نیز، همان‌طور که قبلا اشاره کردیم باید نسبت به خرید اشتراک آن‌ها اقدام کنید تا بتوانید اپلیکیشن‌های مدنظر خود را دانلود نمایید. بهتر است قبل از دانلود هر پلتفرم از تنوع برنامه‌های ارائه شده توسط آن اطمینان حاصل کنید.

2- جستجوی اسنپ فود و یافتن فایل برنامه

در هر برنامه‌ای مانند سیب اپ، بخشی مربوط به جستجوی برنامه وجود دارد، شما می‌توانید نام اسنپ فود را به فارسی یا انگلیسی سرچ کرده تا گزینه‌های موجود را مشاهده کنید. به طور معمول پس از این جستجو لیستی متنوع به شما نمایش داده می‌شود که باید از بین آن‌ها برنامه اصلی اسنپ فود را پیدا و انتخاب کنید.

3- بررسی شرایط برنامه اسنپ فود

تمامی پلتفرم‌ها اطلاعات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این مرحله شما باید موارد متعددی مانند حجم فایل مدنظر، امتیاز آن، تعداد دانلودها، عکس‌های اپلیکیشن، توضیحات ارائه‌دهنده و هم‌چنین نظرات سایر کاربران را بررسی کنید تا از اعتبار برنامه و درستی انتخاب خود مطمئن شوید. در صورت تایید تمامی موارد می‌توانید نسبت به دانلود قطعی اپلیکیشن اسنپ فود اقدام کنید.

4- دانلود برنامه اسنپ فود برای آیفون

پس از تایید تمامی مراحل، می‌توانید از طریق دکمه دریافت، دانلود اپ را آغاز کنید. در صورتی که قبل از این اقدام اشتراکی تهیه نکرده باشید، ابتدا به صفحه خرید اشتراک منتقل خواهید شد و سپس می‌توانید جهت دریافت برنامه اقدام کنید. در این مرحله حتما از اتصال اینترنت خود، قطع بودن فیلترشکن و مجاز بودن برنامه مرجع برای دانلود و نصب اپلیکیشن اطمینان حاصل کنید.

اسنپ فود در سیب اپ

نصب اپ اسنپ فود برای ios

به طور معمول نصب اپلیکیشن پس از دانلود به طور خودکار و نهایت با کسب اجازه از شما انجام خواهد شد. در غیر این صورت می‌توانید مجددا به صفحه اسنپ فود مراجعه کرده و این بار به جای گزینه دریافت یا دانلود، گزینه نصب را انتخاب کنید تا فرآیند آن آغاز شود.

دانلود اسنپ فود با لینک مستقیم

دانلود اسنپ فود مستقیم برای گوشی‌های اندرویدی امکان‌پذیر است. برای این کار شما می‌توانید به وب‌سایت اسنپ فود یا وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده اپلیکیشن‌های موبایل مراجعه کرده و از لینک دانلود آن‌ها استفاده کنید. پس از بررسی شرایط سایت‌ها و پیدا کردن لینک مناسب، دانلود برنامه آغاز خواهد شد و فایل آن در پوشه دانلودهای شما ذخیره می‌شود. با مراجعه به این پوشه، انتخاب فایل دانلود شده، تایید مجوزها و سایر اقدامات لازم نصب برنامه آغاز خواهد شد و زین پس می‌توانید از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است استفاده مستقیم از خدمات اسنپ فود بوسیله نسخه تحت وب آن، از طریق گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون وجود دارد. در این شرایط نیازی به دانلود اپلیکیشن نخواهد بود و خدمات به شکل آنلاین ارائه خواهند شد.

بخش‌های مختلف اسنپ فود

اسنپ فود در ابتدا تنها از رستوران‌ها و نهایتا کافه‌ها پشتیبانی می‌کرد و غذاهای آن‌ها را به فروش می‌رساند. پس از گذشت مدتی و استقبال بی‌نظیر مردم از خدمات این مجموعه، اسنپ فود نیز روز‌به‌روز به بخش‌های خود و محصولاتی که ارائه می‌کند افزود. در حال حاضر با ورود به اسنپ فود شاهد دسته‌بندی متنوعی هستیم. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از این دسته‌ها را انتخاب کنید تا به صفحه فروشگاه‌های مربوط به آن هدایت شوید. در ادامه هر دسته و محصولات آن را معرفی خواهیم کرد:

دسته‌بندی خدمات اسنپ فود

  • رستوران: شامل رستوران‌ها جهت تهیه انواع غذاهای فست‌فودی، دریایی، ایرانی و…
  • سوپرمارکت: شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های محلی جهت تهیه انواع محصولات سوپرمارکتی
  • کافه: شامل کافه‌های مختلف جهت تهیه انواع نوشیدنی، کیک، غذا و…
  • شیرینی: شامل انواع شیرینی فروشی و قنادی جهت تهیه انواع کیک، شکلات و محصولات مشابه
  • نانوایی: ارائه انواع نان توسط نانوایی‌های مختلف
  • میوه: پشتیبانی از کلیه میوه‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ جهت تهیه میوه‌جات
  • پروتئین: بخشی مخصوص به مغازه‌های پروتئینی و تهیه انواع محصولات مربوط به این حوزه
  • آبمیوه بستنی: بخشی مناسب برای میان وعده و تهیه انواع آب‌میوه و بستنی از مغازه‌های معتبر
  • لبنیات: پشتیبانی از مغازه‌های لبنیات فروشی برای تهیه شیر، دوغ، ماست، تخم مرغ و…
  • گل و گیاه: امکان خرید انواع گل و گلدان از گل‌فروشی‌های تحت قرارداد این مجموعه
  • قهوه و شکلات: خرید تخصصی و حرفه‌ای انواع قهوه و شکلات از مغازه‌های مرتبط با آن
  • آجیل: پشتیبانی از مغازه‌های خشکبار فروشی جهت تهیه انواع آجیل
  • عطاری: تهیه انواع گیاهان دارویی، عرقیجات و… از عطاری‌های نزدیک به محل
  • فروشگاه: امکان اتصال به بخش فروشگاه اسنپ و تهیه انواع محصولات با توجه به نیاز
  • سلامت و زیبایی: تهیه کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه‌های معتبر
  • سایر: بخشی مربوط به فروشگاه‌های مختلف مانند انواع پت شاپ‌ها، محصولات طبیعی و…

خدمات اسنپ فود

استفاده از خدمات اسنپ فود

برای برخورداری از خدمات این مجموعه کافیست با توجه به نیاز خود، یکی از دسته‌بندی‌های ذکرشده را انتخاب کنید. لیستی از فروشگاه‌های فعال و مرتبط به شما نمایش داده می‌شود که با توجه به فاکتورهای متعدد مانند شناخت شخصی، هزینه ارسال، امتیاز فروشگاه، نظر کاربران و… می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و خرید خود را به ثبت برسانید.

اسنپ فود برای کسب رضایت بیشتر مشتریان، انواع کد تخفیف اسنپ فود را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است. با توجه به شرایط خریدتان می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید تا به‌راحتی به تمامی کدهای فعال اسنپ فود دسترسی پیدا کرده و خرید اقتصادی و جذاب را تجربه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب در رابطه با اسنپ فود و بخش‌های مختلف آن اطلاعاتی جامع و کلی را ارائه دادیم. در ادامه نیز به آموزش مرحله به مرحله اپلیکیشن اسنپ فود برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون پرداختیم. با دانلود این اپلیکیشن سفارش غذا و انواع مواد خوراکی در کوتاه‌ترین زمان و بهترین شرایط برای شما ممکن خواهد شد. اسنپ فود مزایا و خدمات بسیار متعددی را به کاربران خود ارائه می‌کند و روزبه‌روز به تعداد کاربران و رضایت مشتری‌های این مجموعه اضافه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *