0

پشتیبانی دیجی کالا جت

پشتیبانی دیجی کالا جت

در زندگی پرمشغله و مدرن امروز، یکی از عواملی که باعث شده است اکثر مردم به خرید آنلاین روی‌آورند، کمبود وقت در روزهای شلوغ کاری است. این روزها راحت‌ترین و سریع‌ترین کار، نصب یک اپلیکیشن در گوشی همراه و خرید هرآن‌چه که در زندگی به آن نیاز دارید است. درواقع از این طریق به جای این که در ترافیک و فضای پر هرج‌ومرج خیابان‌ها وقت خود را با تماشای ویترین‌ها و از این مغازه به آن مغازه تلف کنید می‌توانید تمامی مایحتاج زندگی خود حتی مواد غذایی اصلی که روزانه مصرف می‌کنید را در چند دقیقه سفارش دهید و پس از نیم ساعت تحویل بگیرید.

معرفی دیجی کالا جت

یکی از سرویس‌های موفق شرکت دیجی کالا در سال‌های اخیر، دیجی کالا جت بوده که قطعا بارها نام آن را شنیده و از خدمات مختلف آن استفاده کرده‌اید. دیجی کالا جت یک سامانه آنلاین در زمینه تجارت سریع یا همان Quick commerce می‌باشد که با ارائه خدماتی چون فروش محصولات سوپرمارکت با سرعت بالا در عرضه و تحویل کالا در جهت رفع نیازهای آنی خریداران گامی موثر برداشته است. دیجی کالا جت همان‌طور که ذکر شد کار خود را با فروش محصولات سوپرمارکتی در سال 1397 شروع کرد و به‌مرور تنوع دسته‌بندی محصولات خود را به گروه‌های دیگر مانند میوه‌فروشی، نانوایی، کافه و… گسترش داده است. برخی از فروشگاه‌ها در وبسایت و اپلیکیشن دیجی کالا جت نام «جت مارت» را یدک می‌کشند؛ این فروشگاه‌ها مختص به دیجی کالا هستند و عموما شامل تخفیف‌های بیشتری نیز می‌شوند. اما سایر فروشگاه‌های موجود در این سامانه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های محلی هستند. سرویس دیجی کالا جت علی‌رغم این که از زیرمجموعه‌های دیجی کالا محسوب می شود اما وبسایت و اپلیکیشنی مجزا و مستقل برای آن درنظر گرفته شده است.

دیجی کالا جت

لازم به ذکر است که سامانه دیجی کالا جت با دسته‌بندی محصولات سوپرمارکتی در وبسایت دیجی کالا کاملا متفاوت است. در قسمت سوپرمارکت دیجی کالا، محصولات با همان شیوه تجارت آنلاین کلاسیک به فروش می‌رسند اما در سرویس دیجی کالا جت شما از سوپرمارکت های نزدیک محل زندگی خود خرید می‌کنید و کالاهای مورد نظر شما در کمتر از 30 دقیقه به دستتان می‌رسد. در این مقاله سعی داریم به راه‌های ارتباط با پشتیبانی دیجی کالا جت پرداخته و شرایط پیگیری درخواست‌ها و سفارشات را شرح دهیم.

اگر کاربر فعال سرویس دیجی کالا جت باشید احتمال دارد در زمان ثبت سفارش و یا تحویل کالاهایی که خریداری کرده‌اید با مسائلی روبه‌رو شوید؛ برای مثال ممکن است جنسی که دریافت می‌کنید با کالایی که سفارش داده بودید تفاوت داشته باشد و قصد عودت کالا را داشته باشید، یا محصولتان در هنگام تحویل آسیب دیده یا مخدوش شده باشد و سایر موارد مختلفی که در هنگام انجام خریدهای آنلاین امکان رخ دادنشان هست. غیر از مواردی که ممکن است بعد از تحویل سفارش با آن مواجه شوید، در حین ثبت سفارش و خرید از دیجی کالا جت نیز ممکن است نیاز به کمک و راهنمایی د اشته باشید؛ مثلا احتمال دارد هنگام ثبت کد تخفیف دیجی کالا جت، با مشکل مواجه شوید یا این که پرداخت صورت گیرد و هزینه از حساب بانکی شما کسر شود اما سفارش به‌طور کامل ثبت نشده باشد. در صورت بروز هرگونه مشکلی شما می‌توانید به‌راحتی با پشتیبانی دیجی کالا جت ارتباط برقرار نموده و مشکل خود را اعلام نمایید.

البته لازم به ذکر است که اگر مشکل شما در زمینه اعمال کد تخفیف است و هنوز به‌طور کامل با پروسه استفاده از کد تخفیف در این سامانه آشنا نیستید، می‌توانید مقاله دیگر وبلاگ موپُن را درباره این موضوع است مطالعه کنید: راهنمای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت

تماس تلفنی با پشتیبانی دیجی کالا جت

راه‌های بسیاری برای برقراری ارتباط با پشتیبانی دیجی کالا جت وجود دارد. یکی از ساده‌ترین آن‌ها تماس تلفنی می‌باشد. شما می‌توانید با شماره‌گیری تلفن ۶۱۹۳۰۵۰۰ – ۰۲۱ هرروزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب درخواست خود را با کارشناسان دیجی کالا جت در بخش پشتیبانی درمیان بگذارید.

ایمیل پشتیبانی دیجی کالا جت

شما از طریق ایمیل سازمانی دیجی کالا جت نیز می‌توانید با این سامانه تماس برقرار نمایید. برای این کار کافیست متن درخواست و یا شکایت خود را به آدرس ایمیل info@digikalajet.com ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان باشید.

شبکه‌های احتماعی دیجی کالا جت

صفحه رسمی دیجی کالا جت در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام، لینکدین و توئیتر نیز از جمله دیگر راه‌های ارتباط با پشتیبانی این شرکت است. کافیست نام digikalajet را در این صفحات جستجو نموده و صفحه رسمی دیجی کالا جت را پیدا کنید. شما با دنبال کردن این صفحات، هم می‌توانید از آخرین اخبار مربوط به این سامانه و انواع طرح‌های تخفیفی آن مطلع شوید و هم با ارسال پیام به آن‌ها سوالات و مسائل خود را با بخش پشتیبانی مطرح نمایید.

اینستاگرام دیجی کالا جت

ارتباط با پشتیبانی دیجی کالا جت از طریق ارسال تیکت

یکی دیگر از راه‌های ارتباط با پشتیبانی دیجی کالا جت، ارسال تیکت در حساب کاربری خود در وبسایت و یا اپلیکیشن این سامانه است. درواقع این سیستم جهت رسیدگی به شکایات، مشکلات ثبت سفارش و تحویل و… راه‌اندازی شده است و در ادامه راهنمای انجام این کار را مشاهده خواهید کرد.

نحوه ارسال تیکت در دیجی کالا جت

تیکت یک اصطلاح کلی برای طرح مسئله با تیم پشتیبانی می‌باشد. درواقع تیکت یک نوع نامه رسمی شامل طرح سوال و یا اعلام درخواست توسط مشتری به بخش پشتیبانی شرکت مربوطه است که عموما در پنل کاربری مشتری ارسال می‌گردد. یکی از مزیت‌های ارسال تیکت به تیم پشتیبانی دیجی کالا جت این است که سابقه درخواست‌های شما مکتوب و ضبط شده باقی می‌ماند و شما می‌توانید تمامی صحبت‌های خود با تیم پشتیبانی را ردیابی کرده و درخواست خود را به‌راحتی پیگیری نمایید.

برای انجام این کار شما در ابتدا باید وارد وبسایت و یا اپلیکیشن دیجی کالا جت شوید. پس از ورود به حساب کاربری، در این صفحه مطابق شکل زیر می توانید از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه پشتیبانی کلیک نمایید.

پشتیبانی دیجی کالا جت

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، مشکلات رایجی که عموما توسط کاربران اعلام می‌شود به‌صورت دسته‌بندی شده برای شما به نمایش درآمده است و شما با انتخاب عنوان کلی مشکلتان وارد بخش بعدی که شامل راهنمایی‌ها و توضیحات بیشتر درباره همان مشکل است می‌شوید.

پشتیبانی دیجی کالا جت

در بخش بعدی شما می‌توانید مشکل پیش آمده را شرح داده و درخواست خود را عنوان کنید. در صورت نیاز به ارسال تصویر از مشکل به وجود آمده، می‌توانید عکسی از اسکرین صفحه مربوطه را در بخش ارسال تصویر (مطابق شکل زیر) آپلود کرده و در نهایت بر روی گزینه تایید کلیک نمایید. تیکت ارسالی شما توسط تیم پشتیبانی بررسی شده و در اسرع وقت به آن پاسخ داده خواهد شد.

پشتیبانی دیجی کالا جت

کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی دیجی کالا جت

تجربه 16 ساله دیجی کالا در زمینه فروش آنلاین باعث شده که سرعت، دقت و کیفیت خدمت‌رسانی در راه‌اندازی سامانه دیجی کالا جت به عنوان هدف اصلی قرار گیرد. این شرکت با طراحی این سامانه، مسیر جدیدی را جهت سرویس‌دهی به مشتریان خود ایجاد کرده است تا با کمک آن بتواند خیلی بهتر از قبل پاسخگوی نیازهای مخاطبان باشد.

تیم پشتیبانی دیجی کالا جت شامل کارشناسانی متخصص در زمینه فروش و لجستیک هستند و به‌صورت تمام‌وقت در حال رسیدگی به مسائل و مشکلات مشتریان در زمینه تحویل و پیگیری سفارشات خود می‌باشند؛ بنابراین کاربران دیجی کالا جت می‌توانند بدون دغدغه مسائل خود را با این تیم درمیان گذاشته و مطمئن باشند که به مشکلات آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

با توجه به آماری که در گزارشات سالیانه دیجی کالا ارائه می‌شود می‌توان گفت دیجی کالا و زیرمجموعه‌های آن از جمله دیجی کالا جت به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، بزرگ‌ترین تیم پشتیبانی را نیز داراست که در 7 روز هفته به‌صورت تمام‌وقت آماده پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان می‌باشد. همچنین با توجه به این که راه‌های مختلفی جهت ارتباط با پشتیبانی دیجی کالا جت وجود دارد، به نظر می‌رسد سرعت و کیفیت پاسخگویی این تیم به نظرات و سوالات کاربران در قسمت کامنت‌های محصولات در وبسایت و صفحات مجازی دیجی کالا جت باعث شده میزان تعامل دیجی کالا جت با کاربران خود به حد مطلوبی برسد.

شرایط مرجوعی دیجی کالا جت

دیجی کالا جت شرایطی را برای مرجوع کردن سفارش‌ها قرار داده است که شما می‌توانید به مراجعه به وبسایت این سامانه قوانین و مقررات مربوط به لغو سفارش و مرجوعی کالاهای خریداری شده را قبل از ثبت خرید مطالعه نمایید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اما اگر جزء کاربرانی هستید که از خرید خود رضایت ندارید یا منصرف شده‌اید، شرایط فرق می‌کند! اگر سفارش را تحویل گرفته‌اید و به هردلیلی قصد مرجوع کردن محصولات را دارید باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. در درجه اول طبق قوانین مشتری نمی‌تواند مواد غذایی که مصرف روزانه دارند را عودت دهد. مواد غذایی یخچالی که امکان فاسد شدن سریع آن‌ها وجود دارد نیز قابل برگشت نیستند چرا که این نوع محصولات آسیب‌پذیری بیشتری دارند و بخاطر مسائل بهداشتی امکان بازگرداندن سلیقه‌ای آن‌ها وجود ندارد. مرجوع نمودن این نوع کالاها و سایر محصولات تنها تحت شرایط زیر امکان‌پذیر است:

– عدم سلامت فیزیکی کالا در لحظه تحویل (خرابی و ناقص شدن کالا در دلیوری)

– گذشتن تاریخ انقضای محصول

– فاسد یا غیرقابل استفاده بودن محصول

– مخدوش بودن بسته‌بندی در زمان تحویل

– مغایرت کالا یا برند با موارد ثبت شده در سفارش

در این شرایط خاص، شما می‌توانید سفارش خود را عودت دهید که در این صورت باید تا حداکثر 3 ساعت کاری پس از دریافت سفارش با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ارائه نمایید. اگر هم در زمان تحویل کالا متوجه آسیب آن شده‌اید می‌توانید با اطلاع به تیم پشتیبانی و تایید آن‌ها از تحویل سفارش خودداری نمایید.

پیگیری سفارش دیجی کالا جت

کاربران دیجی کالا جت در زمان خرید می‌توانند در طی ساعات فعال فروشگاه‌های مربوطه سفارش خود را ثبت نمایند و خرید خود را در کمتر از یک ساعت درب منزل تحویل بگیرند. هر زمان که سفارش شما ثبت شد و مبلغ سبد خرید خود را از درگاه‌های پرداخت اینترنتی پرداخت نمودید سفارش شما به تایید فروشنده مربوطه می‌رسد و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین مراحل آماده‌سازی تا لحظه تحویل کالای خود، زمان تحویل و… را در پنل کاربری، قسمت سفارشات مشاهده نمایید.

در صورت بروز هرگونه اختلال و مشکلی در روند ثبت سفارش و یا تاخیر در تحویل محصولات خریداری شده می‌توانید با پشتیبانی دیجی کالا جت از طریق شماره تلفن ۶۱۹۳۰۵۰۰ تماس حاصل فرمایید. اگر بنا به هردلیلی از خرید خود منصرف شدید امکان لغو سفارش نیز وجود دارد؛ شما می‌توانید تا قبل از تایید سفارش توسط فروشنده مورد نظر، انصراف از سفارش را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید.

جمع‌بندی

دیجی کالا جت همان‌طور که از نامش پیداست یکی از سرویس‌های جدید دیجی کالا در زمینه فروش محصولات سوپرمارکتی می‌باشد که با هدف ثبت و ارسال سریع سفارش درب منزل راه‌اندازی شده است و به‌عنوان یکی از معدود سامانه‌های آنلاین تجارت سریع در ایران فعالیت می‌کند. البته این سرویس جدید دیجی کالا تفاوت‌های بسیاری با دسته‌بندی کالاهای سوپرمارکتی در وبسایت دیجی کالا دارد؛ به همین دلیل دیجی کالا جت وبسایت و اپلیکیشنی مجزا را برای اهداف خود طراحی کرده است که شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن دیجی کالا جت و نصب آن بر روی گوشی همراه خود خریدهای روزانه خود را به‌صورت آنلاین در آن ثبت نموده و در کمتر از 30 دقیقه سفارش خود را تحویل بگیرید. سرویس پشتیبانی دیجی کالا جت با کیفیت و سرعت بالا پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمان انجام خرید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن دیجی کالا جت می‌باشد و شما می‌توانید از راه‌های مختلفی نسبت به پیگیری، لغو، ثبت نظر و اعلام نارضایتی در مورد کالای خریداری شده یا نحوه تحویل و… اقدام نمایید. این مقاله فرصتی بود تا مختصری با خدمات سامانه دیجی کالا جت و بیشتر از آن نحوه برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی آن آشنا شویم. اگر مایل بودید درباره سرویس‌ها و محصولات متنوع دیجی کالا جت اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید مقاله “معرفی دیجی کالا جت” در همین وبلاگ را مطالعه نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *