0

راهنمای خرید لباس مردانه از دیجی استایل

خرید لباس مردانه

فروشگاه­‌های اینترنتی متنوع به مردم کمک می­‌کنند تا خریدی راحت و لذت­بخش را تجربه کنند. راحتی در ثبت سفارش، ارسال سریع و به‌موقع، دوری از شلوغی شهر، امکان مقایسه با سایر محصولات مشابه و بررسی امکانات و ویژگی­‌های هر محصول، امکان خواندن نظرات مردم و… باعث­ شده مردم بیشتر از قبل به ثبت سفارش از فروشگاه­‌های آنلاین علاقه­‌مند باشند. این موضوع همچنین موجب این شده که روز به روز به تعداد مجموعه‌ها و فروشگاه­‌های آنلاین افزوده شود. دیجی استایل یکی از این فروشگاه‌­هاست که در زمینه­ خرید آنلاین لباس فعالیت می­‌کند. در ادامه این مقاله از سایت موپُن به بررسی فروش لباس در این مجموعه خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین لباس از دیجی استایل

با گذشت زمان و با توجه به این موضوع که تنوع کالاها و البته کیفیت آن‌ها در دیجی‌کالا بیشتر و بهتر می‌شد، نیاز به وجود قسمتی مربوط به مد و پوشاک هم بیشتر به چشم می‌آمد. فضایی جدا از سایر محصولات این فروشگاه برای آن‌ دسته از مشتریان که می­‌خواهند صرفا لباس و پوشاک تهیه کنند تا بتوانند با خیال راحت جدیدترین و بهترین کالاهای این گروه را از بهترین و به‌نام‌­ترین برند­های تجاری مشاهده کنند و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت خرید خود را سفارش بدهند.

دیجی استایل تنوع محصولات را هدف خود قرارداده است تا هر چیزی که در دنیای مد و پوشاک به دنبالش هستید را یک جا در یک فروشگاه اینترنتی پیدا کنید. “ایرانی بپوشیم” شعار دیجی استایل است و همه نام‌های معتبر ایرانی در صنعت مد و پوشاک در این فروشگاه اینترنتی قرار گرفته‌اند. این مجموعه دسترسی به لباس با کیفیت ایرانی و حمایت از تولید ملی را به شما می‌دهد.

یکی از اهداف اصلی فروشگاه آنلاین مد و لباس دیجی استایل معرفی و ارائه کالاهای فاخر ایرانی با کیفیتی عالی و در شأن مشتریان می‌باشد. به همین دلیل دیجی استایل سعی کرده ‌است تا با فروش محصولات ساخت داخل کشور مثل اناربن، منزل مد راد، هورشید، تچر، پانیسا، مکث، پاتن چرم، آر ان اس، شهر چرم، هاترا، گالری آرتمیس، چرم مشهد، آنو جین و… در این سایت خریدی مطمئن در کمترین زمان برای خریداران تضمین شود. تنوع برندهای موجود در دیجی استایل کار انتخاب و مقایسه را برای مشتریان راحت‌­تر می‌کند و باعث­ شده همه کاربران با هر سلیقه‌­ای بتوانند از این اپلیکیشن کالای مورد نظرشان را سفارش دهند.

برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه اینترنتی این پست از وبلاگ موپُن را مطالعه کنید: معرفی دیجی استایل

یکی از مهم‌ترین ویژگی­‌های دیجی‌ استایل که باعث تمایز آن از سایر فروشگاه‌های آنلاین مد و پوشاک در ایران شده، وجود جدیدترین و کامل‌ترین تنوع برند در رنگ‌ها و سایزهای گوناگون برای خانم‌ها، آقایان و کودکان است. تمامی کالاها مطابق همه‌ فروشگاه‌های اروپایی در وب‌سایت ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه کالای قدیمی و از مد افتاده‌ای در آن وجود ندارد. شما به‌راحتی می­‌توانید با سرچ عبارت­‌هایی نظیر دیجی استایل پیراهن مردانه، دیجی استایل شال و روسری زنانه، دیجی استایل لباس راحتی مردانه و… در مرورگر، محصول مورد نظر خود را در کوتاه­‌ترین زمان ممکن در دیجی استایل پیدا کنید و به لیست خریدتان اضافه نمایید.

دیجی استایل

در دیجی‌ استایل تمامی اجناس به‌موقع و مطابق درخواست مشتری، در بسته‌بندی امن و زیبا و در کوتاه­‌ترین زمان ممکن (بازه زمانی انتخاب شده‌ توسط مشتریان) به دست مشتری می‌­رسد و امکان تعویض یا مرجوع کردن سفارشات، راحت و بدون دردسر خواهد بود. در ادامه این مقاله از سایت موپُن قصد داریم به دیجی استایل لباس مردانه بپردازیم و 5 تا از برندهای معروف و پرطرفدار را به شما معرفی کنیم.

5 مورد از برندهای معروف دیجی استایل لباس مردانه

واضح است برندهای معرفی­شده در این مقاله تمام برندهای خوب و معروف موجود در دیجی استایل را شامل نمی‌­شود و جای خالی بسیاری از برندهای خوب و پرطرفدار در این لیست خالی­ است. شما می‌­توانید با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت دیجی استایل و انتخاب گزینه­ مردانه، از دسته­‌بندی­‌های آن که شامل کفش مردانه، اکسسوری مردانه، ورزشی مردانه و… می­‌شود، محصول مورد نظرتان را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید.

1- اسکچرز (skechers)

اسکچرز یک شرکت تولیدکننده کفش است که از سال 1992 فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز کرده و در زمینه­ طراحی و تولید کفش­‌هایی مثل صندل، چکمه، کفش­‌های ورزشی و… فعالیت می­‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت­‌های اسکچرز این است که در انواع مختلفی وجود دارد. به همین دلیل فرقی نمی‌کند که قصد دویدن دارید یا قصد پیاده‌روی؛ مهم این است که این ­برند توانایی پاسخ به نیاز شما را در شرایط مختلف و کاربردهای متنوع خواهد داشت.

اسکیچرز

برای سفارش کفش­‌های مردانه اسکچرز از دیجی استایل، کافی­ است عبارت لباس ورزشی مردانه دیجی استایل را در اپلیکیشن یا وب سایت جست­وجو کنید و از قسمت فیلترها، گزینه­ برند را انتخاب و به دنبال برند اسکچرز باشید. با روشن کردن تیک این برند لیست تمام محصولات موجود از این برند در دیجی استایل به شما نشان ­داده می­‌شود. درباره­ رنج قیمت این محصولات، نمی­‌توان گفت در دسته­ کالاهایی با قیمت پایین قرار دارد اما با توجه به‌راحتی این کفش‌­ها می‌­توانیم بگوییم قیمت محصولات این برند با کیفیت آن تناسب دارد و به اندازه‌ای که هزینه می‌کنید، کیفیت خوبی هم تجربه خواهید کرد.

2- پاتن جامه (Patan Jameh)

یکی از این برندهای معروف در زمینه­ دیجی استایل لباس مردانه، برند پاتن جامه می‌­باشد. پاتن‌جامه در سال ۱۳۷۳ به‌طور رسمی فعالیت خود را در صنعت پوشاک و لباس آغاز کرد. این شرکت با پشتوانه حاصل از ۲۰ سال تجربه تولید پوشاک در صنعت کشور، بدون استفاده از نام تجاری، وارد عرصه رقابت در این صنعت شد. یعنی تا قبل از آن که به عنوان برند پاتن جامه شروع به فعالیت کند، 20 سال بدون هیچ برند مشخصی در حوزه­ تولید لباس و پوشاک در ایران فعالیت داشت و بعد از 20 سال برند پاتن جامه را ثبت کرد.

قیمت محصولات این برند به نسبت اسکچرز مناسب­‌تر و ارزان­‌تر می‌­باشد و این موضوع باعث شده ‌است تا مشتریان این برند به نسبت بیشتر باشند و قشر بیشتری از مردم از محصولات پاتن جامه استفاده کنند. فروش زیاد پاتن جامه و اعتماد کاربران به این برند نشان می‌دهند، در صورتی که تولیدکنندگان ایرانی، کیفیت بالای محصولاتشان را حفظ کنند و توقع مشتریان را برطرف نمایند، به‌راحتی می‌توانند جایگزین برندهای خارجی با قیمت‌های بالا شوند و سود زیادی داشته‌ باشند.

پاتن جامه

3- ال سی من (LC MAN)

برادران الیاسی بنیان‌گذاران این مجموعه، از سال 1355 با دنبال کردن حرفه پدری، فعالیت خود را در عرصه واردات پوشاک از کشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و ترکیه آغاز نمودند. بعد از گذشت چند سال برای برداردان الیاسی که در حیطه واردات پوشاک با ترکیه همکاری می­‌کرد، فرصتی برای شراکت با یکی از کارخانه­‌های ترک به وجود آمد و تولید را در این کشور با برند ال سی من آغاز نمود. همزمان با این کار، در 4 کارگاه نیمه صنعتی در ایران فعالیت خود را ادامه دادند. به مرور زمان و بعد از گذشت چند سال، برادران الیاسی در سال 1393 موفق به راه اندازی یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین کارخانه­‌های صنعتی پوشاک خاورمیانه به مساحت یک هکتار، در شهرک صنعتی پرند شدند. این کارخانه با همکاری و کمک کارشناسان مجرب و ماهر ایرانی، ایتالیایی و ترکیه‌­ای راه‌­اندازی شد.

امروزه این کارخانه توانایی تولید 124 هزار دست کت و شلوار، 248 هزار شلوار، 248 هزار پیراهن و همچنین 155 هزار تی­شرت را با استفاده از بهترین پارچه و با بهترین کیفیت داراست. از لحاظ قیمت نیز می­‌توان گفت این مجموعه با توجه به کیفیت فوق­العاده و شهرتی که دارد، قیمت­‌های منطقی و مناسبی برای کالاهای خود در نظر گرفته است.

4- چرم مشهد (Mashad Leather)

چرم مشهد در سال 1375 فعالیت خود را با شعار کمک به تولیدات داخلی و اقتصاد کشور آغاز کرد. این مجموعه، مانند هر کسب ‌وکار نوپای دیگر، در سال‌های اولیه با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بود اما با فعالیت‌های شبانه‌روزی بنیان‌گذار این مجموعه و پرسنل، این برند توانست خیلی زود جای خود را در میان مردم باز کند و در مدت زمان کوتاهی تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات چرمی در کشور شود.

امروزه در اکثر شهرهای ایران می­‌توانید شعب این مجموعه را مشاهده و به‌صورت حضوری از آن خرید کنید. اما علاوه­ بر خرید حضوری، شما با مراجعه به سایت دیجی استایل نیز می­‌توانید تمام محصولات این برند را مشاهده کنید، از لحاظ کیفیت، قیمت و… با سایر برندها و مارک‌­ها مقایسه کرده و در نهایت بهترین و مناسب‌­ترین محصول را سفارش دهید.

تنوع بسیار محصولات این برند توانسته مشتریان زیادی را در رنج سنی مختلف با سلیقه­‌های متنوع به خود جذب کند. امروزه شما با مراجعه به سایت دیجی استایل و انتخاب گزینه­ی چرم مشهد از قسمت فیلترها، می­‌توانید به‌راحتی لیست کالاهای موجود از این برند در این فروشگاه اینترنتی را مشاهده کنید؛ نظرات مردم را بخوانید در نهایت با توجه به سلیقه­ی خودتان بهترین و مناسب­‌ترین محصول را انتخاب کنید.

از لحاظ قیمتی شاید چرم مشهد سطح بالاتری نسبت به رقبا و سایر چرم‌دوزان ایرانی داشته ‌باشد، اما کیفیت ارائه‌شده توسط این مجموعه و دوام بالای محصولاتش باعش می‌شود که مشتریان آن حفظ شوند و به سراغ رقبا نروند.

5- زارا (Zara)

برند زارا که قطعا نام آن برای تمام شما آشناست فعالیت خود را در صنعت مد و لباس از سال 1975 در اسپانیا آغاز کرد. در مدت زمان کوتاهی به دلیل تنوع طرح­‌ها و مدل­‌های موجود در این فروشگاه و همچنین به دلیل قیمت مناسب و منصفانه پوشاک و البسه، مشتریان زیادی را توانست به خود جذب کند.

زارا (ZARA) برندی است که تمام محصولات و تولیداتش سازگار با محیط زیست است و عاری از هرگونه مواد سمی می‌­باشد. علی رقم این که زمان زیادی از فعالیتش نمی‌گذرد توانسته ‌است خود را به برندهای چندصد ساله برساند که نشان‌دهنده تلاش در جهت ارائه کیفیت و طرح شایسته است. امروزه زارا به عنوان یکی از بزرگ‌­ترین و معروف‌­ترین برندها در جهان مشغول به فعالیت است و با توجه به کیفیت عالی محصولات و قیمت مناسب کالاهای آن طرفداران زیادی را به خود جذب­ کرده و به یکی از برندهای محبوب در دنیا تبدیل شده­ است.

زارا

برای خرید ارزان‌تر لباس مردانه از دیجی استایل چه کنیم؟

ارائه­ تخفیف همیشه برای مشتریان جذاب است و آنان را به خرید بیشتر ترغیب می­‌کند. مجموعه­‌ها و فروشگاه‌­ها نیز چه فروششان به‌صورت حضوری باشد چه آنلاین، از این روش برای جذب مشتریان استفاده می‌­کنند تا رضایت کاربران از فروشگا­هشان بالا برود. دیجی استایل نیز همواره برای بالا بردن فروش خود و جلب رضایت مشتریانش، تخفیف­‌های متنوع و خلاقانه‌­ای برای کاربرانش در نظر می‌گیرد.

قطعا چک کردن مداوم دیجی استایل (تمام برندها و محصولات) جهت مشاهده تخفیف‌های مختلف موجود در سایت، برای مشتریان کاری نشدنی و عملا غیر ممکن است. سایت موپُن برای حل این مشکل به کمک کاربران دیجی استایل آمده ‌است و با ارائه­ی راه­کاری جذاب باعث می‌شود تا شما هیچ کدام از تخفیف‌­های دیجی استایل را از دست ندهید و بتوانید از تمام این تخفیف­‌ها استفاده کنید.

با مراجعه به سایت موپُن می‌­توانید از کدهای تخفیف موجود در آن به‌صورت رایگان استفاده کنید. همچنین می­‌توانید اطلاع‌­رسانی فروشگاه آنلاین یا برند مورد نظرتان را در موپُن فعال کنید تا هر زمان که آن فروشگاه تخفیف جدیدی به کاربران ارائه داد، شما نیز به‌موقع از آن آگاه شوید و در صورت تمایل سفارشتان را با استفاده از کدهای تخفیف رایگان موپُن ثبت کنید.

کد تخفیف دیجی استایل

به این نکتته توجه کنید که استفاده از کد تخفیف دیجی استایل باعث کاهش هزینه‌های شما حین خرید، علاوه بر تخفیفی که دیجی استایل در نظر گرفته‌ است، می‌شود. البته استفاده از هر کد معمولا شرایط مشخصی دارد که اگر شامل حال شما بشود می‌توانید از آن بهره ببرید. در صورت هماهنگی خرید شما با شرایط استفاده از کد، آن را از سایت موپُن کپی کرده ‌و در فیلد مخصوص به آن حین ثبت سفارش و پرداخت هزینه در سایت دیجی استایل وارد نمایید تا تخفیف به شما تعلق گیرد.

بهترین برند برای خرید لباس مردانه از دیجی استایل چیست؟

در حال حاضر چیزی در حدود 2 هزار برند در دیجی استایل مشغول به فروش محصولات خود هستند. بخش دیجی استایل لباس مردانه هم تنوع بسیار زیادی دارد. انتخاب یک برند به عنوان برند برتر کاری منطقی‌ نیست چرا که در امر خرید پوشاک موارد زیادی تعیین‌کننده هستند و از هر دیدگاهی می‌تواند این موضوع متفاوت باشد.

حین خرید لباس مردانه، جدا از کیفیت و قیمت، بحث سلیقه نیز می‌تواند تاثیر بسیار چشم‌گیری داشته ‌باشد. برای مثال هر چقدر هم که چرم مشهد فعالیت خوب و باکیفیتی داشته ‌باشد، اگر کسی از پوشاک چرم خوشش نیاید تاثیری برایش نخواهد داشت. یا اگر کسی اهل ورزش و لباس ورزشی نباشد، بی نقص‌ترین برندهای ورزشی هم او را جذب نخواهد کرد.

رضایت سایر مشتری‌ها نیز می‌تواند در فروش بالاتر و جذب بیشتر یک برند و فروشگاه اینترنتی موثر باشد. پیشنهاد ما این است جهت انتخاب بهتر و دقیق‌تر به بخش برترین برندهای دیجی استایل مراجعه ‌کرده و از طریق آن طبق خواسته و شرایط مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

رنج قیمت لباس مردانه در دیجی استایل

مشخصا یکی از اصلی‌ترین مواردی که حین خرید بررسی می‌شود سطح قیمت و مقایسه آن با سایر برندها می‌باشد. همیشه گران بودن نشان‌دهنده کیفیت بالا و شرایط ویژه نیست و لازم است جهت فروش بالا کیفیت و قیمت محصولات با هم تناسب داشته‌ باشد.

در رابطه با ارزان‌ترین و گران‌ترین برند هم باید توجه داشت که چه محصولی مد نظر است و مقایسه در همان دسته انجام گیرد و این که آیا قیمت با شرایط تناسب دارد یا خیر. بهترین راه برای بررسی جستجوی محصول مورد نظر در دیجی استایل و سپس اعمال فیلتر‌هایی مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، پرفروش‌ترین و… است.

برای بررسی این موضوع پیراهن مردانه را در دیجی استایل سرچ کردیم، برندهایی مانند زی‌سا و ناوالس کمترین قیمت‌های اعلامی (زیر 300 هزار تومان) را داشتند و از طرفی دیگر، مانگو، سارار و جین وست گران‌ترین پیراهن‌های موجود را عرضه کرده ‌بودند (بالای سه میلیون تومان). داشتن قیمت ده برابری یک برند مشخصا باعث تمایز بین مشتری‌ها خواهد بود و انتخاب بین آن‌ها به بودجه و سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

برای خرید از دیجی استایل کدهای تخفیف متنوعی وجود دارد که باعث می­‌شود خریدی با قیمت کمتر و تخفیف داشته باشید. با مراجعه به سایت موپُن و انتخاب دیجی استایل می­‌توانید لیست کدهای تخفیف موجود برای این فروشگاه را مشاهده کنید و قبل از آن که منقضی شود بتوانید در صورت تمایل از آن استفاده کنید.

جمع­‌بندی

یا توجه به دنیای امروزه که اکثر خریدها و سفارشات به‌صورت آنلاین انجام می­شود، پیدا کردن یک اپلیکیشن و پلتفرمی که در آن تنوع محصولات زیاد باشد کار سختی است. دیجی استایل که یکی از زیر مجموعه‌های­ دیجی کالاست این کار را برای کاربرانش راحت کرده ‌است و شما امروزه با مراجعه به وبسایت دیجی استایل می­‌توانید انواع پوشاک و کیف و کفش را از برندهای مختلف در آن مشاهده، مقایسه و ثبت سفارش کنید.

در این مقاله از سایت موپُن تلاش کردیم قسمت دیجی استایل لباس مردانه این اپلیکیشن را بررسی کنیم و 5 تا از برندهای معروف و پرفروش این پلتفرم، برندهای ارزان و گران و برتر و شرایط خرید ارزان از دیجی استایل را مورد بررسی قرار دهیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *