0

تجربه کاربران از سفارش غذا در اسنپ فود

اسنپ فود

از محبوب‌ترین و موفق‌ترین پلتفرم‌های فروش آنلاین، سوپر اپلیکیشن اسنپ است. این اپلیکیشن فعالیت خود را با تاکسی‌های اینترنتی آغاز کرد ولی در حال حاضر در فروش انواع محصولات فروشگاهی، مشاوره پزشکی و داروخانه، تهیه انواع بلیط گردشگری، رزرو هتل، اسباب‌کشی، پیک و… و هم‌چنین سفارش آنلاین غذا از رستوران‌ها و انواع محصولات خوراکی فعالیت دارد.

بخش سفارش غذا با نام اسنپ فود در حال فعالیت است و روزانه سفارشات زیادی را برای رستوران‌های بسیار متنوعی در تهران و سایر شهرهای ایران ثبت می‌کند. در این مقاله از سایت موپُن به بررسی ابعاد مختلف ثبت درخواست سفارش غذا در اپلیکیشن اسنپ فود و میزان رضایت کاربران از عملکرد آن در بخش‌های متفاوت می‌پردازیم.

روند ثبت درخواست در اپلیکیشن اسنپ فود

برای ثبت درخواست سفارش غذا در اسنپ فود لازم است سوپر اپلیکیشن اسنپ را نصب کنید یا از نسخه تحت وب آن بهره ببرید. پس از نصب و ورود به برنامه، با توجه به آیکون‌ها و اسامی خدمات، وارد بخش اسنپ فود می‌شوید. کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است و با کمی توجه می‌توانید بهترین تجربه را پشت سر بگذارید.

در اولین قدم لازم است آدرس مکانی که سفارش را می‌خواهید دریافت کنید، وارد نمایید. این آدرس علاوه بر این که شهر مورد نظر شما را مشخص می‌کند، در روند انتخاب و نمایش رستوران‌ها فیلتر بسیار مناسبی می‌باشد چرا که اکثر رستوران‌ها تنها به مناطق اطرافشان خدمت‌رسانی می‌کنند.

پس از ثبت آدرس به‌طور خودکار رستوران‌هایی که قبول سفارش می‌کنند در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی به شما نشان داده ‌می‌شوند. شما با توجه به درخواست و نیازتان می‌توانید وارد صفحه هر کدام از این رستوران‌ها بشوید و منوی آن‌ها را به‌طور کامل مشاهده کنید. دقت داشته‌ باشید که سفارش غذا تنها در زمان‌هایی که رستوران باز است قبول می‌شود و در غیر این صورت باید پیش سفارش داشته ‌باشید.

پس از گشت‌وگزار در رستوران‌ها، مشاهده قیمت‌ها، جوایز و کوپن‌ها، هزینه ارسال و مشخصات غذاها، اقلامی که مدنظرتان می‌باشد را در تعداد دلخواه به سبد خرید اضافه می‌کنید. در این بین شما می‌توانید از نظر خریداران قبلی هم استفاده کنید و تصمیم مطمئن‌تری را اتخاذ نمایید. پس از انتخاب به صفحه سبد خرید می‌روید، اقلام، آدرس و قیمت نهایی را تایید می‌کنید. سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که کد تخفیف، درگاه بانکی و… را وارد کرده‌ و هزینه را می‌پردازید. اکنون سفارش شما ثبت‌ شده و فرآیند آماده‌سازی آن آغاز خواهد شد.

نحوه ارسال غذا در اسنپ فود

تحویل غذا و سفارش به مشتری به سه روش در اسنپ فود انجام می‌شود که کاربر با توجه به شرایط و آدرسش یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند.

1- ارسال توسط پیک رستوران

در این حالت رستوران پس از تایید و آماده‌سازی سفارش، آن را به یکی از پیک‌هایش تحویل می‌دهد تا به دست مشتری برساند. نحوه و زمان ارسال در این حالت بر عهده رستوران است.

2- ارسال توسط پیک اسنپ فود

در بسیاری از مواقع، یکی از پیک‌های اسنپ فود به رستوران ‌رفته و خودشان سفارش را در آدرس وارد شده تحویل می‌دهند. در این حالت رستوران نقشی در ارسال غذا ندارد و مسئولیت آن با کارمندان اسنپ فود است. نحوه، زمان و هزینه این حالت هم توسط اسنپ فود تعیین می‌شود.

3- مراجعه حضوری

مدتی است برای بسیاری از رستوران‌ها این آپشن هم در نظر گرفته ‌شده است یعنی اگر رستوران از سرویس‌دهی به منطقه شما معذور باشد، با هزینه ارسال مشکل داشته ‌باشید و یا به هر دلیلی گرفتن سفارش توسط خودتان از رستوران راحت‌تر و منطقی‌تر به نظر برسد، می‌توانید با مراجعه حضوری به رستوران، خودتان سفارش را تحویل بگیرید. در این حالت مسئولیت اسنپ فود و رستوران در همان جا و پس از آماده‌سازی غذا به پایان می‌رسد.

مدت زمان ارسال غذا در اسنپ فود

سفارش و دریافت غذا از نظر زمانی به سه بخش تقسیم می‌شود.

1- انتخاب رستوران و غذاهای مورد نظر توسط کاربر

2- قبول درخواست توسط رستوران و آماده‌سازی سفارش

3- ارسال و تحویل سفارش

زمان آماده‌سازی

مورد اول که کاملا به کاربر و سرعت عمل و انتخاب او بستگی دارد. مورد دوم در وهله اول به زمان ثبت درخواست وابسته است. اگر سفارش شما در ساعاتی خارج از ساعت کاری رستوران مورد نظر ثبت شود، این سفارش تا زمان باز شدن و خدمت‌رسانی رستوران به‌صورت رزرو در خواهد آمد که این زمان بسته به ساعت درخواست متفاوت است.

در شرایطی که رستوران باز و آماده به خدمت‌رسانی باشد، هنگامی که شما از منو غذاها را انتخاب می‌کنید و هزینه مورد نظر را می‌پردازید، تایمی را باید منتظر بمانید تا رستوران درخواست ثبت ‌شده را مشاهده و قبول کند که معمولا خیلی زود این مرحله طی می‌شود. در این بخش رستوران علاوه بر قبول سفارش، زمان آماده‌سازی آن را نیز اعلام می‌کند. برای مثال مشخص می‌کند که سفارش شما به 45 دقیقه زمان احتیاج دارد تا آماده شود.

زمان ارسال

مرحله بعدی، یعنی تحویل سفارش، به چند حالت انجام می‌شود که در هر کدام زمان صرف‌ شده فرق دارد. در حالت اول کاربر به‌صورت حضوری به رستوران مراجعه کرده‌ و سفارشش را در ساعت مقرر دریافت می‌کند. در حالت دوم سفارش توسط پیک رستوران ارسال می‌شود، که رستوران زمان مورد نیاز برای ارسال را نیز در همان ابتدا مشخص می‌کند. در حالتی دیگر هم سفارش توسط پیک اسنپ فود به دست مشتری می‌رسد که زمان آن معمولا به‌صورت هوشمند و سیستمی طبق مکان رستوران و آدرس مشتری مشخص می‌شود.

زمانی که رستوران برای آماده‌سازی باید مشخص کند، به لیست فروش و زمان تحویلش در هفته کاری گذشته بستگی دارد. اپلیکیشن اسنپ، این زمان میانگین را مسئول رستوران نمایش می‌دهد و ایشان طبق سفارش می‌تواند زمان 5 تا 15 دقیقه بیشتر را برگزیند. در رابطه با زمان ارسال توسط پیک رستوران هم تایمی بین 1 تا 70 دقیقه قابلیت ثبت دارد.

در هر دو مورد اگر رستوران تشخیص دهد زمانی بیش از این بازه‌های مجاز برای آماده‌سازی لازم است باید با پشتیبانان اسنپ تماس بگیرد و در صورت تایید ایشان و همچنین تایید مشتری، زمان بیشتر ثبت خواهد شد. طبق نظر کاربران مجموع زمان ارسال غذا به رستوران بستگی دارد اما معمولا زمانی قابل قبول و حدودا یک ساعته برای سفارش‌های عادی لازم است.

در اسنپ فود علاوه بر رستوران‌ها، شیرینی‌سراها، پروتئینی‌ها، نانوایی، میوه‌فروشی‌ها و… هم فعالیت دارند که زمان ثبت سفارش و ارسال‌ آن‌ها هم به همین بخش‌ها تقسیم می‌شود اما به واسطه آماده‌سازی راحت‌تر، ارسال سریع‌تر خواهد بود.

امتیاز اسنپ فود برای زمان ارسال غذا: 3.5 از 5

نحوه برخورد پیک اسنپ فود

اگر سفارش‌ها توسط پیک رستوران ارسال شود، اسنپ فود مسئولیت کمتری در قبال آن‌ها دارد. اما در زمان‌هایی که سفارشات توسط پیک اسنپ فود ارسال می‌شوند، نحوه برخورد و عملکرد آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. به‌واسطه بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتری‌ها، اسنپ فود آموزش‌ها و قوانین مختلفی را برای این رانندگان در نظر می‌گیرد که باید طبق همان رفتار کنند.

وظیفه این پیک‌ها این است که به رستوران مراجعه کنند، سفارش را تحویل بگیرند و به آدرس مشخص ‌شده در اپلیکیشن برسانند. پس هم نحوه برخورد آن‌ها در رستوران مهم است و هم برخوردشان با مشتری‌ها حین تحویل غذا. در صورتی که هر مشکلی از سمت رانندگان پیش بیاید، هم رستوران و هم مشتری می‌توانند شکایات خود را به پشتیبانی اسنپ و اسنپ فود گزارش دهند.

طبق تجربه کاربران معمولا ایراد خاصی از برخورد پیک‌های رستورانی دیده ‌نمی‌شود و با وجود این که شکایاتی محدود وجود دارد اما به‌طور کلی می‌توان امتیاز قابل قبولی برای این رانندگان در نظر گرفت. معمولا ایرادات وارد شده به پیک‌ها در زیاد شدن زمان تحویل است نه برخورد آن‌ها که این مورد هم در واقع در محاسبه سطح کیفیت برخورد پیک‌ها نباید لحاظ شود.

پیک اسنپ فود

امتیاز اسنپ برای برخورد پیک اسنپ فود : 4 از 5

کیفیت و نحوه پاسخ‌گویی پشتیبانان اسنپ فود

تعداد رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های اسنپ فود و همین‌طور مشتریان‌ آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. یکی از وظایف مهم شرکت اسنپ پاسخ‌دهی به سوالات کاربران و مسئولین رستوران و همچنین بررسی و رسیدگی به شکایات و مشکلات موجود در برنامه می‌باشد. به عبارتی اگر بخش پشتیبانی اسنپ فود فعالیت خوبی نداشته‌ باشد، ممکن است کلیه فرآیند خرید و ارسال غذا با مشکل روبه‌رو شود. این امر باعث کاهش فروش خواهد شد و به ضرر همه است. چرا که در موقعیت‌های مختلف، این پشتیبان است که راهکار ارائه می‌کند و اگر غیر از این باشد و هر کس بخواهد طبق سلیقه‌ خود عمل کند، سیستم کاری با اختلال مواجه خواهد شد.

پشتیبانی رستوران‌های اسنپ فود

بخش پشتیبانی به سوالات رستوران‌داران در زمینه‌های مختلفی از جمله ارسال غذا، ساخت منو، پیک رستوران و… پاسخ می‌دهد. برای مثال اگر رستورانی حین قبول درخواست‌ها با مشکل روبه‌رو شده ‌باشد یا به دلایل مختلفی نتواند سفارشی را قبول کند باید سریعا این مورد را با پشتیبانی در میان بگذارد تا آن‌ها به سفارش مشتری و پرداخت ایشان رسیدگی کنند. یا اگر زمان مورد نیاز برای ارسال یا آماده‌سازی غذاها طولانی‌تر از حد مجاز باشد، رستوران قبل از قبول درخواست باید این امر را با پشتیبانی مطرح کند و در صورت موافقت ایشان و مشتری کار را ادامه دهد.

در مواردی دیگر ممکن است رستوران طی مدتی به دلیل تعمیرات، تعطیلات و… به‌طور کلی هیچ سفارشی قبول نکند، این امر حتما باید به اطلاع پشتیبانی برسد تا مشتریان پرداختی برای این رستوران نداشته ‌باشد. مواردی که لازم است تغییر کند مانند امکان مراجعه حضوری، قبول ارسال به مناطق دورتر، افزایش و کاهش هزینه‌ها و… هم اکثرا نیاز به صحبت با پشتیبانان و بررسی آن‌ها دارد.

پشتیبانی مشتریان اسنپ فود

یکی از اصلی‌ترین وظایف پشتیبانی پاسخ‌دهی به سوالات مختلف کاربران حین خرید و پرداخت می‌باشد. این مشکلات و سوال‌ها می‌توانند در مرحله سفارش، پرداخت و یا در رابطه با عملکرد اپلیکیشن باشد. تیم پشتیبانی در صفحه مربوط به خودش در اپلیکیشن اسنپ فود، سوالات متداولی که از سمت مشتریان مطرح ‌شده را با پاسخ کامل درج کرده ‌است.

اگر مشکلات شما بین سوالات متداول موجود در صفحه نبود، می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود، با پشتیبانی تماس بگیرید. در موقعیت‌هایی که از زمان تحویل سفارش می‌گذرد اما هنوز غذا به شما نرسیده ‌است یا زمانی که نمی‌توانید از طریق اپلیکیشن سفارشتان را پیگیری کنید می‌توانید از پشتیبانی کمک بگیرید. در زمان‌هایی که سهوا اشتباهاتی از سمت شما رخ می‌دهد، مثلا غذایی را اشتباه انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید آن را کنسل کنید، آدرس را اشتباه وارد کردید و یا مواردی این‌چنینی هم با تماس به پشتبانی می‌توانید مشکلات به وجود آمده را حل کنید.

پشتیبانی اسنپ فود

با توجه به نظر کاربران و بررسی شرایط و همچنین تجربه‌های شخصی می‌توان عملکرد پشتیبانی اسنپ فود و میزان بازدهی و پاسخ‌دهی آن‌ها را تا حد زیادی قابل قبول دانست.

امتیاز اسنپ فود برای کیفیت و نحوه پاسخ‌گویی پشتیبانی‌ها: 4 از 5

کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وبسایت برای ثبت سفارش غذا

اسنپ سوپر اپلیکیشنی کاربردی است که در آن خدمات مختلفی در بخش‌های متفاوت عرضه می‌شود. اسنپ فود یکی از بخش‌های اصلی و نسبتا قدیمی این سوپر اپلیکیشن است که تا امروز تغییرات زیادی‌ داشته و انواع اصلاحات روی آن انجام ‌شده است. در ابتدای کار اسنپ فود، خدمات این بخش توسط اپلیکیشنی جداگانه انجام می‌شد که با گسترش اسنپ، تمامی خدمات در یک اپلیکیشن جمع شدند.

در اسنپ فود رستوران‌های بسیار زیادی که خیلی از آن‌ها رستوران‌های معروف و مورد اعتماد هستند، به فروش غذا مشغول‌اند. شما با وارد کردن آدرس خود می‌توانید رستوران‌هایی که در آن محدوده خدمت‌رسانی می‌کنند را در صفحه خود مشاهده کنید. اسنپ فود برای انتخاب بهتر و راحت‌تر و همچنین فروش بیشتر، دسته‌بندی‌های مختلفی را انجام داده ‌است.

دسته‌بندی‌های اسنپ فود بر اساس نوع غذا

در یکی از بخش‌های این اپلیکیشن شما می‌توانید با توجه به درخواستتان، رستوران‌ها را با توجه به غذای مورد نظر تفکیک کنید و به این ترتیب تنها منوی رستوران‌هایی را می‌بینید که غذای مد نظر شما را به فروش می‌رسانند. غذاها به دسته‌های ایرانی، فست فود، کباب، پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری، پاستا، سالاد، دریایی، بین‌المللی و گیلانی تقسیم می‌شوند و احتمالا در آینده به این موارد اضافه هم خواهد شد.

دسته‌بندی‌های اسنپ فود بر اساس خدمات

علاوه بر غذا اسنپ فود رستوران‌ها را بر اساس نوع عملکرد و خدمات نیز در دسته‌های مختلفی می‌گنجاند تا طبق شرایط کاربر به مناسب‌ترین آن‌ها مراجعه کند. یکی از این دسته‌ها برترین رستوران‌ها هستند که طبق نظر مشتریان و امتیازدهی آن‌ها و همچنین برند و محبوبیت به این بخش وارد می‌شوند.

دسته دیگر مربوط به رستوران‌های نزدیک به شما می‌باشد. در این بخش تمامی رستوران‌هایی که در اطراف آدرس وارد شده هستند نمایش داده ‌می‌شود. معمولا هزینه ارسال این دسته برای شما به‌صرفه‌تر بوده و آشنایی و اعتماد برای کاربر بیشتر است.

تخفیف، جایزه یا کوپن‌دارها

دسته دیگر مربوط به رستوران‌هایی است که در کنار خرید به مشتریانشان جایزه‌ای می‌دهند. با وجود این دسته‌بندی هم بسیاری از رستوران‌ها بهتر دیده‌ می‌شوند و فروششان بیشتر خواهد بود و هم خرید کاربران لذت‌بخش‌تر شده ‌و رضایت بیشتری کسب می‌شود. جایزه با خرید به این معنی است که پس از ثبت سفارش مبلغی به‌عنوان جایزه برای سفارش بعدی از همان رستوران مد نظر قرار خواهد گرفت.

در دسته‌ای دیگر رستوران‌هایی را شاهد هستیم که روی غذاهایشان تخفیف در نظر گرفته‌اند. با نمایش این موارد نه‌تنها مشتری سفارش مقرون‌به‌صرفه‌ای را به ثبت می‌رساند بلکه فروش رستوران و محبوبیت آن خیلی بهتر خواهد بود و راهی مفید برای جذب مشتری است. این تخفیف‌ها درصدهای مختلفی دارد.

دسته دارای کوپن به رستوران‌هایی مربوط می‌شود که روی سفارششان بنا بر موارد اعلامی جایزه، تخفیف یا حتی غذایی را به‌صورت رایگان می‌دهد. این کوپن می‌تواند ارسال رایگان، نوشیدنی یا سالاد مجانی، سیب‌زمینی یا سالاد اضافی و… طبق شرایط مورد نظر رستوران باشد.

علاوه بر موارد گفته ‌شده دسته‌های دیگری از جمله ارسال رایگان، مزه‌های خاص، کوپن سفارش اول، یک تجربه جدید، ناهار / شام با اسنپ فود و… هم در صفحه اپلیکیشن موجود است که طبق نیاز و شرایط می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد و خریدی دل‌نشین‌تر را تجربه نمود.

فیلتر‌های اپلیکیشن اسنپ

علاوه بر دسته‌بندی‌های ذکر شده، در هر دسته‌بندی اسنپ فیلترهای مختلفی را نیز برای کاربران تعبیه کرده که با توجه به آن انتخاب رستوران بسیار راحت‌تر خواهد بود. این فیلترها شامل روش تحویل (ارسال با پیک یا مراجعه حضوری)، هزینه ارسال (رایگان تا 20 هزار تومان و..)، دارای کوپن، جایزه خرید، دارای تخفیف و ارسال اکسپرس می‌باشد.

پس از انتخاب این فیلترها می‌توان نتایج حاصل‌ شده را با ترتیب دلخواه به نمایش درآورد. این ترتیب‌بندی بر اساس بالاترین امتیاز، نزدیک‌ترین، جدیدترین، عملکرد کلی، بهترین کوپن و گران‌ترین انجام می‌شود. با توجه به دسته‌بندی‌های متنوع و دقیق و فضای کاربری راحت و ساده، می‌توان امتیاز خوبی را برای اپلیکیشن اسنپ و فعالیت آن در نظر گرفت.

امتیاز اسنپ فود برای کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وب سایت : 4.5 از 5

مجوزها و تاییدیه‌های اسنپ فود

به‌طور کلی اسنپ عقیده دارد به دلیل این که خودش چیزی را به‌صورت مستقیم به فروش نمی‌رساند و تنها نقش یک واسطه را ایفا می‌کند برای فروش اقلام مختلف نیازی به مجوز ندارد. برای مثال در حالت عادی یک رستوران یا کسب‌وکاری که غذا می‌فروشد لازم است از سازمان‌های مختلفی مثل بهداشت انواع مجوز و تاییدیه‌ها را تهیه کند اما اسنپ ‌چنین مجوزهایی را ندارد.

این پلتفرم بر اساس آئین‌نامه ماده 87 قانون نظام صنفی و پس از استعلامات هویتی و مکانی توسط سازمان‌های ذی‌ربط، با عنوان اسنپ فود موفق به دریافت پروانه کسب (مجوز کسب‌وکار) از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی شده ‌است. لازم به ذکر است که این پلتفرم نماد تجارت الکترونیکی هم دارد.

مجوز کسب و کار اسنپ فود

اینماد اسنپ فود

فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ فود

فعالیت‌های اجتماعی به سری کارهای خیرخواهانه و نیکوکاری گفته ‌می‌شود که معمولا به شکل داوطلبانه‌ای از سمت افراد، سازمان‌ها و مجموعه‌های معروف انجام می‌شود. این فعالیت‌ها در راستای حل مشکلات و معضلات موجود در جامعه و کمک به افراد نیازمند است. این کارها می‌تواند به‌صورت کمک‌های نقدی، کمک به بنیادهای خیریه و یا کارها و کمک‌رسانی‌های مستقیم باشد.

شرکت اسنپ یکی از مجموعه‌های فعال ایرانی در این زمینه می‌باشد که سالانه با خیریه‌های مختلفی جهت بهبود شرایط جامعه همکاری می‌کند. برخی از این فعالیت‌ها به بخش اسنپ فود مربوط می‌شود.

طرح سفره امید اسنپ فود

در ماه مبارک رمضان سال 1400 اسنپ فود آماده به خدمت‌رسانی به مسافران و معذوران شرعی در اقصی نقاط کشور بود. علاوه بر این کمک‌رسانی اجتماعی و مفید، این شرکت بخشی از درآمد حاصل ‌شده از این فروش را (تا سقف 100 میلیون تومان) به موسسه خیریه پیام امید اهدا کرد. این اهدای پول در ماه رمضان چندین سال است که توسط اسنپ فود انجام می‌شود.

طرح سفره امید مربوط به این موسسه می‌باشد که در جهت رفع کمبود مواد غذایی و خوراکی خانواده‌های تحت حمایت مجموعه، شکل گرفته ‌است. در این طرح در یک سبد کالا، مواد غذایی اصلی خانواده‌ها به‌صورت فصلی تهیه و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

طرح سفره امید اسنپ فود

طرح‌های نیکوکاری اسنپ کلاب

کاربران اسنپ فود با هر خرید از این پلتفرم، امتیازی مشخص را کسب می‌کنند که وارد بخش اسنپ کلاب آن‌ها می‌شود. در اسنپ کلاب با این امتیازها اقدامات مختلفی را می‌توان انجام داد اما یکی از آن‌ها طرح‌های نیکوکاری اسنپ است که تا به حال چندین طرح آن تمام شده و تعدادی از آن در حال اجرا می‌باشد. در این بخش کاربران مثلا با اختصاص 2000 امتیاز مبلغ 4 یا 8 هزار تومان را برای انجام کار خیر مورد نظر اهدا می‌کنند و مجموع آن‌ها می‌تواند کاری تاثیرگذار انجام دهد.

این طرح‌ها با انگیزه‌های متفاوت از جمله تامین تجهیزات توان‌بخشی و پزشکی ویژه‌ کودکان دارای معلولیت، راه‌اندازی مرکز مشاوره‌ آنلاین شبانه‌روزی ویژه‌ افراد دارای اتیسم، حمایت از کودکان بی​‌سرپناه، تامین هزینه‌های درمانی هزار و ۱۷۲ کودک، پرداخت ۹۸۵ میلیون تومان کمک هزینه‌ تحصیل به کودکان کم‌برخوردار، تصفیه‌ آب روستاهای استان سیستان و بلوچستان و تجهیز خانه‌های آنان، حمایت از زنان تحت خشونت خانگی و… انجام می‌گیرد.

امتیاز اسنپ فود برای فعالیت‌های اجتماعی : 5 از 5

تخفیف‌های سفارش غذا در اسنپ فود

اسنپ در اکثر بخش‌هایش تخفیف‌هایی را برای کاربران در نظر می‌گیرد و همین امر باعث افزایش مشتری و موفقیت بیشتر این پلتفرم می‌باشد. در بخش فروش غذا یا اسنپ فود هم به اشکال مختلفی تخفیف‌های متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و خرید آن‌ها را به‌صرفه‌تر می‌کند.

معروف‌ترین و مشخص‌ترین تخفیف اسنپ فود مربوط به فود پارتی آن می‌باشد. فودپارتی بخشی در اپلیکیشن اسنپ فود است که غذاهای متنوعی را از رستوران‌های مختلف همراه با تخفیف می‌فروشد این تخفیف گاهی تا 70 درصد هم می‌شود و کاملا به‌صرفه است. اقلام موجود در فودپارتی با تعداد مشخصی موجود هستند و در زمانی تعیین‌ شده با این تخفیف‌ها به فروش می‌رسند.

علاوه بر فودپارتی، بسیاری از رستوران‌ها برای جذب مشتری، تخفیف‌ها و جوایز مختلفی را روی فروششان در نظر می‌گیرند. این تخفیف‌ها به اشکال متنوعی اجرا می‌شود. برخی رستوران‌ها ارسالشان رایگان است. برخی برای سفارش اول و… جایزه‌ای نقدی تعیین می‌کنند. رستوران‌هایی هستند که در صورت خرید با شرایطی مشخص، هدیه‌، تخفیف یا غذایی را به‌صورت رایگان روی سفارش ارسال می‌کنند و بین همه این‌ها تخفیف‌های درصدی روی غذاها هم معمولا وجود دارد.

به غیر از رستوران‌ها، خود اپلیکیشن اسنپ و اسنپ فود هم از طرق مختلفی انواع تخفیف را برای کاربران اعمال می‌کنند. این تخفیف‌ها گاهی به شکل پیام کوتاه با مشخصاتشان ارسال می‌شوند. یکی دیگر از راه‌های برخورداری از تخفیف اسنپ فود، بهره‌مندی از امتیازهای موجود در اسنپ کلاب است که با کسر مقادیر مشخصی امتیاز، درصدی تخفیف روی برخی از غذاها یا رستوران‌ها اعمال می‌شود. گاهی در حساب کاربری و در بخش جوایز و تخفیف‌ها قابل مشاهده هستند و علاوه بر این می‌توان انواع کد تخفیف اسنپ فود را از سایت‌هایی مانند موپُن تهیه کرد. اگر برای استفاده از کد تخفیف در این سامانه به راهنمایی بیشتر احتیاج دارید می‌توانید راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ فود را در همین وبلاگ مطالعه کنید.

پشتیبانی اسنپ فود

در اکثر مواقع اگر غذا از فود پارتی تهیه شود، نمی‌توان کد تخفیفی روی آن اعمال کرد اما اگر تخفیف از سمت رستوران باشد، می‌توان علاوه بر آن از تخفیف‌های شخصی حساب هم استفاده نمود. استفاده از کوپن و جایزه‌ها هم شرایط ویژه خودشان را دارد و معمولا با کد تخفیف تداخلی ایجاد نمی‌کند. در ادامه تعدادی از تخفیف‌های اسنپ فود را مشاهده می‌کنید:

  • تا %25 تخفیف اسنپ فود سازمانی
  • کد تخفیف اولین خرید سوپرمارکت اسنپ فود
  • دریافت کد تخفیف غذا از اسنپ فود در جشنواره خوش آمدید
  • کد تخفیف اولین سفارش اسنپ فود ویژه رستوران و کافه
  • دریافت کد تخفیف 20 هزار تومانی خرید اول اسنپ فود هدیه ثبت نام کاربران جدید
  • تا %30 تخفیف فروشگاه‌های منتخب اسنپ فود
  • 8 هزار تومان تخفیف سفارش غذا شبانه اسنپ فود
  • ارسال رایگان رستوران‌های منتخب در اپلیکیشن اسنپ فود
  • تا 25 درصد تخفیف اسنپ فود برای رستوران‌های شهرهای منتخب
  • تا 60 درصد تخفیف دسرپارتی اپلیکیشن اسنپ فود

امتیاز اسنپ فود برای تخفیف‌های سفارش غذا : 3.5 از 5

میزان و کیفیت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

اسنپ فود و به‌طور کلی اسنپ، پلتفرمی است که بر بستر اینترنت فعالیت دارد و کسب‌وکاری مجازی است، پس برای گسترش فعالیت، تبلیغات و جذب مشتری نیاز دارد علاوه بر اپلیکیشن و وب سایت، در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز فعالیت مستمر و جذابی را ارائه دهد. چرا که در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی یکی از راه‌های مهم و اساسی برای جذب مخاطب است و از طرق مختلف مانند تولید محتوای جذاب افراد زیادی را به سمت اپلیکیشن و وب سایت روانه می‌کند.

البته در این بین باید توجه داشت همیشه افرادی هستند که از نام و اعتبار برندهای معروف و محبوب سوء استفاده می‌کنند و از این طریق مخاطبانی برای کارهای غیرمرتبط و گاهی ناشایست پیدا می‌کنند؛ پس بهتر است تنها در فضاهایی که خود اسنپ در وب سایتش معرفی می‌کند، عضو باشید و پیگیری کنید.

  • وبسایت اسنپ فود

وب سایت اسنپ فود از گسترده‌ترین فعالیت‌های این مجموعه می‌باشد. در این سایت علاوه بر فعالیت‌های معمول مانند سفارش غذا، ثبت رستوران، پشتیبانی و… وبلاگی وجود دارد که در آن تعداد بسیار زیادی از انواع محتواها در رابطه با عملکرد، آموزش‌ها، گزارشات، خبرها، غذاها و.. قرار داده شده که هم می‌تواند سرگرمی خوبی باشد هم اطلاعات متنوعی در اختیار خوانندگانش قرار دهد؛ علاوه بر آن راهی مناسب برای جذب مخاطب است.

  • اینستاگرام اسنپ فود

در صفحه اینستاگرامی اسنپ فود، اطلاعیه‌های مختلف، اخبار جدید و همچنین تخفیف‌های متنوعی به اشتراک گذاشته ‌می‌شود و دنبال‌کننده‌های زیادی دارد.

  • لینکدین اسنپ فود

با استفاده از مطالبی که در صفحه لینکدین اسنپ فود قرار می‌گیرد، آشنایی کاربران محیط کاری این پلتفرم بیشتر و بهتر صورت می‌گیرد و علاوه بر این اطلاعیه‌های مختلفی در رابطه با فرصت‌های شغلی موجود را می‌توان از این طریق پیدا کرد.

  • توییتر اسنپ فود

در این فضا هم مشابه اینستاگرام علاوه بر انواع اطلاع‌رسانی‌ها و گزارش خدمات، تخفیف‌های مختلفی ارائه می‌شود و راه خوبی برای ارتباط با مشتریان و کاربران می‌باشد.

  • آپارات اسنپ فود

اسنپ فود انواع محتواهای ویدیویی‌اش را در آپارات که پلتفرمی مخصوص اشتراک‌گذاری انواع ویدیوها می‌باشد آپلود می‌کند و کاربران می‌توانند از آموزش‌ها استفاده کنند و از کمپین‌ها، تخفیف‌ها و… باخبر شوند. طبق بررسی‌ها مدت‌هاست طرفداری از محتواهای ویدیویی بیشتر از متنی و تصویری می‌باشد.

فضای مجازی بسیار پهناور است و گنجایش بیشترین فعالیت‌ها را نیز دارد. اسنپ فود با این که سعی‌کرده است در انواع این شبکه‌ها کار کند اما هنوز هم می‌تواند این بخش از کارش را به‌طور جدی‌تر و پربازده‌تری گسترش بدهد.

امتیاز اسنپ فود برای فعالیت در فضاهای مجازی: 3 از 5

جدول امتیازبندی عملکرد اسنپ در بخش‌های مختلف

کیفیت خدمات اسنپ فود

جمع‌بندی

اسنپ فود اپلیکیشنی کاربردی و مفید برای سفارش غذا به رستوران‌های اطراف می‌باشد و با استفاده از آن می‌توان خریدی لذت‌بخش و به‌صرفه را تجربه کرد. در این مقاله از سایت موپُن عملکرد این اپلیکیشن را طبق تجربیات شخصی و نظرات کاربران مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به اطلاعات موجود کار با برنامه و استفاده از آن بسیار راحت‌تر خواهد بود و آشنایی شما با اسنپ فود به سطح بالاتری خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *