0

معرفی اسنپ اکسپرس

معرفی اسنپ اکسپرس

در سالیان اخیر به دلیل همه­‌گیری کرونا، استقبال از خرید آنلاین بسیار افزایش پیدا کرد. بسیاری از افراد برای تهیه مایجتاج روزانه خود نیز به خرید آنلاین روی آوردند. اسنپ یکی از این سایت­‌ها و اپلیکیشن­‌هاست که در ابتدا فقط به صورت ارائه خدمات تاکسی اینترنتی به مردم شناسانده شد. اما به مرور زمان خدمات دیگری را به صورت آنلاین ارائه داد. یکی از این خدمات، فروش محصولات سوپرمارکتی به صورت آنلاین بود. در حال حاضر این سرویس سریع سوپرمارکتی اسنپ به صورت مستقل با نام اسنپ اکسپرس فعالیت می‌­نماید. در ادامه قصد داریم تا شما را با این سرویس بیشتر آشنا کنیم.

 

تاریخچه اسنپ اکسپرس

همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم، سرویس ارائه محصولات سوپرمارکت به صورت سریع در اسنپ، ابتدا مانند دیگر سرویس­‌های خدماتی آن، زیرمجموعه‌­ای از مجموعه بزرگ اسنپ بود. اما در چند مدت اخیر به دلیل استقبال زیاد افراد از خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی، مجموعه اسنپ تصمیم گرفت تا این سرویس را از دیگر بخش‌­های خود جدا نماید. تا بتواند در مجموعه‌­ای مستقل با تیمی کامل‌­تر، با دقت بیشتری به ارائه خدمات بپردازد. این مجموعه مستقل امروزه با نام اسنپ اکسپرس شناخته می­‌شود. سرویس سریع محصولات سوپرمارکتی که با ارائه کد تخفیف اسنپ اکسپرس لذت خرید را برای شما دوچندان خواهد کرد.

تاریخچه اسنپ اکسپرس

شهرهای تحت پوشش اسنپ اکسپرس کدامند؟

اسنپ اکسپرس برای راحتی کار شما، تقریبا اکثر شهرهای بزرگ و کوچک ایران را تحت پوشش خود قرار داده است. اما طبیعی است که در روستاها به دلیل عدم حضور شعب فروشگاه‌­های زنجیره­‌ای بزرگ و عدم عضویت بسیاری از سوپرمارکت­‌های محلی در اسنپ امکان ارائه خدمات کمتر از شهرهای بزرگ باشد.

اما به طور معمول اسنپ تمامی مناطق را تحت پوشش خود قرار می­‌دهد. برای اطمینان از این موضوع تنها کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ اکسپرس بشوید و نام شهر خود را در بخش جست­وجو یا ثبت آدرس وارد نمایید. تمامی سوپرمارکت‌­های محلی در دسترس و محصولاتی که ارائه می‌­دهند برای شما به نمایش در خواهد آمد.

شهرهای تحت پوشش اسنپ اکسپرس کدامند؟

 بررسی انواع خدمات و محصولات اسنپ اکسپرس

از بابت محصولات اسنپ اکسپرس، اصلا نگران نباشید. تمامی محصولات مورد نیاز شما، حتی محصولاتی که در خرید­های حضوری نمی‌­یابید در اسنپ اکسپرس یافت می‌­شود. زیرا در اسنپ اکسپرس شما به مجموعه متنوعی از سوپرمارکت­‌ها با محصولات بسیار متنوع‌­تر دسترسی خواهید داشت. از انواع نوشیدنی­‌ها، لبنیات، تنقلات، محصولات بهداشتی، خواروبار و نان و حتی میوه و سبزیجات تازه نیز ارائه می­‌شود. این موضوع پس از یک بار تجربه کار با اسنپ اکسپرس و خرید از آن برای شما نیز روشن خواهد شد که این مجموعه تنوع بسیار عالی از محصولات را ارائه می­‌نماید.

از بابت انواع خدمات اسنپ اکسپرس، می­‌توان به تخفیفات بی­‌نظیر آن اشاره کرد. یکی از آن­‌ها تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس می­‌باشد. این تخفیف به شکل دوره‌­ای بر روی برخی از محصولات ارائه می‌­شود. کد تخفیف اسنپ اکسپرس استفاده از این تخفیفات را برای شما ساده‌­تر می­‌نماید و تجربه یک خرید لذت­‌بخش را به همراه خواهد داشت.

از دیگر خدمات اسنپ اکسپرس، می­‌توان به ارسال سریع آن اشاره کرد. اسنپ اکسپرس این تضمین را به شما می­‌دهد که محصولات مورد نیازتان را در کمتر از 30 دقیقه برای شما ارسال خواهد کرد. این یکی از بهترین حسن­‌های اسنپ­ اکسپرس نیز می­‌باشد. این سرویس ارسال سریع لذت تجربه کار با اسنپ اکسپرس را برای شما مسجل می­‌نماید.

 

بررسی نقاط ضعف و قوت اسنپ اکسپرس

قطعا هر مجموعه­‌ای علاوه بر محاسن، معایبی نیز دارد. در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت اسنپ اکسپرس خواهیم پرداخت.

نقاط قوت اسنپ اکسپرس

  1. اولین و مهم‌ترین نقطه قوت اسنپ اکسپرس سرعت تحویل کالاست. در واقع شعار این مجموعه ارسال در کمتر از 30 دقیقه می­‌باشد. در نتیجه از این جهت حتی برای افرادی که بسیار عجله دارند نیز گزینه مناسبی جهت انجام خرید آنلاین مایحتاج می­‌باشد. این حسن بزرگ تجربه خرید از اسنپ اکسپرس را برای شما لذت­‌بخش‌­تر خواهد نمود.
  2. از دیگر نقاط قوت اسنپ اکسپرس می‌­توان به تنوع بی­‌نظیر کالاهای سوپرمارکتی اشاره کرد. در واقع هر چه که بخواهید در اسنپ اکسپرس می­‌یابید. همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم از انواع نوشیدنی و خوراکی گرفته تا انواع شوینده و محصولات بهداشتی در اسنپ اکسپرس یافت می­‌شود. در نتیجه شما به راحتی می‌­توانید تمامی خریدهای روزمره خود را در منزل از طریق اسنپ اکسپرس انجام دهید. ضمنا علاوه بر این، تنوع بی‌­نظیر برندهای محصولات نیز در اسنپ اکسپرس انتخاب را برای شما ساده­‌تر می­‌نماید. حتی شما می­‌توانید قیمت­‌های یک محصول از چند برند متفاوت را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین را برای خرید انتخاب نمایید. ضمن اینکه گاهی اوقات کد تخفیف اسنپ اکسپرس بر روی برخی از محصولات با برند خاص یا عرضه شده در یک فروشگاه خاص ارائه می‌­شود. از این جهت دسترسی به کالاهایی که شامل کد تخفیف اسنپ اکسپرس هستند برای شما ساده­‌تر خواهد بود.
  3. در وهله بعدی پای تخفیفات شگفت­‌انگیز به میان می‌­آید. تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس که به صورت دوره‌­ای بر روی بسیاری از محصولات اعمال می­‌شود. این تخفیفات قطعا لذت تجربه کار با اسنپ اکسپرس و خرید از آن را برای شما دو چندان می‌­نماید. از این طریق شما می‌­توانید همه روزه یک خرید خوب همراه با تخفیف داشته باشید.
  4. نقطه قوت بعدی فرار از ترافیک و شلوغی است. مانند هر خرید آنلاین دیگری، خرید از اسنپ اکسپرس نیز همراه با آسودگی خاطر است. به راحتی بر روی کاناپه منزل وقتی در حال استراحت زیر باد خنک کولر هستید تنها با چند کلیک خرید مایحتاج خود را انجام می‌­دهید. این ویژگی در شرایط همه­‌گیری کرونا بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود. گرچه در زندگی ماشینی امروزی صرفه‌­جویی در وقت و زمان نیز بسیار مورد توجه است. با خرید از اسنپ اکسپرس به سادگی می‌­توانید از وقت و زمان خود به خوبی استفاده نمایید.
  5. پشتیبانی 24 ساعته یک مجموعه می‌­تواند یکی از بهترین ویژگی­‌های آن باشد. این امکان در اسنپ اکسپرس برای تمامی کاربران فراهم شده است تا در هر ساعتی از شبانه­‌روز نیاز به پشتیبانی داشته باشید در دسترس شما باشند.
  6. آخرین مزیت که به خودی خود بهترین مزیت اسنپ اکسپرس نیز می­‌باشد، در دسترس بودن آن است. هر کجا که اینترنت باشد، شما می­‌توانید با هر وسیله الکترونیکی اعم از گوشی موبایل تا لپ­تاپ یا کامپیوتر شخصی وارد سایت یا اپلیکیشن شوید و مایحتاج روزانه خود را سفارش داده و در اسرع وقت دریافت نمایید. اسنپ اکسپرس هیچ­گونه محدودیتی برای استفاده ندارد.

 

نقاط ضعف اسنپ اکسپرس

  1. اولین نقطه ضعف اسنپ اکسپرس که شاید مهم­ترین آن­‌ها نیز باشد، این است که شما نمی­‌توانید تاریخ انقضا محصولات را مشاهده نمایید. شاید این موضوع در رابطه با مواد غذایی مثل کنسرو­ها، چاشنی­‌ها و تنقلات اهمیتی نداشته باشد. اما در رابطه با محصولات لبنی این موضوع بسیار حائز اهمیت خواهد بود. زیرا بسیاری از محصولات لبنی مانند شیر و ماست از زمان تولید تا انقضا بازه زمانی کوتاهی را شامل می­‌شوند. در نتیجه برای ما مهم است که محصول مورد نظر تازه‌­تر باشد و موعد انقضای آن نیز دیرتر سر برسد تا بتوانیم مدت زمان بیش­تری از آن نگهداری و استفاده نماییم.
  2. از دیگر نقاط ضعف اسنپ اکسپرس می‌­توان به موضوع عدم پوشش­دهی برخی از روستاها و شهرهای کوچک اشاره کرد. البته که این موضوع تنها به اسنپ اکسپرس مربوط نمی‌­شود. بخشی از این موضوع مرتبط با سوپرمارکت­‌های محلی و فروشگاه‌­های زنجیره­‌ای بزرگ می‌­باشد.

 

وجه تمایز اسنپ اکسپرس با رقبا چیست؟

اسنپ جزو اولین سایت‌­های اینترنتی بود که به نیازهای روزانه مخاطب توجه کرد. سایتی که با طراحی یک اپلیکیشن ساده توانست استفاده را برای عموم مردم ممکن سازد. در واقع اگر بخواهیم به وجه تمایز اسنپ اکسپرس با رقبا بپردازیم، در وهله اول، اولین بودن اسنپ اکسپرس وجه تمایز آن است. از این لحاظ که در هر صنعتی، پیشرو بودن بزرگ­ترین حسن و وجه تمایز می‌­باشد.

اما در وهله دوم ارسال سریع و تنوع بی‌­نظیر محصولات در اسنپ اکسپرس در واقع یک ویژگی بی رقیب به حساب می­‌آید. زیرا اسنپ اکسپرس تنها مجموعه­‌ای است که دسترسی به فروشگاه­‌های بزرگ زنجیره­ای مانند رفاه، جانبو و… را برای شما فراهم آورده است. از این جهت اسنپ اکسپرس بسیار خاص و متمایز است.

و نکته آخر اینکه تنها سایتی که امکان خرید اعتباری را برای مشتری در نظر گرفته است مجموعه اسنپ اکسپرس می­‌باشد. در واقع شما به میزان اعتبار خود در طی ماه خرید می­‌نمایید. پس از آن در پایان ماه حساب خود را پرداخت می­کنید. برای هر کاربر سقف خرید متفاوتی در نظر گرفته شده است. هر چه خوش­‌حساب­‌تر باشید و به موقع هزینه‌­ها را پرداخت نمایید، سقف خریدتان افزایش خواهد یافت. بهتر است بدانید که این اعتبار از 150 هزار تا 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این ویژگی در این اوضاع سخت و پیچیده اقتصادی کمک می­‌کند تا کمی از دل­مشغولی­‌های شما در طی ماه را کمتر نماید.

وجه تمایز اسنپ اکسپرس با رقبا چیست؟

چگونگی دسترسی به وبلاگ اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس، وبلاگ که نه، اما بسیار بهتر و کارآمدتر از وبلاگ، یک سایت مجزا دارد. سایتی که در اصل وابسته به مجموعه اسنپ است اما به صورت مستقل از آن عمل می­‌نماید. در این سایت تمامی دسترسی­‌ها برای شما فراهم شده است. عملکرد این سایت به صورت وب­‌اپلیکیشن می­‌باشد. یعنی تمامی دسترسی­‌های موجود در اپلیکیشن را در قالب سایت برای شما فراهم می­‌آورد. شما به سادگی اگر اسم اسنپ اکسپرس را در گوگل نیز سرچ کنید آدرس سایت برای شما نمایان می‌­شود. در واقع حتی نیازی نیست که حتما آدرس سایت را داشته باشید تا بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

پس از ورود به سایت با یک روش امن و مطمئن ثبت­‌نام کرده. پس از آن آدرس منزل یا محل کار یا… را وارد می‌­نمایید. در ادامه با مشخص شدن فروشگاه‌­های نزدیک به محل شما به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید می­‌افزایید. در پایان نیز با محاسبه وجه به صورت آنلاین در انتظار ارسال سفارش در کمترین زمان ممکن می‌­مانید. در ضمن در نظر داشته باشید که در هنگام پرداخت با وارد کردن کد تخفیف اسنپ اکسپرس می­‌توانید تخفیف خوبی بر روی کل فاکتور خریدتان دریافت نمایید.

علاوه بر تمامی این موارد، کاربرانی که داری تلفن همراه با سیستم عامل ios می­‌باشند یا از طریق لپ­تاپ یا کامپیوتر شخصی اقدام به درج سفارش می­‌نمایند، استفاده از سایت برایشان ساده‌­تر و در دسترس‌­تر خواهد بود.

هنگامی که وارد سایت می­‌شوید قطعا با کادر بزرگ بالای صفحه با عنوان تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس مواجه خواهید شد. تخفیف نارنجی نوعی کد تخفیف اسنپ اکسپرس می­‌باشد که به صورت دوره­‌ای بر روی برخی از محصولات اعمال می­‌گردد. با نگاهی به این تخفیف هیجان‌­انگیز قطعا می­‌توانید مایحتاج خود را با تخفیف بیشتری دریافت نمایید.

از طرفی دیگر معمولا تخفیفات متناسب با فصل نیز در اسنپ اکسپرس مشاهده می­‌شود. به طور مثال در تابستان به طور معمول بر روی محصولاتی مانند بستنی و نوشیدنی­‌ها تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌­شود. در واقع اسنپ اکسپرس شما را دست خالی نمی­‌گذارد.

اما در ارتباط با وبلاگ اگر اطلاعات بیشتری بخواهید بهتر است بدانید که در سایت اسنپ زمانی که وارد بخش اسنپ اکسپرس می­‌شوید، دسترس برای بلاگ اسنپ وجود دارد. در این بلاگ امکانات و اقدامات مجموعه اسنپ به طور کلی شرح داده می­‌شود که راهنمای خوبی برای کاربرانی است که از این مجموعه به صورت مکرر در حال استفاده می‌­باشند. اما مجموعه اسنپ اکسپرس دارای وبلاگ یا بلاگ اختصاصی نمی­‌باشد.

 

چگونه همکاری با اسنپ اکسپرس قابل انجام است؟

همان­‌طور مستحضر هستید، اسنپ اکسپرس یک سرویس سوپرمارکت سریع اینترنتی است. در نتیجه برای همکاری با این مجموعه لازم است تا در یکی از این دو زمینه فعالیت داشته باشید. حوزه اینترنت یا سوپرمارکت!

با تماس با پشتیبانی اسنپ اکسپرس قطعا به سادگی می‌­توانید از شرایط عضویت و ضوابط اطلاع یابید. اما جهت ثبت­‌نام در بخش فروشندگان تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید. از بخش تنظیمات وارد بخش ثبت‌­نام فروشندگان شوید و به راحتی فروشگاه خود را ثبت نمایید. در صورتیکه چنین بخشی در حساب کاربری شما فعال نبود، یا به هر دلیلی قادر به یافتن این لینک در حساب کاربری خود نشدید، لطفا با پشتیبانی اسنپ اکسپرس تماس حاصل نمایید تا در جریان جزئیات قرار بگیرید.

 

راه­‌های دسترسی به شبکه­‌های اجتماعی اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس تنها یک اپلیکیشن دارد که از طریق آن می‌­توان به سادگی سفارشات خود را ثبت نمود. این اپلیکیشن زیرمجموعه اسنپ می‌­باشد. در تلفن­‌های همراهی که به وسیله سیستم عامل اندروید اداره می­‌شوند، به راحتی قابل دانلود و استفاده می­‌باشد. اما روش­‌های دیگر نیز وجود دارد تا بتوانید با دیگر وسایل الکترونیکی به اسنپ اکسپرس دسترسی داشته باشید در ادامه به بررسی آن­‌ها می‌­پردازیم.

راه دوم برای دسترسی به اسنپ اکسپرس به این شرح می‌­باشد. کافیست وارد اپلیکیشن اسنپ شوید. سپس وارد بخش سفارش غذا یا اسنپ فود شوید. پس از آن با انتخاب بخش سوپرمارکت، وارد اسنپ اکسپرس می‌­شوید.

اما همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم، سایت اسنپ اکسپرس نیز راه دیگر دستیابی به سفارش سریع سوپرمارکتی می‌­باشد. تنها با یک سرچ ساده در گوگل به آدرس مورد نظر دست پیدا می‌­کنید و وارد وب اپلیکیشن اسنپ اکسپرس می­شوید.

از طرفی روش مناسب دیگری نیز برای دسترسی به اسنپ اکسپرس وجود دارد. اگر اپلیکیشن آپ را بر روی تلفن همراه خود نصب داشته باشید با ورود به بخش اسنپ فود که یکی از خدمات موجود در اپلیکیشن آپ هست، می‌­توانید به سادگی به اسنپ اکسپرس دسترسی یابید.

 

اطلاعات تماس اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس شامل دو بخش پشتیبانی می­‌باشد. یک بخش ویژه پشتیبانی از مشتریان که اقدام به ثبت سفارش و خرید از اسنپ اکسپرس می­‌نمایند. بخش دوم پشتیبانی از سوپرمارکت‌­هاست. سوپرمارکت‌­هایی که به عنوان فروشنده در اسنپ اکسپرس به فعالیت می­‌پردازند.

شماره تماس پشتیبانی از مشتریان به این شرح می‌­باشد : 02196612777

شماره تماس پشتیبانی از سوپرمارکت­ها نیز به این شرح می‌­باشد : 02196612750

برای دریافت اطلاعات و اخبار در رابطه با فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین وبلاگ موپُن را دنبال کنید.

 

اطلاعات تماس اسنپ اکسپرس

سوالات متداول معرفی اسنپ اکسپرس

تاریخچه اسنپ اکسپرس چیست؟

سرویس ارائه محصولات سوپرمارکت به صورت سریع در اسنپ، ابتدا مانند دیگر سرویس­‌های خدماتی آن، زیرمجموعه‌­ای از مجموعه بزرگ اسنپ بود. اما در چند مدت اخیر به دلیل استقبال زیاد افراد از خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی، مجموعه اسنپ تصمیم گرفت تا این سرویس را از دیگر بخش‌­های خود جدا نماید.

اسنپ اکسپرس کدام شهرها را تحت پوشش خود قرار داده است؟

اسنپ اکسپرس برای راحتی کار شما، تقریبا اکثر شهرهای بزرگ و کوچک ایران را تحت پوشش خود قرار داده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *