0

کد تخفیف اولین سفر اسنپ

کد تخفیف اولین سفر اسنپ

اسنپ نام تجاری شرکت “ایده گزین ارتباطات روماک” است که در سال 1393 تاسیس شد. این شرکت پویا و مبتنی بر داده در ابتدا برای راحت‌تر شدن سفرهای درون‌شهری شروع به‌ کار نمود و تنها چند سال بعد به پشتوانه ارائه خدمات باکیفیت و تخفیف‌های ویژه‌ای همچون کد تخفیف اولین سفر اسنپ توانست به بزرگ‌ترین سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در ایران تبدیل شود. در حال حاضر اما از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ می‌توانید خدمات مختلفی از جمله درخواست خودرو/ موتور/ وانت، سفارش غذا، خدمات پزشکی و مشاوره آنلاین، رزرو هتل و اقامتگاه‌های ارزان، خریط بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار و… را ثبت کنید.

برای دسترسی به جدیدترین کد تخفیف اسنپ از جمله تخفیف‌های ویژه سفر اول در وبسایت موپُن بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

اسنپ

انواع کد تخفیف اولین سفر اسنپ

اگر تا‌به‌حال از سامانه هوشمند درخواست خودرو اسنپ استفاده نکرده‌اید، در اولین سفر خود می‌توانید از انواع کدهای تخفیف زیر بهره‌مند شوید.

مطلب مرتبط: نحوه گرفتن اسنپ

  • از انواع کد تخفیف اولین سفر اسنپ می‌توان به تخفیف‌های درصدی اشاره کرد. مثلا به این صورت که با وارد کردن این کد تخفیف در سامانه تاکسی آنلاین اسنپ یا نصب اپلیکیشن آن و ثبت ‌نام از طریق لینک معرف موپُن می‌توانید یک کد تخفیف 100 درصدی برای اولین سفر خود دریافت کنید.کد معرف اسنپ
  • نوع دیگری از کدهای تخفیف اولین سفر اسنپ وجود دارند که برای آن‌ها سقف تخفیف تعریف شده است. برای مثال در نخستین سفر خود از طریق این سامانه تاکسی آنلاین یک کد تخفیف 100 درصدی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید از تخفیف تا سقف 8 هزار تومان بهره‌مند شوید؛ یعنی برای سفرهایی که بیشتر از 80 هزار تومان هزینه داشته باشند تنها 8 هزار تومان از مبلغ قابل پرداخت شما کسر می‌شود.
  • نوع دیگری از کدهای تخفیف اولین سفر سامانه درخواست خودرو اسنپ به این صورت است که تنها برای سفر در شهرهای به‌خصوصی قابل ‌استفاده بوده و این طور نیست که بتوانید از آن‌ها در همه شهرهای تحت پوشش اسنپ استفاده کنید. مثلاً کد تخفیف اولین سفر اسنپ در شهر کیش همان‌طور که از نامش مشخص است تنها برای ثبت درخواست سفر در شهر کیش قابلیت استفاده دارد.
  • کد تخفیف اولین سفر اسنپ همچنین می‌تواند برای مسیرهای خاصی تعریف شده باشد. مثلاً “کد تخفیف اسنپ ماشین در سفر به الماس شرق مشهد” تخفیفی است که با استفاده از آن می‌توانید برای سفر رفت یا برگشت به الماس شرق مشهد از اسنپ درخواست تاکسی نموده و تخفیف بگیرید. طبیعتاً این کد تخفیف در سفر به دیگر جاهای شهر مشهد قابل ‌استفاده نخواهد بود.

نکات استفاده از کد تخفیف اولین سفر اسنپ

  • اصلی‌ترین نکته‌ای که در استفاده از کد تخفیف اولین سفر اسنپ باید به آن توجه شود این است که پلتفرم اسنپ خدمات و زیر مجموعه‌های مختلفی داشته و هر کد تخفیف را تنها می‌توان برای همان سرویس خاص مورد ‌استفاده قرار دارد. مثلا کد تخفیفی که برای تاکسی آنلاین اسنپ دریافت کرده‌اید را نمی‌توانید در خرید از اسنپ فود یا دکتر اسنپ استفاده کنید.
  • نکته بعدی توجه به اعتبار زمانی کدهای تخفیف اسنپ است؛ زیرا هر کد تخفیف یک اعتبار محدودی داشته و اگر زمان آن تمام شود دیگر قابلیت استفاده نخواهد داشت.
  • هر کد تخفیف چه برای سفر اول اسنپ باشد چه سفرهای غیر اول را تنها 1 بار می‌توانید استفاده کنید. پس از آن با پیغام‌هایی از قبیل “این کد تخفیف قبلاً استفاده شده” یا ” کد وارد شده صحیح نیست” روبه‌رو خواهید شد؛ البته برخی از انواع تخفیف‌ها را بیش از 1 بار می‌توان استفاده نمود که این موضوع به شرایط درج شده در اطلاعات آن کوپن بستگی دارد.
  • به موارد گفته شده این موضوع را نیز اضافه کنید که در هر بار درخواست تاکسی از سامانه هوشمند اسنپ تنها می‌توانید یک کد تخفیف را وارد و استفاده کنید.

انواع کد تخفیف اولین سفر اسنپ را چگونه دریافت و استفاده کنیم؟

دریافت “کد تخفیف اسنپ امروز” را به‌راحتی می‌توانید از طریق وب‌سایت موپُن انجام دهید که یک مرجع تخصصی، معتبر و کاملاً قانونی برای انتشار انواع کدهای تخفیف فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است. با عضویت در خبرنامه، کانال و ربات تلگرام و همچنین صفحه اینستاگرامی موپُن به سرعت از جدیدترین انواع “کد تخفیف اسنپ اولین سفر” باخبر خواهید شد.

کد تخفیف اسنپ موپُن

البته بنرها و اسلایدرهای درج شده در وب‌سایت اسنپ و همین‌طور شبکه‌های اجتماعی این پلتفرم مانند استوری اینستاگرام و پیامک‌های ارسالی توسط آن نیز جزء راه‌های دریافت کد تخفیف اسنپ محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

کد تخفیف سفر اول اسنپ یکی از انواع تخفیف‌های ارائه شده توسط پلتفرم تاکسی اینترنتی اسنپ است که با استفاده از آن کاربران جدید این سرویس یک تجربه لذت‌بخش از سفر خود با تاکسی‌های آنلاین به‌دست خواهند آورد. با ‌توجه به محبوبیت اسنپ در میان مردم و رواج استفاده از این تاکسی‌های اینترنتی، در این مطلب به یکی از پرتکرارترین سوالات شما یعنی “چگونه از اسنپ تخفیف بگیریم؟” پاسخ دادیم. همچنین انواع مختلف کد تخفیف سفر اول اسنپ و نکات مهم استفاده از این تخفیف‌ها را خدمتتان معرفی کردیم. شما به‌راحتی می‌توانید انواع کد تخفیف اسنپ تاکسی را برای سفرهای اول و غیر اول خود دریافت کرده و در هزینه سفرهای درون‌شهری و حتی برون‌شهری به‌‎طور قابل‌ توجهی صرفه‌جویی کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *