0

پشتیبانی دیجی استایل

پشتیبانی دیجی استایل

توسعه اینترنت، روش‌های جدیدی را برای خریدهای ما به وجود آورد. منافعی مانند آسان‌­تر شدن خریدها، تنوع بالای کالاها در فروشگاه‌های اینترنتی، دور زدن‌ ترافیک به‌وسیله خرید‌های اینترنتی، موجود بودن هر کالایی که فکرش را بکنید و… که در خریدهای اینترنتی وجود دارد، روز به روز افراد بیشتری را به خرید از این سامانه‌ها جذب می­‌کند!

این‌ها تنها بخشی از مزایای فروشگاه‌های اینترنتی هستند. در حقیقت خریدهای اینترنتی تب داغ این روز‌های مدرن است، روز‌هایی که فرصت هدر دادن وقت در‌ترافیک و همچنین گشتن در بازار برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برای خرید کالای اصل و باکیفیتی که مدنظرتان است را نمی­‌­دهد.

خرید­های اینترنتی به شما فرصت انجام فعالیت­‌های لذت‌بخش‌تر می­‌­دهند و در زمان شما صرفه‌جویی می­‌­کنند و البته از این طریق تجربه یک خرید مطمئن‌تر و با ضمانت بالا را تجربه خواهید کرد. همچنین دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت برای خرید کالای مورد نظر خود تمام مغازه و غرفه‌های موجود در بازار را بررسی کنید. در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به‌راحتی می­‌توانید مناسب‌ترین قیمت را فقط در چند دقیقه پیدا کنید و دست به خرید آن کالا بزنید.

فروشگاه دیجی استایل

دیجی استایل یک فروشگاه معتبر آنلاین ایرانی است که در حوزه فروش محصولات مد و پوشاک فعالیت می­‌کند. در واقع می­‌توان گفت که فروشگاه دیجی استایل یک تجربه منحصربه‌فرد از خرید اینترنتی بعد از دیجی کالا به حساب می­‌آید. در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل هر کالایی که مرتبط با مد و پوشاک است را می­‌­توانید به‌راحتی پیدا کنید و با قیمتی کاملا مناسب و در بالاترین کیفیت خریداری نمایید. تیم دیجی استایل در تلاش است تا بتواند با ارائه محصولاتی که با فرهنگ و معیار‌های ایرانی اسلامی تناسب دارند، به‌روزترین و شیک‌ترین استایل‌ها را به کاربران ایرانی هدیه دهد!

از دیگر مزایایی که می­‌توان برای سایت دیجی استایل در نظر گرفت این است که شما می­‌­توانید به‌راحتی محصولات ساخت داخل کشور را از برند‌های معتبری شامل اناربن، هورشید، تچر، پانیسا، مکث، پاتن چرم و…، خریداری کنید.

در کنار تمام محصولات ایرانی از برند‌های معروف و مورد اعتماد، دیجی استایل با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی و اسلامی و همچنین شناخت سلیقه‌های متنوعی که در کاربران و مشتریان خود دارد سعی دارد تا با برند‌های معتبر و معروف خارجی نیز همکاری کرده تا با کنار هم قرار گرفتن محصولات ایرانی و خارجی، مشتریان و کاربران بتوانند تجربه بهتری از خرید اینترنتی مد و پوشاک را تجربه کنند. تجربه‌ای که در کمتر فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک می­‌توان پیدا کرد.

مزیت دیگر دیجی استایل و خرید آنلاین پوشاک و اکسسوری از این وبسایت، امکان استفاده از کد تخفیف دیجی استایل است. این کدها در انواع مختلف و از راه‌های مختلف شامل تبلیغات پیامکی، خبرنامه ایمیلی، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و همچنین اسلایدرها و بنرها در وبسایت این فروشگاه به دست کاربران می‌رسد و امکان خرید ارزان و به‌صرفه را برای آن‌‌ها فراهم می‌سازد. اگر تاکنون تجربه خرید و دریافت تخفیف با استفاده از کد از دیجی استایل را ندارید خواندن این مقاله از وبلاگ موپُن را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم: راهنمای استفاده از کد تخفیف دیجی استایل

دیجی استایل

همان‌طور که گفته شد خرید‌های اینترنتی همراه خود مزایای زیادی دارند که در ادامه این مقاله قصد داریم برخی از این مزایا را از نگاه مشتریان و کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با شما در میان بگذاریم.

1. معتبر بودن

یکی از ارکان مهمی که هر فروشگاهی برای فروش بیشتر باید آن را داشته باشد، اعتبار است. امروزه کمتر کسی حاضر می­‌شود برای خرید کالا‌های خود مخصوصا در زمینه مد و پوشاک از فروشگاه‌های اینترنتی نامعتبر استفاده کند.

تجربه خرید اینترنتی ایمن و باکیفیتی که دیجی کالا با ورود خود در ذهن افراد ایجاد کرد باعث شد که دیجی استایل نیز بتواند اعتبار لازم را به دست بیاورد و با اعتمادسازی در میان کاربران و مشتریان، اعتبار خود را روز به روز افزایش دهد.

اینماد

2. قیمت‌های مناسب

همه ما بیشتر اوقات در خرید‌های خود، مغازه‌های مختلف را برای پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت و در عین حالا بالاترین کیفیت بررسی کرده‌ایم. حال جالب است بدانید که در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می­‌توانید کالای مورد نظر خود را در مناسب‌ترین قیمت و در عین حال با کیفیت بالا پیدا کنید. در واقع دیگر نیاز نیست برای انجام خرید‌های خود فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف را بررسی کنید!

3. اصالت کالا

آن‌چه که امروزه اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است، اطمینان از اصالت و سلامت کالاهایی است که از فروشگاه‌های آنلاین خریداری می‌کنیم! در واقع اصالت کالا باعث می­‌­شود که ما از سالم بودن و بادوام بودن کالای خریداری شده خود اطمینان کافی را به دست بیاوریم.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که می­‌­توان برای فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در نظر گرفت، اطمینان از داشتن اصالت کالا‌ها در این فروشگاه است. طبق نظرات کاربران و مشتریان دیجی استایل، کالاهای موجود در دیجی استایل از اصالت و سلامت لازم برخوردار هستند و می­‌توان به داشتن اصالت کالا‌های موجود در این فروشگاه اطمینان حاصل کرد.

در ادامه مقاله قصد داریم تا روش‌های مختلف ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل را بررسی نماییم؛ این فروشگاه آنلاین معتبر برای رفاه حال کاربران و مشتریان خود چندین راه برقراری ارتباط با پشتیبانی برای سایت در نظر گرفته است که هر کس با هر شرایطی می­‌تواند از هر کدام از روش‌های ارتباط با پشتیبانی استفاده کند، پاسخ ابهامات و سوالات خود را پیدا کند و هر مشکلی که در این زمینه دارد را برطرف نماید.

در ادامه این پست از مجله موپُن با ما همراه باشید تا شما را با انواع راه‌های ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل آشنا کنیم و بتوانید در مواقع ضروری از هر کدام از روش‌ها استفاده کنید.

راه‌های ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل

مجموعه بزرگ دیجی استایل برای برقراری ارتباط راحت‌تر مشتریان با پشتیبانی، چندین روش در نظر گرفته است تا همه افراد با هر شرایطی که دارند بتوانند به‌راحتی مشکلات خود را پیگیری کنند. در ادامه به تفکیک هر یک از این روش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

تلفن پشتیبانی دیجی استایل

تماس‌های تلفنی از پرکاربردترین راه‌های ارتباطی کشور ما هستند. یکی از روش‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل نیز به‌صورت تلفنی است. شماره تماس پشتیبانی دیجی استایل 61930300 – 021 است که تیم پشتیبانی به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی دغدغه‌ها و مشکلات کاربران و مشتریان خود از این طریق هستند. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که یکی از بهترین روش‌های برای پیگیری سفارشات، تماس با پشتیبانی از طریق شماره تماس تلفن است؛ زیر این روش از سایر روش‌هاست و همچنین گفت‌وگوی تلفنی نیز باعث ایجاد آرامش خاطر بیشتر برای مشتریان شده و کمک می‌کند که مشکلات خود را راحت‌تر بیان کنند و سریع‌تر و دقیق‌تر به پاسخ سوالات خود برسند.

پشتیبانی تلفنی

ایمیل پشتیبانی دیجی استایل

شاید برخی از افراد با برقراری تماس تلفنی برای ارتباط تلفنی راحت نباشند؛ به همین دلیل دیجی استایل برای این دسته از افراد یک روش مناسب در نظر گرفته است. البته برای برقراری ارتباط به‌صورت آنلاین با پشتیبانی دیجی استایل لازم است ابتدا از دسترسی خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید. شما می­‌توانید به‌راحتی هر نظر یا پیشنهاد یا انتقادی که نسبت به دیجی استایل دارید در ایمیل خود درج کرده، برای ایمیل پشتیبانی دیجی استایل به آدرس info@digistyle.com ارسال کنید.

اما سوالی که اینجا مطرح می­‌­شود این است که سرعت پاسخگویی پشتیبانی دیجی استایل در این روش می­‌­تواند به اندازه سرعت پاسخگویی آن در روش تماس تلفنی باشد؟ برای جواب به این سوال باید گفت که قاعدتا باید در این روش کمی منتظر بمانید و نمی­‌توان انتظار داشت که تیم پشتیبانی دیجی استایل از طریق ایمیل بتواند با همان سرعت روش تماس تلفنی، پاسخ شما را بدهد.

پشتیبانی دیجی استایل به‌صورت ارسال تیکت

یکی دیگر از راه‌هایی که دیجی استایل برای برقراری ارتباط کاربران و مشتریان با پشتیبانی قرار داده است، ارسال تیکت است. در واقع این روش از معمول‌ترین روش‌ها در بین سایت‌های معتبر است که افراد می­توانند به‌راحتی از طریق آن با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و مشکلات و دغدغه‌های خود را پیگیری نمایند. البته این روش برای افرادی که آشنایی چندانی با دنیای دیجیتال ندارند چندان آسان نیست؛ ولی در کل ارسال تیکت یکی از بهترین و در عین حال ساده‌ترین روش‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل محسوب می­‌­شود.

راهنمای ارسال تیکت به دیجی استایل

همان‌طور که در مقاله گفته شد، ارسال تیکت یکی از راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل است و همچنین گفتیم که این روش ممکن است برای افرادی که اطلاعات کمی در رابطه با کامپیوتر و… دارند، کمی پیچیده و سخت به نظر برسد. با ارسال تیکت به دیجی استایل و پیگیری سریعی که تیم پشتیبانی دیجی استایل انجام می­‌­دهد، مطمئن باشید که از این پس این روش را برای برقراری ارتباط با پشتیبانی انتخاب خواهید کرد.

برای ارسال تیکت به دیجی استایل ابتدا لازم است وارد سایت دیجی استایل شده و سپس وارد صفحه تماس با ما که در لینک‌های ارتباطی سایت (در پایین صفحه) وجود دارند، شوید. حال می­‌­توانید صفحه ارسال تیکت پشتیبانی دیجی استایل را مشاهده کنید. در این قسمت می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با پیگیری سفارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

البته قبل از برقراری ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل از این طریق لازم است چندین مورد از اطلاعات درباره خود را وارد کنید. مواردی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره همراه خود و همچنین متن توضیحات پیام خود از سمت دیجی کالا درخواست می‌شود. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز، عکس یا فیلم در مورد موضوع تیکت خود ارسال کنید. پس از تکمیل بخش‌های گفته شده، روی دکمه ثبت و ارسال کلیک کنید.

ثبت تیکت دیجی استایل

پشتیبانی دیجی استایل از طریق شبکه‌های اجتماعی

آخرین روشی که می­‌­توان برای برقراری ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل در نظر گرفت، مراجعه به صفحه دیجی استایل در صفحات و فضای مجازی است. ولی جالب است بدانید که با برقراری ارتباط از این روش، پشتیبانان دیجی استایل در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات و دغدغه‌های شما را پیگیری خواهند کرد. این روش برای افرادی مناسب است که به دیگر روش‌های گفته شده در مقاله دسترسی ندارند. در حال حاضر دیجی استایل در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام با آیدی digistylecom فعال است.

کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی دیجی استایل

اگر بخواهیم کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی دیجی استایل را مورد بررسی قرار دهیم، باید گفت که پاسخگویی پشتیبانی دیجی استایل دارای کیفیت بسیاری مطلوبی است؛ زیرا اول از همه تمامی راه‌های برقراری ارتباط را برای کاربران و مشتریان خود قرار داده است تا آن­‌ها بتوانند به‌راحتی با روش‌های مختلف، مشکلات و دغدغه‌های خود را پیگیری کنند و همچنین هر کدام از این روش‌های برقراری ارتباط به‌طور کاملا خوب و قابل قبولی طراحی شده اند.

دلیل دیگری که برای بالا بودن کیفیت پاسخگویی پشتیبانی دیجی استایل وجود دارد، پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته است که این نوع پشتیبانی را می­‌­توان در کمتر برند معتبری یافت. همچنین در خصوص سرعت پاسخگویی پشتیبانی دیجی استایل می­‌­توان گفت که تمامی روش‌های برقراری ارتباط از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند ولی پشتیبانی دیجی استایل از طریق تماس تلفنی سرعت بیشتری نسبت به بقیه روش‌های برقراری ارتباط دارد.

شرایط مرجوعی کالا در دیجی استایل

گاهی ممکن است در روند سفارش کالا و ارسال آن به دست مشتریان، اشتباهات و مشکلاتی پیش بیاید که در این مواقع معمولا مشتریان کالا را با هماهنگی فروشگاه مرجوع می­‌کنند. این اتفاق یک پدیده غیرقابل اجتناب است و حتی برای بهترین سایت‌های خرید آنلاین لباس در دنیا نیز پیش می‌آید. دیجی استایل نیز برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در صورت ناراضی بودن از کیفیت کالا، آن را مرجوع کنند. البته این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که شما تنها 14 روز برای تحویل کالای مورد نظر زمان دارید و اگر از این زمان مقرر شده بگذرد دیگر نمی­توانید کالای خود را مرجوع کنید.

همچنین کالاهایی مانند زیورآلات، اکسسوری‌ها، لوازم آرایشی، کرم‌ها، لوسیون‌ها، لباس‌های نوزادی و لباس‌های زیر مردانه و زنانه و بچگانه به دلیل موارد بهداشتی و تماس مستقیم با پوست دارند را نمی‌توان در دیجی استایل مرجوع کرد.

مرجوعی کالا

چطور می­‌­توان بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کرد؟

  1. وارد قسمت سفارش‌های تحویل شده در حساب کاربری خود شوید.
  2. در قسمت مشاهده جزئیات سفارش گزینه ثبت مرجوعی را انتخاب کنید.
  3. کالایی که قصد بازگرداندن آن را دارید، انتخاب نمایید.
  4. برروی گزینه تایید و ادامه کلیک نمایید.
  5. علت مرجوعی کالای خود را انتخاب کرده و قسمت توضیحات را تکمیل نمایید.
  6. سپس روی گزینه تایید و ادامه کلیک نمایید.
  7. آدرس خود را انتخاب کرده و سپس روش ارسال کالا را انتخاب نمایید.
  8. روز و بازه زمانی مناسب را انتخاب نموده و روی گزینه ثبت درخواست مرجوعی کلیک نمایید.
  9. با کلیک بر روی گزینه مشاهده و پیگیری درخواست مرجوعی و یا مراجعه به سفارشات من، وضعیت درخواست مرجوعی خود را مشاهده نمایید.

تیم کارشناسان خدمات پس از فروش، ایراد‌ها و پیام‌های اعلام شده شما را دریافت کرده و اگر این ایرادات توسط کارشناسان دیجی استایل مورد تأییر قرار گرفت، سفارش مورد نظر شما مرجوع می‌شود یا دوباره ارسال می‌شود. در صورت مرجوع کردن کالا، پس از دریافت و پذیرش کالای مورد نظر توسط دیجی استایل، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد. در واقع می­‌توان گفت که ملاک اصلی عمل و اقدام شرکت دیجی استایل، نظر کارشناسان منصف پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیجی استایل است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *