0

معرفی دیجی استایل

معرفی دیجی استایل

 خبری خوش برای خوش استایل ها!

معرفی دیجی استایل همان خبری است که شیک‌پوشان منتظر شنیدن آن بودند. با موفقیت روزافزون دیجی کالا به این امر پی بردیم که خرید اینترنتی با منافع زیادی که دارد، همواره مورد استقبال بوده و هست. دیجی استایل به عنوان فروشگاه اینترنتی در زمینه مد و پوشاک فعالیت می کند و بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز آنلاین خرید پوشاک به شمار می‌آید. آنچه سبب شده تا این مجموعه در مدت زمان کوتاهی مورد استقبال قرار بگیرد، ارائه کالاها با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها می باشد. در معرفی دیجی استایل باید به این نکته مهم اشاره کرد که این مجموعه درکنار ارائه برندهای مطرح ایرانی، با نام‌های تجاری خارجی نیز همکاری دارد، تا تمام سلیقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را پوشش بدهد. البته ناگفته نماندکه ارائه جدیدترین و کامل‌ترین برندها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سبب شده رضایت اکثر مشتریان را جلب کرده و نام خود را در رده بهترین فروشگاه اینترنتی قرار دهد. تجربه بی‌نظیر و احساس رضایت خرید از دیجی استایل همواره به همراه مشتریان بوده و سبب شده تا لذت خرید از یک فضای امن و باکیفیت را تجربه کنند. دیجی استایل باکفیت‌ترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای ارائه انواع پوشاک با طرح‌های متنوع در اختیار شما عزیزان قرار داده است. دیجی استایل از نظر تنوع رتبه بالایی را کسب کرده است به گونه ای که 760 برند محصولات مختلف را در مجموعه خود دارد. از بین این 760 برند، 180 مورد مربوط به برند‌های ایرانی است و 580 مورد به برند‌های خارجی تعلق دارد. علاوه بر همه اینها داشتن کد تخفیف دیجی استایل از آن دسته خبرهایی است که تمامی کاربران و مشتریان می تواند از آن بهره ببرند. در این مقاله به بررسی تاریخچه دیجی استایل و هرآنچه که مربوط به این فروشگاه اینترنتی می باشد و همچنین بررسی نقات ضعف و قوت دیجی استایل می‌پردازیم.

صفرتا صد تاریخچه دیجی استایل

 صفرتا صد تاریخچه دیجی استایل

تاریخچه دیجی استایل به زمانی برمی‌گردد که دیجی کالا به عنوان بزرگترین سامانه خرید اینترنتی درصدد این بود تا یک بخش جداگانه برای ارائه پوشاک طراحی کند. مهترین اصلی که دیجی کالا به دنبالش است، حمایت از کالای ایرانی می‌باشد. به گونه‌ای که بهترین و با کیفیت ترین کالا‌ها را در انواع طرح‌ها و سلیقه‌ها دراختیار کاربران قراردهد. بنابراین یک بخش جداگانه برای عرضه پوشاک در نظر گرفت و نام این عضو جدید را دیجی استایل گذاشت. دیجی استایل با ارائه کالای ایرانی به حمایت از طراحان داخلی پرداخته و زمینه پیشرفت برندهای ایرانی را فراهم کرده است. خرید از فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل به عنوان یک راهکار عالی خرید در عصر مدرن است. چراکه امروزه کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی خرید می کنند. معرفی دیجی استایل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی سبب شده تا تمامی نگرانی‌ها بابت، اتلاف وقت از بین برود و مشتریان با دقت بالا و هوشمندانه به خرید کالای موردنظر بپردازند. شرکت موپُن با ارائه خدماتی نظیر: کد‌های تخفیف سبب شده تا افراد با داشتن کدتخفیف دیجی استایل صاحب باکیفیت ترین و به‌روز ترین پوشاک با مناسب‌ترین قیمت‌ها بشوند.

 

نقاط ضعف و قوت دیجی استایل

دیجی استایل به عنوان عضو خانواده دیجی کالا از مزایای زیادی برخوردار است. به همین علت، این مجموعه در راس فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه پوشاک قرارگرفته است. در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت دیجی استایل می پردازیم.

 

نقاط قوت دیجی استایل

  • داشتن اصالت برند در کالا‌ها
  • راحتی و سهولت در امر خرید
  • با داشتن کدتخفیف دیجی استایل صاحب کالای باکیفیت با کمترین قیمت می شوید
  • خدمات پس از فروش
  • تحویل روزانه کالا
  • امکان تعویض کالا به مدت 7 روز بر اساس شرایط خاص بازگشت کالا
  • قابلیت نصب بر روی انواع تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و ای او اس را دارد.
  • پرداخت وجه خرید هم به صورت آنلاین و هم به صورت نقد یا کارت اعتباری البته به این نکته باید توجه داشت که در صورت ثبت بیش از سه محصول از این فروشگاه باید پرداخت سفارش قبل از ارسال کالا به صورت کامل انجام شود.

از دیگر مزیت‌های دیجی استایل می‌‌توان به ارائه‌‌ کدهای تخفیفاشاره‌ کرد. علاوه برآن شهرهای تحت پوشش دیجی استایل به گونه ای گسترده است که به تمامی شهر‌ها خدمات رسانی دارد.

 

 بررسی معایب دیجی استایل

  • عدم امکان لغو یا ویرایش سفارش پس از ثبت سفارش
  • تحویل سفارش در درب ورودی و عدم بردن سفارش به داخل ساختمان
  • عدم خرید به صورتت تلفنی و حضوری، خرید از دیجی استایل تنها به صورت آنلاین امکان پذیر می‌باشد. پس از بررسی نکات ضعف و قوت دیجی استایل به این نتیجه می‌رسیم که با وجود معایب ذکر شده باز هم دیجی کالا به عنوان اولین و برترین سایت فروش اینترنتی کالای های فاخر ایرانی به حساب می‌آید.

 

لینک بده پورسانت بگیر!

از آنجایی که در دوران مدرن و عصر فعالیت های اینترنتی اکثر فعالان به دنبال ایجاد همکاری در فروش می‌باشند. دیجی استایل نیز این امکان را برای فعالان اینترنتی فراهم کرده است تا طعم تجربه همکاری با دیجی استایل را بچشند. تجربه همکاری با دیجی استایل نشان داده که این مجموعه همواره یک زمینه عالی برای کسب درآمد بوده و افرادی که مایل به همکاری با دیجی استایل هستند قادرند به راحتی و تنها با معرفی لینک دیجی استایل به درآمد خود بیافزاید. نحوه همکاری با دیجی استایل به این گونه است‌که، صاحبان سایت در سیستم همکاری فروش ثبت نام کنند وتوسط لینک معرفی به درآمد برسد. هر کاربری که توسط لینک معرفی شده از سمت سایت شما به خرید بپردازد، به هر میزان مبلغی ک از سایت دیجی کالا خرید می کند مبلغی به عنوان پورسانت به آن مجموعه تعلق می گیرد. برای شروع همکاری با دیجی استایل کافیست وارد سیستم افیلینت مارکتنیگ دیجی کالا شوید و در قسمت مدیریت لینک‌ها دیجی استایل را انتخاب کنید. سپس لینک همکاری در فروش دیجی استایل را دریافت نمایید.

لینک بده پورسانت بگیر

وبلاگ دیجی استایل

وبلاگ دیجی استایل یکی از برترین و کامل‌ترین وبلاگ‌ها در زمینه مد و پوشاک است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات جامع وکامل‌تر درباره محصولات دیجی استایل از وبلاگ این مجموعه استفاده کنند. وبلاگ دیجی استایل مملو از مقالاتی کامل با ارائه نکات و راهنمایی‌های لازم برای خرید محصولات این مجموعه است. مقالاتی نظیر انواع لباس‌ها و پوشاک در سایز بندی‌های مختلف، سایز بندی کفش‌ها، راهنمایی سایز کفش و مواردی از این قبیل می‌باشد. بنابراین با مطالعه وبلاگ دیجی استایل به تمامی سوال‌هایی که در ذهنتان راجب معرفی دیجی استایل می باشد را پاسخ می دهید.

 

 دسته بندی محصولات دیجی استایل

  • انواع پوشاک زنانه، مردانه،
  • انواع پوشاک، دخترانه و پسرانه و کودک و نوجوان
  • انواع اکسسوری‌ها، ساعت و عینک
  • لوازم آرایشی
  • انواع کیف و کفش برای تمامی سنین و طرح‌های متنوع
  • انواع عطر و ادکلن را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. در کنار تمام اینها گزینه‌هایی قبیل فروش ویژه گزینه برند‌ها و کار هدیه نیز به چشم می خورد. این همه تنوع در کالاهای دیجی استایل را می‌توان به عنوان نقطه قوت این فروشگاه بی‌نظیر و معرفی دیجی استایل به عنوان کامل‌ترین فروشگاه مد و پوشاک در نظر گرفت.

هرآنچه که راجع به دیجی استایل باید بدانید

هرآنچه که راجع به دیجی استایل باید بدانید!

از سوالات رایج کاربران این است که کدام شهرها به عنوان شهر های تحت پوشش دیجی استایل معرفی شده اند. باید گفت که فروشگاه اینترنتی دیجی استایل تمامی شهرها را پشتیبانی می کند. شما در هر شهری که هستید قادرید محصول موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس با انتخاب استان موردنظر و پس از انتخاب شهر محل سکونت خود سفارش خود را ثبت کرده و به راحتی صاحب کالای با کیفیت و بی نظیر شوید. دیجی استایل در شهر‌های تحت پوشش خدمات ارسال سفارش را تنها از طریق مراکز توزیع انجام می‌دهد. برای خرید کالای مورد نظر خود کافیست به وب سایت دیجی استایل مراجعه کرده و کالای خود ثبت نمایید.

 

 راه‌های ارتباطی با دیجی استایل

برای استفاده از خدمات بی نظیر این فروشگاه کافیست وارد شبکه‌های اجتماعی دیجی استایل شده و از خرید در این مجموعه نهایت لذت را ببرید. دیجی استایل را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توییتر دنبال کنید. همچنین برای ارتباط با این مجموعه می توانید از چت آنلاین و همچنین کامنت گذاشتن در قسمت دیدگاه‌ها با مجموعه ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس دیجی استایل

اطلاعات تماس دیجی استایل

آدرس: استان تهران، شهر تهران، خیابان گاندی جنوبی، نبش خیابان 21، پلاک 28

شماره تماس: 61930300-021

پشتیبانی دیجی استایل در هفت روز هفته به صورت24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان گرامی قادرند درصورت هرگونه مشکل علاوه بر راه‌های ارتباطی با دیجی استلایل از طریق چت‌های آنلاین می‌توانید با شماره ذکر شده نیز تماس بگیرند.

 

کلام آخر!

در این مقاله به معرفی دیجی استایل پرداختیم و سعی کردیم تا مزایا و معایب آن را به صورت کامل معرفی کنیم. دیجی استایل نهایت تلاش خود را بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار دهد. قیمت گذاری در دیجی استایل مبتنی بر اصول مشتری مداری می‌باشد. همانطور که می دانید کالاهای ایرانی از قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات خارجی دارند و شما با داشتن کد تخفیف دیجی استایل می‌توانید از مزایای این تخفیفات ویژه بهره‌مند گردید. بنابراین با معرفی دیجی استایل به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی در زمینه مد و پوشاک با هر سبک سلیقه ای خوش استایل می‌شوید.

سوالات متداول

تاریخچه دیجی استایل چیست؟

مهترین اصلی که دیجی کالا به دنبالش است، حمایت از کالای ایرانی می‌باشد. به گونه‌ای که بهترین و با کیفیت ترین کالا‌ها را در انواع طرح‌ها و سلیقه‌ها دراختیار کاربران قراردهد. بنابراین یک بخش جداگانه برای عرضه پوشاک در نظر گرفت و نام این عضو جدید را دیجی استایل گذاشت.

نقاط قوت دیجی استایل چیست؟

داشتن اصالت برند در کالا‌ها - راحتی و سهولت در امر خرید - داشتن کدتخفیف - خدمات پس از فروش - تحویل روزانه کالا - امکان تعویض کالا - قابلیت نصب بر روی انواع تلفن‌های همراه هوشمند - پرداخت وجه خرید هم به صورت آنلاین و هم به صورت نقد یا کارت اعتباری

نقاط ضعف دیجی استایل چیست؟

عدم امکان لغو یا ویرایش سفارش پس از ثبت سفارش - تحویل سفارش در درب ورودی و عدم بردن سفارش به داخل ساختمان - عدم خرید به صورتت تلفنی و حضوری

دسته بندی محصولات دیجی استایل به چه شکل است؟

انواع پوشاک زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه، کودک و نوجوان - انواع اکسسوری‌ها، ساعت و عینک - لوازم آرایشی - انواع کیف و کفش برای تمامی سنین و طرح‌های متنوع - انواع عطر و ادکلن

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *