1

با فروشگاه اینترنتی ایسام بیشتر آشنا شوید!

با ایسام بیش‌تر آشنا شوید!

وجود وب‌سایت‌هایی که در آن مردم به خرید و فروش کالاها می‌پردازند، باعث شده بسیاری از امور زندگی آن‌ها ساده‌تر از قبل قابل انجام باشد. خرید و فروش کالا در گذشته سخت‌تر از الان انجام می‌شد به طوری که هر شخص باشد برای خرید یا فروش یک کالا به بیرون از منزل و به بازارهای مختلف مراجعه می‌کرد تا بتواند کالای مورد نظر را بخرد. فروختن کالاهای دست دوم هم به مراتب از خرید کالای جدید سخت‌تر بود زیرا بسترهای کمی برای فروش کالا به دیگران وجود داشت و یکی از معایب فروش کالاهای دست دوم هم این بود که معمولا با قیمتی بسیار پایین فروخته می‌شدند.

اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی رفته رفته سامانه‌های مختلفی به میان آمدند تا به رفع نیازهای مردم بپردازند و زندگی را برای آنان ساده تر کنند. وب‌سایت‌های زیادی در زمینه فروش کالاهای مختلف به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند و بسیاری از آن‌ها هم فقط کالاهای مختلف را به فروش می‌رسانند. در این میان سامانه‌ای مانند ایسام هم کالاهای زیادی را برای فروش دارد و هم به شما کمک می‌کند که اگر کالایی را احتیاج ندارید و می‌خواهید آن را به دیگران بفروشید این کار را در این وب‌سایت انجام دهید.

همان‌طور که حتما می‌دانید خرید و فروش کالا مخصوصاً کالاهایی که برای زندگی روزمره ما ضروری‌تر هستند، یکی از فعالیت‌های مهم همه ماست و بدون انجام دادن آن‌ها امور روزانه ما لنگ می‌ماند. برای انجام این امور ما به سامانه‌هایی نیاز داریم که معتبر باشند و بتوان برای خرید یا فروش کالا به آن‌ها اعتماد کرد. فروشگاه اینترنتی ایسام بستری مناسب برای خرید و فروش کالاست یعنی در این وب‌سایت شما هم می‌توانید فروشنده باشید هم خریدار.

تاریخچه ایسام از بدو تأسیس تا امروز

شرکت ایسام در سال 1378 شمسی توسط آقای سام مدن پور تاسیس شد و فعالیت خود را از یک بهمن ماه سال 1390 آغاز کرد. ایده آغاز ایسام از این جا نشأت گرفت که سام مدن پور بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه وسترن انتاریو به آمریکا سفر کرد و در یک شرکت سخت افزاری مشغول کار شد و کارهای تعمیر کامپیوتر را انجام می‌داد. بعد از گذشت مدتی مدن پور تصمیم گرفت که لپتاپ‌های تعمیری مشتریان خود را خریداری کند و پس از تعمیر و بازسازی، آن‌ها را در سایت ebay به فروش برساند. این فعالیت یعنی تعمیر و فروش لپتاپ دست دوم اولین کار جدی او در حوزه تجارت الکترونیک به حساب می‌آمد.

در سال 86 شمسی سام مدن پور به ایران بازگشت و تصمیم گرفت همان فعالیت خرید، تعمیر و سپس فروش لپتاپ دست دوم را در ایران نیز انجام دهد اما چون در ایران سایتی مانند ای بی وجود نداشت و به دلیل محدودیت‌ها دسترسی مردم به ای بی ممکن نبود، با مشورت با خواهرش تصمیم گرفت یک سایت مزایده مشابه ebay  را در ایران راه اندازی کند. او سپس با یک برنامه‌نویس مجرب آشنا شد و در این باره با او صحبت کرد. آن‌ها بعد از چند جلسه مشورت شروع به راه‌اندازی سامانه‌ای مشابه با ای بی کردند که این فرآیند آماده سازی حدود 3 سال طول کشید. وب‌سایت ایسام از بهمن 1390 مشغول به کار است و به صورت مداوم انواع خدمات کاربردی‌ را به مردم ایران ارائه می‌دهد و در حال حاضر حدود 3 میلیون کاربر دارد که آمار بسیار خوبی است.

اهداف و برنامه‌های ایسام

با توجه به این که ایسام یک سایت بزرگ و پرکاربر به حساب می‌آید، برای طیف گسترده‌ای از نیازهای مربوط به خرید و فروش مردم برنامه‌ریزی کرده و اهداف مشخصی دارد. در فروشگاه ایسام می‌توانید هر کالایی را از هر نقطه از کشور خریداری کنید یا کالای دست دوم خود را برای افراد در سراسر ایران به نمایش گذاشته و به فروش برسانید. کالاهای شما می‌توانند به سراسر ایران فرستاده شوند تا دیگر دغدغه فروش آن‌ها را نداشته باشید. همچنین یکی از امکانات فوق‌العاده ایسام این است که می‌توانید کالای خود را به مزایده بگذارید و راحت‌تر آن را بفروشید. در ادامه به بررسی کلی‌ترین و مهمترین اهداف وب‌سایت ایسام می‌پردازیم.

ایجاد بستری مناسب برای خرید کالا

خریداران کالاهای مختلف در ایسام می‌توانند هر کالایی را که نیاز دارند جستجو کنند و بهترین گزینه ممکن را با توجه به نیازهای خود انتخاب نمایند. با جستجو کردن نام کالاها در ایسام می‌توانید قیمت‌های مختلف را مشاهده کنید و کیفیت‌ها را با هم مقایسه کرده و با توجه به خواندن نظرات کاربران خرید خود را انجام دهید. اگر تمایل داشته باشید که هزینه کمتری برای خرید خود بپردازید می‌توانید کالای مورد نظر را به صورت دست دوم، معیوب یا نیاز به تعمیر پیدا کنید. ایسام به دلیل داشتن حدود 700 هزار کالا بستری مناسب برای خرید کالاهای خاص و کمیاب می‌باشد.

ایجاد بستری مناسب برای فروش کالا

ایسام به کسانی که کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارند این امکان را می‌دهد که فروشگاهی مختص به برند خود را در این وب‌سایت به ثبت برسانند و در آن به فروش کالا بپردازند. مزیت این سرویس از طرف esam این است که برای ساخت فروشگاه نیازی نیست هزینه‌ای بپردازید و بدون صرف هیچ پولی برای ساخت و نگهداری فروشگاه، از مزیت‌های فروشگاه آنلاین خود لذت می‌برید و در سایت‌های پربازده تبلیغ خواهید شد. علاوه بر آن فروشندگان می‌توانند کالاهای خود را به صورت مزایده در ایسام قرار داده و در آخر با مشاهده قیمت‌های پیشنهادی خریداران، آن‌ها را به بالاترین قیمت پیشنهادی از سمت مشتریان بفروشند.

ایجاد بستری مناسب برای مزایده کالا

کسانی که در حرفه خرید و فروش کالا حرفه‌ای هستند مهارت این را دارند که از مزایده کالا درآمدهای بالایی کسب کنند. مزایده یک فعالیت سرگرم‌کننده است که می‌تواند هم برای خریدار هم فروشنده مزایای زیادی داشته باشد. مزایداتی که در ایسام به ثبت می‌رسند اغلب از قیمت 2 هزار تومان شروع می‌شوند. مشتریانی که طالب خرید کالای مورد نظر هستند قیمت‌های پیشنهادی خود را ثبت می‌کنند و در آخر فروشنده آن را بررسی می‌کند و به بهترین قیمت می‌فروشد. سامانه ایسام این گونه است که به صورت اتوماتیک به جای مشتریان در مزایده شرکت می‌کند تا به قیمت پیشنهاد دهنده برسد و در آخر هم برنده آن مزایده اعلام می‌شود. در مزایده‌هایی که در ایسام ثبت می‌شوند، فروشندگان اغلب کالاهای خود را با قیمتی بیش‌تر از آن‌چه انتظار داشته‌اند می‌فروشند و خریداران هم کالاها را با قیمتی کم‌تر از آنچه تصور می‌کردند می‌خرند.

نمونه‌های خارجی ایسام

بازار فروش آنلاین چندین سال است که بسیار داغ شده است و پر رونق‌تر از هر بازار دیگری است. بیش‌تر مردم این روزها از کنار مغازه‌ها گذر می‌کنند و به سراغ خرید از فروشگاه‌های آنلاین می‌روند. خرید آنلاین هم مزایای زیادی دارد که این دسته از مردم را راضی نگه می‌دارد چون دیگر لازم نیست برای خرید ترافیک و هوای گرم را تحمل کنند و تنها باید چند دقیقه وقت را پای تلفن همراه یا کامپیوتر خود بگذارند تا خرید خود را نهایی سازند.

همانطور که قبلاً در تاریخچه ایسام اشاره کردیم، ایده اصلی این وب‌سایت از روی سایت ebay گرفته شده بود. سایت‌های مشابه ای بی هم در خارج از کشور بسیار زیاد و پرطرفدار هستند و مشتریانی از سراسر دنیا را دارند. استفاده از این سایت‌ها باعث می‌شود وقت خود را هدر ندهید و هر زمان که بخواهید انواع و اقسام کالاهای مختلف را در وب‌سایت مشاهده نمایید.

فروشگاه اینترنتی آمازون (amazon)

کم‌تر کسی در دنیا هست که اسم فروشگاه اینترنتی آمازون به گوشش نخورده باشد. آمازون بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین جهان است و طبق آمار گفته شده تقریبا یک سوم خریدهای مردم آمریکا از این وب‌سایت انجام می‌گردد. آمازون در ابتدا یک وب سایت خرده‌فروشی کتاب بود و الان به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان تبدیل شده است.

فروشگاه اینترنتی ای بی (ebay)

وب سایت فروشگاهی ای بی بیش‌تر از همه به خاطر مزایده‌هایش معروف است و در رتبه دوم قرار دارد. از ای بی به عنوان بزرگ‌ترین سایت حراج دنیا هم یاد می‌کنند. خوبی وب‌سایت ای بی این است که هر چیزی که در فروشگاه‌های دیگر پیدا نکنید، احتمالا می‌توانید در ای بی پیدا کنید. در این وب‌سایت هم می‌توانید خریدار باشید هم فروشنده و به طیف وسیعی از کالاها برای خرید و فروش دسترسی پیدا کنید. در ای بی با توجه به زیاد بودن کالاها می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف مثل قیمت، برند، سایز و…. کالاهای مختلف را راحت‌تر مشاهده و بررسی کنید.

فروشگاه اینترنتی اتسی (etsy)

اتسی یک بازار جهانی به حساب می‌آید و محصولاتی که صنعتگرها با استفاده از هنرهای خود در سراسر جهان می‌سازند را به فروش می‌گذارد. این محصولات شامل هر چیزی که فکرش را بکنید می‌شود مانند صابون، قاب عکس، دستبند، وسایل تزئینی، سطل آشغال و… .

در اتسی وسایلی را پیدا می‌کنید که بسیار خلاقانه و متفکرانه ساخته شده‌اند و معمولا بسیار نایاب هستند و در هر جایی پیدا ‌نمی‌شوند. این کالاها بیش‌تر مورد توجه هنردوستان قرار می‌گیرند و به همین خاطر فروشنده بودن در این وب‌سایت یک راه عالی برای کسب درآمد است چرا که اتسی پورسانت‌های کمی برای فروش کالاها دریافت می‌کند. این وب‌سایت به عنوان پراستفاده‌ترین فروشگاه فروش صنایع دستی و کالاهای آنتیک در دنیا شناخته می‌شود.

رقبای داخلی ایسام

با توجه به این که سال‌های زیادی است که وب‌سایت‌هایی نظیر آمازون و ای بی در خارج از ایران بسیار پرطرفدار و پرسود بوده‌اند، افراد زیادی هم در کشور ما به این فکر افتاده‌اند که وب‌سایت‌هایی با همان الگو بسازند تا همان بازدهی را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران دیجی کالا می‌باشد که در سال‌های اخیر رشد بسیار چشم‌گیری داشته و از دیدگاه کاربران توانسته در بسیاری از مواردی که یک فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد خوب کار کند. دیجی کالا کار خود را حدود 10 سال پیش و با فروش محصولات دیجیتالی مثل دوربین آغاز کرد اما در حال حاضر دسته‌بندی‌های متنوعی از محصولات مختلف را درون خود جای داده است. اگر تا به حال از این فروشگاه خرید نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله راهنمای خرید از دیجی کالا بزنید.

یکی از مهم‌ترین اهداف دیجی کالا جلب رضایت مشتری است و در این حوزه بیش‌تر از وب‌سایت‌های دیگر فعالیت می‌کند؛ به طوری که بسیاری از خریداران یک محصول خاص، برای ارزیابی بهتر و واقعی‌تر آن، به بخش نظرات کاربران دیجی کالا مراجعه می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی روژا

روژا یک فروشگاه اینترنتی معروف است که در حوزه فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر فعالیت می‌کند. این فروشگاه از سال 73 شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و در ابتدا به صورت فروشگاه حضوری در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت کرده است؛ در حال حاضر نیز وب‌سایت روژا به صورت بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته در حال بررسی و ارسال سفارشات مشتریان خود می‌باشد.

روژا به دلیل محبوبیت و شناخته شده بودن تبدیل به یک برند شده است و جزء معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران می‌باشد. خریدارانی که به خرید اجناس برند و اصل اهمیت می‌دهند بیش‌تر از بقیه طرفدار خرید از روژا هستند چون محصولاتی که در روژا وجود دارند دارای گارانتی اصالت کالا می‌باشند. به خصوص که خرید ارزان‌تر با دانستن نحوه استفاده از کد تخفیف روژا از این فروشگاه امکان‌پذیر است. این فروشگاه توسط بسیاری از اینفلوئنسرها و آرایشگران حرفه‌ای تبلیغ شده و می‌توان در فروشگاه اینترنتی روژا، 100 برند عطر، 60 برند آرایشی و بیش از 190 برند تخصصی در زمینه محصولات بهداشتی را مشاهده نمایید.

وب‌سایت دیوار

دیوار بیش‌تر از این جهت شبیه به ایسام است که در آن بیش‌تر محصولات دست دومی که توسط مردم آگهی شده‌اند یافت می‌شود. در ابتدا بیش‌تر از 90 درصد آگهی‌هایی که در دیوار ثبت می‌شد مختص کالاهای دست دوم مردم بود اما رفته رفته قابلیت اضافه کردن فروشگاه هم به دیوار اضافه شده است و کالاهای نو را هم می‌توانید از این وب‌سایت خریداری نمایید. دیوار دارای چت آنلاین است که این ویژگی کسب اطلاعات بیش‌تر برای کاربران را ساده‌تر کرده است. دیوار برای کارجویان هم بخش مخصوصی دارد که برای استخدام اختصاص داده شده است. همان‌طور که در وب‌سایت ایسام می‌توانید مزایده برگزار کنید، در دیوار هم می‌توانید این کار را انجام دهید؛ به طوری که وقتی کالای خود را آگهی می‌کنید برای آن قیمت مشخص نکنید و قیمت توافقی را درج کنید. سپس از طریق تماس، پیامک یا چت دیوار قیمت‌های پیشنهادی کاربران را مشاهده و بررسی کنید و کالای خود را با بهترین قیمت پیشنهادی واگذار کنید.

نقاط قوت ایسام از نگاه کاربران

ایسام با داشتن عنوان بزرگ‌ترین سایت مزایده ایرانی مانند بسیاری از وب‌سایت‌های موفق دیگر، نقاط قوت بسیاری دارد که از دید کاربران هم پنهان نمانده است. در ایسام کاربران بعد از خرید یا فروش کالاهای صفر یا دست دوم، نظرات خود را درباره ایسام منتشر کرده اند که در ادامه به بررسی تقاط مثبت ایسام می‌پردازیم.

جستجوی آسان در وب‌سایت

وقتی وارد صفحه اصلی سایت ایسام می‌شوید، مشاهده می‌کنید که کالاهای  مختلف در میان دسته‌بندی‌های مشخصی در نوار بالایی وب‌سایت وجود دارند و از تمام صفحات می‌توانید به این نوار دسترسی پیدا کنید و آن را گم نمی‌کنید. برای مشاهده لیست آخرین کالاهای ایسام هم کافی است صفحه اصلی سایت را بررسی کنید. در کنار این قسمت جستجو یک بخش دیگر هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید روی دسته‌بندی‌های مختلف کلیک کنید و وارد بخش مورد نظر شوید. به طور کلی پیدا کردن کالا در ایسام هم از طریق جستجو هم از طریق دسته‌بندی‌ها بسیار ساده و کاربرپسند است.

قیمت مناسب کالاها

با توجه به این که در ایسام هم کالای نو وجود دارد هم دست دوم، در نتیجه خرید هر کالایی با قیمت بسیار کم‌تر از آن‌‌چه در بازار هست امکان‌پذیر است. اغلب اوقات شما می‌توانید به جای خرید یک کالای صفر، در سایت ایسام همان کالا را به صورت دست دوم تهیه کنید که از لحاظ کیفی هم مشکل خاصی نداشته باشد؛ اما هزینه بسیار پایین‌تری می‌پردازید که این بسیار به نفع شماست. علاوه بر این امکان مزایده در ایسام هم باعث می‌شود برای خرید کالا صرفه‌جویی نمایید و برای خرید کالای مورد نظرتان قیمت خود را پیشنهاد دهید. مشتریان ثابت ایسام همچنین می‌توانند با استفاده از کد تخفیف ایسام در هنگام ثبت سفارش تخفیف دریافت کنند و از خرید کالای مورد نظر با قیمت کم‌تر لذت ببرند.

صفحات راهنمای قوی

در داخل وب‌سایت ایسام می‌توانید با اندکی جستجو جواب تمام سوالاتتان را پیدا کنید و نیازی به سوالات و تیکت اضافی نخواهید داشت. ایسام ضمانت بازگشت وجه هم دارد و از فروشنده‌ها حمایت کافی را می‌کند. اگر به صفحه ضمانت برگشت وجه که لینک آن در قسمت بالای وب‌سایت قرار دارد مراجعه نمایید، عکسی را مشاهده می‌کنید که مربوط به آقای سام مدرن پور مدیر عامل ایسام است که در آن نوشته شده: “اگر از خرید خود راضی نبودید، ما پول شما را به شما بر می گردانیم”. این نوشته تاثیر قابل توجهی بر روی اعتمادسازی معاملات در ایسام دارد و مشتری با مدیرعامل وب‌سایت احساس دوستی و امنیت بیش‌تری خواهد کرد.

نقاط ضعف ایسام از نگاه کاربران

بر اساس گفته‌های کاربران ایسام هم مانند بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دیگر می‌تواند در بسیاری از جهات بهبود یابد و خدمات بهتری را ارائه دهد.

به عنوان مثال نرم‌افزار اندرویدی ایسام بسیار ساده طراحی شده و تمام امکاناتی که در سایت ایسام هست را ندارد. همچنین حجم بالایی دارد و با سرعت کم بارگزاری می‌شود بنابراین می‌تواند از این لحاظ بهبود یافته، رابط کاربری بهتری داشته باشد و کاربردی‌تر شود.

جدا از این ایسام برای موبایل‌هایی که سیستم عامل IOS دارند نرم‌افزاری تولید نکرده و بهتر است این نسخه از اپلیکیشن هم به خدمات ایسام اضافه شود تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

برخی از کاربران می‌گویند که در وب‌سایت ایسام زمان باقی مانده مزایده‌ها به‌روز نمی‌شود و فقط در روی صفحه خود کالایی که به مزایده گزاشته شده قابل مشاهده است که ممکن است برای برخی افراد کمی گیج‌کننده باشد.

گاهی اوقات ممکن است کالاها در هنگام ارسال معیوب شوند ولی این مشکلات مانند شکسته شدن کالا بر عهده کسی نیست و نمی‌توان آن را پیگیری کرد. مشخصات تماس فروشنده و خریدار تبادل نمی‌شود و این ممکن است باعث محدودیت در گرفتن اطلاعات شود. بخش مزایده‌ها می‌تواند بسیار کامل‌تر باشد و امکانات خلاقانه بیش‌تری هم به آن افزوده شود.

گاهی اوقات در زمان‌های پایانی مزایده وب‌سایت ایسام در ثبت پیام‌های ارسالی کمی تأخیر دارد که حتما باید پیگیری شود. همچنین باید با بسیاری از کاربران اسپمر که تنها پیشنهاد قیمت می‌دهند و هیچ‌وقت خرید نمی‌کنند برخورد شود تا باعث تلف شدن وقت سایر خریداران نشوند.

آیا ایسام مجوزهای لازم برای فعالیت را دارد؟

با توجه به این که یکی از مهم‌ترین عوامل برای انجام خرید و فروش آنلاین و اینترنتی، جلب اعتماد افراد به وب‌سایت می‌باشد، به منظور جلب اعتماد مشتریان ایسام سعی کرده که کلیه مجوزهای قاونی لازم را از مراجع مرتبط کسب نماید. به همین خاطر این فروشگاه اینترنتی موفق شده نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان اولین وب‌سایت حرفه‌ایی مزایده در ایران را کسب کند و دارای گواهی شماره ۶۱۴۰۹-۲۷/۲۰ از شورای عالی انفورماتیک و مجوز فعالیت شماره ۲۶۴۱/ص ت۹۰ از سازمان نظام صنفی رایانه‌ایی استان تهران است که با مراجعه به وب‌سایت هر یک از مراجعی که نام برده شد، می توان این مجوزها را مشاهده کرد و صحت آن‌ها را متوجه شد. همچنین وب‌سایت ایسام در میان کارگروه ساماندهی وبسایت‌های وابسته به وزارت ارشاد هم به ثبت رسیده است و به عنوان اولین سایت مزایده اینترنتی موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شده است.

ایسام چگونه از خریداران خود حمایت می‌کند؟

طبق گفته این سامانه، اطمینان و رضایت خریدار از مهم‌ترین اهداف وب‌سایت ایسام است. این سامانه با استفاده از سیستم های پیشرفته داخلی تولید و طراحی شده و سعی نموده تا رضایت خریداران خود را به بهترین شکل ممکن جلب کند. سامانه حمایت از خریدار به این شکل عمل می‌نماید که ایسام پول پرداختی خریداران را تا زمانی که سفارش خود را به صورت رضایت‌بخش تحویل نگرفته باشند مانند یک امانت نزد خود نگه می‌دارد و یک بازه زمانی معین به آن‌ها اختصاص می‌دهد تا کالاهای خریداری شده را بررسی نمایند؛ در صورتی که خریداران از خرید خود راضی نباشند، می‌توانند با آوردن دلیل پول پرداخت شده خود را باز پس گیرند.

ایسام در شبکه‌های اجتماعی

ایسام در شبکه‌های اجتماعی هم فعال است و از تمام آدرس‌های رسمی ایسام در شبکه‌های اجتماعی محتلف می‌توانید با پشتیبانی ایسام در ارتباط باشید.

این فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام با آدرس esam.ir فعال است و بسیاری از خبرهای مهم مربوط به آن را می‌توانید در این صفحه مشاهده نمایید.

همچنین می‌توانید ایسام را در تلگرام نیز از طریق نام کاربری esamofficial دنبال کنید و از آخرین اخبار مطلع شوید.

آپارات ایسام نیز با نام esam.ir ویدئوهای مربوط به ایسام و خدمات آن را منتشر می‌کند.

برای تماس با ایسام هم می‌توانید از طریق شماره 28102 – 021 اقدام فرمایید.

راهنمای خرید از ایسام

اگر در صفحه اصلی وب‌سایت ایسام به پایین‌ترین بخش مراجعه کنید، لینک دانلود اپلیکیشن ایسام را از طریق بازار، گوگلی پلی و سیب چه مشاهده می‌کنید. برای دسترسی راحت‌تر به خدمات ایسام می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید و خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این مورد و استفاده از کد تخفیف مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام را نیز مطالعه کنید.

دفتر مرکزی و شعب ایسام

دفتر مرکزی ایسام در شهر تهران به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از دستگردی (ظفر)، خیابان بابک بهرامی، پلاک ۵۲، طبقه اول واقع است.

جمع‌بندی

بدون شک ایسام در حال حاضر بهترین وب‌سایت خرید و فروش و مزایده کالا به صورت اینترنتی در ایران است. اگر یک بار از در ایسام ثبت سفارش کنید متوجه می‌شوید که روی این سیستم به خوبی کار شده است و پشتیبانی قوی دارد. این وب‌سایت توانسته است به خوبی به بسیاری از افراد با مشاغل مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم یک کسب و کار جدید و یک منبع درآمد ارائه دهد و قطعا در آینده هم امکانات کاربردی بیش‌تری به وب‌سایت و اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد البته در صورتی که فرهنگ‌سازی مناسبی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و مزایای مزایده آنلاین صورت گیرد و این فعالیت توسط مردم اجرا شود که در آخر این به نفع جامعه ما خواهد بود.

 

 

نظرات کاربران

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس گفت:

    سلام با پوزش.واقعیت چیز دیگه ایی هست علنی پولی رو که باید بابت فروش کالا به حساب فروشنده بزنند هاپولی می‌کنند اصلا هم پاسخگو نیستند مرتب سر کارت میدارن دو تا خانم ویه آقا اونجا نشستن برا سر کیسه کردن ملت

خروج از نسخه موبایل