0

کد تخفیف فیلیمو یک ماهه

کد تخفیف فیلیمو یک ماهه

فیلیمو یکی از معروف‌ترین و پرمخاطب‌ترین سایت‌های پخش آنلاین فیلم در ایران است که کاربران با خرید اشتراک آن می‌توانند از مزایای فوق‌العاده‌ای از جمله تماشای آنلاین انواع فیلم و سریال بدون هیچ وقفه‌ای، امکان دسترسی به بیش از 20 هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی (دوبله اختصاصی و زیرنویس)، امکان دانلود فیلم‌ها و تماشای آفلاین آن‌ها و… بهره‌مند شوند.

با توجه ‌به این مزایا، اغلب کاربران ترجیح می‎دهند اشتراک فیلیمو را خریداری کرده و بدون هیچ دردسری اوقات فراغت خود را با تماشای مهیج‎ترین محتواهای تصویری بگذرانند. اشتراک این پلتفرم در انواع مختلف 1 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه قابل خریداری است؛ طبیعتاً هرچه مدت اشتراک بیشتر باشد، قیمت آن هم باید بالاتر رود اما در قیمت اشتراک 6 ماهه فیلیمو همیشه کمی از 2 برابر قیمت اشتراک 3 ماهه کمتر است. به همین دلیل بیشتر کسانی که از وب‌سایت پخش آنلاین فیلم و سریال فیلیمو استفاده می‌کنند ترجیح می‌دهند اشتراک‌های طولانی مدت خریداری کنند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. اما اشتراک 1 ماهه فیلیمو نیز مخاطبان خاص خود را دارد. مثلا اکثر افرادی که برای اولین بار قصد خرید اشتراک فیلیمو را دارند ترجیح می‌دهد هزینه کمتری پرداخت کنند تا اگر از سرویس راضی نبودند خیلی ضرر نکرده باشند. خرید اشتراک فیلیمو 1 ماهه بهترین گزینه برای این مشتریان است. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب نحوه خرید این اشتراک و همچنین چگونگی دریافت کد تخفیف فیلیمو یک ماهه را بررسی کنیم. با کلیک بر روی لینک زیر انواع کد تخفیف فیلیمو یک ماهه را می‌توانید دریافت کنید:

فیلیمو

انواع کد تخفیف فیلیمو یک‌ ماهه

انواع کد تخفیف یک‌ ماهه فیلیمو شامل موارد زیر است:

  • کد تخفیف اولین خرید: این کد تخفیف یکی از انواع تخفیف‌های فیلیمو یک ‌ماهه است که فقط کاربران جدید این پلتفرم می‌توانند از آن استفاده کنند؛ بنابراین اگر به‌تازگی در وب‌سایت پخش آنلاین فیلم و سریال فیلیمو ثبت ‌نام کرده‌اید و قصد خرید اشتراک 1 ماهه این سایت را دارید، کد تخفیف اولین خرید فیلیمو یک ‌ماهه به شما تعلق خواهد گرفت. با استفاده از این نوع کد تخفیف می‎‌توانید در مدت اشتراک خود مهیج‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌ها را در سامانه پخش آنلاین فیلیمو تماشا کنید.
  • کد تخفیف خرید غیر اول: این نوع کد تخفیف برای کلیه کاربران و اعضای فعلی پلتفرم فیلیمو قابل ‌استفاده است؛ یعنی اگر جزء مشترکین فعلی فیلیمو باشید و اکنون بخواهید اشتراک 1 ماهه این سایت را خریداری کنید؛ با در اختیار داشتن این کد می‌توانید خرید اشتراک فیلیمو را به‌صورت تخفیف‌دار انجام دهید.
  • کد تخفیف فیلیمو یک‌ ماهه به‌صورت اشتراک هدیه: استفاده از این کد تخفیف به این صورت است که با وارد کردن در فیلد مخصوص، اشتراک هدیه فیلیمو برای مدت 1 ماه به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه‌ای به شما تعلق خواهد گرفت و در حساب کاربریتان فعال خواهد شد.

در استفاده از کد تخفیف فیلیمو یک ‌ماهه به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام استفاده از تخفیف اشتراک فیلیمو یک ‌ماهه باید به آن توجه کنید، معتبر بودن این کد تخفیف است. به این صورت که انواع کد تخفیف اشتراک یک ‌ماهه فیلیمو تنها برای مدت مشخصی معتبر بوده و پس از آن دیگر قابلیت استفاده ندارند؛ بنابراین پیش از خرید اشتراک فیلیمو و واردکردن کد تخفیف حتماً از معتبر بودن آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید در صورت منقضی شدن اعتبار کد تخفیف، با پیغام خطا مواجه شده و عملاً نمی توانید از کد تخفیف مذکور استفاده کنید.

نکته دیگری که در استفاده از کد تخفیف فیلیمو یک ‌ماهه باید مورد توجه قرار بگیرد آن است که قبلاً از کد تخفیف مورد نظر استفاده نکرده باشید. در واقع به‌طور معمول هر کد تخفیف را تنها 1 بار می‌توان وارد و از تخفیف آن استفاده کرد؛ در تلاش‌های دیگر پس از آن با پیغام خطای “این کد تخفیف قبلاً استفاده شده” یا “چنین کد تخفیفی وجود ندارد” مواجه خواهید شد.

در استفاده از کدهای تخفیف همچنین باید به موارد مهم دیگری مانند نوع اشتراک (که مخصوص 1 ماهه است یا 3 ماهه یا 6 ماهه) توجه کنید. هر کد تخفیف ممکن است برای خرید اشتراک به‌خصوصی قابل‌ استفاده باشد؛ بنابراین هیچ‌گاه نمی‌توانید کد تخفیف فیلیمو 1 ماهه را برای خرید اشتراک 3 ماهه یا 6 ماهه این پلتفرم استفاده کنید. اما کدهای تخفیفی نیز هستند که روی هر سه اشتراک فیلیمو تخفیف اعمال می‌کنند و انتخاب با کاربر است که چه اشتراکی را خریداری کند.

انواع کد تخفیف فیلیمو یک‌ ماهه را چگونه دریافت کنیم؟

انواع کد تخفیف فیلیمو برای اشتراک یک‌ ماهه را به روش‌های مختلفی می‌توانید تهیه کنید. ساده‌ترین راه این است که در خبرنامه، اپلیکیشن، کانال و ربات تلگرامی موپُن، مرجع ارائه انواع کد تخفیف،  عضو شوید. به‌ این ‌ترتیب به‌سرعت متوجه انتشار تازه‌ترین کدهای تخفیف وب‌سایت پخش فیلم و سریال فیلیمو خواهید شد.

کد تخفیف فیلیمو در موپُن

البته شبکه‌های اجتماعی فیلیمو نیز مرجع معتبری برای دریافت انواع کد تخفیف برای اشتراک یک ‌ماهه فیلیمو محسوب می‌شود. در مواقع بسیاری دیده شده که در استوری‌ها یا کپشن پست‌های اینستاگرام فیلیمو، کدهای تخفیف به کاربران معرفی شده است. در وبسایت این سامانه هم با کلیک روی بنرهای منتشر شده می‌توانید انواع کد تخفیف فیلیمو یک‌ ماهه و سایر اشتراک‌های این پلتفرم را دریافت کنید. ناگفته نماند وب‌سایت پخش آنلاین فیلم و سریال فیلیمو در مناسبت‌های مختلف کدهای تخفیف را برای کاربران خود پیامک می‌کند و این یکی دیگر از راه‌های دریافت کدهای تخفیف فیلیمو ازجمله این کد تخفیف خاص است.

انواع کد تخفیف فیلیمو یک ‌ماهه را چگونه استفاده کنیم؟

برای استفاده از کد تخفیف فیلیمو یک‌ ماهه ابتدا باید وارد وب‌سایت فیلیمو شده و پس از ورود به حساب کاربری خود (یا انجام ثبت نام در صورت نداشتن حساب کاربری از قبل) روی قسمت “خرید اشتراک” کلیک کنید. آن‌گاه در صورت داشتن کد تخفیف فیلیمو یک ‌ماهه معتبر می‌توانید آن را در این صفحه و در فیلد مخصوص کد تخفیف/کارت هدیه وارد کنید و به‌راحتی خرید اشتراک یک‌ ماهه فیلیمو با تخفیف را انجام دهید.

خرید اشتراک فیلیمو

پس از آن با ورود به درگاه پرداخت اینترنتی نوبت به پرداخت هزینه اشتراک یک‌ماهه فیلیمو می‌رسد.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر درباره استفاده از کد تخفیف در این سامانه دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم: راهنمای استفاده از کد تخفیف فیلیمو

جمع‌بندی

فیلیمو یک سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال است که با انتشار بهترین و مهیج‌ترین فیلم‌ها و سریال‌ها توانسته محبوبیت زیادی بین مردم به دست بیاورد. این پلتفرم همچنین آرشیو بسیار گسترده‌ای دارد که برای دسترسی به آن باید اشتراک این وب‌سایت را خریداری کنید. سرویس‌های اشتراک فیلیمو از یک ‌ماهه شروع شده و تا سه‌ ماهه و شش ‌ماهه قابل ‌انتخاب هستند. ناگفته نماند تفاوتی ندارد که قصد خرید اشتراک یک ‌ماهه این وب‌سایت را دارید یا اشتراک طولانی‌تری می‌خواهید؛ در هرصورت می‌توانید خرید خود را با تخفیف‌های ویژه انجام دهید.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *