0

5 رستوران برتر اسنپ فود مشهد

اسنپ فود مشهد

شهر مشهد یکی از محبوب‌ترین مقاصد زیارتی و سیاحتی با رستوران‌های متنوع و رنگارنگ است. اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید یا این که جزء ساکنین و بومیان این شهر هستید و برای سفارش انواع غذاهای سنتی و محبوب آن به دنبال یک رستوران عالی، باکیفیت و خوش‌قیمت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب با ما همراه باشید. این‌گونه نه‌تنها با بهترین غذاهای محلی و سنتی مشهد آشنا خواهید شد؛ بلکه برترین رستوران‌های مشهد در سامانه سفارش آنلاین غذا اسنپ فود را نیز خدمتتان معرفی خواهیم کرد. به‌خصوص که با سفارش غذا از این پلتفرم همواره می‌توانید از کد تخفیف اسنپ فود استفاده کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

غذاهای محلی و مخصوص مشهد

شهر مشهد به‌واسطه حرم امام رضا، جاذبه‌های تاریخی، بازارها، مراکز خرید و همین‌طور وجود رستوران‌هایی که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را سرو می‌کنند جزء شهرهای توریستی محبوب در میان اغلب گردشگران داخلی به‌حساب می‌آید. به‌خصوص که غذاها آداب و رسوم ملل مختلف را نشان می‌دهند و طبیعی است که گردشگران پس از سفر به مشهد مقدس به دنبال میل‌کردن غذاهای مخصوص و محلی این شهر باشند.

با این تفاسیر در معرفی غذاهای محلی، مخصوص و پرطرفدار مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آش شله

این آش یکی از غذاهای سنتی و لذیذ مشهد است که شهرت فراوانی در سراسر ایران دارد. دانستن این موضوع خالی از لطف نیست که شله یا شوله نخستین غذای محلی ایرانی ثبت شده به‌عنوان “میراث ایرانی” است؛ زیرا قدمت پخت این غذا به دوره قاجار بر می‌گردد. از همه این‌ها که بگذریم برای پختن آش شله مشهدی علاوه بر گوشت گاو یا بره، پیاز، لوبیا قرمز و سفید، برنج، ماش، عدس، بلغور گندم، فلفل سیاه و قرمز، هل، دارچین، زنجبیل و جوز هندی به حوصله و دقت زیادی نیاز خواهید داشت.

شله مشهدی

به این صورت که ابتدا باید گوشت و پیاز را ادویه‌دار کرده و حداقل برای 3 ساعت بپزید. سپس حبوبات را درون قابلمه‌ای جداگانه بریزید و بگذارید که خوب پخته شود. در ادامه گوشت‌های پخته شده را کاملاً له کرده و به قابلمه حبوبات بیفزایید و اجازه دهید آن‌قدری بپزند که حسابی جا بیفتد. سپس در زمان سرو آش شله از مواد قیمه برای تزیین کردن آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آش را به همراه نان سنگک تازه و سبزی‌خوردن میل نمایید. باتوجه‌به این که پختن شله مشهدی زحمت بسیار زیادی داشته و به زمان زیادی نیاز دارد، توصیه می‌کنیم این غذای خوشمزه و پرطرفدار را بدون هیچ دردسری از سامانه‌های معتبری همچون اسنپ فود مشهد سفارش دهید.

  • آش لخشک

این آش در حقیقت نوعی آش رشته است که در تهیه آن از رشته پهن و مخصوصی به نام “لخشک” استفاده می‌کنند. از دیگر ترکیبات آش لخشک مشهدی می‌توان به عدس، اسفناج، کشک، سیر تازه، نعناع خشک و پیاز اشاره کرد. طرز تهیه آش لخشک به این صورت است که ابتدا باید عدس‌ها را بپزید و سپس سبزی خرد شده را به آن اضافه کنید تا کامل پخته شود. در ادامه رشته لخشک را به محتویات قابلمه بیفزایید و چند دقیقه بعد کشک را نیز روی مواد آش بریزید در آخر از پیاز سرخ شده و نعناع خشک برای تزیین آن استفاده کنید.

آش لخشک

  • آش ماستی

این غذا که جزء غذاهای سنتی محبوب مشهد است علاوه بر طعم دل‌نشین خواص فراوانی نیز دارد. پختن آش ماستی مشهدی به لپه، سیر، ماست، سینه مرغ، پیاز، نعنا، شوید خشک، ادویه و زعفران نیاز دارد. این غذای خوشمزه و لذیذ به‌آسانی و در مدت زمانی کوتاه پخته می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید این غذای سنتی و محبوب را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا دست بکار شده و مرغ را بشویید و آن را همراه با پیاز بپزید. سپس مرغ پخته شده را درشت تکه تکه کنید و در همین حین سیر را رنده بزنید یا بکوبید.

در ادامه مقداری نمک، زردچوبه یا زعفران به‌ آن بیفزایید و کمی پیاز داغ درست کنید. حالا نوبت به جوشاندن لپه و خالی کردن آب آن می‌رسد. (این کار را در دو نوبت انجام دهید). مرتبه سوم مقداری آب و روغن به لپه جوشانده شده اضافه کرده و آن را روی حرارت بگذارید تا به طور کامل بپزد و آبش ته بکشد. اکنون برنج را با 4 الی 5 لیوان آب روی حرارت قرار دهید.

پس از این‌که جوش آمد، سیر را اضافه کنید. 15 دقیقه بعد تکه‌های مرغ و شوید را بیفزایید و آن‌ها را کاملاً با هم مخلوط کنید. در نهایت نصف پیاز‌داغ را درون آش بریزید و غذا را از روی حرارت بردارید. در گام بعدی ماست را درون مخلوط‌کن ریخته تا کاملاً صاف شود. حالا می‌توانید ماست را با آش مخلوط کرده و سپس غذا را درون ظرف بکشید و آن‌را با بقیه پیاز‌داغ، نعناع‌داغ و کشک مخلوط شده با زعفران ترکیب کنید.

آش ماستی

  • یتیمچه

در تهیه این غذای سنتی مشهدی از بادمجان، گوجه‌فرنگی، لوبیا، نخود، عدس، پیاز، کشک، نعناع‌خشک و انواع ادویه‌جات استفاده می‌شود. به این صورت که اول باید حبوبات یعنی لوبیا، نخود و عدس را بپزید. در همین حین بادمجان، گوجه‌فرنگی و پیاز را سرخ‌کرده و سپس آن‌ها را با سبزیجات و حبوبات مخلوط کرده تا کمی بپزند. پس از آن یتیمچه مشهدی شما آماده خوردن می‌شود و تنها لازم است از کشک، نعناع و سیر سرخ شده برای تزیین آن استفاده کنید. در زمان میل‌کردن این غذای خوشمزه و مقوی نان سنگک یادتان نرود!

یتیمچه

اسنپ فود و نکات مهم در افزایش فروش و مشتری برای یک رستوران

پلتفرم اسنپ فود در حال حاضر یکی از بهترین سرویس‌های آنلاین سفارش غذا در ایران است که بیش از 10 میلیون کاربر داشته و در بیش از 100 شهر ایران فعال است. این سامانه سفارش آنلاین غذا در نسخه‌های وب‌سایت و اپلیکیشن قابل‌ دسترسی بوده و تعداد سفارش ثبت شده روزانه آن به بیش از 200 هزار می‌رسد.

با توجه‌ به آمارهای گفته شده طبیعی است که روزبه‌روز به تعداد رستوران‌هایی که با اسنپ فود همکاری می‌کنند، افزوده شود. به‌طوری‌که هم اکنون بیش از 30‌ هزار فروشگاه از سرتاسر ایران با این سامانه همکاری دارند. زیرا صرف عضویت یک رستوران در اسنپ فود باعث جذب مشتری‌های بیشتر برای آن می‌شود و همین موضوع باعث شده بسیاری از رستوران‌داران علاقه‌مند به همکاری با پلتفرم محبوب و معتبر اسنپ فود باشند.

از همه این‌ها که بگذریم برای این که یک رستوران در اسنپ فود افزایش فروش و مشتری را به‌صورت ایده‌آل تجربه کند، لازم است نکات مهم زیر مورد توجه قرار بگیرد:

  • در وهله اول باید اطلاعات پروفایل مجموعه خود در اسنپ فود را تکمیل کنید؛ زیرا پروفایلی که برای رستورانتان می‌سازید تنها چشم‌اندازی است می‌توانید از کسب‌و‌کار خود به مشتریان آنلاین اسنپ فود نشان دهید؛ بنابراین هرچه پروفایل یک رستوران کامل‌تر و زیباتر باشد، شانس بیشتری در جلب اعتماد کاربران خواهد داشت و به‌راحتی می‌تواند آن‌ها را به خرید ترغیب کند. با این تفاسیر اگر می‌خواهید رستوران شما یک نماینده کاملاً شایسته در وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ فود داشته باشد به‌طوری‌ که کاربران با مشاهده آن به‌خوبی با برند شما، عملکرد و محصولاتتان آشنا شوند؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً وقت بگذارید و روی تکمیل حساب کاربری خود کار کنید.

به این صورت که حتماً لوگوی رستوران را در پروفایل خود قرار دهید. به‌اضافه این‌ که در منو برای هر غذا تصاویری زیبا و باکیفیت درج کنید تا توجه کاربر جلب شود. هرچه تصاویر خوش‌رنگ و لعاب‌تری از غذاها منتشر کنید، تمایل کاربران به سفارش از مجموعه شما بیشتر خواهد شد.

  • از اهمیت پروفایل رستوران که بگذریم، لازم است مشتری‌مدار باشید و به کامنت‌ها پاسخ دهید؛ زیرا در هر کسب‌وکاری زمانی که با مشتری تعامل سازنده داشته باشید به‌راحتی می‌توانید رضایت او را جلب کرده و از آن‌سو به تجارت خود رونق بیشتری بدهید. پاسخ‌دهی صحیح، مودبانه و صمیمانه به نظرات مشتری یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای تعامل با مشتریان خود در اسنپ فود انجام دهید.
  • اسنپ فود یک‌سری امکانات خاص از قبیل، کد تخفیف، ارسال رایگان و… را برای افزایش فروش و بیشتر شدن میزان بازدید رستوران‌ها در نظر گرفته است. به این‌صورت که صاحبان رستوران‌ها همواره می‌توانند روی برخی از غذاهای خود تخفیف‌هایی اعمال کنند که این تخفیف با یک لیبل در منوی رستوران در اسنپ فود نشان داده می‌شود. در خصوص کوپن‌ها نیز باید بگوییم معمولاً برای گروهی از مشتریان وفادار در نظر گرفته شده و مزایایی همچون تخفیف، ارسال رایگان، اهدای یک محصول رایگان و… را شامل می‌شود. به‌طورکلی خریداران علاقه زیادی به تخفیف گرفتن و استفاده از کوپن‌ها دارند. در واقع همین که یک غذا یا هر محصول دیگری با تخفیف یا شرایط ویژه به فروش برسد، باعث تحریک حس خرید در مشتری خواهد شد. اگر نیاز به راهنمایی برای استفاده از کد تخفیف در پروسه سفارش غذا از اسنپ فود دارید این مقاله را بخوانید: نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ فود

بهترین رستوران‌های اسنپ فود مشهد

اگر قصد سفارش غذا از اسنپ فود در شهر مشهد را دارید پیشنهاد ما به شما 5 رستوران برتر زیر است:

1- رستوران غذا مذا (سیدرضی)

این رستوران که در محله وکیل‌آباد مشهد واقع شده جزء رستوران‌های محبوب در میان کاربران اسنپ فود است و امتیاز بالایی دارد یعنی امتیاز 4.4 و 2398 نظر. با نگاهی به آمار و ارقام گفته شده به‌خوبی متوجه میزان رضایت کاربران از این رستوران خواهید شد. به‌خصوص که اغلب مشتریان از ارسال سریع سفارشات (توسط پیک اسنپ) بسیار راضی بودند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچنین خوش‌طعم بودن غذاها از دیگر مواردی است که به‌خوبی توانسته رضایت مشتریان غذا‌‌مذا را جلب کند. به‌طوری که پرطرفدارترین غذاهای این رستوران شامل چلو جوجه‌کباب، چلومرغ سرخ‌شده (ران)، چلوکباب کوبیده (2 سیخ)، خوراک جوجه‌کباب و استامبولی است. این غذاها نه‌تنها طعم بسیار لذیذی دارند و در طبخ آن‌ها از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده؛ بلکه از نظر قیمت نیز کاملاً مقرون‌به‌صرفه هستند.

غذامذا اسنپ فود

اکنون که صحبت از مناسب بودن قیمت شد، بد نیست بدانید قسمتی از منوی رستوران غذا‌مذا در سامانه سفارش آنلاین اسنپ فود به غذاهای اقتصادی اختصاص پیدا کرده و شامل این موارد است: چلو جوجه‌کباب اقتصادی، چلوکباب کوبیده اقتصادی، چلومرغ سرخ‌شده اقتصادی.

به‌طورکلی غذاهای رستوران غذا‌مذا بیشتر شامل انواع کباب‌ها مانند چلو‌کباب کوبیده، چلو جوجه‌کباب و… است. اما خوراک‌های مرغ و گوشت و همین‌طور چلو خورشت‌هایی مانند چلوخورشت فسنجان، قیمه بادمجان، قورمه سبزی و… را نیز می‌توانید از این رستوران سفارش دهید. روی‌هم‌رفته غذاهای سرو شده در غذا‌مذا یا کبابی هستند یا خورشت‌های ایرانی و خبری از فست‌فود در آن نیست.

2- ته‌چین طوری

شعبه هاشمیه این رستوران جزء بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های اسنپ فود مشهد است که توانسته امتیاز 4.5 را از مجموع 7.232 امتیاز و 1006 نظر به‌‌دست بیاورد. غذاهای سرو شده در رستوران ته‌چین طوری از نوع ایرانی و سنتی هستند و به‌لحاظ طعم و کیفیت در میان کاربران محبوبیت بالایی دارند.

پرطرفدارترین غذاهای منو این رستوران شامل مرغ و زرشک خودمونی، ته‌چین قورمه‌سبزی و استامبولی است که قیمت کاملاً مناسبی نیز دارند. این رستوران محبوب و خوش‌نام همچنین انواع ته‌چین‌های چلوگوشت، گوشت و بادمجان، گوشت و قارچ، مرغ و باقالی و… را سرو می‌کند. بد نیست بدانید ته‌چین‌های رستوران ته‌چین طوری به شیوه‌ای کاملاً نوآورانه پخته می‌شوند. از‌طرفی اگر دوست دارید که غذایتان حسابی پر و پیمان باشد؛ می‌توانید از منوی این رستوران در سامانه اسنپ فود قسمت “ته‌چین‌های مشتی” را انتخاب کنید.

ته‌چین طوری

روی‌هم‌رفته آنچه باعث شده این رستوران را به‌عنوان یکی از 5 رستوران برتر در اسنپ فود مشهد خدمتتان معرفی کنیم، مواردی از قبیل ارسال سریع سفارش، به‌اندازه بودن حجم غذا، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طعم لذیذ غذا و… بوده است.

3- پیتزا زینو (حرم مطهر)

این فست‌فود که در محدوده حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است یکی از رستوران‌های محبوب مشهد بوده و امتیاز بالایی در اسنپ فود دارد. به‌طوری‌که جزء بهترین گزینه‌های اسنپ فود مشهد، فست‌فود به‌حساب می‌آید. ناگفته نماند منوی این رستوران کاملاً شفاف بوده و با مطالعه آن به‌خوبی از قیمت غذا در مشهد نزدیک حرم مطلع خواهید شد. حال که صحبت از قیمت شد باید بگوییم بر‌اساس نظر اغلب کاربران محدوده قیمت غذاهای پیتزا زینو متناسب با حجم مواد اولیه و کیفیت آن‌ها است. ناگفته نماند اگر غذای سفارش داده شده توسط پیک رستوران ارسال شود، مشتری باید هزینه‌ای جداگانه به‌عنوان “هزینه ارسال پیک” بپردازد.

پیتزا زینو

اگر قصد سفارش غذا از این فست‌فود برتر را دارید پس از ورود به پروفایل آن در سامانه سفارش‌آنلاین غذا اسنپ فود، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به قسمت کوپن‌ها و تخفیف‌دارها بیندازید. کوپن‌های ارائه شده توسط این رستوران شامل سیب‌زمینی سرخ شده رایگان با خرید حداقل 450 هزار تومان، ارسال رایگان سفارش با خرید حداقل 350 هزار تومان، نوشابه قوطی کوکاکولا رایگان مخصوص سفارش دوم است. در خصوص غذاهای تخفیف‌دار این فست‌فود نیز باید بگوییم انواع پیتزاهای ایتالیایی، آمریکایی، کباب‌ترکی، پاستا، سالاد و… را شامل می‌شود. به‌طور‌کلی همان‌طور که از نام پیتزا زینو مشخص است تنها برای سفارش غذاهای فست‌فودی و فرنگی یعنی پیتزا، پاستا، لازانیا و… می‌توان روی آن حساب کرد.

4- کباب حلیم و شله رضوان

این رستوران که در خیابان هاشمی‌نژاد مشهد واقع شده بسیار محبوب و باکیفیت بوده و یک گزینه عالی برای سفارش صبحانه اسنپ فود مشهد محسوب می‌شود. این رستوران با امتیاز 4.7 از مجموع 187 امتیاز و 43‌ نظر به‌خوبی توانسته رضایت مشتریان به‌خصوص علاقه‌مندان به شله‌ مشهدی را جلب کند. ارسال به‌موقع سفارش، کیفیت بالای شله و سایر غذاها، بسته‌بندی بهداشتی و… جزء آیتم‌هایی هستند که باعث جلب‌ نظر مثبت کاربران نسبت به این رستوران شده‌اند.

کباب حلیم و شله رضوان

منوی‌ غذای آن نیز ضمن متنوع بودن، قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته و انواع سالاد و پیش‌غذا، خوراک‌های کباب، غذاهای سنتی مشهدی مانند شله و حلیم و… را در‌آن خواهید یافت. مهم‌تر از همه این که می‌توانید غذاهای این رستوران عالی و خوش‌نام را با استفاده از انواع کوپن‌ها از اسنپ فود سفارش دهید؛ یعنی کوپن‌هایی مانند 50‌ درصد تخفیف مخصوص سفارش اول و 12‌ درصد تخفیف با خرید از دسته خوراک. ناگفته نماند وظیفه ارسال سفارشات این رستوران بر عهده سرویس اسنپ اکسپرس قرار داشته و نیازمند پرداخت هزینه‌ای جداگانه روی مبلغ سفارش است.

5- کباب‌سرای احمدآباد

این رستوران در محله احمدآباد مشهد واقع شده و امتیاز آن از مجموع 1336 امتیاز و 142‌ نظر به 4.3 رسیده است. از دلایل محبوبیت این رستوران می‌‎توان به مواردی مانند کیفیت فوق‌العاده عالی غذاها، تحویل سریع سفارش، خوش‌برخورد‌ بودن پیک، مناسب‌ بودن قیمت و… اشاره کرد.

کباب‌سرای احمدآباد

نا‌گفته نماند در سفارش‌ غذا از این رستوران حداقل سبد خرید شما باید 70 هزار تومان باشد. به‌اضافه‌ این‌ که ارسال سفارشات با سرویس اسنپ اکسپرس انجام شده و نیازمند پرداخت هزینه‌ای مجزا است. روی‌هم‌رفته منو‌ی غذای این رستوران انواع کباب‌های خوشمزه و لذیذ با قیمت‌های بسیار مناسب را ارائه می‌دهد؛ یعنی غذاهایی مانند کباب‌لقمه، کباب‌کوبیده، جوجه‌کباب، بال‌کبابی، پیش‌غذا، نوشیدنی و… همچنین اگر برای اولین‌بار از کباب‌سرای احمدآباد غذا سفارش می‌دهید می‌توانید از کوپن 10‌‌ درصد تخفیف‌ ویژه اولین سفارش از این رستوران (سقف تخفیف: 30 هزار تومان) بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

اسنپ فود مشهد سرویسی بسیار عالی برای سفارش اینترنتی انواع غذاهای سنتی، محلی، خوراک‌ها، خورشت‌ها، کباب، پیتزا و… در شهر مشهد مقدس است؛ بنابراین چه به‌عنوان زائر و چه بومی این شهر، اگر قصد سفارش آنلاین غذا مشهد را دارید، به‌راحتی می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود (دانلود اپلیکیشن اسنپ فود) اقدام کرده و کلیه غذاهای مورد نیازتان را با بالاترین کیفیت مواد اولیه و پخت و همین‌طور قیمت مناسب سفارش دهید.

در‌‌ واقع اسنپ فود مشهد این فرصت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه مانند شله‌ مشهدی را از معروف‌ترین رستوران‌ها سفارش دهند؛ به‌خصوص اگر به‌عنوان زائر و گردشگر به این شهر سفر کرده‌اید؛ دیگر لزومی ندارد زمان زیادی را برای پیداکردن بهترین غذای بیرون‌بر مشهد یا به‌طور کلی رستوران‌های فوق‌العاده این شهر تلف کنید؛ بلکه از طریق پلتفرم اسنپ فود به‌راحتی می‌توانید سفارش غذا مشهد را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت ممکن انجام دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *