0

کد تخفیف نان اسنپ فود

نان اسنپ فود

امروزه با گسترش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره و تمایل مردم به خرید اینترنتی، پلتفرم­‌هایی برای فروش آنلاین محصولات طراحی شده‌­اند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها اسنپ ­فود می­‌باشد. شرکت اسنپ که در ابتدا فقط شرکت تاکسی آنلاین بود به همراه شرکت زود­فود که از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه سفارش غذا به‌صورت آنلاین آغاز کرده ­است، درسال 1396 تصمیم به همکاری با یکدیگر را گرفتند از آن جا نام تجاری اسنپ ­فود شکل گرفت.

به عبارت دیگر اسنپ از ظرفیت خود برای ارسال سریع غذا کمک گرفت و با شرکت زودفود، همکاری خود را شروع کردند و روز به روز به اغذیه و مواد خوراکی این بخش افزوده‌ شد. شما با استفاده از اسنپ­ فود می‌­توانید به‌راحتی با انتخاب نزدیک­ترین رستوران، غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا می­‌توانید سفارش­‌های خود را در نزدیک­ترین سوپرمارکت اطراف خود ثبت کنید.

در این مقاله از سایت موپُن سعی داریم به معرفی بخش نان اسنپ فود، نحوه­ سفارش نان و همچنین به بررسی نحوه­ دریافت کد تخفیف برای این نوع خرید بپردازیم. این بخش مخصوصا از زمان شیوع کرونا، خرید روزانه نان افراد را بسیار تسهیل‌ کرده است. اگر مایل هستید قبل از هر چیز، به کدهای تخفیف اسنپ فود جهت خرید نان و دیگر موارد مانند میوه، شیرینی، غذا و… دسترسی داشته باشید روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید نان در اسنپ ­فود

قبلا برای خرید یک نان تازه و خوشمزه حتما باید به‌صورت حضوری به نانوایی‌ رفته و با‌ کلی معطلی و در‌‌‌صف ایستادن نان را تهیه می­‌کردیم. اما برای خیلی از افراد که فرصت بیرون رفتن و ایستادن در صف را ندارند خرید نان تازه کار آسانی نبود و نیست.

نان اسنپ فود

اسنپ ­فود برای رضایت بیشتر مشتریان، یک بخش را با عنوان نانوایی اسنپ در نظر گرفت که شما با ورود به سایت یا اپلیکیشن اسنپ­ فود و انتخاب گزینه­ نانوایی، می­‌توانید به‌راحتی نان مورد نظر خود را از نزدیک­ترین نانوایی­‌های اطراف خود که با اسنپ ­فود قرارداد بسته‌­اند، سفارش دهید. خوبی این روش اینجاست که نان در بسته‌بندی کاملا بهداشتی و در سریع­ترین زمان ممکن به دست شما می­‌رسد.

علاوه بر تسریع خرید نان، این پلتفرم در زمان شیوع کرونا کمک شایانی به افراد جامعه و مخصوصا بیماران کرد و نان مورد نیاز آن‌ها، که یکی از مواد غذایی لازم و روزانه می‌باشد را تامین کرد. همچنین این پلتفرم برای کسانی که اولین بار از نانوایی اسنپ ­فود ثبت سفارش کنند تخفیفی تحت عنوان کد تخفیف اولین خرید نان اسنپ فود در نظر گرفته­ است.

انواع کد تخفیف نان اسنپ فود را چگونه دریافت کنیم؟

  1. اسنپ برای کاربران راه‌های مختلفی را در نظرگرفته تا بتوانند انواع کد تخفیف را تهیه و استفاده کنند. در ادامه به مهم‌ترین راه‌ها می‌پردازیم.
  2. ارسال کد و شرایط تخفیف از طریق پیام کوتاه در زمان‌های متفاوت، اسنپ این کدها را برای حساب‌های کاربری مختلف اعمال و ارسال می‌کند.
  3. تهیه کد تخفیف نانوایی از سایت‌های مختلف تخفیفی از‌‌جمله موپُن. (معمولا تخفیف‌هایی که برای عموم کاربران قابل استفاده هستند.)
  4. اعلام کد و جوایز تخفیفی در بخش جوایز حساب کاربری مربوط به اسنپ فود.
  5. امکان تهیه کدها از بخش اسنپ کلاب به‌وسیله امتیازهای جمع‌آوری‌ شده در فعالیت‌های قبلی.
  6. خبردار شدن از تخفیف‌های جشنواره‌ای و… از طریق شبکه‌های اجتماعی اسنپ و اسنپ فود.

خرید نان از اسنپ فود

انواع کد تخفیف نان اسنپ­ فود

اسنپ­ فود نیز مانند سایر اپلیکیشن­‌های فروش آنلاین، برای جلب رضایت مشتریان کدهای تخفیفی متنوعی را در نظر می‌­گیرد. این­کار باعث می­‌شود مشتریان تمایل بیشتری به خرید از اسنپ فود و ثبت سفارش از این پلتفرم نشان دهند.

یکی از روش­‌ها برای دریافت کد تخفیف نان اسنپ فود از طریق سایت موپُن می‌­باشد. مرتبا تخفیف‌های متنوعی که تصور می‌شود می‌تواند توسط عموم استفاده شود، در این سایت قرار می‌گیرد. این تخفیف‌ها انواع مختلفی دارد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را نام می‌بریم:

  • کد تخفیف 10 هزار تومانی سفارش نان اپلیکیشن اسنپ فود ویژه تمام کاربران
  • کد تخفیف اسنپ فود برای اولین ثبت سفارش
  • کد تخفیف نانوایی اسنپ فود
  • ارسال رایگان فروشگاه‌های منتخب در اپلیکیشن اسنپ فود
  • تا 70 درصد تخفیف فروشگاه‌های دارای تخفیف اسنپ فود
  • تخفیف کاربران برای خریدهای نان داخل اپلیکیشن
  • و…

برای استفاده از این تخفیف‌ها کافیست کد موجود را کپی‌ کرده و حین خرید آن را اعمال کنید. از آنجایی که فروش بیشتر و جلب رضایت مشتری همواره از اهداف تیم اسنپ فود (که زیرمجوعه­ تیم اسنپ می­‌باشد) بوده، در نتیجه ارائه تخفیفات خلاقانه و جذاب منجر به رضایت مشتری در نتیجه فروش بیشتر فروشگاه آنلاین اسنپ‌فود و رستوران­‌ها، کافه­‌ها و فروشگاه­‌های زیرمجموعه­ آن می­‌شود.

انواع کد تخفیف نان اسنپ فود را چگونه استفاده کنیم؟

برای استفاده از کد تخفیف سفارش نان اسنپ فود که از طریق یکی از روش‌­هایی که پیش­تر به آن اشاره کردیم (از طریق سایت موپُن، از طریق پیامک و یا اسنپ کلاب) دریافت کرده‌­اید، ابتدا اپلیکیشن اسنپ فود را نصب کنید و یا وارد وبسایت اسنپ فود شوید، سپس شماره همراه خود را وارد کنید و منتظر پیامک تایید تیم اسنپ فود باشید، بعد از ورود موفقیت‌آمیز به حساب کاربری، از قسمت دسته‌­بندی­‌ها گزینه­ نانوایی را انتخاب نمایید. در این قسمت شما می­‌توانید جستجو و خرید خود را به دو روش ادامه دهید:

  1. از طریق جستجوی نزدیک‌­ترین نانوایی
  2. از طریق جستجوی نان مورد نظر خود (بربری، لواش، فانتزی، سنگک و…)

مراحل خرید نان از اسنپ فود

اگر برای اولین بار است که از اسنپ فود آنلاین سفارش نان می‌­دهید، می‌­توانید کد تخفیف نان را که در بالای صفحه نوشته­ شده کپی کنید تا در ادامه بتوانید کد تخفیف خرید نان اسنپ فود استفاده کنید.

از دسته‌بندی دلخواه فروشگاه مورد نظر و سپس نان دلخواه خود و تعداد آن‌ را مشخص کنید و گزینه­ تکمیل خرید را بزنید. صفحه‌­ای مقابل شما باز می­‌شود که در آن قیمت نان، هزینه­ بسته­‌بندی، مالیات (که در اکثر مواقع هزینه‌­ای دریافت نمی‌­شود) و… به شما نمایش داده­ می­‌شود.

در صورت موافق بودن با شرایط، با انتخاب گزینه­ ادامه، وارد صفحه‌ای دیگر می‌شوید که در آن می‌­توانید نوع پرداخت خود را (آنلاین یا حضوری) که گاهی ممکن ­است فروشگاه فقط یک روش را برای شما باز بگذارد را انتخاب می‌­کنید سپس در کادر مخصوص، کد تخفیف خود را را وارد کنید تا کسر هزینه برای شما اعمال شود. در مرحله آخر آدرس خود را تکمیل و تایید کنید (با انتخاب آدرس هزینه­ ارسال برای شما مشخص می­‌شود) به این ترتیب شما سفارش خود را با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود ثبت کرده‌­اید و منتظر تحویل گرفتن نان داغ و تازه از اسنپ فود، درب منزلتان باشید.

استفاده از کد تخفیف نان اسنپ فود

در استفاده از کد تخفیف نان اسنپ فود به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

هر اپلیکیشن و پلتفرمی، قوانین و شرایطی دارد که با آشنایی با آن‌ها، روند کارتان راحت‌تر، کم هزینه‌تر و سریع‌تر خواهد شد. حین خرید نان از نانوایی‌های اسنپ فود با کد تخفیف هم بهتر است نکاتی را به خاطر داشته‌ باشید:

1- هر کد تخفیف تاریخ انقضا دارد.

اکثریت کدهایی که برای تخفیف‌های نانوایی یا هر بخش و فروشگاهی عرضه می‌شود تاریخ انقضایی مشخص دارد که اگر تا قبل از آن استفاده نشود، به‌عبارتی تخفیف سوخت می‌شود. پس حین دریافت کدها بهتر است به اطلاعاتشان دقت کنید.

2- برخی کدها اختصاصی هستند.

معمولا کدهایی که در سایت‌های تخفیفاتی مثل موپُن وجود دارد، برای اکثریت کاربران قابل استفاده است. اما کدهایی هم هستند که به عنوان جایزه تنها به یک حساب کاربری تعلق می‌گیرد و فرد دیگر با شماره تلفن متفاوت نمی‌تواند از آن استفاده کند.

3- امکان استفاده از چند کد تخفیف در یک خرید وجود ندارد.

اگر شما دو یا تعداد بیشتری کد تخفیف دارید که همه‌شان برایتان فعال هستند، نمی‌توانید در یک خرید واحد به‌طور همزمان از آن‌ها استفاده کنید و باید در خریدهای جداگانه آن‌ها را اعمال نمایید. البته زمان‌هایی که رستوران خودش تخفیفی را برای محصولات در نظر می‌گیرد (بدون نیاز به کد)، امکان اضافه کردن تخفیف‌ها از طرف اسنپ و اسنپ فود وجود دارد.

4- در پرداخت‌های حضوری حواستان به مبلغ تخفیفی کسر شده باشد.

در پرداخت‌های آنلاین مبلغ قابل پرداخت به صورت سیستمی محاسبه می‌شود، اما زمان‌هایی که هزینه خرید را به‌صورت حضوری و درب منزل پرداخت می‌کنید، حتما حواستان به مبلغ نهایی و با تخفیف باشد.

5- هر خرید می‌تواند عامل ایجاد یک تخفیف باشد.

با هر خرید شما امتیازی به مجموع امتیازات اسنپ کلاب اضافه می‌شود. با جمع شدن این امتیازات می‌توانید تخفیف‌های جدید در بخش‌های مختلف مثل نانوایی را دریافت کنید.

جمع­‌بندی

به دلیل تعدد پلتفرم­‌های طراحی­ شده به عنوان فروشگاه آنلاین، در این فضای تنگاتنگ رقابتی ارائه‌­ی خدماتی که به جلب رضایت مشتری و افزایش کاربران اپلیکیشن شما کمک کند، باعث افزایش میزان فروش شما و برنده ­شدن در این فضا ­است.

یکی از این راه­‌ها که اسنپ فود نیز به‌خوبی از آن استفاده کرده ­است، ارائه کدهای تخفیف به مشتریان فروشگاه آنلاین محصولاتش می‌­باشد، که در این مقاله از سایت موپُن سعی کردیم درباره کد تخفیف نانوایی اسنپ فود و روش استفاده و فعال کردن آن را به شما توضیح دهیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *