0

5 رستوران برتر اسنپ فود قم

اسنپ فود قم

امروزه شاهد افزایش قابلیت‌های اینترنت و اپلیکیشن­‌های اینترنتی هستیم و این برنامه‌­ها در انجام کارهای روزمره به ما کمک زیادی می­‌کنند. البته با توجه به پتانسیل بالای اینترنت همچین پیشرفت نیز قابل انتظار بود. هم‌اکنون بسیاری از کارها نظیر خریدهای اینترنتی، خرید آنلاین پوشاک، سفارش مواد‌ غذایی از سوپرمارکت‌­ها، سفارش آنلاین میوه و سبزیجات از میوه­‌فروشی­‌ها، درخواست آنلاین خودرو برای سفرهای درون شهری یا برون شهری و… را می­‌توانید به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه­ حضوری انجام دهید.

این سایت­‌ها و اپلیکیشن‌­ها به صرفه­‌جویی در زمان شما بسیار کمک می­‌کنند. یکی از این پلتفرم‌­ها که با‌توجه به امکاناتی که در اختیار مردم قرار می‌­دهد، بسیار محبوب و پرطرفدار است سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌­باشد. البته این پلتفرم از سال 96 با تاسیس اسنپ فود، محبوبیت خود را چندین برابر کرد؛ اسنپ و اسنپ فود در حال حاضر در شهرهای مختلفی از ایران در‌حال خدمت‌گذاری هستند. در ادامه این برنامه به معرفی مختصر اسنپ فود و بررسی رستوران­‌های برتر اسنپ فود قم می­‌پردازیم.

غذاهای محلی و پرطرفدار قم

مکان­‌های تاریخی و زیارتی زیادی در شهر قم وجود دارد و به‌همین واسطه گردشگران زیادی سالانه به قم سفر می‌کنند. اما علاوه ­بر این مکان­‌ها، غذاهای محلی و اصیل این شهر نیز جزء شناسنامه­ این شهر به‌شمار می­‌رود. فرهنگ غذایی هر شهر و استان به شرایط اقلیمی، آب‌ و‌ هوا و آداب و‌ رسوم یک شهر مرتبط است. برای مثال استان قم جزء شهرهای کویری و مرکزی ایران می­‌باشد و از این رو انواع متفاوتی از آبگوشت در این شهر طبخ می‌­شود.

با‌توجه به‌ حضور گردشگران، رستوران‌های زیادی هستند که همیشه سعی در بهبود خدمات و کیفیت غذاهای خود دارند. اگر ساکن یا مسافر قم هستید، یکی از روش‌هایی که می‌توانید در شهر قم با خیال‌ راحت غذا تهیه کنید، استفاده از اپلیکیشن اسنپ و بخش اسنپ فود می‌باشد؛ در ادامه چند مورد از معروف‌­ترین غذاهای شهر قم را به شما معرفی خواهیم کرد تا در کنار غذاهای روتین و معمولی بتوانید از طعم‌­های خاص و جدید نیز لذت ببرید.

غذاهای محلی قم

آبگوشت قنبید (کلم قمری)

همان‌­طور که گفتیم شرایط اقلیمی یک شهر روی غذاهای آن تاثیر‌ مستقیم می‌گذارد. یکی از غذاهای محلی و پرطرفدار قم، آبگوشت قنبید می­‌باشد. در واقع قمی­‌ها برای از بین بردن املاح مضر موجود آب و به علت شور بودن آن از قنبید یا همان کلم‌قمری استفاده می­‌کنند. برای پخت این غذا علاوه ­بر قنبید، به گوشت گوسفندی تازه و لذیذ، گندم پوست­‌کنده، لوبیا سفید، رب، پیاز، پودر لیمو‌عمانی و ادویه­‌های لازم مثل نمک و فلفل و زردچوبه، نیاز است. مردم شهر قم این آبگوشت خوش‌رنگ و لعاب را به همراه نان سنگک داغ و سبزی خوردن تازه میل می­‌کنند.

آبگوشت هویج برگه

آبگوشت هویج برگه یکی از غذاهای محلی و قدیمی قم به‌شمار می­‌رود، اما به دلیل علاقه مردم به این غذا، همچنان به‌عنوان یکی از غذاهای پرطرفدار و خوشمزه، عضو جدا‌نشدنی سفره‌­های مردمان قم می‌­باشد و رستوران‌های مختلفی آن را سرو می‌کنند. این آبگوشت از ترکیب هویج قمی (هویج زرد)، لوبیا‌قرمز، گوشت با‌استخوان، نعناع‌ خشک و… به‌دست می­‌آید.

پتله پلو

پتله پلو را می‌­توان به‌عنوان یکی از غذاهای بسیار مقوی و خوشمزه شهر قم معرفی کرد. این غذا که جزء غذاهای محبوب و پرطرفدار و در عین حال کم‌کالری قم محسوب می­‌شود از برنج، بلغور‌ گندم، سیب‌زمینی، پیاز، عدس، کشمش و ادویه­‌های لازم تشکیل می‌­شود. با این که این غذا در کل استان قم طرفداران زیادی دارد اما بیشتر در روستای زیزگان پخته می­‌شود.

آش قنبید

اکثر غذاهای محلی قم به‌دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب، بسیار مقوی و سالم هستند و مصرف این غذاها برای سلامت شما بسیار مفید است. پیش‌تر گفتیم که از قنبید یا کلم به‌دلیل وجود آب‌ شور بسیار استفاده می­‌شود. آش قنبید که محلی‌­ها به آن آش قونبیه یا کلم‌سر نیز می­‌گویند یکی دیگر از غذاهایی است که با قنبید پخته‌ می­‌شود. در این غذا علاوه‌بر کلم از حبوباتی مثل نخود، لوبیا، عدس ­و سبزیجاتی نظیر اسفناج، جعفری و تره به‌همراه پیاز و ادویه­‌های لازم استفاده می­‌شود. اگر این آش توسط آشپزی محلی و خبره پخته‌ شود طعمی به‌یاد‌ماندنی دارد.

ماشاب

یکی دیگر از آش‌­های مقوی و مفید شهر قم، می‌توان به ماشاب اشاره کرد. این غذا به‌علت وجود ماش، لوبیا چشم‌بلبلی، سیب‌زمینی، عدس، برنج، گندم، آب‌ گوشت و… از فیبر بالایی برخوردار است و بسیاری از نیازهای بدن را تامین می­‌کند.

قطعا در این لیست جای خیلی از غذاهای محلی و اصیل شهر قم خالی­ست. در این مقاله ما تلاش خود را کردیم تا معروف‌­ترین و محبوب­‌ترین این غذاها را به شما معرفی کنیم. البته اگر شما قصد سفارش آنلاین غذا قم را دارید می­‌توانید با دانلود برنامه اسنپ فود قم و انتخاب گزینه­ بالاترین امتیاز از قسمت فیلترها، لیست برترین رستوران‌های اسنپ فود شهر قم را مشاهده کنید.

شما با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ فود و انتخاب شهر قم، می‌­توانید از بهترین رستوران­‌ها انواع فست‌فودها، غذاهای ایرانی، صبحانه‌­های جذاب و خوشمزه و… را تنها با چند کلیک سفارش دهید تا بدون نیاز به مراجعه­ حضوری به رستوران مورد نظر خود و به‌دور از ترافیک و شلوغی خیابان­‌ها، سفارشتان توسط تیم اسنپ فود خیلی سریع به دستتان برسد. در ادامه­ این مقاله از سایت مُوپن تلاش کردیم برترین رستوران نقاط مختلف شهر قم را برای انتخابی راحت‌تر به شما معرفی کنیم.

سفارش غذا در اسنپ فود

با‌توجه به محبوبیت اپلیکیشن اسنپ، این شرکت از سال 1396 با همکاری شرکت زودفود، برند اسنپ فود را تاسیس کردند. با توجه به‌ میزان دانلود و استفاده مردم از این اپلیکیشن، مشخص شد که این همکاری موفقیت‌آمیز بوده و مردم از نتیجه­ آن راضی هستند.

امروزه شما به‌راحتی با مراجعه به اسنپ فود می‌­توانید انواع مواد غذایی، انواع شیرینی­، غذاهای متنوع، میوه، گوشت و مرغ و مواد پروتئینی، نان تازه و… را از اسنپ فود سفارش دهید. با ثبت سفارش بسته­ شما توسط تیم اسنپ فود در کمترین زمان ممکن به آدرس درج ­شده در قسمت پروفایل شما ارسال می‌شود. برای راحتی کار شما و پیدا کردن محصول مورد‌ نظر خود، محصولات موجود در اسنپ فود در دسته‌­بندی­‌های متنوعی قرار گرفته­‌اند. این دسته­‌بندی­‌ها شامل رستوران، نان، کافه، داروخانه، عطاری، لبنیات، پت‌شاپ و… می­‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید: معرفی اسنپ فود

روزبه‌روز با اضافه ­شدن دسته‌های جدید و به‌دنبال آن اضافه­ شدن محصولات جدید به اسنپ فود، قطعا به تعداد افرادی که از این برنامه استفاده می­‌کنند افزوده خواهد شد. این موضوع باعث افزایش رقابت بین رستوران‌ها و فروشندگان طرف قرارداد اسنپ خواهد شد و همگی سعی در بهبود وضعیتشان در‌ جهت جلب‌ رضایت بیشتر کاربران و مشتریان بیشتر دارند.

عوامل موثر در افزایش فروش رستوران‌­ها در اسنپ فود

افزایش فروش و رسیدن به درآمد مطلوب، دغدغه­ تمام صاحبان مشاغل است. صاحبان و مدیران رستوران­‌هایی که با اسنپ فود نیز قرارداد دارند، از این قاعده مستثنی نیستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا امتیاز مجموعه­ خود را در اسنپ فود بالا ببرند و در لیست برترین رستوران­‌های اسنپ فود قرار بگیرند.

رضایت مشتریان بهترین تبلیغ برای یک مجموعه می­‌باشد؛ زیرا رضایت مشتریان از یک رستوران علاوه‌­بر خرید مجددشان از آن مجموعه، احتمال معرفی به سایرین نیز بالا می­‌رود که این موضوع باعث افزایش چشم‌گیر تعداد مشتریان خواهد بود. برای جلب رضایت مشتریان، علاوه ­بر کیفیت بالای غذا که تاثیر مستقیم و 100 درصدی روی رضایت مشتریان دارد، موارد دیگری نیز در افزایش رضایت مشتریان تاثیر‌گذار است که در ادامه این مقاله به چند مورد از این عوامل اشاره می­‌کنیم.

پروفایل مجموعه

همان­‌طور که با مراجعه­ حضوری به یک رستوران، به چیدمان و دکور آن رستوران دقت می­‌کنید و در انتخاب آن مجموعه تاثیر بسزایی دارد، برای سفارش آنلاین‌ غذا نیز پروفایل یک‌مجموعه حکم ویترین یک مغازه و دکور رستوران را دارد. هر چقدر این دکور منظم‌­تر و خوشگل‌­تر باشد، مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند. پروفایل یک‌رستوران شامل عکس‌ محصولات موجود در منو، لوگوی مخصوص رستوران، کپشن مناسب برای هر غذا، نوشتن ساعت‌ کاری و… می­‌باشد که در ادامه تک تک این موارد را بررسی خواهیم کرد.

عکس محصولات

وقتی قرار است سفارش به‌صورت آنلاین انجام بگیرد، عکس­‌های منوی یک رستوران کمک زیادی به انتخاب مشتریان خواهد کرد. استفاده از عکس­‌های زیبا و خلاقانه باعث جذاب‌­تر شدن ویترین رستوران شما می­‌شود. همچنین سعی کنید از عکس­‌های کاتالوگی و غیرواقعی استفاده نکنید. زاویه­ و نور مناسب در هنگام عکاسی از غذاها باعث می‌­شود مشتریان به‌خوبی ابعاد و حجم غذای انتخابی خود را مشاهده کنند و با آگاهی کافی سفارش خود را ثبت کنند؛ طبق آماری که اسنپ فود ارائه داده ­است، میزان ثبت سفارش غذاهایی که از عکس خوب و باکیفیت برخوردار هستند حدود 2 برابر بیشتر از غذاهای فاقد عکس و یا غذاهایی با عکس‌­های بی‌کیفیت یا غیر‌واقعی است.

لوگو

طراحی و استفاده از لوگوی منحصر‌به‌فرد هر رستوران در قسمت پروفایل یک‌مجموعه، باعث افزایش اعتماد مشتریان به رستوران شما می‌­شود. همچنین مردم متوجه زمان و انرژی و هزینه­ مصرف­ شده برای معرفی بهتر رستوران به‌ آن‌ها می­‌شوند و مطابق با این انرژی صرف­ شده به ثبت سفارش از رستوران شما ترغیب می‌­شوند.

کپشن مناسب برای هر غذا

نوشتن توضیحات کامل برای هر غذا کمک زیادی به مشتریان کرده و انتخاب غذا را برای آنان آسان­‌تر می­‌کند. نوشتن مطالبی مثل مواد اولیه مورد‌ استفاده در هر غذا و میزان هر‌ کدام، باعث می­‌شود مشتریان طبق ذائقه و سلیقه خود غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و در‌صورت نیاز به تغییر آن اقدام کنند.

ارائه­ تخفیف­‌ها و کوپن‌­های متنوع

تخفیف همیشه برای مشتریان جذاب بوده و باعث افزایش فروش رستوران شما می­‌شود. هر‌چقدر این تخفیف­‌ها جذاب‌­تر و خلاقانه‌­تر باشد، مشتریان بیشتری را برای مجموعه­ شما جذب می­‌کند. این کاهش قیمت‌ها می­‌تواند به‌صورت درصدی، ارائه­ کوپن­‌هایی مثل کد تخفیف اسنپ فود برای اولین سفارش، شرکت در جشنواره­‌هایی مثل فود پارتی، جایزه­ خرید مجدد و… باشد. با در‌نظر گرفتن هر‌ کدام از این‌موارد رستوران شما در دسته‌بندی‌های متنوع‌تری به‌نمایش درمی‌آید و احتمال جلب‌ نظر کاربران بیشتری به وجود می‌آید.

راه­کارهای دیگری مثل ارتباط خوب و سازنده با مشتریان و پاسخ به‌ نظرات و کامنت­‌ها، تبلیغات هدفمند و خلاقانه، پیوستن به کمپ‌ مزه­‌ها و… نیز به افزایش جذب‌ مشتری و فروش بیشتر مجموعه­ شما کمک بسزایی می‌کند. بنابراین صاحبان رستوران­‌های اسنپ فود، با‌ توجه به این نکات می­‌توانند میزان سفارش­‌های دریافتی خود و رضایت مشتریان را به میزان قابل‌ توجهی افزایش دهند و این موضوع باعث می­‌شود بتوانند در لیست برترین رستوران‌­های اسنپ فود قرار بگیرند.

بهترین رستوران‌های اسنپ فود قم

با‌توجه به‌ موارد ذکر‌ شده برای افزایش فروش یک‌ رستوران در اسنپ فود، در ادامه­ این مقاله 5 تا از برترین رستوران‌های اسنپ فود نقاط مختلف شهر قم را به شما معرفی کردیم. البته شما با مراجعه به پلتفرم اسنپ فود می‌­توانید با انتخاب گزینه­ بالاترین امتیاز از قسمت فیلترها، لیست برترین رستوران‌­های محدوده­ خود را به‌طور کامل و دقیق مشاهده کنید؛ اما اگر اسم رستورانی مدنظرتان هست می­‌توانید در قسمت جست­جو، نام رستوران مورد‌ نظرتان را نوشته و سرچ کنید تا در مصرف زمانتان برای پیدا کردن رستوران و ثبت سفارش صرفه­‌جویی کنید.

جگرکی سید

اگر ساکن شمال شهر قم هستید و قصد سفارش غذا از یک جگرکی خوب و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما جگرکی سید در شمال شهر قم می­‌باشد. از این رستوران علاوه­ بر غذاهایی مثل جگر، دل، قلوه و… می‌­توانید انواع کباب­‌ها و جوجه‌­کباب­‌ها را نیز سفارش دهید. این موضوع باعث می­‌شود مشتریان با هر سلیقه­ غذایی بتوانند در این مجموعه سفارش خود را ثبت کنند.

جگرکی سید در قم

برای جذب مشتری بیشتر و تبدیل ­کردن کسانی که برای بار‌ اول از این رستوران خرید می­‌کنند به مشتریان دائمی این مجموعه تخفیفی تحت عنوان جایزه­ خرید بعدی لحاظ کرده ­است. بعد از ثبت و پرداخت مبلغ سفارش، با استفاده از این گزینه 2 درصد از مبلغ کل سفارش به کیف پول شما برمی­‌گردد. نکته­ قابل توجه اینجاست که شما از این مبلغ فقط برای سفارش از همین رستوران می‌­توانید استفاده کنید و در مجموعه­‌های دیگر اسنپ فود، این پول کاربردی ندارد.

یکی دیگر از این ویژگی­‌های مثبت این رستوران نوشتن مدت زمان ارسال در قسمت اطلاعات است. این موضوع باعث می‌شود مشتریان با آگاهی و شناخت کافی نسبت به مدت زمان تحویل بسته، سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنند. شما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23 شب می‌­توانید سفارش خود را اعم از جگر، دل، قلوه و… یا جوجه و کباب را در این رستوران ثبت کنید تا توسط تیم اسنپ فود در زمان مشخص­ شده به دستتان برسد.

منو این رستوران شامل عکس­‌های واقعی و منظم و چشم­‌نوازی می­‌باشد که مشتریان با دیدن عکس‌­های این رستوران، متوجه وقت و انرژی صرف ­شده برای تهیه­ این منو خواهند شد. این موضوع باعث می­‌شود آنان نیز متقابلا به میزان این زمان و انرژی، ترغیب به سفارش از این رستوران بشوند. همچنین استفاده از عکس مناسب باعث می‌­شود تا مشتریان ابعاد دقیق‌ غذا، همچنین مواد تشکیل دهنده­ و میزان دورچین هر غذا را به‌طور دقیق مشاهده کنند و بر‌اساس آن انتخابی مناسب داشته­ باشند.

جگرکی سید به نظرات و پیشنهادات کاربران اهمیت می‌دهد و با خوش‌رویی از آن‌ها استقبال می‌کند. طبق همین نظرات هم علاوه‌بر کیفیت غذاها، قیمت و حجم آن‌ها نیز منطقی و به‌صرفه است و اکثر کاربرانی که سفارش خود را در این رستوران ثبت کردند، راضی بودند.

کافه رستوران آنا

کافه رستوران آنا در محدوده­ غربی شهر قم توانسته­ است با کسب امتیاز 4.6 از 5 در لیست برترین رستوران‌های این منطقه قرار بگیرد و مردم قم از آن به عنوان بهترین فست فود قم یاد کنند. با ‎‌توجه به منو متنوع و جذاب این رستوران، شما می­‌توانید انواعی از پیتزاها (آمریکایی یا ایتالیایی)، برگرها، ساندویچ‌­ها، سوخاری، پاستا، غذاهای فرنگی و… را به سبد خرید خود اضافه کنید. ارائه­ منویی با تنوع غذایی بالا سبب جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد رستوران شما می­‌شود.

کافه رستوران آنا قم

پیش­تر اشاره کردیم که یکی از عوامل موثر در افزایش فروش یک رستوران و پیوستن آن به لیست برترین رستوران­‌های اسنپ فود، ارائه­ تخفیف­‌های متنوع و کوپن‌­های خلاقانه و جذاب می‌­باشد. اگر اولین بار است که از این رستوران سفارش غذا می­‌دهید، از طرف رستوران آنا 10 درصد تخفیف به شما تعلق می­‌گیرد که این موضوع باعث جذب مشتریان جدید خواهد شد. همچنین با خرید بالای 200 هزار تومان ارسال غذا برای شما به‌صورت رایگان انجام خواهد گرفت. در غیر این‌ صورت باید مبلغی را به عنوان هزینه­ ارسال پرداخت کنید. همچنین شما به‌راحتی با انتخاب گزینه­ تحفیف‌­دارها از قسمت دسته‌­بندی­‌های این مجموعه، می‌توانید لیست غذاهای تخفیف‌دار کافه رستوران آنا را مشاهده کنید و در صورت تمایل این غذاها را به سبد خرید خود اضافه کنید تا بتوانید از این تخفیف‌­های جذاب بهره‌­مند شوید.

این رستوران برای این که شما بتوانید انتخابی دقیق‌­تر و متناسب با تعداد نفرات خود داشته ­باشید، برای پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی خود سه سایز متفاوت در نظر گرفته ­است. این سه سایز شامل پیتزا یک نفره (با قطر 23 سانتی‌ متر)، پیتزا دو نفره (با قطر 28 سانتی متر) و پیتزا خانواده (به قطر 33 سانتی متر) می‌شود. یکی دیگر از صفات بارز این رستوران که باعث جذب مشتریان زیادی نیز شده ­است، نبود موضوعی تحت عنوان حداقل سبد خرید می­‌باشد. یعنی این رستوران تمام سفارشات شما را با هر مبلغی تقبل می‌­کند و در کوتاه‌­ترین زمان ممکن به دستتان می‌­رساند. این موضوع باعث می­‌شود شما با هر میزان بودجه بتوانید به‌راحتی و بی­‌دغدغه سفارش خود را در این رستوران ثبت کنید.

کترینگ پیلوت

کترینگ پیلوت در مرکز شهر قم یکی از پرطرفدارترین رستوران‌­های این منطقه می‌­باشد که با کسب امتیاز 4.6 از 5 توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند و در لیست برترین رستوران­‌های اسنپ فود قم قراربگیرد. شما در این رستوران علاوه‌­بر غذاهایی مثل غذاهای ایرانی مرسوم (لوبیا‌پلو، زرشک‌پلو با‌ مرغ، ماکارونی و…)، انواع خورشت­‌ها، می­‌توانید انواعی از پاستاها و پنینی­‌ها را نیز سفارش دهید. اما قسمت جالب‌­تر و هیجان­‌انگیزتر منوی این رستوران، وجود منوی صبحانه در کنار غذاهای دیگر می‌­باشد. با انتخاب گزینه­ صبحانه از دسته‌­بندی­‌های این رستوران، می­‌توانید غذاهای متنوعی مثل انواع املت­‌ها، سوسیس تخم­ مرغ، صبحانه انگلیسی و… را هم سفارش دهید.

کترینگ پیلوت

این مجموعه برای راحتی کاربران غذاهای خود را در 7 دسته‌بندی قرار داده ­است تا مشتریان بتوانند با سرعت بیشتری غذای مورد نظر خود را پیدا کنند و آن را سفارش دهند. این دسته­‌بندی­‌ها شامل صبحانه، غذای ایرانی، خورشت، پنینی، پاستا، پیش‌غذا و سالاد و نوشیدنی می­‌باشد. همچنین منوی این مجموعه قسمتی تحت عنوان پرطرفدارها نیز دارد که شما با انتخاب این گزینه از منو، می‌­توانید لیست غذاهای پرطرفدار و پرفروش این رستوران را مشاهده کنید و در صورت تمایل از این لیست سفارش خود را ثبت کنید.

بر اساس نظرات مردم در قسمت کامنت­‌ها و در مقایسه با قیمت منوی سایر رستوران‌­ها می‌­توان به این نتیجه رسید که این مجموعه از قیمت خوب و منصفانه‌ای برخوردار است. در کنار کیفیت عالی و در شأن مشتریان که تاثیر 100 درصد روی میزان فروش مجموعه­ شما و کسب امتیاز بالاتر در اسنپ فود را دارد، قیمت مناسب منو رستوران نیز باعث جذب مشتریان بیشتری می‌­شود زیرا مشتریان می­‌توانند با هر میزان بودجه‌­ای از مجموعه شما خرید کنند.

دکتر دیزی

دیزی یکی از غذاهای اصیل ایرانیان است که طرفداران زیادی در سراسر کشور نیز دارد. در قم نیز به دلیل آب و هوا و شرایط اقلیمی آن پخت این غذا بسیار رایج است. دیزی سرای دکتر دیزی در شرق شهر قم توانسته‌ است به‌عنوان یکی از برترین دیزی سراهای این منطقه شناخته ­­شود. این مجموعه با کسب امتیاز 4.4 از 5 در لیست برترین رستوران­‌های شرق شهر قم قرارگرفته و تا به حال مشتریان زیادی را به خود جذب کرده‌ است.

همان­‌طور که از نام این رستوران مشخص است در این مجموعه فقط دیزی سرو می­‌شود. اما این رستوران تمام تلاش خود را کرده ­تا علاوه ­بر کیفیت عالی غذاها، بتواند انواع متفاوتی از دیزی را در منوی خود قرار دهد. همچنین برای هر غذا توضیحات کامل و جامعی نوشته ­شده که شما با خواندن این توضیحات می‌توانید از مواد اولیه موجود در هر غذا و میزان هر کدام ‌خوبی آگاه شوید. با این توضیحات مشتریان قادر خواهند بود بهترین گزینه را طبق سلیقه‌شان انتخاب کنند و در صورت نیاز به تغییر آن را به‌ اطلاع رستوران و آشپز برسانند.

دکتر دیزی قم

در نهایت می‌­توانید طبق تعداد نفرات و سلیقه­ غذایی خود، بهترین غذا را سفارش دهید. برای مثال برای غذای دیزی سنتی در دسته­ غذای اصلی، به‌طور کامل نوشته ­شده است که این غذا برای یک نفر مناسب می‌­باشد. همچنین نوشته ­شده که در این غذا از گوشت‌ تازه گوسفندی، سیب‌زمینی، نخود، گوجه، پیاز، رب و ادویه‌های مخصوص استفاده شده ­است که به همراه نان محلی تازه و ظرف سفالی زیبا برای شما در کوتاه‌­ترین زمان ممکن توسط پیک اسنپ فود فرستاده می‌­شود.

استفاده از ظرف­‌های سفالی و قدیمی باعث می‌­شود مشتریان حس و حال دیزی­‌های قدیمی در این ظرف­‌های زیبا را دوباره تجربه کنند و به سفارش از مجموعه­ شما ترغیب شوند. استفاده از این ظروف زیبا علاوه­‌بر جلب رضایت مشتریان، باعث زیباتر شدن عکس‌­های منو این مجموعه نیز می‌­شود که این موضوع نیز در افزایش فروش یک‌ مجموعه بی‌­تاثیر نمی‌­باشد.

دکتر دیزی در پروفایل خود از لوگوی مخصوص به رستوران نیز استفاده کرده ­است. قطعا طراحی لوگو کاری وقت­‌گیر و پرهزینه می‌­باشد و قطعا مشتریان با مشاهده­ لوگوی رستوران متوجه زمان و هزینه صرف­ شده می­‌شوند و به همان میزان به ثبت سفارش از رستوران شما ترغیب می‌­شوند. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده ­است تا به تمام کامنت­‌ها و نظرات مردم نیز پاسخ دهد. تعامل با مشتریان باعث افزایش اعتماد آنان به شما می­‌شود که این موضوع روی میزان فروش و امتیاز مجموعه­ شما تاثیر مستقیم می‌­گذارد.

یکی دیگر از راه‌­های افزایش فروش یک رستوران و جذب مشتریان بیشتر استفاده از انواع تخفیف­‌ها و کوپن­‌های خلاقانه و جالب می‌­باشد. دیزی سرای دکتر دیزی، برای سفارش اول، دوم و سوم شما یک ماست‌موسیر رایگان در نظر گرفته که همراه با غذا برای شما ارسال خواهد کرد. همچنین در صورتی که دیزی سنگی یک نفره را به سبد خریدتان اضافه کنید، از طرف مجموعه یک ترشی محلی رایگان برای شما فرستاده خواهد شد.

رستوران غذای ایرانی زعفران

غذاهای سنتی همیشه در لیست غذاهای پرطرفدار و محبوب قرار دارند. البته کیفیت مواد اولیه استفاده ­شده در آن و نوع‌ پخت این غذاها نیز تاثیر زیادی در رضایت مشتریان خواهد داشت. پس انتخاب رستورانی مناسب یکی از دغدغه‌­های طرفداران غذاهای سنتی می‌­باشد. اگر در محدوده­ جنوبی شهر قم ساکن هستید یا قصد سفارش غذا از این منطقه را دارید، پیشنهاد ما به شما رستوران سنتی زعفران است. این مجموعه که در جنوب شهر قم قرار دارد توانسته امتیاز 4.4 از 5 را از آن خود کند. این امتیاز باعث­ شده رستوران زعفران در لیست رستوران­‌های برتر جنوب شهر قم قرار بگیرد و مشتریان زیادی داشته ­باشد.

رستوران زعفران قم

این مجموعه از پروفایل کامل و جذابی برخوردار است که این موضوع باعث افزایش فروش یک مجموعه خواهد شد. پیش­تر نیز به آن اشاره کردیم که پروفایل یک مجموعه شامل لوگو، عکس­های استفاده ­شده در منو و کپشن هر غذا می‌­باشد. رستوران زعفران از لوگوی منحصر به فرد خود در قسمت پروفایل استفاده می‌کند که در افزایش اعتماد مشتریان بسیار تاثیرگذار است. همچنین این مجموعه از عکس­‌های واقعی و غیر‌کاتالوگی و در زاویه­ مناسب با نور خوب استفاده کرده ­است، که تمام این موارد در انتخاب مشتریان تاثیر بسزایی دارد. علاوه ­بر عکس و لوگو در قسمت کامنت­‌ها مشاهده می­‌کنیم که رستوران زعفران به اکثر کامنت­‌ها (چه کامنت­‌های منفی، چه مثبت) با نهایت احترام و صبر پاسخ داده، که این موضوع علاوه ­بر افزایش رضایت مشتریان باعث می­‌شود با نقاط‌ ضعف و قدرت مجموعه­ خود به‌خوبی آشنا شوید؛ نقاط‌ ضعف خود را برطرف کنید و نقاط‌ قوت را مانند قبل حفظ کنید.

شما همه روزه از ساعت 11:45 صبح الی 00:45 بامداد می‌­توانید سفارش خود را برای دو وعده­ غذایی ناهار و شام در این رستوران ثبت کنید، تا توسط تیم اسنپ فود در حداقل زمان ممکن به دستتان برسد. با توجه به قیمت منو سایر رستوران و همچنین با توجه به کیفیت مواد اولیه­ استفاده­ شده در غذاها و طبق نظرات مردم و پیام­‌های رضایتشان، می‌­توان به این نتیجه رسید که منوی این رستوران از قیمت مناسب و منصفانه‌­ای برخوردار است. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی باعث جذب مشتریان زیادی به این رستوران شده ­است.

جمع­‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم به 2 مورد از دغدغه‌­های مشتریان و صاحبان رستوران­‌ها پاسخ دهیم. در ابتدا به چالش تمام صاحبان رستوران­‌ها برای داشتن رستورانی با مشتریان زیاد و درآمد مطلوب و قرار گرفتن در لیست برترین رستوران­‌های اسنپ فود شهرشان پرداختیم. گفتیم کیفیت خوب و مناسب غذا اولین مورد برای رشد آن رستوران است، اما در کنار ارائه­ غذای مناسب این راه­کارها نیز به افزایش تعداد مشتریان مجموعه­ شما کمک خواهد کرد.

دغدغه­ دیگر مربوط به مشتریان و کاربران اسنپ فود بود؛ قطعا پیدا کردن یک رستوران مناسب و باکیفیت کار آسانی نیست. شما با خواندن نظرات مردم در قسمت کامنت­‌های هر رستوران و همچنین با کمک این مقاله، می‌­توانید رستوران­‌های برتر اسنپ فود قم را پیدا کنید و سفارش خود را در این رستوران‌­ها ثبت کنید. حتی با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود (دانلود اسنپ فود) و انتخاب گزینه­ بالاترین امتیاز از قسمت فیلترهای آن می­‌توانید به لیست رستوران‌های برتر محدوده خود دسترسی داشته­ باشید و در‌صورت تمایل از این رستوران­‌ها غذا سفارش دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *