0

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

معرفی ایرانسل

ایرانسل یک شرکت خدمات ارتباطاتی است که در سال 1384 تأسیس شد. این شرکت، سرویس اینترنت همراه 4G با بیشترین سرعت پهنای باند را در ایران ارائه نمود. همچنین اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را راه‌اندازی کرده است. به‌طوری‌که گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری به ایرانسل تعلق دارد. همه این خدمات فوق‌العاده عالی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این شرکت، به بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران تبدیل شود؛ البته از اینترنت و دیتا که بگذریم بسیاری از مشترکین این اپراتور برای تماس‌های تلفنی نیز از سیم‌کارت‌های ایرانسل استفاده می‌کنند.

در واقع میزان استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل به طور قابل‌توجهی بیشتر از سیم‌کارت‌های دائمی آن است؛ به‌این‌ترتیب طبیعی است که تقاضا برای خرید شارژ ایرانسل در مبالغ مختلف نیز بسیار بالا باشد. به‌طوری‌که هر فرد، بسته به مصرف و نیاز خود همه‌روزه به روش‌های مختلفی اقدام به خرید شارژ از این اپراتور می‌کند. در شارژ کردن سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همواره می‌توانید سیم‌کارت خود را از 10.000 ریال تا حداکثر 900.000 ریال در وب‌سایت و تا 2.500.000 ریال در اپلیکیشن ایرانسل من شارژ کنید.

کلیه شارژهای ایرانسل بر اساس انتخاب مشترک می‌تواند به‌صورت معمولی یا شگفت‌انگیز باشد. شارژ معمولی یا عادی ایرانسل شارژی است که به‌اندازه مبلغ پرداختی، اعتبار دریافت خواهید کرد. درحالی‌که شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل به این صورت است که پس از خرید شارژ مبلغ بیشتری به حساب شما اضافه می‌شود؛ یعنی 2 درصد شارژ بیشتر. منتها مشروط به این که مبلغ شارژ را در مدت زمانی محدود و مشخص استفاده کنید.

از همه این‌ها که بگذریم خرید شارژ از اپراتور ایرانسل به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به “راهنمای خرید شارژ ایرانسل” اختصاص دهیم تا در شرایط مختلف به صورت آنلاین و آفلاین بتوانید سیم کارت ایرانسل خود را بدون هیچ دردسری شارژ کنید.

ایرانسل

انواع روش‌های خرید شارژ ایرانسل

اگر می‌خواهید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خود را شارژ کنید، دیگر نیازی نیست همچون سال‌های گذشته مستقیماً به نمایندگی‌های ایرانسل، سوپرمارکت‌ها یا هر فروشنده دیگری مراجعه کنید؛ بلکه به‌ راحتی می‌توانید شارژ مورد نیاز خود را در مبالغ دلخواه با استفاده از روش‌های زیر و همچنین ضمن بهره‌مندی از کد تخفیف ایرانسل بخرید:

  • از فروشگاه ایرانسل
  • از طریق کد دستوری
  • از اپلیکیشن ایرانسل من
  • روش‌های دیگر

راهنمای خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ از فروشگاه ایرانسل

خرید شارژ به این شیوه بسیار آسان بوده و تنها کافی است وارد سایت فروشگاه ایرانسل شوید. سپس در قسمت بالایی سایت روی گزینه “فروشگاه” کلیک کنید تا یک منوی کشویی برایتان باز شود. در این منو گزینه “خرید آنلاین شارژ ایرانسل” را انتخاب کنید و وارد صفحه‌ای طبق عکس زیر شوید.

خرید آنلاین شارژ ایرانسل در این صفحه می‌توانید گزینه شارژ شگفت‌انگیز را انتخاب کرده یا این که شارژ معمولی ایرانسل را در مبالغ مختلف هزار تومانی، ۲ هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی، 20 هزار تومانی و سایر مبالغ خریداری کنید. تنها کافی است برای خرید شارژ ایرانسل مستقیم شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و گزینه “انتخاب بانک و پرداخت” را بزنید. پس از آن برای انتخاب بانک وارد صفحه دیگری می‌شوید و در صورت انتخاب کردن درگاه پرداخت باید روی گزینه “پرداخت و شارژ” کلیک کنید. ناگفته نماند در این مرحله همچنین می‌توانید شماره‌تلفن فرد دیگری را نیز وارد کرده و اقدام به خرید شارژ ایرانسل برای دیگران نمایید.

خرید آنلاین شارژ ایرانسل

پس از ورود به صفحه پرداخت از شما خواسته می‌شود که شماره و اطلاعات کارت بانکی خود به‌ اضافه رمز پویا را وارد کرده و در ادامه روی گزینه پرداخت کلیک کنید. به همین راحتی خرید شارژ ایرانسل شما با موفقیت انجام خواهد شد.

درگاه پرداخت

خرید شارژ ایرانسل از طریق کد دستوری

برای خرید شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل همچنین می‌توانید از طریق کدهای دستوری مختلفی اقدام کنید. یکی از این کدهای دستوری معتبر و کارآمد کد #1* است. در استفاده از این کد تنها باید آن را با تلفن همراه خود شماره‌گیری کرده و گام‌به‌گام طبق مراحل زیر عمل نمایید:

خرید شارژ با موبایل

پس از شماره‌گیری کد دستوری گفته شده، یک منو برای شما نمایش داده می‌شود که باید گزینه 1 یعنی شارژ را  از این منو انتخاب و وارد کنید.

مراحل خرید شارژ با موبایل

سپس منوی دیگری برایتان نمایش داده می‌شود و  بار دیگر باید عدد یک را وارد کرده تا اپراتور ایرانسل برای شما انتخاب شود.

مراحل خرید شارژ با موبایل

در این مرحله نوبت به انتخاب از میان موارد “شارژ مستقیم”، “شارژ شگفت‌انگیز” و “شارژ سیم‌کارت دائمی ایرانسل” می‌رسد.

مراحل خرید شارژ با موبایل

در گام بعدی از پروسه خریدن شارژ ایرانسل با استفاده از کد دستوری باید شماره موبایل را وارد کنید.

مراحل خرید شارژ ایرانسل

سپس نوبت به انتخاب مبلغ شارژ از میان گزینه‌های “1000 تومانی”، “2000 تومانی”، “5000 تومانی”، “10000 تومانی” و “مبلغ دلخواه” می‌رسد.

مراحل خرید شارژ با موبایل

حالا باید شماره کارت خود را وارد کنید تا وارد مرحله پرداخت صورت حساب شارژ سیم‌کارت ایرانسل شوید.

شماره کارت

در این مرحله باید یکی از دو گزینه ” خرید با رمز دوم یا پویا” یا “درخواست رمز پویا” را انتخاب کنید.

مراحل خرید شارژ ایرانسل با موبایل

در صورت داشتن رمز دوم یا پویا به‌ راحتی می‌توانید گزینه اول را انتخاب کرده و مراحل خرید شارژ را تکمیل کنید. در غیر این صورت با وارد کردن گزینه 2 یعنی درخواست رمز پویا، پیغام زیر برای شما نمایش داده خواهد شد:

مراحل خرید شارژ ایرانسل با موبایل

بنابراین پس از دریافت رمز پویا با شماره‌گیری کد #100*1* می‌توانید مراحل خرید شارژ را تکمیل کنید.

خرید شارژ ایرانسل از اپلیکیشن ایرانسل من

در خرید شارژ از اپلیکیشن ایرانسل من ابتدا باید این برنامه را دانلود و روی گوشی موبایل هوشمند خود نصب کنید. سپس وارد برنامه شده و از پایین صفحه گزینه “شارژ مجدد” را انتخاب نمایید.

اپلیکیشن ایرانسل من

در این صفحه دو گزینه “از طریق کارت شارژ” و “شارژ مستقیم” را مشاهده خواهید کرد. اگر قصد خرید شارژ مستقیم را دارید باید از یکی از گزینه‌های “شارژ آنلاین”، “شارژ شگفت‌انگیز” و “شارژ به مبلغ دلخواه” را انتخاب کنید.

شارژ آنلاین

با خرید شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل می‌توانید تا سقف 20 درصد شارژ بیشتر دریافت کرده و همچنین از مکالمه، پیامک و حجم بیشتر اینترنت بهره‌مند شوید.

شارژ با اپلیکیشن ایرانسل

اگر قصد خرید شارژ ایرانسل به مبلغ دلخواه را دارید علاوه بر وارد کردن شماره موبایل در فیلد مخصوص، لازم است مبلغ شارژ مورد نظر خود را از میان 10.000 ریال تا 2.500.000 ریال انتخاب کنید و گزینه ارسال را بزنید.

شارژ با اپلیکیشن ایرانسل

ناگفته نماند در اپلیکیشن ایرانسل من امکان شارژ سیم‌کارت از طریق کارت شارژ نیز وجود دارد. به این صورت که باید شماره کارت شارژ را در کادر مخصوص وارد کرده و سپس یکی از موارد “عادی” یا “شگفت‌انگیز” را انتخاب کنید.

شارژ با اپلیکیشن ایرانسل

افرادی که شارژ سیم‌کارت خود را از طریق خرید کارت شارژ انجام می‌دهند گاهی ممکن است با مشکل “مخدوش بودن کارت شارژ” مواجه شوند. در چنین شرایطی کافی است وارد اپلیکیشن ایرانسل من شده و در قسمت شارژ مجدد ابتدا گزینه “از طریق کارت شارژ” و سپس گزینه “کارت شارژ مخدوش” را انتخاب کنید. در این قسمت از شما خواسته می‌شود که سریال 12 رقمی کارت شارژ و حداقل 8 رقم آن را در کادر مخصوص وارد کرده و پس از انتخاب گزینه “عادی” یا “شگفت‌انگیز” دکمه “ارسال” را بزنید.

شارژ با اپلیکیشن ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل به روش‌های دیگر

علاوه بر موارد گفته شده خرید شارژ ایرانسل را به روش‌های دیگری مانند خرید از ATM (دستگاه خودپرداز) و دستگاه POS (کارت‌خوان) می‌توانید انجام دهید. در خرید شارژ از ATM باید به باجه‌های خودپرداز مراجعه کرده و پس از وارد کردن کارت‌ بانکی در دستگاه از قسمت خدمات، گزینه خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های ایرانسل را انتخاب کنید. خرید شارژ از دستگاه‌های کارت‌خوان یا پُز نیز به این صورت است که ابتدا باید کارت بکشید و در ادامه گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید.

خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

تفاوتی ندارد که خرید شارژ ایرانسل را به چه طریقی انجام می‌دهید، همواره می‌توانید علاوه بر خودتان برای دیگران نیز شارژ بخرید. به این صورت که در فروشگاه ایرانسل یا اپلیکیشن ایرانسل من، با وارد کردن کد دستوری خرید شارژ ایرانسل یا حتی در هنگام خرید شارژ از دستگاه‌های خودپرداز ATM با وارد کردن شماره موبایل فرد دیگر قادر به خرید شارژ ایرانسل برای آن مشترک خواهید شد.

نحوه استعلام مانده شارژ ایرانسل

برای استعلام و اطلاع از مانده شارژ ایرانسل می‌توانید از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن ایرانسل اقدام کنید؛ البته همواره با شماره‌گیری کدهای دستوری #1*141* و #2*1*555* و همین‌طور تماس با 700 از طریق خطوط ایرانسل، از میزان اعتبار باقی مانده شارژ خود با خبر خواهید شد.

بهترین روش خرید شارژ ایرانسل

اکنون که با انواع روش‌های خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اپراتور ایرانسل و نحوه آگاهی از باقی‌ مانده این شارژ آشنا شدید؛ امکان دارد برایتان سوال پیش بیاید که خرید شارژ با استفاده از کدام شیوه بهتر است؟! پاسخ به این سوال تا حد بسیار زیادی به سلیقه شخصی هر یک از مشترکین ایرانسل مربوط می‌شود. به‌ عنوان ‌مثال برخی از افراد به دلایل مختلفی خرید کارت شارژ فیزیکی را ترجیح می‌دهند. در حالی ‌که برخی دیگر برای انجام کلیه امورات خود از جمله شارژ کردن سیم‌کارت به سراغ شیوه‌های آنلاین می‌روند.

با همه این‌ها اگر قرار باشد یک روش آسان، بی‌دردسر و البته سریع برای شارژ کردن سیم‌کارت ایرانسل معرفی کنیم؛ بدون شک خرید شارژ از طریق اپلیکیشن ایرانسل من را پیشنهاد می‌دهیم. به‌ خصوص که این برنامه امکانات بسیار متنوع و کار راه‌اندازی دارد و خدمات آن علاوه بر شارژ شامل بسته‌های اینترنت، بسته‌های مکالمه و غیره نیز می‌شود. از همه این‌ها مهم‌تر این اپلیکیشن روی گوشی موبایل هر فرد نصب شده و به ‌راحتی می‌تواند از طریق آن خرید شارژ و مدیریت حساب سیم‌کارت خود را انجام دهد.

پشتیبانی خرید شارژ ایرانسل

در پروسه خرید شارژ سیم‌کارت ایرانسل به روش‌های گفته شده گاهی امکان دارد مشکلی پیش بیاید. به‌ عنوان‌ مثال پس از خرید شارژ و کسر شدن مبلغ آن از حساب بانکی، هیچ اعتباری به سیم‌کارت شما وارد نشود. در چنین شرایطی همواره می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته شماره 700 را از سیم‌کارت ایرانسل و همین‌طور شماره 0937700000 را از سایر خطوط شماره‌گیری کرده و مشکل خود را با تیم پشتیبانی ایرانسل در میان بگذارید. افزون بر این‌ها امکان پشتیبانی به ‌صورت چت آنلاین در وب‌سایت و اپلیکیشن این اپراتور نیز مهیا شده است. روی‌هم‌رفته اپراتور ایرانسل بهترین خدمات پشتیبانی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد؛ بنابراین اگر در زمان خرید شارژ دچار هر مشکلی شدید، بدون نگرانی با کارشناسان ایرانسل تماس بگیرید تا به‌ سرعت و به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کرده و برای رفع مشکلتان دست بکار شوند.

پشتیبانی ایرانسل

جمع‌بندی

ایرانسل یک اپراتور محبوب با خدمات‌دهی عالی است که در سراسر کشور مشترکین بسیار زیادی دارد. این شرکت همچنین با برگزاری جشنواره‌های مختلف، انتشار تخفیف‌های گوناگون مانند کد شارژ ایرانسل رایگان به خوبی توانسته خودش را در دل کاربران جا کند. به‌طوری‌که اغلب مردم ترجیح می‌دهند از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی این شرکت ارتباطاتی استفاده کنند. اکنون که صحبت از تخفیف‌های ایرانسل شد، بد نیست بدانید این تخفیف‌های ویژه نه تنها برای خرید شارژ بلکه در خرید بسته‌های اینترنت، بسته‌های مکالمه و سایر خدمات ایرانسل نیز قابل‌ استفاده هستند. تنها کافی است از طریق بنرها و اسلایدرهای منتشر شده در وب‌سایت یا اپلیکیشن ایرانسل و همین‌طور مراجعه به سایت‌های معتبری همچون موپُن این کدهای تخفیف را دریافت کرده و در خرید خود مورد استفاده قرار دهید. گاهی نیز اپراتور ایرانسل یک‌سری تخفیف‌های خاص را بر اساس میزان استفاده هر مشترک و به‌صورت انحصاری برای او در نظر می‌گیرد. به‌ عنوان ‌مثال مشترکی که سابقه خرید شارژ مستمر و بالایی داشته باشد، می‌تواند در خرید بعدی خود از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شود. چنین تخفیفی معمولاً فقط برای همان خط ایرانسل قابل ‌استفاده بوده و مشترک دیگری نمی‌تواند از آن استفاده کند.

از همه این‌ها که بگذریم به دلیل استفاده فراوان مردم از سیم‌کارت‌های ایرانسل، در این مطلب شیوه‌های مختلف خرید شارژ ایرانسل را معرفی کردیم. این شیوه‌ها شامل خرید از اپلیکیشن ایرانسل من، وب‌سایت فروشگاه ایرانسل، کد دستوری، دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌خوان است. با توجه‌ به روش‌های متنوعی که برای خرید شارژ وجود دارد، هرکسی به‌ راحتی می‌تواند سیم‌کارت خود را در مبالغ دلخواه شارژ کند. به‌اضافه این‌که در صورت بروز مشکل همواره می‌توانید روی خدمات پشتیبانی فوق‌العاده قوی ایرانسل حساب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *