0

پشتیبانی اسنپ اکسپرس

پشتیبانی اسنپ اکسپرس

خرید اینترنتی اجناس مختلف یکی از مزایای اصلی مدرنیته و پیشرفت تکنولوژی است. بسیاری از اوقات مشغله کاری و خستگی افراد آن‌قدر زیاد است که حتی نمی‌توانند چند قدم برای رفتن به سوپرمارکت بردارند. در چنین شرایطی می‌توان از سامانه‌هایی همچون اسنپ اکسپرس کمک گرفت که نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معروف را بر اساس منطقه انتخابی کاربر به او نشان می‌دهند.

وجود یک چنین سامانه‌هایی باعث صرفه‌جویی در زمان، انرژی و مهم‌تر از همه هزینه‌ها می‌شود؛ زیرا دیگر برای خریدهای روزمره و ضروری نیازی نیست که از خانه بیرون بروید. این‌گونه از ترافیک بیهوده و شلوغی خیابان‌ها نیز جلوگیری خواهد شد. علاوه بر آن خیالتان راحت است خرید خود را از سوپرمارکت‌های معتبر و بهترین برندها انجام می‌دهید. بالا بودن تنوع محصولات نیز موضوع دیگری است که باعث آسودگی خاطر کاربران خواهد شد. زیرا دیگر لزومی ندارد برای خرید کالاهای سوپرمارکتی و حتی نان و لوازم بهداشتی و… از این مغازه به آن مغازه بروید و وقت تلف کنید.

به‌ این‌ ترتیب تنها کاری که باقی می‌ماند آن است که محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و در کمتر از 30 دقیقه تحویل بگیرید. با توجه به آنچه گفته شد سرویس اسنپ اکسپرس جزو سرویس‌های بسیار کاربردی در زندگی روزمره است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به معرفی اسنپ اکسپرس و همین طور راه‌های ارتباط با پشتیبانی اسنپ اکسپرس اختصاص دهیم.

آشنایی با پلتفرم محبوب اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس (Snapp Express) پلتفرمی است که توسط شرکت اسنپ راه‌اندازی شده و از طریق آن می‌توانید خریدهای سوپرمارکتی خود را به سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید. در واقع با استفاده از این سامانه به نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف مانند هایپراستار، رفاه، جانبو، حیات مارکت، گندم و… دسترسی خواهید داشت. به ‌این ‌ترتیب پس از ثبت سفارش، خریدهایتان در زمانی کوتاه درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

این سامانه با پوشش‌دهی در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک کشور توانسته خدمات خود را به جامعه بزرگی از کاربران ارائه دهد؛ البته اسنپ اکسپرس هنوز حضور چندان پررنگی در برخی از مناطق روستایی ندارد. به این علت که اولاً فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در این مناطق فاقد شعبه بوده و ثانیاً بسیاری از سوپرمارکت‌های محلی نیز تمایلی به عضویت در پلتفرم اسنپ اکسپرس ندارند. در نتیجه این سرویس فوق‌العاده محبوب کم‌تر می‌تواند خدمات خود را در روستاهای کشور ارائه کند.

پوشش خدمات اسنپ اکسپرس در کشور

با این تفاسیر اگر می‌خواهید مطمئن شوید که در یک شهر یا منطقه خاص می‌توانید از سرویس سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس استفاده کنید؛ کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن این سامانه بشوید و در بخش جستجو یا ثبت آدرس، نام شهر خود را وارد کنید. پس از آن همه سوپرمارکت‌های محلی و همین‌طور محصولاتی که در آن‌ها موجود و قابل خریداری هستند را به صورت یک‌جا و بر اساس فیلترهای دلخواه مشاهده خواهید کرد.

نکته جالب توجه در مورد سوپرمارکت تحویل سریع اسنپ اکسپرس این است که از طریق سایت یا اپلیکیشن آن می‌توانید وارد بخشی به نام “تخفیف نارنجی” شوید و تخفیف‌های شگفت‌انگیز اجناس مختلف (درصدهای بالا) را مشاهده کنید؛ در نهایت هم محصولات مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی خریداری نمایید. ناگفته نماند در خرید از این پلتفرم امکان استفاده از انواع کد تخفیف اسنپ اکسپرس نیز وجود دارد.

تخفیف اسنپ اکسپرس

راه‌های ارتباط با پشتیبانی اسنپ اکسپرس

با توجه به این که سرویس اسنپ اکسپرس زیرمجموعه‌ای از شرکت معتبر اسنپ بوده و علاوه بر وب‌سایت و اپلیکیشن مخصوص آن، از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ نیز می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید؛ در نتیجه طبیعی است که علاوه بر امکانات بسیار متنوع، پشتیبانی قدرتمندی نیز داشته باشد. در واقع روش‌های پشتیبانی این سامانه تحویل سریع کاملاً جوابگوی نیاز کاربران مختلف است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

راه‌های ارتباط با پشتیبانی

پشتیبانی آنلاین اسنپ اکسپرس

پشتیبانی آنلاین اسنپ اکسپرس یک روش بسیار عالی برای برقراری ارتباط با مرکز پشتیبانی این مجموعه است؛ چرا که به‌راحتی و بدون هیچ دردسری می‌توانید به صورت آنلاین درخواست پشتیبانی و مشکل خود یا شکایت از اسنپ اکسپرس را مطرح کنید. به‌خصوص که رسیدگی به این درخواست با سرعت بسیار زیادی انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست که مدتی طولانی منتظر بمانید تا کارشناسان اسنپ اکسپرس مشکل شما را بررسی کرده و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

این نوع پشتیبانی بسیار کارایی دارد پس اگر می‌خواهید از پشتیبانی آنلاین اسنپ اکسپرس کمک بگیرید، تنها کافیست از طریق سایت یا اپلیکیشن این پلتفرم وارد قسمت “حساب کاربر” شده و سپس روی گزینه “پشتیبانی” کلیک کنید. به ‌این ‌ترتیب بر اساس مشکلی که برایتان پیش آمده می‌توانید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید:

  • مشکل در سفارش: قابل استفاده برای مواردی که اقلام سفارش ارسال نشده به‌طور کامل ارسال نشده یا اشتباه است، از کیفیت محصولات تحویل گرفته شده راضی نیستید و قصد لغو سفارش یا تغییر آدرس محل تحویل را دارید.
  • مشکل در پرداخت و کیف پول: قابل استفاده برای زمانی که پول کسر از حساب شما کسر شده اما سفارش ثبت نشده، بازگشت وجه به کیف پول شما انجام نشده و یا قصد مشاهده لیست پرداخت‌های خود را دارید.
  • سایر مشکلات: قابل استفاده برای اعلام مشکلی که برای ثبت و استفاده از کد تخفیف یا استفاده از اپلیکیشن اسنپ اکسپرس دارید و… .

در جهت رفع مشکلات مربوط به ثبت کد تخفیف، مطالعه مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس نیز به شما کمک خواهد کرد.

پشتیبانی آنلاین اسنپ اکسپرس

اگر مشکل شما در لیست بالا وجود نداشت، می‌توانید از دیگر راه‌های ارتباط با پشتیبانی اسنپ اکسپرس یعنی “تماس با پشتیبانی” و ” چت آنلاین” استفاده کنید و از این طریق درخواست شما توسط تیم پشتیبانی اسنپ اکسپرس بررسی خواهد شد. به‌طور‌ کلی به‌عنوان یک مشتری اسنپ اکسپرس با استفاده از پشتیبانی آنلاین این سامانه بدون از دست دادن وقت، فرصت مطرح کردن مشکل خود را با پشتیبان‌های مربوطه خواهید داشت. به‌ویژه که بسیاری از مشکلات رایج و پرتکرار کاربران به‌صورت پیش‌فرض در قسمت پشتیبانی آنلاین اسنپ اکسپرس درج شده است؛ بنابراین تنها کاری که باقی می‌ماند کلیک بر روی مشکل مورد‌ نظر و ارسال درخواست راهنمایی برای مرکز پشتیبانی است.

پشتیبانی تلفنی اسنپ اکسپرس

پشتیبانی تلفنی از دیگر راه‌های ارتباط با پشتیبانی اسنپ اکسپرس است که جزء روش‌های پشتیبانی قدیمی محسوب می‌شود؛ اما هنوز هم بسیاری از مشتری‌ها در صورت بروز مشکل در خریدهای اینترنتی ترجیح می‌دهند مشکل خود را در قالب تماس تلفنی مطرح کنند. به همین دلیل مرکز تماس پشتیبانی اسنپ اکسپرس نیز از آغاز تا اکنون عملکردی بسیار قدرتمند داشته است.

حضور کارشناسانی آموزش‌دیده و مجرب که در سریع‌ترین زمان ممکن و در کمال ادب و احترام به مشکلات مشتری رسیدگی می‌کنند، باعث شده که این روش پشتیبانی از روش‌های محبوب در میان کاربران باشد. هر یک از کاربران سامانه تحویل سریع اسنپ اکسپرس برای پیگیری سفارش‌های سوپرمارکتی خود و به‌طور ‌کلی درخواست پشتیبانی می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره پشتیبانی اسنپ اکسپرس 96612777 تماس بگیرند.

پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی اسنپ اکسپرس در شبکه‌های اجتماعی

اگر پس از خرید سوپرمارکتی از سامانه اسنپ اکسپرس به هر دلیلی نیاز به پشتیبانی داشتید و از طرفی میانه چندان خوبی با پشتیبانی آنلاین و تماس با پشتیبانی اسنپ اکسپرس ندارید، مراجعه به اکانت‌های اسنپ اکسپرس در شبکه‌های اجتماعی را شما پیشنهاد می‌کنیم. بنابراین هرگاه نتوانستید یا نخواستید از طریق شماره تلفن پشتیبانی اسنپ اکسپرس، پشتیبانی آنلاین و… با کارشناسان اسنپ اکسپرس ارتباط برقرار کنید، تنها کافی است گوشی موبایل خود را بردارید و وارد صفحه اینستاگرام این پلتفرم با نام کاربری snapp.express یا توییتر آن با نام کاربری expresssnapp شوید. سپس مشکل خود را مطرح کرده و خیالتان راحت باشد که تیم پشتیبانی این سامانه در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد.

صفحه اینستاگرام اسنپ اکسپرس

پشتیبانی اسنپ اکسپرس با ارسال تیکت

ارسال تیکت پشتیبانی یکی از راه‌های ارتباط با مراکز پشتیبانی است که بسیاری از کسب‌و‌کارهای معتبر آن را به‌کار گرفته‌اند؛ اگرچه از این روش می‌توانید برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی اسنپ، اسنپ فود و… استفاده کنید اما در حال‌حاضر چنین امکانی برای سرویس اسنپ اکسپرس وجود ندارد. با توجه به این که پلتفرم اسنپ اکسپرس زیرمجموعه‌ای از شرکت فوق‌العاده خوش‌نام و معتبر اسنپ است و همواره تلاش می‌کند که امکانات و خدمات بیشتری را به کاربران خود ارائه نماید، به زودی شاهد راه‌اندازی پشتیبانی اسنپ اکسپرس از طریق ارسال تیکت نیز خواهید بود.

کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی اسنپ اکسپرس

با توجه به این که خدمات پشتیبانی اسنپ اکسپرس صرف نظر روش انتخابی به صورت 24 ساعته در دسترس است؛ در نتیجه این موضوع یکی از نقاط قوت مهم اسنپ اکسپرس محسوب می‌شود. در واقع هر کاربری می‌تواند در هر ساعتی از شبانه‌روز از پشتیبانی این سامانه ارسال و تحویل سریع استفاده کند. به‌خصوص که کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی اسنپ اکسپرس کاملاً مناسب و ایده‌آل است. به طوری که کمتر کاربری را می‌توان یافت که از خدمات تیم پشتیبانی این سامانه گله داشته باشد.

شرایط مرجوعی اسنپ اکسپرس

در پلتفرم تحویل سریع اسنپ اکسپرس تا پیش از تایید سفارش توسط فروشگاه، امکان لغو آن وجود دارد. حتی پس از تایید سفارش تا پیش از آغاز مراحل آماده‌سازی نیز می‌توانید با تماس تلفنی با پشتیبانی این سامانه یا از طریق بخش پشتیبانی در اپلیکیشن (که در بالا توضیح داده شد) سفارش خود را لغو کنید؛ اما در مورد مرجوع کردن سفارش اوضاع کمی متفاوت است. می‌دانید که اسنپ اکسپرس یک پل ارتباطی میان مشتری و سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای محسوب می‌شود؛ در نتیجه برای مرجوع کردن کالاهای خریداری شده محدودیت بیشتری دارید و نمی‌توانید هر زمان که بخواهید از پشتیبانی اسنپ اکسپرس برای این مسئله کمک بگیرید. اعلام نارضایتی از کالای تحویل شده، تنها تا چند ساعت بعد از تحویل امکان‌پذیر است پس باید هنگام دریافت سفارش خود سریعا آن را بررسی کرده و در صورت مشاهده مغایرت یا نارضایتی از کیفیت آن، مشکل را از طریق تماس تلفنی یا پشتیبانی آنلاین در اپلیکیشن با کارشناسان مجموعه درمیان بگذارید. اسنپ اکسپرس همچون دیگر سرویس‌های اسنپ اولویت اول خود را روی خدمات‌دهی هرچه بیشتر به کاربران گذاشته است، بنابراین حتی در موارد مرجوعی سفارشات نیز در حد امکان به کاربران کمک کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کند.

مرجوعی سفارش

پیگیری سفارش اسنپ اکسپرس

ثبت سفارش در اسنپ اکسپرس بسیار آسان بوده و با ورود به سایت یا اپلیکیشن می‌توانید سفارش خرید خود را ثبت نمایید. به این صورت که پس از انتخاب فروشگاه باید کالای مورد نظر خود را از میان دسته‌بندی‌ها انتخاب کرده و سپس آن را به سبد خریدتان بیفزایید و پس از طی مراحل تعیین آدرس و ثبت کد تخفیف‌ (در صورت تمایل)، هزینه آن را پرداخت کنید. پرداخت صورت حساب از طریق درگاه‌های بانکی و همین‌طور کیف پول کاربر در وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ اکسپرس امکان‌پذیر است.

گفتنی است که هزینه ارسال سفارشات بر اساس فاصله هر فروشگاه تا موقعیت فعلی مشتری متفاوت خواهد بود. در نهایت هر سفارش ظرف مدت 30 دقیقه به کاربر تحویل داده می‌شود. توجه داشته باشید از لحظه تایید سفارش شما در اسنپ اکسپرس، یک لینک پیگیری سفارش از طریق پیامک برایتان ارسال می‌شود. کافی است روی این لینک کلیک کنید تا بتوانید سفارش خود را پیگیری نمایید. علاوه بر این از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت اسنپ اکسپرس نیز امکان پیگیری وضعیت سفارشات خود را به صورت لحظه‌ای خواهید داشت.

جمع‌بندی

سرویس پشتیبانی اسنپ اکسپرس توسط یک تیم حرفه‌ای در راستای پاسخ‌دهی هرچه بهتر به نیازها و خواسته‌های کاربران طراحی و راه اندازی شده است. شما در هر مرحله از خرید و حتی مدت زمانی کوتاهی پس از خرید نیز می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته اسنپ اکسپرس استفاده کنید. تنها کافی است بر اساس تمایل و نیاز خود از راه‌های ارتباط با پشتیبانی اسنپ اکسپرس یعنی پشتیبانی آنلاین، تماس با تلفن پشتیبانی اسنپ اکسپرس و پشتیبانی از طریق شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید. به‌این‌ترتیب هر مشکلی که در پروسه خرید اینترنتی از این سامانه با آن مواجه شده‌اید، به‌سرعت و به‌بهترین نحو ممکن برطرف خواهد شد و یک تجربه خرید سوپرمارکتی آنلاین عالی و مطمئن خواهید داشت.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *