0

شکایت از اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس

شما می‌توانید یکی از سریع‌ترین خریدهای سوپرمارکتی آنلاین را با اسنپ اکسپرس تجربه کنید. در این اپلیکیشن با دسترسی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های محلی با تنوع بالا، محصولات را با کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کالاها در نشانی مد نظرتان تحویل می‌گیرید. این فروشگاه مانند اسنپ مارکت از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ اسنپ و صرفاً برای فروش اجناس سوپرمارکتی راه‌اندازی شده است. اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس هر کدام به‌عنوان سوپرمارکت اینترنتی به‌طور مجزا فعالیت دارند ولی برای شکایت از آن‌ها راه‌های مشترکی مانند پشتیبانی اسنپ و اینماد وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی این سوپرمارکت اینترنتی این است که محصولات تخفیف‌دار و سبدهای اقتصادی را در زمان کوتاهی دریافت می‌کنید. در وب‌سایت موپُن کدهای تخفیف به‌صورت روزانه منتشر شده و کد تخفیف اسنپ اکسپرس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اسنپ اکسپرس

چرا اسنپ اکسپرس؟

دلایل انتخاب اسنپ اکسپرس عبارت‌اند از:

  1. امکان سفارش تمام اقلام سوپرمارکتی
  2. دسترسی به فروشگاه‌های محلی و زنجیره‌ای در محدوده
  3. تحویل 30 دقیقه‌ای از سوپرمارکت
  4. پیگیری سفارش روی نقشه به‌طور آنلاین
  5. پشتیبانی 24 ساعته
  6. امکان خرید در بیش از 30 شهر در ایران
  7. طرح‌های تخفیفی متفاوت برای خرید ارزان‌تر (بیشتر بخوانید: تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس)

علل اصلی شکایت از اسنپ اکسپرس

اسنپ با توسعه خود از طریق اسنپ اکسپرس دامنه خدمات و سرویس‌دهی خوبی را گسترش داده که در این میان توسعه خدمات و کیفیت آن به خوبی ایجاد نشد و باعث بروز شکایت در بین مشتریان خود گردید. به‌همین دلیل است که حجم بالایی از شکایات و انتقادات را به اسنپ اکسپرس در شبکه‌های اجتماعی و مراجع قضایی و… می‌بینیم.

در خصوص علل اصلی نارضایتی مشتریان و گزارش مشکل در اسنپ اکسپرس به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تاخیر در تحویل
  2. بسته‌بندی نامناسب اجناس
  3. عدم اطلاع از تاریخ انقضا محصولات
  4. دسترسی به برنامه تنها با IP ایران
  5. تخفیفات غیر واقعی
  6. ثبت پیش سفارش بدون اطلاع از موجودی در فروشگاه
  7. سرویس‌دهی ضعیف
  8. پشتیبانی بد در تیم اسنپ
  9. مغایرت کالاهای خریداری شده
  10. معیوب بودن اجناس
  11. عدم پوشش‌دهی برخی شهرها و شهرستان‌ها
  12. عدم اعمال برخی تخفیف‌ها روی اجناس

اغلب این شکایات در مرحله اول به پشتیبانی اپلیکیشن مراجعه می‌کنند و در صورت حل نشدن موضوع می‌توان از سایر مراجع قانونی پیگیری نمود.

راه‌های شکایت از اسنپ اکسپرس

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از اسنپ ناراضی هستید، می‌توانید بسته به نوع مشکل‌تان یکی از راه‌های زیر را برای شکایت انتخاب کنید.

  • پشتیبانی مرکزی اسنپ
  • پشتیبانی آنلاین اسنپ
  • پلیس فتا
  • سامانه اینماد
  • دادسرای جرائم رایانه‌ای
  • شبکه‌های اجتماعی فعال اسنپ
  • اتحادیه کسب‌و‌کارهای اینترنتی
  • سازمان تعزیرات حکومتی

تمامی مراجعی که در بالاتر ذکر شدند توانایی پیگیری و پاسخ به شکایات شما را دارند اما پیشنهاد ما بر این است که بسته به تخلف صورت گرفته از بین راه های بالا مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید تا سرعت بالاتر و هزینه کمتر در حل مشکل داشته باشید.

ثبت شکایت در پشتیبانی اسنپ اکسپرس

در صورت نارضایتی یا سوال از سیستم کاری اسنپ اکسپرس در زمان ثبت سفارش تا رساندن کالاها به دست شما به راحتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا سایت اسنپ با پشتیبانی تماس بگیرید و دنبال راه‌حل باشید و این در حالی است که پشتیبانی به‌طور 24 ساعته فعال و پاسخگو است. پشتیبانی آنلاین ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای شکایت است به‌همین خاطر است که بسیاری از مشتریان در ساعات اوج سفارش از شلوغی و صف طولانی خطوط شکایت دارند. مشکلاتی در زمینه ارسال عکس در پروسه شکایت از فروشگاه و ثبت یا ناخوانا بودن کدهای تخفیف از مواردی است که موجب کدورت مشتریان از خرید در اسنپ اکسپرس می‌شود. به یاد داشته باشید تمامی اطلاعات از زمان خرید و ثبت سفارش تا ارسال اجناس و عکس از اجناس نامرغوب و… را برای شکایت در اختیار داشته باشید.

پشتیبانی اسنپ اکسپرس

شکایت از اسنپ اکسپرس در اسنپ

یکی از راه‌های پیگیری شکایات از اسنپ اکسپرس پشتیبانی اپلیکیشن اسنپ است که می‌توانید به‌صورت حضوری به دفتر مشتریان آن مراجعه کنید.

آدرس: خیابان گاندی جنوبی، خیابان هفدهم، پلاک ۲۷

تلفن تماس پشتیبانی: 900041480 – 021

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه، ساعت 9:00 تا 18:00

ارتباط با روابط عمومی (رسانه‌ها): تلفن تماس: 26353380 – 021

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دفاتر اسنپ برای پشتیبانی مشتریان در سایر شهرها به سایت اسنپ مراجعه کنید.

شکایت از اسنپ اکسپرس در اینماد 

برای خیلی از افراد این سوال پیش می‌آید که آیا اسنپ اکسپرس دارای نماد اعتماد الکترونیکی است یا نه؟

اسنپ این نماد را دریافت کرده است و می‌توانید برای ثبت شکایت به سامانه اینماد مراجعه کنید و به‌طور کاملا رایگان مشکل خود را پیگیری کنید و در صورت تمایل به داوری تخصصی، مبلغی به‌عنوان کارمزد از شما دریافت می‌شود. فرآیند این سامانه به این صورت است که بعد از ثبت شکایت، سامانه نسبت به احراز هویت مصرف‌کننده و ثبت احراز اطلاعات معامله با استعلام از بانک مرکزی اقدام و اطلاعات شکایت ثبت شده به کسب‌وکار اینترنتی ارجاع داده می‌شود و کسب‌وکار اینترنتی بازه زمانی کوتاهی برای پاسخ‌گویی و رفع شکایت دارد و در صورت عدم پاسخگویی از سوی کسب‌وکار اینترنتی، شکایت مصرف‌کننده به مراجع رسیدگی‌کننده اداری مانند اتحادیه صنفی و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ارجاع داده می‌شود.

ثبت شکایت در اینماد

شکایت از اسنپ اکسپرس در پلیس فتا

در بسیاری از موارد برای شکایت و گزارش مشکل در اسنپ اکسپرس مراجعه به پلیس فتا راهکار مناسبی است و پلیس فتا خدمات مختلفی را برای ثبت شکایت از سوی مصرف‌کنندگان در نظر گرفته است. توصیه می‌کنیم قبل از ثبت شکایت با مشاوره آنلاین پلیس فتا ارتباط داشته تا بتوانند شما را راهنمایی کنند و با سرعت بیشتری مشکلتان حل شود. برای این موضوع به سایت پلیس فتا و بخش ثبت گزارش مردمی مراجعه کرده و روی گزینه گفتگوی آنلاین کلیک کنید تا با مشاوران پلیس فتا چت آنلاین داشته باشید و روش ثبت و پیگیری شکایت خود را جویا شوید. برای چت آنلاین باید از قبل در سایت پلیس فتا ثبت ‌نام کرده باشید.

ثبت گزارش مردمی در پلیس فتا

شبکه‌های اجتماعی اسنپ اکسپرس برای ثبت شکایت 

از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی نقش گسترده‌ای در تبلیغ و جذب مخاطبان و ارتباط موثر با مشتریان را دارد اسنپ نیز در شبکه‌های اجتماعی بزرگ فعال با مخاطبان در ارتباط است. تیم اسنپ در شبکه‌های اجتماعی شنونده دغدغه‌ها و انتظارات مشتریان یا شکایات و پیشنهادهای آن‌ها می‌باشد و در کمترین زمان ممکن پاسخگو است.

علاوه بر مطرح کردن مشکلات یا ثبت شکایت، برای اطلاع از برگزاری کمپین‌ها و تخفیفات و… هم می‌توانید این شبکه‌ها را رصد کنید یا آن‌ها را دنبال کنید.

توئیتر: Snapp_team

اینستاگرام: Snapp_team

لینکدین: SnappSupport

شکایت از اسنپ اکسپرس از طریق دادگاه

در صورت حل نشدن مشکل از طریق مختلف ثبت شکایت و یکی از راه‌حل‌ها مراجعه به مرجع قضایی و ثبت شکایت کیفری است که رسمی‌ترین راه شکایت در کشور و زمان‌بر است. برای این کار می‌بایست ابتدا به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر زندگی خود مراجعه کنید و بعد از ثبت ‌نام در سامانه ثنا شکوائیه تنظیم نموده و آن را به دادسرای جرائم رایانه‌ای ارسال کنید. توجه داشته باشید در شهرهایی که دادسرای جرائم رایانه‌ای ندارند شکوائیه به دادسرای فعال در شهر شما ارسال می‌شود ولی در سایر شهرها به دادسرای جرائم رایانه‌ای ارجاع داده می‌شود. در تهران دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 31 تهران بزرگ موظف به رسیدگی این دست از شکایات است. در واقع بهتر است برای ثبت شکایات جدی و جبران ضررهای مالی بزرگ با مدارک و مستندات کافی اقدام به شکایت کیفری نمایید.

ثبت شکایات اسنپ اکسپرس در اتحادیه کسب‌وکارها

با گسترش روزافزون سایت‌ها و فروشگاه و اپلیکیشن‌های اینترنتی نیاز به وضع قوانین و مقررات مشخص و پایبندی سایت‌ها به این قوانین است. سایت اتحادیه به‌منظور صدور مجوز برای کسب‌وکارهای مجازی راه‌اندازی شده و امکان شکایت از آن‌ها را فراهم ساخته است. اپلیکیشن و نشان تجاری اسنپ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و اداره کل مالیات صنعتی و اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به ثبت رسیده و تحت پوشش قانون کپی‌رایت قرار گرفته است.

یکی از مرسوم‌ترین روش‌های شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی است از آنجایی که اسنپ در این اتحادیه عضو است می‌‌توان به سایت اتحادیه کسب‌وکار مراجعه کرده و گزینه شکایت را انتخاب کنید در صفحه روبه‌رو موضوع شکایت و سایت یا اپلیکیشن مورد نظر به‌همراه تمامی مدارک (فیش واریز، عکس از ثبت سفارش، تصویر کالا و…) و سایر فیلدها را تکمیل کرده، ثبت و بارگذاری کنید؛ پیگیری‌های بعدی برای حل شکایت از طریق همین سایت امکان‌پذیر است.

شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی

یکی دیگر از روش‌های ثبت و پیگیری شکایت سازمان تعزیرات حکومتی است. در صورتی که شکایت شما از فروشگاه اینترنتی در مواردی همچون احتکار، تقلب، امتناع از عرضه اجناس، کم‌فروشی، گران‌فروشی، اخفا و… باشد سازمان تعزیرات حکومتی گزینه مناسبی برای ثبت شکوائیه‌ شما می‌باشد.

ثبت شکایت در سازمان تعزیرات

مدارک و مستندات لازم برای ثبت شکایات اسنپ اکسپرس

برای اعلام و ثبت شکایت از اسنپ اکسپرس به هر مرجعی (پشتیبانی اسنپ، پلیس فتا و…) باید مدارک کامل را از قبل آماده و در کنار درخواست شکایت خود قرار دهید. این مدارک عبارت‌اند از:

  • اطلاعات کامل شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، نام پدر)
  • اطلاعات فردی (شغل، تحصیلات، محل سکونت)
  • آدرس منزل و کد پستی
  • شماره تلفن همراه و ثابت
  • آدرس دقیق اعلام شده برای اسنپ اکسپرس
  • موضوع شکایت و تنظیم شکوائیه
  • تاریخ و ساعت سفارش، فروشگاه و راننده اسنپ اکسپرس
  • میزان خسارت و ضرر و زیان
  • تمامی اسکرین شات‌ها از صفحات سفارش تا رسیدن کالا
  • عکس از اجناس احتمالا آسیب‌دیده یا تاریخ گذشته

جمع‌بندی

سوپرمارکت‌های آنلاین در این روزها مشتریان زیادی دارد و هریک از آن‌ها به شکلی مشتریان را سمت خود می‌خوانند و این مسئله که مردم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی مایحتاج خود دارند هم موجب گسترش آن‌ها شده است. یکی از این سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ اکسپرس است که مشتریان زیادی دارد. نارضایتی و شکایت از این اپلیکیشن موضوعی ناگزیر است و ما در این مقاله به راه‌های مختلف شکایت اعم از پشتیبانی اسنپ، شکایت در سامانه اعتماد الکترونیکی، شکایت در مراجع قضایی و شکایت در شبکه‌های اجتماعی اسنپ اشاره نمودیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *