0

کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس

کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس سرویس ارائه محصولات سوپرمارکتی به‌صورت تحویل سریع و و فوری است که در ابتدا به‌ عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت بزرگ اسنپ شروع به فعالیت کرد. به‌تدریج به دلیل استقبال زیاد مردم از خرید آنلاین کالاهای سوپرمارکتی، این سرویس از اسنپ جدا شد و فعالیت خود را به‌ صورت مستقل با تیمی کامل‌تر و تحت نام “اسنپ اکسپرس” ادامه داد. این پلتفرم در حال حاضر آن‌چنان موفق و محبوب است که خدمات خود را به اکثر شهرهای بزرگ و کوچک کشور ارائه می‌دهد.

کاربران با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ اکسپرس می‌توانند به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های نزدیک به محل سکونت یا به‌طور کلی محدوده جغرافیایی مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و اقلام مورد نیازشان را آنلاین سفارش دهند.

جهت آشنایی بیشتر با ویژ‌گی‌ها و خدمات این سامانه مطالعه این مقاله در مجله موپُن را به شما پیشنهاد می‌کنیم: معرفی اسنپ اکسپرس

هر کاربر در نخستین خرید خود از این سرویس می‌تواند از کد تخفیف اسنپ اکسپرس مخصوص خرید اول استفاده کند؛ پس اگر شما نیز از کاربران جدید این فروشگاه هستید قبل از ثبت اولین سفارش خود از طریق لینک زیر می‌توانید تخفیف دریافت کنید:

 

 

ناگفته نماند در خریدهای بعدی و غیراول نیز تخفیف‌های ویژه دیگری در اختیار کاربران سامانه تحویل سریع اسنپ اکسپرس قرار داده می‌شود.

اسنپ اکسپرس

انواع کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس

تنوع محصولات سوپرمارکتی در سرویس تحویل فوری اسنپ اکسپرس به میزانی بالاست که به ‌راحتی می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید (یعنی محصولاتی مانند تنقلات، لبنیات و بستنی، نوشیدنی، خواروبار و انواع نان و…) را به‌ صورت اینترنتی از برندهای دلخواه سفارش دهید. سرویس اسنپ اکسپرس در حقیقت یک پل ارتباطی و سرویس تحویل‌دهنده است که ارتباط میان مشتری و فروشگاه (سوپرمارکت) را فراهم می‌کند، در نتیجه قیمت کالاها توسط فروشنده تعیین می‌شود و این سامانه نقشی در این زمینه ندارد. با این حال این پلتفرم برای جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران خود انواع کدهای تخفیف را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا در هنگام خرید و پرداخت هزینه کالاها، از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند.

به‌خصوص اگر اولین باری است که خرید خود را از طریق سامانه تحویل سریع اسنپ اکسپرس انجام می‌دهید؛ خودتان را آماده کنید که قرار است تخفیف‌های چشم‌گیر و مهیجی نصیبتان شود. به‌طور کلی انواع کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس می‌تواند حالت‌های زیر را داشته باشد:

  • کد تخفیف اسنپ اکسپرس ویژه اولین سفارش می‌تواند به ‌صورت درصدی باشد. این نوع تخفیف که برای کاربران جدید این سرویس در نظر گرفته شده درصدهای مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به 25 درصد، 40 درصد، 50 درصد و حتی درصدهای بالاتر اشاره کرد.
  • کد تخفیف اولین سفارش اسنپ اکسپرس همچنین ممکن است برای دسته‌بندی خاصی از محصولات در نظر گرفته شده باشد. مثلاً “کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس ویژه لبنیات و شیر”، تخفیفی است که برای بهره‌مندی از آن حتماً باید سفارش شما شامل محصولاتی مانند لبنیات حیوانی ساده و طعم‌دار ( شیر موز، شیر طالبی و شیر قهوه)، لبنیات گیاهی ( شیر فندق، شیر سویا ساده و طعم‌دار) و… باشد.دسته‌بندی محصولات در اسنپ اکسپرس
  • نوع دیگری از تخفیف اسنپ اکسپرس هم وجود دارد که به‌ صورت مقداری است؛ به این شکل که کاربران جدید این سرویس در اولین خرید خود تخفیف با مبالغ مختلفی مانند 25 هزار تومان، 30 هزار تومان، 35 هزار تومان یا 40 هزار تومان روی هزینه کل سفارش خود دریافت می‌کنند.
  • از دیگر انواع کد تخفیف اسنپ اکسپرس سوپرمارکت می‌توان به تخفیف‌هایی اشاره کرد که برای آن‌ها سقف یا حداقل خرید تعریف شده است. فرض کنید کد تخفیف 40 درصدی اسنپ اکسپرس برای کاربران جدید را دریافت کرده‌اید. با نگاهی به شرایط درج شده در این کوپن متوجه می‌شوید که تنها در صورتی می‌توانید در اولین سفارش خود 40 درصد تخفیف بگیرید که خرید شما بیش از 70 هزار تومان باشد. علاوه بر آن برای کد تخفیف مذکور سقف تخفیف 30 هزار تومانی تعیین شده است. توجه داشته باشید که مبالغ گفته شده در انواع کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس، فقط مثال هستند و در کدهای مختلف متغیر خواهند بود.

در استفاده از کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

در کل استفاده از انواع کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس بسیار ساده است و تنها باید کد مورد نظر را کپی کرده و هنگام خرید در کادر مخصوص آن وارد کنید؛ منتها در همین حین لازم است یک سری نکات مهم و ضروری را مد نظر قرار دهید تا در فرآیند خرید و بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه این سرویس به مشکل برنخورید. از جمله این که:

  • کد تخفیف اولین خرید اسنپ اکسپرس تخفیفی است که این سرویس به ‌صورت ویژه و انحصاری به کاربران جدید خود هدیه می‌دهد؛ بنابراین اگر قبلاً از اسنپ اکسپرس خرید کرده باشید طبیعتاً تخفیف اولین خرید به شما تعلق نگرفته و در هنگام استفاده از آن با پیغام خطا روبرو خواهید شد.
  • باید به تاریخ انقضای کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس توجه داشته باشید؛ زیرا هر تخفیفی از هر فروشگاهی معمولا فقط در یک بازه زمانی محدود و مشخص اعتبار دارد. پس از آن تخفیف مذکور منقضی شده و دیگر قابل ‌استفاده نخواهد بود.
  • موضوع مهم دیگری که درباره تخفیف‌های خرید اول اسنپ اکسپرس و هر کد تخفیف دیگری وجود دارد این است که هر کاربر در هر خرید تنها می‌تواند از یک کد تخفیف استفاده کند. بنابراین، تفاوتی ندارد چه تعداد کد تخفیف اولین خرید اسنپ اکسپرس را دریافت کرده باشید؛ در هنگام خرید و پرداخت صورت‌حساب فقط می‌توانید یک کد تخفیف را وارد کنید.
  • افزون بر این‌ها معمولا کاربر با 1 بار استفاده از یک کد تخفیف، دیگر اجازه استفاده از آن را برای خریدهای بعدی ندارد؛ البته گاهی نیز استثنائاتی وجود داشته و بر اساس توضیحات درج شده در کوپن مربوط به آن کد، امکان استفاده مجدد از یک کد تخفیف وجود دارد.
  • حواستان باشد کد تخفیفی که قصد استفاده از آن را دارید مخصوص سرویس اسنپ اکسپرس باشد. به ‌عنوان‌ مثال تخفیف‌های منتشر شده برای سامانه تاکسی آنلاین اسنپ، سامانه سفارش غذای اسنپ فود یا حتی پلتفرم پزشکی اسنپ دکتر را نمی‌توانید در سرویس اسنپ اکسپرس مورد استفاده قرار دهید.

انواع کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس را چگونه دریافت و استفاده کنیم؟

دریافت انواع کد تخفیف اسنپ اکسپرس ویژه خرید اول و کاربران جدید به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. از مراجعه به وب‌سایت اسنپ اکسپرس و جستجو در آن گرفته تا جستجو در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی این فروشگاه و… . با این حال برای دریافت کدها و طرح‌های تخفیف معتبر و البته قانونی راه‌های ساده‌ای وجود دارد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در وهله اول پیشنهاد می‌کنیم در وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس عضو شوید تا بتوانید تخفیف‌های ویژه این پلتفرم را به سرعت دریافت کنید. در وب‌سایت اسنپ اکسپرس با کلیک روی بنرها و اسلایدرها قادر به دریافت انواع کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید اول و غیراول خواهید شد.

دنبال کردن تخفیف‌ها از وبسایت اسنپ اکسپرس

دنبال‌کردن این پلتفرم در شبکه‌های اجتماعی نیز یک روش عالی برای دریافت تخفیف‌های ویژه است. به‌خصوص که معمولا انواع کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس در استوری اینستاگرام منتشر می‌شوند. علاوه بر این‌ها با داشتن حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن اسنپ اکسپرس خیالتان از دریافت گاه‌به‌گاه انواع تخفیف‌های جدید و شگفت‌انگیز آسوده خواهد بود؛ زیرا این سامانه انواع کدهای تخفیف را برای کاربران فعلی و جدید خود پیامک می‌کند.

اینستاگرام اسنپ اکسپرس

از سوی دیگر سایت‌های اینترنتی زیادی در زمینه انتشار کدهای تخفیف کسب‌و‌کارهای مختلف فعالیت می‌کنند؛ اما در بیشتر آن‌ها تضمین محکمی برای معتبر و فعال بودن این تخفیف‌ها وجود ندارد. در چنین شرایطی مراجعه به موپُن، اولین پلتفرم بررسی، به‌اشتراک‌گذاری و معرفی کد تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین، یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. برای آگاهی پیوسته از تخفیف‌های موپُن باید در خبرنامه این مرجع یا کانال و ربات تلگرام آن عضو شوید و همچنین این پلتفرم را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. بنابراین از این طریق نیز می‌توانید زودتر از سایرین از جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس و سایر فروشگاه‌ها و سرویس‌ها باخبر باشید.

صفحه اسنپ اکسپرس در موپُن

نحوه استفاده از کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس

در نهایت پس از دریافت کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس نوبت به استفاده از این کد تخفیف می‌رسد. در مرجله اول باید وارد حساب کاربری خود در سایت یا اپلیکیشن اسنپ اکسپرس شوید. سپس منطقه مورد نظر خود که قصد تحویل سفارش در آن را دارید انتخاب کنید تا نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها برایتان نمایش داده شود. در گام بعدی محصولات مورد نیازتان را به سبد خرید بیفزایید و وارد مرحله پرداخت شوید. در این قسمت کادر مخصوصی برای استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس ویژه خرید اول را مشاهده خواهید کرد. کد را وارد کرده و روی “پرداخت” کلیک کنید تا مقدار تخفیف به طور اتوماتیک روی صورت‌حساب شما اعمال شود. به‌عنوان آخرین گام باید اطلاعات کارت ‌بانکی خود را وارد نمایید تا مبلغ سفارش پرداخت گردد.

محل وارد کردن کد تخفیف در اسنپ اکسپرس

جمع‌بندی

کد تخفیف اولین خرید اسنپ اکسپرس یکی از انواع تخفیف‌های ارائه شده توسط سوپرمارکت اسنپ است. این نوع تخفیف به‌ صورت انحصاری و ویژه به کاربرانی تعلق می‌گیرد که برای اولین ‌بار خریدهای سوپرمارکتی خود را از پلتفرم اسنپ اکسپرس انجام می‌دهند. بنابراین کاربران می‌توانند ضمن بهره‌مندی از انواع تخفیف‌ها با درصدها و مقادیر مختلف، یک تجربه خرید عالی و دل‌نشین از این پلتفرم تحویل سریع سفارشات را کسب کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *