0

معرفی فیلم‌های جدید ایرانی

معرفی فیلم‌های جدید ایرانی

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر سینما ایران در تولید فیلم، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های افراد در زمان فراغت، مشاهده فیلم می‌باشد.

نکته بسیار مهم در انتخاب فیلم‌های ایرانی این است که با توجه به زمان و هزینه‌ای که افراد برای دیدن فیلم صرف می‌کنند؛ همیشه به دنبال یافتن بهترین فیلم‌ها متناسب با سلیقه خود هستند.

از طرفی با توجه به گسترش بازار فیلم و سینما، هر روز فیلم‌های جدید در سبک و کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شود و همین امر برای افرادی که به دنبال انتخاب بهترین موارد هستند؛ انتخاب را دشوار کرده‌است.

با توجه به دلایل بالا، افراد به دنبال یافتن ابزاری به منظور معرفی لیست فیلم‌های ایرانی جدید هستند. همانطور که پیشرفت فناوری، تمام حیطه‌های ارتباطی را تحت تاثیر قرار داده، سبب تحول در پیدا کردن فیلم‌های جدید و مشاهده آسان آن‌ها شده ‌است.

دیگر دوره مراجعه حضوری برای خرید فیلم گذشته ‌است و سایت‌های زیادی به منظور ارائه اطلاعات در زمینه معرفی لیست فیلم‌های ایرانی جدید ایجاد شده‌اند و به‌روز‌ترین اطلاعات در این زمینه را به علاقه‌مندان صنعت فیلم ارائه می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین این فیلم‌ها می‌توان به “بهترین فیلم‌های فیلیمو” و “بهترین فیلم‌های نماوا” اشاره کنیم‌. در این مطلب به ارائه توضیحات در زمینه نحوه فعالیت و عضویت در دو سایت فیلیمو و نماوا خواهیم پرداخت.

آیا بهترین فیلم‌های ایرانی جدید از نظر همه افراد یکسان است؟

بهترین فیلم‌های ایرانی

قبل از معرفی سایت‌های فیلیمو و نماوا باید به این موضوع پرداخت که آیا بهترین فیلم‌های ایرانی جدید، از نظر همه افراد یکسان است؟ در جواب این سوال قاطعانه باید گفت نه!

همانطور که می‌دانید در بسیاری از مسائل که بحث انتخاب پیش می‌آید، افراد با یکدیگر اختلاف نظر دارند؛ این قضیه هم مستثنی نخواهد‌بود. افراد به منظور انتخاب بهترین فیلم‌های جدید ایرانی ملاک‌های مختلفی دارند که سبب می‌شود نظرات یکسا‌نی با یکدیگر نداشته‌ باشند‌. از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

روحیه و نگرش افراد

روحیه افراد تاثیر مستقیمی در سلیقه آن‌ها برای انتخاب بهترین فیلم‌های ایرانی دارد. افراد با توجه به روحیه خود به انتخاب فیلم در ژانر‌های مختلف همچون درام، ترسناک، تخیلی و… می‌پردازند.

همین امر سبب شده‌ است تا فیلم‌سازان با توجه به تقاضای افراد به ساخت فیلم در موضوعات مختلف بپردازند. سایت‌های معرفی فیلم‌های ایرانی به منظور موفقیت در این امر باید اطلاعات بروز در تمامی موضوعات و ژانرها را داشته باشند تا بتوانند با استفاده از این امر رضایت گروه‌های مختلف را جلب نمایند.

سایت‌های فیلیمو و نماوا بهترین انتخاب در این زمینه می‌باشند؛ زیرا به بررسی و مقایسه فیلم‌ها در سبک‌های مختلف می‌پردازند و در نهایت بهترین فیلم‌های ایرانی را در هر سبکی معرفی و به درخواست‌کنندگان عرضه می‌کنند.

هدف از مشاهده فیلم

هدف از مشاهده فیلم انتخاب بهترین فیلم‌های ایرانی است بنابراین افراد بر اساس اهدافی که دارند؛ انتخاب‌‌های متفاوتی خواهند داشت.

  • در بعضی مواقع افراد ممکن است یک تا چند بار یک فیلم را مشاهده کنند و هدفشان مرور و تداعی خاطرات گذشته باشد، مانند انیمیشن‌های زمان کودکی یا فیلم‌هایی که در زمان قدیم ساخته و اکران شده‌‎اند.
  • گاهی هدف افراد از مشاهده یک فیلم دست‌ یافتن به مطالب آموزشی و بروزرسانی اطلاعات می‌باشد؛ بسیاری از مستندها یا فیلم‌های آموزشی با این هدف انتخاب می‌شوند.
  • مقصود از مشاهده بعضی از فیلم‌های آموزشی، به دست آوردن مهارتی خاص در زمینه‌هایی همچون سفالگری، خیاطی، آشپزی و… خواهد بود.
  • بعضی از فیلم‌ها تنها بر اساس علاقه فرد به یک موضوع خاص انتخاب می‌شوند و هدف از این انتخاب ارضا نیازهای درونی افراد است.

در نهایت باید گفت انتخاب “بهترین فیلم‌های ایرانی جدید” بر اساس اهداف افراد متغیر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های سایت‌های فیلیمو و نماوا در زمینه معرفی بهترین فیلم‌های ایرانی جدید، استفاده از نظر افراد در این زمینه می‌باشد.

مشاهده فیلم و سریال جدید

● سرمایه مورد نیاز برای فیلم

گاهی انتخاب بهترین فیلم‌های ایرانی جدید بر اساس میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید فیلم متفاوت خواهد بود. گاهی هدف از یک فیلم تنها گذراندن اوقات فراغت می‌باشد؛ در نتیجه افراد سرمایه کمتری برای خرید فیلم در نظر می‌گیرند و بر اساس سرمایه‌ای که در نظر گرفته‌اند، فیلم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

در این موقعیت‌ها میزان محبوبیت فیلم به نسبت هزینه در نظر گرفته شده برای آن خواهد‌ بود اما گاهی هدف از مشاهده فیلم کسب علم و مهارت ‌باشد، افراد با صرف هزینه بالا‌تر مشکلی نخواهند داشت و مبلغ بیشتری را برای این امر در نظر می‌گیرند.

اما بدون در نظر ‌گرفتن هزینه برنامه‌‌ریزی‌ شده توسط افراد، باید گفت فیلم‌ها و سایت‌هایی از نظر افراد بهترین هستند که بهترین فیلم‌های ایرانی جدید را با صرف هزینه کمتر عرضه می‌کنند.

این سایت‌ها در مناسبت‌ها و ایام مختلف مبلغی از هزینه فیلم‌ها را در قالب کد تخفیف کم می‌کنند. از جمله مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های دستیابی به این تخفیفات، مراجعه به سایت موپُن می‌باشد.

سایت موپُن از جمله مهم‌ترین سایت‌های موجود در معرفی و ارائه رایگان بهترین تخفیفات در زمینه‌های مختلف می‌باشد. کارشناسان سایت موپُن پس از بررسی و اطمینان از صحت کد تخفیف، اطلاعات لازم در زمینه نحوه استفاده از آن را در سایت قرار می‌دهند و بهترین راه برای دستیابی به تخفیف اشتراک نماوا و تخفیف فیلیمو، مراجعه به همین سایت می‌باشد.

● گروه کارگردانی و بازیگری فیلم

یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های افراد در زمینه انتخاب بهترین فیلم‌های ایرانی جدید، گروه سازنده فیلم می‌باشد. رزومه موفق یک کارگردان یا بازیگر در فیلم، می‌تواند از دلایل اصلی افراد برای دیدن آن باشد.

در نتیجه در سایت‌های معرفی فیلم، فیلم‌هایی که گروه کارگردانی و بازیگری شناخته شده و معروف دارند، از جمله مواردی هستند که با استفاده از آن به جذب افراد و جلب رضایت آن‌ها دست یافت. سایت‌های فیلیمو و نماوا از جمله سایت‌هایی می‌باشند که بهترین فیلم‌های ایرانی جدید با گروه سازنده‌ای موفق و مشهور را به افراد عرضه می‌نماید.

نماوا، سرویس اشتراک فیلم

● نظر کاربران

یکی از مهم‌ترین اصول در جذب مشتری در هر زمبنه‌ای توجه مداوم به نظر کاربران می‌باشد. رضایت افراد از یک سایت سبب جلب مشتری و افزایش اعتبار سایت می‌شود.

از طرفی بسیاری از افراد با تکیه بر نظر سایر کاربران به کسب تجربه می‌پردازند و انتخابی آگاهانه خواهند داشت. در نتیجه توجه به نظر کاربران علاوه‌بر کمک به کاربران جهت انتخاب بهترین فیلم‌های ایرانی جدید، می‌تواند به مالکان و کارشناسان سایت در زمینه بهبود کیفیت فیلم‌ها و فعالیت سایت کمک کند.

از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های فیلیمو و نماوا ایجاد بستری مناسب برای کاربران به منظور ثبت نظرات ایشان است. از طرفی در طول زمان‌‌های مختلف به برگزاری نظرسنجی در این زمینه می‌پردازد تا بتواند بهترین عملکرد را با توجه به نظر کاربران داشته باشد.

● زمان و نوع فیلم

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب بهترین فیلم‌های ایرانی جدید، نوع و زمان فیلم است. که این عامل انتخاب فیلم را دو گروه قرار می‌دهد:

● فیلم‌های سینمایی جدید ایرانی

این گونه فیلم‌ها مورد‌ پسند افرادی می‌باشد که علاقه‌ای به دنبال‌ کردن فیلم‌های طولانی و نیازمند پیگیری ندارند؛ و شرایط مشاهده فیلم برای آن‌ها، رسیدن به اهداف در مدت زمان محدود و کوتاه می‌باشد.

فیلم‌های سینمایی جدید ایرانی بی‌شماری در سایت‌های فیلیمو و نماوا در حال عرضه می‌باشند و افراد به راحتی با مراجعه به سایت‌های نامبرده، می‌توانند بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.

● سریال‌های جدید ایرانی

یکی از راه‌های جلب نظر کاربران، استفاده از سریال‌های جدید ایرانی می‌باشد. سریال‌ها هم جذابیت مخصوص به خود را دارند و در طولانی مدت باعث ایجاد سرگرمی برای افراد می‌شوند.

با توجه به اینکه سریال‌های جدید ایرانی دارای قسمت‌های زیادی هستند و در مدت زمان طولانی به دست افراد می‌رسند‌؛ یکی از بهترین روش‌ها برای مشاهده آن‌ها، دریافت اشتراک فیلیمو و نماوا می‌باشد.

از جمله مزایای این روش این است که علاوه بر اینکه هزینه مورد نیاز برای دریافت قسمت‌های مختلف محدود به پرداخت حق اشتراک ابتدایی می‌شود و به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد؛ از طرفی به راحتی می‌توانید به صورت قانونی قسمت‌های مختلف را با کیفیت بالا مشاهده کنید. البته نباید اهمیت استفاده از تخفیف اشتراک نماوا و تخفیف فیلیمو در کاهش هزینه‌های دریافت سریال در مناسبت‌های مختلف را نادیده گرفت.

فیلیمو، رسانه پخش فیلم و سریال

فیلیمو یا نماوا؟

سایت‌های فیلیمو و نماوا، از جمله مهم‌ترین و معتبر‌ترین سایت‌ها در ارائه فیلم‌های  جدید ایرانی است. این دو سایت امتیازات زیادی را برای کاربران خود قائل می‌شوند و با استفاده از تکریم مشتریان خود، هرچه بیشتر در زمینه جذب افراد تلاش می‌کنند.

بهترین فیلم‌های فیلیمو و بهترین فیلم‌های نماوا، دارای بالا‌ترین کیفیت است و استفاده از این دو سایت به منظور دستیابی به جدیدترین فیلم‌ها با بهترین کیفیت توصیه می‌شود. با توجه به اینکه هر دو سایت در یک سطح قرار دارند؛ استفاده از هر دو آن‌ها پیشنهاد می‌گردد.

در این بخش به توضیح شرایط و ویژگی‌های مختلف سایت‌های فیلیمو و نماوا خواهیم پرداخت تا بتوانید با استفاده از این توضیحات، بهترین فیلم‌های فیلیمو و نماوا را مشاهده نمایید.

● تجربه بهترین فیلم‌ها با فیلیمو

سایت فیلیمو، سایتی با سابقه چندین ساله است. این سایت با هدف ارائه بهترین فیلم‌های ایرانی جدید تاسیس شده ‌است. در سال‌های اخیر با افزایش کیفیت فیلم‌های ایرانی، مراجعه افراد به منظور عضویت و دریافت اشتراک در سایت فیلیمو افزایش یافته ‌است.

به منظور دریافت اشتراک از سایت فیلیمو لازم است به سایت رسمی این سایت مراجعه نمایید و از طرح‌های مختلف آن آگاه شوید.

طرح‌های اشتراک سایت فیلیمو به صورت ماهانه یا سالانه می‌باشد و افراد با توجه به میزان مصرف و تقاضای خود طرح مناسب خود را انتخاب می‌نمایند. از طرفی در مناسبت‌های مختلف، سایت فیلیمو طرح‌های رایگان یا ارزان قیمت را ارائه می‌کند.

افراد با مراجعه به سایت موپُن، به راحتی می‌توانند از طرح‌های مختلف و تخفیفات سایت فیلیمو آگاه شوند و با استفاده از کد تخفیف فیلم و سریال، بهترین فیلم‌های فیلیمو را مشاهده کنید.

از طرفی یکی دیگر از امتیازاتی که فیلیمو به افراد می‌دهد؛ این می‌باشد که با پرداخت هزینه و دریافت یک اشتراک از فیلیمو، تا سقف سه نفر به صورت همزمان از همان اشتراک از طریق وسایل متفاوت و در مکان‌های مختلف استفاده نمایند.

همچنین در نسخه فیلیمو بروزرسانی‌های لازم انجام شده است و علاوه‌بر تلویزیون‌های هوشمند، می‌توان از طریق گوشی هوشمند همراه هم از آن استفاده نمود.

● بهترین کیفیت در انتخاب فیلم با نماوا

سایت نماوا؛ یکی از بهترین سایت‌ها در ارائه بهترین فیلم و سریال‌ها به منظور سرگرمی افراد می‌باشد. در این سایت، فیلم‌ها در انواع متفاوت و برای سنین مختلف ارائه می‌شود. از طرفی دسته‌بندی‌های مناسب با در نظز گرفتن ژانرهای مختلف فیلم‌ها انجام گرفته ‌است. با استفاده از این روش دسترسی هر‌چه راحت‌تر به فیلم مورد نظر ممکن خواهد بود.

افراد می‌توانند به راحتی با پرداخت حق اشتراک ماهیانه نماوا، به فیلم‌های مختلف در سبک‌های متفاوت دست می‌یابند. با اینکه سایت نماوا تعدادی از فیلم‌ها را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهد اما باز هم با این وجود افراد باید نسبت به دریافت اشتراک نماوا اقدام نمایند.

اهمیت دریافت اشتراک از این جهت دارای اهمیت می‌باشد که علاوه بر اینکه این امر سبب می‌شود دسترسی کامل به تمامی بخش‌های سایت برای افراد امکان‌پذیر باشد بلکه از لحاظ قانونی و شرعی باعث می‌شود حقی بر گردن افراد نسبت به سازنده فیلم نماند.

زیرا تمامی فیلم‌هایی که در سایت نماوا قرار گرفته‌اند، به صورت رسمی و قانونی از سازنده اصلی فیلم خریداری شده است و بر اساس میزان بازدید از فیلم، مبلغی به حساب سازنده آن واریز می‌گردد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت نماوا، کاهش هزینه اشتراک سایت به وسیله کد تخفیف فیلم و سریال می‌باشد. این کد‌های تخفیف در سایتی معتبر تحت عنوان موپُن ارائه می‌شود و با بهره‌گیری از آن، به راحتی می‌توانید، از بهترین فیلم‌های نماوا با نازل‌ترین قیمت بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

با توجه به اهمیت فیلم‌ها در گذران اوقات فراغت، توصیه ما به شما، استفاده از سایت‌های نماوا و فیلیمو برای دریافت انواع فیلم و سریال با بهترین کیفیت است.

به منظور دریافت اشتراک از سایت‌های نامبرده، پیشنهاد می‌شود به سایت موپُن مراجعه نمایید و از انواع تخفیف فیلیمو و تخفیف اشتراک نماوا بهره‌مند شوید.

چگونه بهترین فیلم و سریال جدید ایرانی را با تخفیف مشاهده کنم؟

با استفاده از کد تخفیف سایت‌های فیلیمو و نماوا که در مناسبت‌های مختلف ارائه می‌کنند. موپُن تمام کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین کتاب را جمع‌ آوری کرده است. سایت موپُن در طی سالیان فعالیت خود، بیشترین کد تخفیف و بروزترین تخفیف‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از طریق دنبال کردن موپُن در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و...) یا عضویت در سایت موپُن، بروزترین کدهای تخفیف را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *