0

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان

فیلم دیدن در کنار خانواده یا دوستان در حالی که تمام چراغ‌ها را خاموش کرده‌اید و تنقلات می‌خورید،‌ از بهترین لذت‌های دنیاست. آنچه هسته‌ی اصلی این اتفاق خوب را تشکیل می‌دهد، یک فیلم خوب است. در غیر اینصورت در پایان و یا حتی اواسط داستان اعتراض تماشگران شروع می‌شود. اما شما برای پیدا کردن یک فیلم خوب چه کار می‌کنید؟ فیلم دیدن بر اساس توصیه دیگران ریسک بزرگی به همراه دارد چراکه سلیقه افراد مختلف با هم متفاوت است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان را ببینید.

 

چرا باید پرفروش‌ترین فیلم‌ها را برای دیدن انتخاب کنیم؟

دلایل بسیاری برای انتخاب فیلم از بین پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان وجود دارد. سالانه هزاران فیلم جدید در ژانرهای مختلف وارد بازار می‌شوند. این بدان معناست که شما گزینه‌های تمام نشدنی برای تماشای فیلم دارید. وجود این میزان فیلم سبب می‌شود که بسیاری در انتخاب دچار مشکل شوند و یا حداقل ساعت‌های بسیاری را به دنبال فیلم مناسب بگردند. ماجرا به همین‌جا نیز ختم نمی‌شود. اگر فیلم توجه فرد را به خود جلب نکند،‌ این روند از ابتدا تکرار می‌شود.

اما اگر به دانلود پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان روی بیاورید،‌ انتخاب‌های شما محدود می‌شوند. در نتیجه شما به راحتی قادر خواهید بود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. حتی اگر فیلم انتخاب شده موردعلاقه شما نبود، انتخاب فیلم جدید در مدت‌زمان کوتاهی صورت می‌گیرد. البته شایان‌ذکر است که فیلم‌های موجود در لیست فیلم‌های پر فروش دنیا قطعاً فیلم‌های برجسته‌ای هستند

علاوه بر این، فروش بسیار بالای این فیلم‌ها، نشانگر این است که آن‌ها توانسته‌اند بسیاری از سلیقه‌ها را پوشش دهند و مورد توجه اغلب مردم قرار بگیرند. ازاین‌رو، احتمال اینکه شما از فیلمی که انتخاب کرده‌اید خوشتان نیاید، بسیار پایین است. در ادامه تعدادی از پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا کدام‌ها هستند؟

 

شیرشاه، از پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان

شیرشاه، از پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان

«The Lion King» یا به فارسی «شیرشاه» اولین فیلم پرفروشی است که قصدا داریم به شما معرفی کنیم. این فیم فوق‌العاده توجه بسیاری را به خود جلب کرده و توانسته است با بودجه 260 میلیون دلاری، فروشی معادل 1.66 میلیارد دلار را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. این فیلم که در شرکت دیزنی و به کارگردانی «جان فاورو» ساخته شده است اولین بار در سال 2019 منتشر شد. شیر شاه که در ژانر حماسی و موزیکال ساخته شده است از پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان است.

شیر شاه برگرفته از انیمیشنی به همین نام است که سال‌ها قبل، توسط شرکت والت دیزنی ساخته شده است. در این فیلم سیمبا که شاهزاده جوان گله است، پس از آنکه پدرش، موفاسا، به قتل می‌رسد، از قلمرو خود فرار می‌کند. سال‌ها بعد، او تصادفاً به نالا بر می‌خورد. دیدار این دو سبب می‌شود که سیمبا به قلمرو خود برگردد و حق خود را دوباره پس بگیرد.

شما می‌توانید این فیلم فوق‌العاده را در سرویس‌های آنلاین تماشای فیلم نماوا و فیلیمو تماشا کنید. دیدن این فیلم در این دو سرویس همراه با استفاده از کد تخفیف اشتراک فیلم و سریال،‌ تجربه‌ای لذت‌بخش و فوق‌العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ناگفته نماند که هنوز فیلم‌نت این فیلم را ارائه نکرده است.

دنیای ژوراسیک

دنیای ژوراسیک

فیلم دیگری که در لیست پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان قرار دارد، «Jurassic World» یا «دنیای ژوراسیک» است. این فیلم که در سال 2015 برای نخستین‌بار به نمایش درآمد، به کارگردانی کالین ترورو ساخته شده است. دنیای ژوراسیک که از محبوب‌ترین فیلم‌های دنیاست، در کمپانی «Universal Pictures» تولید شده است. این فیلم توانسته است به فروش کم‌نظیری معادل 1.67 میلیارد دلار را رقم بزند. ژانر دنیای ژوراسیک نیز هم‌چون ژانر و سبک اکثر فیلم‌های پرفروش جهان ماجراجویانه است.

داستان پارک ژوراسیک را Rick Jaffa و Amanda Silver به رشته تحریر درآورده‌است. همان‌طور که بیان کردیم،‌ این فیلم در بین پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان قرار دارد. داستان فیلم در پارکی به وقوع می‌پیوندد که دایناسورهای دستکاری شده ژنتیکی را به نمایش می‌گذارد.

گردشگران از این تجربه حیرت‌انگیز بسیار خوشحال و شگفت‌زده هستند تا زمانی که فرار یکی از دایناسورها از محوطه خود، ترس و وحشت را بر آن‌ها غالب می‌سازد. در این زمان یک شخصی که در گذشته متخصص نظامی حیوانات بوده است، برای نجات تلاش می‌کند.

شما می‌توانید در فیلیمو، نماوا و فیلم نت به تماشای این فیلم جذاب که از پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان است، بپردازید. با این کار در مصرف اینترنت خود صرفه‌جویی کرده و می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری را ببینید. همچنین، با استفاده از کد‌های تخفیف اشتراک فیلیمو می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید.

مردعنکبوتی راهی به خانه نیست

مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست

سومین جایگاه از لیست پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان ما به «Spider-Man: No Way Home» یا به فارسی «مردعنکبوتی راهی به خانه نیست» اختصاص می‌یابد. این فیلم که در سال 2021 به نمایش درآمد، فروشی معادل با 1.901 میلیارد دلار را برای خود ثبت کرده است.

مرد عنکبوتی با بودجه 200 میلیون دلاری و به کارگردانی جان واتس ساخته شده است. این فیلم که محصول شرکت «Sony Pictures» بوده و ژانر اکشم و ماجراجویانه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و جایگاهی را در بین پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان به دست آورده است.

در مردعنکبوتی راهی به خانه نیست، پیتر پارکر از دکتر استرنج درخواست کمک می‌کند. آن دو تلاش می‌کنند تا مردم هویت مرد عنکبوتی را از یاد ببرند. به نظر می‌رسد همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود تا اینکه پس از مدتی طلسم او خراب می‌شود. این واقعه عواقب خطرناکی را در پی دارد و منجر به ورود چندین مهمان ناخواسته به جهان آن‌ها می‌شود.

ناگفته نماند که تقریباً تمام مخاطبان فیلیمو و نماوا که این فیلم را دیده‌اند به آن رأی مثبت داده‌اند. شما نیز با با خرید اشتراک از نماوا،‌ با استفاده از کد تخفیف نماوا به جمع آن‌‌ها بپیوندید، این فیلم که از پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان است را تماشا کنید و نظر خود را درباره این فیلم با دادن رأی مثبت و منفی و به آن بیان کنید. علاوه بر این،‌ می‌توانید «مردعنکبوتی راهی به خانه نیست» را در فیلم نت نیز تماشا نمایید.

انتقام‌جویان: پایان بازی از پرفروش ترین فیلم های جهان

انتقام‌جویان: پایان بازی

«Avengers: Endgame» یا « انتقام‌جویان: پایان بازی» نیز در بین پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا قرار دارد. این فیلم درمقایسه با نمونه‌های قبلی رکورد بالاتری را در فروش از آن خود کرده است. این فیلم که با 356 میلیون دلار ساخته شود، 2.798 میلیارد دلار فروش داشت. انتقام‌جویان: پایان بازی، در کمپانی والت دیزنی تولید و برای اولین‌بار در سال 2016 منتشر شد. ژانر این فیلم علمی و تخیلی است و کارگردانان آن آنتونی روسو، جو روسو هستند از بهترین و پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان است.

همان‌طور که از نام این فیلم پیداست، انتقام‌جویان: پایان بازی،‌ آخرین قسمت از مجموعه انتقام‌جویان است. تانوس که یک جنگ‌سالار بین کهکشانی است، نیمی از جهان را متلاشی می‌کند. پس از این واقعه، در حالی که یأس و ناامیدی بر جهان چیره گشته است، می‌بایست انتقام‌جویان دوباره متحد شوند و مجدداً گرد هم آیند تا متحدان شکست خورده‌شان را دوباره تقویت کنند و تعادل را به جهان بازگردانند.

نزدیک به صد در صد از تماشاگران در پلتفرم نماوا و فیلیمو این فیلم را پسندیده‌اند. ناگفته نماند که این فیلم هنوز در پلتفرم فیلم نت موجود نیست. ما یعنی مجله موپُن تماشای این فیلم را که یکی از پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان است، به شما عزیزان به شدت پیشنهاد می‌کنیم.

آواتار از پرفروش ترین فیلم های جهان

آواتار، پرفروش‌ترین فیلم جهان

عنوان پرفروش‌ترین فیلم جهان تنها مختص فیلم فوق‌العاده جذاب «Avatar» یا به فارسی «آواتار» است. کمتر کسی را پیدا می‌کنید که این فیلم حیزت‌انگیز را دیده باشد و از آن لذت نبرده باشد. این فیلم که از تمام موارد قبلی پرفروش‌تر بوده است، در کمپانی «20th Century Studios» تولید شده است. این فیلم با بودجه 237 میلیون دلاری و به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده و توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.

این فیلم که در سال 2009 به نمایش درآمد با 2.847 میلیارد دلار فروش در صدر لیست پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان قرار دارد. «آواتار» در ادامه «آواتار: راه آب» ساخته شده اما از آن پیشی گرفته است. در این فیلم جیک فردی فلج است. او برای یک ماموریت از طرف شرکتی جایگزین دوقلوی خود شده و به پاندورا ساکن ناوی منتقل می‌شود. پس از مدتی بومیان آن‌جا جیک را به عنوان یکی از خودشان می‌پذیرفتند. حال او باید تصمیم بگیرد که به چه کسی وفادار بماند.

متأسفانه بر خلاف موارد قبلی که همگی در فیلیمو و نماوا و یا فیلم نت قابل مشاهده بودند، این فیلم که رتبه اول پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان است، در هیچ کدام از سرویس‌های آنلاین تماشای فیلم ارائه نشده است. در هر حال، از هر کجا که این فیلم را تهیه کنید، تماشای آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

لذت استفاده از کد تخفیف برای تماشای پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان

 

تخفیف‌های تماشای فیلم و سریال

چند سالی است که پلتفرم‌های گوناگونی تصمیم به پخش آنلاین سریال‌ها و فیلم‌ها نمودند. این پلتفرم‌ها شامل فیلیمو، فیلم نت و نماوا می‌شود. در این اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید با خرید اشتراک هر سریال یا فیلمی را که دوست دارید تماشا کنید. این اپلیکیشن‌ها در مناسبت‌های مختلف برای رضایت مشتریان تخفیف‌هایی را به آن‌ها می‌دهند. جهت دریافت کد تخفیف اشتراک فیلم و سریال ما را همراهی کنید.

 

کد تخفیف فیلیمو

فیلیمو یکی از پلتفرم‌های برتر در زمینه پخش و دانلود انواع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی به شمار می‌رود. با خرید اشتراک این پلتفرم می‌توانید کلیه فیلم‌های روز دنیا و پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان را دانلود و تماشا کنید. فیلیمو در جشن‌های گوناگون تخفیف‌هایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید با قیمت کمتری فیلم‌های موردعلاقه خود را تماشا کنید. برای استفاده از کد تخفیف اشتراک فیلیمو کلیک کنید.

 

تخفیف‌های نماوا

نماوا یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در زمینه پخش فیلم‌ها و سریال‌های روز ایران و جهان فعالیت دارد. این پلتفرم همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب نماید و به تعداد کاربران خود بیفزاید. به همین منظور در اعیاد و جشن‌های مختلف تخفیف‌هایی را به کاربران خود می‌دهد. برای استفاده از تخفیف نماوا ما را همراهی کنید.

 

موپُن و معرفی سایت‌های تخفیف

موپُن یکی از سایت‌های اینترنتی معتبر است که کد تخفیف‌های مختلف را به کاربران اطلاع میدهد. این سایت کوپن‌ها و تخفیف‌های گوناگون را روی سایت خود قرار می‌دهد. شما با مراجعه به مجله موپُن می‌توانید در مورد تخفیف‌هایی که سایت‌های مختلف برای کاربران در نظر گرفتند اطلاعات کسب کنید.

 

آنچه درباره پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان آموختیم

انتخاب پر‌فروش‌ترین فیلم‌های جهان یکی از کارهای عاقلانه‌ای است که هر فیلم‌باز یا فرد عادی می‌تواند با انجام آن از منافع آن بهره‌مند شود. با محدود کردن انتخاب‌های خود به پر‌فروش‌ترین‌های جهان دیگر نیازی به جست‌وجو در تعداد بیشماری از فیلم‌ها نخواهید داشت و وقت باارزش خود را وقف کار‌های دیگری خواهید کرد. همچنین، مطمئن خواهید بود که فیلمی درخور را تماشا خواهید کرد که به‌احتمال قریب به یقین از تماشای آن بسیار راضی خواهید بود. اغلب این فیلم‌ها را می‌توانید در پلتفرم‌های فیلیمو،‌ نماوا و فیلم‌نت مشاهده کنید.

منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *