0

معرفی دیجی کالا جت

معرفی دیجی کالا جت

در اینجا به معرفی دیجی کالا جت می‌پردزیم. دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های فوق العاده محبوب دیجی کالا است که با استفاده از آن تنها در 30 دقیقه کلیه سفارش‌های سوپرمارکتی خود را با ارسال رایگان دریافت خواهیدکرد.

راه‌اندازی این سرویس کمک قابل‌توجهی به مردم نموده‌است به این دلیل که دیگر لازم نیست وقت خود را برای مراجعه به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها تلف کنند. در واقع این پلتفرم جدید و مستقل فرصتی برای خرید مایحتاج روزانه و لحظه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

با این که دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های دیجی کالا است، اما در حقیقت برای دیجی کالا جت سایتی مجزا از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا راه اندازی شده است. به اضافه این که دیجی کالا جت برخلاف بخش سوپرمارکتی دیجی کالا، محصولات را از سوپرماکت‌های نزدیک به کاربر دریافت کرده و به دست او می رساند.

همین موضوع موجب ارسال بسیار سریع محصولات سوپرمارکتی به مشتریان شده است. با این تفاسیر دیجی کالا جت را نمی‌توان بخشی واحد و یکسان با قسمت سوپرمارکتی دیجی کالا دانست. این دو قسمت آنچنان مجزا و مستقل هستند که حتی کد تخفیف دیجی کالا را نمی‌توان در دیجی کالا جت استفاده نمود.

معرفی دیجی کالا جت - تاریخچه دیجی کالا جت

تاریخچه دیجی کالا جت

اگرچه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از سال 97 عرضه کلیه محصولات سوپرمارکتی را آغاز کرده‌است؛ اما دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های نسبتاً نوظهور این فروشگاه محسوب می‌شود.

این بخش در ابتدا با نام دیجی کالا فرِش راه‌اندازی شد و به مرور تحت عنوان “سوپرمارکت دیجی کالا” و در دسته‌ای مجزا به فعالیت پرداخت. ناگفته نماند به طور فعلی تفاوت‌های بنیادینی میان خدمات سرویس دیجی کالا جت و سوپرمارکت دیجی کالا وجود دارد.

به این صورت که سوپرمارکت دیجی کالا مطابق با مدل کلاسیک تجارت الکترونیکی به فعالیت می‌پردازد؛ در حالی که فعالیت‌های دیجی کالا جت، بر اساس مدل جدیدی از ای‌کامرس است که آن را با نام‌های Q-Commerce یا quick commerce می‌شناسند.

از دیگر تفاوت‌های این دو سرویس می‌توان به سبد پیشنهادی آنها اشاره کرد. تفاوت سبد پیشنهادی دیجی کالا جت به نحوی است که این سرویس را به مکملی برای خدمات سوپرمارکت دیجی کالا تبدیل می‌کند.

 

 شهرهای تحت پوشش دیجی کالا جت

دیجی کالا جت به عنوان یک سرویس نسبتاً نوظهور، از نظر جغرافیایی توسعه سریع و قابل‌توجهی داشته‌است. اگرچه این سرویس در حال‌حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و قم به فعالیت می‌پردازد؛ اما به زودی شاهد خدمت‌دهی آن در سایر شهرهای بزرگ و همچنین شهرستان‌ها خواهیم‌بود.

تجربه کار با دیجی کالا جت

تجربه کار با دیجی کالا جت

در تجربه کار با دیجی کالا جت باید بگوییم ابتدا لازم است به سایت آن وارد شوید. در این میان تفاوتی ندارد که از مرورگر دسکتاپ استفاده می‌کنید یا تلفن همراه، در هر صورت لوکیشن شما توسط این سرویس شناسایی می‌شود.

در ادامه سوپرمارکت‌های اطراف برایتان به نمایش در خواهدآمد و این فرصت را دارید که بر اساس موارد زیر به انتخاب سوپرمارکت مورد نظرتان بپردازید:

  • زمان تقریبی تحویل سفارش
  • امتیاز
  • اطلاعات

پس از انتخاب سوپرمارکت نیز به راحتی می‌توانید کالای موردنیاز خود را سفارش دهید و هزینه آن را بپردازید. ناگفته نماند جستجوی محصولات و افزودن آنها به سبد خرید فرآیندی بسیار آسان و سریع دارد.

به اضافه این که اگر با یک شماره واحد در سایت دیجی کالا و دیجی کالا جت عضو شده باشید؛ به هنگام استفاده از این سرویس آدرس‌های منتخب در حساب دیجی کالا نیز برایتان به نمایش در خواهد آمد.

همچنین در دیجی کالا جت قادر به مشاهده موجودی کیف پول دیجی پی می‌شوید. با این حساب دیگر لزومی ندارد وقت بگذارید و بار دیگر اطلاعات خود را وارد کنید.

در نهایت بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن، یک زمان تقریبی برای ارسال محصولات به شما اعلام خواهدشد. مهم‌تر از همه این که می‌توانید موقعیت مکانی پیک را به صورت لایو و زنده مشاهده کنید.

امکان مشاهده نام و شماره تماس پیک موتوری امتیاز دیگری است که موجب هرچه بهتر شدن تجربه کار با دیجی کالا جت می‌شود. زیرا اینگونه براحتی می‌توانید به پیگیری سفارش خود بپردازید.

نقاط قوت دیجی کالا جت

نقاط قوت دیجی کالا جت

در معرفی دیجی کالا جت، به بررسی نقاط قوت این سرویس رسیدیم. از نقاط قوت دیجی کالا جت می‌توان به ویژگی‌های فوق العاده عالی و کاربرپسندی همچون موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال سریع و فوری
  • ارسال رایگان سفارشات
  • وجود سوپرمارکت‌های اختصاصی (جت مارت)

 

ارسال سریع و فوری

ارسال سریع و فوری سفارشات یکی از بزرگترین مزایا و نقاط قوت سرویس دیجی کالا جت به حساب می‌آید. در واقع همانطور که از نام این سرویس مشخص است سفارش‌های خود را با سرعت جت تحویل خواهیدگرفت.

درواقع قابلیت تحویل مرسولات در سریع‌ترین زمان ممکن، یکی از تفاوت‌های قابل‌توجه دیجی کالا جت با خودِ دیجی کالا می‌باشد. اگرچه این سرویس فوق العاده کاربردی در ابتدا سفارشات سوپرمارکتی را در عرض نیم ساعت به دست مشتری می رساند؛ اما رفته رفته با توسعه آن شاهد تحویل سفارشات در کمتر از 30 دقیقه نیز بوده‌ایم.

به این ترتیب اگر می‌خواهید محصولات سوپرمارکتی موردنیازتان را بسیار سریع تحویل بگیرید؛ شک نکنید که این سرویس گزینه بسیار مناسبی برایتان محسوب خواهدشد.

 

ارسال رایگان سفارشات

از دیگر نقاط قوت و مزایای دیجی کالا جت می‌توان به قابلیت ارسال رایگان سفارشات اشاره کرد. اینگونه تنها هزینه محصولات سفارشی را پرداخته و هیچ مبلغی تحت عنوان “هزینه ارسال” از شما دریافت نخواهدشد.

 

وجود سوپرمارکت‌های اختصاصی (جت مارت)

سوپرمارکت‌های اختصاصی یا همان جت مارت‌ها که در حقیقت نوعی دارک استور محسوب می‌شوند؛ در دنیای تجارت الکترونیکی نوعی مراکز توزیع برای خرید آنلاین و اختصاصی محصولات هستند.

در حال حاضر جت مارت‌های دیجی کالا را در شهرهایی همچون تهران، کرج و مشهد خواهید دید. این سوپرمارکت‌ها در حکم انبارهای بزرگی می‌باشند که خرید از آنها تنها به صورت اینترنتی انجام‌پذیر است. به این ترتیب پس از ثبت سفارش آنلاین و پرداخت هزینه، کلیه سفارشات جمع‌آوری شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود.

لازم به تذکر است دیجی کالا ضمن راه اندازی دارک استورهایی به نام “جت مارت” با فروشگاه‌های زنجیره ای معتبر و معروف نیز به همکاری می پردازد. به این ترتیب محصولات عرضه شده توسط این سرویس از نظر برند، قیمت، کیفیت و حتی تخفیف بسیار متنوع می باشد.

همین حالا کافی است به وب سایت دیجی کالا یا موپُن مراجعه کنید آنگاه قادر به دریافت انواع کد تخفیف دیجی کالا جت خواهیدشد. همچنین می‌توانید نحوه استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت را نیز مطالعه نمایید.

 

نقاط ضعف دیجی کالا جت

اگرچه انواع مختلفی از کالاهای سوپرمارکتی با قیمت‌ها و برندهای متفاوت توسط دیجی کالا جت تامین می‌شود؛ با این حال عدم ارائه برخی از برندهای پرطرفدار را می‌توان به عنوان نقطه ضعف این سرویس در نظر گرفت.

 

شبکه‌های اجتماعی دیجی کالا جت

دیجی کالا جت علاوه بر وب‌سایت مستقل، صفحه‌ای فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز دارد. به منظور دستیابی به این صفحه تنها کافی است عبارت digikalajet را در اینستاگرام جستجو نمایید.

ناگفته نماند برای استفاده آسانتر از این سرویس همواره می‌توانید از طریق گوگل پلی، کافه بازار، مایکت، سیب اپ، سیبچه، آی اپس و سیب ایرانی به دانلود و نصب اپلیکیشن دیجی کالا جت بپردازید.

 

اطلاعات تماس دیجی کالا جت

شماره تماس پشتیبانی : 61930500-021

 

سوالات متداول معرفی دیجی کالا جت

تاریخچه دیجی کالا جت چیست؟

این بخش در ابتدا با نام دیجی کالا فرِش راه‌اندازی شد و به مرور تحت عنوان “سوپرمارکت دیجی کالا” و در دسته‌ای مجزا به فعالیت پرداخت.

شهرهای تحت پوشش دیجی کالا جت کدام‌ها هستند؟

این سرویس در حال‌حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و قم به فعالیت می‌پردازد

نقاط قوت دیجی کالا جت چیست؟

ارسال سریع و فوری - ارسال رایگان سفارشات - وجود سوپرمارکت‌های اختصاصی (جت مارت)

نقاط ضعف دیجی کالا جت چیست؟

عدم ارائه برخی از برندهای پرطرفدار

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *