0

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت

آیا تاکنون خرید‌های روزمره خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت‌های اسنپ اکسپرس یا دیجی کالا جت انجام داده‌اید؟ آیا تابه‌حال به مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت پرداخته‌اید؟ آیا از مزایای اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت آگاه هستید؟

امروزه با توجه به گسترش شهرنشینی و تراکم بالا جمعیت در شهرها، روز‌بروز مشکلات ناشی از ترافیک افزایش می‌یابد. بالا‌بودن ترافیک در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز سبب می‌شود یکی از معضلات افراد جامعه، مراجعه به خارج از منزل برای انجام فعالیت‌هایی مانند خرید باشد.

یکی از جدیدترین فعالیت‌های مجازی، ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی به منظور خرید مجازی و تحویل در درب منزل می‌باشد. از جمله فعال‌ترین فروشگاه‌ها در این زمینه اسنپ و دیجی‌ کالا است.

با توجه به این موضوع که دو سایت نامبرده، محدوده جغرافیایی بالایی را پوشش می‌دهند و تعداد سفارش‌های آن‌ها بسیار بالا می‌باشد؛ در نتیجه ممکن است فرآیند دریافت یک سفارش، پیگیری، آماده‌سازی و… مدت زمان بیشتری را نیاز داشته باشد.

به همین منظور سایت‌های اسنپ و دیجی‌کالا برای افزایش رضایت و رفاه افراد دسته‌بندی مخصوصی در این زمینه انجام داده‌ است؛ با ایجاد اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت قدمی در زمینه سازمان‌دهی مناسب‌تر منطقه تحت‌پوشش به منظور ارائه خدمات انجام داده است.

افراد در صورت ضرورت و نیاز به تحویل سریع سفارش خود، با استفاده از سایت اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت و بر اساس آدرس خود، به راحتی در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانند به کالای مورد‌نظر خود دست یابند‌.

خرید آنلاین از سایت‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، تخفیف‌هایی را هم برای افراد در نظر‌گرفته‌‌است که به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت موپُن از آن‌ها بهره‌مند شوید‌‌.

سایت موپُن یکی از سایت‌های معتبر در زمینه بررسی تخفیف‌ها می‌باشد، کارشناسان فعال در این سایت بعد از اطمینان یافتن از معتبر بودن کد تخفیف، تخفیف‌های مربوط به خرید آنلاین را تحت عنوان کد تخفیف سوپرمارکت به افراد ارائه می‌دهند.

اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت دو مورد از معتبر‌ترین مراکز در ارائه کالا و خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند و از جمله بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید روزانه می‌باشند. لازم است به منظور انتخابی آگاهانه و مناسب، در زمینه مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت اطلاعاتی کسب نمایید؛ در این مطلب به مقایسه دو سایت نامبرده در موارد مختلف خواهیم پرداخت.

 

تجربه‌ای نو با اسنپ اکسپرس!

اسنپ اکسپرس یکی از جدید‌ترین بروزرسانی‌های سایت اسنپ در زمینه خرید وسایل به صورت اینترنتی می‌باشد. این بخش از سایت اسنپ به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات تنظیم شده‌است.

تجربه‌ای نو با اسنپ اکسپرس!

مهم‌ترین امتیاز اسنپ‌‌ اکسپرس نسبت به سایر بخش‌ها این می‌باشد که سایت اسنپ اکسپرس، اکثر سوپر‌مارکت‌های موجود در اقصی نقاط کشور را تحت پوشش خود قرار داده‌است و هر روز در حال بروزرسانی آن می‌باشد.

این فرآیند سبب می‌شود هنگام خرید از اسنپ اکسپرس، نزدیک‌ترین سوپرمارکت به محل زندگی شما، اولین پیشنهاد برای شما باشد؛ افراد به راحتی می‌توانند به نزدیک‌ترین سوپر‌مارکت‌های محل زندگی خود دست یابند و با استفاده از این موضوع سفارش خود را ثبت نمایند.

مزیت استفاده از اسنپ اکسپرس این می‌باشد که افراد می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن، به صورت آنلاین وسایل مورد‌نظر خود را دریافت نمایند. از طرفی با توجه به این موضوع که هزینه اسنپ اکسپرس بر اساس فاصله می‌باشد، در نتیجه صرفه جویی در هزینه هم از مزایای استفاده از اسنپ اکسپرس می‌باشد.

از طرفی اسنپ اکسپرس در مواقع مختلف، تخفیف‌هایی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد و افراد با استفاده از خرید اول خود یا در مناسبت‌های مختلف با مراجعه به سایت موپُن می‌توانند از این موارد آگاه شوند.

افراد در سایت موپُن می‌توانند جدید‌ترین تخفیف‌های اسنپ اکسپرس را مشاهده نمایند و با خیالی آسوده و با اطمینان کامل به وسیله کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس یا سایر کد‌های موجود از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

 

سفارش و تحویل کمتر از سی دقیقه، با دیجی کالا جت!

دیجی‌کالا یکی از معتبر‌ترین سایت‌های خرید و فروش اینترنتی می‌باشد و افراد زیادی به عنوان مشتری ثابت این سایت، تمامی خریدهای اینترنتی خود را به وسیله آن انجام می‌دهند.

سفارش و تحویل کمتر از سی دقیقه، با دیجی کالا جت!

این سایت پوشش‌دهنده اقصی نقاط کشور می‌باشد و هر فرد از هر ناحیه‌ای از ایران، توانایی ثبت سفارش از دیجی‌کالا را دارد. با توجه به تعدد سفارش‌های ثبت‌شده از مناطق مختلف در سایت دیجی‌کالا، یک بخش به نام دیجی کالا جت به عنوان زیر‌مجموعه‌ای از سایت طراحی شده‌است.

دیجی کالا جت به منظور افزایش سرعت تحویل سفارش، تنها در شهر تهران به ارائه خدمات می‌پردازد. این بخش از سایت دیجی‌کالا تنها به پوشش مناطق مختلف شهر تهران می‌پردازد. افراد ساکن در تهران با مراجعه به این بخش به راحتی می‌توانند سفارش خود را در کمتر از سی دقیقه پس از سفارش تحویل گیرند.

افراد در شهر تهران بر اساس فوریت تحویل سفارش خود می‌توانند به سایت دیجی کالا جت مراجعه نمایند‌. با توجه به این موضوع که این بخش تنها برای افراد ساکن تهران می‌باشد؛ در نتیجه سفارش‌های ثبت‌شده کمتر می‌باشد و همین امر سبب بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به سفارش‌های ثبت شده می‌گردد.

همچنین از دیگر مزایای استفاده از دیجی کالا جت، بهره‌مند شدن از تخفیف‌های این سایت می‌باشد. یکی از بهترین پیشنهادات ما در این زمینه مراجعه به سایت موپُن می‌باشد. افراد با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت موجود در سایت موپُن، به راحتی می‌توانند از تخفیف‌های مختلف این سایت بهره‌مند شوند.

خریدی مطمئن در اسنپ اکسپرس یا دیجی کالا جت؟

خریدی مطمئن در اسنپ اکسپرس یا دیجی کالا جت؟

یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب مناسبت‌ترین فروشگاه اینترنتی جهت خرید، مقایسه سایت‌های مشابه با یکدیگر می‌باشد. با توجه به این موضوع که دو سایت اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از جمله بهترین موارد در ارائه کالا و خدمات به صورت اینترنتی می‌باشند، در این مطلب سعی داریم به مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌کالا‌‌جت در موضوعات مختلف بپردازیم:

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از لحاظ پشتیبانی

یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه خرید‌های اینترنتی، مسئله پشتیبانی فعال و به‌موقع می‌باشد. پشتیبانی صحیح در سایت‌های فروش اینترنتی سبب می‌شود، افراد با اعتماد بیشتری نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

از طرفی پشتیبانی‌های پیش از خرید در زمینه مشاوره کامل، سبب می‌شود افراد به راحتی بتوانند جنس مورد‌نظر خود را انتخاب نمایند. هم‌چنین پشتیبانی پس از خرید سبب می‌شود افراد در صورتیکه جنس مورد‌نظرشان متفاوت یا دارای اشکال بود، با خیالی راحت نسبت به مرجوع نمودن یا تعویض آن اقدام نمایند.

در زمینه مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از لحاظ پشتیبانی باید گفت این دو سایت جزو بهترین سایت‌ها در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی می‌باشند و با استفاده از نظر‌سنجی‌های موجود در سایت به راحتی می‌توان به این امر پی برد.

البته باید به این موضوع دقت نمایید که در دیجی کالا جت تعداد سفارشات کمتر و محدوده فعالیت کوچک‌تر، سبب می‌شود فرآیند پشتیبانی در زمینه تعویض یا مرجوع‌نمودن کالا با سهولت بیشتر انجام گیرد و نیازمند صرف هزینه پایین‌تری باشد.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از جهت تنوع کالا

تنوع محصولات ارائه‌شده در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مهم می‌باشد و تنوع بالاتر محصولات، رضایت بیشتر افراد را به ارمغان می‌آورد‌. در زمینه مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از جهت تنوع کالا، باید گفت این دو سایت از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی در زمینه تنوع محصولات دارند که به بررسی آن می‌پردازیم.

در سایت دیجی کالا جت تعداد سوپرمارکت‌های تحت پوشش پایین‌تر می‌باشد اما هایپر‌‌مارکت‌های موجود در پایتخت کشور، محصولات بیشتر با تنوع بالاتری را در دسترس دارند‌‌.

از طرفی در اسنپ اکسپرس تعداد سوپر‌مارکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در اقصی نقاط کشور بالا‌تر می‌باشد و همین امر خود سبب افزایش تنوع محصولات ارائه شده می‌باشد.

با توجه به موضوعات بیان‌شده می‌توان گفت که هر دو سایت از جهت تنوع کالا و محصولات، در یک سطح قرار دارند و همین امر سبب افزایش رضایت افراد و جذب مشتری می‌شود.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از لحاظ سرعت ارسال

در زمینه مقایسه اسنپ‌‌ اکسپرس و دیجی کالا جت از نظر سرعت ارسال باید گفت که دیجی کالا جت تمام تمرکز خود را بر افزایش سرعت تحویل سفارشات معطوف نموده‌است و در مدت زمان کمتر از سی دقیقه به تحویل سفارش در تهران می‌پردازد.

از طرفی اسنپ اکسپرس با معرفی نزدیک‌ترین سوپر ‌مارکت به محل زندگی افراد، نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی سرعت عمل بالاتری دارد و همین امر سبب بهبود کیفیت سرعت ارسال سفارش‌ها می‌شود.

با توجه به موضوعات بیان شده، اگر قصد تحویل سفارش کمتر از سی دقیقه در تهران دارید؛ بهترین انتخاب دیجی کالا جت و اگر قصد تحویل سفارش خود در کم‌ترین زمان ممکن در سایر شهرستان‌ها را دارید بهترین انتخاب اسنپ اکسپرس می‌باشد.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از نظر تعداد پیک

تعداد پیک‌های هر فروشگاه اینترنتی با تعداد سفارش‌های آن ارتباط مستقیمی دارد و هر چه میزان سفارشات ثبت شده بالا‌تر باشد، نیاز فروشگاه اینترنتی به استفاده از پیک بیشتر می‌شود.

در مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از نظر تعداد پیک، باید گفت با توجه به این موضوع که محدوده فعالیت اسنپ اکسپرس بالا‌تر می‌باشد، منطقی است که تعداد پیک‌های در دسترس این فروشگاه بیشتر از تعداد پیک‌های فعال در دیجی کالا جت باشد.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از لحاظ تعداد انبار و سوپر‌مارکت فعال

تعداد سوپر مارکت فعال و انبار در فروشگاه اینترنتی به میزان زیادی به تقاضای مشتری‌ها و محدوده فعالیت و پوشش فروشگاه بستگی دارد. به منظور مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از لحاظ تعداد انبار و سوپر‌مارکت فعال باید گفت تعداد سوپر‌مارکت‌ها و انبار‌های فروشگاه دیجی کالا جت در مناطق مختلف تهران بسیار زیاد می‌باشد اما این عدد به نسبت تعداد سوپرمارکت‌ها و انبارهای سایت اسنپ اکسپرس در مناطق مختلف کشور کمتر می‌باشد.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از نظر گستردگی و تنوع فروشگاه

سایت‌های اسنپ و دیجی‌ کالا از جمله قدیمی‌ترین سایت‌های ارائه کالا از گذشته تا حال می‌باشند و هرگونه کالا با کیفیت‌های متفاوت در این سایت‌ها یافت می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی به منظور بهبود سرعت ارسال در دو سایت نامبرده، بخش‌هایی به صورت اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت طراحی شدند.

در مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از نظر گستردگی در تنوع فروشگاه، باید گفت در هر دو سایت بهترین اقدامات در این زمینه انجام گرفته‌است و میزان رضایت افراد در این زمینه از هر دو سایت در یک سطح قرار می‌گیرد.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از لحاظ شهرهای محل فعالیت

در جهت مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از لحاظ شهر‌های محل فعالیت باید خاطر نشان نمود که دیجی کالا جت تنها ارائه‌دهنده خدمات در شهر تهران می‌باشد اما محدوده فعالیت اسنپ اکسپرس شامل تمام نقاط کشور می‌شود.

تعداد سوپر‌مارکت‌های تحت‌پوشش اسنپ اکسپرس روز‌به روز در حال افزایش می‌باشد و در تمام مناطق شهر‌های مختلف کشور در حال ارائه خدمات و تحویل سفارشات مختلف به افراد در کم‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از لحاظ قیمت

محاسبه قیمت سفارشات از طریق اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت بر اساس فاصله موجود انجام می‌شود. به منظور مقایسه اسنپ‌ اکسپرس و دیجی کالا جت از لحاظ قیمت، باید گفت با توجه به این موضوع که تحویل سفارش در دیجی کالا جت در مدت زمان کمتر از سی دقیقه انجام می‌شود؛ میزان هزینه بیشتری برای مسافت‌های طی‌شده به نسبت اسنپ اکسپرس دریافت می‌شود.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از نظر انواع تخفیف

از جمله مهم‌ترین راهکارهای جذب مشتری در سایت‌های اینترنتی، ارائه تخفیف‌های مختلف می‌باشد. برای استفاده و آشنایی با تخفیف‌های موجود در دو سایت نامبرده، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت موپُن می‌باشد.

در سایت موپُن تمامی تخفیف‌های مربوط به خرید از سوپرمارکت‌های اینترنتی تحت عنوان کد تخفیف سوپرمارکت ارائه می‌شود و افراد با استفاده از آن به راحتی می‌توانند از تخفیف‌های مختلف دو سایت نامبرده بهره‌مند شوند.

البته در مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از نظر انواع تخفیف باید گفت دو سایت نامبرده تخفیف‌های متفاوت و مناسبی را بر اساس موقعیت‌های مختلف برای مشتری‌های خود در نظر گرفته‌اند و افراد به آسانی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از نظر محیط کاربری نرم افزار

به منظور استفاده از اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت تنها وجود یک گوشی اندروید یا رایانه متصل به اینترنت لازم می‌باشد. افراد در هر گروه سنی به راحتی می‌توانند با توجه به دسته‌بندی‌های موجود در سایت، کالای مورد‌نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

در مقایسه اسنپ‌ اکسپرس و دیجی کالا جت از نظر محیط کاربری نرم‌افزار باید گفت هر دو سایت دارای کیفیتی عالی در زمینه نظم و ترتیب بخش‌های مختلف سایت هستند و افراد بدون سردرگمی و به راحتی می‌توانند به ثبت سفارش مورد‌نظر خود بپردازند.

 

سهولت استفاده از سایت

در مقایسه اسنپ‌ اکسپرس و دیجی کالا جت از نظر سهولت استفاده از سایت می‌توان گفت که هر دو سایت دارای طراحی متفاوت و جامع می‌باشند و به راحتی می‌توان به تمام بخش‌های آن دسترسی پیدا کرد. از طرفی قرار‌دادن اجناس در گروه‌های مختلف، نظم خاصی به سایت بخشیده است و همین امر سبب سهولت استفاده از آن می‌شود.

 

سهولت در ثبت‌نام

به منظور ثبت‌نام در سایت‌های دیجی کالا جت و اسنپ اکسپرس تنها کافی است به بخش ورود و ثبت‌نام سایت مراجعه نموده و در بخش مورد‌نظر، شماره همراه خود را وارد نمایید. به منظور احراز هویت، یک‌ کد چند رقمی از طرف سایت نامبرده به شماره همراه ارسال می‌گردد.

پس از وارد‌نمودن کد مورد‌نظر در بخش تعیین‌شده در سایت، یک حساب کاربری برای شما فعال می‌شود. پس از تکمیل اطلاعات شخصی خود در این بخش، شما جزو کاربران ثابت سایت به حساب می‌آیید و در هر بار خرید نیاز به ورود اطلاعات و آدرس خود ندارید.

 

مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌ کالا‌‌ جت از نظر امنیت

سایت‌های اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت از جمله پیشگامان در ایران در زمینه امنیت و اعتبار می‌باشند. این دو سایت دارای تمامی مجوز‌های قانونی مربوطه می‌باشند و در تمامی مراحل ثبت سفارش، خرید و پرداخت اینترنتی همه اصول قانونی و امنیتی مربوط به حفاظت از اطلاعات افراد رعایت می‌شود.

در نتیجه با خیالی راحت و آسوده می‌توانید در زمینه خرید اینترنتی از فروشگاه‌های اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت اقدام نمایید و نگران هر‌گونه کلاه‌برداری و سو‌استفاده از اطلاعات شخصی خود نباشید.

نتیجه‌گیری

نتیجه‌گیری

امروزه یکی از بهترین راه‌ها به منظور تهیه وسایل مورد‌نیاز، استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. یکی از بهترین پیشنهادات در زمینه دریافت و تحویل سفارش خود در کم‌ترین زمان ممکن استفاده از خدمات اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت می‌باشد‌. با استفاده از سایت‌های نامبرده با خیالی راحت، تجربه خریدی مطمئن را خواهید داشت. برای دریافت جدیدترین اخبار فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین با مجله موپُن همراه باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *