0

دیجی کالا بیزینس

دیجی کالا بیزینس

دیجی کالا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برتر در ایران است که در طی سال‌های اخیر فعالیت خود را در سرتاسر ایران گسترده کرده است و به ارائه خدمات و محصولات متنوعی به مشتریان و کاربران خود پرداخته است. به طور کلی داستان شکل‌گیری دیجی کالا از سال 83 شروع شد که دو برادر محمدی این فروشگاه اینترنتی را تأسیس کردند. علاقه اصلی برادران محمدی عکاسی بود و از این رو تصمیم گرفتند که یک دوربین دیجیتال برای خود خریداری کنند؛ اما در زمینه دوربین‌های دیجیتال اطلاعات کافی نداشتند و برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام به جستجو و استفاده از منابع و سایت‌های مختلف کردند. پس از رخ دادن اتفاقات متعدد در این مسیر، جرقه تأسیس یک فروشگاه اینترنتی در ایران در سر برادران محمدی پرورانده شد.

اکنون دیجی کالا در تلاش است تا بتواند روزبه‌روز کاربران بیشتری را به خود جذب کند و اعتماد افراد بیشتری را به دست آورد. کیفیت خدمات دیجی کالا در طول این سال‌ها روزبه‌روز پیشرفت مثبت داشته و رضایت کاربران و تجربه‌های خوبی که در خرید از این فروشگاه داشته‌اند نیز گویای این مسئله هست. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های دیجی کالا، می‌توان به امکان استفاده از کدهای تخفیف آن اشاره کرد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا در سفارش‌ها و خرید‌های خود از این فروشگاه اینترنتی، خریدهای به‌صرفه‌تر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید.

دیجی کالا در کنار سرویس‌های مربوط به وبسایت اصلی، در سرویس‌های جانبی دیگری از جمله دیجی کالا جت (سوپرمارکت تحویل فوری)، دیجی استایل (خرید آنلاین پوشاک و اکسسوری) و دیجی کالا بیزینس (سرویس سازمانی) نیز فعالیت دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم پلتفرم دیجی کالا بیزینس را به شما معرفی کنیم تا ضمن آشنایی با این سرویس ارائه خدمت دیجی کالا، نحوه استفاده از آن را نیز بدانید.

دیجی کالا بیزینس

همان‌طور که گفته شد دیجی کالا بیزینس یکی از زیر مجموعه‌های مهم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که انجام خرید‌های سازمانی را برای انواع کسب‌و‌کار‌ها و سازمان‌های ایرانی ساده‌تر کرده ‌است. این پلتفرم هوشمند دارای امکان فروش عمده به این سازمان‌ها نیز هست.

همه سازمان‌های ایران، از کسب‌و‌کارهای کوچک گرفته تا متوسط و بزرگ می‌توانند به راحتی از پلفترم دیجی کالا بیزینس برای رفع نیازها و خواسته‌های خود نهایت بهره را ببرند. کاربرانی که از پلتفرم دیجی کالا بیزینس استفاده می‌کنند به مزایای متعدد و زیادی دسترسی دارند که در ادامه این مقاله به معرفی برخی مهم‌ترین این مزایا خواهیم پرداخت.

1- برطرف کردن همزمان همه نیازهای سازمانی

در واقع از مهم‌ترین مزایای دیجی کالا بیزینس، تأمین یک‌جای نیاز‌های سازمانی است. یکی از دغدغه‌هایی که اکثر سازمان‌ها و کسب‌وکار‌ها دارند، تأمین یک‌جای تمامی نیازهای خود از طریق یک کانال است! از این رو دیجی کالا بیزینس برای حل این مشکل طراحی شده است.

روش کار این پلتفرم به این صورت است که از طریق برقراری ارتباط با عمده‌فروشان در سراسر کشور و همچنین دارا بودن طیف گسترده‌ای از کالا‌ها و محصولات مختلف، این امکان را برای تمامی کاربران سازمانی خود فراهم کرده است تا بتوانند پس از مقایسه گزینه‌های موجود، کالا‌های مورد نظر خود را خریداری کنند و آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایند. از جمله مهم‌ترین مزایای دیجی کالا بیزینس در این بخش می‌توان به گستره بالای کالاهای موجود در این پلتفرم و همچنین ارسال ایمن و سریع کالا‌ها اشاره کرد.

خرید آنلاین

2- هزینه‌های کمتر با استفاده از تخفیفات پلکانی

گسترده بودن کالاها و ارسال سریع و به‌موقع آن‌ها تنها مزیت‌های دیجی کالا بیزینس نیستند! دیجی کالا بیزینس با توجه به این نکته که اکثر خرید‌های این دسته از کاربران صورت عمده انجام می‌شوند، شرایطی را شرایطی را وضع کرده تا سازمان‌ها بتوانند در چندین سطح و به صورت پلکانی تخفیفات پیش‌بینی‌ شده‌ای دریافت کنند. منظور از تخفیف‌های پلکانی این است که کاربران سازمانی با انجام خرید‌های بیشتر تخفیفات بیشتری دریافت می‌کنند.

تخفیف‌های پلکانی دیجی کالا بیزینس

3- عدم وجود محدودیت در سفارش‌ها

دیجی کالا بیزینس برخلاف فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی دیگر که امکان ثبت تعداد سفارش‌های محدودی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، این سیستم را طوری طراحی کرده تا کاربران خود برای ثبت سفارش با این محدودیت‌ مواجه نشوند.

در واقع در پلتفرم دیجی کالا بیزینس، تمامی کاربران از امکان خرید نامحدود برخوردار هستند. همچنین اگر کاربری نیاز به محصول خاصی داشت و در این پلتفرم موجود نبود، دیجی کالا بیزینس طبق درخواست کاربر در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تهیه آن محصول خواهد کرد. بنابراین فقط کافی است کالای مورد نظر خود را در باکس ثبت سفارش کالا با ذکر نام یا لینک محصول سفارش دهید.

خرید آنلاین

4- روش‌های متفاوت برای پرداخت

بسیاری از پلتفرم‌های موجود از روش‌های پرداخت مستقیم آنلاین استفاده می‌کنند. به همین دلیل شاید بیشتر افراد نتوانند کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. ولی پلتفرم دیجی کالا بیزینس شیوه‌های متنوع و مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.  شما می‌توانید در این پلتفرم از شیوه مرسوم پرداخت مستقیم به صورت آنلاین و همچنین از شیوه‌های دیگری نظیر پرداخت اعتباری، حواله شبا، انتقال حساب به حساب و حتی از چک بانکی استفاده کنید.

انواع روش پرداخت

5- اطمینان کامل و کافی از اصالت کالاها

از مهم‌ترین و متداول‌ترین دغدغه‌هایی که اکثر خریداران در سفارشات خود تجربه می‌کنند، می‌توان به پایین بودن کیفیت محصولات خریداری شده، قیمت‌های بالا در برخی موارد و… اشاره کرد.

دیجی کالا بیزینس راه حلی کاربردی برای رفع این دغدغه‌ها و مشکلات پیش‌بینی کرده و با ضمانت هفت روزه کالاها و محصولات، مشتریان و مدیران سازمان‌ها می‌توانند در این مدت تعیین شده کالاها و محصولات خریداری شده را مورد بررسی قرار داده و در صورت عدم رضایت، آن‌ها را طبق قوانین مرجوع کنند.

6- پشتیبانی 24 ساعته و کاملا اختصاصی

از دیگر مزایای استفاده از پلتفرم دیجی کالا بیزینس، وجود شیوه‌های مختلف برای پشتیبانی از مشتریان خریدهای عمده سازمانی است. از جمله این روش‌ها می‌توان به چت آنلاین، خط تلفن ثابت، سیستم پیامکی و صفحات دیجی کالا بیزینس در فضای مجازی اشاره کرد. مشتریان و کاربران دیجی کالا بیزینس می‌توانند از این طریق با تیم مجرب این سامانه در ارتباط باشند و مشکلات خود را از این طریق در میان بگذارند.

پشتیبانی

نحوه ثبت نام شرکت‌ها در دیجی کالا بیزینس

در ادامه این مقاله شما را با روند ثبت نام در این پلتفرم، برای برخورداری از مزایای ذکر شده، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

برای این کار باید در ابتدا وارد سایت دیجی کالا بیزینس شده و با کلیک بر روی گزینه “ورود به حساب کاربردی” روند ثبت نام شرکت خود را در این پلتفرم شروع کنید.

ثبت نام در دیجی کالا بیزینس

بعد از وارد شدن به بخش ورود/ثبت نام، باید شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید.

ثبت نام در دیجی کالا بیزینس

پس از آن کد تأیید به شماره تلفن شما یا ایمیل شما ارسال می‌شود که با وارد کردن این کد در بخش مربوطه وارد مرحله بعدی ثبت نام خواهید شد.

در این بخش باید اطالاعات فردی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی شما می‌شوند. لازم به ذکر است که اگر قبلا در پلتفرم دیجی کالا ثبت نام کرده باشید این اطلاعات به صورت خودکار وارد می‌شوند و نیاز به پر کردن کادر‌های مربوط ندارید.

ثبت نام در دیجی کالا

پس از وارد کردن اطلاعات اولیه وارد بخش مهمی از فرایند ثبت نام خواهید شد. در این بخش شما می‌توانید در صورت ثبت بودن شرکت خود، گزینه قرمز رنگ با عنوان “ثبت نام با اطلاعات سازمانی” را انتخاب کنید و اطلاعات تکمیلی مانند شناسه ملی، ایمیل شرکت و حوزه فعالیت را مشخص کرده و وارد کنید. در صورتی که شرکت شما ثبت نشده باشد باید با کلیک بر روی گزینه آبی با عنوان “اطلاعات مورد نیاز برای شرکت‌های ثبت نشده” کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز در این بخش از جمله شماره جواز کسب، حوزه فعالیت و ایمیل شرکت را وارد نمایید.

ثبت نام در دیجی کالا بیزینس

همچنین در صورتی که مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرایند ثبت نام را در اختیار نداشتید می‌توانید با کلیک بر روی گزینه “بعدا وارد می‌کنم” در بخش پایین این صفحه، اطلاعات شرکت خود را در زمانی دیگر وارد و ثبت نام خود را تکمیل کنید. توجه داشته باشید در این مرحله تنها حساب کاربری برای شما ساخته شده است و تا زمانی که اطلاعات تکمیلی را وارد نکرده باشید امکان خرید و ثبت سفارش نخواهید داشت.

سخن پایانی

کسب‌و‌کارها و سازمان‌های متعددی وجود دارند که از ابتدای شروع به کار دیجی کالا بیزینس یعنی از آبان ماه سال 1400، جزء مشتریان و کاربران این پلتفرم هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایرانسل، بانک صادرات، سازمان تأمین اجتماعی، گروه سولیکو، بانک مرکزی و همراه اول اشاره کرد. اگر شما نیز دارای کسب‌وکاری هستید یا مدیریت سازمانی را برعهده دارید، برای انجام ارزان‌تر، راحت‌تر و سریع‌تر خریدهای عمده و سازمانی خود می‌توانید با استفاده از نکات راهنمای این مقاله، به این گروه از شرکت‌ها بپیوندید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *