0

ثبت نام اسنپ اکسپرس

همکاری با اسنپ اکسپرس

سرویس اسنپ‌ اکسپرس در حقیقت یک سوپرمارکت آنلاین و زیر‌مجموعه‌ای از پلتفرم معروف و مشهور اسنپ است که در سال 1399 راه‌اندازی شد. این مجموعه در حال حاضر بسیار محبوب و پراستفاده بوده و به پشتوانه آن صاحبان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها، می‌توانند کالاهای خود را به‌صورت آنلاین در بستری امن و مطمئن به‌فروش برسانند؛ به‌طوری که از اسنپ‌ اکسپرس با نام “سرویس تحویل فوری سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ” یاد می‌شود.

در واقع آنچه موجب محبوبیت و اعتبار اسنپ‌ اکسپرس در میان فروشندگان سوپرمارکتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شده فروش هر چه بیشتر، دسترسی به بازاری بزرگ‌تر و مهم‌تر از همه ارسال بی‌دردسر سفارشات مشتریان است. به‌طوری‌ که روزانه 40 هزار سفارش در این پلتفرم ثبت می‌شود. دلایل زیادی برای محبوبیت اسنپ اکسپرس وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها امکان خرید کالاهای سوپرمارکتی متنوع با استفاده از کد تخفیف اسنپ‌ اکسپرس است.

مقاله مرتبط با استفاده از کد تخفیف در این فروشگاه: نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس

افزون ‌بر این‌ها فروشندگانی که در این سامانه عضو شده‌اند، همواره می‌توانند سفارشات مشتری را از طریق پیک‌های اسنپ ارسال کنند. با این تفاسیر توصیه می‌شود، هر فروشگاهی به‌خصوص فروشگاه‌های تازه تاسیس، در اسنپ‌ اکسپرس عضو شده و این‌گونه برای خود اعتبار کسب نمایند؛ زیرا هرچه نباشد فروش آن‌ها تحت نام “اسنپ” انجام می‌گیرد و دیگر نیازی نیست که هزینه‌ای مجزا برای تبلیغات و طراحی سایت بپردازند. با توجه به اهمیت این موضوع، قصد داریم در این مطلب نحوه ثبت نام در اسنپ‌ اکسپرس را تشریح کنیم. با مطالعه ادامه مطلب به‌خوبی متوجه می‌شوید که روند ثبت نام اسنپ‌ اکسپرس تا چه حد ساده و بدون دردسر است. به‌این‌ترتیب اگر تا به امروز به بهانه کمبود وقت و… برای ثبت نام در این سرویس دست دست می‌کردید؛ اکنون ظرف چند دقیقه می‌توانید درخواست عضویت و ثبت نام فروشگاه خود را برای کارشناسان این مجموعه ارسال کنید.

مراحل ثبت نام اسنپ‌ اکسپرس به‌عنوان فروشنده

اگر قصد ثبت فروشگاه در اسنپ‌ اکسپرس را دارید و تصمیم گرفته‌اید که درآمد خود را به‌طور قابل‌ توجهی افزایش دهید؛ باید بگوییم نحوه ثبت فروشگاه در اسنپ‌ اکسپرس در 4 مرحله زیر خلاصه می‌شود.

1) تکمیل فرم ثبت‌نام

ثبت نام سوپرمارکت در اسنپ‌ اکسپرس به 2 صورت امکان‌پذیر است؛ یکی تکمیل فرم ثبت‌ نامی که در وب‌سایت این پلتفرم درج شده و دیگری تماس با پشتیبانی این مجموعه از طریق شماره تلفن 96612750 و اعلام درخواست عضویت به کارشناسان مربوطه. پس از تکمیل این فرم، کارشناسان اسنپ‌ اکسپرس آن را بررسی کرده، در صورت کامل بودن با مالک فروشگاه تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

تکمیل فرم ثبت نام از طریق وب‌سایت اسنپ‌ اکسپرس

چنانچه ترجیح می‌دهید ثبت فروشگاه در اسنپ‌ اکسپرس را از طریق وب‌سایت این پلتفرم انجام دهید؛ لازم است اطلاعات زیر را در فیلدهای مخصوص وارد کرده و سپس روی دکمه “ارسال درخواست” کلیک کنید.

  • نام و نام خانوادگی مدیر فروشگاه
  • شماره تلفن همراه مدیر فروشگاه
  • کد معرف (اختیاری)
  • استان
  • شهر
  • محله
  • کد پستی
  • آدرس پستی
  • آپلود تصویر
  • نام سوپرمارکت
  • شماره تلفن سوپرمارکت
  • متراژ سوپرمارکت
  • متراژ انبار
  • تعداد سفارشات تلفنی
  • پیک موتوری

فرم ثبت نام اسنپ اکسپرس

2) امضای قرارداد

در صورتی که فروشگاه متقاضی ثبت‌ نام، مورد تایید کارشناسان اسنپ‌ اکسپرس قرار بگیرد؛ نسخه‌ای از قرارداد برای مالک آن ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید مادامی که برای بازگشایی فروشگاه از تیم‌های اسنپ‌ اکسپرس تاییدیه دریافت نکرده‌اید، نمی‌توانید همکاری خود را با این مجموعه آغاز کنید.

ناگفته نماند برای امضای قرارداد نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و این وظیفه مسئول قراردادهای سامانه اسنپ‌ اکسپرس است که برای عقد قرارداد به سوپرماکت متقاضی ثبت‌ نام مراجعه کند.

3) نصب نرم‌افزار و انبار‌گردانی

پس از طی شدن مراحل فوق نوبت به ارسال و نصب نرم‌افزار سفارش‌گیری “دخل” و “پالیز” می‌رسد. ناگفته نماند “دخل” یکی از معتبرترین نرم‌افزارهای مدیریت فروش است که صاحبان سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها برای فروش آنلاین در اسنپ‌ اکسپرس از آن استفاده می‌کنند. این برنامه علاوه بر نسخه وب به‌صورت اپلیکیشن و نصب روی گوشی نیز قابل استفاده است.

به ‌اضافه‌ این که نیروهای اسنپ‌ اکسپرس برای انبارگردانی به فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و این کار را با نظارت فروشنده (صاحب سوپرمارکت) انجام می‌دهند. همچنین لازم است برای پخش هشدار سفارش‌ها و چاپ فاکتور و پیش‌فاکتورها دستگاه‌های اسپیکر و پرینتر تهیه کنید.

4) شروع همکاری با اسنپ اکسپرس

در این مرحله کارشناسان اسنپ‌ اکسپرس هماهنگی‌های لازم را برای انبارگردانی انجام داده و پس از آن می‌توانید فروش آنلاین محصولات خود را در این سامانه شروع کنید. توجه داشته باشید کارشناس معرفی شده توسط تیم عملیات اسنپ‌ اکسپرس علاوه بر انبارگردانی در موارد دیگری از جمله مشکلات نرم‌افزاری و… نیز به مدیر سوپرمارکت کمک می‌کند. در نهایت نیروهای عملیاتی اسنپ‌ اکسپرس سرعت انتقال داده‌ها در فروشگاه، زمان دریافت سفارشات و تایید آن‌ها و… را تست و بررسی می‌کنند. اگر همه چیز بدون مشکل بود، عضویت سوپرمارکت با موفقیت در این سامانه انجام شده و دیگر می‌تواند فعالیت خود را در اسنپ اکسپرس شروع کند.

نحوه ثبت نام رانندگان در اسنپ‌ اکسپرس

آموزش ثبت نام در اسنپ‌ اکسپرس برای رانندگان بسیار آسان بوده و تنها کافی است، وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ شوید و روی گزینه “پیوستن به ناوگان اسنپ” کلیک کنید. در ادامه صفحه‌ای مجزا مانند تصویر زیر برایتان نمایش داده می‌شود که باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی دکمه “ثبت نام سواری، وانت و موتور” کلیک کنید.

ثبت نام راننده اسنپ اکسپرس

سپس نوبت به وارد کردن اطلاعات اولیه و مدارک لازم برای ثبت نام اسنپ‌ اکسپرس می‌رسد. به این‌ صورت که باید نوع وسیله نقلیه، محل فعالیت، کد ملی، داشتن گواهی‌نامه و بیمه‌نامه را انتخاب کرده و گزینه “ادامه” را بزنید تا سایر مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. لازم به تذکر است برای ثبت‌نام اسنپ‌ اکسپرس رانندگان حتماً باید 3 ماه از تاریخ صدور گواهی‌نامه گذشته باشد و همچنین یک گوشی هوشمند داشته باشید.

شرایط ثبت نام فروشگاه در اسنپ‌ اکسپرس

هم‌اکنون که این مطلب را مطالعه می‌کنید سرویس اسنپ‌ اکسپرس در بیش از 72 شهر کشور از جمله تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، قم، سمنان و… در دو نسخه و‌ب‌سایت و اپلیکیشن فعال است. به این ترتیب هر فروشنده‌ای از سراسر ایران می‌تواند کالاهایی همچون تنقلات، لبنیات و بستنی، نوشیدنی، خوار‌و‌بار و انواع نان، پروتئین و تخم‌مرغ، خانه و آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی و… را در این سامانه خرید اینترنتی به‌فروش برساند.

منتها اصلی‌ترین شرایط ثبت نام در اسنپ‌ اکسپرس داشتن سوپرمارکتی با متراژ حدوداً 70 متر و همچنین بیش از 1500 بارکد کالا است. ناگفته نماند این شرایط می‌تواند به تناسب موقعیت جغرافیایی سوپرمارکت یا فروشگاه مورد نظر تغییر کند.

قوانین و مقررات ثبت نام فروشگاه در اسنپ‌ اکسپرس

1) فروشندگانی که در اسنپ‌ اکسپرس ثبت نام کرده‌اند، در هنگام ثبت‌ نام و همین‌طور در هر بار استفاده از خدمات این سامانه می‌پذیرند که شرایط و قوانین فعلی آن را به‌طور کامل مطالعه کرده و پذیرفته‌‎‌اند.

2) هر فروشگاه یا سوپرمارکت فقط می‌تواند یک حساب کاربری در اسنپ اکسپرس داشته باشد.

3) اطلاعات مشتری از جمله مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس و… همگی نزد فروشنده محرمانه بوده و به هیچ‌وجه حق ندارد این اطلاعات را ذخیره یا منتشر کرده و همین‌طور در اختیار دیگران قرار دهد.

4) مدیر فروشگاه حق ندارد، محصولات تاریخ گذشته یا حتی محصولاتی که تاریخ انقضای آن‌ها نزدیک است را برای مشتری ارسال کند.

5) پیش از ارسال محصول دو رقم آخر بارکد آن را چک کنید تا مطمئن شوید همان محصول سفارش داده شده توسط مشتری است.

6) سفارشات اسنپ‌ اکسپرسی باید طوری بسته‌بندی شوند که میزان آسیب‌پذیری کالاها در فرآیند حمل‌و‌نقل به حداقل برسد.

7) مدیر فروشگاه وظیفه دارد پس از دریافت سفارش فوراً آن را تایید کند.

8) زمان جمع‌آوری سفارش باید به مقدار حداقل برسد و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

9) سفارشات دریافتی را پیش از آمدن پیک و کمی زودتر از زمان آماده‌سازی اعلام شده، بسته‌بندی کنید.

10) در حد امکان سعی کنید آیتم هایی که باعث “نیازمند تماس” شدن یک سفارش می‌شوند را  کاهش دهید.

مزایای همکاری فروشگاه‌ها با اسنپ‌ اکسپرس

همکاری با اسنپ‌ اکسپرس برای سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مزایای فراوانی را به همراه دارد. از جمله این که به بازاری بزرگ‌تر دست یافته و فروش بیشتری خواهند داشت، به‌خصوص که روزانه حدود 40 هزار سفارش در این سامانه ثبت می‌شود؛ در نتیجه به‌عنوان صاحب یک سوپرمارکت یا فروشگاه بهتر است هرچه زودتر در اسنپ‌ اکسپرس عضو شوید.

مزایای همکاری با اسنپ اکسپرس

روی هم‌ رفته مزایایی که این سرویس برای شما به ارمغان می‌آورد شامل موارد زیر است:

  • امکان فروش نامحدود

با توجه به بررسی‌های آماری صفحه اختصاص یافته به هر فروشگاه در سامانه اسنپ‌ اکسپرس به‌طور میانگین 1920 بار در روز مورد بازدید کاربران قرار می‌گیرد. حال اگر یک سوپرمارکت یا فروشگاه در طول شبانه‌روز 16 ساعت باز باشد، معادل این است که هر ساعت 120 نفر و هر دقیقه 2 نفر مشتری حضوری وارد آن مغازه شده‌اند. مشتری‌هایی که صرف نظر از موقعیت مکانی این سوپرمارکت، کلیه اجناس آن را مشاهده و بررسی می‌کنند.

با این تفاسیر هر سوپرمارکتی می‌تواند فروش بدون محدودیت را در اسنپ‌ اکسپرس تجربه کند. این مزیت به‌خصوص برای سوپرمارکت‌های محلی حائز اهمیت است؛ زیرا با عضویت در این سامانه فرصتی عالی در اختیارشان قرار می‌گیرد تا همچون فروشگاه‌های واقع شده در خیابان‌های اصلی و تقاطع‌ها دیده شوند و کلیه مناطق اطراف را پوشش بدهند. چنین مزیتی به‌خودی ‌خود میزان فروش فروشندگان اسنپ‌ اکسپرسی را به مقدار قابل‌ توجهی افزایش می‌دهد.

  • ارسال فوری سفارشات

از دیگر مزایای سرویس اسنپ‌ اکسپرس این است که هر فروشنده می‌تواند به ‌راحتی و بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای کلیه سفارشات آنلاین اکسپرسی را از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل اسنپ به دست مشتری برساند. مهم‌تر از همه این که هر سفارش کمتر از 30 دقیقه به خریدار تحویل داده می‌شود. همین موضوع باعث خلق یک تجربه خرید لذت‌بخش در مشتری شده و در نتیجه برای خریدهای بعدی ترغیب و تشویق خواهد شد. دانستن این موضوع نیز خالی از لطف نیست که سرویس اسنپ‌ اکسپرس رکوردار سریع‌ترین زمان ارسال سفارش‌ها بوده به‌طوری که ارسال سفارش در حدود 6 دقیقه را نیز در کارنامه خود دارد.

  • امکان نمایش همه محصولات به کاربر

سوپرمارکت‌هایی که در سامانه خرید آنلاین اسنپ‌ اکسپرس عضو هستند در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها این فرصت عالی را دارند که کالاهای بیشتری را به خریداران نشان دهند. کافی است همین حالا نگاهی به اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ‌ اکسپرس بیندازید، تا متوجه شوید که هر سوپرمارکت به‌طور متوسط 2200 قلم کالا را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. کالاهایی که در دسته‌بندی‌های مشخصی قرار گرفته‌اند و برای هر کدام عکس و توضیحات کاملی منتشر شده است.

به این ترتیب مشتری در زمان خرید با قفسه‌های پر از محصولات مختلف روبه‌رو نشده و این فرصت را دارد که در کمال نظم و آرامش خرید کند. از این‌ها گذشته متراژ سوپرمارکت‌ها معمولاً محدود بوده و جوابگوی چیدمان صحیح همه محصولات موجود نیست. در چنین شرایطی همکاری با اسنپ‌ اکسپرس گزینه‌ای بسیار عالی محسوب شده که از طریق آن نه تنها هیچ محدودیتی در فروش و عرضه محصول نخواهید داشت؛ بلکه همواره می‌توانید از انواع تخفیف‌های اسنپ‌ اکسپرس نهایت استفاده را ببرید و فروش بیشتری داشته باشید.

  • پشتیبانی جامع و کامل

اگرچه امروزه بسیاری از مردم لوازم مورد نیاز خود از جمله کالاهای سوپرمارکتی را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنند؛ اما بسیاری از آن‌ها در خرید خود با مشکلی واحد روبه‌رو می‌شوند و آن هم نبود پشتیبانی در روند سفارش یا ضعیف بودن آن است.

همین موضوع باعث می‌شود که همواره خرید آنلاین را با نگرانی و عدم اطمینان انجام دهند. در حالی تیم پشتیبانی اسنپ‌ اکسپرس شرایطی را ایجاد کرده تا نه‌تنها خریدار بلکه حتی فروشنده نیز در هر مرحله از ثبت سفارش و تحویل کالا به‌طور کامل پشتیبانی شوند. به این صورت که فرآیند سفارش را از صفر تا صد، رصد کرده و به‌طور میانگین رسیدگی به مشکل کاربر را ظرف 3 دقیقه انجام می‌دهند.

از طرفی مدت زمان انتظار در صف پشتیبانی در حالت میانگین 86 ثانیه است. همه این مزایا دست به دست هم داده‌اند تا براساس نتایج نظرسنجی، میزان رضایت کاربران از عملکرد پشتیبانی اسنپ‌ اکسپرس 83 درصد باشد. دانستن این موضوع خالی از لطف نیست که تیم پشتیبانی این سامانه حتی در روند ارسال سفارش نیز فروشندگان اکسپرسی و خریداران را تنها نمی گذارد. به این صورت که همواره می‌توانند برای حل مشکلاتی از قبیل تاخیر پیک، مغایرت در موجودی کالا و قیمت آن، افزودن گزینه “نیازمند تماس” به سفارش و… روی این تیم پشتیبانی حساب کنند. تلفن پشتیبانی فروشندگان اسنپ‌ اکسپرس 96612750 – 021 می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمات، این مقاله را مطالعه کنید: پشتیبانی اسنپ اکسپرس

سوالات متداول ثبت نام در اسنپ‌ اکسپرس

1) چگونه می‌توان از نرم‌افزار سفارش‌گیر اسنپ‌ اکسپرس استفاده کرد؟

مدیران این مجموعه کلیه اطلاعات لازم برای استفاده از نرم افزار سفارش‌گیر را در اختیار فروشنده‌ها قرار می‌دهند.

2) برای انعقاد قرارداد با اسنپ‌ اکسپرس حتماً باید حضوری مراجعه کنیم؟

خیر، اگر می‌خواهید به عنوان فروشنده با این سامانه ارسال سریع محبوب و معروف همکاری کنید، کافی است درخواست ثبت نام خود را ثبت کرده تا کارشناسان مربوطه برای انعقاد قرار داد نزد شما بیایند.

3) همکاری با اسنپ‌ اکسپرس بدون قرارداد هم امکان‌پذیر است؟

خیر، برای این که یک سوپرمارکت یا فروشگاه بتواند در سامانه اسنپ‌ اکسپرس فعالیت کند، حتماً باید با این مجموعه قرارداد ببندد.

4) چگونه یک فروشگاه در اسنپ‌ اکسپرس غیرفعال می‌شود؟

چنانچه سفارش‌ها به‌موقع تایید نشوند، درصد سفارشات “نیازمند تماس” در یک روز بالا باشد و همین‌طور اگر به تماس مرکز پشتیبانی با فروشگاه جواب داده نشود.

5) وب‌اپلیکیشن دخل چه نوع برنامه‌ای است؟

مدیران سوپرمارکت‌های فعال در اسنپ‌ اکسپرس با استفاده از این برنامه می‌توانند گزارش فروش خود را در روزهای گذشته و جاری مشاهده کرده، نظرات مشتریان را ببینند و به آن‌ها جواب بدهند، پیامک تاخیر سفارشات را دریافت کنند و… .

6) چگونه می‌توانیم امتیاز فروشگاه خود را در اسنپ‌ اکسپرس افزایش دهیم؟

هرچه تعداد کالاهای فعال در یک فروشگاه بیشتر باشد، تخفیف‌های بیشتری بگذارد، فاصله فروشگاه تا مشتری کم‌تر باشد، درصد کنسلی سفارشات در هفته اخیر کم‌تر باشد و…، باعث افزایش امتیاز آن فروشگاه در پلتفرم اسنپ‌ اکسپرس خواهد شد.

7) زمان لازم برای جمع‌آوری سفارشات اسنپ‌ اکسپرسی چقدر است؟

سفارشات ثبت شده نهایتاً باید ظرف 10 دقیقه جمع‌آوری و برای ارسال آماده شوند.

8) اگر به تماس‌های پشتیبانی اسنپ‌ اکسپرس جواب ندهیم چه می شود؟

عدم پاسخ‌گویی به تماس‌های تیم پشتیبانی عواقبی جدی به همراه دارد. ابتدا فروشگاه مورد نظر در روز جاری غیرفعال شده و در صورت تکرار مداوم به‌طور دائمی غیرفعال خواهد شد.

9) اگر پیک اسنپ‌ اکسپرس زودتر از زمان مقرر شده به فروشگاه برسد، باید چه کرد؟

در این صورت از پیک بخواهید که تا آماده شدن سفارش بیرون از فروشگاه منتظر بماند.

10) اگر پیک اسنپ‌ اکسپرس تاخیر داشته باشد، تکلیف چیست؟

در چنین شرایطی با تیم پشتیبانی اسنپ‌ اکسپرس تماس بگیرید و مشکل عدم مراجعه پیک را مطرح کنید. این تیم به سرعت مشکل گفته شده را بررسی خواهند کرد. با این تفاسیر در صورت پیش آمدن چنین مشکلی اکیداً توصیه می‌شود از گزینه “نیازمند تماس” استفاده نکنید.

11) نحوه تسویه حساب اسنپ‌ اکسپرس با سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها به چه صورتی است؟

فروشگاه‌هایی که با اسنپ‌ اکسپرس همکاری می‌کنند، دیگر نیازی نیست بابت خریدهای نسیه نگرانی داشته باشند؛ چرا که همه مشتری‌ها هزینه خرید خود را پیش از تحویل پرداخت می‌کنند. در ادامه هزینه پیک بابت ارسال سفارش‌ها از مجموعه کسر می‌شود. به اضافه این که فروشگاه باید مطابق قرارداد، درصد کمیسیون اسنپ‌ اکسپرس را بپردازد. در نهایت نیز 9 درصد ارزش افزوده به‌طور مجزا از حساب وندور کاسته شده و به حساب اسنپ‌ اکسپرس واریز می‌گردد. به طور کلی نحوه تسویه حساب اسنپ‌ اکسپرس با سوپرمارکت‌ها کاملاً شفاف، مطابق توافق انجام شده و مهم‌تر از همه نقد است.

12) ارسال سفارشات اسنپ‌ اکسپرسی چگونه انجام می‌گیرد؟

سفارشات ثبت شده در سامانه تحویل سریع کالاهای سوپرمارکتی اسنپ‌ اکسپرس به 2 صورت قابل ارسال هستند؛ از طریق پیک فروشگاه و یا توسط پیک اسنپ‌ اکسپرس.

جمع‌بندی

در این مطلب نحوه ثبت نام فروشگاه‌های مختلف در اسنپ‌ اکسپرس برای فروشنده‌های سوپرمارکتی و همچنین چگونگی ثبت نام راننده اسنپ‌ اکسپرس را بررسی کردیم؛ بنابراین چه به عنوان سوپرمارکت و چه راننده می‌توانید در این سرویس عضو شده و کسب درآمد کنید. تنها کافی است مراحل ثبت نام در اسنپ‌ اکسپرس را به‌درستی انجام دهید و از کارشناسان مربوطه تاییدیه دریافت کنید.

پس از آن به یک بازار بزرگ دسترسی خواهید داشت آن هم بدون این که نیازی به تبلیغات و راه‌اندازی سایت و… داشته باشید. چرا که فروشندگان اسنپ‌ اکسپرس تحت نام شرکت بزرگ “اسنپ” فعالیت می‌کنند. این پلتفرم و زیر‌مجموعه‌هایش آن‌چنان در میان مردم معتبر هستند که مشتری با آرامش خاطر کامل خریدهایش را انجام می‌دهد.

در غیر این صورت اگر می‌خواستید به عنوان یک فروشگاه آنلاین خودتان را میان کاربران اینترنتی جا بیندازید؛ زمان زیادی را باید صرف جلب اعتماد مشتری، تبلیغات و… کنید. در نهایت هم هیچ تضمینی وجود ندارد که کسب‌و‌کار آنلاین شما موفق شود، در چنین شرایطی یک راهکار ساده و آسان وجود دارد آن هم همکاری با سرویس ارسال سریع اسنپ‌ اکسپرس است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *