0

شارژ اضطراری ایرانسل

شارژ اضطراری ایرانسل

امروزه بسیاری از افراد بخش بزرگی از کارهای خود را با تلفن همراهشان انجام می‌دهند. استفاده از اینترنت همراه نیز مزید بر علت شده و توانسته سرانه استفاده از تلفن همراه را بسیار بالاتر برد؛ زیرا بسیاری از کارها امروزه فقط به وسیله اینترنت قابل انجام هستند. در این میان بسیاری از افراد از خطوط همراه ایرانسل استفاده می‌کنند و شرکت ایرانسل به دلیل گستردگی پوشش دهی خدمات در میان مردم بسیار محبوب است.

درصد زیادی از مشترکین ایرانسل از سیم‌کارت‌های اعتباری این شرکت استفاده می‌کنند بنابراین در شرایط اضطراری ممکن است شارژ این افراد به پایان برسد. برای جلوگیری از این مشکل لازم بوده تا شرایطی برای دریافت شارژ اضطراری ایرانسل ایجاد گردد و مشترکین اعتباری بتوانند هر زمان که نیاز داشتند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع شارژ اضطراری ایرانسل را تهیه نمایند. در ادامه قصد داریم روند کامل گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل را برای شما شرح دهیم تا بتوانید در صورت لزوم از این خدمات بهره‌مند شوید. با ما همراه باشید.

سرویس اضطراری ایرانسل چیست و شامل چه مشترکینی می‌شود؟

شاید اصلی‌ترین سوالی که در این زمینه پیش می‌آید این باشد که “سرویس شارژ اضطراری ایرانسل چیست؟.” برای این که با این سیستم بهتر آشنا شوید لازم است تا توضیحات کوتاهی خدمت شما ارائه نماییم. باید بدانید که همواره آماده بودن و مجهز بودن بهترین انتخاب است. این همان کاری است که می‌توانید با خرید شارژ ایرانسل یا خرید بسته اینترنت ایرانسل به وسیله کد تخفیف ایرانسل (برای خریدی ارزان‌تر) انجام دهید. اما اگر در شرایطی شارژ سیم‌کارت ایرانسل اعتباری شما تمام شد و به کارت بانکی و یا اینترنت همراه دسترسی نداشتید خیلی ساده می‌توانید نسبت به فعال‌سازی شارژ اضطراری ایرانسل اقدام کنید.

باید به این نکته نیز توجه داشت که همه‌ کسانی که سه ماه از پیوستن آن‌ها به جمع مشترکین ایرانسل می‌گذرد و ماهانه حداقل 10 هزار تومان سیم‌کارت خود را شارژ کرده‌ باشند، می‌توانند از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنند. در واقع شرایط استفاده از این سرویس نیز بسیار ساده است.

کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل

روش‌های فعال‌سازی سرویس اضطراری

سوال بعدی که برای شما پیش می‌آید قاعدتاً این است که “اصلا چگونه شارژ اضطراری بگیریم؟.” اپراتور ایرانسل برای این که بدون هزینه بتوانید سیم کارت‌ خود را شارژ کنید دو روش را به شما پیشنهاد می‌کند. در ادامه هر یک از این روش‌های دریافت شارژ اضطراری ایرانسل را برای شما شرح خواهیم داد.

کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل

کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل ‌#815* است. توصیه می‌کنیم همین الان آن را در تلفن همراهتان ذخیره کنید تا در لحظاتی که شرایط شارژ کردن برایتان مهیا نیست از طریق آن بتوانید سیم‌کارت خود را به وسیله کد شارژ اضطراری ایرانسل، شارژ کنید. وارد کردن کد دستوری، یک روش ساده است که بدون نیاز به اینترنت دیتای موبایل قابل اجرا است. ضمنا باید بدانید که دریافت کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان نیز می‌باشد. البته این بدان معنا نیست که کاملا رایگان برای شما انجام می‌شود. بلکه در ابتدا می‌توانید همین کد را رایگان وارد کنید؛ اما شارژ اضطراری ایرانسل کاملا رایگان نیست و هزینه آن در آینده پس از شارژ حساب، از شما کسر خواهد شد. به گفته خود شرکت ایرانسل هزینه این طرح 50 تومان به ازای هر 500 تومان است و این یعنی دریافت 5 هزار تومان اعتبار اضطراری برای شما 5 هزار و 500 تومان محاسبه شده و از شارژ حساب در آینده کسر می‌شود. این طرح تنها در صورتی کاربرد دارد که شما دسترسی به کارت بانکی یا شارژ مجدد حساب خود نداشته باشید و بخواهید هزینه را بعد از استفاده پرداخت کنید.

کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل

در شرایط اضطراری مشابه (عدم دسترسی به کارت بانکی یا خرید بسته با پرداخت هزینه) نیز اگر بسته اینترنتی شما تمام شده و به اینترنت نیاز دارید، پس از شماره‌گیری کد ‌#815* جهت دریافت اینترنت یک روزه عدد 2، اینترنت هفت روزه عدد 3 و اینترنت سی روزه عدد 4 را وارد کنید. به این ترتیب بسته اینترنت اضطراری انتخابی برایتان فعال خواهد شد.

مراحل فعال‌سازی شارژ یا بسته اینترنت اضطراری ایرانسل از طریق کد دستوری

با شماره‌گیری کد #815* منوی سرویس اضطراری را مشاهده می‌کنید. با وارد کردن عدد 1 در منوی اصلی، شارژ اضطراری به مبلغ 500 تومان به اعتبار شما اضافه می‌شود. عددهای 2، 3 و 4 در منوی اصلی نیز، به ترتیب برای سه گزینه اینترنت اضطراری 1 روزه، 7 روزه و 30 روزه است.

منوی کد *815#

موارد دیگر در استفاده از کد دستوری #815*

وارد کردن عدد 5 وضعیت و میزان بدهی شما در سرویس اضطراری را نمایش می‌دهد.

منوی کد *815#

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره سرویس اضطراری بدانید، کافیست عدد 6 را وارد کنید تا به صفحه راهنما هدایت شوید. در صفحه راهنما با وارد کردن اعداد 1 تا 3 می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره سرویس اضطراری، شرایط استفاده و بازپرداخت آن بدست آورید.

منوی کد *815#

دریافت شارژ اضطراری ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

علاوه بر روش آسان وارد کردن کد شارژ اضطراری ایرانسل، می توانید از اپلیکیشن ایرانسل من هم برای گرفتن شارژ به صورت اضطراری، استفاده کنید. با ایرانسل من خیلی راحت می‌توان برای سیم‌کارت‌های ایرانسل، شارژ اضطراری گرفت. اما این روش برای کسانی است که آن را از قبل بر روی گوشی‌ خود نصب کرده باشند. توصیه می‌شود در روزهایی که شارژتان رو به راه است آن را دانلود کنید تا در مواقع ضروری از مزایای آن بهره‌مند شوید. البته دقت داشته باشید که برای استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، حتما باید اینترنت شما فعال باشد. (برخی اوقات بسته‌ اینترنت شما هنوز فعال است اما اعتبار مکالمه و پیامک سیم‌کارت شما به صفر رسیده است.)

برای استفاده از سرویس اضطراری ایرانسل، ابتدا وارد اپلیکشن ایرانسل من شده، از نواری که در پایین صفحه قرار گرفته است، گزینه‌ی شارژ مجدد و بعد از آن از نوار بالای صفحه، تب شارژ اضطراری ایرانسل را انتخاب کنید.

درخواست شارژ اضطراری در اپلیکیشن ایرانسل من

دریافت شارژ اضطراری ایرانسل از طریق پیامک

سومین روش فعال کردن سرویس اضطراری ایرانسل از طریق ارسال پیامک درخواست است. برای انجام این کار تنها کافیست مبلغ شارژ اضطراری مورد نظر خود را به شماره 815 پیامک کنید. این مبلغ می‌تواند تا سقف 10 هزار تومان باشد و باید حتما مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید.

برای مثال اگر به 2 هزار تومان شارژ اضطراری ایرانسل نیاز دارید باید عدد 20000 را به سرشماره 815 ارسال کنید. توجه داشته باشید که ارسال پیامک به شماره 815 به شارژ نیاز ندارد و هزینه پیامک به این سرشماره کاملا رایگان است.

گاهی ممکن است پس از فعال کردن شارژ اضطراری، شما تصمیم به لغو این سرویس بگیرید ولی باید بگوییم که امکان غیرفعال‌سازی شارژ اضطراری ایرانسل وجود ندارد و باید از اعتبار خریداری شده استفاده کنید و سپس هزینه آن را بپردازید.

جمع‌بندی

در مجموع بهتر است بدانید که این سرویس شارژ اضطراری ایرانسل یک سرویس عالی و کاربردی برای مواقعی است که در شلوغی محل کار و خیابان ناگهان شارژ یا بسته اینترنتی خود را تمام می‌کنید و به اصطلاح دستتان به جایی بند نیست. در این مواقع سرویس اضطراری ایرانسل اهمیت خود را نشان خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *