0

دیجی پلاس چیست؟

دیجی پلاس

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده است که خرید اینترنتی انجام داده باشید و زمان زیادی را انتظار بکشید تا خریدتان به دستتان برسد؟ یا حتی هزینه زیادی بابت ارسال محصولتان پرداخت کرده باشید؟ آیا برایتان اتفاق افتاده است که نیاز به زمان بیشتری برای مرجوعی کالا داشته باشید؟ یا دلتان بخواهد تخفیف‌های بیشتری در هنگام خرید شامل حالتان شود؟

اگر از کاربران دیجی کالا باشید احتمالاً نام سرویس دیجی پلاس به گوشتان خورده است یا اخبار آن را در سایت مشاهده کرده‌اید. اگر علاقه‌مند به استفاده و دریافت خدمات ویژه‌تری هستید ابتدا باید دریاره دیجی پلاس بدانید تا از مزایای آن نهایت بهره را ببرید. در این مقاله از سایت موپُن به معرفی دیجی پلاس می‌پردازیم و مزایای آن را بیان می‌‌کنیم. همچنین به مطالب دیگری نظیر دانلود اپلیکیشن، خرید از دیجی پلاس، نحوه استفاده از هدیه نقدی و پشتیبانی دیجی پلاس خواهیم پرداخت.

مزایای سرویس دیجی پلاس

در این بخش از مقاله به سرویس دیجی پلاس و مزایای آن خواهیم پرداخت. دیجی پلاس سرویس اشتراک ماهیانه ویژه‌ای از دیجی کالا است که خدماتی خاص را به کاربران دیجی کالا ارائه می‌دهد. دیجی کالا با معرفی دیجی پلاس به مشتریان عادی که با خرید حق عضویت برای آن‌ها فعال می‌شود درصدد آن است تا سطح کیفیت خدمات را بسیار بالاتر برده و تجربه‌ای خاص برای کاربران بیافریند و موجب افزایش رضایت مشتریان گردد.

دیجی پلاس باعث می‌شود تا بتوانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کرده و وقتتان را بهینه‌تر صرف کنید. در ادامه مزایای ویژه دیجی پلاس آورده شده‌اند که با خرید حق عضویت این سرویس به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها بهره برده و امکان خریدی لذت‌بخش و بدون دردسر را برای خود فراهم نمایید.

1- ارسال رایگان و سریع سفارش

اگر می‌خواهید خرید اینترنتی انجام دهید و نیاز دارید تا محصولتان در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد سرویس دیجی پلاس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون دغدغه دیر رسیدن محصول و با آرامش خاطر به خرید بپردازید. کاربران دیجی پلاس سریع‌تر از کاربران عادی دیجی کالا سفارش خود را تحویل خواهند گرفت. همچنین هزینه ارسال برای سفارش‌های کاربران دیجی پلاس از فروشگاه دیجی کالا (با یک سقف تعداد معین) رایگان خواهد بود.

همچنین مواقعی وجود دارد که لازم است کالایی را فوراً خریداری نمایید و هرچه سریع‌تر در مدت چند ساعت به دستتان برسد. استفاده از امکان ارسال فوری دیجی پلاس برای شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، رشت، ساری و برای کالاهای موجود در انبار دیجی کالا نیز فراهم است.

قابل ذکر است که سفارشات ثبت‌شده قبل از ساعت 18 توسط خریدارانی که در شهرهای تهران و کرج ساکن هستند، همان روز به دست آن‌ها خواهد رسید. سفارشات ثبت‌شده تا ساعت 18 توسط کاربران ساکن شهر مشهد، فردای آن روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب به دستشان می‌رسد. همچنین خریداران ساکن شهرهای اصفهان و ساری با ثبت سفارش تا قبل از ساعت 23 و شهر رشت تا ساعت 12 بامداد، می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 9 شب سفارششان را دریافت کنند.

2- امکان مرجوعی کالا در بازه 30 روزه

مزیت دیگری که برای این سرویس مطرح می‌شود، تفاوت امکان مرجوعی در دیجی پلاس با حالت عادی است. ممکن است نیاز داشته باشید کالایی که خریداری کرده‌اید را ارجاع دهید، اما زمان کمی دارید تا تصمیم به مرجوع کردن آن بگیرید. دیجی پلاس این امکان را فراهم کرده است تا در فرصتی 30 روزه از زمان دریافت سفارش درخواست مرجوعی کالا را به‌صورت آنلاین ثبت نمایید.

قابل ذکر است که برخی از کالاها همچون لوازم آرایشی (بازشده و استفاده‌شده)، لباس‌ زیر، محصولات سوپرمارکتی (غیر از محصولات منقضی)، کتابمجله و کارت‌هدیه به‌دلیل رعایت حفظ حقوق مصرف‌کننده امکان بازگشت ندارند. برخی از کالاها نیز نظیر تلفن‌ همراه، فرش، نرم‌افزار، کتاب صوتی و… حتی برای کاربران دیجی پلاسی هم استثنائا تا 7 روز قابل ارجاع هستند.

3- هدیه نقدی با خرید کالاهای خاص

مشترکان دیجی پلاس قادر به دریافت هدیه نقدی از طریق خرید اینترنتی بیش‌ از 50 هزار کالا هستند. با خرید هر یک از این کالاها می‌توانید اعتبار نقدی حساب دیجی‌ پی خود را افزایش داده و برای خریدهای بعدی خود استفاده نمایید. این کالاها با برچسب “هدیه نقدی در توضیحات آن‌ها قابل تشخیص هستند.

هدیه نقدی

نحوه استفاده از هدیه نقدی دیجی پلاس

زمانی که هر یک از 50 هزار کالای نشان‌دار شده را خریداری نمایید، پس از پایان فرصت 30 روزه بازگشت کالا و عدم بازگشت کالای خریداری‌شده، بخشی از مبلغ آن‌ها با عنوان «هدیه‌ نقدی» به کیف پول برگشت داده می‌شود. قابل ذکر است زمان دریافت هدیه بسته به دسته‌بندی کالا متفاوت است. به‌طور مثال برای دسته‌بندی تلفن همراه 7 روز بعد از تحویل کامل سفارش و برای دسته‌بندی سوپرمارکتی پس ‌از تحویل کامل سفارش هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

نحوه دریافت هدیه نقدی بدین صورت است که ابتدا برای شما پیامک ارسال می‌شود و به حساب خود مراجعه می‌نمایید، سپس در بخش «هدیه نقدی آماده شده» گزینه دریافت را انتخاب می‌کنید تا مبلغ به کیف پولتان واریز شود. می‌توانید از این هدیه که به حساب دیجی‌ پی واریز شده است برای خریدهای بعدی خود استفاده نمایید.

4- امکان استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس

دوست دارید تا هنگام خرید از تخفیف‌های شگفت‌انگیز برخوردار شوید؟ با کد تخفیف دیجی پلاس می‌توانید خرید لذت‌بخشی را تجربه نمایید. باید عنوان کرد که در بیان مزایای دیجی پلاس جذاب‌ترین مورد دریافت کد تخفیف است. تفاوتی که بین کاربران عادی دیجی کالا با مشترکان دیجی پلاس وجود دارد آن است که اعضای دیجی پلاس می‌توانند محبوب‌ترین کالاهای دیجی کالا را با تخفیف‌های ویژه خریداری نمایند. درواقع دیجی کالا گاهی کدهای تخفیفی را ارائه می‌دهد که فقط برای مشترکین دیجی پلاس قابل استفاده است و کاربران عادی نمی‌توانند تخفیف آن را دریافت کنند. البته انواع دیگری از کد تخفیف دیجی پلاس نیز وجود دارد که برای خرید اشتراک این سرویس به کاربران ارائه می‌شود.

5- اطلاع از پیشنهادهای شگفت‌انگیز

دیجی پلاس این امکان را برای اعضا فراهم کرده است تا هر شب ساعت 23، یعنی یک ساعت زودتر از کاربران عادی، امکان مشاهده یا خرید کالاهای شگفت‌انگیز را داشته باشند. علاوه‌بر این، کاربران دیجی پلاس می‌توانند روی برخی از کالاها نسبت به کاربران عادی دیجی کالا تخفیف بیشتری بگیرند. همچنین در جشنواره‌ها و زمان‌هایی که در طی روز پیشنهادات شگفت‌انگیز اضافه شوند کاربران دیجی پلاس از این مزیت برخوردار هستند.

تخفیف

6- پشتیبانی ویژه

گاهی ممکن است در خرید کالا دچار مشکل شوید. این مشکل می‌تواند در پروسه خرید یا پس از خرید کالا رخ دهد. در این هنگام نیاز دارید تا هر چه سریع‌تر مسئله شما پیگیری شده و رفع گردد. سرویس ویژه دیجی پلاس برای مشترکانش این امکان را فراهم نموده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت کاملاً اختصاصی با تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار کنند. تیم پشتیبانی دیجی پلاس دیجی کالا خدمات پشتیبانی بیشتری را در اختیار اعضا قرار داده و در زمانی کوتاه به مشکلات مشترکان این سرویس رسیدگی می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت موپُن بیان کردیم دیجی پلاس چیست و چه مزایا و خدمات ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین به نحوه استفاده از هدیه نقدی و پشتیبانی ویژه‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد پرداختیم.

اگر از آن دسته افرادی هستید که سفارشات اینترنتی زیادی را ثبت می‌کنید یا زمان ارسال محصولاتی که خریداری می‌کنید برایتان بسیار دارای اهمیت است، یا علاقه دارید هنگام خرید اینترنتی کدهای تخفیف ویژه، ارسال رایگان و دیگر امکانات شامل حالتان شود دیجی پلاس دیجی کالا مناسب‌ترین انتخاب برای شما است. با مطالعه این مقاله خواهید دانست که جذاب‌ترین و بهترین مزایای دیجی پلاس شامل چه مواردی است تا بتوانید به‌راحتی اقدام به خرید اشتراک نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *