0

ثبت نام اسنپ فود رانندگان

پیک موتوری اسنپ فود

سفارش آنلاین غذا چند سالی است که به‌کمک اپلیکیشن‌های مختلف و کاربردی امکان‌پذیر شده است. به‌کمک این قابلیت سفارش و تحویل غذا بسیار راحت‌تر و البته دقیق‌تر از گذشته انجام می‌شود. در این بین اسنپ فود را می‌توان بهترین و معتبرترین پلتفرم سفارش آنلاین غذا و انواع مواد غذایی دانست که خدمات بسیار گسترده و متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کند و به واسطه ارائه انواع کد تخفیف اسنپ فود معروف است. اسنپ فود برای فروشندگان و افرادی که دنبال کار هستند نیز موقعیتی استثنایی محسوب می‌شود. در این مطلب به ثبت نام اسنپ فود رانندگان و نکات مهم این شغل خواهیم پرداخت.

ارسال سفارشات غذا به‌کمک اسنپ فود

یکی از مزایای بسیار مهمی که اسنپ فود در اختیار کافه، رستوران‌ها و انواع فروشگاه‌های مواد غذایی می‌گذارد، همکاری در بخش ارسال سفارشات است. بسیاری از رستوران‌ها در حالت عادی سفارش بیرون‌بر ندارند و از طرفی فروشگاه‌هایی مانند مغازه‌های پروتئینی، لبنیاتی، عطاری و… به‌طور معمول سفارش آنلاین قبول نمی‌کنند، چرا که امکان ارسال سفارشات را ندارند.

خوشبختانه اسنپ فود این مشکل را حل کرده است و به‌کمک رانندگان خود ارتباط لازم بین مشتری و فروشگاه و رستوران را فراهم می‌کند. به این ترتیب امکان گسترش منطقه سفارش‌گیری هر رستوران نیز وجود دارد و در نهایت فروش رستوران، سود اسنپ و همچنین درآمد پیک‌ها بیشتر خواهد شد.

اگر شما هم به دنبال شغلی با شرایط مناسب می‌گردید، می‌توانید در بخش رانندگان اسنپ فود ثبت نام کنید و کار خود را به عنوان پیک موتوری اسنپ فود شروع نمایید. در ادامه نکاتی را بررسی خواهیم کرد که می‌تواند شرایط شغلی این حوزه را به‌خوبی نشان دهد و در فرآیند ثبت نام اسنپ فود رانندگان کاربردی باشد.

استخدام راننده اسنپ فود

اسنپ فود برای ارسال سفارشات رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای مشتریانش از موتوری‌های فعال در مجموعه خود کمک می‌گیرد. افرادی که وسیله نقلیه داشته باشند باید در یکی از پلتفرم‌های مخصوص رانندگان مانند اسنپ بایک ثبت نام کنند. در ادامه این افراد می‌توانند سفارشات مختلف از جمله سفارشات اسنپ فود را جابه‌جا نمایند. لازم به ذکر است که این قابلیت برای رانندگان وجود دارد که تنها در یک بخش از اسنپ مانند اسنپ فود فعالیت کرده و تمامی سفارشات آن‌ها در یک دسته قرار گیرد.

پیش‌نیاز ثبت نام اسنپ فود رانندگان

خوشبختانه اسنپ فود برای استخدام رانندگان شرایط خیلی پیچیده و عجیبی ندارد. به‌طور کلی هر فردی که یک دستگاه موتور و یک گوشی هوشمند در اختیار داشته باشد می‌تواند در اسنپ ثبت نام کرده و به عنوان پیک اسنپ فود شروع به فعالیت کند. این فرآیند روندی مشخص دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مدارک لازم برای ثبت نام اسنپ فود رانندگان

شما برای ثبت نام در پلتفرم اسنپ کافیست گواهینامه، بیمه‌نامه، عکس راننده و کارت موتور را در این پلتفرم آپلود کنید. این مجموعه برای کسب اطمینان از مدارک ارسال‌شده روش‌های مختلفی را استفاده می‌کند که باید در تمامی آن‌ها تایید نهایی را نیز کسب کنید.

چگونه پیک اسنپ فود شویم؟

یکی از سوالات متداول در این حوزه این است که آیا رانندگان اسنپ فود باید در اپلیکیشنی مستقل و جداگانه ثبت نام کنند؟ خیر؛ رانندگانی که قصد ثبت نام در این بخش را دارند باید بدانند که ثبت نام اسنپ فود رانندگان، از طریق سرویس حمل و نقل اسنپ انجام می‌شود. (مطلب مرتبط: دانلود اپلیکیشن اسنپ فود)

رانندگانی که قصد دارند برای اسنپ فود به‌عنوان راننده فعالیت کنند، باید ابتدا در یکی از سرویس‌های اسنپ موتور (اسنپ باکس)، اسنپ سواری یا اسنپ وانت ثبت نام کرده و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنند. اگر راننده‌ای حساب مسدودی در این پلتفرم‌ها داشته باشد نیز برای شروع کار کفایت می‌کند. هدف از این فرآیند ثبت اطلاعات رانندگان در سیستم اسنپ است؛ ثبت نام در اسنپ مراحل پیچیده‌ای ندارد و شما می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه در این پلتفرم حساب کاربری ایجاد کنید.

آموزش ثبت نام در اسنپ باکس

ثبت نام اسنپ فود رانندگان از طریق بخش مشخص در وب‌سایت اسنپ انجام می‌شود. شما با یک جستجو ساده در گوگل و یا بررسی وب‌سایت اسنپ فود می‌توانید، صفحه مخصوص به رانندگان و ثبت نام آن‌ها را پیدا کنید. در صفحه ثبت نام رانندگان شما باید فرمی را پر کنید تا به ناوگان اسنپ اضافه شوید، در ادامه آموزش مرحله به مرحله این کار را مشاهده می‌کنید

1- تایید شماره تماس و اطلاعات اولیه

پس از وارد شدن به صفحه مخصوص ثبت نام و استخدام رانندگان در اسنپ، ابتدا باید شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از تایید شماره همراه به کمک کد تایید ارسالی، باید فرمی شامل موارد نوع وسیله نقلیه، محل فعالیت، کد ملی، نام پدر و کد معرف و… را وارد کنید. در این بخش لازم است با توجه به وسیله نقلیه انتخابی تعیین کنید که گواهینامه مربوطه را دریافت کردید یا خیر و عکس گواهینامه و مدارک مربوط به وسیله نقلیه را نیز بارگذاری کنید.

ثبت نام در اسنپ فود

2- بارگذاری عکس کارت ملی

در مرحله بعد لازم است عکس خود را به شکل سلفی گرفته و بارگذاری کنید. در این بخش می‌توانید به شکل آنلاین و به کمک دوربین دستگاه خود عکس را گرفته و آپلود کنید. پس از آن نیز از شما درخواست می‌شود تا عکس روی کارت ملی خود را جهت احراز هویت و تایید اطلاعات و هم‌خوانی آن‌ها در سایت بارگذاری کنید. لازم به ذکر است که در مرحله تایید لازم است یک تصویر شامل چهره خود و کارت ملی را نیز به‌صورت یکجا ارسال نمایید.

ثبت نام در اسنپ فود

3- بارگذاری مدارک موتور

پس از تایید و ثبت مدارک شخصی نوبت به مدارک وسیله نقلیه شما می‌رسد. در این مرحله لازم است از پشت و روی کارت موتور خود عکس گرفته و آن‌ها بارگذاری کنید.

ثبت نام در اسنپ فود

4- امضای قرارداد

قبل از ثبت نهایی شما باید قرارداد ایجاد شده در اسنپ را مطالعه کرده و در صورت موافق بودن با تمامی شرایط آن نسبت به امضا قرارداد اقدام کنید. این قرارداد هم به شکل دیجیتال باید امضا شود و هم لازم است عکس امضا خود را روی سایت آپلود کنید. پیشنهاد می‌شود کلیه قوانین، محدودیت‌ها و شرایط این قرارداد را مطالعه کنید تا در ادامه فعالیت خود با مشکلی روبه‌رو نشوید.

ثبت نام در اسنپ فود

با گذراندن این چند مرحله ساده ثبت نام شما نهایی شده و در صورت تایید کلیه اطلاعات ثبت شده می‌توانید کار خود را در اسنپ شروع کنید.

نحوه راننده اسنپ فود شدن

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید در اسنپ باکس ثبت نام کنید؛ اسنپ فود از رانندگان همین بخش برای ارسال سفارشات کمک می‌گیرد. حال هر موتور سوار و راننده می‌تواند تصمیم بگیرد که قصد دارد تنها در بخش اسنپ فود فعالیت کند یا فعالیتش همزمان برای چند پلتفرم باشد.

مزایای راننده شدن برای اسنپ فود

اسنپ فود همان‌طور که به فکر کسب رضایت مشتریان است، اهمیت زیادی به آسایش و شرایط کاری مناسب مستخدمین خود نیز می‌دهد. ثبت نام اسنپ فود رانندگان همان‌طور که مشاهده کردید به آسانی قابل انجام است و از آن پس شما مزایای مختلفی از سمت اسنپ فود خواهید داشت. چند مورد از مهم‌ترین مزایای همکاری با اسنپ را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • انتخاب محل فعالیت و خدمت‌رسانی را خودتان انتخاب می‌کنید
  • ساعات فعالیت کاملا به خود شما و انتخابتان بستگی دارد
  • اسنپ فود پاداش‌های متعددی را برای رانندگانش در نظر می‌گیرد
  • برای رانندگان شهرستانی خوابگاه مجهز تدارک دیده‌اند
  • شما می‌توانید بدون نیاز به داشتن گواهینامه در اسنپ فود راننده شوید
  • کمیسیونی از رانندگان اسنپ فود دریافت نمی‌شود و امکان درآمدزایی خالص وجود دارد
  • می‌توانید همزمان در چند پلتفرم اسنپ فعال باشید و به درآمد مناسبی برسید
  • برای این که در اسنپ فود کار کنید لازم نیست وسیله نقلیه حتما به نام شما باشد
  • برای جدیدالورودهای اسنپ پاداش‌های خوبی در نظر گرفته شده است
  • کار با اپلیکیشن اسنپ و ارسال اطلاعات مشتریان بسیار آسان است
  • آموزش‌های متعددی از طرف اسنپ و وب‌سایت آن به رانندگان ارائه می‌شود
  • ثبت نام اسنپ فود رانندگان بسیار راحت بوده و درد سر خاصی ندارد
  • شرایط مناسب برای دریافت وام و بیمه برای رانندگان وجود دارد

هزینه ثبت نام اسنپ فود رانندگان

خوشبختانه رانندگان برای ثبت نام به عنوان راننده در پلتفرم اسنپ نیازی نیست، هزینه‌ای پرداخت کنند. اسنپ برای جذب مشتری و کسب رضایت آن‌ها به تعداد بسیار زیادی راننده نیاز دارد و از لحاظ شرایط و مزایا موقعیت خوبی را برای این عزیزان تدارک دیده است. لازم به ذکر است که ثبت نام در اسنپ فود نیازی به ارسال چک و سفته نیز نیاز نخواهد داشت.

شاید برایتان جالب باشد که اسنپ فود برای رانندگان جدیدش 13 میلیون پاداش شروع به کار و همچنین بیمه را در نظر گرفته است. پس اگر در فکر فعالیت در حوزه حمل‌ونقل و پیک موتوری هستید اسنپ فود بهترین موقعیت برای شما خواهد بود.

حقوق کار در اسنپ فود

کار رانندگی در اسنپ فود و حقوق آن با توجه به شرایط هر راننده متفاوت خواهد بود. به عبارتی شما با توجه به زمانی که برای این پلتفرم کار می‌کنید و تعداد سفرهای ثبت شده و همچنین نوع آن‌ها درآمد متفاوتی خواهید داشت. هر چه بیشتر کار کنید، حقوق کار در اسنپ فود نیز بیشتر خواهد بود.

در این پلتفرم امکان دریافت سفارش از 8 صبح تا 12 شب و حتی در مواردی پس از آن وجود دارد و شما می‌توانید با ثبت تعداد بیشتر سفرها هم درآمد خود را افزایش دهید و هم پاداش‌های متفاوتی از اسنپ فود دریافت کنید. در ادامه شرایط دریافت پاداش را بررسی خواهیم کرد.

رانند اسنپ فود

پاداش‌های اسنپ فود برای رانندگان

اسنپ فود برای تشویق کارکنان و افزایش درآمد آن‌ها پاداش‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • 1 میلیون تومان پاداش در صورت ثبت 50 سفر در 1 هفته
  • 2 میلیون تومان پاداش در صورت ثبت 150 سفر در 14 روز
  • 4 میلیون تومان پاداش در صورت ثبت 500 سفر در 30 روز
  • 6 میلیون تومان پاداش در صورت ثبت 1000 سفر در 60 روز

جمع‌بندی

شغل پیک موتوری یکی از کارهای پرطرفدار بین جوانان است که برای پلتفرم‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های سفارش مجازی غذا کاربرد زیادی دارد. اسنپ فود یکی از پلتفرم‌های مهمی است که تعداد زیادی برای آن کار می‌کنند و سفارشات فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلف را به دست مشتریان می‌رسانند. در این مطلب در رابطه با ثبت نام اسنپ فود رانندگان و نکات و مراحل مهم آن صحبت شد تا هر فردی به دنبال کاری با درآمد مناسب و مزایای مختلف است بتواند در این راستا اقدام کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *