0

تخفیف هایپر استار اسنپ مارکت

تخفیف هایپر استار اسنپ مارکت

در سالیان اخیر با وجود همه‌گیری کرونا و مشکلات ترافیک‌های سنگین شهرهای بزرگ، مردم اکثر مایحتاج خود را به صورت آنلاین تهیه می‌کنند. شاید تا پیش از این تهیه ملزومات مورد نیاز زندگی به صورت آنلاین چندان مرسوم نبود، اما امروزه این امر بسیار عادی و حتی تا حدودی ضروری نیز می‌باشد. از این رو بسیاری از کسب‌وکارها از این پس تلاش می‌کنند تا بتوانند خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه نمایند.

اسنپ مارکت

از پیشروان صنعت خرید آنلاین و حتی فعالیت‌های آنلاین در ایران باید به مجموعه اسنپ اشاره کرد. اسنپ را در ابتدای به امر از طریق تاکسی‌های اینترنتی می‌شناختیم. در واقع اسنپ به عنوان یک برند ارائه‌دهنده خدمات ثبت درخواست تاکسی اینترنتی شناخته شده بود. اما به تدریج مجموعه و برند اسنپ بزرگ‌تر شد. اسنپ تمامی خدماتی که دریافت آنلاین آن را بتوان تصور کرد، ارائه می‌کند. شاید غیرقابل باور باشد اما مجموعه اسنپ تا حدی پیش رفت که امروزه شما می‌توانید نه‌تنها مایحتاج روزانه خود را از اسنپ مارکت تهیه کنید، حتی با اسنپ دکتر نیز به صورت آنلاین ویزیت شوید. از این رو، تخفیف‌های ویژه هایپر استار، کد تخفیف هایپر استار و کد تخفیف اسنپ مارکت ویژه کاربران در طرح‌های تخفیف هایپر استار در نظر گرفته شده تا مشتریان برای خرید از اسنپ مارکت مشتاق‌تر باشند. این طرح‌های تخفیف هایپر استار اسنپ مارکت به حدی متنوع هستند که هر فردی با هر شرایطی می‌تواند از این تخفیفات استفاده کرده و یک خرید عالی و به‌صرفه را تجربه نماید. در واقع هایپر استار اسنپ مارکت برای همه مشتریان خود با هر سبک زندگی و هر شرایطی تخفیفات ویژه در نظر گرفته است. در ادامه شما را با اسنپ مارکت و ویژگی‌های این مجموعه و از همه مهم‌تر، طرح‌های تخفیف هایپر استار اسنپ مارکت آشنا خواهیم کرد.

معرفی فروشگاه هایپر استار

برای این که بتوانیم با انواع طرح‌های تخفیف هایپر استار اسنپ مارکت آشنا شویم، نیاز است تا در ابتدای امر خود هایپر استار را بیشتر بشناسیم. بهتر است بدانید که هایپر استارها در واقع یک سری فروشگاه زنجیره‌ای هستند که در سراسر ایران شعبه دارند. عمده فعالیت هایپر استارها، توزیع لوازم خوراکی و سوپرمارکتی می‌باشد. مواردی اعم از لوازم بهداشتی، انواع شوینده، گوشت، مرغ، لبنیات، خواروبار، نان، حبوبات، تنقلات، مواد غذایی تازه مانند میوه و سبزیجات، سوسیس و کالباس، ترشیجات و شوریجات (که با برند خود هایپر استار ارائه می‌شوند)، نوشیدنی، چای و دمنوش، شربت، عرقیجات، پودر قهوه دمی و فوری، کنسرویجات، عسل و مربا، چاشنی و سس غذا، ملزومات کودک مانند پوشک و غذای کودک، لوازم برقی و دیجیتال، آجیل و… در تمامی شعب هایپر استار اسنپ مارکت ارائه می‌شوند. جالب است بدانید که شما به سادگی در بسیاری از شعب هایپر استار می‌توانید لوازم خانه و آشپزخانه را نیز بیابید و خریداری نمایید. در واقع شاید بهتر باشد این‌طور بیان کنیم که به نوعی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در هایپر استار اسنپ مارکت یافت می‌شود. شما به لطف سامانه خرید آنلاین اسنپ مارکت، خیلی ساده می‌توانید وقتی در منزل نشسته‌اید و چای می‌نوشید، سفارشات خود از هایپر استارها را ثبت کرده و در مدت زمان کمی درب منزل دریافت نمایید. چه چیزی از این بهتر که برای خرید مایحتاج روزانه، وقت با ارزش خود را در ترافیک و آلودگی هدر ندهید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، اولین شعبه هایپر استار در سال 1388 در یکی از محلات غرب تهران افتتاح شد. امروزه هایپر استار در شهرهای تهران، ارومیه، شیراز، اصفهان، مشهد، یزد، قم، کرج، قزوین، اهواز و سیرجان دارای شعب فعال می‌باشد. این موارد مرتبط با شعب و خرید حضوری هایپر استار است.

هایپر استار

مجموعه هایپر استار از سال 1397 با مجموعه اسنپ مارکت شروع به همکاری نمود. البته این همکاری فقط در زمینه فروش آنلاین بوده است و تا به امروز ادامه دارد. برای خرید آنلاین از هایپر استار لازم است وارد اسنپ مارکت شوید و خرید خود را با روشی بسیار ساده نهایی نمایید. خیلی ساده و بدون اتلاف وقت می‌توانید تمامی مایحتاج خود را تهیه نمایید.

هایپر استار اسنپ مارکت

پس از انجام خرید، شما می‌توانید به دو روش بسیار مناسب اجناس خود را تحویل بگیرید. دو روشی که بر اساس شرایط و درخواست شما اعمال می‌گردد. در نظر داشته باشید که اگر برای تحویل گرفتن اجناس سفارش داده شده عجله دارید، لازم است از شیوه ارسال سریع این مجموعه استفاده نمایید. در واقع در این صورت باید هایپر استارهای تخویل فوری را برای خرید انتخاب کنید. در انتهای سفارش از شما سوال می‌شود که کدام شیوه را ترجیح می‌دهید و با انتخاب گزینه ارسال سریع، محصولات سریع‌تر به دست شما خواهد رسید. یعنی در همان روز می‌توانید محصولات را درب منزل یا محل کار و هر کجای دیگر دریافت کنید. از سویی دیگر برخی مواقع هزینه ارسال سریع بالا است؛ بنابراین شاید در خریدهایی با مقادیر کم و غیرضروری برای شما به‌صرفه نباشد که از ارسال سریع استفاده کنید.

اما بهتر است این موضوع را نیز بدانید که از سویی دیگر اگر چندان عجله‌ای ندارید می‌توانید گزینه ارسال یا تحویل معمولی را انتخاب نمایید که هزینه کمتری دارد اما خب اجناس خریداری شده را دیرتر به دست شما می‌رساند. شاید حتی یک روز طول بکشد تا ارسال انجام پذیرد. اما در مجموع به دلیل ارزان‌تر بودن و در صورت نداشتن عجله، یک ایده منطقی است. پس می‌توانید بنا بر شرایط خود هر یک از روش‌های تحویل را انتخاب نمایید. اگر خریدهایی با تعداد زیاد و ضروری داشته باشید گزینه تحویل سریع بسیار منطقی است. اما برای خریدهای غیرضروری می‌توانید از گزینه تحویل معمولی استفاده نمایید. بنابراین بهتر است پیش از سفارش شرایط را بررسی نمایید.

در ادامه آشنایی با هایپر استار، قصد داریم به بررسی انواع طرح‌های تخفیف هایپر استار اسنپ مارکت اعم از حراج میان ماه هایپر استار، حراج آخر ماه هایپر استار، حراج اول ماه هایپر استار و… بپردازیم. با ما همراه باشید تا شما هم با این طرح‌های تخفیفی جذاب آشنا شده و بتوانید در زمان مناسب، به‌صرفه‌ترین خریدها را از هایپر استار اسنپ مارکت داشته باشید.

خرید آنلاین از اسنپ مارکت

حراج میان ماه هایپر استار اسنپ مارکت

اگر بخواهیم خیلی دقیق این طرح تخفیفی را بررسی نماییم، تنها کافیست به نام آن دقت کنیم. همان‌طور که از نام این حراج مشخص است ویژه روزهای میانی هر ماه می‌باشد. در واقع بهتر است این‌طور بگوییم که هایپر استار در میانه ماه تخفیفاتی ویژه مشتریان خود در نظر می‌گیرد. در نتیجه برای استفاده از حراج میان ماه هایپر استار اسنپ مارکت، نیاز است تا برای روزهای میانی ماه (حدود 12ام تا 18ام) برنامه‌ریزی کرده و خرید خود را در این روزها انجام دهید تا بتوانید از حراج میان ماه هایپر استار بهره‌مند شوید. شاید برای شما عجیب باشد که هایپر استار اسنپ مارکت یک حراج ویژه میان ماه در نظر گرفته است. اما اگر به توضیحات ما دقت کنید این ابهام برایتان برطرف خواهد شد؛ زیرا حراج میان ماه هایپر استار اسنپ مارکت ویژه افرادی در نظر گرفته شده است که در روزهای میانی هر ماه حقوق خود را دریافت می‌نمایند. در نتیجه این افراد خیلی ساده می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین هایپر استار محل زندگی خود، یا خرید آنلاین از طریق سامانه اسنپ مارکت یک خرید بسیار خوب با قیمتی بسیار مناسب برای یک ماه خود داشته باشند. باید بدانید که هایپر استار همواره به راحتی و آسودگی خاطر مشتریان خود می‌اندیشد.

حراج اول ماه هایپر استار اسنپ مارکت

مانند حراج قبلی، برای این که بتوانیم با حراج اول ماه هایپر استار اسنپ مارکت آشنا شویم، لازم است تا به نام آن دقت کنیم تا از ماهیت آن مطلع شویم. چنین حراجی دقیقاً ویژه اولین روزهای ماه می‌باشد. در واقع شما تنها زمانی می‌توانید از حراج اول ماه هایپر استار اسنپ مارکت استفاده کنید، که در روزهای ابتدایی ماه برای خرید از هایپر استار اقدام نمایید. از این رو برای استفاده از حراج اول ماه هایپر استار باید گوش به زنگ باشید تا در روزهای اول ماه خرید خود را انجام دهید؛ یک خرید به‌صرفه و عالی! البته شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا هایپر استار اسنپ مارکت، یک حراج ویژه اول ماه در نظر گرفته است؟ پاسخ بسیار ساده است؛ این حراج اول ماه هایپر استار اسنپ مارکت، ویژه افرادی است که در ابتدای هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند. از این رو می‌توانند پس از دریافت حقوق به سامانه اسنپ مارکت مراجعه کرده و یک خرید بسیار عالی با قیمتی بسیار مناسب برای کل ماه خود داشته باشند. این یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت هایپر استار اسنپ مارکت می‌باشد. زیرا برای رفاه حال مشتریان خود این حراج اول ماه هایپر استار را در نظر می‌گیرد.

اسنپ مارکت

حراج آخر ماه هایپر استار اسنپ مارکت

این حراج نیز درست مانند دیگر حراج‌های توضیح داده شده، ویژه روزهای خاصی از ماه می‌باشد. در واقع نیاز است تا برای اطلاع از ماهیت این حراج به نام آن دقت نمایید. حراج آخر ماه هایپر استار، همان‌طور که از نام آن مشخص است، ویژه روزهای پایانی ماه می‌باشد. در واقع بهتر است این‌طور برای شما توضیح دهیم که برای استفاده از حراج آخر ماه هایپر استار، نیاز است در روزهای پایانی همواره گوش به زنگ باشید تا بتوانید در زمان مناسب از این حراج آخر ماه هایپر استار بهره‌مند شوید. با استفاده از حراج آخر ماه هایپر استار می‌توانید یک خرید عالی و به‌صرفه داشته باشید. این حراج ویژه افرادی است که در پایان هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند. از این رو می‌توانند به وسیله همین حراج آخر ماه هایپر استار، از تخفیف‌های ویژه روی اکثر محصولات بهره‌مند شده و خرید ماهیانه خود را با مبلغ کمتری انجام دهند. این حراج پایان ماه هایپر استار اسنپ مارکت یک ویژگی بسیار عالی برای این مجموعه است و مشتریان بسیاری را به هایپر استار وفادار نگه داشته است.

تخفیف بخر و بپز هایپر استار اسنپ مارکت

از نام این تخفیف کاملا مشخص است که به چه کالاهایی تعلق می‌‌گیرد. این تخفیفات بر روی بسته‌هایی از کالاها در نظر گرفته شده که با تهیه مجموعه آن می‌توانید یک غذای عالی و خوشمزه را بپزید و سرو نمایید. در بخش بخر و بپز هایپر استار، که در بنر آن در صفحه اصلی وبسایت اسنپ مارکت موجود است، همواره دستور پخت چندین غذا، شیرینی، پیش‌غذا و… موجود است. شما علاوه بر این که از طرز تهیه غذاهای جدید و پرطرفدار آشنا می‌شوید در ادامه صفحه نیز می‌توانید محصولات مورد نیاز را با تخفیف ویژه تهیه کنید. معمولا بسته‌ها برای غذاهای فوری مانند ماکارونی، لازانیا، سوپ و … در این بخش کاربرد بیشتری دارند و برای مواقعی که عجله دارید و قصد تهیه غذای خانگی در زمان کوتاهی را دارید، بسیار انتخاب مناسبی هستند. در واقع می‌توانید یک غذای خانگی اما به صورت سریع‌پخت داشته باشید.

تخفیف بخر و بپز هایپر استار اسنپ مارکت

تخفیف ویژه محصولات خاص در هایپر استار اسنپ مارکت

گاهی وقتی وارد هایپر استار اسنپ مارکت می‌شوید، یک سری بنر در صفحه اصلی مشاهده می‌کنید که بر روی برخی محصولات با برندهای خاص یا از دسته‌بندی‌های مشخص، تخفیفاتی ویژه در نظر گرفته شده است. در این بخش شما می‌توانید با انتخاب همان محصولات خاص و خرید آن‌ها از یک تخفیف عالی بهره‌مند شوید. مثلاً با کلیک بر روی بنر مربوط به عسل و مربا، به صفحه حاوی انواع محصولات این دسته از برندهای متفاوت و با قیمت‌های مختلف اما با تخفیف ویژه هدایت خواهید شد. در بسیاری از مواقع این محصولات از دسته‌بندی‌های پرطرفدار و ضروری هستند. از این رو نیاز تمامی مشتریان را برآورده می‌نمایند.

ارسال رایگان برای خرید بالای مبلغ معین شده از هایپر استار اسنپ مارکت

یکی دیگر از طرح‌های تخفیفی مجموعه هایپر استار اسنپ مارکت، تخفیف ویژه برای ارسال محصولات است. اگر سقف خرید شما بالاتر از مبلغی باشد که هایپر استار تعیین کرده است (مثلا بیش از 200 هزار تومان) ارسال محصولات برای شما به صورت رایگان انجام می‌پذیرد. چه چیزی از این بهتر که محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف و ارسال رایگان دریافت نمایید.

در پایان این نکته را به شما یادآور می‌شویم که با خرید آنلاین سوپرمارکتی از فروشگاه‌های هایپر استار در پلتفرم اسنپ مارکت، علاوه بر دور کردن شما از شلوغی و آلودگی و جلوگیری از تلف شدن زمان، به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهره‌مندی از تخفیف‌های دوره‌ای و ویژه این فروشگاه‌ها کمک می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *