0

بهترین سریال‌های ایرانی پلتفرم‌های فیلم و سریال

بهترین سریال‌های ایرانی پلتفرم‌های فیلم و سریال

مدتی است که اکثرمان به تماشای فیلم و سریال از طریق شبکه‌های نمایش خانگی عادت کرده‌ایم. علت اصلی شاید این باشد که کیفیت این نوع برنامه‌ها بهتر از سریال‌های دیگر است و با شرایط و نیاز فعلی جامعه سازگار است. در حال حاضر هرکدام از این پلتفرم‌ها برنامه‌های پخش سریال مخصوص خود را دارند و بهترین سریال‌های ایرانی فیلیمو، نماوا، فیلم نت توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

برای تماشای این سریال‌ها نیاز به خرید اشتراک آن‌ها است. شما می‌توانید با کمک افزونه موپُن همواره اشتراک‌هایتان را با تخفیفی شگفت‌انگیز تمدید کنید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این سریال‌های پرمخاطب بپردازیم. آشنایی با این مجموعه‌های آنلاین کمک می‌کند برنامه‌ دلخواهتان را پیدا کنید و اشتراک همان پلتفرم یا پلتفرم‌ها را بخرید.

بهترین سریال‌های ایرانی پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال (فیلیمو، نماوا، فیلم نت)

بهترین سریال‌های ایرانی پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال (فیلیمو، نماوا، فیلم نت)

سرویس‌های پخش آنلاین فیلم یا همان VODها به سریع‌ترین و آسان‌ترین شیوه برنامه‌های مورد علاقه ‌ما را در اختیارمان قرار می‌دهند و دیگر نیازی نیست که هر هفته سی‌دی‌های سریال‌های محبوبمان را تهیه کنیم. زیرا برای تماشای برنامه یک اینترنت مناسب و خرید اشتراک پلتفرم فیلیمو، نماوا یا فیلم نت کافی است.

فیلم‌ها و سریال‌های شبکه‌های نمایش خانگی تنوع زیادی دارند و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند برنامه مخصوص خودش را بیابد. سریال‌های عاشقانه، تاک‌شو، انیمیشن‌ها، فیلم‌های سینمایی و… همگی بخشی از کالکشن برنامه‌های موجود در این پلتفرم‌ها هستند. بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های خارجی زبان در هر سه شبکه مشترک‌اند و تفاوت‌های موجود گاهی در دوبله‌ها و زیرنویس‌ها است. همچنین اکثر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی قدیمی نیز در همه پلتفرم‌ها یافت می‌شود.

اما آنچه این شبکه‌های نمایش خانگی را از هم متمایز می‌کند بهترین سریال‌های ایرانی فیلیمو، نماوا، فیلم نت است. این مجموعه‌ها به صورت کاملا انحصاری، هرکدام در یکی از شبکه‌ها به صورت هفتگی پخش می‌شوند و فقط مشترکین همان پلتفرم قادر به دیدن این برنامه‌ها هستند. در ادامه به معرفی بهترین سریال‌هایی که تا به امروز در هر شبکه پخش شده یا در حال پخش است به صورت مجزا می‌پردازیم.

بهترین سریال‌های ایرانی فیلیمو

بهترین سریال‌های ایرانی فیلیمو

فیلیمو یکی از موفق‌ترین شبکه‌های نمایش فیلم و سریال آنلاین است که همواره محصولات فرهنگی جدیدی را به مجموعه خود اضافه می‌کند و در انتخاب برنامه‌های انحصاری به علایق مخاطبان توجه ویژه‌ای دارد. از این رو توانسته بخش عظیمی از بینندگان شبکه نمایش خانگی را ترغیب به خرید اشتراک کند. در ادامه بهترین سریال‌های فیلیمو را معرفی می‌کنیم:

 

می‌خواهم زنده بمانم

ژانر: عاشقانه، خانوادگی و درام

این سریال ایرانی به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» در سال 1399 ساخته و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی تبدیل شد. اتفاقات این سریال همگی در دهه 60 رخ داده‌اند و موسیقی تیتراژ آن با صدای زیبای همایون شجریان اجرا شده است. تقابل عشق و منطق و پیامدهای انتخاب آدم‌ها در این مجموعه دیدنی و پرکشش است و بیننده را تا آخرین قسمت سریال با خود همراه می‌کند.

 

زخم کاری، از بهترین سریال‌های ایرانی

ژانر: اکشن و خانوادگی

یکی از بهترین سریال‌های ایرانی می‌تواند سریال زخم کاری باشد که با اتفاقات غیرمنتظره مدام بیننده را غافلگیر می‌کند. این مجموعه محصول سال 1400 بوده و «محمدحسین مهدویان» کارگردانی آن را انجام داده است. تمامی قسمت‌های زخم کاری پربازدید بوده‌اند و بسیاری از طرفداران اصرار به ساخت فصل دوم این سریال جذاب دارند.

 

نیسان آبی

ژانر: کمدی و خانوادگی

کارگردان این سریال کمدی جذاب «منوچهر هادی» است. نیسان آبی در سال 1400 تولید شد و به علت بازیگران محبوبی چون مهران غفوریان و حسین یاری خیلی زود مخاطبان زیادی پیدا کرد. موضوع این سریال درباره مردی است که در زندگی دو عشق واقعی دارد یکی نیسان آبی و دیگری جمشید هاشم‌پور است.

 

ساخت ایران 3

ژانر: کمدی و خانوادگی

این سریال در سال 1400 تولید شد. کارگردان آن «بهمن گودرزی» است و داستان حول یک سری اتفاقات و چالش‌ها روایت می‌شود. گره‌های مختلف آن موقعیت‌های طنزی را ایجاد می‌کند که موجب جذابیت این سریال می‌شود.

 

شبهای مافیا

ژانر: گیم شو و خانوادگی

مافیا یک بازی است که افراد حاضر در آن به دو گروه مافیا و شهروند تقسیم می‌شوند و در حالی که شهروندان از نقش هیچ کس مطلع نیستن مافیا تلاش می‌کنند یکی یکی آن‌ها را از بازی خارج کنند.

سریال شب‌های مافیا هنرمندان کشور را برای بازی در این مسابقه دعوت می‌کند و بیننده می‌تواند نحوه بازی و تفکرات شرکت‌کنندگان آن را تحلیل کند. جذابیت و هیجان بازی زیاد است و آن را در زمره بهترین سریال‌های فیلیمو، نماوا، فیلم نت قرار داده است. اگر علاقه‌مند به دیدن این سریال هستید پیشنهاد می‌کنیم از تخفیف اشتراک فیلیمو که در ادامه نحوه دریافت آن را توضیح می‌دهیم استفاده کنید.

 

جوکر

ژانر: کمدی و خانوادگی

می‌توان جوکر را از جمله بهترین سریال‌های ایرانی دانست. هر فصل این رئالیتی شو مسابقه‌ای شش ساعته است که به سه الی چهار قسمت تقسیم می‌شود و هر هفته یک قسمت آن را پخش می‌کنند. کارگردان این برنامه «احسان علیخانی» است. در این مسابقه که هنرمندان مشهور کشور در آن حضور دارند یک قانون وجود دارد و آن این است که کسی حق خندیدن ندارد. موقعیت‌های کمدی زیادی که در این مسابقه رخ می‌دهد برای بینندگان دیدنی و جذاب است و این سریال با استقبال زیادی مواجه شده است.

 

جادوگر

ژانر: کمدی و خانوادگی

این سریال به کارگردانی «سید مسعود اطیابی» در شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌‌شود و مخاطبان زیادی دارد. موضوع آن درباره دو جاعل است که تحت تعقیب پلیس هستند و در یک موقعیت اشتباهی به عنوان رمال شناخته می‌شوند و برای فرار از شرایط فعلی در نقش خود فرو می‌روند. تعقیب و گریزها و حواشی آن، سریال جادوگر را تبدیل به یک از برنامه‌های پرمخاطب فیلیمو کرده است.

 

جیران

ژانر: عاشقانه و تاریخی

کارگردان این سریال «حسن فتحی» است که نام او اعتبار برنامه را مشخص می‌کند. جیران داستانی عاشقانه از دل تاریخ است که به دوران ناصرالدین شاه و دست‌های پشت پرده قدرت می‌پردازد. عشق پادشاه به دختری روستایی و اتفاقات حول آن از جذابیت‌های این سریال تاریخی است که مخاطبان را شیفته خود کرده است.

 

یاغی

ژانر: عاشقانه و درام

کارگردان این سریال «محمد کارت» است و این محصول در سال 1401 تولید شده است. یاغی روایت یک جوان پراستعداد است که در مسیر موفقیت با افراد مختلفی از طبقات اجتماعی متفاوت روبه‌رو می‌شود و باید یکی یکی موانع را از سر راه خود بردارد. این داستان که گاهی پر از امید و گاهی مملو از ناامیدی است در زمره پرمخاطب‌ترین سریال‌های اخیر قرار گرفته است.

 

روزی روزگاری مریخ

ژانر: کمدی و خانوادگی

این سریال را «پیمان قاسم خانی» و «محسن چگینی» کارگردانی کرده‌اند و نام هر دوی آن‌ها برای مردم ایران در زمینه کمدی بسیار مشهور است. درون‌مایه این برنامه طنز است و هدف آن سرگرمی مخاطب و همراه کردن او با چالش‌های بازیگران سریال است.

 

بهترین سریال‌های ایرانی نماوا

پلتفرم بعدی که مخاطبان بسیار زیادی دارد، شبکه نمایش خانگی نماوا است. این پلتفرم نیز مانند فیلیمو پر از فیلم‌ها و سریال‌ها در انواع ژانر است و دوبله‌ها و زیرنویس‌های مختص خود را دارد. برای تماشای سریال‌ها و فیلم‌های نماوا نیز لازم است اشتراک هفتگی، ماهانه، سه‌ماهه یا بیشتر را تهیه کنید. هرچه اشتراک خود را برای مدت زمان بیشتری بگیرید هزینه آن کاهش خواهد یافت. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کد تخفیف اشتراک نماوا با مبلغی کمتر برنامه‌های موجود در این پلتفرم را تماشا کنید.

در ادامه به بررسی فهرستی از بهترین سریال‌های ایرانی نماوا و مشخصات آن‌ها می‌پردازیم که توانسته‌اند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند.

حرفه‌ای

حرفهای

ژانر: اکشن و اجتماعی

نویسنده و کارگردان این سریال «مصطفی تقی‌زاده» و سال تولید آن 1400 است. نکته قابل توجه در این سریال حضور سیروان خسروی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی است که در این سریال ایفای نقش می‌کند. داستان حرفه‌ای پیرامون دختری است که در مسیر موفقیت با موانع زیادی روبه‌رو می‌شود اما برای رفع همه آن‌ها آماده است و برنامه‌های ویژه‌ای برای دشمنانش دارد.

 

سیاوش

ژانر: درام و اجتماعی

سریال پرمخاطب بعدی سیاوش است که در سال 1399 به کارگردانی «سروش محمدزاده» تولید و پخش شد. در این سریال اختلاف طبقاتی و منش انسان‌های مختلف به وضوح دیده می‌شود و نقش اصلی داستان یعنی سیاوش که اولویت اصلی خود را خانواده می‌داند برای حفظ ارزش‌هایش تلاش‌های بی‌وقفه‌ای می‌کند. گفته می‌شود که فصل دوم این سریال پرمخاطب نماوا ساخته خواهد شد.

 

هفت خان

ژانر: مسابقه

هفت خان مسابقه‌ای است که در هفت مرحله برگزار می‌شود و دو شرکت کننده در آن برای رسیدن به بیشتری جایزه با هم تلاش می‌کنند. کارگردان این برنامه مسابقه‌ای «سعید رضایت» و مجری آن «محمدرضا گلزار» است. این برنامه از حیث افزایش اطلاعات عمومی بینندگان و هیجان موجود در آن به یکی از برنامه‌های پربازدید شبکه نمایش خانگی نماوا تبدیل شد و در دسته بهترین سریال‌های ایرانی فیلیمو، نماوا، فیلم نت قرار گرفت.

قورباغه

قورباغه، یکی از بهترین سریال‌های ایرانی

ژانر: درام، اجتماعی، مهیج، رازآلود

یکی از متفاوت‌ترین سریال‌هایی که در سال‌های اخیر ساخته شد سریال قورباغه به کارگردانی «هومن سیدی» است. این سریال که در سال 1399 ساخته و انتشار یافت با حال و هوایی معمایی نکات طلایی زیادی را درباره مسائل اجتماعی بیان کرد و با بازی بازیگران مشهور کشور توانست بالاترین جایگاه را در میان سریال‌های نماوا به دست آورد.

 

خاتون

ژانر: درام، تاریخی، عاشقانه

نویسنده و کارگردان این سریال عاشقاه و تاریخی «تینا پاکروان» است. سریال خاتون از جمله بهترین سریال‌‌های ایرانی فیلیمو، نماوا، فیلم نت است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش شد و به علت بازیگران ماهر، موضوع جذاب و کشش داستان بسیار پرمخاطب شد. وقایع این داستان از اوایل شهریور 1320 آغاز می‌شود.

 

مهمونی

ژانر: تاک شو، کمدی

مهمونی یک مجموعه عروسکی است که مجری آن ایرج طهماسب است. نام او با مجموعه‌های کودکان عجین شده و برنامه‌هایش هم در میان کودکان و هم بزرگسالان محبوبیت زیادی دارد. در هر قسمت از برنامه مهمونی، یک مهمان نام آشنا حضور می‌یابد و مجری برنامه با او گفتگو می‌کند. در این بین عروسک‌هایی با شخصیت‌های مختلف نیز زیبایی برنامه را دوچندان می‌کنند.

 

بهترین سریال‌های ایرانی فیلم نت

سومین پلتفرمی که در میان مخاطبان محبوب است و به تازگی سریال‌های خوبی را به صورت اختصاصی پخش می‌کند شبکه نمایش خانگی فیلم نت است. برنامه‌های این پلتفرم از کیفیت خوبی برخوردارند و مجموعه غنی از محصولات فرهنگی را شامل می‌شوند. برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های آن لازم است اشتراک تهیه کنید. برای اینکه هزینه خرید اشتراک را کاهش دهید می‌‌توانید از کد تخفیف فیلم نت که در ادامه درباره‌اش بیشتر توضیح می‌دهیم استفاده کنید.

در ادامه به بررسی سریال‌هایی که در این پلتفرم به صورت اختصاصی پخش می‌شوند و در لیست بهترین سریال‌‌های ایرانی فیلیمو، نماوا، فیلم نت قرار دارند می‌پردازیم:

 

راز بقا

ژانر: کمدی، خانوادگی

کارگردان این سریال «سعید آقاخانی» و سال تولید آن 1400 است. در میان برنامه‌های اختصاصی فیلم نت جای یک کمدی خوب خالی بود که با راز بقا به بهترین نحو پر شد. داستان این سریال بسیار ساده و در فضایی ملموس است اما اتفاقات جذاب و حضور بازیگران توانا و کمدین این سریال را در میان بازدیدکنندگان بسیار محبوب کرده است.

شب آهنگی

شب آهنگی

ژانر: تاک شو، کمدی، خانوادگی

شب آهنگی نام تاک شویی است که مجری آن «حامد آهنگی» است و در هر قسمت یکی از افراد مشهور کشور (بازیگر، فوتبالیست، خواننده و… ) در آن حضور می‌یابند و گفتگو می‌کنند. بازی‌های مختلفی هم توسط مجری و مهمان برنامه انجام می‌شود که همین امر جذابیت این مصاحبه را افزایش می‌دهد.

 

شهرک کلیله و دمنه

ژانر: کمدی، اجتماعی، خانوادگی

این سریال عروسکی را «مرضیه برومند» کارگردانی کرده است و با توجه به قدمت او در ساخت مجموعه‌های عروسکی می‌توان حدس زد که کیفیت این سریال چقدر خوب است. آنچه در این مجموعه گفته می‌شود کنایات به مسائل روز و اجتماعی دارد و منحصرا برای کودکان نیست بلکه بزرگسالان هم از دیدن این مجموعه لذت می‌برند.

 

کلام آخر بهترین سریال‌های ایرانی

در این مقاله نگاهی جامع و کلی به بهترین سریال‌های ایرانی فیلیمو، نماوا، فیلم نت داشتیم و درباره هر کدام اطلاعاتی ارائه کردیم تا شما بتوانید از میان این سریال‌ها بهترین برنامه مطابق با سلیقه خود را بیابید. در صورتی که مشتاقید چند سریال را ببینید و هرکدام در یک پلتفرم مجزا قرار دارد نگران هزینه بالای خرید اشتراک نباشید. موپُن یک پلتفرم ارائه دهنده تخفیف است که می‌توانید در آن اعلان برنامه‌های مدنظرتان را روشن کنید و اولین نفری باشید که از تخفیف‌ها باخبر می‌شوید.

استفاده از کد تخفیف شبکه‌های نمایش خانگی باعث می‌شود این فرصت را داشته باشید که با کمترین هزینه هر سریال یا فیلمی را که دوست دارید از فیلیمو، نماوا یا فیلم نت به صورت آنلاین تماشا کنید. برای دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعات فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین ایران از مجله موپُن بازدید نمایید.

 

سؤالات متداول بهترین سریال‌های ایرانی

کدام یک از شبکه‌های نمایش خانگی بهتر است؟

هر سه پلتفرم محیط کاربری مناسب و محصولات فرهنگی متنوعی دارد. به غیر از سریال‌ها و فیلم‌های اختصاصی هر شبکه نمایش خانگی، تفاوت چندانی مابین فیلیمو، نماوا و فیلم نت دیده نمی‌شود.

بهترین سریال شبکه‌های نمایش خانگی کدام است؟

هر کدام از این سه شبکه دارای چند سریال بسیار محبوب هستند. شما می‌توانید با مطالعه توضیحات این سریال‌ها، برنامه محبوبتان را بیابید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *