0

اسنپ تلفنی

اسنپ تلفنی

همه ما اسنپ را به عنوان یک سرویس درخواست تاکسی به صورت اینترنتی می‌شناسیم. اگر چه این سرویس نقش به‌سزایی در عملکرد حمل‌و‌نقل عمومی داشته است، اما در بسیاری از مواقع همین اینترنتی بودن آن می‌تواند یک معضل باشد؛ زیرا برای بسیاری از افراد کار کردن با اینترنت (با وجود این که در قرن حاضر و عصر اینترنت به سر می‌بریم) همچنان سخت و غیرممکن است. بنابراین بخشی از افراد از استفاده از سرویس اسنپ عاجز خواهند بود.

از سویی دیگر حتما برای شما هم پیش آمده که به دلایلی در مکانی باشید که دسترسی به اینترنت برایتان مقدور نباشد. به طور مثال پوشش‌دهی اینترنت در منطقه‌ای که در آن حضور دارید بسیار ضعیف باشد یا بسته اینترنتی شما به پایان رسیده و نمی‌توانید به هر دلیل آن را تمدید نمایید. در این‌ مواقع نیز اینترنتی بودن سرویس اسنپ می‌تواند دردسرساز باشد.

تاکسی تلفنی

به دلایلی که در بالا گفته شد باید روشی وجود داشته باشد که بتوان درخواست تاکسی اسنپ را بدون اینترنت نیز ثبت کرد. برای این کار باید نحوه ثبت تلفنی درخواست تاکسی در اسنپ بدون اینترنت را بدانید. در واقع سرویس اسنپ تلفنی می‌تواند تمامی این مشکلات را حل کند زیرا قطعا دسترسی به تلفن برای همگان در دنیای امروزی کاری بسیار سادهتر از دسترسی به اینترنت خواهد بود. در ادامه قصد داریم در ارتباط با اسنپ تلفنی نکاتی را عنوان کنیم.

سرویس اسنپ تلفنی

در سالیان اخیر که اسنپ بسیار در میان مردم محبوب شد، به این فکر افتاد که بتواند خدمات تاکسی را به صورت اسنپ تلفنی نیز به کاربران ارائه نماید. از این رو شرایطی را ایجاد کرد تا از طریق آن افراد بتوانند به صورت تلفنی درخواست دریافت خدمات تاکسی خود را ثبت نمایند. برای این کار تنها کافیست با شماره مربوط به اسنپ تلفنی تماس بگیرید و پس ارائه اطلاعات مورد نیاز مجموعه، خدمات تاکسی اسنپ تلفنی را بسیار ساده دریافت نمایید.

سرویس اسنپ تلفنی امروزه در تمامی شهرهای تحت پوشش اسنپ فعال است و شما در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید برای درخواست اسنپ تلفنی تهران، درخواست اسنپ تلفنی اصفهان و دیگر شهرها به سادگی اقدام نمایید. ضمن این که به‌تازگی امکان گرفتن اسنپ تلفنی برای سفرهای بین شهری نیز فراهم شده است. این ویژگی نیز به نوبه خود در جهت افزایش تعداد کاربران، بسیار کمک‌کننده خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که شما برای دریافت خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ می‌توانید از انواع کد تخفیف اسنپ استفاده نمایید؛ اما این امکان در درخواست سرویس اسنپ تلفنی برای شما فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ 

چگونه بدون اینترنت درخواست تاکسی اسنپ را ثبت کنیم؟

اکنون که با اسنپ تلفنی و مزایای آن آشنا شدید، ممکن است برای شما سوال پیش آید که درخواست اسنپ با تلفن به چه شکل انجام خواهد شد؟ این مسیر بسیار ساده است. برای این کار نیاز است تا در ابتدا به شماره اسنپ تلفنی دسترسی داشته باشید. با توجه به اطلاعات درج شده در سایت اسنپ، شما می‌توانید با شماره‌گیری 1551 به سیستم اسنپ تلفنی متصل شوید. کارشناسان اسنپ پاسخگوی شما خواهند بود و همگی با حوصله و دقت شما را در ثبت درخواست تاکسی اسنپ یاری خواهند کرد.

شماره اسنپ تلفنی

البته باید در نظر داشته باشید که کارشناسان برای درخواست اسنپ تلفنی، اطلاعاتی نظیر آدرس مبدأ و مقصد را از شما دریافت خواهند کرد. در ارائه این آدرس‌ها بهتر است دقت بسیار به خرج دهید تا رانندگان بتوانند راحت و سریع به محل برسند. فقط ممکن است مدت زمان رسیدن رانندگان اسنپ تلفنی به مبدأ شما کمی زمان ببرد که البته این زمان تقریبی توسط کارشناسان به شما اعلام خواهد شد. اطلاعات و تمامی موارد لازم در ارتباط با راننده و ماشین مورد نظر نیز از طریق کارشناسان به شما ارائه می‌شود تا با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید از این سرویس استفاده نمایید.

تفاوت درخواست تلفنی اسنپ با درخواست اینترنتی اسنپ چیست؟

با وجود این که درخواست تلفنی تاکسی اسنپ و درخواست آنلاین آن هر دو از یک مجموعه است اما به طبع این دو روش تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

تفاوت اول در زمان ثبت اطلاعات است. شما برای درخواست اینترنتی اسنپ زمان بسیار کمی را صرف ارائه آدرس مبدأ و مقصد در اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن اسنپ می‌نمایید. به ویژه اگر مسیر شما مشخص باشد (یا حتی تکراری)، معمولا می‌توانید آن را در فضای اپلیکیشن یا سایت ذخیره کنید تا بتوانید در مواقع لزوم از این مکان‌های منتخب استفاده نمایید. بنابراین پروسه درخواست تاکسی آنلاین اسنپ از اپلیکیشن یا سایت آن، شاید چند ثانیه بیشتر وقت شما را نگیرد. اما برای درخواست اسنپ تلفنی نیاز است تا اطلاعات دقیق و کامل توسط شما به کارشناس ارائه شود و سپس کارشناس اطلاعات را به راننده اسنپ تلفنی ارائه دهد. در واقع حضور یک کارشناس به عنوان واسطه در این میان سبب می‌شود تا زمان این پروسه کمی طولانی‌تر گردد.

اپلیکیشن اسنپ

از دیگر تفاوت‌های درخواست تلفنی اسنپ با درخواست به صورت اینترنتی باید به در میزان دسترس بودن هر یک از این روش‌ها اشاره کرد. در نقطه کورترین نقاطی که اینترنت پوشش‌‍دهی ندارد شما با دسترسی به یک خط تلفن ثابت می‌توانید از خدمات سرویس اسنپ تلفنی استفاده نمایید. در حالی که در چنین شرایطی درخواست تاکسی از طریق اپلیکیشن یا سایت امکان‌پذیر نیست.

تفاوت بعدی اسنپ تلفنی با سرویس اینترنتی این است که شما می‌توانید در شیوه درخواست اینترنتی اسنپ مسیری که راننده به سوی شما طی می‌نماید را خیلی ساده و به صورت لحظه‌ای در فضای اپلیکیشن مشاهده کنید. یا حتی می‌توانید لوکیشن (موقعیت مکانی) خود را به صورت زنده با راننده به اشتراک بگذارید. قاعدتا چنین امکاناتی در درخواست اسنپ تلفنی برای شما وجود ندارد.

از سویی دیگر زمان رسیدن راننده در درخواست اسنپ به صورت اینترنتی از درخواست اسنپ تلفنی سریع‌تر خواهد بود؛ زیرا شما برای درخواست اسنپ به صورت اینترنتی تماما از ابتدا و به صورت مستقیم با راننده در ارتباط هستید. اما برای درخواست اسنپ تلفنی در ابتدا باید با واسطه یا همان کارشناس اسنپ تلفنی ارتباط برقرار کنید تا بتوانید اطلاعات راننده را دریافت نمایید.

تماس با راننده اسنپ

در مجموعه اگر بخواهیم این دو روش دریافت سرویس تاکسی اسنپ با یکدیگر مقایسه کنیم، هر کدام مزایا و معایبی دارند و استفاده از هرکدام به شرایط کاربر بستگی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *