0

بررسی ابعاد مختلف تجربه خرید از اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس موپن

امروزه در تمامی جوامع اکثر کارها به‌صورت آنلاین انجام می‌پذیرد. انواع خریدهای روزانه به‌صورت اینترنتی قابلیت انجام دارند. از سویی دیگر بسیاری از کارهای بزرگ نیز به کمک اینترنت و به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. اما در سالیان اخیر به‌دلیل همه‌گیری کرونا و افزایش ترافیک در شهرهای بزرگ، تمایل افراد برای خرید آنلاین بیش از پیش افزایش داشته است. زیرا شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه اتلاف وقت و به‌سادگی هر کجا که هستید خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید و مواردی که مورد نیازتان هست در اسرع وقت در دسترس خود داشته باشید.

در واقع خرید مایحتاج روزانه به‌صورت آنلاین بسیار در وقت شما صرفه‌جویی می‌نماید. از سویی دیگر مواقعی که عجله دارید تا وسایلی را در دسترس داشته باشید، این شکل از خرید بسیار کمک‌کننده است. از این رو تمایل افراد برای خرید آنلاین مایحتاج روزانه، رو به افزایش می‌باشد.

خرید از اسنپ اکسپرس

در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی اقدام به ارائه فروشگاه‌های اینترنتی یا سایت‌هایی کرده‌اند که از طریق این سایت‌ها شما می‌توانید به‌سادگی خریدهای خود را انجام دهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید موفق‌ترین این مجموعه‌ها تا به امروز اسنپ بوده است. اسنپ را با ارائه خدمات تاکسی اینترنتی می‌شناسیم. اما اخیرا اسنپ پیشرفت چشمگیری از تمامی جهات داشته است. در واقع اسنپ با ارائه سرویس‌های متنوع برای رفاه حال کاربران خود بسیار تلاش کرده است. شاید باورتان نشود که شما می‌توانید از طریق یکی از سرویس‌های اسنپ به نام اسنپ دکتر، مشاوره آنلاین پزشکی هم بگیرید. اگر دوست دارید در مورد سرویس اسنپ دکتر بیشتر بخوانید، وبلاگ معرفی اسنپ دکتر در موپُن را مطالعه کنید.

یکی از سرویس‌های پرطرفدار و مهم اسنپ، سرویس اسنپ اکسپرس می‌باشد. در واقع این سرویس قابلیت یک سوپرمارکت آنلاین را دارد. اما وسعت و کیفیت این مجموعه در حد بسیار بالایی می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کلی اسنپ اکسپرس، این سرویس ویژه اسنپ و در واقع بررسی ابعاد مختلف تجربه خرید از اسنپ اکسپرس بپردازیم. این عملکرد سبب می‌شود تا شما نیز به‌خوبی با این سرویس ویژه آشنا شوید تا بتوانید در مواقع ضروری از طریق این مجموعه نیازهای خود را برطرف نمایید؛ با ما همراه باشید.

معرفی مختصر اسنپ اکسپرس

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، اسنپ اکسپرس یکی از سرویس‌های مجموعه بزرگ اسنپ می‌باشد. سرویس اکسپرس اسنپ فود، در سال 1397 با هدف ایجاد یک شبکه گسترده ارسال محصولات به مشتریان راه اندازی شد. اکنون این سرویس، بزرگ‌ترین ناوگان پیک ارسال در کشور است که در بیش از 10 شهر بزرگ ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید از طریق اسنپ اکسپرس انواع محصولات سوپرمارکتی را سفارش داده و به‌سادگی در دسترس خود داشته باشید. شعار اصلی اسنپ اکسپرس این است که محصولات را زیر 30 دقیقه به‌دست شما می‌رساند.

از این رو سرویس‌ اسنپ اکسپرس در میان کاربران این مجموعه بسیار محبوب واقع شده است. اسنپ اکسپرس این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا علاوه بر خرید از سوپرمارکت‌های محلی در صورت لزوم بتوانید از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای نظیر هایپرمارکت‌ها نیز خرید نمایید. همین امر سبب صرفه‌جویی در وقت و زمان شما خواهد شد. به‌خصوص در این اوضاع پرترافیک و آلوده شهرهای بزرگ؛ اینکه بخواهید برای دسترسی به محصولی خاص حتی ساعتی را در ترافیک بگذرانید، اصلا جالب نخواهد بود. پس خوب است که می‌توان با یک سرویس آنلاین مانند اسنپ اکسپرس به‌‌سادگی خریدهای سوپرمارکتی را سفارش داد و در اسرع وقت تحویل گرفت.

رضایت کاربر اسنپ اکسپرس

حتی به‌سادگی می‌توانید محصول مورد نظر خود را در سیستم سرچ کرده و نزدیک‌ترین فروشگاهی که فروشنده آن می‌باشد را بیابید. چه چیزی از این بهتر که با یک کلیک محصولات نایاب را در دسترس خود داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، حتی می‌توانید قیمت محصولات از برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و محصول مناسب خود را توسط نزدیک‌ترین فروشگاه ارائه‌دهنده آن انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که تمامی این روند در این حین که شما بر روی کاناپه منزل در حال استراحت هستید، رخ می‌دهد. زیرا کافیست به اینترنت وصل باشید و وارد اسنپ اکسپرس شوید. حتی ممکن است در محل کار خود مشغول کار باشید و بتوانید سفارشاتتان را ثبت نمایید.

از طرفی تنوع بسیار بالای محصولات در اسنپ اکسپرس دغدغه‌ی شما برای یافتن محصول مورد نظر را برطرف می‌نماید. به عبارتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اسنپ اکسپرس یافت می‌شود؛ پس مطمئن باشید با خرید از اسنپ اکسپرس دست خالی نمی‌مانید. چه بهتر که کد تخفیف اسنپ مارکت یا کد تخفیف اسنپ اکسپرس را نیز داشته باشید. زیرا می‌توانید هر چه نیاز دارید را با مناسب‌ترین قیمت ممکن تهیه بفرمایید. استفاده از تخفیفات عالی اسنپ اکسپرس با کد تخفیف اسنپ اکسپرس میسر خواهد بود.

از سوی دیگر وقتی شما به‌صورت غیرحضوری و از داخل منزل خرید می‌کنید، درصد احتمال خرید هیجانی کمتر خواهد شد. در نتیجه از این جهت نیز برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت. زیرا تمامی جوانب را به‌خوبی می‌سنجید و صد‌در‌صد به دنبال محصول مورد نیاز خود در میان فروشگاه‌های موجود می‌گردید.

فروشگاه اسنپ اکسپرس

از تمام این محاسن که بگذریم، اسنپ اکسپرس با تخفیفات هیجان‌انگیز خود که به تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس شناخته می‌شود، لذت یک خرید خوب را برای شما فراهم می‌آورد. در این اوضاع سخت اجتماعی و اقتصادی داشتن یک خرید با کد تخفیف اسنپ اکسپرس بسیار به‌صرفه و لذت‌بخش خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و فهمیدن این‌که تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس چیست؟ می‌توانید وبلاگ موپُن در مورد این تخفیف را مطالعه بفرمایید. در ادامه به بررسی ابعاد مختلف تجربه خرید از اسنپ اکسپرس می‌پردازیم تا شما نیز با امکانات این مجموعه به‌خوبی آشنا شوید.

نحوه ارسال محصولات در اسنپ اکسپرس

نحوه ارسال محصولات از طریق اسنپ اکسپرس به‌صورت پیک می‌باشد. اسنپ اکسپرس در زمانی کمتر از 20 دقیقه محصولات مورد نظرتان را به شما تحویل خواهد داد. در واقع ارسال محصولات در اسنپ اکسپرس دارای چند ویژگی کلی می‌باشد که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

  • تحویل سریع: بیشتر اوقات، محصولات در کمتر از 20 دقیقه بعد از تحویل به پیک اکسپرس، به‌‌دست مشتریان می‌رسد. سریعترین زمان ممکن.
  • مشاهده موقعیت مکانی پیک: از زمان تحویل سفارش به پیک اسنپ اکسپرس، مشتریان می‌توانند مکان دقیق و زمان تقریبی رسیدن سفارش را مشاهده کنند؛ همچنین مشتریان قادرند در صورت لزوم با پیک تماس بگیرند. گاهی برای بررسی آدرس یا کمک به پیدا کردن آدرس‌های سخت، این گزینه مورد نیاز است.

سرویس اسنپ اکسپرس، افتخار همراهی با بیش از چند هزار سفیر را دارد که همگی در راستای بالاتر بردن کیفیت سرویس‌دهی اسنپ اکسپرس، تلاش می‌کنند.

رضایت مشتریان اسنپ اکسپرس

امتیاز ارسال محصولات اسنپ اکسپرس : 5 از 5

بررسی بستهبندی محصولات در اسنپ اکسپرس

شاید اسنپ اکسپرس بهترین مجموعه در زمینه ارسال محصولات به دست مشتری باشد. اما در امر بسته‌بندی کاملا معمولی عمل کرده است. البته این موضوع اصلا ایراد این مجموعه محصوب نمی‌شود. اما در مقایسه با سوپرمارکت‌های آنلاین دیگر نظیر دیجی کالا، اسنپ اکسپرس کمی در امر بسته‌بندی معمولی می‌باشد. محصولات در کیسه‌های خرید پلاستیکی معمولی خدمت مشتریان ارسال می‌شوند. البته این امر کاملا طبیعی است. زیرا طرف قرارداد و ارسال‌کننده کالاها، همان سوپرمارکت‌‌های محلی یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌باشند که همگی در خریدهای حضوری نیز تمامی محصولات خود را در همین کیسه‌های پلاستیکی خرید به مشتریان ارائه می‌نمایند. از این رو چون محصولات سریع و به‌موقع به دست مشتری می‌رسد، شاید بتوان از این بسته‌بندی نه‌چندان خاص و ویژه صرف نظر نمود.

امتیاز بستهبندی محصولات در اسنپ اکسپرس 3 از 5

نحوه برخورد پیک اسنپ اکسپرس

باید در نظر داشته باشید که اسنپ برای گزینش رانندگان خود چه برای مجموعه تاکسی‌های اینترنتی و چه برای بخش ارسال محصولات، گزینش‌های سختی را در نظر می‌گیرد. از سوی دیگر با امتیازدهی کاربران به رانندگان و پیک‌های اسنپ، بسیاری از این افراد مورد بررسی مستقیم اسنپ قرار می‌گیرند. پس خیالتان از بابت نحوه برخورد پیک اسنپ اکسپرس راحت باشد.

ارسال اسنپ اکسپرس به سراسر ایران

وقتی به نظرات کاربران در زمینه برخورد پیک اسنپ اکسپرس مراجعه می‌نمایید، کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از برخورد این افراد شریف ناراضی باشند. به‌طور معمول این افراد بسیار خوش‌برخورد، بااخلاق و مودب هستند. با رساندن سریع سفارش به دست مشتری نیز این حس خوب را بیش از پیش افزایش می‌دهند. از این رو می‌توان نحوه برخورد پیک اسنپ اکسپرس را در حد عالی ارزیابی نمود.

رضایت مشتریان اسنپ اکسپرس

امتیاز نحوه برخورد پیک اسنپ اکسپرس 5 از 5

خدمات پس از فروش اسنپ اکسپرس

قطعا وقتی حرف از کالای سوپرمارکتی به‌میان می‌آید، خدمات پس از فروش تا حدودی بی‌معنی می‌شود. زیرا به دلیل امور بهداشتی عملا پس گرفتن بسیاری از سفارش‌ها یا تعویض آن‌ها ممکن نیست. اما نگران نباشید زیرا اسنپ اکسپرس همواره به پشتیبانی خود ادامه می‌دهد. شما پس از خرید خود نیز می‌توانید مشکلات و موضوعات احتمالی را با مجموعه اسنپ اکسپرس درمیان بگذارید و پاسخ خود را دریافت نمایید. کاربران می‌توانند برای پیگیری سفارش‌های سوپرمارکتی خود با پشتیبانی اسنپ اکسپرس با شماره تماس 96612777 تماس بگیرند. به همین سادگی با یک تلفن ساده می‌توانید با پشتیبانی مجموعه اسنپ اکسپرس تماس حاصل کنید و بتوانید برای مشکلات احتمالی رخ داده چاره‌ای بیابید.

رضایت کاربر اسنپ اکسپرس

پاسخگویی پشتیبانی اسنپ اکسپرس نیز سریع می‌باشد.

امتیاز خدمات پس از فروش اسنپ اکسپرس 5 از 5

کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان اسنپ اکسپرس

هر مجموعه‌ برای این‌که بتواند مشتریان خود را راضی نگاه دارد، نیاز دارد تا خدمات پشتیبانی را به‌صورت بسیار عالی عرضه نماید. زیرا بسیاری از مشتریان حین خرید یا پس از آن به پشتیبانی مجموعه‌ نیاز پیدا می‌کنند. از این رو لازم است تا کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبان‌های هر مجموعه در حد عالی باشد.

رضایت کاربران از پشتیبانی اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مجموعه نیز روی کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان خود بسیار دقت و تمرکز به خرج داده است، تا به بهترین شکل ممکن این مسیر برای مشتریان و کاربران اجرا شود. از این رو می‌توان کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان اسنپ اکسپرس را در حد بسیار خوب در نظر گرفت. زیرا هم سرعت پاسخگویی پشتیبانان بسیار بالاست، هم به‌سرعت به مشکلات و مسائل احتمالی پیش آمده رسیدگی می‌نمایند. این در حالی است که بسیاری از مجموعه‌ها برای پشتیبانی چنین شرایطی را فراهم ننموده‌اند و مشتری در بسیاری از مواقع سرگردان و گیج خواهد شد. اما اسنپ اکسپرس تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتریانش از او رضایت کامل داشته باشند.

رضایت کاربر از پشتیبانی اسنپ اکسپرس

امتیاز کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان اسنپ اکسپرس 4 از 5

کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وب‌سایت برای ثبت سفارش

برای راحتی حال کاربران و مشتریان، کیفیت کارکرد هر اپلیکیشن و وب‌سایت، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. زیرا لازم است که کاربری سایت و اپلیکیشن ساده و مناسب باشد تا هر شخصی با هر سطح سواد کامپیوتری، بتواند از امکانات این مجموعه استفاده نماید.

در مورد اسنپ اکسپرس نیز اوضاع به همین شکل پیش می‌رود. اپلیکیشن و وب‌سایت اسنپ اکسپرس بسیار ساده و در دسترس هستند. تمامی کاربران با هر نوع سیستم‌عامل، می‌توانند این مجموعه را در دسترس خود داشته باشند و از امکانات بی‌شمار آن بهره‌مند شوند. کافیست نام اسنپ اکسپرس را در گوگل سرچ کنید. خواهید دید که انواع راه‌های دسترسی به این مجموعه برای شما نمایان خواهد شد. از لحاظ کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وب‌سایت برای ثبت سفارش نیز اسنپ اکسپرس بسیار خوب عمل کرده است. زیرا این پروسه تنها نیاز به وارد کردن شماره همراه شما دارد. پس از آن به تمامی امکانات اسنپ اکسپرس دسترسی خواهید داشت. پروسه ثبت سفارش نیز در حدی ساده است که هر کسی با هر سطح سواد کامپیوتری می‌تواند این روند را تکمیل کرده و سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرد.

اپلیکیشن اسنپ اکسپرس

شاید برایتان جالب باشد بدانید که فضای کاربری اپلیکیشن و سایت اسنپ اکسپرس در عین سادگی بسیار جذاب طراحی شده و شما در صفحه اصلی آن به انواعی از کد تخفیف اسنپ اکسپرس و تخفیفات هیجان انگیز این مجموعه دسترسی دارید. تمامی کالاها را نیز به تفکیک دسته‌بندی می‌توانید ببینید و تهیه نمایید.

امتیاز کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وب‌سایت اسنپ اکسپرس برای ثبت سفارش 5 از 5

مجوزها و تأییدیههای اسنپ اکسپرس

قطعا هر مجموعه برای آغاز به کار و تثبیت در بازارهای مالی نیاز دارد تا مجوزها و تأییدیه‌هایی را دریافت نماید. قاعدتا در مورد مجموعه‌ای مانند اسنپ اکسپرس، که با غذا و خوراکی سر و کار دارد، این امر از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. زیرا مواد خوراکی دارای تاریخ انقضا مشخص و شرایط خاص نگهداری می‌باشند. از این رو بسیار مهم است که چگونه و چطور نگهداری و ارسال می‌شوند.

از این جهت نیاز است تا اسنپ اکسپرس تمامی مجوزها و تأییدیه‌های لازم را از سازمان غذا و دارو، سازمان بهداشت، اینماد و… دریافت نماید تا بتواند به‌صورت آنلاین به ارائه خدمات در زمینه فروش محصولات سوپرمارکتی بپردازد. از این جهت نیز خوب است که خیالتان آسوده باشد. زیرا اسنپ اکسپرس به همه‌ی جوانب فکر کرده است و تمامی مجوزها و تأییدیه‌های لازم را تهیه نموده است.

امتیاز مجوزها و تأییدیههای اسنپ اکسپرس 5 از 5

تخفیفهای ثبت سفارش اسنپ اکسپرس

شاید بتوان سرویس اسنپ اکسپرس را یکی از پرتخفیف‌ترین مجموعه‌ها نام برد. در واقع کدهای تخفیف هستند که مشتری را نسبت به هر مجموعه‌ای وفادار و مشتاق نگاه می‌دارند. از این رو لازم است هر مجموعه‌ای برای مشتریان خود تخفیفاتی ویژه در نظر بگیرد.

اسنپ اکسپرس با ارائه تخفیف نارنجی یک کار بسیار موثر در این زمینه انجام داده است. در واقع مجموعه اسنپ اکسپرس با ارائه تخفیفات نارنجی بسیاری از محصولات را با قیمت‌هایی بسیار ویژه و عالی خدمت کاربران خود ارائه می‌نماید. البته باید در نظر داشته باشید که مدت زمان استفاده از تخفیفات نارنجی اسنپ اکسپرس کوتاه و محدود می‌باشد. از این جهت نیاز است تا دقت داشته باشید تا مهلت استفاده از این تخفیفات به پایان نرسد. برای مطالعه بیشتر در مورد تخفیف‌های نارنجی اسنپ اکسپرس وبلاگ موپُن را مطالعه بفرمایید.

تجربه خرید کاربران اسنپ اکسپرس

از سوی دیگر اسنپ اکسپرس با ارائه انواعی از کد تخفیف اسنپ اکسپرس، این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌نماید تا بتوانند محصولات متنوعی را با تخفیفات بسیار ویژه تهیه نمایند و از خرید خود نهایت لذت را ببرند. شاید برای شما جالب باشد بدانید که انواع متنوعی از کد تخفیف اسنپ اکسپرس وجود دارند. مانند کد تخفیف اسنپ اکسپرس ویژه اولین خرید، کد تخفیف اسنپ اکسپرس ویژه خرید غیر اول، کد تخفیف اسنپ اکسپرس ویژه محصولات لبنی، کد تخفیف اسنپ اکسپرس ویژه محصولات بهداشتی و… همگی انواعی از کد تخفیف اسنپ اکسپرس می‌باشند که شما می‌توانید به‌سادگی تمامی این‌ کدها را از طریق سایت موپُن دریافت کرده و در مواقع لزوم استفاده کنید و یک خرید عالی همراه با تخفیفات ویژه و استثنایی داشته باشید. برای اطلاع از نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس کلیک کنید.

رضایت کاربران از تخفیف‌های اسنپ اکسپرس

امتیاز تخفیفهای ثبت سفارش اسنپ اکسپرس 5 از 5

فعالیتهای مسئولیت اجتماعی اسنپ اکسپرس

در ابتدا بهتر است بدانیم، اصلا شرکت‌های ایرانی چقدر با مسئولیت اجتماعی خود آشنا هستند؟ شاید اگر کمی به این سوال فکر کنیم چند مورد از شرکت‌های نام‌آشنا به ذهن‌مان برسد؛ اما در سال‌های اخیر شرکت‌های فناوری‌محور ایرانی که البته هنوز هم عده‌ای از آن‌ها تحت عنوان استارتاپ یاد می‌کنند، در این حوزه قدم‌های سریع‌تر و البته بلند‌تری برداشته‌اند.

استارتاپ‌ها به‌خوبی نشان داده‌اند که درک قابل قبولی از CSR دارند و ایده‌های متفاوت‌شان، اقدامات آن‌ها را از شرکت‌های سنتی‌تر متمایز می‌کند. البته شاید این انتقاد به‌درستی وارد باشد که CSR این روزها به ابزاری برای بخش بازاریابی تبدیل شده اما حتی اگر اینطور باشد، چه اشکالی دارد اگر ایده‌های جدیدی مطرح شوند، بازاریابی از آن‌ها استفاده کند و البته جامعه هم از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی یک شرکت بزرگ منتفع شود.

بهتر است ابتدا پاسخ دقیقی به اینکه «مسئولیت اجتماعی چیست» بدهیم. تعاریف زیادی از این عبارت شنیده می‌شود اما تعریف کامل و نه‌‌چندان پیچیده از آن را می‌توان چنین دانست: «مسئولیت‌پذیری اجتماعی یک مسیر برای سهام‌داران و سرمایه‌‌گذاران و به‌طور کلی تولیدکنندگان ارزش افزوده است و این مسیر با هدف خاص و مثبتی در زندگی رقم می‌خورد. مسئولیت‌پذیری اجتماعی با هدف بهبود رفاه جامعه، وضعیت محیط زیست و موارد مشابه دیگر همراه است.» با اینکه برخی اقتصاددانان اعتقاد دارند که مسئولیت‌ اجتماعی صرفا برای اشخاص حقیقی امکان‌پذیر است اما شرکت‌های گوناگونی در دنیا علیه این نظریه اقدام کردند و توانستند عکس آن را ثابت کنند.

در بین شرکت‌های فناوری‌محور ایرانی، شرکتی که از ابتدای سال نامش با مسئولیت اجتماعی گره خورد، اسنپ است. درواقع اسنپ زمانی که کرونا به ایران رسید، به‌‌درستی پروژه‌های مسئولیت اجتماعی خود را افزایش داد تا تاثیر قابل توجهی در زندگی رانندگان و ذی‌نفعانش داشته باشد.

با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، دغدغه معیشت و مشکلات اقتصادی برای خانواده‌های نیازمند بیشتر از قبل شد و بحران کرونا زندگی‌شان را از مدار خارج کرد. در این میان «اسنپ»، «کاله» و «هلال احمر» به‌واسطه مسئولیت اجتماعی خود، طرحی به نام «به هم دلگرمیم» را راه‌اندازی کردند.

طرح به هم دلگرمیم با ارسال بسته‌های حاوی انواع محصولات لبنی و پروتئینی انجام شد و این 3 شرکت توانستند به سهم خود باری از دوش خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا بردارند.

این طرح از روز شنبه 21 تیر ماه آغاز شد و برای شروع 1 هزار بسته برای ارسال به خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در نظر گرفته شد. بعد از آن طبق فراخوان شرکت اسنپ در شبکه اجتماعی توییتر، قرار شد به‌ازای ریتوییت هر نفر، یک بسته اضافه‌تر به دست خانواده‌هایی که معیشت‌شان تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته برسد. با مشارکت و همراهی کاربران توییتری، 1 هزار و 83 بسته دیگر به این حرکت جمعی اضافه شد. با این حساب باید گفت در نهایت 2 هزار و 83 بسته‌ به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان‌های تهران، قم، مازندران و خوزستان رسید.

همکاری اسنپ با دیگر استارتاپ‌ها نیز از جمله اقدامات این گروه در دوران کرونا بوده و به‌تازگی نیز در همکاری با پلتفرم دیوار در کمپین اهدای گوشی و تبلت به دانش آموزان نیازمند مشارکت پیدا کرده و تسهیل ارسال تبلت‌های اهدایی را بر عهده گرفته‌ است.

امتیاز فعالیتهای مسئولیت اجتماعی اسنپ اکسپرس 4 از 5

میزان و کیفیت فعالیت در شبکههای اجتماعی اسنپ اکسپرس

یکی از راه‌های ویژه و مهم برای اینکه هر مجموعه بتواند با کاربران و مشتریان خود به‌خوبی در ارتباط باشد، عضویت در شبکه‌های اجتماعی است. البته که لازم است استمرار فعالیت در این مجموعه‌ها نیز به‌خوبی رعایت شود. از این رو یک نیاز اصلی برای ارتباط با مشتریان عضویت در شبکه‌های اجتماعی است. در واقع امروزه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی توسط شرکت‌های مطرح یک ضرورت به حساب می‌آید.

اسنپ اکسپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع مجموعه اسنپ همیشه در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده است. اسنپ اکسپرس نیز به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت بزرگ به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد. البته بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که فعالیت این مجموعه به اندازه خودش در شبکه‌های اجتماعی مناسب می‌باشد. اما آن‌طور که لازمه فعالیت یک استارت آپ می‌باشد، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت مستمر ندارد.

نظرات مشتریان اسنپ اکسپرس

از این رو شاید بتوان کمی به اسنپ اکسپرس خرده گرفت. زیرا در این امر نتوانسته است آن‌طور که نیاز است رضایت مخاطب را جلب نماید. در صورتی که همان‌گونه که پیش‌تر خدمت شما عرض کردیم، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، این روزها به یک امر ضروری تبدیل شده است. به‌همین علت نیاز است تا توجه ویژه‌ای به این بخش شود. اما شاید بتوان گفت که اسنپ اکسپرس در این امر کمی سهل انگاری نموده است.

تجربه خرید کاربران از اسنپ اکسپرس

امتیاز میزان و کیفیت فعالیت در شبکههای اجتماعی اسنپ اکسپرس 3 از 5

حال که نسبتا با تمام ویژگی‌های اسنپ اکسپرس و شرایط کار کردن با اپلیکیشن و خرید از این مجموعه آشنا شدیم، نیاز است تا یک نگاه اجمالی به این پلتفرم پرکاربرد بیندازیم. اسنپ اکسپرس در مجموع توانسته است که تا حد بسیار زیادی رضایت مخاطبان را جلب نماید. شاید چند ایراد کوچک و جزئی داشته باشد، اما در مجموع بسیار سرویس خوب و پرکاربردی است. در واقع اسنپ اکسپرس حلال یکی از مشکلات شایع در جامعه می‌باشد. حتی می‌توان گفت که چنین سرویس‌هایی می‌توانند به کاهش ترافیک شهری نیز کمک کنند. زیرا افراد، دیگر برای خریدهای ساده راهی خیابان‌ها نمی‌شوند و ترافیک ایجاد نمی‌کنند. از سویی دیگر به آرامش زندگی افراد نیز می‌افزاید. زیرا در شرایطی که هر فرد عجله دارد و باید به مواد خوراکی یا سوپرمارکتی خاصی در زمان کوتاهی دسترسی داشته باشد، اسنپ اکسپرس به فریاد او می‌رسد و تمامی کالاهای مورد نیاز فرد را در اسرع وقت به دست او می‌رساند.

ضمن اینکه اسنپ اکسپرس با ارائه تنوع بی‌نظیری از کالاهای سوپرمارکتی دست هر کسی را برای خرید بسیار باز می‌گذارد. در نظر داشته باشید که اسنپ اکسپرس با ارائه انواع کد تخفیف اسنپ اکسپرس لذت خرید را برای کاربران خود صد چندان می‌نماید. تصور کنید که کالاهای مورد نیاز خود را بتوانید با تخفیفات عالی و استثنایی با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. چه لذتی می‌تواند از این بالاتر باشد که مایحتاج روزانه خود را با قیمت‌های باورنکردنی تهیه نمایید. هم در وقتتان صرفه‌جویی کرده‌اید و هم پول‌های خود را پس انداز کرده‌اید.

در واقع اسنپ اکسپرس یک سرویس قابل اطمینان می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا در بهترین شرایط و در سریع‌ترین بازه زمانی ممکن، به محصولات مورد نظر خود دست یابید. البته که با پشتیبانی مناسب و به‌موقع نیز در این مسیر همواره، همراه مشتریان خود می‌باشد و در ارتباط با موضوع‌های مطرح‌شده و مشکلات احتمالی آن‌ها را یاری و راهنمایی می‌نمایند.

در ادامه قصد داریم با ارائه یک جدول ویژگی‌های اسنپ اکسپرس را بررسی کرده و امتیازات این مجموعه را با یکدیگر مفایسه نماییم. در واقع این جدول یک شمای کلی از امکانات و ویژگی‌های این مجموعه برای ما فراهم می‌کند تا پس از بررسی آن بتوانیم با خیال آسوده اسنپ اکسپرس را برای خرید انتخاب نماییم.

ویژگیهای مجموعه اسنپ اکسپرس امتیاز
نحوه ارسال محصولات در اسنپ اکسپرس 5
بررسی بسته‌بندی مرسولات اسنپ اکسپرس 3
نحوه برخورد پیک اسنپ اکسپرس 5
خدمات پس از فروش اسنپ اکسپرس 5
کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان اسنپ اکسپرس 4
کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وب‌سایت برای ثبت سفارش 5
مجوزها و تأییدیه‌های اسنپ اکسپرس 5
تخفیف‌های ثبت سفارش اسنپ اکسپرس 5
فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ اکسپرس 4
میزان و کیفیت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اسنپ اکسپرس 3
جمع کل 44
میانگین امتیازات اسنپ اکسپرس 4.4

با توجه به این جدول می‌توان گفت که اسنپ اکسپرس امتیازی بسیار مناسب در حد بسیار بالا در میان رقبای خود دارد. از این رو می‌توان این مجموعه را به عنوان یک مجموعه برتر معرفی نمود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *