0

خرید اعتباری دیجی کالا

خرید اعتباری

آیا می‌دانید سرویس خرید اعتباری دیجی کالا چیست؟ تا به ‌حال  را تجربه کرده‌اید؟ آیا می‌دانستید خرید اعتباری با خرید قسطی متفاوت است؟ در این مقاله قصد داریم با هم با خرید اعتباری دیجی کالا و سرویس آن آشنا شویم و آن را به‌طور کامل بررسی نماییم.

فرض کنید موقعیتی برای شما پیش آمده است که به محصولی نیاز فوری دارید. به‌طور مثال در دسته‌بندی‌های دیجی کالا لوازم خانگی مد نظر شما است؛ تا ماه بعد پول شما برای خرید این محصول تکمیل نمی‌شود و به آن وسیله نیز احتیاج حتمی دارید. در این شرایط شما نه می‌توانید به‌صورت نقد پرداخت کنید و نه به‌علت شرایط خرید قسطی مانند داشتن سفته الکترونیک یا چک صیادی، وام و موارد دیگر از این امکان بهره‌مند نیستید. این‌جا نقطه‌ای است که خرید اعتباری دیجی کالا به کار می‌آید. البته توجه داشته باشید که این سرویس از سرویس امکان خرید اقساطی از دیجی کالا متفاوت است و بازپرداخت آن یک‌جا (نه به‌صورت قسطی) خواهد بود. در این سرویس شما تا یک سقف مشخص می‌توانید کالای مورد نظر خود را از طریق این روش خریداری کنید و ابتدای ماه بعد بدون افزایش بهره، آن مبلغ را بازگردانید.

در ادامه بیشتر با این سرویس خرید اعتباری دیجی کالا آشنا می‌شویم.

سرویس خرید اعتباری دیجی‌ کالا چیست؟

سرویس خرید اعتباری دیجی کالا، بر اساس سیستم BNPL یا الان بخر، بعداً پرداخت کن فعالیت می‌کند. دیجی کالا با کمک شرکت پرداخت اعتباری دیجی‌ پی این امکان را فراهم کرده است. سیستم خرید اعتباری دیجی کالا این‌گونه عمل می‌کند که شما پس از دریافت اعتبار از سامانه دیجی پی، می‌توانید بدون ضامن اعتباری یا چک و سفته، محصول مورد نظر خود را تا سقف تعیین‌شده خریداری کنید و ماه بعد این مبلغ را پرداخت نمایید. این روش مزایای بسیاری از جمله خرید آسان و سریع به‌علت عدم نیاز به ضامن، چک و سفته، پرداخت آسان (به این خاطر که یک ماه بعد از خرید می‌توانید آن مبلغ را پرداخت نمایید)، برنامه‌ریزی مالی (که باعث می‌شود بودجه خود را بهتر مدیریت کنید) و درنهایت تنوع در انتخاب دارد.

دیجی پی

شرایط استفاده از خرید اعتباری دیجی‌ کالا

خرید اعتباری از دیجی کالا شرایط خاصی ندارد. فقط کافی است در دیجی پی ثبت نام کنید و درخواست اعتبار خود را ثبت نمایید. پس از بررسی، مبلغی به‌عنوان اعتبار به شما تعلق می‌گیرد و شما می‌توانید تا همان مقدار اعتبار تخصیص‌یافته، از خرید اعتباری استفاده نمایید. فراموش نکنید که همیشه امکان استفاده از کد تخفیف دیجی کالا برای کاربران این مجموعه فراهم است اما در روند خرید اعتباری نمی‌توانید از هیچ کد تخفیف یا کد هدیه‌ای برای سفارش خود استفاده کنید.

چه کسانی می‌توانند از خرید اعتباری دیجی کالا استفاده کنند؟

هر فردی که درخواست اعتبار خود را در دیجی پی به ثبت برساند و درنهایت این اعتبار را کسب کند، می‌تواند از خرید اعتباری استفاده نماید. به‌دلیل عدم نیاز به ضامن و دیگر مدارک مورد نیاز، این امکان برای بسیاری از افراد قابل ‌استفاده است و این یک نکته بسیار مثبت در این سرویس می‌باشد. حتی اگر تا به ‌حال از دیجی کالا خریدی را انجام نداده‌اید یا حتی در آن ثبت نام هم نکرده‌اید، بلافاصله پس از ایجاد اکانت کاربری در دیجی کالا و دیجی پی امکان ثبت اطلاعات و درخواست اعتبار برای شما فراهم خواهد بود. نکته قابل توجه به کاربران خرید اولی دیجی کالا این است که می‌توانند در اولین خرید خود ارسالی رایگان را تجربه کنند. البته ارسال رایگان برای کاربران قبلی و قدیمی این فروشگاه هم قابل دریافت است و روش آن هم استفاده از کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالاست. با دریافت این کد از سایت موپُن می‌توانید به‌راحتی خریدی با قیمت مناسب و ارسالی رایگان را تجربه کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید اعتباری دیجی کالا

کمی بالاتر چندین بار از سهولت روند خرید اعتباری دیجی کالا و عدم نیاز به ضامن، چک و سفته الکترونیکی صحبت کردیم. برای ثبت نام هم نیاز به مدرکی نیست؛ تنها کافی است در سایت یا اپلیکیشن دیجی پی ثبت نام خود را انجام دهید. سپس از شما شماره تلفن، نام و نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد خواسته می‌شود. در این مرحله شما وارد بخش خرید اعتباری می‌شوید و مبلغ مدنظرتان را درخواست می‌کنید. درخواست شما ارسال می‌گردد و پس از احراز هویت و اعتبارسنجی مبلغ به شما تخصیص می‌یابد و شما می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

درخواست خرید اعتباری دیجی کالا

سقف خرید اعتباری دیجی کالا

شاید مهم‌ترین محدودیت خرید اعتباری دیجی کالا سقف مبلغ قابل ‌استفاده است. شما در ابتدا می‌توانید از 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان اعتبار اولیه دیجی پی دریافت کنید و باید پس از خرید، مبلغ را تا یک ماه پس از آن پرداخت کنید. بعد از یک دوره خرید اعتباری و تسویه به‌موقع بدهی، امکان بازپرداخت مبلغ تا چهار ماه قسط هم افزایش پیدا می‌کند. سقف نهایی خرید اعتباری تا ده میلیون تومان است، در صورتی که خرید قسطی دارای سقف پنجاه میلیون تومانی می‌باشد. این سقف خرید شاید مهم‌ترین محدودیت این سرویس باشد. غیر از این مورد، به عدم امکان استفاده از کد تخفیف در این نوع خرید هم اشاره کردیم.

مراحل خرید اعتباری دیجی کالا

خرید اعتباری از دیجی کالا بسیار ساده است. بالاتر روش ثبت نام و تخصیص مبلغ مورد نظر به‌عنوان اعتبار را در دیجی پی بررسی کردیم. پس از این‌ که اعتبار دیجی پی به شما تخصیص یافت، کافی است محصول مورد نظر خود را از سایت دیجی کالا به سبد خرید خود اضافه کنید و روند خرید را تا مرحله انتخاب روش پرداخت پیش ببرید. در این قسمت چند گزینه پرداخت پیش روی شما قرار دارد که شامل پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت، پرداخت اعتباری دیجی پی و پرداخت با کارت اعتباری است. اگر قابلیت پرداخت اعتباری دیجی کالا برای شما فعال باشد، با انتخاب این روش و سپس گزینه پرداخت وارد مرحله بعد می‌شوید. در این مرحله برای شما صفحه‌ای باز می‌شود و در آن موجودی اعتبار شما به همراه یادآور این که بازپرداخت قرار است در یک قسط پرداخت شود، نشان داده می‌شود. گزینه پرداخت را انتخاب می‌کنید و سفارش شما به ثبت می‌رسد.

استفاده از اعتبار دیجی پی

در صورت انتخاب گزینه‌های پرداخت دیگر، امکان استفاده از کد تخفیف نیز برای شما فعال می‌شود. نحوه استفاده از کد تخفیف دیجی کالا بسیار ساده است؛ شما پس از دریافت کد تخفیف، آن را در قسمت کد تخفیف در صفحه انتخاب روش پرداخت وارد می‌کنید و کد تخفیف بر روی سفارش شما اعمال می‌شود.

نتیجه‌‌گیری

در این مقاله ما با هم با سرویس خرید اعتباری دیجی کالا آشنا شدیم. نحوه استفاده و شرایط آن را بررسی کردیم و محدودیت‌های آن را شناختیم. به‌لطف دیجی کالا و دیجی پی، امکان خرید اعتباری در این شرایط اقتصادی برای ما فراهم شده است و به‌راحتی می‌توانیم از آن استفاده کنیم. امیدواریم توانسته باشیم شما را با این سرویس آشنا کنیم و اگر قصد خرید اعتباری از دیجی کالا را دارید، آن را برای شما راحت‌تر کرده باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *