1

5 رستوران برتر در اسنپ فود اصفهان

اسنپ فود اصفهان

امروزه با افزایش کاربرد اینترنت در زندگی افراد و افزایش تقاضای مردم برای استفاده از اپلیکیشن­‌های خرید اینترنتی، برنامه‌­های زیادی طراحی و راه­‌اندازی شده‌­اند که موجب سرعت بخشیدن در کارهای روزمره نظیر خرید مواد غذایی، پوشاک، درخواست آنلاین تاکسی و… و همچنین موجب راحتی در خرید برای کاربران می­‌شوند. یکی از این اپلیکیشن‌­ها اسنپ می‌­باشد که در ابتدا فقط پلتفرمی برای درخواست آنلاین خودرو جهت حمل و نقل شهری بود اما امروزه با افزایش قابلیت‌ها و امکانات این برنامه، به یکی از محبوب­ترین اپلیکیشن­‌ها در ایران تبدیل شده ­است.

در ادامه­ این مقاله از سایت موپُن به معرفی یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ، به نام شرکت اسنپ ­فود و پس از آن، برترین رستوران­‌های موجود در اسنپ فود اصفهان می‌پردازیم و شما را به طور کامل با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

معرفی اسنپ فود

شروع فعالیت اسنپ فود در سال 1396 و با همکاری دو شرکت اسنپ و زودفود بود. زودفود فعالیت خود را به عنوان اولین اپلیکیشن فروش آنلاین مواد غذایی از سال 1388 آغاز کرد و از سال 1396 از ظرفیت اسنپ در ارسال سریع غذا کمک گرفت که موجب شکل­گیری اپلیکیشن اسنپ ­فود شد.

شما با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می­‌توانید از کافه­‌ها، رستوران­‌ها، سوپرمارکت­‌ها، شیرینی­‌فروشی‌­ها و… در نزدیکی محل سکوت خود، به راحتی محصولی را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن توسط تیم ارسال تحویل بگیرید.

اسنپ فود نیز مانند سایر برنامه‌­های فروش آنلاین، برای افزایش فروش خود راه­کارهایی مثل ارائه­ کد تخفیف اسنپ فود، کوپن‌­های تخفیفی (مثل ارسال رایگان اولین سفارش، دریافت اعتبار پس از اولین خرید و…)، کسب اسنپ کلاب بعد از هر سفارش، جشنواره‌­­های متفاوت و… را در پیش گرفته است تا بتواند کاربران بیشتری جذب کند.

اسنپ فود

برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم سفارش آنلاین غذا این مقاله را بخوانید: معرفی اسنپ فود

در این قسمت از مقاله پس از معرفی غذاهای مخصوص و پرطرفدار شهر اصفهان،‌ چند مورد از بهترین رستوران‌های موجود در اسنپ فود اصفهان را بررسی می‌کنیم.

معرفی غذاهای محلی و پرطرفدار اصفهان

علاوه‌بر مکان‌­های دیدنی و تاریخی هر شهر که شناسنامه آن شهر به حساب می­‌آید، غذاهای محلی هر شهر نیز در معرفی آن به مردم سایر شهرها کمک بسیاری می­‌کند. اصفهان ،که از شهرهای قدیمی و تاریخی ایران است، هم غذاهای محلی و مخصوصی دارد که در ادامه چند مورد از معروف‌­ترین و پرطرفدارترین این غذاها را به شما معرفی می­‌کنیم. طعم لذیذ هر یک از این غذاها را می‌توانید با سفارش آنلاین غذا اصفهان در سوپر اپلیکیشن اسنپ، تجریه کنید.

بریان

بریان که به اشتباه گاهی به آن بریونی نیز گفته می­‌شود یکی از معروف‌­ترین غذاهای محلی اصفهان است. این غذا که ظاهری شبیه به همبرگر دارد از گوشت و جگر چرخ­ شده، کشک، زعفران و… تشکیل شده ­است. خیلی‌ها تنها به خاطر خوردن بریان به رستوران‌های اصفهان سر می‌زنند و از آن به عنوان غذایی لذیذ یاد می‌کنند.

خورشت ماست

خورشت ماست یکی دیگر از معروف­‌ترین غذاهای اصفهان است. این غذا برخلاف اسمش خورشت نیست که با چلو سرو شود؛ بلکه یک پیش ­غذاست که از ماست چکیده، زرده­ تخم مرغ، خلال پوست پرتقال، زعفران، شکر و… تشکیل شده ­است. خورشت ماست ظاهری زرد رنگ دارد و طعم آن ترکیبی از ترشی و شیرینی می‌­باشد. برخی در این غذا از گوشت گردن گوسفند نیز استفاده می‌کنند. این غذا به صورت سرد سرو می‌شود و مدلی کشسان شبیه به حلیم دارد.

شله بریان

شله بریان زیره یکی از دیگر از غذاهای محلی اصفهان است که ظاهری شبیه حلیم دارد و قدمتش به 200 سال می‌رسد. این غذای مفید از گوشت گوسفندی (یا گوساله)، برنج، زیره و… تشکیل شده ­است که بعد از نیم‌پز شدن این مواد، آن را می‌کوبند تا حالتی مانند حلیم پیدا کند.

کله جوش

کله جوش که به آن کالجوش هم گفته می­‌شود، یکی دیگر از غذاهای اصیل اصفهانیست که به دلیل پخت سریع آن را به عنوان یک غذای حاضری در نظر می­‌گیرند؛ اما طرفداران زیادی در اصفهان و اطراف آن منطقه دارد. این غذا از مواد اولیه‌­ای نظیر نعنا، پیاز، گردو و کشک تشکیل شده که معمولا با نان خشک محلی و به شکل تیلیت خورده می‌شود. البته در شهرهای مختلف نحوه طبخ و سرو آن می‌تواند متفاوت باشد، برای مثال در برخی شهرستان‌ها گوشت قرمه هم به آن اضافه می‌کنند.

قیمه ریزه

قیمه ریزه نخودچی یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای محلی اصفهان ­است که در گویش محلی و عامیانه به آن قیمه نخودچی نیز گفته می­‌شود. این غذا با مواد اولیه در دسترسی هم‌چون آرد نخود، گوشت، نعناع خشک ‌شده و… تهیه شده و گاهی با برنج نیز سرو می‌­شود.

غذاهای پرطرفدار اصفهان

قطعا در این لیست جای خیلی از غذاهای محلی و پرطرفدار دیگر اصفهان خالی است؛ غذاهایی مثل تاس کباب، کوفته شوید باقلا، کباب زردک، یخمه ترش و… که در این مقاله فقط به معروف­ترین آن‌ها اشاره شد اما همه آن‌ها را می‌توانید از اسنپ فود با تخفیف‌های متنوع سفارش دهید و طعمی متفاوت و اصیل را تجربه کنید. البته علاوه بر تهیه غذاخای محلی از رستوران‌های سنتی، سفارش فست فود اصفهان هم در اسنپ فود امکان‌پذیر است.

معرفی برترین رستوران­‌های اسنپ فود اصفهان

اگر شما به عنوان یک رستوران‌دار قصد شروع فعالیت در اسنپ فود را دارید یا این که مدتی است شروع به این کار کرده‌اید، باید بدانید که ارائه­ غذای خوب و با کیفیت، تاثیر مستقیم روی میزان فروش و جذب مشتری برای رستوران شما دارد اما علاوه ­بر آن ارائه­ خدماتی مثل تخفیف­‌های متنوع و استفاده از انواع کوپن­‌ها، استفاده از عکس‌­های مناسب و واقعی از غذاها، تبلیغات هدفمند، تعامل خوب و سازنده با مشتری، داشتن یک پروفایل کامل و استفاده از لوگوی مخصوص رستوران در این پروفایل به شما در کسب امتیاز بیشتر در اسنپ فود و پیوستن به لیست برترین رستوران­‌های شهر خود (در این اپلیکیشن) کمک می­‌کند.

اما اگر به عنوان مشتری قصد سفارش آنلاین غذا دارید، با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود و انتخاب گزینه­ رستوران از دسته­‌بندی‌­ها، می­‌توانید رستوران­‌های اطراف خود را مشاهده کنید. همچنین برای دسترسی به رستوران­‌های برتر محل خود قادر هستید از بخش فیلتر­ها، گزینه­ بالاترین امتیاز را انتخاب کنید تا بتوانید لیست برترین رستوران­‌های نزدیک شما از دیدگاه کاربران‌ (برحسب امتیاز) را ملاحظه کنید. مثلا در اسنپ فود اصفهان ملک شهر، با فیلتر مناسب، دسترسی به برترین رستوران‌ها در محدوده ملک‌شهر ممکن می‌شود.

اکنون به معرفی 5 رستوران برتر در اسنپ فود اصفهان می‌­پردازیم. نکته­ قابل توجه اینجاست که رستوران­‌هایی که معرفی خواهیم کرد تمام رستوران­‌های برتر شهر اصفهان را در بر نمی‌گیرد و جای خیلی از رستوران‌­ها در این لیست خالی خواهد بود. موارد معرفی­ شده تنها تعدادی از رستوران­‌ها هستند که با توجه به امتیازشان در اسنپ فود و طبق نظرات مشتریان در لیست برترین رستوران­‌های اسنپ فود مناطق مختلفی از اصفهان قرار گرفته‌­اند.

 

1- رستوران گوود برگر ذغالی

با توجه به امتیازاتی که به رستوران‌­های شمال اصفهان تعلق گرفته، فست فود “گوود برگر ذغالی” توانسته با کسب امتیاز 4.7 از 5 در صدر این لیست قرار بگیرد. عکس‌های استفاده ‌شده در منوی این مجموعه کاملا واقعی است و ادیت و ویرایشی روی آن نیست. به این ترتیب مشتریان می‌توانند بدانند که انتظار چه غذا و چه نوع بسته‌بندی‌ را داشته باشند و در این صورت است که احتمال رضایت آن‌ها بیشتر خواهد بود.

تخفیف اسنپ فود اصفهان برای رستوران‌های برتر نیز باعث جذب بیشتر مشتریان می‌شود و درنتیجه رضایت‌های بیشتری برای رستوران‌ها ثبت خواهد شد. اما این مجموعه به این امر بسنده نکرده و با در نظر گرفتن تخفیف‌هایی با درصدهای مختلف برای تعداد زیادی از غذاهایش، مخصوصا غذاهای پرطرفدار رستوران، فروش بیشتری را تجربه می‌کند.

تعداد دسته‌بندی غذا در گوود برگر ذغالی خیلی زیاد نیست و غذاهای اصلی در دو دسته استیک و برگر قرار می‌گیرند اما با تمرکز روی کیفیت و همچنین ایجاد گزینه‌های بیشتر در هر دسته، برتری آن نسبت به رقبا حفظ می‌شود. علاوه بر این هر کدام از غذاهای موجود، توضیحات دقیق و کاملی دارند و مشتری کامل به این امر اشراف دارد که برای چه غذایی و با چه حجمی هزینه پرداخت می‌کند. خوشبختانه گوود برگر برای سبر خریدش حداقلی تعیین نکرده و هر سفارشی با هر مبلغی را تقبل می‌کند.

همان­‌طور که پیش‌­تر نیز به آن اشاره کردیم، یکی دیگر از راه­‌های افزایش فروش در اسنپ فود و تبدیل ­شدن به یکی از برترین رستوران­‌های آن، شرکت در جشنواره­‌هایی مثل فودپارتی می­‌باشد که فست فود “گوود برگر ذغالی” نیز از آن برای فروش بیشتر خود استفاده می‌کند و در این جشنواره با تخفیف‌های زیاد (گاهی تا سقف 70 درصد) شرکت دارد.

با توجه به نظرات و در مقایسه با سایر رستوران­‌های این منطقه، منوی این رستوران از قیمت مناسب و منصفانه‌­ای برخوردار است و این‌طور برمی‌آید که همه مشتریان از قیمت منو و کیفیت غذاهای این رستوران راضی بوده‌اند.

نظرات کاربران برای رستوران گوود برگر ذغالی

2- کترینگ کباب باز

کترینگ “کباب باز” در محدوده­ شرق شهر اصفهان توانسته با کسب امتیاز 4.5 از 5 در زمینه­ غذاهای سنتی در لیست برترین رستوران­‌ها قرار گیرد. این رستوران در منوی خود از عکس­‌های خوب و باکیفیتی استفاده‌ کرده و این موضوع قطعا باعث خواهد شد مشتریان بتوانند انتخابی دقیق­‌تر داشته ­باشند. پروفایل این مجموعه کامل است و در آن از لوگوی خاص رستوران نیز استفاده­ شده تا مشتریان قدیمی یا حضوری رستوران بتوانند سریع‌تر آن را در اپلیکیشن شناسایی کرده و اطمینان حاصل کنند.

این مجموعه همچنین در راستای جلب مشتری، کوپن‌هایی در اختیار آن‌ها قرار داده که  یکی از آن‌ها مخصوص خریدهایی به مبلغ بالای 600 هزار تومان است؛ یعنی اگر مبلغ سبد خرید شما بالای 600 هزار تومان شود، ارسال غذا از مجموعه برای شما کاملا رایگان در نظر گرفته‌ خواهد شد. کوپن دیگر این مجموعه، 5 درصد تخفیف است که شامل حال کسانی می­‌شود که برای بار اول قصد سفارش غذا از این رستوران را دارند. ارائه­ این کوپن­‌ها موجب ترغیب مشتریان به خرید (مخصوصا برای اولین بار)‌ از این رستوران‌ شده که در صورت جلب رضایت آن‌ها، خریدها و نظرات مثبت بیشتری نیز ثبت خواهد شد.

رستوران سنتی کباب باز برای رفاه حال کاربران، غذاهای موجود در منوی خود را در 5 دسته‌­بندی متفاوت قرار داده تا مشتریان بتوانند راحت­‌تر و سریع‌­تر به غذای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این دسته­‌بندی‌ها شامل سینی، خوراک، ساندویچ، سالاد، پیش­غذا و نوشیدنی است. دسته‌­ای دیگر تحت عنوان پرطرفدارها نیز در منوی کترینگ کباب­ باز دیده ‌می‌شود که بهترین و باکیفیت­‌ترین غذاها از دیدگاه مشتریان این مجموعه، در این قسمت قرار دارد. اگر برای اولین­ بار است که می­‌خواهید از این رستوران سفارش دهید، حتما نگاهی به این قسمت بیندازید.

در منوی این رستوران برای هر غذا توضیحات کامل و دقیقی شامل مواد اولیه استفاده ­شده، میزان هرکدام و… نوشته ­شده تا مشتریان بتوانند طبق ذائقه­ خود، بهترین غذا را انتخاب کنند. برای مثال در دسته­ خوراک­‌ها برای غذای خوراک کباب کوبیده، نوشته­ شده که این غذا از یک سیخ کباب کوبیده­ گوشت گوسفندی به همراه دورچین گوجه کبابی، سیب زمینی سرخ ­شده، بادمجان سرخ ­شده و فلفل کبابی تشکیل شده ­است.

امکان جالبی که این کیترینگ در قسمت خوراک و سینی فراهم‌ کرده این است که شما می‌توانید تعداد و وزن هر سیخ کباب و جوجه را به سلیقه خود مشخص کنید. به عبارت ساده‌­تر مثلا برای خوراک کباب کوبیده، 4 انتخاب دارید که این انتخاب­‌ها شامل دو سیخ 130 گرمی، 4 سیخ 130 گرمی، یک سیخ 130 گرمی و یک سیخ 230 گرمی می­‌شود. در قسمت ساندویچ‌­ها نیز دو انتخاب یک سیخ و دو سیخ موجود است. این امکان باعث می­‌شود مشتریان بتوانند غذایی متناسب با تعداد نفرات و بودجه مالیشان انتخاب کنند و از اسراف مواد غذایی نیز جلوگیری خواهد شد.

با توجه به میزان رضایت مردم از گوشت و مرغ استفاده ­شده در غذاها، می­‌توان گفت غذاهای این کیترینگ از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت­ منوی این مجموعه نسبت به مواد اولیه مصرفی و در مقایسه با سایر کیترینگ‌­ها و رستوران­‌ها منصفانه است.

نظرات کاربران برای رستوران کیترینگ کباب باز

3- رستوران دیزی بار سلطان محمود

اگر قصد سفارش بهترین و خوشمزه‌­ترین دیزی را از غرب شهر اصفهان دارید حتما رستوران “دیزی بار سلطان محمود” را در لیست رستوران­‌های انتخابی خود در اسنپ فود قرار دهید. این رستوران با کسب امتیاز 4.7 از 5 توانسته در دسته­ برترین رستوران‌­های غرب اصفهان قرار بگیرد.

دیزی بار سلطان محمود چه در بخش پروفایل و چه در بخش جداگانه مربوط به هر غذا، از عکس‌های خوش رنگ و لعابی استفاده کرده که بسیار هوس‌انگیز هستند و به خوبی کاربر را به ثبت سفارش ترغیب می‌کنند. استفاده از وسایل سرو جذاب و معمولا قدیمی و سنتی نیز در این امر نقش مهمی دارند. حتی در بخش پیش‌ غذاها نیز به ظروف و تزئین غذا اهمیت داده ‌شده که سلیقه خوب عوامل رستوران را می‌رساند.

در قسمت کامنت­‌ها، تقریبا به بیشتر نظرات پاسخ داده ­شده که این موضوع در افزایش رضایت مشتریان تاثیر بسزایی دارد. این رستوران در دسته­‌بندی­‌های خود، قسمتی تحت عنوان تخفیف‌­دارها دارد که شما با انتخاب این گزینه می‌­توانید غذاهای تخفیف‌­دار را مشاهده کنید. این بخش روزانه به‌روز می‌شود و در هر بازه زمانی ممکن است غذاهای مختلفی شامل درصدهای متنوعی از تخفیف باشند.

این رستوران دیزی‌سراست و در منوی غذاهای قابل سفارش در اسنپ فود، چیزی جز دیزی عرضه نمی‌کند. البته با ایجاد تنوع در مدل دیزی‌ها و تهیه 5 نوع مختلف از آن بسیاری از افراد را ترغیب به تجربه انواع جدید می‌کند. برای مثال دیزی دارچینی یا دیزی زعفرانی از موارد خاص منوی این رستوران هستند. به واسطه همین تمایز، دیزی سرای سلطان محمود، برای هر نوع دیزی توضیحات دقیق و جامعی را ارائه می‌کند تا اگر کاربری به یک ماده اولیه حساسیت دارد یا طمع آن را نمی‌پسندد تشخیص بهتری در مرحله انتخاب داشته‌ باشد.

جدا از تخفیف‌های متنوع، این دیزی‌سرا در اولین خرید مشتریان جدید، کوپنی به عنوان سیر ترشی رایگان هدیه می‌دهد. این کوپن در بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند تغییر کند اما درمجموع اعمال همچین مواردی به جذب مشتری بیشتر کمک می‌کند.

با توجه به نظرات مردم در قسمت کامنت­‌ها و به کیفیت مواد استفاده­ شده در دیزی­‌ها، قیمت این رستوران بسیار منصفانه و پایین ­است که این موضوع در صورت کیفیت مطلوب غذاها باعث رضایت و درنتیجه جذب مشتری بیشتر خواهد شد.

نظرات کاربران برای رستوران دیزی بار سلطان محمود

4- رستوران پیروز

رستوران “پیروز” در محدوده­ مرکزی شهر اصفهان، امتیاز 4.5 از 5 دارد که نشان می‌دهد که یکی از برترین رستوران­های این محدوده از شهر اصفهان قرار است. پیروز از اطلاعات پروفایلی مناسب و کاملی در اسنپ فود برخوردار ­است که در آن از لوگوی مخصوص این رستوران نیز استفاده شده ­است. این رستوران علاوه بر عکس‌های خاص و ادیت ‌شده غذاها، عکس‌های واقعی آن‌ها را نیز به اشتراک‌ گذاشته است.

رستوران پیروز برای جذب مشتری و فروش بیشتر، برای سفارش اول شما ارسال رایگان را در نظر می‌گیرد یعنی اگر اولین بار است که با حساب کاربری اسنپ فودتان از این رستوران غذا سفارش می‌دهید، فقط هزینه خود غذا را پرداخت خواهید کرد.

با توجه به تنوع غذاها در یک رستوران سنتی، تعداد دسته‌بندی‌های رستوران پیروز متنوع است و غذاها در دسته‌های چلو کباب، خوراک، غذای ایرانی، خورشت و… جای می‌گیرند. این دسته‌بندی‌ها انتخاب را برای کاربر راحت و سریع‌تر خواهد کرد.

برای هر غذا نیز توضیحات کاملی نوشته­ شده­، در نتیجه مشتریان این رستوران با خواندن این توضیحات می­‌توانند بهترین و مناسب­‌ترین غذا را طبق ذائقه­ خود انتخاب کنند. برای مثال در دسته­ خوراک‌­ها، برای کباب کوبیده توضیح داده ­شده که این غذا شامل مخلوط گوشت گوساله و گوسفندی (هر سیخ 100 گرم)، گوجه و ظرف مخصوص می­‌شود. همچنین برای هر غذا دو انتخاب وجود دارد یعنی شما می­‌توانید 5 سیخ یا 10 سیخ را انتخاب کنید. یا مثلا برای خوراک مرغ سرخ ­شده توضیح داده ‌شده که این غذا از 400 گرم ران مرغ سرخ­ شده، دورچین کلم قرمز، هویج پخته ­شده، سیب زمینی تنوری و… تشکیل شده ­است.

باتوجه به نظرات و کامنت­‌هایی که توسط مردم و مشتریان این مجموعه نوشته ­شده ­است می­‌توان متوجه شد که قیمت منوی این مجموعه نسبت به سایر رستوران­‌ها کمی بالا است اما به توجه به کیفیت بالا و حجم خوب مواد غذایی می‌توان این قیمت را توجیه کرد و ایراد خاصی به رستوران وارد نمی‌شود.

نظرات کاربران برای رستوران پیروز

5- فست‌فود پیتزارا

در محدوده­ جنوب شهر اصفهان رستوران “پیتزارا” توانسته ‌است با کسب امتیاز 4.3 از 5 صدرنشین لیست موجود در اسنپ فود شود.

اگر وارد منوی این فست‌فود شوید، تنوع انتخاب‌ها برایتان جذاب خواهد بود. عالوه بر این که پیتزاها و سایر غذاهای این مجموعه تنوع خوبی دارد، سایز و قیمت آن‌ها نیز دلخواه و متنوع است. برای هر پیتزا سه سایز یک نفره (22 سانتی متر)، دو نفره (29 سانتی متر) و سه نفره (40 سانتی متر) در نظر گرفته ‌شده ­است که شما می‌­توانید با توجه به تعداد نفرات، بودجه مالی و سلیقه، سفارش خود را ثبت کنید.

پیتزارا به تخفیف‌هایی که اسنپ برای سفارش غذا در اصفهان در نظر می‌گیرد بسنده نکرده‌ و خود نیز تخفیف‌های متنوعی را روی غذاها اعمال کرده‌ است. شرکت این رستوران در جشنواره‌های اسنپ فود با تخفیف‌های بیشتر تا سقف 70 درصد هم مشتریان متنوعی را جذب می‌کند که در نهایت در صورت حفظ کیفیت در سط حخوب و رو به بالا، باعث افزایش رضایت و درنتیجه افزایش امتیاز رستوران خواهد شد.

فست‌فود پیتزارا در بخش کوپن هم فعالیت خود را ادامه‌ داده و در بازه‌های زمانی مختلف انواع کوپن‌ها را روی سفارشات اعمال می‌کند. برای مثال یکی از این کوپن‌­ها مخصوص سفارش سوم شما از این مجموعه می‌­باشد یعنی در صورتی که سومین سفارش خود را از این رستوران ثبت کنید، هزینه ارسال شما رایگان خواهد بود. این­ کار مشتریان را ترغیب می­کند تا برای دفعات بیشتری از این مجموعه خرید کنند.

کوپن دیگر این رستوران، مخصوص سفارشات بالای 999 هزار تومان است؛ پس در صورتی که مبلغ فاکتور شما بیشتر از این مقدار باشد یک عدد پیتزای یک نفره­ پروشوتو ایتالیایی (22 سانتی متر) به صورت رایگان برای شما ارسال می‌­شود. این امر هم افراد را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند، مثلا کسی که سفارشش 900 هزار تومان شده ‌احتمالا خرید بیشتری را ثبت خواهد کرد تا کوپن برایش فعال شود. موارد دیگری مانند درصدهای تخفیف مختلف روی سفارشات اول هم از کوپن‌های این مجموعه است.

علاوه بر تنوع در نوع، اندازه و قیمت پیتزا، برعکس بسیاری از فست‌فود‌ها، تنوع زیادی هم در بخش نوشیدنی این مجموعه دیده می‌شود که انواع آب (طعم‌دار و گازدار) ، نوشابه(رژیمی، قوطی، بطری)، دلستر و حتی نوشیدنی‌های انرژی‌ها در منوی این رستوران موجود است.

به‌واسطه تنوع در انواع پیتزا، طبق نیاز مشتری مواد اولیه برای تهیه هر پیتزا نیز به طور کامل شرح داده ‌شده است. مثلا در قسمت پیتزای ایتالیایی برای غذای پیتزای گوشت و قارچ ایتالیایی، نوشته شده که این پیتزا از گوشت راسته­ گوساله، قارچ، پنیر پیتزا، سس گوجه فرنگی مخصوص و… تهیه شده است.

نظرات کاربران برای فست فود پیتزارا

جمع­‌بندی

بی‌شک اگر بحث سفارش غذای آنلاین در میان باشد، انتخاب یک رستوران معتبر، با مواد اولیه خوب و غذای لذیذ دغدغه تمامی افراد است. در اسنپ فود علاوه بر این که سفارش غذا به راحتی و با سرعت بالایی امکان‌پذیر است، فضایی ایجاد شده تا مشتریان با امتیازدهی و ثبت نظرات، سایر کاربران را در انتخاب رستوران و غذای مناسب یاری دهند.

در این مقاله، 5 مورد از رستوران‌های شهر اصفهان که به واسطه عملکرد مناسب و کسب امتیاز بالا جزء برترین‌های این شهر در اسنپ فود بودند را انتخاب‌ کرده و به بررسی صفحه آن‌ها و شرایطشان پرداختیم. اگر قصد سفارش غذا از پلتفرم اسنپ فود را دارید خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود: راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ فود

نظرات کاربران

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی گفت:

    پیروز غذاهاش واقعاااحرف نداره