0

گردونه

پلتفرم گردونه

دنیای اینترنت آن‌چنان پیشرفته شده که در همه مراحل زندگی ما نفوذ پیدا کرده است. حالا کمتر کاری را می‌توان یافت که بدون دسترسی به اینترنت قابلیت اجرایی شدن داشته باشد. تمامی فعالیت‌های روزانه حتی در بخش‌های کوچکی از آن‌ها، نیاز به دسترسی به اینترنت دارند.

امروزه تقریبا تمامی خریدهای روزانه را می‌توان از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام داد. می‌توان انواع فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را بدون اتلاف وقت از طریق اینترنت دانلود کرد یا حتی به صورت آنلاین تماشا نمود. سرگرمی و تفریح نیز یک بخش دیگر از نیازهای طبیعی افراد است که آن‌ هم می‌توان با اینترنت و دنیای مجازی برطرف کرد. یک نمونه از این سرگرمی‌ها شرکت در مسابقات و رقابت‌های آنلاین است که علاوه بر فراهم آوردن فضای تفریحی، می‌توان جوایزی (گاه بسیار ارزشمند) نیز دریافت کرد.

قطعا شما هم حین استفاده از بسیاری از سایت‌ها یا پلتفرم‌ها به برخی از انواع قرعه‌کشی یا مسابقه برخورده‌اید. در این میان به ذهن شما نیز خطور کرده است که “آیا سایت یا سیستمی وجود دارد که بتوانید از طریق آن از همه مسابقات و قرعه‌کشی‌ها آگاه شوید تا بتوانید در تمامی آن‌ها شرکت کنید و شانس خود را امتحان کنید؟”. وبسایت گردونه یکی از همین مراجع برای اطلاع از انواع مسابقات و قرعه‌کشی‌هاست.

گردونه چیست؟

بسیاری از ما حتما در تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، پیامک‌های ارسالی از سوی برندهای مختلف و پلتفرم‌ها و موارد دیگر، شاهد برگزاری انواع مسابقه، قرعه‌کشی و جشنواره بوده‌ایم. در بسیاری اوقات اطلاعات جشنواره در منبعی که ما به آن دسترسی داریم، کامل نیست. درواقع شما در بیشتر اوقات از طریق موارد گفته شده نمی‌توانید از فرصت شرکت کردن در قرعه‌کشی‌ها، لیست جوایز اهدایی مسابقات، زمان دقیق و نحوه اطلاع‌رسانی اسامی برندگان و حتی شرایط درست و دقیق شرکت در مسابقه یا قرعه‌کشی آگاه شوید. همچنین ممکن است در آن لحظه خاص مثل تبلیغات تلویزیونی، امکان یادداشت یا به ‌خاطر سپردن اطلاعات قرعه‌کشی یا مسابقه مورد نظر را نداشته باشید. اینجاست که به وبسایت گردونه به کمک شما می‌آید. در واقع پلتفرم گردونه طراحی شده تا شما را از تمامی این موارد و اطلاعات آگاه سازد و از مراجعه به دیگر سایت‌ها بی‌نیاز شوید.

قرعه‌کشی

در گردونه هزاران برند و شرکت معتبر ایرانی در کنار هم جمع‌آوری شده‌اند و تمامی جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های آن‌ها در اولین فرصت پس از شروع مهلت شرکت، با تمامی اطلاعات کامل و دقیق ارائه می‌شود. این اطلاعات عبارت‌اند از لیست جوایز و هدایای هر مسابقه و قرعه‌کشی، شرایط شرکت در آن‌ها، چگونگی فرآیند و زمان برگزاری قرعه‌کشی، زمان و نحوه اطلاع‌رسانی اسامی برندگان و… . همچنین این امکان نیز برای شما فراهم است تا از قرعه‌کشی‌های یک برند خاص، یک دسته‌بندی خاص و یا متناسب با زمان و مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا و نوروز و… باخبر شوید. برای این کار باید برند مربوطه را به علاقه‌مندی‌ها اضافه کنید. همچنین می‌توانید در خبرنامه سایت گردونه و یا شبکه‌های اجتماعی آن، بهترین و جدیدترین قرعه‌کشی‌ها و مسابقات مختلف را در سریع‌ترین زمان ممکن پس از انتشار دریافت کنید. گردونه از زیرمجموعه‌های شرکت آراد مهر کیان است که موپُن، مرجع ارائه کد تخفیف نیز از دیگر زیرمجموعه‌های آن است.

جالب است بدانید که در گردونه، از انواع مسابقات اینستاگرامی برندهای بزرگ و فروشگاه‌های اینترنتی گرفته تا قرعه‌کشی‌های برنامه‌های تلویزیونی منتشر می‌شوند. سایت گردونه در مجموع بستری است برای معرفی قرعه‌کشی‌ها، تا هم شرکت‌ها بتوانند تعامل بیشتر و مناسب‌تری با مشتریان داشته باشند و در صحنه رقابت از باقی شرکت‌ها پیشی بگیرند و هم این که از سویی دیگر، کاربران بتوانند با مقایسه این مسابقات، دریافت اطلاعات لازم و شرکت در آن‌ها، شانس خود را امتحان کرده و از جوایز و هدایا بهره‌مند شوند. همچنین برندها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و قرعه‌کشی‌های خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند.

وبسایت گردونه

کارشناسان در گردونه، تمام اطلاعات جشنواره‌ها و مسابقات را بررسی می‌کنند و از فعال بودن آن مطمئن می‌شوند سپس آن‌ها را منتشر می‌نمایند. همچنین مرکز پشتیبانی گردونه آماده دریافت پیشنهادات و پاسخ به نظرات و سوالات شما است.

گردونه تنها قرعه‌کشی‌های معتبر و قانونی از برندها و شرکت‌های معتبر را اطلاع‌رسانی می‌کند و به همین خاطر احتمال به دردسر افتادن و ایجاد مشکل برای شما به صفر می‌رسد. برای هر قرعه‌کشی و مسابقه نیز این امکان فراهم شده است تا کاربران بتوانند به آن‌ها امتیاز دهند و نظر خود را با بقیه افراد به‌اشتراک بگذارند.

از همه مهم‌تر این که تمامی قرعه‌کشی‌ها و مسابقات گردونه به صورت کاملا رایگان اطلاع‌رسانی می‌شود. شرکت در اکثریت این مسابقات و قرعه‌کشی‌ها نیز رایگان است.

چگونه در قرعه‌کشی‌های گردونه شرکت کنیم؟

در ابتدا لازم است به وبسایت گردونه مراجعه کنید. در صفحه اصلی می‌توانید آخرین و جدیترین قرعه‌کشی‌هایی که منتشر شده را مشاهده کنید. همچنین قادر خواهید بود که با سرچ نام یک برند یا شرکت خاصی که در نظر دارید، به صفحه مخصوص به آن هدایت شده و فقط موارد مربوط به آن را ببینید. برای بررسی دقیق قرعه‌کشی‌ها لازم است تا بر روی گزینه “مشاهده” کلیک نمایید. با این کار یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید شرایط و نحوه شرکت در قرعه‌کشی و سایر توضیحاتی که برای شرکت در مسابقات و رقابت‌ها لازم است، مشاهده کنید.

وبسایت گردونه

حتما لازم است طبق عنوان و توضیحات راه را پیش بروید و قوانین مرتبط را به خوبی رعایت کنید. با کلیک بر روی واژه “ورود به قرعه‌کشی” می‌توانید وارد صفحه شرکت در قرعه‌کشی مربوطه شوید و یا جزئیات بیشتر را در صفحات اینستاگرامی یا کانال‌های تلگرامی مربوط به شرکت برگزارکننده قرعه‌کشی مطالعه کنید.

چند مورد از بزرگ‌ترین قرعه‌کشی‌های گردونه

برخی از قرعه‌کشی‌ها در گردونه هستند که جوایز بسیار ارزنده‌ای دارند. از سوی دیگر برخی از انواع قرعه‌کشی‌های آنلاین توسط برندهای بزرگ و مطرح برگزار می‌شوند و از این رو طرفداران بسیاری دارند. در این جا سعی داریم تا به معرفی چندین قرعه‌کشی فعال با جوایز ارزنده بپردازیم تا شما بهتر با سیستم گردونه و انواع قرعه‌کشی‌های آن آشنا شوید.

تعدادی از قرعه‌کشی‌های گردونه، مربوط به اعضای پیج اینستاگرام، کانال تلگرام یا اعضای باشگاه‌های مشتریان است. یعنی برای شرکت در آن‌ها و داشتن شانس، نیازی نیست عمل خاصی انجام دهید و فقط کافیست جزء این دسته از کاربران باشید. به مثال زیر توجه کنید:

قرعه‌کشی هفتگی 10 جایزه 300 میلیون بیبی دوج در مسابقه تلگرامی سرمایکس

 سرمایکس یک بازار آنلاین معامله ارزهای دیجیتال می‌باشد که این قرعه‌کشی را برای اعضای کانال تلگرامی خود برگزار کرده است. در این قرعه‌کشی اطلاع داده شده که بین تمام کسانی که از یک تاریخ مشخص به بعد عضو این کانال شده باشند، به صورت هفتگی قرعه‌کشی انجام شده و به برنده جایزه 300 میلیون بیبی دوج هدیه داده خواهد شد. همان‌طور که گفته شده، با کلیک بر روی دکمه “ورود به قرعه‌کشی” مستقیما وارد کانال تلگرامی خواهید شد و می‌توانید با عضویت در آن، شانس برنده شدن جایزه را داشته باشید.

قرعه‌کشی کانال تلگرام سرمایکس

برخی دیگر از مواردی که در گردونه منتشر می‌شوند مربوط به پیش‌بینی یا حدس موارد مختلف است. در این صورت بین افرادی که درست پیش‌بینی کرده باشند، قرعه‌کشی انجام شده و جوایز تحویل داده می‌شود. مثل این نمونه:

مسابقه پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال اروپایی با جایزه 1 خودروی پژو 207 و جوایز نقدی 50، 20 و 4 میلیون تومانی فوتبال 360

فوتبال 360 یک سایت پیش‌بینی نتایج فوتبال است. در مسابقه این سایت به کاربرانی که بالاترین امتیاز را در پیش‌بینی بازی‌ها به دست آورده باشند هدیه‌های نقدی و غیرنقدی ارزشمندی می‌دهد. توجه کنید که با کلیک بر روی لینک ورود به قرعه‌کشی، ‌به قسمتی از این سایت که توضیحات مفصل درمورد این رقابت اده شده هدایت خواهید شد پس از آن می‌توانید پیش‌بینی را آغاز کنید.

مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360

نوع دیگری از موارد منتشر شده در گردونه هستند که کاربر را تشویق به انجام عملی می‌کنند تا در نتیجه آن نام خود را در فهرست شرکت‌کنندگان قرار داده و برای برنده شدن جوایز شانس داشته باشند. نمونه زیر را ببینید:

قرعه‌کشی یک سال استفاده رایگان از خدمات سیم‌کارت ایرانسل

در این قرعه‌کشی که شرکت ایرانسل برگزار کرده، مشترکین خود را دعوت می‌کند تا قبض خود را به موقع پرداخت کرده و پس از آن به شماره‌ای که اعلام شده پیامک بفرستند. در این صورت افراد شانس برنده شدن 1 سال خدمات رایگان ایرانسل را خواهند داشت. با کلیک روی دکمه آبی رنگ به صفحه مربوط به این خبر در وبسایت ایرانسل خواهید رفت و جزئیات دقیق‌تر را خواهید دید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی پرداخت بدهی ماهیانه این مقاله را مطالعه کنید: پرداخت قبض ایرانسل

طرح 1 سال خدمات رایگان ایرانسل

همه قرعه‌کشی‌های موجود در گردونه مربوط به فضای آنلاین نیست. گاهی برای شرکت در یک مسابقه، از کاربر خواسته شده که به صورت حضوری یک عملی را انجام دهد مثلا خرید از یک فروشگاه یا یک محصول خاص، یا شرکت در یک وبینار یا… . قرعه‌کشی زیر یکی از موارد این دسته است:

قرعه‌کشی دو جایزه 50 میلیون تومانی در جشنواره من و هم‌ میهن

برند میهن را تقریبا همگی می‌شناسیم و حداقل 1 بار از محصولات آن استفاده کرده‌ایم. در جشنواره من و هم میهن برند محصولات لبنی و غذایی میهن، هر هفته به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این جشنواره دو جایزه 50 میلیون تومانی (جایزه اول برای فرد برنده و جایزه دوم به فرد انتخاب شده توسط برنده) اهدا می‌شود. برای شرکت در این جشنواره باید پنیر میهن را بخرید و کد روی بسته‌بندی آن را به شماره‌ای ارسال کنید.

مسابقه من و هم میهن

گاهی باید برای شرکت در قرعه‌کشی‌های گردونه اعمالی انجام دهیم تا بتوانیم در آن شرکت کنیم (امتیاز کافی داشته باشیم) و شانس برنده شدن و دریافت جوایز داشته باشیم. مثل جشنواره چرخ و بخت دیجی کالا که در ادامه توضیح داده شده:

جشنواره چرخ و بخت دیجی کالا

شناخته شده‌ترین برند در دنیای اینترنت دیجی کالاست که جهت شرکت در جشنواره‌ چرخ و بخت آن، هر روز می‌توانید گردونه‌ شانس را بچرخانید تا شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. در گردونه‌ شانس دیجی کالا جوایزی چون PS5، ساعت هوشمند سامسونگ، تلویزیون دوو، هارد اکسترنال، هدفون بی‌سیم سامسونگ، تبلت سامسونگ، پاور بانک، دوربین فوجی فیلم و هدایای نقدی وجود دارد. دقت کنید که برای شرکت در این طرح، هر روز برای بار اول به 25 امتیاز، برای بار دوم به 75 امتیاز و برای بار سوم چرخاندن به 200 امتیاز دیجی کلاب نیاز خواهید داشت و کسب امتیاز دیجی کلاب هم از طریق خرید از فروشگاه دیجی کالا یا کارهای دیگر مثل ثبت نظر برای محصولات و… امکان‌پذیر است.

گردونه چرخ و بخت دیجی کالا

بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز معمولا برای طرح‌های جدید خود مسابقاتی درباره افتتاح حساب یا موارد دیگر با جوایز (معمولا) نقدی و ارزنده برگزار می‌کنند که آن‌ها را نیز می‌توانید در گردونه مشاهده و دنبال کنید:

قرعه‌کشی تا 90 سکه بهار آزادی و 400 میلیون کمک‌هزینه نقدی در جشنواره قرض‌الحسنه بانک گردشگردی

برای شرکت در این قرعه‌کشی کافیست در این بانک حساب پس ‌انداز قرض‌الحسنه داشته باشید. این مورد هم مانند موارد مشابه مهلت محدود دارد و پس از پایان مهلت، نام برندگان در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک گردشگری

بخش عمده‌ای از مسابقات موجود در گردونه مربوط به چالش‌های اینستاگرامی است. معمولا با چند کار ساده و سریع می‌توانید در این مسابقات شرکت کنیدو شانس برنده شدن داشته باشید. مورد زیر یکی از مسابقات اینستاگرامی با جایزه جذاب است:

قرعه کشی 1 شب اقامت رایگان کلبه سوئیسی صبا در مسابقه اینستاگرامی اتاقک

در اینستاگرام پلتفرم‌های رزرو اقامتگاه مثل اتاقک یا جاجیگا، معمولا کاربران می‌توانند با فالو کردن پیج، منشن کردن دوستان خود یا نوشتن کامنت برای پست‌های مسابقه‌ای، به قید قرعه جوایزی مثل کد تخفیف برای ثبت درخواست رزرو یا مثلا 1 شب اقامت رایگان در یک اقامتگاه لوکس را دریافت کنند.

مقاله مرتبط: نحوه استفاده از کد تخفیف اتاقک

قرعه‌کشی اینستاگرامی اتاقک

گاهی برای دریافت شانس شرکت در قرعه‌کشی‌ها، به انجام بازی‌های آنلاین که در این خصوص طراحی شده‌اند نیاز است. مثل مورد زیر:

قرعه‌کشی 50 اعتبار خرید 2 میلیون تومانی در بازی تاس و بخت بانی مد

بانی مد یک فروشگاه انلاین بزرگ و معتبر است که در زمان‌ها یا مناسبت‌های مختلف اقدام به طراحی بازی‌ها، جشنوراه‌ها و چالش‌های گوناگون می‌کند. در این طرحی که مشاهده می‌کنید، پس از انجام بازی تاس و بخت بانی مد شانس شرکت در قرعه‌کشی و دریافت هدایا به شما داده می‌شود.

مسابقه تاس و بخت بانی مد

تا این‌جا با چندین مدل از انواع گوناگون موارد منتشر شده در گردونه آشنا شدید. در ادامه به بررسی بیشتر اپلیکیشن این پلتفرم خواهیم پرداخت.

نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن گردونه و بخش‌های مختلف آن

لازم است بدانید که گردونه دارای اپلیکیشن اختصاصی هم هست که در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید قابلیت استفاده دارد. این اپ را می‌توانید از طریق کافه بازار دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید تا بتوانید سریع‌تر و راحت‌تر از امکانات آن بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن گردونه در کافه بازار

برای نصب اپلیکیشن، غیر از کلیک بر روی نصب بعد اتمام دانلود، نیاز نیست کار پیچیده‌ای انجام دهید. پس از آن هم کافیست برنامه را بر روی تلفن همراه یا سیستم خود اجرا کنید و اطلاعاتی را که برنامه از شما می‌خواهد وارد نمایید. به این ترتیب اپلیکیشن بر روی دستگاه شما نصب شده و قابل استفاده است.

درمورد امکانات مهم اپلیکیشن گردونه لازم است به یک سری موضوعات اشاره کنیم. در وهله اول با نصب اپلیکیشن گردونه شما همواره به هزاران مسابقه و قرعه‌کشی به صورت رایگان و سریع دسترسی خواهید داشت. البته برای این کار نیاز است به اینترنت متصل باشید.

از سویی دیگر شما به نظرات کاربران گردونه نیز در اپلیکیشن دسترسی دارید. این کار سبب می‌شود بتوانید موارد معتبر و پرطرفدار را پیدا کرده و با شرکت در آن‌ها، شانس برنده شدن خود در گردونه شانس را افزایش دهید. تمامی جزئیات هر مسابقه و قرعه‌کشی در اپلیکیشن گردونه نیز مانند وبسایت آن به وضوح برای شما شرح داده شده است و به وسیله لینک مستقیم شما را به صفحه اصلی هر مسابقه و قرعه‌کشی هدایت می‌نماید.

همچنین شما در اپلیکیشن این پلتفرم نیز مثل وبسایت، به دسته‌بندی برندها دسترسی خواهید داشت. قسمت سرچ یا جستوی وبسایت نیز به همان صورت در اپلیکیشن تعبیه شده و قابل استفاده است. به طور مثال ممکن است شما از پیش در ارتباط با یک قرعه‌کشی اطلاعاتی شنیده باشید اما آن اطلاعات کامل نباشند و نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشید. با سرچ کردن نام برند مورد نظر می‌توانید قرعه‌کشی‌های مربوط به آن را یافته و اطلاعاتی که نیاز دارید را در ارتباط با مسابقه دریافت کنید.

ضمنا در فضای اپلیکیشن گردونه شما می‌توانید بخشی با عنوان علاقه‌مندی‌ها را طبق سلیقه خود دسته‌بندی نمایید. به طور مثال شما برند خاصی مانند دیجی کالا یا ایرانسل را به بخش علاقه‌مندی‌ها اضافه می‌کنید و هر زمان که از این مجموعه قرعه‌کشی یا مسابقه‌ای منتشر شود، از طریق نوتیفیکشن اپلیکیشن گردونه به شما اطلاع داده خواهد شد.

نحوه اطلاع از قرعه‌کشی‌های گردونه

اکنون که با تمامی زوایای وبسایت و اپلیکیشن گردونه آشنا شدیم شاید برایتان سوال است که “چگونه می‌توان از قرعه‌کشی‌ها و مسابقات گردونه اطلاع یافت؟”. چندین روش برای این کار وجود دارد که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

عضویت در خبرنامه گردونه

در قسمت انتهایی وبسایت گردونه بخشی با عنوان “خبرنامه” مشخص شده است. این بخش به این منظور طراحی شده که جدیدترین موارد منتشر شده در گردونه از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود. برای عضویت در خبرنامه گردونه کافیست یک ایمیل فعال را در این بخش وارد نمایید و بر روی دکمه عضویت کلیک کنید. از این پس تمامی اطلاعات مرتبط با جدیدترین قرعه‌کشی‌ها از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

عضویت در خبرنامه گردونه

افزودن برندها به بخش علاقه‌مندی‌ها در اپلیکیشن و سایت گردونه

در ارتباط با این روش در فضای اپلیکیشن پیش‌تر نیز توضیح دادیم. اگر برندی را به بخش علاقه‌مندی‌ها اضافه کنید، اطلاعات جدیدترین قرعه‌کشی‌های مربوط به آن برای شما در فضای اپلیکیشن ارسال می‌شود. این اطلاع‌رسانی با ارسال نوتیفیکیشن خواهد بود.

توجه داشته باشید که در هم فضای اپلیکیشن و هم در وبسایت، زمانی که وارد صفحه مربوط به یک برند می‌شوید، در بالای صفحه با عبارتی تحت عنوان “افزودن به علاقه‌مندی‌ها” مواجه خواهید شد. در کنار این عبارت یک قلب نیز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی قلب تو خالی و پر شدن آن، خواهید دید که آن برند به لیست علاقه‌مندی‌های شما اضافه خواهد شد تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید به سادگی از طریق لیست علاقه‌مندی‌ها به صفحه مخصوص به آن و قرعه‌کشی‌های فعالش دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که افزودن برندها به بخش علاقه‌مندی، در ابتدا نیازمند ثبت نام شما در این پلتفرم و ورود به حساب کاربری است.

عضویت در شبکه‌های اجتماعی گردونه

گردونه در شبکه‌های اجتماعی متعددی نظیر اینستاگرام و تلگرام که در ایران بسیار پرطرفدار هستند، عضویت دارد. با دنبال کردن صفحات رسمی این مجموعه، در جریان تمامی اطلاعات جدید در زمینه انواع قرعه‌کشی‌ها و مسابقات قرار خواهید گرفت. دسترسی به صفحه گردونه در اینستاگرام از طریق نام کاربری gardune_com و در توئیتر و فیس بوک از طریق نام کاربری garduneofficial امکان‌پذیر است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *