0

کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی

کم هزینه‌ترین سفر خارجی

آیا تا به حالا قصد سفر به خارج از کشور را داشته‌اید؟ آیا شرایط یک سفر خارجی کم هزینه را بررسی نموده‌اید؟ آیا قصد سفر به خارج از کشور با نازل‌ترنی قیمت‌ها را داشته‌اید؟ آیا کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی را بررسی کرده‌اید؟ یکی از بهترین راه‌های گذران اوقات فراغت، سفر به مناطق مختلف می‌باشد. یکی از جذاب‌ترین سفر‌ها، سفر به کشور‌های مختلف می‌باشد. سفر به کشور‌های مختلف سبب می‌شود افراد با فرهنگ و آداب و رسوم آن‌ها آشنا شوند و از مکان‌های دیدنی و تاریخی کشور‌های دیگر لذت ببرید.

باید دقت فرمایید که به منظور سفر به کشور‌های خارجی، باید با زبان آن کشور آشنا باشید و نسبت به مکان‌های دیدنی آن آگاه باشند. به این منظور لازم است که اگر برای بار اول است که به یک کشور خارجی سفر می‌کنید، از تجربیات افراد آگاه در این زمینه استفاده نمایید.

یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه سفر به خارج از کشور که نیاز به تجربه بالا دارد، خرید بلیط سفر می‌باشد. برای این منظور می‌توانید با مراجعه به سایت موپُن به راحتی راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از صفر تا صد را به دست آورید و با اطلاعات کامل نسبت به خرید بلیط هواپیمایی خود اقدام نمایید.

در این مطلب قصد داریم شرایط برای یک سفر خارجی کم هزینه را برای شما شرح دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین کشور برای مسافرت

انتخاب بهترین کشور برای مسافرت به عوامل زیادی بستگی دارد و به منظور انتخابی صحیح، قبل از هرکاری باید با موارد زیادی که در کیفیت سفر موثر خواهند بود دقت شود. انتخاب بهترین کشور برای مسافرت در واقع به هدف افراد از سفر بستگی دارد.

اگر هدف افراد از مسافرت به کشور‌های خارجی، خرید و فروش می‌باشد مطمئنا انتخابی متفاوت با افرادی که قصد گردش دارند؛ خواهد داشت.

از طرفی میزان سرمایه در دسترس برای سفر هم در انتخاب بهترین کشور برای مسافرت موثر خواهد بود؛ به این صورت که با صرف هزینه بیشتر، مطمئنا مقصد سفر و کیفیت خدماتی که در اختیار قرار می‌گیرد؛ افزایش خواهد داشت.

نحوه جابجایی و حمل و نقل افراد هم نکته ای حائز اهمیت می‌باشد؛ بسیاری از افراد قصد مسافرت گروهی دارند و همین امر سبب می‌شود که برای سفر خود دست به دامان آژانس‌های مسافربری و تورهای مسافرتی شوند. همچنین مسافرت به بعضی کشور‌های خارجی می‌تواند با استفاده از وسایل حمل و نقل زمینی و دریایی علاوه بر هواپیما انجام شود.

یکی از نکات مهم در داشتن سفر خارجی کم هزینه، انتخاب کشوری با قیمت پایین‌تر است و این مهم تنها با شناخت کشورهای دیگر به دست می‌آید. یا توجه به این نکات باید نهایت دقت در برآورد هزینه مورد نیاز برای سفر خود را انجام دهید تا بتوانید هر چه بهتر در زمینه سفری عالی تجربه کسب نمایید.

به منظور اطلاع از شرایط مختلف وسایل حمل و نقل سفر‌های خارجی می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه نمایید و از جزئیات بلیط‌‌های مختلف به مناطق مختلف جهان آگاه شوید‌. از طرفی با استفاده از سایت موپُن به راحتی می‌توانید از تخفیف علی بابا بهره‌مند شوید‌‌.

باید گفت برای انتخاب بهترین کشور برای مسافرت، نمی‌توان اسمی از کشور خاصی نام برد و تنها باید گفت بهترین کشور برای مسافرت متناسب با مسافران متفاوت خواهد بود. به صورت کلی افراد درخواست دریافت مسافرتی با امکاناتی متوسط و هزینه ای قابل توجیه دارند.

بهترین کشور برای مسافرت، در واقع کشوری است که در آن جاذبه‌های گردشگری زیادی موجود باشد و توریست‌ها در آن نهایت امنیت را داشته باشند. با توجه به تمامی موضوعات، بهترین کشور برای مسافرت و تجربه یک سفر خارجی کم هزینه باید توسط خود افراد مشخص شود.

کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی کدامند؟

برای تجربه یک سفر خارجی کم هزینه، باید نهایت دقت انجام شود زیرا بهترین کشور برای مسافرت، همیشه ارزانترین یا گرانترین آن نخواهد بود. باید دقت کنید در انتخاب بهترین مقصد برای مسافرت لازم است که مبلغی مشخص پرداخت شود و نباید گول مسافرت‌ها و تور‌های ارزان قیمت را خورد.

باید در زمینه انتخاب سفر خارجی کم هزینه گفت بالا بودن قیمت سفر‌های خارجی حتما به معنی زیاد بودن کیفیت امکانات آن نمی‌باشد. به منظور داشتن تجربه‌ای مناسب در زمینه سفر‌های خارجی بهتر است پیش از هرکاری نسبت به قیمت‌ها اطلاعات کسب نمایید و با توجه به سرمایه در دسترستان انتخابی مناسب داشته باشید.

عوامل زیادی در انتخاب کم هزینه‌ترین سفر خارجی موثر خواهد بود. باید گفت اگر افراد با استفاده از تورهای مسافرتی به کشورهای خارجی سفر داشته باشند لازم است که هزینه بالاتری را صرف نمایند.

از طرفی منطقه‌ای که سفر به آن انجام می‌شود بسیار مهم است. با در نظر گرفتن قیمت پول هر کشور با توجه به ریال در ایران، باید نسبت به خرید مبلغ لازم از پول کشور مقصد اقدام نمایید و هر چقدر ارزش عرض‌های موجود در دو کشور به هم نزدیک‌تر باشد، مبلغ کمتری خرج می‌شود‌. نوع اقامتگاه افراد در سفر، مکان‌های دیدنی که مراجعه می‌شود، نوع غذاهایی که سرو می‌شود و… عواملی هستند که تاثیر مستقیمی بر مبلغ هزینه سفر دارد.

از طرفی هزینه رفت و آمد هم مبلغی است که باید از تاثیر آن غافل نشوید. یکی از شرکت‌های آنلاین در زمینه ارائه و فروش بلیط‌های هواپیمایی سایت اسنپ تریپ می‌باشد. در این سایت بلیط هواپیما به صورت‌های مختلف در اختیار افراد قرار می‌گیرد و مسافران با در نظر گرفتن زمان و تاریخ و نوع بلیط و تخفیفات موجود در سایت، می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

به منظور بهره‌مندی از پروازهایی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه باید نسبت به تخفیف‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی برای مسافران در نظر می‌گیرند، مطلع شوید. برای اطلاع از این تخفیف‌ها می‌توانید به سایت موپُن مراجعه نمایید.

سایت موپُن یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ها در زمینه بررسی تخفیف‌ شرکت‌های مختلف می‌باشد. کارشناسان سایت موپُن پس از بررسی و اطمینان از صحت تخفیف‌ها، آن‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهند. در زمینه بهره‌مندی از تخفیف‌های ارائه شده سایت اسنپ تریپ می‌توانید از کد تخفیف پرواز اسنپ استفاده نمایید.

 

سفر خارجی کجا برم؟

امکان این موضوع وجود دارد که افراد پس از بررسی تمامی شرایط موجود، با این سوال مواجه شوند که سفر خارجی کجا برم؟ برای پاسخ به این سوال باید با کشور‌های مختلفی که امکان مسافرت به آن وجود دارد؛ آشنا شوید و با توجه به هدف خود، انتخابی مناسب داشته باشید.

بهترین و در عین حال ارزان‌ترین کشور‌ها به منظور مسافرت، کشور‌های همسایه ایران می‌باشند. علاوه بر سهولت در رفت و آمد، از لحاظ فرهنگی برقراری ارتباط با این افراد راحت‌تر خواهد بود. از طرفی ارزش پول‌های مورد استفاده در کشور‌ها تا حدودی متناسب با هم است و همین امر سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

افراد به راحتی و به صورت کاملا غیر‌حضوری می‌توانند نسبت به اطلاع و خرید بلیط‌های هواپیمایی به مقصدهای مختلف آگاهی کسب کنند و در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشند. با استفاده طرح‌های مختلف شرکت‌های هواپیمایی می‌توان به راحتی بلیط رفت و برگشت سفر خود را خریداری نمایید و همچنین از تخفیف‌های موجود در سایت بهره‌مند شد.

یکی از شرکت‌های مناسب در این زمینه مستر بلیط می‌باشد. به منظور بهره‌مندی از تخفیفات این شرکت، به راحتی می‌توانید در سایت موپُن کد تخفیف مستر بلیط را به دست آورید.

همچنین باید به کشور‌هایی سفر کرد که شرایط لازم برای پذیرش توریست را دارند و مسافران در آن امنیت داشته باشند. از جمله کشورهای خارجی که امکان مسافرت به آن وجود دارد، شامل موارد زیر می‌باشد:

کم هزینه‌ترین سفر خارجی - ترکیه

ترکیه، یکی از کم هزینه‌ترین سفر خارجی

یکی از پرطرفدارترین کشور‌های خارجی جهت داشتن یک سفر خارجی کم هزینه، کشور ترکیه می‌باشد. این کشور از همسایه‌های مجاور ما می‌باشد و سالانه افراد زیادی به قصد مسافرت به شهرهای مختلف کشور ترکیه سفر می‌کنند.

مسافران از راه‌های هوایی و زمینی به راحتی می‌توانند به کشور ترکیه سفر کنند و به هیچ عنوان نگرانی در زمینه امنیت سفر خود نداشته باشند؛ زیرا ترکیه کشور هم مرز ما می‌باشد و فرهنگ افراد ساکن در آن، تا حدود زیادی مشابه فرهنگ افراد ترک در شهر‌های غربی ایران می‌باشد.

از طرفی ترکیه دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان می‌باشد و افراد زیادی از اقصی نقاط کشور برای سفر به ترکیه برنامه‌ریزی می‌نمایند. همچنین یافتن بلیط مناسب در تمام فصل‌های سال به مقصد ترکیه ممکن می‌باشد و با برنامه‌ریزی صحیح و انتخابی مناسب، می‌توانید سفر خارجی کم هزینه به مقصد ترکیه را تجربه نمایید.

کم هزینه‌ترین سفر خارجی - ارمنستان

ارمنستان، یکی از کم هزینه‌ترین سفر خارجی

یکی دیگر از کشور‌های پرطرفدار خارجی توسط افراد ساکن ایران، کشور ارمنستان می‌باشد. بسیاری از افراد با توجه به سرسبزی و طبیعت بکر ارمنستان، نسبت به انتخاب آن برای داشتن سفر خارجی کم هزینه اقدام می‌نمایند.

کشور ارمنستان هم مانند ترکیه با استفاده از سفر زمینی و هوایی می‌تواند انجام شود و بسته به هزینه و نوع برنامه‌ریزی افراد می‌توان وسیله نقلیه مناسب را انتخاب نمود. کشور ارمنستان، کشوری هم مرز ما می‌باشد و افراد زیادی برای مسافرت سالانه به آن مراجعه می‌نمایند.

کشور ارمنستان دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد و داشتن یک راهنمای مسافرت در سفر به ارمنستان، بعث می‌شود افراد هر چه بیشتر از سفر خود لذت ببرند و هیچ مکان دیدنی را از دست ندهند.

در ارمنستان افراد تا حدودی متوجه زبان فارسی می‌شوند و همین امر سبب بهبود کیفیت سفر افراد خواهد شد. فرهنگ و آداب و رسوم کشور‌های همسایه ایران تا حدود زیادی به آن تشابه دارد و همین امر سبب می‌شود افراد سفری خاص و مطمئن را تجربه نمایند.

دبی

دبی

یکی از شهر‌های پیشرفته برای داشتن یک سفر خارجی کم هزینه، دبی می‌باشد. این شهر یکی از جاذبه‌های گردشگری در سراسر جهان به حساب می‌آید و سالانه هزاران توریست به آن وارد می‌شوند. با توجه به گسترش و پیشرفت این شهر در سال‌های اخیر در زمینه گردشگری، یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه تجربه وسایل تفریحی جدید و بروز می‌باشد.

در این شهر تمامی امکانات به صورت پیشرفته وجود دارد و افراد به راحتی و با صرف هزینه‌ای متناسب می‌توانند در بهترین منطقه شهر هتل رزرو نمایند‌. در شهر دبی بسیاری از امکانات و تفریحات دریایی به صورت پیشرفته وجود دارد و هم‌چنین ساختمان‌ و آسمان‌خراش‌های بسیار بلند در آن وجود دارد که از جمله جاذبه‌های آن به حساب می‌آیند.

زبان مردم دبی عربی است و افراد تا حدودی می‌توانند نسبت به ارتباط گرفتن با افراد موفق باشند. از طرفی شهر دبی دارای مردمی مسلمان می‌باشد و همین امر سبب افزایش امنیت افراد در سفر به دبی می‌باشد.

شهر دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفری تفریحی و تجاری می‌باشد و افراد به راحتی می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید موجود در شهر، از کیفیت اجناس موجود بهره‌مند شوند.

همچنین باید این نکته مد نظر باشد که اقامتگاه‌های موجود در دبی با یکدیگر متفاوت می‌باشد و در زمینه انتخاب مکانی مناسب و امن باید نهایت دقت را داشته باشید تا مشکلی برای افراد ایجاد نشود. به این منظور حتما پیش از سفر در زمینه اقامتگاه از افراد با تجربه استفاده نمایید و متناسب با مبلغ در دسترس خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

گرجستان

گرجستان

گرجستان یکی از کشورهای اطراف کشور ایران می‌باشد و دارای جاذبه‌های گردشگری بالایی می‌باشد. کشور گرجستان می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه یک صفر خارجی کم هزینه باشد. طبیعت بکر و عالی این کشور از جمله جاذبه‌های آن می‌باشد و توریست‌های فراوانی برای استفاده از آن، به کشور گرجستان مسافرت می‌کنند.

از جمله جذابیت‌های سفر به گرجستان، مسافرت به شهر تفلیس می‌باشد. این شهر دارای قدمت تاریخی بالایی می‌باشد و از طرفی طبیعت زیبای آن باعث جذب افراد زیادی در این زمینه می‌شود.

کشور گرجستان یکی از کشورهای ارزان قیمت در زمینه مسافرت می‌باشد و مسافران با انتخابی مناسب در زمینه اقامتگاه و نحوه رفت و آمد می‌توانند به راحتی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی نمایند و آن را به حداقل برسانند‌.

از طرفی افراد به راحتی با استفاده از تورهای موجود، می‌توانند به تمامی مناطق مختلف گرجستان سفر کنند و هیچ کدام از جاذبه‌های گردشگری آن را از دست ندهند.

مالزی

مالزی

مالزی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهره‌مندی از تلفیق جاذبه‌‌های تاریخی و امکانات مدرن می‌باشد. کشور مالزی دارای مناطق گردشگری زیادی می‌باشد و افراد به راحتی با مسافرت به آن می‌توانند تجربه ای عالی داشته باشند.

کشور مالزی دارای قدمتی تاریخی می‌باشد و مکان‌های دیدنی زیادی در این زمینه دارد. علاوه بر این افراد با مسافرت به این کشور می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید موجود در آن، بسیاری از وسیله‌های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

با سفر به کشور مالزی می‌توانید با فرهنگ و آداب و رسوم افراد مختلف ساکن در آن آشنا شد و ملیت‌های مختلفی که در آن زندگی می‌کنند را شناخت. سالانه افراد زیادی به کشور مالزی مسافرت می‌کنند و تجربه‌ای عالی در این زمینه دارند.

به منظور بهبود هزینه‌های سفر به مالزی بهتر است که اقامتگاهی مناسب و امن را انتخاب نمایید و توصیه می‌شود غذاهای محلی و اصیل مالزی را از دست ندهید.

تایلند

تایلند، از کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی

تایلند می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب در زمینه داشتن سفر خارجی کم هزینه باشد. طبیعت بکر تایلند جذابیت خاصی به آن بخشیده است و هر ساله افراد زیادی به کشور تایلند مسافرت می‌کنند.

سفر به این کشور نیاز به صرف هزینه بالایی ندارد و افراد به راحتی می‌توانند در زمینه انتخاب اقامتگاه، نوع حمل و نقل و… بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند و به این وسیله در مبالغ صرفه‌جویی نمایند.

کشور تایلند، کشوری توریسم‌پذیر می‌باشد و امکانات زیادی در اختیار افراد در این کشور قرار می‌گیرد. از طرفی ایرانی‌های مقیم تایلند بسیار زیاد هستند و مسافران به راحتی می‌توانند در این کشور از امکانات بهره‌مند شوند.

هندوستان

هندوستان

یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه داشتن یک سفر عالی کشور هندوستان می‌باشد. این کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه آشنایی با آداب و رسوم مختلف می‌باشد. در این کشور افراد با سبک زندگی افراد هندی آشنا می‌شوند و با جشن‌ها و مراسمات مختلف فرهنگی و مذهبی آن‌ها آشنا می‌شوند.

از طرفی بازار‌های هندوستان و مکان‌های تاریخی و تفریحی آن از جمله دلایل جذابیت آن می‌باشد. نحوه پوشش و زندگی افراد ساکن در هند بسیار جذاب می‌باشد و سالانه توریست‌های زیادی به این کشور سفر می‌کنند‌.

در کشور هند باید دقت شود که تسلط به زبان لاتین جزو الزامات می‌باشد و افراد پیش از سفر حتما باید نسبت به رزرو اقامتگاه و سایر امکانات اقدام نمایند. با توجه به بالا بودن جمعیت هند و شلوغی اکثر شهر‌های آن، پیشنهاد می‌شود برای اولین بار با یک تور مناسب به این کشور سفر نمایید.

 

کشورهای ارزان برای سفر

انتخاب ارزان‌ترین کشور برای مسافرت ایرانیان در واقع به عواملی بستگی دارد و افراد به منظور سفر به خارج از کشور می‌توانند به صورت‌های مختلف به صرفه‌جویی در مبلغ هزینه سفر بپردازند. با سفرهای زمینی تا حدود زیادی از مبلغ سفر کاسته می‌شود و با صرف زمان بیشتری در راه، می‌توان هزینه کمتری خرج شود.

از طرفی اقامتگاه مسافران، تاثیر بسزایی در مبلغ نهایی هزینه سفر خواهد داشت و افراد بسته به درخواست خود، می‌توانند در انتخاب اقامتگاه عمل نمایند. باقی هزینه‌های سفر مبلغی یکسان می‌باشد و تا حدودی در اکثر سفرها، یکسان خواهد بود.

ارزان‌ترین کشور برای مسافرت ایرانیان نسبت به سایر مسافرت‌های خارجی، کشور‌های ترکیه، پاکستان، بلغارستان، هندوستان و روسیه می‌باشد.

اگر افراد قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند و هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارند؛ لازم است که با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی تورهای خارجی از کشور را شناسایی و از بین آن‌ها، تور ارزان خارج کشور را انتخاب نمایند.

تور‌های هواپیمایی بلیط رفت و برگشت افراد را مشخص می‌کند و محل اقامت و گردش افراد را به عهده می‌گیرند. در این تور‌ها افراد با سابقه و تجربه بالا به عنوان سرپرست گروه قرار می‌گیرند و افراد را در زمینه سفر به خارج کشور‌ راهنمایی می‌کند. با تورهای مسافرتی، سفری خوب و امن را تجربه خواهید کرد.

همانطور که پیش از این اشاره شد عوامل زیادی در قیمت و هزینه سفرهای خارجی موثر خواهد بود و پیش از هر سفر باید از همه جنبه‌ها به بررسی عوامل پرداخت و در نهایت تصمیمی درست در زمینه انتخاب مقصد سفر خود در نظر گرفت. کشور‌های ارزان برای سفر در‌دو گروه کشورهای آسیا و اروپا قرار می‌گیرند که به بررسی آن می‌پردازیم:

کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی، کشورهای ارزان آسیا برای سفر

از جمله بهترین انتخاب‌ها برای داشتن سفر خارجی کم هزینه، سفر به کشورهای همسایه و هم‌مرز می‌باشد. کشور‌های موجود در یک قاره تا حدودی از لحاظ فرهنگی، آداب و رسوم، سبک غذایی و… به هم شباهت دارند و همین امر سبب می‌شود که افراد بتوانند تجربه‌ای بهتر داشته باشند‌. از طرفی در این کشور‌ها، افراد خیلی راحت‌تر می‌توانند نسبت به یافتن جاذبه‌های گردشگری اقدام نمایند و برقراری ارتباط با ساکنان آن آسان‌تر است.

از جمله مهم‌ترین کشور‌های ارزان آسیا برای سفر شامل موارد زیر می‌باشد:

  • تایلند
  • ترکیه
  • مالزی
  • هند
  • پاکستان
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • روسیه

 

کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی، کشورهای ارزان اروپا برای سفر

گاهی افراد قصد مسافرت به کشور‌های اروپایی را دارند. به منظور انتخاب کشور‌های ارزان اروپا برای سفر لازم است که در ابتدای امر افراد نسبت به قیمت‌ها آگاه باشند و با مقایسه کشور‌های مختلف، بتوانند بهترین انتخاب در این زمینه را داشته باشند.

با سفر به کشورهای اروپایی افراد می‌توانند با فرهنگ سایر کشور‌ها آشنا شوند و از جاذبه‌های گردشگری موجود در آن استفاده نمایند‌. همچنین سفر به کشورهای اروپایی سبب آشنایی با بسیاری از کالاها و امکانات بروز می‌شود و مسافران می‌توانند تجربه‌ای متفاوت در زمینه تغذیه را داشته باشند. از جمله بهترین کشورهای ارزان اروپا برای سفر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استونی
  • مقدونیه
  • اکراین
  • ایتالیا
  • اسپانیا
  • یونان

 

نتیجه گیری کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی

با توجه به تمامی مطالب بیان‌شده، افراد خیلی راحت و با داشتن شرایطی خاص می‌توانند سفری عالی و در عین حال کم هزینه را تجربه نمایند. سفر به خارج از کشور فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم سایر ملت‌ها می‌باشد و تا سال‌های سال طرفداران خود را خواهد داشت.

با توجه به این موضوعات حتما پیش از انتخاب مقصد مسافرت خود، نسبت به تمامی جنبه‌هذی مختلف سفر آگاهی کسب نمایید و اگر اولین تجربه شما در این زمینه می‌باشد، پیشنهاد می‌شود از تورهای موجود و نظرات افراد با تجربه در این زمینه استفاده نمایید.

 

سوالات متداول کم هزینه‌ترین سفرهای خارجی

کشورهای ارزان آسیا برای مسافرت کدام‌ها هستند؟

تایلند - ترکیه - مالزی - هند - پاکستان - ارمنستان گرجستان - روسیه

کشورهای ارزان اروپا برای مسافرت کدام‌ها هستند؟

استونی - مقدونیه - اکراین - ایتالیا - اسپانیا - یونان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *