0

کد تخفیف فیدی پلاس

کد تخفیف فیدی پلاس

با ورود انسان به عصر دیجیتال، بسیاری از وجوه زندگی او درگیر تغییرات اساسی شد. یکی از این حوزه‌ها صنعت نشر و کتاب است. همان‌طور که شاهد هستیم با وجود انواع و اقسام نرم‌افزارها و پلتفرم‌های کتاب‌خوانی، دیگر کمتر کسی سراغ کتاب کاغذی می‌رود؛ چرا که می‌توان هزاران کتاب را در داخل یک گوشی هوشمند ذخیره کرد و در هر مکانی با خود برد. حجم کم، راحتی در استفاده، قابلیت جابه‌جایی آسان و همچنین هزینه پایین‌تر کتاب‌های الکترونیکی باعث شده امروزه بیش از پیش جای پای خود را به عنوان محصول فرهنگی جامعه محکم‌تر کنند. این روزها با گران شدن کاغذ و فرایند چاپ کتاب، بسیاری به سمت پلتفرم‌های دیجیتال کتاب‌خوانی متمایل شده‌اند که یکی از شناخته شده‌ترین آن‌ها، فیدیبو است.

فیدیبو

اپلیکیشن فیدیبو به عنوان یک پلتفرم کتاب‌خوانی قانونی امکان دسترسی به هزاران کتاب الکترونیکی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. با نصب این اپلیکیشن شما می‌توانید با خرید قانونی هر کتابی که دوست دارید فایل pdf آن را در گوشی خود دانلود و ذخیره نمایید. طبیعتا هزینه خرید کتاب الکترونیکی در این اپلیکیشن نسبت به قیمت کتاب کاغذی آن بسیار به‌صرفه‌تر بوده و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. فقط کافیست این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب یا به وبسایت آن مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود بسازید. پس از آن با خرید قانونی کتاب‌ها به هزاران نسخه کتاب متنی و صوتی دسترسی یابید.

اشتراک فیدی پلاس

یکی از سرویس‌های فیدیبو برای کاربران، بخش فیدی پلاس است که در واقع فرصت خرید بسته‌های اشتراکی را برای آنان فراهم می‌کند تا در مدت زمان مقرر (مثلا یک ماه) بتوانند به کتاب‌های دلخواه خود بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه کتاب دسترسی یابند. بسته‌های اشتراکی فیدی پلاس از 1 ماه تا 1 سال را شامل می‌شود و شما با خرید هر بسته می‌توانید به راحتی به عناوین متنوعی از کتاب‌های صوتی و متنی دسترسی یافته و لذت کتاب خواندن را برای خود دوچندان کنید.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر طرح‌های اشتراکی فیدی پلاس فقط بر روی نرم‌افزار موبایل فیدیبو قابل استفاده است. شما می‌توانید با به‌روزرسانی نرم‌افزار فیدیبو در گوشی موبایل خود و باز کردن حساب کاربری به قسمت فیدی پلاس در صفحه اول اپلیکیشن رفته و انواع بسته‌های اشتراک 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1ساله این طرح را تهیه نمایید. بعد از خرید اشتراک فیدی پلاس، به هر عنوان کتابی که جزء عناوین اشتراکی فیدیبو باشد بدون نیاز به پرداخت هزینه کتاب دسترسی خواهید داشت. تنها کافیست عنوان مورد نظر خود را جستجو کرده، وارد صفحه عنوان کتاب شده و دکمه دریافت از فیدی پلاس را انتخاب کنید؛ کتاب مورد نظر به کتابخانه شما اضافه می شود.

فیدی پلاس

انواع کد تخفیف فیدی پلاس

کد تخفیف اپلیکیشن فیدیبو مخصوص خریداران اشتراک فیدی پلاس بوده که با استفاده از این کد تخفیف می توانند بسته‌های اشتراکی خود را با هزینه‌ای کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تهیه نمایند. استفاده از این کدهای تخفیف، باعث کاهش هزینه‌های خرید طرح‌های اشتراکی فیدی پلاس از 20 تا 90 درصد خواهد شد.

برای دریافت مستقیم این نوع از کدهای تخفیف فیدیبو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

در ادامه انواع کدهای تخفیف اشتراک فیدیبو به شما معرفی می‌شود:

کد تخفیف فیدی پلاس مخصوص دعوت از دوستان

فیدیبو برای کاربرانی که از دوستان خود برای ثبت نام و خرید از این پلتفرم دعوت می‌کنند هدیه‌های متنوعی اهدا می‌کند. یکی از این هدیه‌ها، کد تخفیف فیدی پلاس برای فرد معرف است. قوانین فعلی فیدیبو برای دعوت از دوستان به این صورت است که شما باید در ابتدا با دعوت یکی از دوستان خود به فیدیبو یک اشتراک 1 ماهه به وی هدیه دهید و پس از آن یک کد تخفیف 90 درصدی برای اشتراک 1 ماهه به شما هدیه خواهد شد.

کد تخفیف فیدی پلاس مخصوص یک طرح اشتراکی

گاهی یک کد تخفیف اشتراک فیدی پلاس فقط روی یک طرح مثلا اشتراک 1 ماهه یا اشتراک 1 ساله کار می‌کنند. در این شرایط این کدها برای خرید دیگر اشتراک‌های این اپلیکیشن قابل اعمال نیست.

اشتراک 1 ماهه فیدی پلاس بیشتر مناسب کاربران جدید است تا با صرف هزینه کمتر بتوانند به صورت آزمایشی به مدت 1 ماه خدمات این پلتفرم را دریافت کنند. اشتراک‌های 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله فیدی پلاس طبیعتا قیمت بالاتری داشته اما خرید آن برای کاربران قدیمی و همیشگی به‌صرفه‌تر است؛ چرا که مثلا هزینه خرید اشتراک 3 ماهه از 3 بار خرید اشتراک 1 ماهه کمتر است.

کد تخفیف فیدی پلاس ویژه کاربران جدید

نوعی از کد تخفیف برای خرید اشتراک فیدی پلاس وجود دارد که تنها مخصوص کاربرانیست که به تازگی قصد عضویت و خرید اشتراک دارند و تابه‌حال پرداختی در این قسمت از اپلیکیشن فیدیبو انجام نداده‌اند. بدیهی است که کاربران قدیمی فیدیبو، برای تمدید اشتراک‌های خود نمی‌توانند از این کد استفاده کنند.

نحوه دریافت کد تخفیف فیدی پلاس

کاربران فیدیبو می‌توانند با ورود به بخش فیدی پلاس در اپلیکیشن موبایل خود نمونه‌ای از کدهای تخفیف هر طرح را در لیست اشتراک ها مشاهده نمایند.

اشتراک‌های فیدیبو

همچنین کاربران می‌توانند انواع کدها و طرح‌های تخفیفی از جمله کد تخفیف فیدی پلاس را از طریق بنرهای تبلیغاتی یا پیام‌های موجود در اپلیکیشن فیدیبو و همچنین پیامک‌های ارسالی به شماره همراه ثبت شده در حساب کاربری خود ببینند.

پیام‌های تخفیفی در اپلیکیشن فیدیبو

علاوه بر همه این‌ها با ورود به صفحه فیدیبو در سایت موپُن می‌توانید انواع کدهای تخفیف فیدی پلاس را با شرایط دقیق و نکات استفاده، مشاهده و دریافت نمایید.

صفحه فیدیبو در موپُن

نکات استفاده از کد تخفیف فیدی پلاس

در هنگام خرید با یکی از کدهای تخفیف معرفی شده در مقاله حاضر، توجه به نکات استفاده هر کدام ضروری است. به طور مثال هر کد مخصوص طرح خاص خود است و نمی‌توان با کد تخفیف مخصوص اشتراک 3 ماهه، طرح اشتراک 6 ماهه را خریداری کرد. همچنین این کدهای تخفیف فقط قابل استفاده بر روی اپلیکیشن موبایل فیدیبو می باشد و استفاده از آن در وبسایت فیدیبو معتبر نیست. توجه به تاریخ انقضای هر کد تخفیف و نیز به‌روز‌رسانی اپلیکیشن فیدیبو حائز اهمیت است. در نهایت لازم به ذکر است که تمامی این کدها فقط  1بار برای هر کاربر قابل استفاده می‌باشد؛ بنابراین شما برای تمدید طرح اشتراکی خود نمی‌توانید از کد تخفیف مستعمل، مجددا استفاده نمایید.

کد تخفیف

نحوه استفاده از کد تخفیف فیدی پلاس

در ابتدا باید توجه کنید که حتما اپلیکیشن فیدیبو را در گوشی موبایل خود به‌روزرسانی کرده و هر کد تخفیف را برای طرح اشتراکی خاص خود استفاده نمایید. برای استفاده از کدهای تخفیف فیدی پلاس باید وارد اپلیکیشن فیدیبو شده و در قسمت فیدی پلاس گزینه خرید اشتراک فیدی پلاس را انتخاب کنید.

بخش فیدی پلاس در اپلیکیشن فیدیبو

 

با انتخاب هر کدام از بسته‌های اشتراک و کلیک بر روی دکمه خرید وارد صفحه جدیدی می‌شوید.

بخش فیدی پلاس در اپلیکیشن فیدیبو

 

شما می‌توانید قبل از پرداخت نهایی، کد تخفیف مورد نظر خود را در کادر مخصوص «کد تخفیف دارم» وارد کنید که با تایید کد، مقدار تخفیف از مبلغ خرید اشتراک کسر شده و با پرداخت هزینه‌ای کمتر بسته‌ اشتراکی مورد نظر خود را دریافت نمایید.

وارد کردن کد تخفیف فیدی پلاس در قسمت پرداخت

برای استفاده از کد تخفیف اشتراک 1 ماهه مخصوص دعوت از دوستان باید پس از ورود به اپلیکیشن فیدیبو، بر روی بنر موجود در صفحه اول این اپلیکیشن با عنوان «به دوستت اشتراک یک کتابخونه هدیه بده، اشتراک یک کتابخونه هم خودت هدیه بگیر!» کلیک کرده و گزینه دعوت از دوستان را انتخاب کنید.

طرح دعوت از دوستان فیدیبو

در این مرحله یک شماره تلفن همراه از شما درخواست می‌شود؛ با ورود شماره خود و تایید کدی که برایتان پیامک می‌شود، یک کد اختصاصی جهت به‌اشتراک‌گذاری با دوستانتان ساخته و به شما نمایش داده خواهد شد. شما با ارسال این کد معرفی و دعوت از دوست خود، (زمانی که دوستتان اشتراک خود را فعال نمود) یک کد تخفیف 90 درصدی برای خرید اشتراک 1 ماهه از طریق پیامک دریافت می‌کنید.

طرح دعوت از دوستان فیدیبو

جمع‌بندی

در این مقاله ابتدا به معرفی سرویس خرید اشتراکی پلتفرم فیدیبو به نام فیدی پلاس پرداختیم. همچنین به انواع کدهای تخفیف فیدی پلاس مخصوص اشتراک‌های مختلف آن و نحوه دریافت هر کدام اشاره شد. در پایان لازم به ذکر است که حتما هنگام خرید طرح‌های اشتراکی و استفاده از کد تخفیف فیدیبو به نکات مهم هر کد و نحوه استفاده از آن‌ها (همان‌طور که در بالا شرح داده شد) توجه نمایید تا بتوانید به راحتی خرید کرده و از مطالعه کتاب‌های دلخواه خود بدون محدودیت لذت ببرید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *