0

کد تخفیف اولین خرید اسنپ فود

اسنپ فود

سرویس سفارش آنلاین غذای اسنپ فود در واقع اولین برنامه سفارش اینترنتی غذا در ایران محسوب می‌شود. اگرچه این برنامه ابتدا در سال 1388 با نام “زودفود” شروع به فعالیت کرد؛ اما در نهایت پس از ادغام با گروه اسنپ به “اسنپ فود” تغییر نام داد. این سامانه سفارش آنلاین غذا در میان مردم بسیار محبوب بوده و علاوه بر وب‌سایت در نسخه اپلیکیشن نیز قابل ‌استفاده است. علت اصلی محبوبیت این پلتفرم به ارائه سرویس‌های متنوع با امکانات گوناگون مربوط می‌شود.

وبسایت اسنپ فود

این سامانه با انتشار منوهای به‌روز و عکس‌دار، تخفیف‌های جذاب روزانه، دلیوری اختصاصی اسنپ فود، اکسپرس و مهم‌تر از همه تیم پشتیبانی قوی توانسته به‌خوبی جایگاه خود را در فرهنگ غذایی مردم ایران پیدا و تثبیت کند. به‌طوری که هر کاربری فارغ از شلوغی زندگی مدرن خود به‌راحتی و به‌صورت آنلاین می‌تواند انواع غذاها، شیرینی، نان، خریدهای سوپرمارکتی و حتی کافه‌ای را از اسنپ فود سفارش دهد. از همه خوبی‌های اسنپ فود که بگذریم مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن در میان مردم به تخفیف‌های ویژه‌اش مربوط می‌شود. این تخفیف‌ها بسیار متنوع بوده و یکی از پرطرف‌دارترین آن‌ها “کد تخفیف اسنپ فود سفارش اول” است. به‌همین دلیل قصد داریم در این مطلب انواع تخفیف خرید اول از اسنپ فود، نحوه دریافت آن و… را بررسی کنیم.

انواع کد‌ تخفیف اسنپ فود اولین خرید شامل موارد زیر است:

کد تخفیف اولین سفارش غذا اسنپ فود

با استفاده از این کد‌‌ تخفیف می‌توانید در اولین سفارش خود از رستوران‌ها و کافه‌های درج شده در سامانه آنلاین سفارش غذای اسنپ فود از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

سفارش غذا اسنپ فود

کد تخفیف اولین خرید شیرینی اسنپ فود

امکان خرید انواع شیرینی و آجیل از فروشگاه‌های موجود در این دسته‌بندی در سامانه اسنپ فود فراهم است. اگر برای بار اول از این بخش خرید می‌کنید استفاده از کد تخفیف شیرینی اسنپ فود خرید اول را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید خرید ارزان‌تری داشته باشید.

کد تخفیف خرید اول میوه اسنپ فود

این تخفیف برای کاربرانی در نظر گرفته شده که برای اولین‌ بار خرید میوه و سبزیجات را از سامانه اسنپ فود انجام می‌دهند. به‌این‌ترتیب نه‌تنها می‌توانند از میوه‌فروشی‌های نزدیک به محل‌ سکونت خود خرید کنند؛ بلکه تخفیف‌های قابل توجهی نیز با ثبت کد تخفیف میوه اسنپ فود دریافت خواهند کرد.

کد تخفیف اولین خرید پروتئین اسنپ فود

هر کاربری در نخستین خرید محصولات‌ پروتئینی (گوشت‌ مرغ، گوسفند، گوساله، استیک، جوجه‌کباب آماده، سوسیس، کالباس و…) از سامانه اسنپ فود این فرصت را دارد که از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شود. به این منظور تنها کافی است، وارد وب‌سایت این سامانه شده و پس از انتخاب محصولات پروتئینی مورد نیاز خود، با ورود به‌ مرحله پرداخت از کد‌ تخفیف محصولات پروتئینی اسنپ فود خرید‌ اول استفاده کنید.

کد‌ تخفیف خرید‌ اول اسنپ فود هدیه ثبت‌نام کاربران جدید

این کد‌ تخفیف به کاربرانی تعلق می‌گیرد که ثبت‌ نام در فروشگاه اینترنتی اسنپ فود را از طریق لینک معرف موپُن انجام داده باشند. از طرفی سایر کاربران این‌ سامانه اگر لینک‌ معرف خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند، در اولین خرید به‌ازای هر شخص تخفیف‌های ویژه دریافت خواهند کرد.

کد تخفیف اولین خرید نان اسنپ فود

با واردکردن کد‌ تخفیف نان اسنپ فود می‌توانید اولین خرید‌ از نانوایی در سامانه اسنپ فود را با تخفیف‌های ویژه انجام دهید. این‌گونه فرصتی برای سفارش اینترنتی و ارزان‌ قیمت نان از نانوایی‌های نزدیک محل زندگی خود در اختیار خواهید داشت.

در استفاده از کد‌ تخفیف اولین سفارش اسنپ فود به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

با توجه‌ به این که کد‌ تخفیف اسنپ فود سفارش‌ اول به‌طور انحصاری برای سفارش از اسنپ فود طراحی و منتشر شده است؛ در‌ نتیجه از‌ این تخفیف نمی‌توان در سایر سرویس‌های پلتفرم اسنپ استفاده کرد. از این‌ها گذشته همان‌طور که از نام “کد تخفیف اسنپ فود سفارش اول” مشخص است، این کد تخفیف صرفاً برای کاربرانی قابلیت استفاده دارد، که برای اولین‌ بار از سرویس اسنپ فود استفاده می‌کنند.

موضوع مهم دیگری که در زمان استفاده از این تخفیف باید به آن دقت شود، یک‌بارمصرف‌ بودن این کد است. در واقع معمولاً کلیه کدهای تخفیف اسنپ فود و سایر پلتفرم‌ها را تنها برای یک‌بار می‌توان استفاده کرد؛ بنابراین اگر یک‌بار از تخفیف اولین‌ خرید اسنپ فود استفاده کرده باشید، دیگر نمی‌توانید همان تخفیف را برای خرید بعدی مورد استفاده قرار دهید.

البته گاهی در توضیحات منتشر شده برای هر کوپن شرایط خاصی ذکر شده که به پشتوانه آن می‌توانید از یک کد تخفیف بیش از یک‌بار استفاده کنید؛ از این‌ رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً روی کد‌ تخفیف خرید‌ اول اسنپ فود یا هر کد‌ تخفیف دیگری کلیک کرده تا از شرایط‌ خاص آن مطلع شوید.

توجه به تاریخ انقضای کد‌ تخفیف اولین خرید اسنپ فود، مورد مهم دیگری است که در زمان استفاده از این تخفیف‌ها باید به آن توجه شود؛ زیرا معمولاً برای هر کد‌تخفیف یک بازه زمانی مشخصی تعریف شده و اگر این زمان به اتمام برسد، تخفیف مذکور دیگر اعتبار نداشته و قابل‌استفاده نخواهد بود.

انواع کد تخفیف خرید اول اسنپ فود را چگونه دریافت و استفاده کنیم؟

اغلب کسانی که غذا، میوه، سبزیجات و… را از اسنپ فود سفارش می‌دهند معمولاً جزء مشتریان همیشگی این سرویس هستند و طبیعی است که به دنبال خریدی ارزان‌تر باشند؛ البته افرادی که برای نخستین‌ بار از این پلتفرم استفاده می‌کنند نیز بدشان نمی‌آید که خرید خود را با تخفیف‌های ویژه و قیمت مناسب انجام دهند. از این ‌رو وب‌سایت‌های اینترنتی مختلفی اقدام به انتشار کد تخفیف اولین سفارش غذا اسنپ فود نموده‌اند، که در میان آن‌ها به‌جرئت می‌توان “موپُن” را جزء معتبرترین و به‌روز‌ترین‌ها دانست.

با عضویت در خبرنامه، اپلیکیشن، کانال و ربات تلگرام این وب‌سایت به‌سرعت از جدیدترین تخفیف‌های سرویس اسنپ فود باخبر خواهید شد؛ بنابراین حتی برای دریافت کد‌ تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول نیز می‌توانید روی این سایت حساب کنید.

از موپُن که بگذریم هر کاربری همواره می‌تواند انواع کد تخفیف اسنپ فود سفارش‌ اول را از طریق بنرهای درج شده در وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ دریافت کند. به‌اضافه ‌این‌ که پلتفرم اسنپ فود معمولاً تخفیف‌هایی ویژه برای کاربران خود در نظر گرفته و آن را از طریق پیامک، شبکه‌های اجتماعی مانند استوری اینستاگرام و… به اطلاع آن‌ها می‌رساند.

نحوه استفاده از کد تخفیف اولین خرید اسنپ فود

در نهایت پس از دریافت انواع کد‌ تخفیف اسنپ فود سفارش‌ اول نوبت به استفاده از این تخفیف‌ها می‌رسد. به این منظور پس از دانلود اپلیکیشن اسنپ فود باید وارد سایت یا اپلیکیشن شوید و سپس محصول مورد نظر خود را از دسته‌های رستوران، سوپرمارکت، کافه، شیرینی، نانوایی، میوه، پروتئین، آبمیوه، بستنی، آجیل یا سایر انتخاب کنید. در ادامه روی محصول کلیک کرده و آن را به سبد خرید خود بیفزایید. اکنون باید روی “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید. به‌این‌ترتیب از شما خواسته می‌شود که برای ورود یا عضویت، شماره تلفن همراه خود را در کادر مخصوص وارد نمایید تا یک کد‌ اختصاصی برای ورود به اسنپ فود برایتان پیامک شود.

استفاده از کد تخفیف اسنپ فود

کد‌ دریافتی را در فیلد مخصوص آن وارد نموده و روی “ثبت سفارش” کلیک کنید. پس از آن برای پرداخت صورت حساب وارد صفحه جدیدی می‌شوید که نه‌تنها می‌توانید روش پرداخت خود را تعیین نمایید؛ بلکه فرصت استفاده از کد تخفیف سفارش اول اسنپ فود را نیز خواهید داشت. در نهایت نیز باید روی “پرداخت” کلیک کنید تا سفارش شما ثبت نهایی شود.

جمع‌بندی

کد‌‎‌‌ تخفیف اولین خرید اسنپ فود، تخفیفی ویژه از طرف سامانه اسنپ فود، برای کاربران جدیدش است. با این تفاسیر اگر برای اولین‌ بار غذا، میوه، نان، شیرینی، محصولات سوپرمارکتی و… را به‌صورت آنلاین از اسنپ فود سفارش دهید؛ می‌توانید از این کد تخفیف در مبالغ مختلف بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *