0

کد تخفیف اسنپ وانت

اسنپ وانت

امروزه اکثر افراد با اسنپ آشنایی دارند. این پلتفرم آنلاین در حال حاضر خدمات اینترنتی بسیار گسترده‌ای به کاربران عرضه می‌کند؛ اما معروف‌ترین و گسترده‌ترین خدمات اسنپ در رابطه با حمل‌ونقل می‌باشد. این حمل‌ونقل علاوه بر افراد و تاکسی‌های اینترنتی مدتی است که برای انواع بار و مرسوله‌های کوچک و بزرگ هم ممکن شده است.

اسنپ وانت یکی از بخش‌های پلتفرم اسنپ است که برای درخواست انواع وانت بار جهت جابه‌جایی بارهای بزرگ و سنگین شما بین مبدأ و مقصد دلخواه طراحی ‌شده است. در این مقاله از سایت موپُن به بررسی این بخش از سوپر اپلیکیشن اسنپ و نحوه استفاده از کدهای تخفیف آن می‌پردازیم.

معرفی اسنپ وانت

وانت بار اسنپ یکی از بهترین راهکارها برای جابه‌جایی وسایل است که ثبت سفارش آن از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ امکان‌پذیر می‌باشد. این برنامه با رویکردی هوشمند خدمات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را عرضه می‌دارد که به واسطه رابطه کاربری بسیار راحت مشتریان زیادی را جذب کرده است. سریع و قابل اعتماد بودن، قیمت گذاری شفاف و پشتیبانی تمام وقت از مزایای اسنپ وانت می‌باشد.

در اسنپ وانت امکان انتخاب چهار نوع وانت سبک (پراید و پایکان و…)، مسقف، کفی‌دار و سنگین (نیسان) وجود دارد که با توجه به وزن، ابعاد و جنس مرسوله باید گزینه مناسب درخواست شود. این خدمات علاوه بر تهران در بسیاری از شهرهای دیگر ایران نیز قابل استفاده است و علاوه بر این امکان درخواست‌های بین استانی نیز وجود دارد. یکی از مزیت‌های اسنپ وانت این است که با وجود قیمت‌های به‌صرفه، تخفیف‌های مختلفی نیز برای سفارشات در نظر می‌گیرد. این تخفیف‌ها فقط در تهران نیست و در شهرهای دیگر نیز فعال است.

انواع کد تخفیف اسنپ وانت

اسنپ برای اکثریت خدمات خود تخفیف‌های مختلفی را مد نظر قرار می‌دهد و یکی از دلایل جذب کاربر این مجموعه نیز همین تخفیف‌های متنوع می‌باشد. این تخفیف‌ها از طرق مختلفی قابل دسترس هستند؛ برای ورود به وبسایت موپُن و مشاهده تخفیف‌های مربوط به این سرویس اسنپ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کد تخفیف اسنپ وانت

از انواع مرسوم تخفیف‌های اسنپ وانت بار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کد تخفیف اسنپ وانت مخصوص شهر یا استان خاص؛ مثلاً برای ثبت درخواست در شهر اصفهان.
  • کد تخفیف اسنپ وانت مخصوص درخواست اول؛ یعنی فقط کاربرانی که قبلاً در این بخش درخواست نداشته‌اند مجاز به استفاده از این کد هستند.
  • کد تخفیف اسنپ وانت مخصوص وانت سبک
  • کد تخفیف اسنپ وانت مخصوص وانت سنگین
  • کد تخفیف اسنپ وانت با سقف تخفیف مشخص؛ مثلاً کد تخفیف 20 درصدی اسنپ وانت که فقط تا سقف 100 هزار تومان تخفیف می‌دهد.
  • و…

وانت بار اسنپ

در استفاده از کد تخفیف اسنپ وانت به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

استفاده از کدهای تخفیف اسنپ وانت باعث صرفه‌جویی واضحی در هزینه‌ها می‌شود. در استفاده از این موارد چند نکته است که باید به آن‌ها دقت کنید تا در این فرآیند به مشکلی برنخورید.

  • امکان استفاده از چند کد تخفیف به‌طور همزمان وجود ندارد. در هر سفارش شما تنها می‌توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید و اگر هم تمامی کدهای تخفیف‌ را به نوبت وارد کنید تنها آخرین مورد آن برای شما ثبت می‌شود. برای مثال ممکن است حین خرید شما هم کد تخفیف مربوط به معرفی دوستان را داشته باشید و هم یک کد تخفیف از اسنپ کلاب دریافت کرده باشید؛ ولی این دو کد را باید در دو خرید جداگانه استفاده کنید.
  • تخفیف‌ها تاریخ انقضا دارند. حدوداً در تمامی کدهای تخفیف اسنپ تاریخ انقضایی برای آن ذکر می‌شود که اگر از آن تاریخ بگذرد دیگر امکان اعمال کد وجود ندارد. پس بهتر است قبل تاریخ مشخص شده، تخفیف‌های خود را استفاده کنید.
  • امکان استفاده از کدهای تخفیف اختصاصی دیگران وجود ندارد. در صورتی که برای دوست و آشنایان شما کدی اختصاصی ارسال شده باشد، امکان استفاده آن کد برای شما وجود ندارد و باید از حساب شخص مذکور استفاده شود. برخی کدها به صورت عمومی و همگانی در یک بازه زمانی قابلیت استفاده دارند و برای آن‌ها مشکلی نخواهید داشت.
  • هر تخفیف تنها یکبار قابل استفاده می‌باشد. برای مثال اگر تخفیف عید نوروز برای شما در نظر گرفته شده باشد، تنها در یک خرید می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر کد تخفیف اسنپ وانت امروز فعال بود و استفاده شد، از آن به بعد دیگر کارایی نخواهد داشت.
  • با توجه به این که در اسنپ وانت امکان پرداخت سفر از طرف مقصد نیز وجود دارد، در صورتی که شما تخفیفی را برای سفرتان اعمال کنید، شامل فرد مورد نظر هم می‌شود و هزینه را با تخفیف پرداخت خواهد کرد.
  • در صورتی که هزینه سفر شما با استفاده از کد تخفیف غیر صفر شود لازم است مابقی مبلغ را از طریق کیف پول دیجیتال یا به صورت نقدی پرداخت کنید.

وانت اسنپ

انواع کد تخفیف اسنپ وانت را چگونه دریافت کنیم؟

کدهای موجود از طرق مختلفی به دست شما می‌رسند. در بسیاری از موارد اسنپ، کد و شرایط استفاده از آن را برای شما پیامک می‌کند. همچنین می‌توانید در حساب کاربری خود در اپلیکیشن اسنپ، وارد بخش جایزه و تخفیف‌ها شوید و کدهای فعال خود را مشاهده نمایید. در اسنپ کلاب هم بخشی مربوط به انواع کد تخفیف وجود دارد که با مراجعه به آن و کسر امتیاز می‌توانید انواع تخفیف‌ها را دریافت کنید. در واقع با هر خرید امتیازی در اسنپ کلاب شما ثبت می‌شود که با مجموع آن‌ها می‌توانید در بخش‌های مختلفی از جمله اسنپ وانت تخفیف دریافت کنید.

علاوه بر موارد بالا، سایت‌های مختلفی هستند که به صورت دسته‌بندی شده کدهایی که برای همه کاربران قابلیت استفاده دارند را به اشتراک می‌گذارند. سایت موپُن که اولین پلتفرم بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کد تخفیف در ایران می‌باشد هم می‌تواند راهی سریع و خوب برای دریافت انواع کد تخفیف اسنپ وانت بار باشد. جهت دریافت تخفیف‌های موپُن وارد این سایت شده و به بخش تخفیف‌های اسنپ بروید و از تخفیف مورد نظر خود بهره‌مند شوید.

کد تخفیف اسنپ در موپُن

نحوه استفاده کدهای تخفیف اسنپ وانت

برای ثبت سفارش خود ابتدا وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ یا نسخه تحت وب آن می‌شوید، در صفحه اصلی (خانه) از بین خدمات موجود گزینه وانت را انتخاب کرده و روی گزینه ثبت سفارش جدید کلیک کنید.

در این مرحله مانند درخواست‌های تاکسی اینترنتی اسنپ، وارد نقشه می‌شوید که ابتدا مبدا مورد نظر را انتخاب کرده و به اطلاعات مورد نیاز پاسخ می‌دهید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، پلاک، واحد و توضیحات دیگر می‌باشد. پس از تایید این مرحله لازم است مقصد و اطلاعات مشابه مورد نیاز را تکمیل و تایید نمایید. (در صورتی که فروشگاه دارید، لازم است گزینه فروش کالا را نیز انتخاب کنید.)

ثبت سفارش در اسنپ وانت

در مرحله بعدی، باید نوع وانت مورد نیاز را انتخاب و سپس مشخص کنید که آیا در جابه‌جایی بار به  کمک راننده احتیاج دارید یا نه و این که نوع بار شما به چه شکل و چه تعدادی می‌باشد. اگر طرف پرداخت شما مقصد می‌باشد گزینه مربوط به آن را اصلاح می‌کنید و در صورت درخواست توقف در مسیر و یا بازگشت آن‌ها را نیز ثبت می‌کنید.

ثبت سفارش در اسنپ وانت

در بخش آخر اگر کد تخفیفی دارید، آن را هم اعمال می‌کنید و با توجه به هزینه حساب شده، ثبت سفارش را می‌زنید. در این شرایط سفارش شما با توجه به کد تخفیف محاسبه می‌شود و هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. منتظر رسیدن وانت بار باشید و وسایل را در اختیار ایشان قرار دهید.

جمع‌بندی

اگر برای اسباب‌کشی، خرید و فروش محصولات بزرگ و به‌طور کلی حمل‌ونقل هر وسیله سنگینی دنبال وانت بار هستید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و راحت‌ترین روش از اسنپ وانت برای این کار استفاده کنید. کافی است مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید و از مقرون‌به‌صرفه‌ترین خدمات بهره‌مند شوید. با استفاده از انواع کد تخفیف اسنپ وانت تهران یا سایر شهر‌ها، این فرآیند برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *