0

معرفی کلاسینو؛ همه‌چیز درباره کلاسینو به‌همراه کد تخفیف آن!

معرفی کلاسینو؛ همه‌چیز درباره کلاسینو به‌همراه کد تخفیف آن

معرفی کلاسینو،‌ تاریخچه کلاسینو، نقاط ضعف و قوت کلاسینو و کد تخفیف کلاسینو، همه و همه از موضوعاتی است که در مقاله امروز به آن می‌پردازیم. کلاسینو، یکی از برترین اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های آموزشی حال حاضر است که آموزش و تحصیل فرزندان شما را تا حد بسیار زیادی، سرعت و بهبود می‌بخشد. اگر شما هم هنوز با این پلتفرم و امکانات فوق‌العاده آن آشنا نیستید، پس مقاله امروز را از دست ندهید تا شما را کاملا با آن آشنا کنیم و در آخر، کد تخفیف کلاسینو را هم به شما عزیزان ارائه دهیم تا با کمترین هزینه از امکانات آن بهره‌مند شوید. برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف کلاسینو کلیک کنید.

معرفی کلاسینو

شاید اگر تا سه سال پیش با شما از کلاس‌های آنلاین و مجازی صحبت می‌کردند، فکر می‌کردید که این نوع از تدریس مربوط به آینده است و حالا حالاها قرار نیست با چنین روشی از تدریس روبه‌رو شوید. اما با آمدن کرونا، همه چیز تغییر پیدا کرد. حالا هرکسی که تا پیش از کرونا محصل و دانش‌آموز یا دانشجو بود، طعم آموزش آنلاین و مجازی را چشیده است و می‌داند که این آموزش نه‌تنها بد نیست، بلکه از مزایای بسیاری هم نسبت به آموزش حضوری برخوردار است. کلاسینو نیز پلتفرمی برای آموزش مجازی است!

معرفی کلاسینو

اگر بخواهیم از مزایای آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری بگوییم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش مجازی هیچ هزینه رفت و آمد و یا در صورت وجود کلاس‌ها در شهرهای دیگر به‌جز محل سکونت شما، هیچ هزینه خوابگاهی در بر ندارد.
  • از هر کجای جهان می‌توان به چنین آموزشی دسترسی داشت و این آموزش برای تمامی افراد یکسان و به‌راحتی قابل استفاده خواهد بود.
  • آموزش مدرنی است که از بسیاری از وسایل و ابزارهای مدرن و دیجیتال بهره می‌برد و موجب افزایش کیفیت تحصیل می‌شود.
  • و… .

کلاسینو نیز اولین، قدیمی‌ترین و برترین آموزشگاه برای تحصیل از مقطع دبستان تا دانشگاه و کنکور است. این پلتفرم، اولین پلتفرمی محسوب می‌شود که ایده آموزش آنلاین را پرورش داده و به عمل رساند و پس از آن شاید آموزشگاه‌های بسیار دیگری دست به چنین کاری زدند، اما همیشه اولین‌ها به‌خاطر می‌مانند و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهند. یکی از مهم‌ترین نکات در معرفی کلاسینو یا هر پلتفرم دیگری، تاریخچه آن است. آنچه که در تاریخچه کلاسینو از مابقی نکات مهم است، «اولین» و «قدیمی‌ترین» بودن آن محسوب می‌شود.

نکته بعدی که باید در تاریخچه این پلتفرم به شما یادآور شویم آن است که از ابتدای کار، هدف کلاسینو مشخص بوده و در تمام مقاطع زمانی، هدف آنلاین بودن خود را حفظ کرده است. کلاسینو یک آموزشگاه آنلاین کنکور محسوب می‌شود که تمامی کلاس‌های آن به‌صورت مجازی و آنلاین برای شما دانش‌آموزان عزیز برگزار می‌گردد.

شهرهای تحت پوشش کلاسینو

اما شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کلاسینو خدمات خود را در چه شهرهایی ارائه می‌دهد و ساکنین کدام مناطق می‌توانند از امکانات آنلاین آن بهره‌مند شوند؟ در این رابطه نیز باید گفت که خدمات کلاسینو در دسترس تمامی مناطق و شهرهای کشور قرار دارد. این بدان معناست که فرقی ندارد شما در کدام شهر ساکن هستید؛ در هرلحظه و هرکجا که باشید می‌توانید از امکانات آنلاین کلاسینو به‌راحتی و با بالاترین کیفیت بهره‌مند شوید. این امکانات آموزشی به‌صورت کاملا زنده و در هر لحظه به دانش‌آموزان عزیز ارائه می‌گردد.

امکانات و ویژگی‌های اصلی کلاسینو

امکانات و ویژگی‌های اصلی کلاسینو

در این بخش به تمام امکانات کلاسینو می‌پردازیم که آن را در صدر جدول پلتفرم‌های آنلاین آموزشی قرار داده است. این بخش از مهم‌ترین بخش‌ها در معرفی کلاسینو است. پس اگر شما هم می‌خواهید که این پلتفرم را بهتر بشناسید و بدانید که چرا باید پیش از هر پلتفرم دیگری به سراغ آن بروید، این بخش را از دست ندهید.

پنل کاربری مخصوص برای هر کاربر

در کلاسینو، هر دانش‌آموز از پنل کاربری خاص خود بهره‌مند است. بدین ترتیب پنل هر کاربر از کاربر دیگری جداست که موجب نظم بیشتری برای هر دانش‌آموز می‌شود. طبق تجربه کار با کلاسینو نیز می‌توانیم بگوییم که در این پنل‌ها تمام مشخصات هر دوره، کلاس‌های ضبط و ثبت شده آن‌ها، امتحانات و هزاران هزار اطلاعات دیگر به ثبت رسیده‌اند که دانش‌آموزان می‌توانند از تمامی آن‌ها بهره‌مند شوند.

تعداد کلاس‌های آنلاین برابر با حضوری

برخی از آموزشگاه‌ها، تعداد جلسات کمتری را در آموزش آنلاین نسبت به آموزش حضوری به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند که شاید عادلانه نباشد. کلاسینو تمام جلسات آنلاین را عینا برابر با جلسات حضوری برای شما برگزار می‌کند و نمی‌گذارد که هیچ تفاوت و یاکیفیت کمتری را نسبت به کلاس‌های حضوری حس کنید.

برگزاری کلاس‌های زنده رأس ساعت

وقت‌شناسی و نظم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در تجربه کار با کلاسینو از آن بهره‌مند خواهید شد. این ویژگی، وجه تمایز یک کلاس موفق با سایر کلاس‌هاست. در کلاسینو، تمامی کلاس‌ها در ساعت مقرر خود، بدون کوچک‌ترین تأخیری و به‌صورت زنده برای شما عزیزان برگزار می‌گردد.

برگزاری امتحانات آنلاین و بهره‌مندی از نتایج آنلاین در لحظه

از دیگر امکانات مهمی که باید در معرفی کلاسینو به آن بپردازیم، نحوه برگزاری امتحانات و ارائه نتایج است. کلاسینو تمام امتحانات خود را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند. نتایج و نمرات آن هم بدون هیچ‌گونه فوت وقت و به محض تمام شدن امتحان، در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. بدین ترتیب می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان از نتایج زحمات خود باخبر شده و برای امتحانات دیگر، برنامه‌ریزی کنید.

ارائه تکالیف و بررسی منظم آن‌ها

بسیاری از افراد، آموزش مجازی را برابر با بی‌نظمی می‌دانند و گمان می‌کنند که این دسته از آموزش‌ها با امتحانات یا تکالیف منظم و به‌موقعی همراه نیستند. کلاسینو ضمن در نظر گرفتن نگرانی شما والدین و دانش‌آموزان عزیز، بهترین برنامه‌ریزی را برای ارائه به‌موقع تکالیف و بررسی منظم آن‌ها انجام داده است. بدین ترتیب شما باید در انجام و ارائه به‌موقع تکالیف در کلاسینو کوشا باشید.

وجود مشاور همراه شما تا انتهای مسیر

چه چیزی بهتر از آنکه یک مشاور کاربلد و باتجربه تا انتهای مسیر همراه شما باشد و شما را برای رسیدن به تک تک اهداف تحصیلی، تشویق و یاری کند؟‌ وجود مشاور از مهم‌ترین امکاناتی است که باید در معرفی کلاسینو به آن پرداخت. بدین ترتیب شما می‌توانید مطمئن باشید که خود یا فرزندان شما هرگز در راه تحصیل تنها نبوده و مشاوران کاربلد کلاسینو همیشه همراه و راهنمای آن‌ها هستند.

پشتیبانی تمام وقت

کلاسینو در راهنمایی و حمایت از شما از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در هر ساعت از شبانه‌روز، پاسخگوی تمامی نگرانی‌های شماست. به همین ترتیب می‌توانید هر زمان در هر زمینه‌ای که به کمک یا راهنمایی نیاز داشتید، از پشتیبانی 24 ساعته ما بهره‌مند شوید.

نقاط ضعف و قوت کلاسینو

نقاط ضعف و قوت کلاسینو

در بخش پیشین، تمام امکاناتی را که کلاسینو می‌تواند به شما ارائه دهد، بررسی کردیم تا بهتر با سازوکار این پلتفرم آموزشی فوق‌العاده آشنا شوید. در این بخش می‌خواهیم تمام نقاط قوت و ضعف این پلتفرم را بررسی کنیم تا بهتر بتوانید در رابطه با استفاده از آن تصمیم بگیرید. پس این بخش را از دست ندهید.

نقاط قوت کلاسینو چیست؟

بهره‌مندی از اساتید مجرب

این پلتفرم از برترین اساتیدی که فکر می‌کنید برای هر درس استفاده می‌کند و بدین ترتیب، کیفیت آموزش و مطالب ارائه شده را برای شما تضمین می‌نماید. برای اطمینان از مهارت هرکدام از اساتید نیز شما به‌راحتی می‌توانید نام هرکدام را در اینترنت جستجو کنید. بسیاری از اساتید منتخب کلاسینو در حال حاضر در مدارس و کلاس‌های معتبر تهران تدریس می‌کنند که از مهم‌ترین نکات در معرفی کلاسینو محسوب می‌شود. پس دیگر نیازی نیست که برای هرکدام از درس‌های خود و یا فرزندان خود به‌صورت جداگانه به‌دنبال اساتید ماهری باشید! کلاسینو، اساتید مجربی را برای تمامی درس‌ها به‌صورت یک‌جا به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

کلاس‌های بسیار ارزان

هزینه گذراندن دوره‌های آموزشی در کلاسینو بسیار ارزان است و شما را با هیچ مشکلی از این نظر مواجه نمی‌کند. همچنین بدین ترتیب تمامی افراد، فارغ از شرایط اقتصادی و مالی خود و خانواده‌شان می‌توانند از تحصیل در برترین کلاس‌ها بهره‌مند شوند که هدف اصلی کلاسینو است. در رابطه با ارزان بودن کلاس‌ها نیز باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه برخی از کلاس‌ها در حالت عادی تا میلیون‌ها تومان هم می‌رسد؛ در حالی که این هزینه در برخی از کلاس‌های کلاسینو از 150 تومان بیشتر نمی‌شود!

امکان مشارکت هم‌زمان با کلاس

از تجربه همکاری با کلاسینو می‌توانیم تعامل و مشارکت هم‌زمان، تازه و کاملا زنده با کلاس و اساتید را برای شما دانش‌آموزان گرامی، تضمین کنیم. مزیت چنین مشارکتی هم آن است که شما می‌توانید سوالات و مسائل موجود در ذهن خود را در لحظه و هر زمان که بخواهید در محضر استادان، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنید.

کلاس‌های آنلاین با حس کلاس واقعی!

به‌دلیل تعامل هم‌زمان، کیفیت بسیار بالای تدریس و هزاران هزار مزیت دیگر که در معرفی کلاسینو تاکنون خدمت شما توضیح دادیم، کلاس‌های آنلاین کلاسینو هیچ تفاوتی با کلاس‌های واقعی ندارند و چه بسا که از مزایای بسیاری هم در مقابل کلاس‌های حضوری برخوردارند. بنابراین شما با وجود امکان مشارکت در تمامی مباحث کلاسی، هیچ کم و کسری را در مقایسه با کلاس‌های حضوری احساس نخواهید کرد.

دسترسی راحت از هرکجا که هستید

هر دانش‌آموزی می‌تواند تنها با داشتن دسترسی به اینترنت و پلتفرم‌های مخصوص برای آموزش آنلاین، از کلاس‌های باکیفیت کلاسینو برخوردار گردد. پس فرقی ندارد که در کدام نقطه از ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید از همین حالا از دوره‌های آموزشی کلاسینو بهره‌مند شوید.

اولین جلسه را مهمان کلاسینو باشید!

کلاسینو برای آنکه انتخاب و تصمیم‌گیری را برای شما آسان‌تر کند، اجازه می‌دهد که به‌صورت کاملا رایگان از جلسه اول کلاس‌ها بهره‌مند شوید تا بهتر بتوانید در رابطه با آن‌ها تصمیم بگیرید. چنین مزیتی را می‌توان در کمتر کلاسی پیدا کرد. پس شما هم می‌توانید هر زمان که بخواهید به‌صورت کاملا رایگان در اولین جلسه از کلاس‌های کلاسینو شرکت کنید تا کیفیت آن را به چشم ببینید.

نقاط ضعف کلاسینو چیست؟

عدم دسترسی تمامی افراد به آموزش آنلاین

نقاط ضعف کلاسینو، بیشتر همان نقاط ضعف کلاس‌های آنلاین محسوب می‌شود. کلاسینو هم مانند تمام کلاس‌های آنلاین دیگر در فضایی کاملا مجازی و آنلاین برگزار می‌شود که تماما به اینترنت وابسته است. همین امر موجب می‌شود که در صورت عدم دسترسی به اینترنتی ثابت و قوی، از کلاس‌ها جا بمانید و نتوانید آن‌طور که باید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

عدم توانایی تهیه نرم‌افزار‌های مورد نیاز

کلاسینو نیز همچون مابقی کلاس‌های آنلاین از نرم‌افزارهای مخصوصی برای ارائه تدریس استفاده می‌کند. این نرم‌افزارها نیازمند آن هستند که دانش‌آموزان از سیستم‌هایی نسبتا قوی بهره‌مند باشند. این در صورتی است که شاید عده بسیاری نتوانند از پس تهیه چنین نرم‌افزارهایی برآیند که از نقاط ضعف کلاسینو محسوب می‌شود.

راه‌های ارتباطی کلاسینو

راه‌های ارتباطی کلاسینو

تا به اینجای معرفی کلاسینو، تمامی امکانات و مزایای آن را برای شما توضیح دادیم. اگر می‌خواهید بیشتر با کلاسینو آشنا شوید، می‌توانید به‌راحتی به وبلاگ کلاسینو مراجعه نمایید. در وبلاگ کلاسینو، تمامی شرایط، ضوابط، دوره‌ها، الزامات و توضیحات مهم برای شما قرار داده شده است. همچنین می‌توانید راه‌های ارتباطی بسیار بیشتری را در آنجا پیدا کنید که در این بخش هم آن‌ها را برای شما عزیزان قرار می‌دهیم.

شبکه های اجتماعی کلاسینو

کلاسینو هم درست مانند تمامی آموزشگاه‌های معتبر، از انواع مختلف راه‌های ارتباطی برخوردار است. شبکه های اجتماعی کلاسینو عبارتند از:

  • اینستاگرام که می‌توانید تصاویر و فیلم‌های کلاسینو را در آن مشاهده نمایید.
  • تلگرام که می‌توانید در این شبکه، از تمامی اطلاعیه‌ها و اخبار مهم کلاسینو مطلع شوید.
  • آپارات که مهم‌ترین فیلم‌های خبری و آموزشی کلاسینو در آن برای شما قرار دارد.

اطلاعات تماس کلاسینو

اگر به کار کردن با شبکه‌های اجتماعی هم عادت ندارید، می‌توانید به‌راحتی با آن‌ها تماس بگیرید، به آدرس ایمیل آن‌ها پیام دهید و یا به آدرس حضوری آن‌ها بروید تا اطلاعات موردنیاز خود را کسب کنید. اطلاعات تماس کلاسینو به شرح زیر است:

  • شماره تماس: 021-91008020 (از شنبه تا پنجشنبه و در ساعات اداری در دسترس است.)
  • آدرس حضوری: تهران-خیابان آزادی-جمال‌زاده جنوبی-کوچه جمشید-پلاک 7-راه اندیشه
  • ایمیل کلاسینو: info@classino.com

همان طور که پیش‌تر هم گفتیم، تمامی اطلاعات تماس و معرفی کلاسینو در وبلاگ آن‌ها هم موجود است که با یک جستجوی ساده می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. با ورود به وبلاگ کلاسینو، می‌توانید حتی دوره مورد نظر خود و اسامی اساتید آن را هم به‌راحتی مشاهده کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به‌دست آورید.

کد تخفیف کلاسینو

اگر تا به اینجای مقاله از اطلاعات و مزایای کلاسینو لذت بردید و تمایل دارید که از آن‌ها بهره‌مند شوید، موپُن نیز اینجاست تا کد تخفیف کلاسینو را هم به شما عزیزان ارائه دهد! گرچه که شرکت در اولین جلسه از کلاسینو از سوی این آموزشگاه برای شما کاملا رایگان محاسبه می‌شود، اما در ادامه راه می‌توانید از کد تخفیفی که موپُن در اختیار شما قرار می‌دهد بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

شهرهای تحت پوشش کلاسینو کدام‌هاست؟

خدمات کلاسینو در دسترس تمامی مناطق و شهرهای کشور قرار دارد.

امکانات و ویژگی‌های اصلی کلاسینو چیست؟

پنل کاربری مخصوص برای هر کاربر - تعداد کلاس‌های آنلاین برابر با حضوری - برگزاری کلاس‌های زنده رأس ساعت - برگزاری امتحانات آنلاین و بهره‌مندی از نتایج آنلاین در لحظه - ارائه تکالیف و بررسی منظم آن‌ها - وجود مشاور همراه شما تا انتهای مسیر - پشتیبانی تمام وقت

نقاط قوت کلاسینو کدام‌ها هستند؟

بهره‌مندی از اساتید مجرب - کلاس‌های بسیار ارزان - امکان مشارکت هم‌زمان با کلاس - کلاس‌های آنلاین با حس کلاس واقعی - دسترسی راحت از هرکجا که هستید - اولین جلسه رایگان

نقاط ضعف کلاسینو کدام‌ها هستند؟

عدم دسترسی تمامی افراد به آموزش آنلاین - عدم توانایی تهیه نرم‌افزار‌های مورد نیاز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *