0

معرفی نماوا

معرفی نماوا

معرفی نماوا شاید از آن دست موضوعاتی باشد که هرکسی به جستجوی آن در گوگل بپردازد؛ چراکه این پلتفرم و همچنین وبلاگ نماوا اخیرا بسیار مشهور شده‌اند و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تا به حال نام آن‌ها را نشنیده باشد. البته این روزها پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال و به‌طور کلی، پلتفرم‌های موجود در حوزه سرگرمی بسیار زیادی داریم که خدمات کم و بیش مشابهی را به مخاطبین عرضه می‌کنند.

معرفی نماوا

اما تجربه کار با نماوا به خوبی وجه تمایز نماوا با رقبا را به رخ می‌کشد و به شما نشان می‌دهد که چرا باید آن را از میان دیگر رقبا انتخاب کنید. اگر شما هم می‌خواهید همه چیز را درباره تاریخچه نماوا و انواع خدمات و محصولات نماوا بدانید، تا آخر این مطلب جذاب با ما همراه باشید. ما نه تنها امروز به معرفی این وبسایت می‌پردازیم، بلکه قیمت و کد تخفیف نماوا را هم به شما عزیزان عرضه می‌کنیم تا با کمترین هزینه‌ها، بیشترین لذت را از تماشای فیلم و سریال موردعلاقه خود ببرید.

 

تاریخچه نماوا

همان طور که در مقدمه هم ذکر کردیم، نماوا یک پلتفرم پخش کاملا مجازی و آنلاین محصولات سینمایی برای ایرانیان حاضر در تمام نقاط این سرزمین و همچنین افراد خارج از ایران است. بهتر است برای معرفی نماوا و آشنایی بیشتر شما عزیزان با این سامانه پرکاربرد و موفق، کمی به تاریخچه آن بپردازیم. با وجود آنکه نماوا یک سامانه ایرانی است، اما تنها به محصولات ایرانی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید با رفتن به وبسایت آن‌ها، فقط با یک کلیک، وارد سینمای کل جهان شوید. در این سامانه شما قادر هستید انواع فیلم‌ها، آثار سینمایی، سریال‌های بلند و کوتاه و انیمیشن‌های وطنی و خارجی را تماشا کرده و لذت ببرید.

 

کار این سامانه از کجا شروع شد؟

داستان شروع کار نماوا به اندازه خود پلتفرم و محصولات آن، جذاب است و دانستن آن خالی از لطف نیست. در حقیقت کار این پلتفرم با همین نام آغاز نشد! نام اولیه نماوا، مووی لند (movie land) به معنای «سرزمین فیلم» بود که بخشی از شرکت مادر آن “شاتل” به‌حساب می‌آمد. داستان فعالیت آن از اسفند سال ۱۳۹۲ شروع شد و سرانجام سه سال بعد، یعنی سال ۱۳۹۵، در فروردین ماه، مووی لند به نماوا تغییر پیدا کرد و فعالیت آن با این نام آغاز گردید. ممکن است شما هم تا به حال از خود پرسیده باشید که اولین سریالی که از این سامانه پخش شده، کدام سریال بوده است؟ جالب است بدانید که این عنوان به سریال «سال‌های دور از خانه» تعلق دارد.

 

چه شهرهایی تحت پوشش نماوا قرار دارند؟

دانستن شهرهای تحت پوشش نماوا از نکات مهم دیگر در معرفی نماوا به‌شمار می‌رود. شاید خودتان هم بتوانید حدس بزنید که جواب این سوال مهم چیست. این روزها با اینترنتی شدن همه چیز، دیگر مسئله مکان به یک مسئله پیش پا افتاده تبدیل شده است که شاید کمتر از پیش آن را در نظر می‌گیریم. پلتفرم نماوا نیز به علت آنکه کاملا مجازی بوده و دارای درگاهی اینترنتی است، به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از هرکجای این سرزمین به آرشیو کامل فیلم، سریال و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی نماوا دسترسی داشته باشید. پس دیگر نیازی نیست که نگران شهرهای تحت پوشش این سامانه باشید و می‌توانید با یک کلیک از هرکجا به خدمات آن دسترسی پیدا کنید. اگر هنوز خدمات این پلتفرم را نمی‌دانید، در بخش بعدی برای شما توضیح می‌دهیم.

انواع خدمات و محصولات نماوا

انواع خدمات و محصولات نماوا

 

محصولات سینمایی و سرگرمی

نکته مهم بعدی در معرفی نماوا، آشنایی با تمامی محصولات و خدماتی است که این پلتفرم به شما عزیزان ارائه می‌دهد. اولین دسته از محصولات این سامانه، طیف گسترده‌ای از محصولات سینمایی آن است. وقتی از محصولات سینمایی حرف می‌زنیم به‌صورت کلی به این سه مورد اشاره داریم:

  • فیلم
  • سریال
  • انیمیشن

شما می‌توانید هر اثر سینمایی، چه داخلی و چه خارجی را از فیلم و سریال گرفته تا انیمیشن برای کودکان و بزرگسالان در این پلتفرم پیدا کنید. در حقیقت با یکبار بهره‌مندی از اشتراک نماوا، می‌توانید تا مدت‌ها از تماشای هرآنچه که می‌خواهید، لذت ببرید. البته این یکی از نقاط قوت نماوا هم محسوب می‌شود که تقریبا تمام محصولات سینمایی موجود را در پلتفرم خود گنجانده است.

 

محصول فرهنگی

اگر با خود فکر کردید که محصولات نماوا تنها به بسته‌های سینمایی و تماشایی ختم می‌شود، سخت در اشتباهید! چراکه نماوا شاید برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های دیگر از بخشی با عنوان «نماوا مگ» یا همان مجله نماوا نیز برخوردار است. اگر تا به حال به این بخش جالب از این سامانه سر نزده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا از طریق آدرس https://www.namava.ir/mag به‌صورت مستقیم به سراغ آن بروید. همان طور که از عنوان بخش مشخص است، شما در نماوا مگ به یک مجله سینمایی کامل دسترسی دارید که می‌توانید درباره تمامی فیلم‌های جدید و قدیمی سینمایی که در خود پلتفرم نیز برای تماشا قرار دارند، مطالعه کنید. در نماوا مگ که یکی از مهم‌ترین محصولات در معرفی نماوا محسوب می‌شود، نقد و بررسی آثار سینمای ایران و جهان برای شما قرار داده شده است.

نقاط ضعف و قوت نماوا

نقاط ضعف و قوت نماوا

 

نقاط قوت نماوا

نماوا به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های اشتراکی نسبتا قدیمی و آنلاین ایرانی، بسیار موفق ظاهر شده است. به‌خصوص در ماه‌های اخیر با فیلم‌ها و سریال‌های جذابی که عرضه کرد، شهرت این پلتفرم بیش از پیش نیز شد. اما در این بخش به نقاط قوتی می‌پردازیم که موجب موفقیت نماوا شده است.

 

دسترسی راحت به آرشیو محصولات

از مهم‌ترین نقاط قوت پلتفرم‌های اینترنتی، می‌توان به سهولت دسترسی آن‌ها اشاره کرد که در سامانه نماوا، از اولین و برجسته‌ترین ویژگی‌هاست. نماوا انواع اپلیکیشن‌ها را برای هر دستگاهی که فکر کنید، در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. بدین ترتیب، هیچ فرقی ندارد که می‌خواهید بر روی گوشی خود فیلم تماشا کنید یا لپ تاپ و یا اینکه اصلا سیستم عامل تلفن همراه شما چیست؟ در هر صورت هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید همین حالا با نصب اپلیکیشن نماوا به فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن‌های نماوا هم برای موبایل و تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ و هم تلویزیون‌های هوشمند در دسترس هستند.

 

آرشیو کامل فیلم، سریال و انیمیشن

اگر نخواهیم در معرفی نماوا اغراق کنیم و بگوییم که تمامی آثار سینمایی در آن وجود دارند، اما باید بگوییم که اکثر آن‌ها را می‌توانید در این پلتفرم پیدا کنید. پس دیگر نیازی نیست که برای بهره‌مندی از یک فیلم یا سریال، اشتراک پلتفرم‌های دیگر را هم خریداری نمایید و با داشتن اشتراک نماوا از تمامی پلتفرم‌ها و وبسایت‌های دیگر، بی‌نیاز هستید. از جمله نمایش‌های اختصاصی این سامانه می‌توان به آثار محبوبی همچون: مهمونی، نوبت لیلی و خسوف اشاره کرد که در حال پخش هستند.

 

دسترسی به دو زبان در حین تماشای فیلم‌ها

از دیگر نقاط قوت نماوا باید به این نکته اشاره کرد که شما قادر هستید در صورت تمایل، فیلم را با زبان زیرنویس فارسی و انگلیسی تماشا کنید. فرقی ندارد که به دلیل تقویت زبان خود به زیرنویس انگلیسی علاقه‌مند هستید یا هرچیز دیگری، در هر صورت امکان تماشای فیلم‌ها با دو زبان انگلیسی به فارسی در اختیار شما قرار می‌گیرد که شاید نتوانید در پلتفرم‌های فعال دیگر به آن دسترسی داشته باشید.

 

اینترنت کاملا رایگان

یکی از مهم‌ترین نقاط قوتی که باید در معرفی نماوا به آن اشاره کنیم، اهمیت آن نسبت به هزینه‌های مشترکین خود است. نماوا به شما مشترکین عزیز اجازه می‌دهد که در صورت استفاده از اینترنت شاتل، هیچ هزینه‌ای از لحاظ نت نپردازید و کاملا رایگان فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را تماشا کنید. از آنجایی که شاتل، شرکت مادر این پلتفرم است، شما می‌توانید این قابلیت را هدیه‌ای از سوی این شرکت برای مشترکین وفادار آن در نظر بگیرید.

 

پشتیبانی 24 ساعته هر روز هفته

تجربه کار با نماوا و همکاری با نماوا نشان داده است که اکثر مشترکین از تمامی محصولات و خدمات ارائه شده از سوی آن راضی هستند و کمترین اختلال را از سمت این پلتفرم گزارش داده‌اند. با وجود این، نماوا پشتیبانی 24 ساعته را در هفت روز هفته در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانید به‌راحتی آن را با اپراتورهای این سامانه در میان بگذارید و خیلی سریع مشکلات رخ داده را حل کنید. برای تماس با پشتیبانی هم تنها کافی است که از طریق شماره‌گیری 021-91000111 یا ایمیل support@namava.ir اقدام کنید.

 

نقاط ضعف نماوا

با وجود آنکه نقاط ضعف نماوا بسیار کم است اما برای معرفی نماوا به‌صورت کامل، به این نقاط نیز می‌پردازیم.

 

رخ دادن خطا در حین پخش برخی از فیلم‌ها

از نقاط ضعف نماوا می‌توان به آن اشاره کرد که گاها در حین پخش برخی از فیلم‌ها، با خطاهایی هرچند جزئی مواجه می‌شوید. گرچه که چنین خطایی ممکن است در هر پلتفرم دیگری نیز رخ بدهد اما در صورت مواجه با آن نگران نباشید و فقط با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند.

 

عدم امکان بازگشت مبلغ اشتراک پس از پرداخت

باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که در صورت پرداخت مبلغ اشتراک نماوا، در صورت عدم تمایل به ادامه اشتراک خود، هیچ امکانی برای بازگشت مبلغ وجود ندارد. پس پیش از پرداخت هر مبلغی، از تصمیم خود مطمئن شوید تا به چنین مشکلی برنخورید.

وجه تمایز نماوا با رقبا

وجه تمایز نماوا با رقبا

نماوا نسبت به مابقی رقبای خود از وجوه تمایز بسیاری بهره‌مند است که پیش‌تر در توضیح نقاط قوت این پلتفرم به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. اگر بخواهیم مجددا به‌صورت خلاصه‌وار به این وجوه تمایز بپردازیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرشیو کامل؛ شما با نماوا دیگر هیچ احتیاجی به پلتفرم‌های دیگر ندارید.
  • پخش اختصاصی برنامه‌های جذابی همچون «مهمونی».
  • دسترسی به امکان دو زبانه بودن فیلم‌ها که در کمتر پلتفرمی وجود دارد.
  • اینترنت کاملا رایگان در صورت استفاده از اینترنت شاتل.
  • پشتیبانی 24 ساعته هفت روز هفته.

 

هزینه اشتراک نماوا

در این مورد نیز شما می‌توانید بسته به مدت زمان مد نظر خود، از سه نوع اشتراک مختلف بهره‌مند شوید:

  • یک ماهه؛ در این صورت فقط کافیست ۹۹ هزار تومان پرداخت نمایید و تا مدت زمان یک ماه از تمامی امکانات نماوا بهره ببرید.
  • سه ماهه؛ ۲۹۵ هزار تومان، مبلغی است که باید برای این مدت زمان از اشتراک پرداخت نمایید که نسبت به تهیه اشتراک مجزا برای هرکدام از ماه‌ها، هزینه کمتری برای شما در بر دارد.
  • و در آخر اشتراک شش ماهه؛ این اشتراک ۳۹۹ هزار تومان برای شما هزینه دارد و تا مدت طولانی شما را از خرید اشتراک دوباره بی‌نیاز می‌کند.

اما با وجود نیاز به پرداخت مبالغ بالا برای تهیه اشتراک، شما همچنان می‌توانید هزینه‌های خود را کمتر کرده و یا به نصف برسانید. چطور؟ در بخش بعدی از معرفی نماوا همه چیز را برای شما توضیح می‌دهیم.

کد تخفیف نماوا

کد تخفیف نماوا

شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از کد تخفیف نماوا، همه هزینه‌های بالا را کم کرده و گاها به نصف یا حتی کمتر از آن هم برسانید! برای بهره‌مندی از کد تخفیف هم تنها کافیست که وبسایت موپُن را داشته و مرتبا بررسی کنید تا در صورت وجود کد تخفیف، از آن بهره‌مند شوید و با کمترین هزینه‌ها، بیشترین لذت را از تماشای فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود کسب کنید.

 

نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا

تنها کافیست که از طریق این لینک https://www.namava.ir/plans به‌صورت مستقیم به بخش تهیه اشتراک نماوا بروید. پس از انتخاب نوع اشتراک خود، در پنجره زیرین با عنوان «ثبت کد تخفیف»، کدی که از وبسایت موپُن به‌دست آوردید، وارد نمایید. به همین راحتی با کمترین هزینه، اشتراک نماوای خود را تهیه نمودید و می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید! برای مطالعه مراحل کامل نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا با ما همراه باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی نماوا

برای هرگونه همکاری با نماوا یا اطلاع از جدول پخش فیلم، سریال و انیمیشن آن و حتی بهره‌مندی از تمامی اخبار سینمایی، می‌توانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

  • اینستاگرام نماوا: namava_ir
  • توئيتر نماوا: Namava_ir
  • تلگرام نماوا: me/namva_ir

 

اطلاعات تماس نماوا

برای تماس با نماوا می‌توانید به‌صورت مستقیم به آدرس روبه‌رو https://www.namava.ir/contact رفته و یا با شماره 021-91000111 تماس حاصل فرمایید. اپراتورهای این سامانه در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی شما هستند.

 

جمع‌بندی معرفی نماوا

معرفی نماوا، یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین پلتفرم‌های اشتراکی و آنلاین پخش فیلم و سریال، موضوعی بود که در مطلب امروز به آن پرداختیم. اگر شما هم می‌خواهید همه چیز را درباره این پلتفرم موفق بدانید و در آخر از کدهای تخفیف آن هم بهره‌مند شوید، این مطلب موپُن را از دست ندهید. با خواندن این مطلب نه‌تنها تمامی قابلیت‌های نماوا را می‌شناسید، بلکه می‌توانید با استفاده از کد تخفیف از کمترین هزینه‌ها هم بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *