1

معرفی، نقد و بررسی باسلام

معرفی، نقد و بررسی باسلام

باسلام یک بازار آنلاین است که در آن انواع محصولات با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف خرید و فروش می‌شود؛ خرید محصولات گوناگون عرضه شده در این بازار اجتماعی اینترنتی را همواره می‌توانید با استفاده از انواع کد تخفیف انجام دهید.

دراین وبسایت به بازارهای بزرگ کلیه شهرهای ایران دسترسی خواهید داشت؛ از بازار تجریش تهران گرفته تا بازار بزرگ سیستان و… . صرف ‌نظر از این که به عنوان یک فروشنده در باسلام به فعالیت می‌پردازید یا یک خریدار، در هر صورت مخاطب شما افرادی واقعی هستند نه این که با انبارهای بزرگ و وسیع طرف حساب شوید.

مهم‌تر از همه این که شکل‌گیری باسلام با هدف عرضه کلیه محصولات موجود در بازارهای شهرهای مختلف به صورت عمده و تکی بوده ‌است. با این تفاسیر پس از ورود به وبسایت باسلام گویی به یک بازار بزرگ و متنوع وارد شده‌اید؛ به‌طوری که به راحتی می‌توانید به خرید از غرفه‌های مختلف بپردازید.

نکته قابل ‌توجه در مورد ایجاد غرفه در باسلام این است که نه ‌تنها در ایران بلکه از سراسر دنیا قادر به ساخت غرفه در این وبسایت خواهید بود. از این‌ گذشته، هر خریدار فرصت دارد با توجه به امتیازی که سایر مشتری‌ها به هر محصول داده‌اند و همچنین تجربه خرید آن‌ها، به ثبت سفارش خود بپردازد.

امکان گفت‌ و ‌گو با صاحبان غرفه‌های مختلف و مشورت گرفتن از خریدارهای قبلی جزء مهم‌ترین قابلیت‌های پلتفرم باسلام به حساب می‌آید. در واقع از این طریق فرصتی عالی برای آشنایی با تجربه کاربری دیگران در وبسایت باسلام بدست خواهید آورد. افزون بر این‌ها اگر جزء کاربران جدید این وبسایت هستید پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مجله باسلام بپردازید.

معرفی، نقد و بررسی باسلام

شهرهای تحت پوشش باسلام

باسلام یک فروشگاه اینترنتی و یک بازار اجتماعی آنلاین است که کلیه شهرهای کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد. تفاوتی ندارد که یک فروشنده یا خریدار در کدام شهر ایران یا حتی در کدام کشور دنیا ساکن است؛ این فرد همواره می‌تواند در باسلام به خرید و فروش محصولات مورد نظر خود بپردازد. علاوه بر آن امکان استفاده از کد تخفیف باسلام برای کلیه خریداران و کاربران این پلتفرم مهیا است.

بازارچه های باسلام

چنانچه قصد خرید از باسلام را دارید یا حتی می‌خواهید غرفه خود را در این بازار بزرگ آنلاین راه‌اندازی کنید، بد نیست بدانید بازارچه‌های باسلام شامل موارد زیر است:

مواد غذایی

در بازارچه مواد غذایی باسلام انواع خواروبار، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، ادویه و چاشنی، نوشیدنی، عسل و فرآورده‌های عسل، محصولات صبحانه، ترشی و شور، محصولات پروتئینی، لبنیات، میوه و صیفی‌جات تازه و محصولات آماده و نیمه آماده به فروش می‌رسد.

خواروبار

در غرفه خواروبار محصولاتی چون برنج، حبوبات و سویا، روغن‌های خوراکی، قند و شکر، ماکارونی و رشته، غلات، نان، آرد، سویق و پودر جوانه و… با تنوع زیاد و کیفیت عالی خرید و فروش می‌شود.

آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار عرضه شده در غرفه‌های مواد غذایی باسلام شامل محصولاتی همانند انواع آجیل، خرما، پسته، گردو، تخمه، میوه خشک، بادام درختی، بادام زمینی، بادام هندی، فندق، کشمش، نخودچی، مویز و… است.

شیرینی و تنقلات

در غرفه شیرینی و تنقلات وبسایت باسلام امکان خرید و فروش انواع ترشک و لواشک، شکلات و آب نبات، کلوچه و نان شیرینی، سوهان، گز، نبات، شیرینی، کیک، تنقلات، دسر، حلوا و… وجود دارد.

ادویه و چاشنی

غرفه ادویه و چاشنی از دیگر غرفه‌های موجود در بازارچه مواد غذایی است که محصولاتی مانند زعفران، زرشک، ادویه، رب‌ها، آبلیمو، آبغوره، سرکه، سس، خلال‌ها، نشاسته، سبزی خشک و… در آن یافت می‌شود.

نوشیدنی

غرفه نوشیدنی یکی از محبوب‌ترین غرفه‌های بازارچه مواد غذایی وبسایت باسلام بوده که کاربران در آن به خرید و فروش آبمیوه و شربت، چای، دمنوش، عرقیات، قهوه، محصولات کافئین‌دار، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، نوشابه و ماالشعیر و آب معدنی می‌پردازند.

عسل و فرآورده‌های آن

در غرفه عسل و فرآورده‌های عسل خرید و فروش محصولاتی همچون عسل، فرآورده‌های عسل، بره موم و گرده گل انجام می‌شود.

محصولات صبحانه

غرفه محصولات صبحانه، همانطور که از نامش مشخص است محصولاتی همچون ارده، شیره، کنجد، عسل، حلوا ارده، حلوا شکری، مربا، کره مغزها و… را عرضه می‌نماید.

ترشی و شور

غرفه ترشی و شور یکی از غرفه‌های فعال در بازارچه مواد غذایی باسلام است که انواع ترشی، زیتون، خیارشور و شور را به فروش می‌رساند.

محصولات پروتئینی

برای خرید و فروش گوشت آبزیان، گوشت قرمز، گوشت مرغ و طیور، تخم مرغ، تخم سایر طیور، سوسیس و کالباس، همبرگر و کباب لقمه و محصولات این‌چنینی می‌توانید به غرفه “محصولات پروتئینی” بازار اجتماعی باسلام مراجعه کنید.

لبنیات

غرفه لبنیات از غرفه‌های بازارچه مواد غذایی است که به خرید و فروش محصولاتی مانند پنیر، کره، کشک و قره‌قوروت، شیر، ماست، دوغ، خامه و سرشیر و… می‌پردازد.

میوه و صیفی‌جات تازه

انواع صیفی‌جات و میوه‌های تازه را می‌توانید با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب در غرفه “میوه و صیفی‌جات تازه” بازارچه مواد غذایی وب‌سایت باسلام خرید و فروش نمایید.

محصولات آماده و نیمه آماده

این غرفه محلی برای خرید و فروش انواع محصولات آماده طبخ، کنسروها، محصولات طبخ شده، غذای کودک و… است.

معرفی، نقد و بررسی باسلام

مد و پوشاک

بازارچه مد و پوشاک انواع لباس‌های زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه و نوزادی را به فروش می‌رساند.

زنانه

غرفه زنانه زیر مجموعه‌ای از بازارچه مد و پوشاک وبسایت باسلام است که محصولاتی مانند بلوز، پیراهن و شومیز زنانه، تاپ و تیشرت زنانه، لباس زیر زنانه، لباس راحتی و خواب زنانه، شلوار و سرهمی زنانه، مانتو تونیک، دامن زنانه، شال و روسری زنانه، جوراب، ساق و ساپورت زنانه، کیف زنانه، کفش و دمپایی زنانه، چادر و پوشش اسلامی و زیورآلات زنانه در آن خرید و فروش می‌شود.

مردانه

غرفه لباس مردانه مکانی برای خرید و فروش بلوز و پیراهن مردانه، تیشرت و پولوشرت مردانه، لباس زیر مردانه، لباس راحتی مردانه، شلوار و شلوارک مردانه، جوراب مردانه، کیف مردانه، کفش، دمپایی مردانه، کت و شلوار و جلیقه مردانه، زیورآلات مردانه، ساعت مردانه، عینک مردانه، اکسسوری مردانه و… است.

دخترانه

خرید و فروش بلوز، پیراهن و سارافون دخترانه، تاپ و تیشرت و شلوارک دخترانه، لباس زیر دخترانه، لباس ست دخترانه، شلوار و سرهمی دخترانه، دامن دخترانه، شال و روسری دخترانه، جوراب و جوراب شلواری دخترانه، کیف دخترانه، کفش و دمپایی دخترانه، زیورآلات دخترانه و اکسسوری دخترانه را می‌توانید در غرفه” دخترانه” از بازارچه مد و پوشاک باسلام انجام دهید.

پسرانه

غرفه پسرانه از دیگر غرفه‌های بازارچه مد و پوشاک وب‌سایت باسلام است که در آن محصولاتی مانند بلوز، پیراهن و تیشرت پسرانه، شلوار، شلوارک و سرهمی پسرانه، لباس زیر پسرانه، جوراب پسرانه، کیف پسرانه، کفش و دمپایی پسرانه، کاپشن، کت و جلیقه پسرانه، سوییشرت، هودی و ژاکت پسرانه، کلاه، شال گردن و دستکش پسرانه، اکسسوری و ساعت پسرانه خرید و فروش می‌شود.

نوزادی

در غرفه نوزادی، بلوز و پیراهن نوزادی، شلوار و سرهمی نوزادی، ست نوزادی، کفش و پاپوش نوزادی، اکسسوری نوزادی و… را خواهید یافت.

خانه و آشپزخانه

محصولات عرضه شده در بازارچه “خانه و آشپزخانه” را به صورت تفکیک شده در غرفه‌های لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، دکوری و تزئینی، مبلمان، میز و صندلی، پرده و پارچه، کالای خواب، فرش و تابلو فرش، نور و روشنایی، ابزار و مواد شوینده، لوازم حمام و دستشویی، گل و گیاه و پت شاپ خواهید یافت.

لوازم آشپزخانه

این غرفه مکانی برای فروش انواع لوازم پخت ‌و پز، ظروف آشپزخانه، لوازم تهیه و سرو چای، ظروف سرو و پذیرایی، فلاسک، کلمن و ماگ، قاشق، چنگال و کارد، پارچ، لیوان و بطری، ابزار قنادی، سطل، سبد و آبکش، ظروف یکبار مصرف، سرویس پارچه‌ای آشپزخانه است.

لوازم برقی

انواع یخچال و فریز، چای‌ساز و قهوه‌ساز، جاروبرقی، جاروشارژی و بخارشوی، بخاری و گرمایشی، خردکن و غذاساز، سرخ‌کن و کباب‌پز، اتو و میز اتو، آبمیوه‌گیری و آب‌مرکبات‌گیری، آرام‌پز، بخارپز و پلوپز را از برندهای معروف و با قیمت مناسب در این غرفه خواهید یافت.

دکوری و تزئینی

این غرفه محلی برای خرید و فروش آینه و تابلو، ساعت دیواری و دکوری، رومیزی و رانر، شلف و استند، شمع، گل مصنوعی، لوازم مهمانی، مجسمه و تندیس، استیکر و مگنت و… است.

مبلمان، میز و صندلی

برای خرید و فروش انواع مبل، میز، صندلی، کمد، کتابخانه، بوفه، نظم دهنده لباس، جاکفشی و نظافت کفش می‌توانید به این غرفه از بازارچه “خانه و آشپزخانه” وبسایت باسلام مراجعه کنید.

پرده و پارچه

اگر فروشنده انواع پرده و ملزومات آن، پارچه و محصولات این‌چنینی هستید یا قصد خرید این محصولات را دارید پیشنهاد می‌کنیم سری به غرفه “پرده و پارچه” وبسایت باسلام بزنید.

کالای خواب

در این غرفه از باسلام قادر به خرید و فروش انواع تخت خواب، تشک، بالشت و کوسن، روتختی و پتو، ملحفه و روبالشی و… خواهیدشد.

فرش و تابلو فرش

انواع فرش دستباف، فرش ماشینی، گلیم و قالیچه، جاجیم و گبه، تابلو فرش، پادری، روفرشی و پشتی را می‌توانید در غرفه “فرش و تابلو فرش” باسلام خرید و فروش نمایید.

ابزار و مواد شوینده

با مراجعه به این غرفه بهترین فروشنده‌های محصولات شوینده ظروف، شوینده لباس، شوینده سطوح، مایع دستشویی، ابزار نظافت، ضدعفونی کننده و… را خواهید یافت.

لوازم حمام و دستشویی

خرید و فروش انواع حوله و کلاه حمام، لوازم حمام، لوازم دستشویی، خوشبوکننده و عود و… به ‌طور انحصاری در غرفه “لوازم حمام و دستشویی” سایت باسلام انجام می‌گیرد.

گل و گیاه

غرفه گل و گیاه یکی از غرفه‌های بازارچه خانه و آشپزخانه وبسایت باسلام است که در حیطه خرید و فروش انواع گلدان، گیاهان آپارتمانی، باکس گل و هدیه، بذر و تخم گیاهان، خاک، کود و آفت‌کش، تبر، بیل و کلنگ به فعالیت می‌پردازد.

پت شاپ

غرفه پت شاپ محلی عالی برای خرید و فروش انواع غذای پرندگان، غذای ماهی و میگو، خواب و قفس حیوانات، شستشو و مراقبت حیوانات، تجهیزات آبزیان با کیفیت بالا و قیمت ارزان است.

نور و روشنایی

در این غرفه محصولاتی مانند لامپ، چراغ و مهتابی، لوستر، ریسه، آباژور، چراغ خواب، چراغ مطالعه با ظاهری بسیار شیک و کارکردی عالی و قیمت مناسب به فروش می‌رسند.

صنایع دستی

بازارچه صنایع دستی بازاری برای فروشندگان و خریداران سفال، کاشی و سرامیک، صنایع و ظروف فلزی، صنایع دستی سنگی، صنایع دستی پارچه‌ای، چوبی و حصیری، شیشه و آبگینه، چرم دست‌دوز و طبیعی، کادویی و هدیه، هنرهای تجسمی، ابزار کار هنری و دستی است.

سفال، کاشی و سرامیک

به خریداران و فروشندگان انواع ظروف سرامیکی، ظروف سفالی، دکوراتیو سفالی و سرامیکی، کاشی و سرامیک و… پیشنهاد می‌شود حتماً سری به غرفه “سفال، کاشی و سرامیک” وبسایت باسلام بزنند.

صنایع و ظروف فلزی

در این غرفه قادر به خرید و فروش مطلوب انواع دکوراتیو مسی، ظروف پخت‌ و ‌پز مسی، ظروف مسی، محصولات برنجی، محصولات برنزی، محصولات قلم‌زنی، ملیله‌کاری، میناکاری و… هستید.

صنایع دستی سنگی

این غرفه محلی برای خرید و فروش محصولات فیروزه‌کوبی، سنگ‌های قیمتی، مرصع‌کاری، حکاکی و نقاشی روی سنگ و غیره است.

صنایع دستی پارچه‌ای

این غرفه از سایت باسلام در زمینه خرید و فروش محصولاتی همچون ترمه، تریکوبافی، محصولات بافتنی، مکرومه بافی، سوزن‌دوزی، شماره‌دوزی، قلم‌کاری، منجوق‌بافی، ملیله‌دوزی، گلدوزی و… به فعالیت می‌پردازد.

چوبی و حصیری

محصولات قابل عرضه در این غرفه شامل خاتم‌کاری، محصولات حصیری، معرق‌کاری، محصولات خراطی، منبت‌کاری، قاب دست‌ساز، سوخت روی چوب و… است.

شیشه و آبگینه

این غرفه از بازارچه صنایع ‌دستی وبسایت باسلام محلی برای خرید و فروش محصولات ویترای، محصولات شیشه‌گری و… به حساب می‌آید.

چرم دست دوز و طبیعی

اگر علاقه‌مند به خرید محصولاتی مانند کیف چرم دست‌دوز، اکسسوری چرم دست‌سوز یا فروش این دسته از محصولات هستید؛ می‌توانید به بازارچه صنایع‌دستی باسلام و غرفه‌های فعال در زمینه خرید و فروش چرم دست‌دوز طبیعی مراجعه کنید.

کادویی و هدیه

صاحبان غرفه‌های کادویی و هدیه در بازارچه صنایع ‌دستی به فروش محصولاتی همچون جعبه هدیه، گیفت، کارت پستال، کاغذ و پاکت کادو و… می‌پردازند.

هنرهای تجسمی

غرفه‌های فعال در زمینه هنرهای تجسمی در واقع محل خرید و فروش محصولات خوش‌نویسی، تذهیب، نقاشی و تابلو، مجسمه و نگارگری هستند.

ابزار کار هنری و دستی

فروشندگان انواع لوازم خیاطی، ابزار بافتنی و ابزار گلدوزی می‌توانند محصولات خود را در غرفه “ابزار کار هنری و دستی” به فروش برسانند.

معرفی، نقد و بررسی باسلام

سلامت، درمان و طب

بازارچه سلامت، درمان و طب وبسایت باسلام از 4 غرفه کلی با نام‌های ابزار سلامت و طب، روغن‌های مراقبتی و درمانی، گیاه‌درمانی، مراقبت کودک و نوزاد تشکیل شده ‌است.

ابزار سلامت و طب

غرفه‌های فعال در زمینه ابزار سلامت و طب در واقع محصولاتی مانند ابزار توان‌بخشی، دستگاه بخور، لوازم خواب طبی، ماساژور، ماسک و شیلد صورت، ابزارهای پزشکی، محافظ طبی را به فروش می‌رسانند.

روغن‌های مراقبتی و درمان

غرفه‌داران فروشنده روغن‌های درمانی و روغن‌های پوست و مو در این بخش از بازارچه سلامت، درمان و طب وبسایت باسلام به فعالیت می‌پردازند.

گیاه درمانی

فروشندگان انواع داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و… می‌توانند محصولات خود را در غرفه‌های گیاه درمانی بازارچه سلامت، درمان و طب به فروش برسانند.

مراقبت کودک و نوزاد

انواع لوازم بهداشت و حمام کودک، غذاخوری کودک، لوازم شخصی کودک، لوازم گردش و سفر کودک از غرفه‌های مراقبت کودک و نوزاد قابل خریداری است.

آرایشی و بهداشتی

این بازارچه شامل غرفه‌های مراقبت پوست، مو و بدن، آرایش صورت، آرایش و مراقبت لب، آرایش چشم و ابرو، آرایش مو، آرایش و مراقبت ناخن، لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی می‌باشد.

مراقبت پوست، مو و بدن

خرید و فروش انواع روغن‌های پوست و مو، کرم ضد آفتاب، شوینده بدن و مو، صابون، موبر صورت و بدن، کرم دست، صورت و بدن، پاک کننده آرایش و صورت، ماسک مو، اسکراب و لایه‌بردار، پاک‌سازی پوست و ماسک صورت  در این بخش از بازارچه آرایشی و بهداشتی انجام می‌شود.

آرایش صورت

بخش دیگری از بازارچه آرایشی و بهداشتی به غرفه‌های فروشنده انواع کرم پودر، پنکک، رژگونه، پرایمر، کانسیلر، کانتور، هایلایتر، تثبیت‌کننده آرایش اختصاص یافته ‌است.

آرایش و مراقبت لب

این غرفه‌ها در زمینه فروش بهترین انواع رژ لب جامد، رژ لب مایع، مداد و خط لب، بالم لب و مراقبت لب به فعالیت می‌پردازند.

آرایش چشم و ابرو

محصولات آرایش چشم و ابرو که در بازارچه آرایشی و بهداشتی وب‌سایت باسلام به فروش می‌رسد شامل موارد زیر است:

ریمل، آرایش ابرو، سایه چشم، آرایش مژه، مداد چشم، خط چشم و سرمه، مداد و سایه ابرو، رنگ ابرو و لنز چشم.

آرایش و مراقبت ناخن

لاک ناخن، لاک پاک‌کن، ناخن مصنوعی، ابزار مانیکور و پدیکور، استیکر و نگین ناخن، لوازم کاشت و تقویت ناخن در این بخش از بازارچه آرایشی و بهداشتی باسلام به فروش می‌رسد.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی موجود در بازارچه آرایشی و بهداشتی باسلام شامل براش و برس و پد، تیغ و خودتراش، ژل و فوم اصلاح، ابزار مو، ابزار ابرو، ابزار چشم و مژه، کیف و جعبه لوازم آرایش، کش و چسب لیفت، افترشیو، کلاه گیس و اکستنشن و ابزار تتو است.

لوازم بهداشتی

انواع خمیر دندان، مسواک، اسپری و مام، پد و نوار بهداشتی، خوشبوکننده و دهان‌شویه، نخ و خلال دندان، گوش ‌پاک‌کن، ژل شستشوی بهداشتی بانوان و بادی اسپلش را در بازارچه آرایشی و بهداشتی باسلام خواهید یافت.

لوازم شخصی برقی

انواع اتو و برس حرارتی مو، سشوار، ماشین اصلاح، فرکننده مو، غرفه لوازم شخصی برقی در بازارچه آرایشی و بهداشتی وبسایت باسلام را تشکیل می‌دهند.

عطر و ادکلن

انواع مختلف عطر و ادکلن زنانه و مردانه، عطر و ادکلن بچگانه و عطرهای جیبی اورجینال با قیمت مناسب در بازارچه آرایشی و بهداشتی باسلام خرید و فروش می‌شود.

ایجاد غرفه و همکاری با باسلام

فرآیند فروش محصول در باسلام به سادگی و تنها در 6 مرحله انجام‌پذیر است. برای این منظور مراحل زیر باید به ترتیب انجام شود:

  • ثبت نام
  • افزودن محصول
  • تایید غرفه
  • دریافت سفارش
  • ارسال محصول برای مشتری
  • تسویه حساب

به این ترتیب نحوه خرید و فروش محصولات باسلام چه برای فروشنده و چه برای خریدار بسیار مطمئن و آسان خواهدبود.

مزایا و معایب خرید از باسلام

در خرید از سایت باسلام بر اساس نیاز خود می‌توانید از فیلترهای جستجو برای به نمایش درآوردن غرفه‌های ارزان‌ترین، مرتبط‌ترین، جدیدترین، گران‌ترین و پرفروش‌ترین استفاده کنید.

به عنوان یک فروشنده با ایجاد غرفه در وب‌سایت باسلام از مزایای مهم زیر بهره‌مند خواهید شد:

درگاه پرداخت امن

پس از ثبت نام در باسلام و ایجاد غرفه بدون دردسرهای اداری رایج قادر به دریافت درگاه پرداخت بانکی مطمئن و ایمن می‌‍‌‌‌شوید.

ﻃﺮح‌ﻫﺎی ﺗﺨﻔﯿﻔﯽ

این طرح‌های تخفیفی به ‌طور ویژه‌ای در باسلام برگزار شده و به واسطه آن‌ها به عنوان یک فروشنده بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های زیاد برای تبلیغات می‌توانید به جذب مشتری بپردازید.

شفافیت مالی

گردش مالی هر یک از فروشندگان غرفه‌های باسلام کاملاً شفاف بوده و بدون نیاز به حسابدار، از حساب و کتاب سود و زیان خود آگاه خواهند شد.

ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﭘﺴﺘﯽ

با ثبت ‌نام در باسلام این فرصت را دارید که محصولات خود را با شیوه‌هایی آسان و سریع به دست مشتری رسانده و در هزینه‌های پستی صرفه‌جویی کنید.

ﺧﺪﻣﺎت مشتری‌ها

مهم‌ترین خدماتی که باسلام برای مشتری‌ها در نظر گرفته پشتیبانی از آن‌ها است. به این ترتیب فروشندگان می‌توانند همه تمرکز خود را روی عرضه محصولات باکیفیت و فروش بهتر بگذارند.

ﻓﻀﺎی آﻣﻮزﺷﯽ

وبسایت باسلام بهترین و بروزترین فنون و روش‌های موفقیت کسب ‌و‌ کارهای اینترنتی را به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد.

معرفی، نقد و بررسی باسلام

تفاوت بازار باسلام با سایر فروشگاه‌های اینترنتی

با نگاهی به بازارچه‌های گوناگون و همچنین مزایای در نظر گرفته شده برای خریداران و فروشندگان به خوبی متوجه تفاوت بازار باسلام با سایر فروشگاه‌های اینترنتی خواهیدشد. از این‌ گذشته در این پلتفرم بستری برای تعامل قوی و مطمئن میان فروشنده‌ها و خریداران ایجاد شده ‌است.

به این ترتیب هر کاربر پیش از ثبت سفارش خود می‌تواند بدون هیچ واسطه‌ای به گفت و گو با فروشنده یا تولیدکننده بپردازد. همچنین امکان فالو کردن آن کسب و کار و بررسی نظرات مشتری‌های قبلی‌ نیز وجود دارد.

چگونگی ارسال محصول در باسلام

ارسال محصول در باسلام روالی بسیار ساده دارد و تنها کافی است که فروشندگان به تولید و بسته‌بندی محصول سفارشی بپردازند. سپس نوبت به ارسال محصول از طریق پست و رساندن آن به مشتری می‌رسد.

ناگفته نماند کلیه اقدامات گفته‌ شده باید در پنل مدیریت غرفه اعلام شود. اگرچه هر مشتری در هنگام خرید از غرفه موردنظر باید هزینه ارسال را در وبسایت باسلام بپردازد، اما در نهایت مدیریت این عملیات با غرفه‌دار بوده و در زمان تسویه این مبلغ به فروشنده داده خواهد شد.

بد نیست بدانید فرآیند تسویه حساب در وبسایت باسلام مشروط به موارد زیر است:

  • ثبت مراحل سفارش به صورت کامل در سایت توسط غرفه‌دار
  • درج بارکد پستی روی بسته‌بندی محصول
  • ثبت رضایت مشتری روی سفارش

با رعایت موارد فوق مبلغ سفارش حداکثر 5 روز کاری بعد از درخواست فروشنده به او پرداخت می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی باسلام

فروشگاه اینترنتی باسلام را می‌توانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام کاربری basalam_bazaar و همچنین در لینکدین با نام کاربری basalam دنبال کنید.

خدمات پس از فروش فروشگاه باسلام

پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه باسلام شامل سوالات پرتکرار مشتریان، سوالات پرتکرار غرفه‌دار، تیکت، مطالب آموزشی، محصولات ممنوعه و تماس با ما است.

اطلاعات تماس باسلام

تلفن:

025-31075  و 025-91003175

شنبه تا چهارشنبه ساعات (8 الی 22) و روز پنج شنبه (9 الی 21)

ایمیل:

info@basalam.com

چگونه می‌توان از تخفیف‌های باسلام مطلع شد؟

فروشگاه اینترنتی باسلام همواره کدهای تخفیف و طرح‌های تخفیفی برای خریداران محصولات خود ارائه می‌کند که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید به وبسایت موپُن مراجعه کنید و خریدی ارزان‌تر را تجربه نمایید.

نظرات کاربران

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. میثم گفت:

    بهترین فروشگاه اینترنتی ایران با اختلاف