0

معرفی پایتخت کتاب

آشنایی با پایتخت کتاب، از خدمات تا راهنمای خرید

هر چه زمان می‌گذرد موضوع کتاب و کتاب‌خوانی بیشتر در میان مردم مورد توجه قرار می‌گیرد. حالا که در قرن 21 هستیم می‌توان گفت موضوعی نیست که درباره آن کتاب نوشته نشده باشد؛ یعنی هر سوالی که داشته باشید، می‌توانید درباره آن یک کتاب بخوانید. جدا از آن بسیاری از مهارت‌ها که پیش‌نیاز دانش تئوری دارند را می‌توان به صورت خودآموزی و تنها با خواندن کتاب به دست آورد و این خیلی در صرف هزینه به ما کمک می‌کند. بسیاری از اوقات خواندن کتاب برای ما یک ضرورت است؛ به عنوان مثال باید برای دانشگاه یا مدرسه یا هر کلاسی که در آن حضور داریم کتابی تهیه کرده و مطالعه کنیم. گاهی اوقات هم بسیاری از افراد صرفاً با انگیزه‌های دیگر کتاب می‌خوانند؛ مثلاً برای بالا بردن اطلاعات عمومی، تقویت فن بیان، بالا بردن دامنه لغات، مسائل روانشناسی و… که همه این‌ها می‌توانند در زندگی ما بسیار مفید باشند.

معرفی کامل پایتخت کتاب

خرید کتاب در کشور ما هم به صورت حضوری و هم اینترنتی امکان‌پذیر است. خرید اینترنتی بسیاری از اجناس ممکن است کمی ریسک به همراه داشته باشد. مثلاً اگر بخواهید یک لباس خاص را به صورت اینترنتی خریداری کنید ممکن است وقتی به دستتان می‌رسد رنگ آن یک یا دو درجه با عکسی که در موبایل دیده‌اید تفاوت داشته باشد یا ممکن است در زمینه سایز با مشکل روبه‌رو شوید. همچنین برخی از اجناس مانند مواد غذایی یا لوازم آرایشی را که تاریخ انقضا دارند یا موضوع اصل بودن برای آن‌ها مطرح است، باید با احتیاط خرید کرد؛ ممکن است تاریخ انقضاء جنسی که شما خریداری می‌کنید گذشته باشد یا اورجینال نباشد. اما خوبی خرید اینترنتی کتاب آن است که هیچ کدام از این مشکلات را نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید خرید خود را انجام دهید. تنها کافی است که اسم کتاب و اسم نویسنده مورد نظر را به خاطر داشته باشید. قدم بعدی برای خرید اینترنتی کتاب این است که فروشگاهی را پیدا کنید که از همه لحاظ معتبر باشد و بتوان به آن اعتماد کرد. چنین فروشگاهی باید مجوزهای مربوط به فروش قانونی اینترنتی را از مراجع مورد نظر داشته باشد و این مجوزها در سایت درج شده باشند تا کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند.

وب‌سایت پایتخت کتاب جزء فروشگاه‌های اینترنتی کتاب است که بسیار معتبر می‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید. پایتخت کتاب بسیاری از ژانرهای مختلف کتاب در بازار را دارد و یک سامانه فروش کتاب درسی معتبر در ایران به حساب می‌آید. امکان جستجوی راحت نیز در وب‌سایت هم برای شما فراهم است.

اهداف و برنامه‌های پایتخت کتاب

هدف اصلی وب‌سایت پایتخت کتاب این است که یک تجربه لذت‌بخش را برای خرید اینترنتی لوازم آموزشی از پیش‌دبستانی تا کنکور برای شما فراهم کند. این وب‌سایت به صورت بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته در حال به‌روزرسانی محصولات و تلاش برای بهبود خدمات است تا بتواند تجربه‌ای به‌یادماندنی را در هنگام خرید برای شما ایجاد کند.

نمونه‌های خارجی پایتخت کتاب

فروش اینترنتی کتاب در خارج از کشور سال‌های بسیاری قبل از ایران رایج بوده است و وب‌سایت‌های فروش آنلاین کتاب مانند پایتخت کتاب در کشور ما بعد از محبوبیت و موفقیت این وب‌سایت‌های خارجی تأسیس شده‌اند. اما سال‌های زیادی است که وب‌سایت‌های فروش اینترنتی کتاب در خارج از کشور فعال هستند و مخاطبان زیادی را هم جذب کرده‌اند.

وب‌سایت آمازون (Amazon)

از بین تعداد بی‌شماری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر جهان، آمازون را می‌توان معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها دانست. این وب‌سایت فعالیت خود را از سال 1994 میلادی شروع کرد؛ ارسال کالاهای آمازون به صورت بین‌المللی و به همه جای دنیا است و افراد زیادی از سراسر جهان تمام خریدهای خود را از آمازون انجام می‌دهند. آمازون در زمینه فروش اینترنتی کتاب هم بسیار فعال است و علاوه بر نسخه‌های چاپی، کتاب الکترونیکی هم به کاربران خود ارائه می‌کند.

 وب‌سایت وردری (Wordery)

این وب‌سایت حدود 40 سال است که توسط 5 نفر مدیریت می‌شود و به فروش اینترنتی کتاب می‌پردازد. وردری که بیشتر از 10 میلیون کتاب مختلف با ظاهری ساده دارد، مورد توجه کتاب دوستان در سراسر جهان می‌باشد و با رقمی حدود سه میلیون کاربر و مشتری در حال پیشرفت است. این فروشگاه اینترنتی به بیش از 100 کشور در سراسر جهان ارسال رایگان دارد. اگر این وب‌سایت را برای خرید کتاب به دوستان یا اطرافیان خود پیشنهاد کنید، از تخفیف 5 درصدی نیز بهره‌مند می‌شوید.

 وب‌سایت وردری (Wordery)

بارنز و نوبل (Barnes & Noble)

بارنز و نوبل یکی از وب‌سایت‌های محبوب در دنیا برای فروش اینترنتی کتاب به دو صورت فیزیکی و الکترونیکی می‌باشد. در این وب‌سایت نه‌تنها کتاب بلکه مجله، کتاب الکترونیکی، اسباب بازی، بازی فکری،DVD  موسیقی و بازی و محصولات مشابه دیگر هم فروخته می‌شود. در بارنز و نوبل بیش از یک میلیون کتاب موجود است و در حال حاضر اگر مشتری بالای 35 دلار خرید کند، از ارسال رایگان بهره‌مند خواهد شد.

بارنز و نوبل (Barnes & Noble)

وب‌سایت Book-a-million

این وب‌سایت فروش کتاب از سال 1917 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر تقریبا 260 شعبه در 32 ایالت در کلمبیا دارد. این فروشگاه در هر ژانری که فکرش را بکنید کتاب برای فروش دارد. علاوه بر آن اگر در باشگاه این وب‌سایت ثبت نام کنید، تا 50 درصد تخفیف به همراه ارسال رایگان هم شامل حال شما خواهد شد.

وب‌سایت Book-a-million

رقبای داخلی پایتخت کتاب

چندین سال است که خرید اینترنتی کتاب در ایران بسیار رایج شده است و  وب‌سایت‌های خوب زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. برای خرید کتاب به صورت اینترنتی انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست و می‌توانید از میان وب‌سایت‌های مختلف خرید خود را انجام دهید.

طاقچه

در وب‌سایت طاقچه حدود 100 هزار کتاب وجود دارد که شامل کتاب‌های چاپی، الکترونیکی و صورتی می‌شوند. با مقایسه کتاب آنلاین و کتاب کاغذی و بررسی مزیت‌های هر کدام می‌توانید علاقه خود را از میان این دو پیدا کنید؛ البته که طاقچه هر دو نوع این کتاب‌ها را به فروش می‌رساند. مزیت خرید از طاقچه این است که به راحتی می‌توان کتاب مورد نظر را در آن پیدا کرد، گوش داد یا خرید. طاقچه هم از طریق اپلیکیشن موبایلی هم از طریق وب‌سایت خدمات و محصولات خود را به شما ارائه می‌دهد. در اپلیکیشن طاقچه اسم کتاب مورد نظرتان را جستجو کنید، سفارش خرید آن را ثبت کنید و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. استفاده از کد تخفیف طاقچه را برای ارزان‌تر کردن مبلغ سفارش خود فراموش نکنید! در هنگام خرید کتاب از طاقچه می‌توانید نظرات بقیه کاربران را بخوانید و یا قسمت‌هایی از کتاب را که به اشتراک گذاشته‌اند مشاهده کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

طاقچه

کتاب فردا

این فروشگاه اینترنتی کتاب از سال 89 شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و با ارائه یک سیستم منسجم و هدفمند توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. کتاب فردا ثمره پیاده‌سازی یک پروژه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و بازاریابی فروش است که بعد از بررسی و موشکافی‌های نمونه‌های موفق خارجی در این زمینه مانند آمازون و دیگر وب‌سایت‌ها اجرا شده است.

تا به امروز نزدیک به 90 هزار کتاب در این کتاب فردا معرفی شده است و امکان سفارش اینترنتی کتاب‌ها برای شما میسر است. این وب‌سایت با بسیاری از انتشارات در کشورمان همکاری می‌کند و کتاب‌های جدید و پرفروش در بازار را برای شما برای فروش می‌گذارد.

مژده بوک

مژده بوک با بیش از ۳۰۰۰۰ تیتر کتاب شامل کلکسیونی از ۱۹۰۰۰ کتاب از نویسندگان داخلی و خارجی و ۷۰۰۰ مترجم و پدیدآورنده و نیز کتاب‌های متنوع دیگر، مفتخر به همکاری با بیش از ۱۷۰۰ ناشر جهت ارائه آثار است و این گستردگی فعالیت باعث شده تا بتواند مجموعه‌ای جامع از کتاب‌ها را در اختیار خریداران کتاب قرار دهد.

در این وب‌سایت فروش کتاب، خریداران از سراسر ایران می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را در ژانرهای مختلف علوم انسانی، علوم تجربی و پایه، علوم ریاضی و فنی، کشاورزی، هنر و… به راحتی جستجو کنند و پس از بررسی مشخصات کامل و نظرات دیگر خریداران، سفارش خود را ثبت کرده و آن را در نشانی مورد نظر تحویل بگیرند.

کتاب‌فروشی‌های آنلاین دیگری هم در ایران موجود هستند که در مقاله زیر می‌توانید بیشتر در مورد آن‌ها بخوانید:

بهترین کتاب‌فروشی‌های آنلاین

خدمات وب‌سایت پایتخت کتاب

اگر فردی بخواهد کتاب درسی، کتاب کنکور و… را سفارش دهد، تنها با یک جستجوی ساده وب‌سایت‌های بسیاری را مشاهده می‌کند. اما خدمات وب‌سایت پایتخت کتاب چیست و چه چیزی آن را متفاوت می‌کند؟ از آن جایی که انتخاب یک بانک کتاب برای خرید کتاب بسیار اهمیت دارد باید در بین کتاب‌فروشی‌های گوناگون بهترین آن‌ها را انتخاب کرد. اعتبار یک مجموعه مهم است و پایتخت کتاب جزء معتبرترین سایت‌های فروش کتاب است. معمولا خریداران از یک مرکز کتاب انتظاراتی مانند کامل بودن مجموعه کتاب‌ها را دارند که پایتخت کتاب حرف اول را در مجموعه کتاب‌های کمک درسی می‌زند. انواع کتاب‌های کمک درسی و کنکور از انتشارات مختلف و برای مقاطع مختلف تحصیلی در این وب‌سایت جمع آوری شده است که با دسته‌بندی راحت و قیمت‌هایی مناسب قابل دسترسی هستند.

یکی دیگر از خدمات مهم این وب‌سایت ارسال به موقع محصولات است. انتظاری که هر خریدار از یک بانک کتاب دارد این است که خریدهایش را در کمترین زمان دریافت کند؛ پایتخت کتاب به خوبی این انتظار را هم برای تهرا‌نی‌ها و هم مشتریان دیگر شهرها برآورده کرده است. با تمام این تفاسیر می‌توان گفت پایتخت کتاب در راستای رضایت حداکثری کاربران خود حرکت می‌کند.

از جمله خدمات دیگر فروشگاه اینترنتی بانک پایتخت کتاب می‌توان به ضمانت برگشت کالا اشاره کرد. اگر محصول ارسال شده به مشتری ایرادی داشته باشد یا سالم نباشد، این فروشگاه تضمین می‌کند نسب به عودت کتاب اقدام کند.

از آن جایی که به‌روزرسانی کتاب‌ها از انتشارات مختلف موضوع مهمی است، وب‌سایت پایتخت کتاب به درستی این مأموریت را انجام می‌دهد. در واقع بانک پایتخت کتاب به نسبت سایر فروشگاه‌ها سریع‌تر اقدام به آپدیت کتاب‌های جدید می‌کند و دانش‌آموزان با دغدغه‌ کمتر نسبت به تهیه کلیه‌ کتاب‌های کمک درسی خود اقدام می‌کنند.

بانک کتاب پایتخت کتاب با ارائه تخفیف‌های گوناگون و کدهای تخفیف متعدد، گام موثری برای جلب رضایت مشتریان خود برداشته است. این اقدام نیز در جهت رضایت مشتریان و کمک به دانش‌آموزان برای تهیه کتاب‌هایشان است. همان طور که اشاره شد وب‌سایت پایتخت کتاب در صدر فروشگاه‌های آنلاین کتاب‌های کمک درسی قرار دارد. این مجموعه برای رسیدن به این جایگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا انواع کتاب‌های کمک درسی در رشته‌ و پایه‌های مختلف را موجود کند و دانش‌آموزان کلیه مقاطع بتوانند از این بانک کتاب به بهترین نحو ممکن استفاده کنند. همچنین برای کتاب‌های کنکوری و المپیادهای مختلف بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها را جمع آوری کرده است.

لیست خدمات پایتخت کتاب بسیار طولانی است و در ادامه می‌توان به فروش انواع لوازم تحریر در این وب‌سایت اشاره کرد. البته این وب‌سایت تلاش می‌کند این بخش خود را گسترش بیشتری دهد تا نیازهای دانش‌آموزان رفع شود. همچنین دی وی دی‌های آموزشی از انتشارات مختلف جهت کمک به تحصیل بهتر علاقه‌مندان در وب‌سایت قرار داده شده است.

بخش بازی فکری به عنوان بخش سرگرمی پایتخت کتاب است. بازی‌های مختلف برای گروه‌های سنی متفاوت وجود دارد و توضیحات مورد نیاز هر بازی به طور کامل نوشته شده است. بازی فکری باعث تاثیرات مثبتی در ذهن، روحیه و شخصیت کودکان و نوجوانان می‌شود و به مرور باعث رشد هوش هیجانی آن‌ها خواهد شد. بازی‌های فکری مختلف مانند بازی‌های استراتژیک، تفریحی، گروهی و… در سایت پایتخت کتاب فراهم شده است.

بخش کتاب داستان پایخت کتاب شامل کتاب‌های داستان کودک و نوجوان در انتشارات مختلف است که از خریدهای ضروری افراد کتاب‌خوان به حساب می‌آید. وب‌سایت پایتخت کتاب به عنوان بانک کتاب این بخش را در بخش‌های فروش خود قرار داده است و نسبت به این جنبه از نیازهای مراجعه‌کنندگان خود بی‌تفاوت نمانده است.

بهترین و کاربردی‌ترین مقالاتی که هر فرد علاقه‌مند به کتاب ممکن است لازم داشته باشد را در وب‌سایت پایتخت کتاب می‌توان پیدا کرد. این وب‌سایت تلاش کرده است در بخش مقالات خود به ابعاد دیگری بپردازد که ممکن است برای کاربران خود کاربردی باشد.

خدمات وب‌سایت پایتخت کتاب

نقاط قوت پایتخت کتاب از نگاه کاربران

وب‌سایت پایتخت کتاب مزایای زیادی برای کاربران خود فراهم کرده است و همین موضوع باعث شده است تا افراد بیشتری برای خرید از این فروشگاه ترغیب شوند. بررسی برتری و نقاط قوت پایتخت کتاب از دید کاربرانی که تجربه خرید داشته‌اند باعث افزایش اعتماد خریداران می‌شود. در این بخش به بررسی برخی از ویژگی‌های مثبت پایتخت کتاب می‌پردازیم.

تنوع و گستردگی محصولات

پایتخت کتاب توانسته است محصولات بسیار زیادی شامل کتاب‌های درسی، بازی فکری، لوازم تحریر، DVD آموزشی، کتاب داستان برای کودک و نوجوان و… را در یک پلتفرم جمع آوری کند. در واقع تمام افراد می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت نیاز خود را رفع نمایند. لازم به ذکر است که کتاب‌های انتشارات مختلف را می‌توانید در پایتخت کتاب پیدا کنید. طبق نظرات کاربران تمام آنچه را لازم دارید در این وب‌سایت می‌توانید خریداری کنید.

دسته‌بندی ساده محصولات در وب‌سایت

اگر وارد وب‌سایت پایتخت کتاب شوید در نوار بالا بخش دسته‌بندی را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت محصولات طوری طبقه‌بندی شده اند که هر کاربر می‌تواند به راحتی به محصول مورد نظرش دسترسی داشته باشد. این طبقه‌بندی برای کتاب‌های درسی بر اساس انتشارات کتاب و سایر جزئیات مربوطه می‌شود. همچنین کتاب‌های مربوط به هر مقطع تحصیلی نیز در دسته‌بندی جداگانه به نمایش گذاشته شده‌اند.

نقاط قوت پایتخت کتاب از نگاه کاربران

ارسال رایگان برای سفارش‌های تهران

پایتخت کتاب جهت رفاه بیشتر مشتریان خود ارسال رایگان برای خریداران تهرانی را در نظر گرفته است. در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 16، هر فرد (در تهران) می‌تواند از امتیاز ارسال در همان روز نیز استفاده کند. البته توجه نمایید که این ارسال تنها برای سفارش‌های بالای پانصد هزارتومان بوده و فرصت مناسبی است که پایتخت کتاب برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

پشتیبانی 24 ساعته

همان طور که اشاره شد، خریداران می‌توانند کتاب‌های کمک درسی در تمام مقاطع تحصیلی را از پایتخت کتاب تهیه کنند و از پشتیبانی 24 ساعته آن به صورت تلفن یا چت آنلاین بهره‌مند شوند. یکی از دغدغه‌های بزرگ علاقه‌مندان به کتاب و دانش‌آموزان عدم دسترسی به یک فروشگاه بزرگ و معتبر است که خدمات خود را به صورت بیست و چهارساعته ارائه دهد. پایتخت کتاب این نیاز را درک کرده و در جهت رفع آن تلاش می‌کند.

نقاط ضعف پایتخت کتاب از نگاه کاربران

از آن جایی که فروشگاه‌های آنلاین در ایران قدمت طولانی ندارند و در مسیر آزمون و خطا هستند، وجود نقایص و معایب در هر مجموعه امری طبیعی است و نشانه عدم شایستگی نمی‌باشد. بر اساس دیدگاه کاربران پایتخت کتاب نکاتی وجود دارد که با رفع آن‌ها، این وب‌سایت می‌تواند خدمات بهتری ارائه دهد. در این قسمت به بررسی برخی از نقاط ضعف پایتخت کتاب می‌پردازیم تا خریداران آگاهی بیشتری داشته باشند.

  • عدم امکان پرداخت درب منزل یکی از مشکلات این وب‌سایت مطرح شده است. معمولا خریداران شهر تهران خواستار این امکان هستند و هر فروشگاه آنلاینی بهتر است این موضوع را در لیست خدمات خود قرار دهد.
  • کامل نبودن محصولات در بخش کتاب‌های داستان یکی از پررنگ‌ترین نقاط ضعف پایتخت کتاب است. از آن جایی که رقبای این وب‌سایت به بخش‌های دیگر نیز توجه می‌کنند بهتر است این فروشگاه، مجموعه کتاب‌های غیردرسی خود را کامل‌تر کند. در حال حاضر تنها می‌توان دو نشر را در بخش کتاب داستان مشاهده کرد و آن‌ها نیز مختص کودکان و نوجوانان هستند. با بهبود این مشکل خریداران نیز افزایش خواهند یافت.
  • بار دیگر باید به کامل نبودن مجموعه پایتخت کتاب و این بار در بخش بازی فکری اشاره کرد. یکی از دسته‌بندی‌های این وب‌سایت بازی فکری می‌باشد که نظر خریداران را به خود جلب می‌کند، اما با ورود به این قسمت تنها می‌توان بازی‌های فکری‌ مربوط به یک تولیدکننده را مشاهده کرد.
  • تعدادی از خریداران این مجموعه فروش کتاب نکاتی درباره بالا بودن قیمت‌ها در مقایسه با دیگر رقیبان بیان کرده‌اند. از آن جایی که اکثر سایت‌های فروش کتاب آنلاین تلاش می‌کنند قیمت‌های پایین‌تری را ارائه کنند، بهتر است پایتخت کتاب درباره قیمت‌های اعلام شده تجدید نظر کند.

پایتخت کتاب در شبکه‌های اجتماعی

پایتخت کتاب حضور گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی دارد که کاربران می‌توانند با دنبال کردن آن‌ها اخبار و اطلاعات بیشتری را درباره این فروشگاه به دست آورند. پایتخت کتاب توجه زیادی به حضور فعال و همه‌جانبه در شبکه‌های اجتماعی داشته است؛ به دلیل اینکه برقراری یک رابطه صمیمانه و کسب اعتماد بیشتر خریداران کلید اصلی موفقیت است. با توجه به همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی درباره خدمات و جشنواره‌ها راحت‌تر صورت می‌گیرد.

آدرس‌ها و راه‌های ارتباطی با پایتخت کتاب در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر است:

تلگرام:  Paytakhte_ketab

اینستاگرام : paytakhteketab

راهنمای استفاده از پایتخت کتاب

خرید و ثبت سفارش در پایتخت کتاب بسیار آسان می‌باشد و حتی دانش‌آموزان به تنهایی می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را دراین وب‌سایت پیدا و خریداری کنند. برای خرید کافی است وارد وب‌سایت پایتخت کتاب شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برای ثبت سفارش در پایتخت کتاب نیازی نیست حتما عضو شوید، اما اگر تمایل داشتید می‌توانید در این وب‌سایت حساب کاربری ایجاد کنید.
  2. در قسمت جسجو با استفاده از کلمات کلیدی محصول مورد نظر مانند نشر، مقطع تحصیلی یا نام، به راحتی آن را پیدا کنید.
  3. پس از چک کردن ویژگی‌ها و مشخصات محصول روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید.
  4. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از بخش بعدی تعداد کالای انتخابی خود را کم یا زیاد کنید.
  5. در صورت نیاز به کالای دیگر مجدد وارد قسمت جستجو شوید و روند بالا را تکرار کنید.
  6. پس از یافتن تمام محصولات روی نمایش سبد خرید کلیک کنید و وارد آن شوید.
  7. برای حذف یا اضافه کردن یک محصول از سبد خرید بر علامت ضربدر کنار هر محصول کلیک کنید و ادامه فرایند خرید را انتخاب کنید.
  8. سپس در این مرحله مشخصات فردی خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره تماس، کد پستی و آدرس را به دقت وارد نمایید.
  9. در این مرحله نوع ارسال (حمل و نقل) مدنظر خود را انتخاب کنید. در حال حاضر یک شیوه پرداخت در سایت پایتخت کتاب قابل انتخاب است: پرداخت آنلاین توسط کارت‌های عضو شتاب.
  10. در نهایت با ثبت موفقیت‌آمیز سفارش شما، یک شماره سفارش برای رهگیری و دسترسی به فاکتور در سایت ارسال می‌شود. با استفاده از این شماره می‌توانید روند آماده‌سازی سفارش خود را در وب‌سایت پیگیری نمایید.

قوانین پایتخت کتاب

بانک پایتخت کتاب در حال حاضر یک سری قوانین برای ارسال سفارشات خود تعیین نموده است که آشنایی با آن‌ها به کاربران کمک بیشتری می‌کند. قوانین پایتخت کتاب به شرح زیر است:

  • در صورتی که سفارش کاربر با پست یا باربری ارسال شود، امکان انتخاب بازه زمانی وجود نخواهد داشت.
  • در پایتخت کتاب، هزینه ارسال سفارشات بالای پانصد هزار تومان فقط در شهر تهران رایگان می‌باشد.
  • گزینه ارسال رایگان برای شهر تهران فقط برای سبد خریدهای بالای پانصد هزار تومان فعال می‌شود و مبالغ کمتر از آن شامل این قانون نمی‌شوند. به این معنی که هزینه ارسال برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
  • هزینه ارسال سفارشات این وب‌سایت از طریق پست پیشتاز فقط برای سبد خریدهای بالای پانصد هزار تومان به صورت رایگان فعال می‌شود.
  • در صورت انتخاب پست پیشتاز هزینه ارسال سفارشات با تعرفه مصوب اداره پست محاسبه خواهد شد.
  • نحوه محاسبه هزینه ارسال سفارشات کاربران هنگام استفاده از الوپیک و یا اسنپ باکس با تعرفه مصوب همان شرکت می‌باشد.
  • هزینه ارسال کالاهای سنگین با باربری براساس وزن و ابعاد کالا محاسبه شده و مبلغ آن به صورت پس‌کرایه درب منزل (آدرس انتخابی) دریافت خواهد شد.

دفتر مرکزی و شعب پایتخت کتاب

در حال حاضر دفتر مرکزی پایتخت کتاب در شهر تهران قرار دارد. و آدرس آن به شرح زیر است:

خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، کوچه نوروز، پلاک 9

شماره تماس پایتخت کتاب: 021 – 66483838

صندوق پستی پایتخت کتاب: 13145 – 155

جمع‌بندی

همان طور که در این مقاله اشاره شد تمام افرادی که به دنبال یک سامانه کتاب درسی، خرید کتاب‌های کنکور و محصولات جانبی دیگر در این حوزه هستند می‌توانند به وب‌سایت پایتخت کتاب، یکی از به‌روزترین وب‌سایت‌های فروش کتاب مراجعه کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. خبر خوب برای خریداران کتاب‌های درسی و کمک درسی این است که شما می‌توانید از کد تخفیف پایتخت کتاب استفاده کنید و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

در این مقاله تلاش شد به بررسی کامل این وب‌سایت از جمله نقاط ضعف و نقاط قوت آن، پرداخته شود. همچنین در بخش دیگری راهنمای کامل و جامعی مربوط به نحوه‌ی سفارش از وب‌سایت پایتخت کتاب و قوانین مختص آن ارائه شده است. همراهان عزیز می‌توانند شرح کامل خدمات این بانک کتاب را در این مقاله مشاهده کنند و با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کنند. کد تخفیف paytakhteketab یک فرصت طلایی برای خریدی با هزینه‌ پایین‌تر می‌باشد.

در حال حاضر وب‌سایت کتاب پایتخت یکی از قوی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کتاب می‌باشد که تلاش می‌کند انواع خدمات مورد نیاز دانش‌آموزان و مشتریان دیگر خود را فراهم کند. پشتیبانی مناسب، ارسال سریع سفارشات و استفاده راحت از بخش‌های مختلف وب‌سایت از ویژگی‌های پایتخت کتاب می‌باشد. امیدواریم مطالب ذکر شده مورد پسند و کاربرد شما همراهان واقع شده باشد و در تجربه‌ای بهتر شما را یاری نماید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *