0

معرفی ترب | torob

معرفی ترب

شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که برای خرید یک کالا مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی را بررسی می‌کردند تا از قیمت و کیفیت کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند سپس برای خرید بهترین گزینه را انتخاب کنند.

گاهی همه ما زمان زیادی را صرف انجام این کار می‌کردیم و حتی بعضی‌ اوقات از خرید خود پشیمان می‌شدیم. امروز در این مقاله از مجله موپُن قرار است جایی را به شما معرفی بکنیم که برای هر کالا می‌توانید همه فروشندگان و قیمت‌ها و ویژگی‌ها را یکجا مشاهده بکنید بدون اینکه زمان زیادی را صرف این کار بکنید.

وب‌سایت ترب یک موتور جستجوی کالا است که می‌توانید در این سایت با جستجوی کالای خود همه فروشندگان این کالا را مشاهده کرده و قیمت‌ها را یک جا مشاهده بکنید تا بدون صرف زمان زیاد به‌راحتی و با اطمینان بالا خرید خود را انجام دهید.

تاریخچه ترب

موتور جستجوی کالا ترب از سال ۱۳۹۳ باهدف ارائه و همچنین مقایسه قیمت‌های هر کالا توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف راه‌اندازی شد. در سال ۱۳۹۵ شرکت فن گستران پیشرو بازار مسئولیت اداره کارهای این سرویس را بر عهده گرفت و در حال حاضر تمامی حقوق این سرویس به شرکت فن گستران پیشرو بازار تعلق دارد. از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت، توسعه و گسترش موتور جستجوی خرید ترب است. موتور جستجوی ترب بالغ بر میلیون‌ها محصول را از بیش از ۱۴ هزار فروشگاه بزرگ اینترنتی و آنلاین ایرانی جمع‌آوری کرده است تا به کاربران کمک کند بتوانند در کمترین زمان، بهترین و مناسب‌ترین قیمت و کیفیت را بین فروشگاه‌های مختلف پیدا کنند. همچنین به فروشگاه‌های آنلاین نیز کمک می‌کند تا بتوانند بدون نیاز به دانش فنی خاصی، گستره فعالیت خود را بیشتر کنند.

اهداف و برنامه‌های کسب‌وکار ترب

اعضای تیم ترب

گسترش فعالیت و بازدید روزانه

طبق مصاحبه‌ای که با آقای علی بابایی (مدیرعامل و بنیان‌گذار کسب‌وکار ترب) شد، وب‌سایت ترب ماهانه ۵ میلیون بازدید دارد که این رقم به‌صورت روزانه تقریباً ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار بازدید است.

همان‌طور که گفته شد کسب‌وکار ترب در حال حاضر با بیش از ۱۴ هزار فروشگاه آنلاین ایرانی در حال همکاری است. کسب‌و‌کار ترب قصد دارد با گسترش فعالیت خود بتواند تمامی فروشگاه‌های اینترنتی را تحت پوشش خود در بیاورد و میزان بازدید روزانه خود را به ۱ میلیون بازدید برساند.

تبدیل‌شدن به یک برند

همچنین آقای علی بابایی در این مصاحبه این نکته را نیز گوشزد کرد که کسب‌وکار ترب و تیم آن قصد دارند با کار و تلاش زیاد بتوانند ترب را در ذهن کاربران طوری شکل دهند که اگر خواستند خریدی کنند، جستجوی خود را از سایت ترب انجام بدهند نه از هیچ فروشگاه یا موتور جستجوی کالای دیگری. آقای علی بابایی پیش‌بینی کرد که این اتفاق حداکثر تا ۲ سال دیگر اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین موتور جستجوی کالای ترب با برنامه‌ریزی دقیق باید بتواند با سرعت خوبی پیش برود تا بتواند این هدف را به واقعیت تبدیل کند.

واردکردن اطلاعات جزئی هر محصول به طور مجزا

از دیگر برنامه‌ها و اهداف کسب‌وکار ترب این است که بتواند محتوای مرتبط به هر محصول را دقیق‌تر و جزئی‌تر وارد کرده و بتواند اطلاعات اصلی و مرتبط هر محصول را به طور دقیق وارد کند تا کاربران و خریداران کالا بتوانند راحت‌تر محصول موردنظر خود را شناسایی و خرید کنند.

اگر این هدف و برنامه صورت بگیرد و انجام شود، در سایت ترب امکان فیلتر محصولات و کالاها نیز وجود خواهد داشت.

نمونه سایت‌های خارجی مانند سایت ترب

Google shopping

Google shopping که قبلاً با نام google product نیز شناخته می‌شد یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین موتورهای جستجوی خرید کالا است که به کاربران خود اجازه می‌دهد کالاهای خود را در بین فروشگاه‌های اینترنتی جستجو کنند و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنند.

کاربران می‌توانند با جستجوی مستقیم در این پلتفرم، به‌راحتی دست به خرید هر کالایی بزنند. از دیگر ویژگی‌های این موتور جستجوی کالا این است که کاربران می‌توانند با سرچ ساده در گوگل و کلیک روی گزینه خرید در زیر نوار جستجو، وارد این پلتفرم جستجوی کالا شوند.

از دیگر ویژگی‌های این موتور جستجوی کالا، وجود فیلترهای مختلف مانند، فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی و… است که جستجو و خرید را برای شما آسوده‌تر می‌کند.

در کل این موتور جستجو یک رقیب بسیار قدرتمند برای کسب‌وکار ترب در خارج به‌حساب می‌آید که البته کسب‌وکار ترب خیلی مانده تا به این موتور جستجو گوگل نزدیک شود!

Bing shopping

یکی دیگر از موتورهای جستجوی کالا، bing shopping است.

Bing shopping یک موتور جستجوی کالا است که با دسته‌بندی کالاهای مختلف، به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند در یک صفحه تمامی محصولات و کالاهای موجود در سایت را مشاهده کنند و در زمان آن‌ها برای جستجوی کالای موردنظر خود صرفه‌جویی می‌کند.

شما می‌توانید در این سایت قیمت‌های هر کالا را با هم مقایسه کنید و همچنین محصولات موردنظر خود را فیلتر کنید و در آخر با ورود به وب‌سایت فروشنده اصلی کالا، کالای موردنظر خود را خریداری بکنید.

این موتور جستجوی کالا مانند گوگل عمل می‌کند و می‌توانید به‌راحتی هر کالایی را در این موتور جستجو پیدا کنید.

Pinterest

وب‌سایت Pintrest

Pinterest یکی از مؤثرترین پلتفرم‌های جستجوی کالا به‌حساب می‌آید. این پلتفرم دارای سرعت بیشتری نسبت به رقبای خود است و به کاربران این اجازه را می‌دهد که بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن کالای موردنظر خود را پیدا کنند و دست به خرید آن بزنند.

یکی‌دیگر از وجه‌های تمایزدهنده این پلتفرم نسبت به رقبای خود، قابلیت جستجوی قدرتمند آن است. برای مثال اگر به دنبال خرید یک کالا مانند عینک‌آفتابی هستید، با جستجو در این پلتفرم می‌توانید با فروشندگان مختلفی روبه‌رو شوید که می­‌توانید با بررسی کیفیت‌ها، نظرات و قیمت‌های این کالا، تصمیم به خرید آن کالای موردنظر بگیرید.

این موتور جستجوی کالا در حال حاضر پیشرفت چشمگیری دارد که اگر با این روند پیش برود حتی می‌­تواند رقبای بزرگ خود مانند google shopping را نیز کنار بزند.

Shopzilla

وب‌سایت Shopzilla

Shopzilla یکی‌دیگر از موتورهای جستجوی خرید کالا است. شما می‌تواند در این پلتفرم جستجوی کالا مانند پلتفرم‌های دیگر، کالای موردنظر خود را جستجو کرده و پیدا کنید و با لیستی از فروشندگان آن کالا روبه‌رو شوید.

وجه تمایز این موتور جستجو کالا با رقبای خود این است که شما می‌توانید محصولاتی که در حال آماده‌شدن هستند را نیز مشاهده بکنید تا برای خرید آنها در آینده برنامه‌ریزی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این سایت، وجود عکس‌های دقیق و بزرگ از محصولات و همچنین جزئیات هر محصول است که فضای زیادی از صفحه محصولات را پر‌کرده‌اند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید راحت‌تر برای خرید محصولات موردنظرتان تصمیم بگیرید.

yahoo shopping

یکی از وب‌سایت‌های پرطرف‌دار دیگر، وب‌سایت یاهو است که روزانه ترافیک بالایی را به خود اختصاص می‌دهد! ولی متأسفانه به‌اندازه رقبای خود نتوانسته همه نیاز کاربران و مشتریان خود را برآورده کند.

این سایت دارای قابلیت‌های زیادی مانند، مرجوع کردن کالا و بازگشت وجه، پیشنهاد خرید و… است. همچنین در صفحه اصلی این سایت همیشه فروش‌های ویژه روز نیز قرار می‌گیرند که می‌­توانید آن‌ها را مشاهده بکنید.

shopmania

در shopmania به‌راحتی می‌توانید قیمت و کیفیت محصولات را مشاهده کنید و آن­‌ها را با هم مقایسه کنید.

این وب‌سایت دارای یک بخش برای معاملات ویژه روز دارد که می‌توانید محصولات موردنظر خود را در این قسمت پیدا کنید. همچنین در این سایت بخشی نیز وجود دارد که می‌­توانید بهترین پیشنهاد‌ها را برای خرید محصول دریافت کنید تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

نمونه سایت‌های داخلی مانند سایت ترب

در ایران نیز سایت‌هایی مانند ترب کالا وجود دارند که از رقبای سرسخت این پلتفرم جستجوی کالا به‌حساب می‌آیند که در ادامه این پست از مجله موپُن به معرفی این سایت‌ها خواهیم پرداخت.

موتور جستجوی کالای ذره بین

موتور جستجوی کالای ذره بین

یکی از وب‌سایت‌های رقیب فروشگاه ترب سایت ذره‌بین است. این سایت با ارائه بیش از ۶ میلیون کالا، به مشتریان و کاربران خود این اجازه را می‌­دهد تا بتوانند با جستجوی کالای موردنظر، با فروشندگان این کالا آشنا شده و بتوانند کالای موردنظر خود را به مناسب‌ترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنند.

وجه تمایز این وب‌سایت نسبت به رقبای خود این است که با ورود به دسته‌بندی کالای موردنظر خود می‌­توانید مستقیماً با فروشندگان آن حوزه آشنا شده و از طریق همین سایت می‌­توانید به طور مستقیم وارد سایت‌های این فروشندگان بشوید.

در حقیقت در این وب‌سایت می‌­توانید با لیستی از فروشندگان کالای موردنظر خود آشنا شوید و از طریق این وب‌سایت وارد آن فروشندگان شوید.

ایفروش

یکی دیگر از سایت‌هایی که توانسته توسط کاربران خود امتیاز بالایی را کسب کند، سایت ایفروش است. در این سایت نیز شما می‌­توانید به‌عنوان یک موتور جستجوی کالا، کالا‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت را دیده و بر اساس نیاز خود دست به خرید آن‌ها بزنید.

نکته متمایزکننده این سایت با رقبای خود این است که در این سایت هر کسی می‌­تواند کالای خود را به فروش برساند و دیگر لازم نیست صاحب یک برند خاص باشید تا بتوانید کالای خود را بفروشید. البته این نکته را می‌­توان یک عیب این پلتفرم جستجو کالا دانست زیرا نمی‌­توان به همه این فروشندگان اعتماد کرد که کالایی باکیفیت تحویل شما بدهند.

اما درهرصورت می‌­توانید از این موتور جستجو برای پیداکردن کالای موردنظر خود استفاده کنید.

بازارستان

فقط کافی‌ست که وارد سایت بازارستان شوید و محصول موردنظر خود را جستجو کنید. به‌این‌ترتیب تمامی فروشندگان متنوع کالای مدنظر خود را خواهید دید و می‌­توانید با انتخاب یکی از فروشندگان وارد سایت آن شوید و دست به خرید کالای موردنظر خود بزنید.

شما نمی‌­توانید در بازارستان خریدی انجام دهید؛ بلکه این پلتفرم به‌عنوان واسطه بین شما و فروشنده کالا است. در حقیقت این وب‌سایت مانند رقبای خود معرف فروشندگان و کالا‌هایشان است تا بتوانید با مقایسه کیفیت‌ها و قیمت‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

فن بازار ملی ایران

سایت فن بازار ملی ایران

یکی دیگر از رقبای سایت ترب و از موتورهای جستجو کالا، سایت فن بازار ملی ایران است.

در این سایت شما می­‌توانید کالاهای در حوزه فناوری را در بین فروشندگان مختلفی که در این سایت به شما نشان داده می­‌شود، جستجو و انتخاب کنید. در صورت موجود بودن کالاهای موردنظر خود می‌­توانید وارد سایت فروشنده اصلی آن کالا شده و محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

تنها وجه تمایز این سایت با پلتفرم‌های دیگر این است که این سایت فقط محصولات حوزه فناوری و فروشندگان این محصولات را به شما معرفی می­‌کند و به‌عنوان واسطه بین فروشندگان کالا حوزه فناوری و مشتریان و کاربران عمل می‌­کند.

پرسیکاو

اگر به دنبال سایتی هستید تا بتواند به‌صورت جامع تمامی کالاهای موردنیاز شمارا تحت پوشش خود قرار دهد، به شما پیشنهاد می‌کنم سری به سایت پرسیکاو بزنید.

در این سایت می‌توانید انواع و اقسام کالاها مانند:

  1. کالاهای دیجیتال
  2. خودرو و لوازم جانبی آن
  3. کالاهای فرهنگی و هنری
  4. کالاهای سوپر مارکتی
  5. پوشاک و مد
  6. و…

مشاهده کنید و با انتخاب هر کدام، با فروشندگان این کالاها آشنا شوید و برای خرید قیمت‌ها و کیفیت‌ها را با هم مقایسه کنید. البته این سایت نیز مانند رقبای خود قابلیت خرید مستقیم را ندارد و برای خرید هر کالا باید به وب‌سایت اصلی آن فروشنده مدنظر بروید و کالای موردنظر خود را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: پارامترهای خرید آنلاین سوپرمارکتی

سایت 2 ثانیه

همه ما به دنبال پلتفرمی هستیم که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن یا به‌اصطلاح در ۲ ثانیه کالای موردنظر خود را پیدا و به مناسب‌ترین قیمت خریداری کنیم.

خبر خوب این است که شما می‌توانید در سایت ۲ ثانیه این کار را به‌راحتی انجام دهید. در حقیقت با واردشدن به سایت ۲ ثانیه و واردکردن نام کالای خود در بخش جستجو، در صورت موجود بودن کالا می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکنه قیمت‌ها را با هم مقایسه کرده و مناسب‌ترین کالا را از بهترین فروشنده خریداری کنید.

البته یکی از عیب‌های این وب‌سایت این است که کالاهای کمی را تحت پوشش خود قرار داده و بعضی کالاها در این وب‌سایت موجود نیستند که امیدوار هستیم به‌زودی این نقص وب‌سایت ۲ ثانیه برطرف شود.

کالا وفور

سایت کالا وفور

اگر به دنبال سایتی هستید تا بتوانید کالای موردنظر خود را باقیمت مناسب خریداری کنید، به سایت کالا وفور یک سر بزنید.

در سایت کالا وفور می‌توانید محصول موردنظر خود را به‌راحتی و با یک جستجو ساده پیدا کنید و با بررسی قیمتی که توسط فروشندگان مختلف آن کالا وارد شده است آن کالا را خریداری کنید.

وجه تمایزاین سایت نسب به رقبای خود، محیط کاربرپسند آن است البته یکی از نقص‌های این سایت، سرعت لود بالا است که به‌مرور می‌توانید صبر کاربران را لبریز کند!

بد نیست در این میان با فروشگاه اینترنتی ایسام هم آشنا شوید برای آشنایی با این فروشگاه مقاله با فروشگاه اینترنتی ایسام بیشتر آشنا شوید را مطالعه کنید.

نقاط قوت موتور جستجوی ترب کالا

فروش کالا ها با قیمتی مناسب و ارزان!

همان‌طور که گفته شد، همه ما دوست داریم کالاها و محصولات خود را در بالاترین کیفیت و در مناسب‌ترین قیمت خریداری کنیم و همیشه در خریدهای خود این نکته را لحاظ می‌کنیم. خبر خوب این است که این مزیت در ترب کالا وجود دارد و می‌توانید به‌راحتی کالای موردنظر خود را در کیفیت بالا با قیمتی مناسب در این پلتفرم پیدا کرده و با قیمتی مناسب خریداری کنید.

کاربران ترب کالا بر این نظر هستند که مقایسه قیمت‌ها در ترب کالا به آن‌ها کمک زیادی کرده و توانسته‌اند کالای موردنظر خود را با قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر بازار خریداری کنند.

این می‌تواند بزرگ‌ترین مزیت فروشگاه ترب کالا باشد که توانسته اعتماد مشتریان و کاربران زیادی را برای خرید از این موتور جستجوی کالا بالا ببرد.

نظرات کاربران درباره ترب

نظرات کاربران درباره ترب

تنوع و بالا بودن گستره کالاها در ترب 

یکی‌دیگر از مزیت‌های ترب، بالابودن تنوع کالاها در این پلتفرم جستجو کالا است. به اعتقاد کاربران وب‌سایت torob، این پلتفرم دارای تنوع بسیاری و می‌‎توانید هر کالایی را که بخواهید پیدا کرده و در بین فروشندگان آن کالاها، بهترین را انتخاب کنید.

برای مثال اگر به دنبال یک هدست هستید می‌توانید در این موتور جستجوی کالا نام آن را نوشته و جستجو کنید و با انواع مدل‌های این هدست از فروشندگان مختلف روبه‌رو شده و بهترین نوع هدست را با بهترین قیمت خریداری کنید.

دارای محیطی کاربرپسند

از دیگر ویژگی‌های خوب این پلتفرم جستجوی کالا که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، محیط کاربرپسند این سایت است. طبق نظرات کاربران ترب، در این سایت به دلیل طراحی مناسبی که دارد بسیار راحت‌تر از سایت‌های دیگر می‌توان محصولات و کالاهای موردنظر را جستجو و پیدا کرد.

نظرات کاربران درباره ترب

نقاط ضعف موتور جستجوی کالا ترب

متعهد نبودن برخی از فروشندگان

به اعتقاد کاربران سایت ترب، برخی از فروشندگان در وب‌سایت ترب، کالاهای باکیفیت پایین و قیمت پایینی ارائه می‌دهند که مشتریان پس از خرید این کالاها از خرید خود پشیمان می‌شوند.

از دیگر نقص‌های این سایت در این زمینه از دیدگاه مشتریان، باکیفیت نبودن محصولات است! کاربران ترب بر این عقیده هستند که موتور جستجوی کالای ترب باید قبل از همکاری با فروشندگان از قابل‌اعتماد بودن آنان اطمینان حاصل کند و محیطی برای مشتریان فراهم کند که بتوانند به‌راحتی و با اطمینان بالا خرید خود را انجام دهند و اگر تخلفی از فروشندگان سر زد بتواند با قاطعیت برخورد لازم را انجام دهد.

البته پلتفرم جستجوی کالای ترب در تلاش است تا بتواند این نقایص را برطرف کند و اعتماد مشتریان و کاربران خود را به دست بیاورد.

نقاط ضعف موتور جستجوی کالا ترب

عدم پیگیری

یکی دیگر از نقص‌های وب‌سایت ترب، عدم پیگیری در صورت مرجوع کردن مرسولات است. به اعتقاد کاربران ترب بر خلاف دیجی‌ کالا در زمان‌هایی که مشتریان از کالای خریداری شده خود راضی نیستند و کالا به‌صورت اشتباه برای مشتریان ارسال شده است، وب‌سایت ترب هیچ‌گونه پیگیری در این زمینه انجام نمی‌دهد.

تنها کاری که این وب‌سایت برای این نوع اتفاقات انجام می‌دهد، باز‌ کردن یک صفحه چت مشتریان با فروشنده‌ها هست تا بتوانند از طریق ارتباط با هم مشکلات خود را حل کنند.

امیدواریم که ترب بتواند این عیب خود را حل کرده و برای این نوع خریدها پیگیری لازم را انجام بدهد.

همچنین برخی از مشتریان نیز از این گله‌مند هستند که کالای موردنظر خود را خریداری کرده‌اند و فروشنده در ارسال کالا به‌کندی عمل می‌کند و کالا در مدت زمانی طولانی به دست مشتری می‌رسد و وب‌سایت ترب هیچ‌گونه پیگیری در این زمینه برای کالای مشتریان انجام نمی‌دهد.

کامنت منفی ترب بخاطر عدم پیگیری

کامنت منفی ترب بخاطر عدم پیگیری

طولانی بودن مدت زمان ارسال کالا‌ها

بیشتر مشتریان و کاربران ترب کالا از مدت طولانی ارسال کالاها گله‌مند هستند! برخی از فروشندگان فروشگاه ترب کالا برای ارسال کالاها مدت زیادی مشتریان را در انتظار قرار می‌دهند و این نکته می‌تواند اعتماد مشتریان برای انجام خریدهای بعدی خود از سایت ترب کالا سلب کند.

فروشگاه بزرگی چون ترب کالا باید بتواند با کم‌کردن امتیاز از این نوع فروشندگان، باعث بشود تا دیگر این نوع اتفاقات در ترب کالا اتفاق نیفتد. مانند اسنپ شاپ‌، دیجی کالا، باسلام و…

نحوه کار با ترب چگونه است؟

نحوه کار با ترب

همان‌طور که گفته شد، سایت ترب مکانی برای مقایسه قیمت محصولات است و می‌توانید در این سایت هر کالایی را با بررسی قیمت آن، از فروشندگان مختلف خریداری کنید. وب‌سایت ترب محصولات را به‌صورت مجزا در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده است تا کاربران بتوانند به‌راحتی محصولات موردنظر خود را پیدا کنند. برای مثال اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ هستید می‌توانید با باز کردن دسته‌بندی مربوط به آن، با انواع و اقسام مدل‌های لپ‌تاپ و همچنین برندهای آن روبه‌رو شوید.

دسته بندی کالا ها در ترب

همچنین می‌توانید با استفاده از نوار جستجویی که در صفحه اصلی این سایت قرار دارد نام کالای موردنظر خود را جستجو کرده و کالای موردنظر خود را با قیمت‌های مختلف بررسی و آن‌ها را با هم مقایسه بکنید.

جستجو کالا در ترب

بررسی اپلیکیشن ترب

پلتفرم‌هایی مانند ترب سال‌ها است که در بستر وب درحال‌ خدمت به کاربران خود هستند و با‌توجه‌به بازار داغ نرم‌افزارها، هر کدام از این پلتفرم‌ها برای خود یک اپلیکیشن طراحی کرده‌اند تا بتوانند بیشتر و بهتر به کاربران و مشتریان خود ارائه خدمت کنند.

فروشگاه ترب کالا نیز پس از چندین سال فعالیت در وب، در بستر اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار گرفت. این اپلیکیشن همانند نسخه وب خود عمل می‌کند و با گردآوری محصولات و مشخصات آن‌ها از فروشنده‌های مختلف بستری را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند با مقایسه قیمت‌ها و کالاها بهترین کالا را انتخاب کرده و خریداری کنند.

رابط کاربری و طراحی ظاهری اپلیکیشن

طراحی ظاهری اپلیکیشن طرف برخلاف نسخه وب خود بسیار ساده و هیچ نوع خلاقیتی در طراحی آن به کار نرفته است. البته این سادگی باعث دسترسی بالای افراد به امکانات این اپلیکیشن شده است؛ ولی در کل، اپلیکیشن ترب نیاز به خلاقیت در طراحی ظاهری خود دارد با جذابیت بصری خود نظر کاربران را به خود جلب کند.

اپلیکیشن ترب

 

با واردشدن به صفحه اصلی این اپلیکیشن مستقیماً با نوار جستجوی کالا مواجه خواهید شد. همچنین در این صفحه می‌توانید کالاهای پیشنهادی و پرطرف‌دار روز را نیز مشاهده بکنید. نکته جالب دیگر درباره این اپلیکیشن این است که می‌توانید هم به‌صورت نوشتاری و هم به‌صورت صوتی توسط نوار جستجو، کالای موردنظر خود را جستجو و پیدا کنید. در صفحه اصلی این اپلیکیشن می‌توانید دست‌بندی کالاها را مشاهده کنید که به‌صورت کاملاً جزئی برای تمامی کالاها تفکیک شده است.

عملکرد و فرآیند انتخاب و خرید کالا

عملکرد و فرآیند انتخاب و خرید کالا

پس از جستجو و انتخاب محصول موردنظر خود می‌توانید وارد صفحه اختصاصی آن محصول موردنظر شده و جزئیات بیشتر درباره آن محصول را به دست بیاورید. البته یکی از نقاط ضعف این اپلیکیشن که روی آن کار نشده است، موجود نبودن بخش نظرات مختص به هر کالا است! چیزی که وجودش برای خرید هر محصولی کاملاً حیاتی و مهم است. از دیگر نقص‌های دیگر نسخه نرم‌افزار ترب، وجودنداشتن عکس‌های متفاوت از محصولات است.

به‌هرحال پس از جستجو و انتخاب کالای موردنظر و اقدام برای خرید آن کالا، وارد سایت اصلی فروشگاه خواهی شد تا بتوانید برای نهایی کردن خرید خود اقدام کنید.

در کل، اپلیکیشن ترب مانند نرم‌افزارهای مشابه خود، با جمع‌آوری قیمت‌ها و محصولات از فروشندگان مختلف در سرتاسر ایران به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند خریدی مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنند و به‌راحتی بتوانند قیمت کالای موردنظر خود را با دیگر فروشندگان مقایسه کنند.

آدرس دفتر مرکزی ترب

شما می‌توانید با رفتن به سایت ترب و در بخش تماس با ما این سایت، آدرس دقیق دفتر مرکزی ترب را به دست بیاورید.

آدرس: تهران، طرشت، بلوار تیموری غربی، نرسیده به بزرگراه یادگار امام، خیابان عموزاده، کوچه پیام، پلاک ۱۲ واحد ۳

کد پستی: ۱۴۵۵۶۱۳۱۳۴

شماره تماس دفتر مرکزی ترب

۹۱۰۰۸۶۷۶ (با پیش‌شماره ۰۲۱)

اینستاگرام ترب

ترب در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس torob_official نیز حضور دارد که می‌توانید به این پیج یک سر بزنید و مطالب و پست‌های جذاب آن لذت ببرید.

سایر شبکه‌های اجتماعی ترب

موتور جستجوی کالای ترب در شبکه‌های اجتماعی زیر نیز فعالیت می‌کند:

توییتر: https://twitter.com/torob_ir

لینکدین: https://www.linkedin.com/company/torob

کد تخفیف ترب

حال که با پلتفرم جستجوی کالای ترب آشنا شدید، حتماً برای خرید از ترب و استفاده از امکانات و مزایای آن ترغیب شده‌اید. شما علاوه بر مزایای اصلی خود سایت ترب می‌توانید از کد تخفیف ترب نیز بهره ببرید! موپُن اینجا است تا بهترین کدهای تخفیف سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین را در اختیارتان قرار بدهد تا بتوانید در کنار مزیت‌های دیگر از قیمت ارزان نیز بهره‌مند شوید.

کد تخفیف ترب

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا بهترین موتور جستجوی کالا برای مقایسه و انجام خرید به‌صرفه‌تر یعنی ترب را به شما معرفی بکنیم. شما می‌‎توانید برای خرید هر کالایی ابتدا از طریق این سایت باقیمت‌ها آن آشنا شوید و با مقایسه آن‎ها کالای موردنظر خود را خریداری کنید. اگر نظر یا پیشنهادی دررابطه‌با این پلتفرم دارید خوشحال می‌شویم تا آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *