0

فروشندگی در بانی مد

چگونه در بانی مد فروشنده شویم؟

مدت زیادی است که فروش محصولات مختلف تنها از راه حضوری و مغازه‌ها انجام نمی‌شود و فروشگاه‌های اینترنتی سهم زیادی در این روند دارند. علاوه بر فروشگاه‌های شخصی و حضوری، برخی از فروشگاه‌ها هستند که به عنوان واسط محصولات، انواع برندها را به فروش می‌رسانند و بستری مناسب برای افزایش آمار فروشندگان هستند.

یکی از این پلتفرم‌ها بانی مد است که مدت‌هاست محصولات برندهای معروف و باکیفیت در زمینه پوشاک و استایل را به فروش می‌رساند. در ادامه این مقاله از سایت موپُن به نحوه ثبت نام کاربر و فروشنده در بانی مد و شرایط و مقررات آن خواهیم پرداخت.

بانی مد

معرفی بانی مد

بانی مد یک مرکز خرید آنلاین می‌باشد که از سال 1393 در زمینه فروش انواع پوشاک فعالیت دارد و در حال حاضر بیش از 500 برند ایرانی و خارجی با این فروشگاه همکاری دارند. این فروشگاه سعی دارد با توجه به سلیقه و فرهنگ ایرانیان، برترین محصولات را به فروش برساند و کیفیت سبک زندگی را بهبود ببخشد.

برندهای مختلف در صورتی که بتوانند کیفیت و خدمات خود را با شرایط و استانداردهای بانی مد منطبق کنند، می‌توانند همکاری تجاری با بانی مد را آغاز نمایند. کاربران زیادی روزانه خریدهایشان را در این مرکز به ثبت می‌رسانند و رضایتشان نشان‌دهنده فعالیت خوب فروشندگان می‌باشد.

دسته‌بندی محصولات بانی مد

زمینه فعالیت این فروشگاه مد و پوشاک می‌باشد. به طور کلی محصولات بانی مد در دسته‌های زنانه، مردانه، نوجوان، بچگانه، سایز بزرگ، کاکا اسپرت، آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانه، کی تویز و… جای می‌گیرند.

زیرمجموعه این دسته‌ها به بخش‌های لباس، کیف و کفش، اکسسوری، زیورآلات، تجهیزات ورزشی و در بخش آرایشی بهداشتی به آرایشی، پوست، مو، بدن، لوازم شخصی برقی، بهداشت شخصی و بچگانه تقسیم می‌شوند. مشخصاً می‌توان از این مرکز خرید یک استایل کامل و صفر تا صد را برای هر سلیقه و رده سنی تهیه کرد.

این دسته‌بندی متنوع علاوه بر اینکه خریداران زیادی را به مجموعه بانی مد جذب می‌کند، سبب می‌شود تا فروشندگان و برندهای متعددی نیز برای کسب تجربه کار با بانی مد ترغیب شوند. تمامی این موارد به موفقیت و سوددهی روزافزون بانی مد و بهبود خدمات آن به مشتریان کمک می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بانی مد

مزایا و معایب بانی مد

هیچ پلتفرمی نیست که بدون عیب باشد؛ ولی این نقاط قوت مجموعه است که باعث چشم‌پوشی روی ایرادات و جذب مخاطبان می‌شود. در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت بانی مد در عملکرد ۹ ساله‌اش و همکاری با بانی مد می‌پردازیم:

مزایا

  • پشتیانی سریع و پاسخگویی از 7 صبح تا 2 بامداد
  • دسته‌بندی متنوع و دقیق محصولات
  • همکاری با برندهای معتبر و باکیفیت
  • امکان تعویض و ارجاع کالا در صورت مشکل
  • همکاری به صرفه با سازمان‌ها و فروشگاه‌ها در تأمین پوشاک و…

معایب

  • قیمت‌های غیرواقعی و بالای برخی محصولات
  • در نظر گرفتن سقف خرید برای ارسال رایگان
  • مطابق نبودن برخی کالاها با عکس آن‌ها پس از تحویل سفارش

در رابطه با دو عیب اول یعنی قیمت‌های بالا و ارسال رایگان شما می‌توانید به راحتی با استفاده از انواع کد تخفیف بانی مد که در سایت موپُن قابل تهیه هستند، این موارد را حل کنید. هم ارسال رایگان و هم تخفیف با درصدهای مختلف در این سایت قابل دسترسی است و به طور چشمگیری در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد.

پیک ارسال بانی مد

نحوه ثبت نام کاربران در بانی مد

طبق قوانین و مقررات بانی مد برای ثبت سفارش و خرید از این فروشگاه لازم است کاربران ابتدا در این سایت ثبت نام کنند. این ثبت نام که با تأیید و مطالعه تمامی شرایط خرید و قوانین موجود در سایت بانی مد همراه است، راه اصلی آشنایی کاربران با مقررات موجود در حین خرید می‌باشد.

جهت ثبت نام وارد سایت بانی مد می‌شوید. در بالای صفحه گزینه‌ای مربوط به ورود یا ثبت نام قابل مشاهده است. با کلیک روی این دکمه از شما درخواست می‌شود تا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در ضمن با شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های بانی مد موافقت کنید.

پس از تأیید تلفن همراه کد تأییدی برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن حساب کاربری شما ایجاد شده و با موفقیت به آن وارد می‌شوید. در این مرحله می‌توانید به خرید خود در صفحات بانی مد ادامه دهید و یا برای تعیین کلمه عبور اقدام فرمایید.

تایید ثبت نام در بانی مد

تا اینجا حساب کاربری شما ایجاد شده و ثبت نام در بانی مد موفقیت‌آمیز بوده است؛ اما برای اینکه بتوانید خرید موفق و کاملی را در بانی مد تجربه کنید، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید و بخش اطلاعات کاربری و آدرس‌ها را تکمیل کنید.

نحوه ثبت نام فروشندگان در بانی مد

برای شروع همکاری در فروش بانی مد لازم است فروشندگان اطلاعاتی را در اختیار این مجموعه قرار دهند که به عنوان ثبت نام آن‌ها مد نظر قرار می‌گیرد. برند بانی مد استانداردهایی دارد که طبق آن هر فروشنده و برندی امکان همکاری و فروش محصولاتش را در این مجموعه پیدا نمی‌کند. برای ثبت نام فروشندگی در بانی مد موارد و مدارکی را باید به ایمیل Commercial@banimode.com ارسال کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام بانی مد و ارسال آن به ایمیل همکاری در فروش:

  • نام برند مورد نظر و ثبت شده
  • اسم مالک برند ارسالی
  • زمینه فعالیت برند در فروش
  • پلتفرم فروش چه به صورت آنلاین چه به صورت آفلاین، یا هر دو
  • شماره تلفن همراه مدیرعامل یا مدیر بازرگانی و یا مدیر فروش
  • آدرس وب‌سایت برند
  • توضیحات کافی درباره برند

پس از ارسال اطلاعات خواسته شده در صورتی که شرایط مورد قبول و تأیید بانی مد بود، کارکنان این مجموعه با شماره تلفن ثبت شده تماس می‌گیرند و فرآیند فروش محصولات آغاز خواهد شد.

فروشندگی در بانی مد

قوانین و مقررات ثبت نام در بانی مد

هر پلتفرمی برای فعالیت خودش و کاربرانش قوانین مختلفی را وضع می‌کند تا در روند کاری مشکلات به حداقل برسد. بانی مد نیز در بخش‌های مختلفش شرایط و قوانین مشخصی دارد که کاربران حین ثبت نام با آن موافقت می‌کنند. در رابطه با عمل ثبت نام طبق سایت بانی مد دو تبصره اصلی باید مورد توجه قرار بگیرد. قبلاً به این موضوع اشاره کردیم که خرید از بانی مد تنها با ثبت نام در این سایت امکان‌پذیر می‌باشد.

1- فروشگاه و فروشنده بانی مد نسبت به مغایرت‌هایی که در اطلاعات وارد شده توسط کاربر وجود دارد، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. به همین دلیل کاربران خودشان مسئول مشخصات ثبت شده با هویت واقعی‌شان هستند. کاربر باید اطلاعات پستی جهت ارسال مرسوله‌ها را به طور کامل و صحیح در فرم ثبت نام وارد کند. به واسطه ارسال سفارش‌های ثبت شده به آدرس وارد شده در فرم ثبت نام بانی مد، صحت تمامی اطلاعات حائز اهمیت می‌باشد.

2- در سایت بانی مد بحث‌ها و نظرهای غیرمرتبط با فعالیت منتشر نمی‌شود. کاربران نباید اظهاراتی را در سایت قرار بدهند یا اقداماتی را انجام دهد که باعث نقض حقوق افراد یا کاربران دیگر شود و یا عملی مجرمانه را به وجود آورد. اگر هر کاربری خلاف این شرایط عمل کند، همکاری‌اش با فروشگاه قطع می‌شود و در صورتی که بدهی داشته باشد به سرعت تسویه حساب کاملش انجام خواهد گرفت.

شرکت بانی مد

سؤالات متداول ثبت نام در بانی مد

طبق آمار سایت و سؤالات مطرح شده با واحد پشتیبانی، سایت بانی مد متداول‌ترین سوالاتی که در رابطه با ثبت نام در این سایت بوده را منتشر کرده است. در ادامه این سؤال و جواب‌ها را مرور خواهیم کرد:

1- ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل کاربر چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا باید با استفاده از شماره تلفن همراه وارد حساب کاربری شوید، پس از وارد شدن به بخش پروفایل، در صفحه بخشی به عنوان اطلاعات حساب کاربری وجود دارد که با فشردن دکمه ویرایش، امکان اصلاح موارد موجود در آن فراهم می‌شود.

2- آیا لازم است برای خرید حتماً در سایت عضو شد؟

بله به دلیل اینکه لازم است با شرایط سایت آشنا شوید و آن‌ها را بپذیرید، ثبت نام امری ضروری و لازم قبل از اقدام به خرید می‌باشد.

3- شماره کارت چگونه در حساب کاربری وارد می‌شود؟

پس از ورود به بخش کاربری، در قسمت اطلاعات کاربری بخشی برای شماره کارت در نظر گرفته‌ شده است که باید در کادر آن وارد شود.

4- چه حساب کاربری‌ای، جدید تلقی می‌شود؟

به کلیه حساب‌هایی که تا کنون خریدی را در سایت بانی مد ثبت نکرده‌اند، حساب کاربری جدید می‌گویند.

5- آیا می‌توان با حساب کاربری برای شرکت یا ارگانی حقوقی خرید کرد؟

بله فقط برای این کار لازم است درخواست مورد نظر را به آدرس ایمیل b2b@banimode.com ارسال کنید تا کارکنان به آن رسیدگی کنند.

6- امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی ممکن است؟

سفارشات سایت بانی مد تنها به صورت آنلاین ثبت می‌شوند و از طریق تماس تلفنی امکان ثبت سفارش وجود ندارد.

7- راه ثبت آدرس مورد نظرمان در حساب کاربری چیست؟

برای این کار ابتدا اطلاعات کاربری را تکمیل می‌کنید. سپس به بخش لیست آدرس‌ها می‌روید. در این بخش با استفاده از دکمه افزودن آدرس جدید، اطلاعات مورد نیاز و جزئیات آدرس را به همراه مشخصات تحویل‌گیرنده سفارش وارد می‌کنید. پس از تکمیل اطلاعات آن‌ها را تأیید و ثبت می‌کنید. لازم است آدرس مذکور را روی نقشه هم نشان کنید و جزئیات آن را نیز به ثبت برسانید.

استایل در بانی مد

تجربه کار افراد دیگر در بانی مد

بانی مد علاوه بر همکاری با برندهای معروف، برای فعالیتش به کارمندان زیادی در بخش‌های مختلف احتیاج دارد. فروشنده‌های محصولات پس از ثبت درخواستشان و موافقت‌های انجام شده، لیست محصولات را در اختیار بانی مد می‌گذارند و فروششان را به شکل همکاری آغاز می‌کنند و بیشتر فعالیتشان به عنوان تأمین کنندگان بانی مد دنبال می‌شود؛ اما افراد زیادی هستند که در این فروش نقش دارند.

طبق نظرات بیان‌شده درباره تجربه کار در بانی مد، استخدام در بانی مد با شرایط بسیار زیاد و سنگینی صورت می‌گیرد. تست‌های متعدد، سؤالات گوناگون و شخصی و مهم‌تر از همه نیاز به سفته‌های سنگین برای شروع کار از مواردی است که بسیاری از کارکنان و یا متقاضیان کار در بانی مد را ناراحت کرده بود.

با توجه به بررسی‌های انجام شده حجم کاری کارمندان این مجموعه بسیار زیاد است و این را می‌توان هم به دلیل فروش بانی مد دانست، هم نیروی کار کم و محول کردن مسئولیت‌های سنگین برای کارمندان. بسیاری از کارمندان شرکت از حجم کاری بسیار زیاد، در کنار حقوق محدود ناراضی هستند. البته که همین سخت‌گیری‌ها و جدیت در کار را می‌توان از عوامل پیشرفت روزبه‌روز بانی مد و فروش بیشتر آن دانست.

مدیران بانی مد

جمع‌بندی

بانی مد از فروشگاه‌های بزرگ خرید آنلاین در ایران می‌باشد که در زمینه پوشاک و استایل قریب به 10 سال است که فعالیت دارد. این مجموعه به واسطه همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی قادر شد تا کاربران زیادی را به سایت خود جذب کند و رضایت آن‌ها را جلب نماید. علاوه بر این فروشندگان و صاحبان برندهای مختلف که در زمینه پوشاک، اکسسوری و… فعالیت دارند همکاری گسترده‌ای را با بانی مد به عمل می‌آورند و فروش خوبی را تجربه می‌کنند. در این مقاله از سایت موپُن به سؤالات و روش‌های ثبت نام و فروش در این پلتفرم پرداختیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *