ما در این مطلب به بررسی شماره بازرسی افق کوروش و نحوه ارتباط با این سرویس پرداختهایم.
مقدمه
شرکت گلرنگ در سال 1351 تأسیس شد و فعالیت خود را با تولید محصولات شوینده آغاز کرد. از سال 1386، محصولات غذایی نیز به سبد تولیدات این شرکت افزوده شد. در سال 1387، برند گلرنگ تصمیم گرفت فروشگاههای زنجیرهای خود را با نام افق کوروش راهاندازی کند تا مواد غذایی تولیدی خود از جمله مواد پروتئینی، لبنیات، زعفران، خرما و… را بهصورت مستقیم در این فروشگاهها عرضه کند. فعالیت رسمی فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش از سال 1388 آغاز شد و اولین شعبه آن در سال 1392 در تهران افتتاح گردید. این فروشگاه با هدف ارائه محصولات سوپرمارکتی شامل مواد غذایی، نوشیدنی، مواد شوینده و بهداشتی فعالیت میکند و از سال 1397 با جذب نمایندگیهای خردهفروشی، گسترش بیشتری یافته است.
در حال حاضر، افق کوروش با بیش از 3000 شعبه در 31 استان کشور، بیش از 20 هزار نیروی انسانی و عرضه حدود 2800 نوع کالا، یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیرهای ایران به شمار میآید و توانسته رتبه 40 را در میان 100 شرکت برتر کشور به خود اختصاص دهد. سوپرمارکت اینترنتی اکالا با همکاری فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش راهاندازی شده و با ارائه محصولات متنوع سوپرمارکتی، تخفیفهای گسترده تا 50 درصد و امکان خرید آنلاین از طریق اپلیکیشن یا وبسایت، تجربهای سریع و مقرونبهصرفه را برای خرید روزانه کاربران فراهم کرده است. همچنین میتوانید موارد تکمیلی را در معرفی اکالا مطالعه کنید.
هدف این مقاله، بازرسی و ارزیابی عملکرد فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش است. در این راستا، به بررسی ساختار مدیریتی، شیوههای تأمین و توزیع کالا، رعایت استانداردهای بهداشتی، رضایت مشتریان، شیوههای جذب نمایندگی و نقاط قوت و ضعف موجود پرداخته میشود. این بررسی میتواند دیدگاه جامعی نسبت به وضعیت موجود ارائه داده و به بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت خدمات در فروشگاههای افق کوروش کمک کند و اگر قصد کسب اطلاعات کامل در مورد پشتیبانی افق کوروش را دارید، مطلب پشتیبانی افق کوروش برای شما تهیه شده است.
بازرسی افق کوروش
بازرسی در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش با هدف ارتقای کیفیت خدمات، تحقق سیاستهای مشتریمداری و بهبود مستمر فرایندهای فروش و پشتیبانی راهاندازی شده است. این فرایند نظارتی با تمرکز بر دریافت و بررسی بازخوردهای مشتریان، سعی دارد به پیشنهادها، انتقادات، سؤالات و شکایات مشتریان بهصورت جدی و نظاممند رسیدگی کند. هدف اصلی از این اقدام، شناسایی نقاط قوت و ضعف در عملکرد شعب مختلف، افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه خرید آنها در سراسر کشور است. همچنین این سامانه در کنار ابزارهایی مانند باشگاه مشتریان افق کوروش میتواند بستری برای ارتباط مؤثرتر با مشتریان وفادار فراهم کند.
علاوه بر این، بازرسی افق کوروش نقش مهمی در شفافسازی عملکرد فروشگاهها، نظارت بر رعایت استانداردهای کیفی و اخلاقی در ارائه خدمات و ایجاد سازوکار پاسخگویی مؤثر ایفا میکند. این نظارتها در هماهنگی با ساختارهای فروش آنلاین نیز صورت میگیرد، جایی که کاربران میتوانند با استفاده از منابعی مانند چگونه از اکالا خرید کنیم؟ و راهنمای ثبت نام در اکالا (فروشندگان + سفیر)، از خدمات این مجموعه در بستر دیجیتال نیز بهرهمند شوند. مجموعه این اقدامات به شکلگیری یک سیستم پاسخگو، هوشمند و مشتریمحور در افق کوروش کمک میکند.
شماره بازرسی افق کوروش
سفیران شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش به منظور افزایش سطح رضایت مشتریان، پاسخگویی مؤثر و شفافسازی فرایند خدماترسانی، سامانهای اختصاصی برای دریافت و پیگیری شکایات، پیشنهادها، انتقادات و سؤالات راهاندازی کرده است. این سامانه از طریق شماره تماس سراسری 1572 در دسترس است و مشتریان میتوانند بدون نیاز به کد شهر، مستقیماً با مرکز پشتیبانی افق کوروش تماس حاصل کنند. این خط ارتباطی امکان تعامل سریع و مستقیم با واحد بازرسی را فراهم میکند.
علاوه بر تماس تلفنی، مشتریان و مخاطبان میتوانند با مراجعه به بخش «تماس با ما» در سایت رسمی افق کوروش به آدرس okcs.com/contacts/view، درخواست خود را بهصورت آنلاین ثبت کنند. فرم ثبت درخواست شامل بخشهایی برای انتخاب نوع درخواست (شکایت، پیشنهاد، انتقاد و سؤال)، طبقهبندی موضوع، اطلاعات هویتی (نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل اختیاری)، متن پیام، کد امنیتی (captcha) و امکان ضمیمه کردن فایل یا تصویر است.
اگر میخواهید هنگام خرید از اکالا از تخفیف بهرهمند شوید، پیشنهاد میکنیم راهنمای ارسال پیامک برای دریافت کد تخفیف اکالا را مطالعه کنید تا بهراحتی کد تخفیف خود را دریافت کنید.
در بخش طبقهبندی درخواست، متقاضیان میتوانند موضوع پیام خود را با دقت بیشتری مشخص کنند. نمونههایی از طبقهبندیهای قابل انتخاب شامل موارد زیر است:
- منابع انسانی
- کالا / مرسوله
- سفیر
- نرمافزاری
- مالی خرید غیرحضوری
- عدم پیگیری شکایت
- همکاران سازمانی (عادی)
- همکاران سازمانی (فرنچایز)
- همکاران راننده
- مشکلات سیستمی
با ثبت درخواست، یک کد رهگیری برای فرد ارسال میشود که از طریق همان صفحه و با واردکردن کد رهگیری و شماره موبایل قابلپیگیری آنلاین خواهد بود. این فرایند، ساختاری حرفهای و پاسخمحور برای رسیدگی به نظرات و دغدغههای مشتریان ایجاد کرده و در راستای سیاست شفافیت، مشتریمداری و ارتقای خدمات فروشگاههای افق کوروش عمل میکند.
آدرس دفتر مرکزی افق کوروش: تهران، خیابان ولیعصر، روبهروی پارک ساعی، پلاک 2280
تلفن تماس: 1572
فکس: 88707815
شما میتوانید با مراجعه به سایت موپُن و مشاهده کد تخفیف اکالا، با تخفیفهای جذاب و متعدد این پلتفرم فروشگاهی آنلاین، با هزینه کمتری خریدهای خود را انجام دهید و اگر برای شما سؤال شده است که چگونه باید از کد تخفیف اکالا استفاده کنید، مطلب نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا مناسب شماست.
جمعبندی
فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش با راهاندازی سامانه بازرسی و شماره تماس سراسری، تلاش کردهاند ارتباط مؤثری با مشتریان برقرار کرده و زمینهای برای دریافت و پیگیری شکایات، پیشنهادها و انتقادات فراهم کنند. این سامانه با هدف ارتقای خدمات، تحقق مشتریمداری و شفافسازی فرایندها طراحی شده است. امکان ثبت درخواستها بهصورت آنلاین، پیگیری از طریق کد رهگیری و طبقهبندی دقیق موضوعات، نشاندهنده رویکرد حرفهای و پاسخگو بودن این مجموعه در برابر نیازها و نظرات مخاطبان خود است.
نظرات کاربران