0

باشگاه مشتریان افق کوروش

باشگاه مشتریان افق کوروش

تاریخچه فروشگاه افق کوروش

فروشگاه افق کوروش فروشگاهی است که در سال 1392 در تهران تأسیس شد و هم‌اکنون 2361 فروشگاه در 406 شهر کشور دارد. هر یک از شعبه‌های این فروشگاه زنجیره‌ای محصولات مصرفی را با قیمت و همچنین کیفیت مناسب عرضه می‌کند. با توجه ‌به این که افق کوروش جزء فروشگاه‌های تخفیفی است، نه‌تنها محصولات مختلف را ارزان‌تر از سایر فروشنده‌ها به فروش می‌رساند؛ بلکه در خرید از شعبه‌های این فروشگاه می‌توانید از کد تخفیف افق کوروش نیز استفاده کنید.

بد نیست بدانید به طور معمول هر کالایی برای عرضه در فروشگاه‌ها و بازار نیازمند داشتن مجوزها و استانداردهای لازم است؛ کالاهایی که در افق کوروش فروخته می‌شوند نه‌تنها کلیه مجوزها و استانداردها را دارند؛ بلکه به طور اختصاصی از نظر کنترل کیفی نیز آزمایش می‌شوند. به‌ این ‌ترتیب بعد از دریافت مجوز عرضه، کلیه کالاها در هر بار ورود به انبارهای این فروشگاه از لحاظ کیفیت مورد کنترل قرار می‌گیرند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سراسر ایران فعال بوده و روزانه 3 هزار تن کالا به طور مستقیم به 30 انبار با مساحت 150 هزار مترمربع وارد می‌شوند. سپس 600 ماشین این کالاها را به شعبه‌های مختلف فروشگاه افق کوروش در سراسر کشور تحویل می‌دهند.

با توجه ‌به این که یکی از دغدغه‌های همیشگی افق کوروش حمایت از سوپرمارکت‌های محلی است؛ در نتیجه نیمی از شعبه‌های این فروشگاه به‌ صورت نمایندگی بوده و به افراد عادی تعلق دارد. افق کوروش با تأسیس هزاران فروشگاه در نقاط مختلف کشور از شمال تا جنوب و شرق تا غرب به ‌خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان بوده است. به این صورت که مشتری‌های این فروشگاه‌ها همواره می‌توانند مایحتاج خود را به صورت حضوری از نزدیک‌ترین شعبه‌ها، تلفنی و یا حتی اینترنتی خریداری کنند. مزیت اصلی خرید تلفنی و اینترنتی از افق کوروش آن است که سفارشات مشتری در محل یا مکان مورد نظر به او تحویل داده می‌شود.

ناگفته نماند هر یک از شعبه‌های افق کوروش ماهانه حداقل 2 بار توسط تیم‌های بازرسی حضوری یا کنترل دوربین نامحسوس مورد کنترل قرار می‌گیرند. این پروسه بر اساس شاخص‌های از قبل تعیین شده انجام می‌شود. ضمن این که روزانه تجربه خرید هر مشتری فاکتور به فاکتور بررسی شده و به‌ندرت پیش می‌آید که کسی از خرید خود ناراضی باشد. با این ‌حال با همان معدود نفراتی که تجربه خوبی از افق کوروش نداشته‌اند، جداگانه گفت‌وگو شده و به این ترتیب دلیل نارضایتی خریدار مشخص و بررسی می‌گردد.

تأسیس باشگاه مشتریان افق کوروش

باشگاه مشتریان افق کوروش فعالیت خود را در تیرماه سال 1395 با توزیع کارت‌های وفاداری در شهر تهران آغاز نمود. در ادامه با گسترش سریع شعبه‌های فروشگاه افق کوروش در سراسر ایران و همچنین برای ارائه خدمات جامع و شخصی‌سازی شده به مشتریان، اپلیکیشن باشگاه جایگزین این کارت‌های وفاداری شد.

در همین حین زیرساخت‌های باشگاه در درگاه فروش نیز توسعه پیدا کرد و شرایطی فراهم شد تا کلیه خدمات باشگاه مشتریان افق کوروش در تیرماه سال 1397 با یک‌پارچگی و انسجام بیشتری به مشتریان ارائه شود. به ‌طور کلی این باشگاه باهدف متمایزسازی خدمات و ارزش‌آفرینی برای مشتریان روی کار آمده و با شناخت بهتر مشتری در تلاش است تا بهترین خدمات را در اختیار او قرار دهد.

باشگاه مشتریان افق کوروش در این مسیر نه‌تنها بر سرمایه‌های انسانی کارآمد تکیه کرده؛ بلکه از فناوری‌های نوین نیز استفاده می‌کند. در نهایت نیز توانسته برای شرکای تجاری خود ارزش‌های پایداری خلق کرده و انواع بسته‌ها و طرح‌های رفاهی ویژه مبتنی بر نیاز مصرف‌کننده را نیز ارائه نماید. نتیجه این اقدامات را به‌جرئت می‌توان بهبود شرایط زندگی و کاهش هزینه‌های خانوار در کلیه بخش‌ها دانست.

باشگاه مشتریان افق کوروش

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش

عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش به یکی از 3 طریق زیر امکان‌پذیر است:

فروشگاه

هر مشتری در هنگام خرید از شعبه‌های فروشگاه افق کوروش می‌تواند شماره موبایل خود را به صندوق‌دار فروشگاه اعلام کرده و از این طریق در باشگاه مشتریان این فروشگاه عضو شود. به این صورت که در همان روز پیامکی حاوی نام کاربری یا همان شماره موبایل مشتری، رمز عبور و آدرس وب‌سایت باشگاه مشتریان افق کوروش برای او ارسال خواهد شد.

وب‌سایت

از دیگر راه‌های عضویت در این باشگاه این است که مستقیماً به وب‌سایت باشگاه مشتریان افق کوروش مراجعه کرده و با کلیک روی گزینه “ایجاد حساب کاربری” اطلاعات خود را ثبت کنید.

اپلیکیشن

دانلود اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش از طریق درگاه‌های Google Play، بازار، سیب اپ و همچنین دانلود مستقیم برای دارندگان دستگاه‌های اندروید امکان‌پذیر است. پس از دانلود برنامه و نصب آن باید اطلاعات ثبت ‌نام خود را تکمیل کنید.

در نهایت صرف‌نظر از این که از طریق مراجعه به فروشگاه، وب‌سایت یا اپلیکیشن در باشگاه مشتریان افق کوروش عضو شده‌اید؛ لازم است از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن وارد منوی “باشگاه من” و سپس بخش “مدیریت کارت” شوید. سپس کارت‌های پرمصرف خود را در سیسم ثبت کنید. پس از یک روز کارت‌های شما در سیستم این باشگاه فعال شده و هر بار که هزینه خرید خود را با هر یک از این کارت‌ها پرداخت نمایید، امتیاز دریافت خواهید کرد.

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش از طریق اپلیکیشن

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش

خدمات و مزایای عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش به این صورت است که پس از خرید از شعبه‌های این فروشگاه و دریافت امتیاز می‌توانید از تخفیف مازاد 10 درصد افق کوروش بهره‌مند شوید. همچنین مزایای دیگری مانند تبدیل امتیاز به تخفیف در مراکز خدماتی، دو برابر شدن شانس اعضا در قرعه‌کشی همه جشنواره‌ها و غیره در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

همچنین با عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش می‌توانید از طریق وب‌سایت این باشگاه کد تخفیف فروشگاه‌های دیگر را نیز دریافت کنید. به این صورت که ابتدا در منوی نوار بالای وب‌سایت وارد قسمت “جوایز و خدمت‌دهندگان” می‌شوید. پس از آن با کلیک بر “کد‌های تخفیف” انواع تخفیف‌های متنوع فروشگاه‌های مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش

اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش

اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش از بخش‌های مختلف زیر تشکیل شده است:

شعب افق کوروش

در این بخش می‌توانید از طریق نقشه و موقعیت مکانی خود بسیار سریع و آسان به شعبه‌های مختلف فروشگاه افق کوروش دسترسی داشته باشید. در ادامه یک کلیک روی هر یک از این شعبه‌ها کلیه اطلاعات مربوط به آن‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین در این بخش از اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه به خود را پیدا کرده و مهم‌تر از همه این که مسیر مراجعه حضوری به آن را مشاهده کنید.

امتیازات

با مراجعه به بخش امتیازات در اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش نه‌تنها اطلاعات مختلف و مفیدی مانند تعداد مراجعه به شعبه‌های این فروشگاه در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ بلکه می‌توانید میزان امتیازات خود را نیز مشاهده کنید. به‌خصوص که پس از هر بار خرید از فروشگاه افق کوروش امتیازی به شما تعلق‌ گرفته و این امتیاز در بخش امتیازات اپلیکیشن ثبت می‌گردد.

طرح‌های عضویت

بخش دیگری از اپلیکیشن افق کوروش به طرح‌های عضویت این باشگاه اختصاص پیدا کرده است. با خرید این طرح‌های عضویت تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد. این طرح‌ها که با نام‌های نقره‌ای، برنزی و طلایی به فروش می‌رسند هر یک مزایای منحصر‌به‌فردی را برای کاربر به همراه دارند.

جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های فروشگاه

این بخش از اپلیکیشن با انتشار اخبار و اطلاعیه‌های فروشگاه افق کوروش موجب می‌شود که مشتری‌ها و اعضای باشگاه در سریع‌ترین زمان ممکن به اخبار روز افق کوروش دسترسی داشته باشند. ضمن این که کلیه اخبار مربوط به تخفیف‌های جدید، قرعه‌کشی‌ها و… نیز در این بخش اطلاع‌رسانی می‌شود؛ بنابراین هر یک از کاربران در اسرع ‌وقت از تخفیف‌ها و قرعه‌کشی‌های افق کوروش مطلع شده و می‌توانند برای استفاده و ثبت‌ نام اقدام کنند.

تخفیف‌های ویژه

اگرچه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش همواره تخفیف‌های قابل ‌توجهی را برای کالاهای خود در نظر می‌گیرند و مردم می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مناسب به اقلام مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند؛ اما با این ‌حال بخشی از اپلیکیشن این فروشگاه به تخفیف‌ها اختصاص پیدا کرده است تا مشتریان راحت‌تر بتوانند به خرید از افق کوروش پرداخته و همچنین تعداد مشتریان این فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزایش پیدا کند.

به ‌این ‌ترتیب تخفیف‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. این تخفیف‌ها همچنین دائماً به‌روز می‌شوند تا کاربران دسترسی آسانی به کالاهای مختلف داشته باشند. نکته قابل ‌توجه دیگر این است که تخفیف‌های افق کوروش بسیار گسترده بوده و این‌طور نیست که به یک سری محصولات خاص محدود شود. با این حساب هر مشتری خیلی ‌راحت می‌تواند انواع مایحتاج خود را با تخفیف‌های ویژه از افق کوروش خریداری کند.

امکانات فوق‌العاده اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش

در مجموع اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش امکانات فوق‌العاده‌ای به شرح زیر دارد:

  • مدل پویای وفاداری امتیاز محور
  • مدیریت کارت‌های خرید
  • مشاهده لیست کامل خریدها و امتیازها
  • ارائه تخفیف‌های متنوع از شرکای تجاری
  • امکان پرداخت قبوض و خرید شارژ
  • مسیریابی شعبه‌های افق کوروش و مراکز خدماتی (مراکز خرید و تجارتی، درمانی و پزشکی، سفرهای برون‌شهری و درون‌شهری، فرهنگی و هنری، فست‌فود، کافه و رستوران، تفریحی و رفاهی، علمی و آموزشی و خدمات اینترنتی)
  • اطلاع‌رسانی درباره طرح‌ها و جشنواره‌ها
  • پخش رادیو افق کوروش

امکانات اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش

چگونه در باشگاه مشتریان افق کوروش امتیاز کسب کنیم؟

پس از عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش یک شاخص وفاداری به نام OK برای شما محاسبه خواهد شد. این شاخص مبنای تعیین سطح وفاداری مشتری در آینده بوده و محاسبه آن بر اساس سوابق خرید هر مشتری در سه ماه گذشته و 4 معیار زیر انجام می‌شود:

  • کسب امتیاز
  • کسر امتیاز (به دلیل مراجعه به مراکز خدماتی)
  • تنوع محصولات خریداری شده در هر فاکتور
  • تعداد دفعات مراجعه به شعبه‌های افق کوروش

از همه این‌ها که بگذریم نحوه دریافت امتیاز از باشگاه مشتریان افق کوروش به این صورت است که در هر خرید بالای 100 هزار تومان به‌ازای هر 20 هزار تومان یک امتیاز کسب خواهید کرد. افزون بر این‌ها میزان امتیازهای دریافتی بر اساس مبالغ مختلف به شرح زیر محاسبه می‌شود:

میزان امتیاز دریافتی بر اساس مبلغ خرید در باشگاه مشتریان افق کوروش

راه‌های دیگر برای افزایش امتیازات در باشگاه مشتریان افق کوروش

اگرچه ساده‌ترین راهی که برای دریافت امتیاز از باشگاه مشتریان افق کوروش وجود دارد این است که از شعبه‌های مختلف این فروشگاه خرید کنید؛ اما یک سری راهکارها نیز برای افزایش امتیازات مشتریان عضو شده در این باشگاه وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

تکمیل پروفایل کاربری

پس از عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش چنانچه اطلاعات مورد نیاز در پروفایل کاربری خود را تکمیل کنید؛ 5 امتیاز دریافت خواهید کرد.

 مشارکت در نظرسنجی‌ها

باشگاه مشتریان افق کوروش برای مشارکت اعضای خود در نظرسنجی‌های برگزار شده در وب‌سایت یا اپلیکیشن، امتیازهای مشخصی در نظر گرفته است. با این تفاسیر شرکت در این نظرسنجی‌ها راهکاری بسیار ساده برای دریافت امتیاز بیشتر محسوب می‌شود.

دعوت‌کردن دوستان

اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش همواره می‌توانند به منوی “معرفی دوستان” مراجعه کرده و از این طریق برای دوستان و آشنایان خود کد معرف را ارسال کنند. چنانچه این افراد کد معرف دریافتی را در قسمت “ثبت کد دعوت‌کننده” وارد کنند و همچنین در باشگاه مشتریان افق کوروش عضو شده و کارت‌های خود را نیز ثبت نمایند، در نهایت با اولین خرید آن‌ها از فروشگاه افق کوروش، 10 امتیاز به کاربر دعوت‌کننده تعلق خواهد گرفت. ناگفته نماند هر کاربر مجاز است از طریق سیستم دعوت از دوستان حداکثر تا 200 امتیاز کسب کند.

خرید انواع طرح‌های تخفیف پلاس

طرح‌های تخفیف پلاس در انواع مختلف برنزی (50 امتیاز)، نقره‌ای (100 امتیاز) و طلایی (200 امتیاز) قابل خریداری هستند. با خرید هر یک از این طرح‌ها می‌توانید به‌راحتی امتیازات خود در باشگاه مشتریان افق کوروش را افزایش دهید.

نحوه افزایش امتیازات در باشگاه مشتریان افق کوروش

سوپرمارکت آنلاین اکالا 

از باشگاه مشتریان افق کوروش که بگذریم این فروشگاه‌ها یک سوپرمارکت آنلاین به نام اکالا نیز دارند. شما از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اکالا به‌راحتی می‌توانید به خرید سوپرمارکتی از فروشگاه‌های اطراف بپردازید. سپس سفارشات شما خیلی سریع ارسال شده و امکان پرداخت در محل برایتان وجود دارد. همچنین با مراجعه به افق کوروش اکالا می‌توانید خرید با تخفیف از اکالا را انجام دهید.

اگر درباره خرید با استفاده از کد تخفیف از فروشگاه اکالا اطلاعی ندارید شما را به خواندن این مقاله در مجله موپُن دعوت می‌کنیم: نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا

جمع‌بندی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برای ارائه محصولات مختلف از طریق خرده‌فروشی و خواروبار تأسیس شده‌اند. این فروشگاه‌ها نهایت تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا با عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب رضایت و خشنودی مردم را به بهترین شکل ممکن تأمین کنند. در عمل نیز امکان خرید با تخفیف از افق کوروش موجب افزایش قابل ‌توجه مشتریان این فروشگاه‌ها شده است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش با نوآوری و خلاقیت نیازهای مصرف‌کننده را به عالی‌ترین نحوه ممکن پاسخ می‌دهد؛ از جمله این که باشگاه مشتریان افق کوروش را در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن راه انداخته است. به ‌این ‌ترتیب انواع تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های شگفت‌انگیز در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *