0

بهترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا در جهان

بهترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا

بسیاری از افراد در دنیا به‌خصوص کشورهای پیشرفته و شهرهای شلوغ به‌دلیل طولانی ‌بودن ساعت کاری و وجود مشغله فراوان فرصت چندانی برای طبخ غذا در خانه ندارند، در نتیجه ترجیح می‌دهند اغلب وعده‌های غذایی خود را به‌صورت حاضر و آماده خریداری کنند. در این بین با روی کار آمدن پلتفرم‌های سفارش آنلاین غذا شرایطی ایجاد شده که دسترسی مردم به انواع غذاهای خانگی، کبابی، فست‌فود، گیاهی و… بسیار آسان‌تر شود.

به‌طورکلی با مراجعه به بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های سفارش اینترنتی غذا نه‌تنها می‌توانید خوراکی‌هایی متنوع، سالم و باکیفیت سفارش دهید، بلکه به‌صورت چشم‌گیری در زمان با ارزش‌تان نیز صرفه‌جویی خواهد شد. ازاین‌رو قصد داریم در این مطلب برترین وب‌سایت‌های سفارش آنلاین غذا در دنیا، مقایسه تعداد دفعات نصب اپلیکیشن هر سایت، نحوه همکاری رستوران‌ها با آن‌ها و… را بررسی کنیم.

سفارش آنلاین غذا

برترین سایت‌های سفارش اینترنتی غذا در دنیا 

سفارش اینترنتی غذا برای اولین‌بار در سال 1994 در رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی Pizza Hut و با سفارش پیتزا اتفاق افتاد. سپس در سال 1995 اولین سرویس سفارش آنلاین غذا در کالیفرنیا آمریکا به نام “World Wide Waiter” راه‌اندازی شد. هم‌اکنون تعداد پلتفرم‌های سفارش اینترنتی انواع غذاها بسیار زیاد است. منتها برخی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها شهرت و کیفیت بالاتری نسبت به سایرین دارند. بر همین مبنا می‌خواهیم شما را با لیست برترین سایت‌های سفارش اینترنتی غذا در دنیا آشنا کنیم.

موفق‌ترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا در سراسر دنیا شامل موارد زیر است:

GrubHub

وب‌سایت GrubHub در سال 2004 با هدف تسریع و تسهیل سفارش غذا تاسیس شد. این سرویس در حال حاضر یکی از بهترین و معروف‌ترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا و خوراکی در دنیا محسوب می‌شود. این وب‌سایت همچنین خدمات خود را از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس نیز در اختیار مردم قرار می‌دهد. ناگفته نماند GrubHub در حال حاضر در بیش از 3200 شهر از ایالات متحده و همچنین لندن در دسترس است.

نحوه سفارش غذا از GrubHub بسیار آسان بوده و تنها کافی است محل مورد نظر خود را در این برنامه جستجو کنید. پس از آن کلیه رستوران‌های اطراف برای‌تان به نمایش در خواهد آمد. به‌این‌ترتیب مشتریان استفاده‌کننده از وب‌سایت یا اپلیکیشن GrubHub این فرصت را دارند که انواع رستوران‌ها را بر اساس نوع غذای سرو شده یا حتی آیتم‌های موجود در منوی آن‌ها جستجو کنند. در این صورت کلیه فست‌فودها، رستوران‌های کوچک ایتالیایی و… را به‌طور مجزا خواهند دید. از آن سو نیز می‌توانند صرفاً رستوران‌هایی که پیتزا می‌فروشند یا همبرگر و… را پیدا کنند. در نهایت پس از ثبت سفارش و وارد کردن محل تحویل می‌توانید آدرس محل کار یا محل سکونت خود را در برنامه ذخیره کرده تا دفعات بعدی فرآیند سفارش آنلاین غذا برای‌تان آسان‌تر شود.

نظر کاربران درباره سایت GrubHub

اگرچه از GrubHub به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا نام بردیم و از طرفی دلیل محبوبیت و موفقیت وب‌سایت GrubHub طبق نظر کاربران استفاده‌کننده از این پلتفرم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • امکان جستجوی رستوران‌ها بر اساس غذا و مکان
  • امکان سفارش سریع غذا از منو
  • قابلیت پیگیری سفارش از طریق برنامه
  • قابلیت سفارش آنلاین غذا بدون دردسر و پرداخت هزینه‌های اضافی

بااین‌حال تعداد بسیار زیادی از کاربران بابت خدمات مشتری، زمان تحویل و همین‌طور مشکلات مربوط به سفارش بعدی از این پلتفرم ناراضی هستند. به‌طوری‌که رتبه‌بندی مصرف‌کننده برای این وب‌سایت سفارش آنلاین غذا از بین 4212 رای، 1.16 ستاره بوده است. ناگفته نماند GrubHub به‌رغم شهرت و آوازه خود از میان سایت‌های تحویل غذا رتبه 156 را دارد.

Food Panda

این پلتفرم جهانی تحویل غذا و خواروبار یک برنامه آلمانی متعلق به یک شرکت چندملیتی اروپایی به نام ” Delivery Hero” است. بد نیست بدانید Food Panda در سال 2013 توسط “ریکو وایدر” و “لوکاس ناگل” در سنگاپور راه‌اندازی شد. سپس آلمانی‌ها در سال 2016 این پلتفرم را خریداری کردند.

بگذارید این‌طور بگوییم تمرکز اصلی و اولیه برنامه سفارش آنلاین غذا Food Panda روی خدمت‌دهی به کشورهای آسیایی قرار داشت، اما به‌مرور با سرویس‌دهی به کشورهای رومانی و بلغارستان فعالیت خود را در اروپای جنوب شرقی ادامه داد. این سامانه همچنین عملکرد فعالی در آلمان و اروپای غربی دارد.

وب‌سایت فود پاندا به‌عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های سفارش غذا در دنیا دارای اپلیکیشن گوشی‌های موبایل در دو نسخه اندروید و IOS نیز است. در نتیجه کاربران این برنامه به‌راحتی می‌توانند غذاهای مورد علاقه خود را از طریق تلفن همراه خود و با استفاده از اپلیکیشن پاندا فود سفارش دهند. نکته قابل‌توجه در مورد پاندا فود آن است که صرفاً غذاهای باکیفیت را از رستوران‌های مورد علاقه مشتری به دست او نمی‌رساند، بلکه این پلتفرم به دنبال ایجاد ارتباطی عمیق میان کاربران و رستوران‌ها است. به این صورت که به تبادل نظر و همکاری با سرآشپزها پرداخته و این‌گونه منوهایی جدید و حاوی غذاهای خوش‌طعم را ارائه می‌دهند.

foodpanda

نظر کاربران درباره اپلیکیشن Food Panda

اغلب کاربران استفاده‌کننده از برنامه سفارش آنلاین غذا Food Panda رضایت بسیار کمی از این سرویس دارند. طبق نظر کاربران کدهای تخفیف اعلام شده توسط این پلتفرم غیرواقعی بوده و قابل ‌اعمال نیست. به‌اضافه این که خدمات پشتیبانی آن ضعیف بوده و مادامی که سفارش خود را به‌صورت کامل ثبت نکرده باشید نمی‌توانید از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوید.

Swiggy

این پلتفرم را به‌جرئت می‌توان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سفارش آنلاین غذا در آسیا دانست که با داشتن 1.5 میلیون کاربر فعال رتبه بسیار بالایی دارد. سامانه سفارش آنلاین غذای Swiggy برای تحویل غذا به مشتریان خود امکان پرداخت از طریق Swiggy Wallet را در نظر گرفته است.

Swiggy Wallet در حقیقت کیف پول مجازی بوده و این امکان را به مشتری می‌دهد که به‌جای پرداخت آنلاین با کارت ‌بانکی، در هنگام ثبت سفارش این کیف پول را پر کرده و در نهایت مبلغ قابل‌پرداخت از حساب Swiggy Wallet کسر شود.

swiggy

نظر کاربران در مورد سایت Swiggy

با توجه به این که پلتفرم Swiggy یک پل ارتباطی میان رستوران‌ها و مشتریان است و از فناوری‌های نوینی استفاده می‌کند، در نتیجه مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته است. طبق نظر کاربران اینترنت این سرویس روند سفارش آنلاین غذا از رستوران‌های اطراف هر فرد و تحویل آن درب منزل را بسیار آسان کرده است.

کاربران استفاده‌کننده از سامانه Swiggy همچنین به دلیل سفارش غذاهای محبوبی مانند مرغ بریانی، برنج سرخ شده با مرغ، نان کره‌ای، برنج سرخ شده گیاهی و… رضایت بسیار زیادی از این سرویس دارند. از نظر مثبت کاربران که بگذریم بسیاری از آن‌ها بابت دریافت هزینه‌های اضافی از Swiggy گله دارند. زیرا این پلتفرم علاوه بر دریافت هزینه‌ای اضافی برای مالیات، هزینه تحویل را نیز از مشتریان خود می‌گیرد. همین موضوع موجب شده که کاربر به‌طورکلی از سفارش غذا صرف‌نظر کند.

مورد دیگر این است که رستوران‌هایی که با Swiggy همکاری می‌کنند مبالغی بیشتر از آنچه در منو درج شده را از مشتری دریافت می‌کنند، به این صورت که هر رستوران در وب‌سایت یا اپلیکیشن Swiggy دارای پروفایل و منو است. منوی هر رستوران نیز از لیست غذاها و قیمت آن‌ها تشکیل می‌شود، منتها در عمل هزینه‌ای که مشتری باید برای خرید غذا بپردازد به طور میانگین 10 درصد بیشتر از قیمت درج شده در منو است. این مبلغ اضافی برای هزینه‌های کمیسیون، تبلیغات، تحویل و… دریافت می‌شود که چندان برای مشتری‌ها خوشایند نمی‌باشد.

UberEats

این سرویس سفارش آنلاین غذا اگرچه زیرمجموعه‌ای از شرکت تاکسی اینترنتی Uber محسوب می‌شود، اما در عمل یک سرویس تحویل کاملاً مستقل بوده و در شهرهایی مانند شیکاگو، لس‌آنجلس و… قابل‌دسترسی است. لازم به تذکر است  UberEats و Uber به‌رغم این که دو برنامه جداگانه هستند، در برخی ویژگی‌ها و امکانات با هم شباهت‌هایی دارند، به‌عنوان‌مثال هر دوی آن‌ها زمان تحویل تخمینی، سابقه تراکنش‌های آنلاین و… را به کاربر نشان می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید اوبر یکی از معروف‌ترین و پیش‌گامان در زمینه تاکسی‌های اینترنتی است. بسیاری از افراد استفاده‌کننده از تاکسی‌های اوبر آن‌قدری از خدمات این شرکت راضی و مطمئن هستند که برای سفارش غذا نیز از پلتفرم UberEats استفاده می‌کنند. به‌طوری‌که در سال 2020، 66 میلیون نفر در کل دنیا از خدمات این وب‌سایت سفارش آنلاین غذا استفاده می‌کردند.

با نگاهی به تعداد کاربران فعال در این پلتفرم به‌وضوح متوجه خواهید شد که UberEats یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پلتفرم‌های سفارش اینترنتی غذا در جهان است. خدمات این پلتفرم هم‌اکنون در بیش از 500 شهر (24 کشور دنیا) از جمله آستین، پورتلند، سنگاپور، توکیو، آمستردام، بالتیمور و… ارائه می‌شود.

ubereats

نظر کاربران درباره پلتفرم UberEats

بر اساس نظرات کاربران، پلتفرم UberEats کاربری بسیار ساده‌ای دارد و تنها کافی است آدرس محل تحویل غذا را وارد کرده تا کلیه رستوران‌های آن منطقه برای‌تان نمایش داده شود. پس از آن می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده آن هم بدون این که نیاز باشد از خانه خارج شوید. برخی دیگر از کاربران نیز معتقدند حتی اگر در خانه آشپزی کنند باز هم ترجیح می‌دهند دسر را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن UberEats سفارش دهند.

با همه این‌ها رتبه UberEats از 480 رای 1.11 ستاره بوده و همین موضوع به‌خوبی میزان نارضایتی مشتریان را از این سرویس نشان می‌دهد. در واقع آنچه باعث رنجش مشتری‌های این پلتفرم شده موارد مربوط به خدمات مشتری، زمان تحویل، مشکلات کارت اعتباری و… است. روی‌هم‌رفته در میان کلیه سایت‌های تحویل غذا، رتبه 150 به UberEats تعلق دارد.

Zomato

پلتفرم سفارش آنلاین غذای Zomato به‌عنوان یکی از برترین سایت‌های فعال در زمینه سفارش و تحویل غذا در نقاط مختلف دنیا قابل‌ استفاده است. از جمله کشورهایی که تحت پوشش این برنامه قرار دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هندوستان، ایالات متحده، ترکیه، پرتغال، قطر، انگلستان، استرالیا، برزیل، شیلی، ایتالیا، فیلیپین، امارات متحده عربی، لهستان، نیوزلند، آفریقای جنوبی و….

ناگفته نماند این برنامه ضمن امکان ثبت سفارش آنلاین غذا، لیستی از بهترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های موجود در اطراف هر کاربر را نیز به او معرفی می‌کند. به‌طورکلی وب‌سایت و اپلیکیشن Zomato به کاربران فرصت مشاهده و بررسی اطلاعات رستوران‌های مختلف را می‌دهد. از جمله این اطلاعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منوی غذایی
  • امتیازات مربوط به غذاها
  • میزان رضایت کاربران از سفارش آنلاین
  • تصاویر مربوط به هر رستوران و غذاهای سرو شده در آن
  • اطلاعات تماس
  • آدرس رستوران روی نقشه
  • رزرو آنلاین میز (برای مراجعه حضوری به رستوران)
  • و…

zomato

نظر کاربران در مورد پلتفرم Zomato

این پلتفرم با ارائه اطلاعات کاملی از هر رستوران از جمله منو، نظر سایر مشتری‌ها و… توانسته به‌خوبی رضایت کاربران را جلب کند. به‌خصوص که منوی ارائه شده در وب‌سایت و اپلیکیشن Zomato کاملاً جامع است. به‌اضافه این که در هر جستجو تقریباً همه رستوران‌های محل مورد نظر، امتیاز هر رستوران، تصاویر و… را درباره آن‌ها نشان می‌دهد. در واقع ارائه یک چنین اطلاعاتی به کاربران کمک می‌کند تا رستوران مورد نظر خود را راحت‌تر انتخاب کنند، همین موضوع نیز باعث برتری Zomato نسبت به رقبایش شده است.

Deliveroo

این سرویس تحویل آنلاین غذا اگرچه در شهر لندن کشور انگلستان تاسیس و راه‌اندازی شده است، اما در حال حاضر کاربران می‌توانند در کشورهای هلند، فرانسه، بلژیک، ایرلند، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، امارات، پورتوریکو، هنگ‌کنگ و کویت نیز از Deliveroo استفاده کنند.

اکنون که با کشورهای تحت پوشش Deliveroo آشنا شدید، بد نیست بدانید هزینه تحویل سفارش در این برنامه بر اساس نوع رستوران و محل آن تعیین می‌شود. به‌طورکلی این پلتفرم در سال 2019 فروشی به مبلغ 365 میلیون دلار داشته و همین موضوع Deliveroo را به یکی از موفق‌ترین، بهترین و سودآورترین برنامه‌های سفارش آنلاین غذا در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.

deliveroo

نظر کاربران در مورد سایت Deliveroo

کاربران استفاده‌کننده از سرویس سفارش آنلاین غذای Deliveroo معتقدند این برنامه دسترسی بسیار آسانی دارد. به‌طوری‌که پروسه سفارش غذا در آن تا حد ممکن ساده است. در واقع دلیورو همه تلاش خود را به‌کار گرفته تا کلیه مراحل انتخاب غذا و تحویل آن درب منزل با کیفیت بالایی انجام شود.

مقایسه تعداد نصب اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا

اگر خاطرتان باشد در قسمت معرفی بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های سفارش اینترنتی غذا در دنیا به این موضوع اشاره کردیم که سایت‌های نام‌برده شده همگی دارای اپلیکیشن موبایل برای دستگاه‌های اندروید و آی‌او‌اس هستند. با نگاهی به جدول زیر می‌توانید تعداد نصب اپلیکیشن موبایل (نسخه اندروید) بهترین و موفق‌ترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا را با یکدیگر مقایسه کنید:

مقایسه تعداد نصب اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا در دنیا

آمار و ارقام استفاده از سایت‌های سفارش اینترنتی غذا

اگرچه وب‌سایت‌های نام‌برده همگی جزء بهترین و موفق‌ترین سامانه‌های سفارش آنلاین غذا در دنیا هستند، اما بد نیست نگاهی به جدول زیر بیندازید و با مشاهده تعداد رستوران‌های فعال، تعداد سفارشات و تعداد شهرهای تحت پوشش هر پلتفرم بهتر به میزان موفقیت و محبوبیت هر یک از آن‌ها پی ببرید.

آمار و ارقام استفاده از سایت‌های سفارش اینترنتی غذا در دنیا

شرایط عضویت به عنوان رستوران یا فروشنده در بهترین سایت‌های سفارش غذای آنلاین جهان

هرکدام از پلتفرم‌هایی که معرفی شد، شرایط خاصی را برای رستوران‌ها و مرکزهای تهیه غذا و یا خوراکی در نظر گرفته‌اند. همچنین برای عضویت و شروع کار در این پلتفرم‌ها نیاز به ارائه مدارک خاصی نیز هست. در ادامه به بررسی این موارد به تفکیک می‌پردازیم:

شرایط عضویت به‌عنوان رستوران و فروشنده در Grubhub

اگر می‌خواهید به‌عنوان رستوران و فروشنده در مارکت پِلِیس Grubhub عضو شوید، لازم است از طریق وب‌سایت این سرویس وارد قسمت “Grubhub for Restaurants” شوید و فرم مخصوصی را پر کنید. پس از آن روند ثبت‌ نام شما تکمیل شده و رستوران‌تان به لیست رستوران‌های فعال در پلتفرم Grubhub افزوده خواهد شد.

شرایط شراکت رستوران‌ها با فودپاندا

عضویت در فودپاندا و همکاری با این مجموعه نیازمند ارائه مدارک زیر است:

  • مجوز کسب‌وکار
  • گواهی DTI
  • اسناد تجاری شامل فرم‌های DTI
  • شناسه معتبر صاحب رستوران یا مدیرمسئول آن
  • گواهی حلال برای رستوران‌هایی که غذای حلال سرو می‌کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌ نام در swiggy

  • گواهی ثبت FSSAI
  • کارت PAN
  • یک چک باطل شده
  • کپی گواهی ثبت GST
  • جزئیات مالیاتی
  • مجوز فروشگاه
  • مشخصات مالک یا مالکان

نحوه ثبت‌ نام رستوران‌ها در UberEats

در ابتدا باید از طریق وب‌سایت UberEats وارد قسمت “افزودن رستوران” شوید. سپس اطلاعات مربوط به رستوران خود را در فرم مخصوص درج کنید. ناگفته نماند این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی
  • نام رستوران
  • آدرس رستوران
  • آدرس ایمیل
  • شمار موبایل
  • نوع رستوران

لازم به تذکر است در این مرحله باید از شماره موبایل و ایمیلی فعال استفاده کنید. سپس روی گزینه “ارسال” کلیک نمایید تا وارد مرحله بعدی از ثبت‌ نام در UberEats شوید. در مرحله بعد باید منتظر بمانید تا از اوبر ایتس با شما تماس گرفته شود و درخواست همکاری‌تان مورد تایید این پلتفرم قرار بگیرد. به‌این‌ترتیب اطلاعات مربوط به ورود با دستگاه‌های مختلف از جمله تبلت یا نرم‌افزار سفارش آنلاین، جلسه راهنمایی، قیمت، نحوه تحویل سفارش و تدارکات آن متناسب با ابعاد رستوران و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این مرحله برای پوشش‌دهی هزینه‌های فعال‌سازی نرم‌افزار لازم است 350 دلار پرداخت شود.

ثبت نام رستوران در grubhub

مدارک و شرایط لازم برای ثبت‌ نام در Zomato

عضویت به‌عنوان یک رستوران و فروشنده در پلتفرم سفارش آنلاین غذای Zomato نیازمند ارائه مدارک و اسناد زیر است:

  • کپی مجوز FSSAI (مجوز استاندارد و ایمن بودن کسب‌وکارهای مواد غذایی)
  • کپی کارت PAN (مدرکی که برای معاملات تجاری مورد نیاز است)
  • GSTIN معمولی یا همان شماره شناسه مالیاتی کالا و خدمات (در صورت وجود)
  • اطلاعات مربوط به‌حساب بانکی
  • منوی رستوران
  • تصاویر 5 غذای برتر رستوران

ثبت نام رستوران در zomato

نحوه ثبت‌ نام رستوران‌ها در Deliveroo

رستوران‌هایی که می‌خواهند با پلتفرم سفارش و تحویل آنلاین غذای Deliveroo مشارکت داشته باشند، ابتدا باید فرمی مخصوص را پر کرده و اطلاعات زیر را ارائه دهند:

  • نام رستوران یا فروشگاه
  • آدرس رستوران یا فروشگاه
  • شهر
  • کد پستی
  • کشور
  • آدرس ایمیل
  • پسورد کاربری

پس از این که ثبت‌ نام شما در دلیورو با موفقیت انجام شد لازم است رتبه‌بندی FSA خود را (رتبه اعطا شده توسط آژانس استانداردهای غذایی) با کارشناسان این پلتفرم در میان بگذارید. منوی غذایی رستوران را آپلود کرده و ساعات کاری فروشگاه‌تان را تعیین کنید. در نهایت سفارش‌های خود را از طریق این پلتفرم سفارش آنلاین غذا دریافت خواهید کرد.

نکات جالب‌ در مورد برترین سایت‌های سفارش اینترنتی غذا در جهان

جالب‌ترین موضوع درباره سایت و اپلیکیشن اوبر ایتس آن است که نه‌تنها لازم نیست برای خرید غذا از خانه خارج شوید، بلکه ضمن دریافت سفارش‌ها درب منزل این فرصت را دارید که رستوران‌های جدید را به‌صورت آنلاین کشف کنید. در واقع پلتفرم اوبر ایتس زمینه‌ای فراهم کرده که مشتریان بتوانند به هزاران رستوران محلی با غذاهایی لذیذ و خوش‌مزه دسترسی داشته باشند. به‌این‌ترتیب کاربران UberEats همواره فرصتی عالی برای امتحان ‌کردن غذاهای جدید در اختیار خواهند داشت.

پلتفرم Zomato در کمپین‌های تبلیغاتی جستجوی خود از Google Adwords استفاده می‌کند. در نتیجه طبیعی است کاربرانی را مورد هدف قرار دهد که عبارات غذا، سفارش آنلاین، نام رستوران و… را جستجو کرده‌اند. به‌این‌ترتیب مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن قادر به سفارش خوشمزه‌ترین غذاها خواهند شد. از آن سو نیز Zomato می‌تواند خدمات خود را به کاربرانی ارائه دهد که واقعاً قصد دارند وعده‌غذایی خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهند.

بنرهای تبلیغاتی عجیب و جالب سایت‌های سفارش اینترنتی غذا

در ادامه تعدادی از تبلیغات عجیب و جالب سایت‌های سفارش آنلاین غذا را مشاهده خواهید کرد:

بنرهای تبلیغاتی عجیب و جالب سایت‌های سفارش اینترنتی غذا

بنرهای تبلیغاتی عجیب و جالب سایت‌های سفارش اینترنتی غذا

بنرهای تبلیغاتی عجیب و جالب سایت‌های سفارش اینترنتی غذا

بررسی فعالیت سایت‌های خارجی سفارش اینترنتی غذا در شبکه‌های اجتماعی

کلیه سایت‌هایی که به‌عنوان بهترین و بزرگ‌ترین سامانه‌های سفارش آنلاین غذا خدمت‌تان معرفی کردیم، به‌طور مستمر در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و… فعال هستند. با توجه به محبوبیت اینستاگرام در سراسر دنیا تصمیم گرفتیم صفحه اینستاگرامی هر یک از این وب‌سایت‌های سفارش و تحویل آنلاین غذا را معرفی کنیم:

بررسی فعالیت سایت‌های خارجی سفارش اینترنتی غذا در شبکه‌های اجتماعی

تفاوت سایت‌های خارجی سفارش اینترنتی غذا با نمونه‌های ایرانی

اکنون که با لیست بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های سفارش آنلاین غذا در دنیا آشنا شدید، باید بگوییم اغلب کسب‌و‌کارهای خارجی در نمونه‌های مشابه داخلی نیز راه‌اندازی می‌شوند. طبیعتاً وب‌سایت‌های سفارش و تحویل اینترنتی غذا نیز از این قاعده تبعیت می‌کنند. به‌طوری که در حال حاضر پلتفرم‌های زیادی از جمله اسنپ فود در زمینه سفارش آنلاین غذا فعالیت دارند.

نکته قابل‌ توجه این است که در میان امکانات برنامه‌های سفارش غذای خارجی و ایرانی تفاوت چندانی وجود ندارد. کلیه این برنامه‌ها روش‌های پرداخت متنوعی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند و امکان دسترسی او به رستوران‌های مختلف را فراهم می‌کنند. به‌اضافه این که در اغلب سرویس‌های سفارش غذای آنلاین ایرانی می‌توان از کد تخفیف سفارش اینترنتی غذا استفاده کرد. در حالی که چنین امکاناتی در سایت‌های خارجی کمتر دیده می‌شود.

به‌عنوان ‌مثال همین حالا کافی است سری به موپُن، بزرگ‌ترین مرجع دریافت کدهای تخفیف بزنید تا بتوانید انواع کد تخفیف اسنپ فود و سایر سایت‌های ایرانی را در مقادیر مختلف دریافت کنید.

اسنپ فود

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *