0

روش‌های پرداخت و شارژ حساب اسنپ

روش‌های پرداخت و شارژ حساب اسنپ

شما به‌احتمال بسیار زیاد نام اسنپ را شنیده‌اید و یا حداقل از خدمات آن بهره برده‌اند شده‌اید. نحوه استفاده و دسترسی به اسنپ هر روز در حال ساده‌تر شدن است و شما به‌راحتی می‌توانید از خدمات متنوع این شرکت استفاده نمایید. استفاده از کد تخفیف اسنپ، روش‌های پرداخت اسنپ و موارد بسیار دیگری به‌صورت بسیار راحتی درآمده‌اند و شما می‌توانید باتوجه‌به گزینه‌های بسیار زیادی که در پیش‌روی شما قرار دارد این خدمات را به‌راحتی انجام دهید.

به روش‌های پرداخت اسنپ اشاره کردیم و قصد داریم در این مقاله بیشتر با انواع این روش‌ها آشنا شویم.

چرا پرداخت آنلاین در اسنپ اهمیت دارد؟

در این چندین سال اخیر با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، شاهد کنار رفتن بسیاری از روش‌های مرسوم و سابق بوده‌ایم. این موضوع باعث شده است که در کنار این اتفاق، روش‌هایی به وجود آید که کار را نسبت به گذشته بسیار راحت‌تر کند. این راحت‌تر شدن به روش‌های پرداخت آنلاین نیز منتقل شده است. درگذشته روش پرداخت از طریق پول نقد صورت می‌گرفت؛ ولی با به‌وجودآمدن روش‌های پرداخت آنلاین، پرداخت هزینه‌ها بسیار آسان و سریع‌تر از قبل شده است.

پرداخت آنلاین اسنپ نیز به همین‌گونه عمل می‌کند و پرداخت آنلاین را برای استفاده‌کنندگان بسیار آسان و راحت کرده است. پرداخت آنلاین علاوه بر سرعت و آسانی بسیار، باعث امنیت بیشتری در پرداخت هزینه‌ها می‌شود. در کنار این موارد، تنوع روش‌های پرداختی که اسنپ پیشروی افرادی که از خدماتش استفاده می‌کنند گذاشته است، باعث این شده است که استفاده از اسنپ به تجربه‌ای بسیار عالی و راحت تبدیل شود.

پرداخت اسنپ

در ادامه قصد داریم انواع روش پرداخت آنلاین اسنپ را با هم بررسی کنیم.

پرداخت نقدی

اسنپ هنوز یکی از گزینه‌هایی که پیشروی مشتریان خود می‌گذارد، امکان پرداخت نقدی اسنپ است. از قدیم پرداخت نقدی گزینه اصلی مردم بوده است و با پیشرفت تکنولوژی و روش‌های پرداختی، باز هم روش پرداخت نقدی یکی از گزینه‌های مهم مردم به‌حساب می‌آید. این روش مناسب افرادی است که هنوز دوست دارند خریدهای خود را به‌صورت نقدی پرداخت نمایند یا هنوز آن‌قدر با روش‌های پرداخت آنلاین رابطه خوبی برقرار نکرده‌اند.

شما کافی است در صفحه‌ای که مبلغ سفر را برای شما نشان می‌دهد، بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید. پس از انتخاب این گزینه، برای شما انواع روش‌های پرداخت اسنپ نمایان می‌شود که کافی است گزینه پرداخت نقدی را انتخاب کنید. پس از این انتخاب مبلغ موردنظر را به راننده تقدیم بنمایید.

پرداخت نقدی اسنپ

پرداخت نقدی اسنپ

یکی از خدمات اسنپ درصورتی‌که اینترنت وجود نداشته باشد یا اینکه فرد دارای گوشی همراه نباشد، اسنپ تلفنی است. این خدمت اسنپ قابلیت بسیار جذابی است که توسط اسنپ ارائه گردیده است.

پرداخت مستقیم

به نقل از سایت اسنپ:

“سرویس «پرداخت مستقیم» یکی از مطمئن‌ترین، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های پرداخت است. با وصل کردن حساب بانکی‌تان به این سرویس می‌توانید به‌صورت مستقیم از موجود حساب بانکی‌تان برای پرداخت سفرهای اسنپی استفاده کنید. با فعال‌کردن این قابلیت، هزینه‌ی سفرهای اسنپی‌تان بدون نیاز به ورود به درگاه پرداخت، به‌صورت مستقیم از حساب بانکی‌‌تان کسر می‌شود. شما می‌توانید سطح «مبلغ و زمان برداشت» از حساب بانکی‌تان را مشخص کنید. تنها پس از درخواست شما و موافقت با شرایط تعیین‌شده، پرداخت‌ها به‌صورت خودکار از حساب بانکی‌‌تان کسر می‌شوند. با این امکان، احتمال ناموفق بودن تراکنش‌ها کم می‌شود و اگر موجودی حسابتان کافی نباشد یا کارت‌بانکی‌ای که در سرویس ذخیره شده، منقضی یا مسدود شده باشد، پیش از «برداشت» مطلع می‌شوید و می‌توانید مشکل را رفع کنید.”

پرداخت مستقیم اسنپ باعث شده است که پرداخت هزینه سفر یا موارد دیگر به بهترین و راحت‌ترین شکل‌ها صورت پذیرد. شما پس از درخواست اسنپ و قبول درخواست توسط راننده، در قسمت هزینه سفر بر روی قسمت پرداخت کلیک می‌نمایید. در میان گزینه‌های نمایش‌داده‌شده، گزینه پرداخت مستقیم به‌صورت بزرگی در ابتدای صفحه قرار دارد که کافی است با کلیک بر روی این گزینه، به‌راحتی و طبق توضیحات بالاتر، هزینه سفر خود را به راحت‌ترین و امن‌ترین شکل پرداخت نمایید.

اسنپ

یکی از سرویس‌های مشابه اسنپ، تپسی است و بیشتر افراد همیشه در حال مقایسه این دو سرویس با هم هستند. شما برای دیدن ویژگی‌های هر دو سرویس و بخصوص روش‌های پرداخت آن‌ها، کافی است برای مقایسه اسنپ و تپسی بر روی این لینک کلید کنید.

کیف پول اعتباری اسنپ ‌پی

یکی از روش‌های نوینی که اسنپ از آن در روش‌های پرداخت آنلاین خود استفاده می‌کند، کیف پول اعتباری اسنپ‌پی است. مشتریان اسنپ با فعال‌کردن این کیف پول، می‌توانند به‌راحتی و در انتهای ماه همه‌ی مبلغ سفرهای خود را پرداخت نمایند. کیف پول اسنپ ‌پی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اسنپ است. اسنپ‌ پی، اولین ارائه‌دهنده BNPL (الان بخر، بعداً پرداخت کن) در ایران با نام سرویس اعتباری است که ارائه این سرویس را باهدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ آغاز کرد.

این مدل یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به‌خصوص بین نسل جوان دارد. ارائه این خدمت توسط اسنپ ‌پی، نقطه عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار خرد در ایران بود که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد. اسنپ با قراردادن این سرویس در روش‌های پرداخت آنلاینی که ارائه می‌دهد، باعث شده است که مشتریان بتوانند به‌سادگی و بدون نگرانی هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

برای دسترسی به استفاده از کیف پول اسنپ، کافی است؛ مانند روش قبل در قسمت هزینه سفر، بر روی قسمت پرداخت کلیک کنید. سپس گزینه اعتباری را انتخاب نمایید و از این طریق مبلغ خود را پرداخت فرمایید.

کیف پول اعتباری اسنپ ‌پی

 

اسنپ علاوه بر اپلیکیشن مخصوص مسافران، خدماتی به نام اسنپ رانندگان نیز ارائه می‌دهد. در این سرویس خدماتی همچون امنیت سفر رانندگان و مواردی ازاین‌قبیل را مخصوص رانندگان قرار داده است. این سرویس در راستای توجه به رانندگانی که برای این شرکت کار می‌کنند ارائه شده است که اقدامی بسیار مهم و ارزشمند محسوب می‌شود.

کیف پول سازمانی

یکی دیگر از روش‌های خلاقانه و بسیار کاربردی در روش پرداخت اسنپ، پرداخت از طریق کیف پول سازمانی است. کیف پول سازمانی، مناسب سازمان‌ها و کاربرانی است که از این پنل برای حمل‌ونقل پرسنل خود استفاده می‌کنند. این روش باعث می‌شود افرادی که شماره آن‌ها به‌حساب سازمانی متصل باشد، بتوانند از این سرویس به‌راحتی بهره ببرند. این روش به بسیاری از سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند سفرهای خود را مدیریت کنند و به‌راحتی هزینه‌های آن را پرداخت نمایند.

روش استفاده از کیف پول سازمانی نیز بسیار ساده است. مانند روش‌های بالا، هنگام ورود به صفحه‌ی پرداخت، کافی است درصورتی‌که کیف پول شما به سازمان مربوطه متصل باشد، با انتخاب گزینه کیف پول سازمانی به‌راحتی مبلغ سفر خود را پرداخت نمایید.

پرداخت با کیف پول سازمانی

در ابتدا از کد تخفیف اسنپ صحبت کردیم. شاید شما یکی از افرادی باشید که برای اولین‌بار قصد سفر با اسنپ را دارید. اسنپ برای شما کد تخفیفی در نظر گرفته است. کد تخفیف اولین سفر اسنپ به شما این امکان را می‌دهد که در اولین سفر خود تجربه‌ای عالی و با قیمتی مناسب را داشته باشید و از آن لذت ببرید.

حالا که با این روش نیز آشنا شدیم، شاید بهتر باشد با هم آخرین شیوه پرداخت اسنپ را نیز بررسی کنیم.

شارژ سرویس اعتباری

یکی دیگر از روش‌های پرداخت آنلاین اسنپ، پرداخت از طریق کیف پول اسنپ است. شما در این روش که بسیار ساده نیز است، ابتدا کیف پول خود را شارژ می‌کنید و سپس هنگام پرداخت، نیاز به ورود به درگاه اینترنتی یا روش‌های دیگر نیست و به‌آسانی و از طریق پولی که درون کیف پول خود دارید، می‌توانید هزینه سفر خود را پرداخت نمایید. این کار باعث می‌شود سرعت و امنیت پرداخت شما بالاتر رود و هم اینکه دیگر نگرانی به‌خاطر عدم اتصال به درگاه و یا موارد دیگر وجود ندارد.

برای شارژ کیف پول خود نیز راهی بسیار ساده را پیش‌روی خود دارید. کافی است در ابتدا بر روی سه خط منوی بالای صفحه کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. در آنجا شما در میان گزینه‌های موجود، باید گزینه کیف پول را انتخاب نمایید. پس از این مرحله، صفحه‌ای جدید برای شما باز می‌شود تا شما مبلغ موردنظر برای شارژ حساب خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب مبلغ موردنظر باید بر روی گزینه شارژ حساب کلیک کنید و وارد درگاه پرداخت ‌شوید. در این مرحله مبلغ را پرداخت می‌‌نمایید و حساب شما شارژ می‌گردد.

برای پرداخت هزینه سفر خود کافی است در صفحه‌ای که برای شما در آن روش‌های پرداخت آنلاین اسنپ نمایش داده می‌شود، بر روی گزینه پرداخت آنلاین کلیک نمایید و از طریق موجودی کیف پول خود، مبلغ سفر را به‌راحتی پرداخت کنید.

شارژ سرویس اعتباری اسنپ شارژ سرویس اعتباری اسنپ

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله با یکی از نقاط قوت اسنپ، یعنی روش‌های پرداخت متنوع آن، آشنا شدیم. روش‌هایی که باعث شده‌اند پرداخت هزینه‌های سفر برای مشتریان به بهترین، سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل صورت بگیرند. در ابتدا از چرایی این روش بهینه و عالی صحبت کردیم و در ادامه دست به بررسی انواع این روش‌ها زدیم. ما قصد داشتیم با بررسی تک‌تک این روش‌ها، شما را با انواع و کارایی‌های روش‌های پرداخت اسنپ آشنا کنیم تا بتوانید به‌خوبی از این خدمات استفاده نمایید. امیدواریم توانسته باشیم با این مقاله این هدف را به بهترین شکل انجام داده باشیم. ممنون که ما را همراهی کردید و در نهایت سفر خوبی را برای شما آرزو می‌کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *