0

نحوه استفاده از کد تخفیف و بسته‌های همراه اول

نحوه استفاده از کد تخفیف و بسته‌های همراه اول

همراه اول، یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران است! تقریبا می‌توان گفت که همراه اول، همه انواع مختلف بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. در این نوشته ما به بررسی و آموزش تصویری نحوه استفاده از کد تخفیف همراه اول پرداخته‌ایم.

راهنمای استفاده از کد تخفیف همراه اول

برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف همراه اول، اول وارد صفحه کد تخفیف همراه اول در سایت موپُن می‌شویم و یکی از کدهای تخفیف همراه اول را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک می‌کنیم:

راهنمای استفاده از کد تخفیف همراه اول

پس از مشاهده توضیحات کد تخفیف، روی گزینه «کپی کنید» کلیک می‌کنیم تا کد تخفیف همراه اول کپی شود و سپس روی «خرید کنید» کلیک می‌کنیم.

راهنمای استفاده از کد تخفیف همراه اول

سپس بر روی گزینه «خرید کنید» کلیک می‌کنید تا وارد سایت همراه اول شود. پس از آن که وارد سایت همراه اول شدید با صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید.

راهنمای استفاده از کد تخفیف همراه اول

بر اساس این صفحه، بسته به مقدار تخفیفی که مد نظر داشته باشید، کدهای ذکرشده را شماره‌گیری می‌کنید و تخفیف برای شما اعمال می‌شود. برای سایر خدمات نیز به همین صورت بر روی خرید کلیک می‌کنید، و شماره‌های ذکر شده را شماره‌گیری می‌کنید.

چگونه کد تخفیف همراه اول را وارد کنیم؟

حال در زمینه بسته‌ها و خدمات همراه اول، سوالات متعددی وجود دارد. یک سوال این است که چگونه کد تخفیف همراه اول را وارد کنیم. در پاسخ باید بگوییم که همانطور که در این مطلب مشاهده کردید، همراه اول مشابه اسنپ و یا دیجی کالا نیست که در آن کد تخفیف وارد کنید. برای بهره‌مندی از تخفیف‌های همراه اول به شما شماره‌هایی داده می‌شود که شماره‌گیری کنید و از این طریق از تخفیف بهره‌مند شوید.

نحوه استفاده از مکالمه رایگان همراه اول

سوال دیگر در مورد نحوه استفاده از مكالمه رايگان همراه اول است. مکالمه رایگان همراه اول نیز در قالب هدیه به مناسبات مختلف به مشترکین ارائه می‌شوند و باید مشابه همین مطلب، کد دستوری را شماره‌گیری نمایید و از مکالمه رایگان بهره‌مند شوید. ارائه این تخفیف ممکن است به مناسبت ماه مبارک رمضان، تولد مخاطب، پرداخت به موقع قبوض و غیره باشد. تنها نکته مهم در این زمینه این است که باید به شرایط مکالمه رایگان توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر مکالمه مخصوص تماس‌های درون‌شبکه‌ای است، تماس شما با یک خط ایرانسل شامل تخفیف نمی‌شود. یا اگر این تخفیف مخصوص ساعات خاصی از روز است، برای مکالمه در ساعات دیگر باید هزینه پرداخت شود.

روش گرفتن شارژ رایگان همراه اول

سوال بسیار رایج دیگر در مورد روش گرفتن شارژ رایگان همراه اول است. باید بگوییم زمانی که سیم کارت اعتباری همراه اول خریداری می‌شود باید بدانید که باید دائم آن را شارژ کنید. به همین دلیل گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول به اتمام برسد و طبق دلایلی به هیچ وجه در آن لحظه نمی‌توانید سیم کارت خود را شارژ کنید. در چنین شرایطی اگر دسترسی به اینترنت برقرار نباشد این کار شدنی نیست. اینجاست که نحوه دریافت شارژ رایگان همراه اول حائز اهمیت می‌شود. شارژ اضطراری یا شارژ رایگان همراه اول یک سرویس است که از طریق آن می توانید مبلغی معادل 6000 ریال یا 600 تومان را با اعتبار زمانی یک ماهه دریافت کنید. برای این کار لازم است کد #25*10* را شماره‌گیری کنید و این سرویس را برای خود فعال کنید. لذا طریقه شارژ رایگان همراه اول به این صورت ذکرشده است.

در پایان باید بگوییم وجود کد تخفیف به هر شکلی، خرید لذت‌بخشی را برای ما به ارمغان می‌آورد. شما نیز با شماره‌گیری کدهای مرتبط با تخفیف بسته‌های مکالمه و یا اینترنت ایرانسل، می‌توانید با هزینه کم‌تری از خدمات این اپراتور بهره‌مند شوید. برای مشاهده نحوه استفاده از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی دیگری علاوه بر همراه اول، می‌توانید از وبلاگ موپُن دیدن کنید. ما در سایت موپن تلاش داریم بسته به میزان مصرف اینترنت یا مکالمه روزانه شما همراهان عزیز، تخفیف‌های مختلفی از همراه اول را ارائه دهیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *