0

حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

قطعا برای شما هم پیش آمده که صبح از خواب بیدار شده و با سیل عظیمی از پیامک‌های تبلیغاتی مواجه می‌شوید. یا در مواقعی که منتظر پیام مهمی از سوی یک دوست هستید با تعداد زیادی از پیامک‌های تبلیغاتی پشت سر هم کلافه خواهید شد. یا این که به‌قدری تعداد پیامک‌های تبلیغاتی بالاست که مجبور هستید همیشه تلفن همراه خود را روی حالت سایلنت یا بی‌صدا قرار دهید تا از صدای هشدار پیامک خود و دیگران آزار نبینید.

بنابراین همیشه شما به دنبال راه حلی هستید تا بتوانید از شر این پیامک‌های تبلیغاتی رها شوید. البته که پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل بسیار بیشتر از دیگر خطوط تلفن همراه هستند. از این رو ما قصد داریم تا به بررسی روش‌های حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل بپردازیم و شما بتوانید با استفاده از این روش‌ها به آسودگی خاطر برسید.

ایرانسل

از زمانی که ایرانسل توانست در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شود تا به امروز سال‌های پرتلاش و پر از فراز و نشیبی را گذرانده‌ است. ایرانسل همواره سعی کرده‌ است خدمات و محصولاتی نوآور و جدید، مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا ارائه نماید. در گرو تلاش شبانه‌روزی، ایرانسل توانسته است برای شش سال متوالی به عنوان پرافتخار «برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور» منتخب شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ایرانسل، برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت همراه 4G را با بیشترین سرعت و بیشترین پهنای باند در کشور ارائه داده است. از سویی دیگر بسیار جالب است که بدانید، اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را ایرانسل در ایران راه‌اندازی کرده است. گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری را نیز ایرانسل است که برای مشتریان خود فراهم آورده است. ضمنا ایرانسل توانسته که موفق به آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) شود. کسب عنوان «بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران» گواه تمامی تلاش‌های ایرانسل می‌باشد.

ایرانسل توانست در سال 1382 مزایده دوم تلفن همراه اول را برنده شود. در سال 1384 شرکت خدمات ارتباطاتی ایرانسل تأسیس شد. اما در سال 1385 بود که اولین سیم‌کارت ایرانسل تولید و در بازار عرضه شد. شاید سال 1385 را بتوان به عنوان سال تولد ایرانسل نامید. در سال 1393 نیز اولین نسل اینترنت 4G-LTE را ایرانسل راه‌اندازی نمود. در سال 1394 نیز اینترنت پر سرعت ثابت را به‌صورت سراسری ارائه نمود. در سال 1399 هم اولین سایت نسل پنجم در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شد.

از مزایای بزرگ ایرانسل می‌توان به سرعت بالای شبکه اشاره کرد. با چنین سرعتی شما می‌توانید تمامی کارهای خود را سریع‌تر و باکیفیت بالاتر انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با این اپراتور به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی ایرانسل در همین وبلاگ را مطالعه نمایید.

انواع پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل

پیامک‌های تبلیغاتی معمولا سه دسته هستند. یک دسته پیامک تبلیغاتی ایرانسل که توسط خود شرکت ایرانسل برای شما ارسال می‌شوند. شاید این دسته از انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل نسبت به باقی پیامک‌ها کلافه‌کننده‌تر باشند. زیرا تعداد آن‌ها بسیار بالاست و روزانه چندین و چند پیامک توسط اپراتور ایرانسل برای کاربران ارسال می‌شود. اما همگی این پیامک‌ها لزوما بد نیستند. برخی از آن‌ها بعضا حتی جنبه اطلاع‌رسانی نیز دارند. به‌طور مثال پیامک تبلیغاتی ایرانسل در قالب جشنواره تخفیفات این مجموعه برای شما ارسال می‌شود که شما می‌توانید از انواع کد تخفیف ایرانسل که با این پیامک مطلع شده و استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این نوع از پیامک تبلیغاتی ایرانسل هیچ هزینه اضافه‌ای برای شما ندارد.

پیامک ایرانسل

دسته بعدی، انواعی از پیامک تبلیغاتی ایرانسل است که توسط شرکت‌های دیگر برای تبلیغات انواع برندها و کسب‌وکارها برای شما یعنی کاربران شرکت ایرانسل ارسال می‌شوند؛ مانند تبلیغات خدمات پوست و کاشت مو یا تبلیغات برندهای معتبر پوشاک و لوازم خانگی نظیر جین وست و تولیپس. این موارد این روزها بسیار دیده می‌شود و شاید بتواند پیامک‌های خوبی هم باشد زیرا بسیاری از کسب‌وکارها از همین طریق به مشتریان خود شناسانده می‌شوند یا آن‌ها را در جریان تخفیفات و ویژگی‌های خاص خود می‌گذارند. این دسته از انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل نیز بدون هزینه بوده و فقط جهت اطلاع‌رسانی خدمات برندها و کلینیک‌ها ارسال می‌شوند.

پیامک تبلیغاتی

دسته آخر که شاید بتوان به عنوان بدترین نوع پیامک تبلیغاتی ایرانسل یا همراه اول شناخت، دسته‌ای از پیامک‌ها هستند که با عنوان VAS یا خدمات مبتنی بر محتوا شناخته می‌شوند. در واقع این پیامک‌ها ارزش افزوده از شما دریافت می‌نمایند. گاهی اوقات بدون این که شما اطلاع داشته باشید این روند انجام می‌پذیرد. در واقع این دسته از انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل در ازای ارسال محتوا در قالب اس ام اس از کاربر هزینه کم می‌کند. به زبان ساده‎‌تر همه هزینه‌ها با شماست و در صورتی که مایل باشید تا به‌طور مرتب محتوای ارائه شده به‌صورت پیامک را دریافت کنید، باید هزینه آن را هنگام پرداخت قبض ایرانسل بپردازید یا این که از اعتبار سیم‌کارت شما کسر شود. بسیاری از این نوع پیامک تبلیغاتی ایرانسل اصلا لزومی برای دریافت ندارند. از این رو می‌توانید با روش‌های حدف پیامک تبلیغاتی ایرانسل آن را حذف نمایید. از سوی دیگر برخی از این دسته از انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل غیرقانونی بوده و می‌توانید برای دریافت آن‌ها ثبت شکایت نیز انجام دهید.

پیامک تبلیغاتی

در هر صورت روش‌هایی برای حذف تمامی این انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل وجود دارد که با هم در ادامه این مقاله بررسی می‌نماییم. در ادامه خواهیم دید که چگونه اس ام اس تبلیغاتی دریافت نکنیم.

اما پیش از هر چیز این نکته را بهتر است بدانید که با لغو پیامک‌های تبلیغاتی، دیگر هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند برای شما پیامک بفرستد، یعنی دیگر پیامک‌هایی مثل کد تخفیف، پیشنهادهای ویژه، رویدادها و… را نمی‌توانید دریافت کنید. رستوران یا فروشگاه محبوبتان هم نمی‌تواند پیامکی برایتان بفرستد. اما پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی بانک‌ها بر جای خود باقی می‌ماند.

روش‌های حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

راه‌های حدف پیامک تبلیغاتی ایرانسل متنوع است. در ادامه تک به تک آن‌ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد تا شما نیز این روش‌های حدف پیامک تبلیغاتی ایرانسل را بیاموزید.

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل از طریق ارسال پیامک

یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها که به‌منظور غیرفعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل مورد استفاده قرار می‌گیرد در واقع همان ارسال پیامک به اپراتور است. این روش برای لغو اس ام اس تبلیغاتی بسیار آسان است و در مدت زمان کمی شما می‌توانید از شر پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل راحت شوید. برای انجام این کار کافیست عدد 2 را به شماره 5005 ارسال نمایید.

حذف پیامک ایرانسل

توجه داشته باشید هزینه ارسال این پیامک برای اپراتور ایرانسل جهت حذف پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل کاملا رایگان است و در واقع برای مشترکین هزینه‌ اضافه‌ای در پی نخواهد داشت.

تماس با پشتیبانی جهت لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

یکی دیگر از روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل، تماس با پشتیبانی این مجموعه می‌باشد. جهت ارتباط با پشتیبانی ایرانسل نیاز است تا با شماره 700 تماس بگیرید و به اپراتور که متصل شدید، درخواست لغو سرویس پیامک تبلیغاتی ایرانسل را خدمت ایشان ارائه نمایید. در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شده و از شر پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل آسوده خواهید شد.

البته توجه داشته باشید اگر با خط تلفنی غیر از خطوط خود شرکت ایرانسل قصد دارید تا اقدام به غیرفعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل نمایید، لازم است تا از طریق تماس با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ و ارتباط با مرکز تماس ایرانسل درخواست خود را ثبت نمایید.

کد USSD برای غیرفعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

برای تمامی اپراتورهای خطوط تلفن همراه که در حال حاضر در کشور ایران فعالیت دارند، نظیر رایتل، ایرانسل و همراه اول، تنها یک کد دستوری واحد جهت حذف پیامک تبلیغاتی وجود دارد.

به‌منظور استفاده از این کد نیاز است تا در صفحه کلید تلفن همراه خود، کد دستوری #800* را شماره گیری نمایید.

حذف پیامک ایرانسل

پس از این مرحله شما وارد بخشی می شوید که یک منو است و شامل چند گزینه می‌باشد.

حذف پیامک ایرانسل

گزینه اول که با عنوان خدمات فعال مشخص شده است در واقع لیستی از سرویس‌های فعال برای همان خطی که شماره‌گیری با آن انجام شده را از طریق پیامک برای شما ارسال می‌نماید.

گزینه دوم اما با عنوان قطع خدمات مشخص شده است. این گزینه جهت قطع سرویس‌هایی که روی خط مورد نظر شما فعال است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گزینه سوم با عنوان قطع تبلیغات مشخص شده و قطعا گزینه مورد نظر ماست. زیرا برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گزینه چهارم با عنوان تبلیغ از خط شخصی مشخص شده است. اگر از یک خط شخصی، تبلیغات برای شما ارسال می‌شود، می‌توانید با انتخاب این گزینه و وارد کردن شماره‌ای که از آن تبلیغ دریافت می‌کنید آن را غیرفعال نمایید.

عنوان گزینه پنجم استعلام سرشماره است. در واقع جهت دریافت اطلاعات در مورد یک خط با انتخاب این گزینه می‌توان سرشماره آن را وارد کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم گزینه سوم یا همان قطع تبلیغات گزینه مورد نظر ماست. اما اگر در صفحه اول مانند تصویر گزینه قطع تبلیغات را مشاهده نکردید در ابتدا به‌منظور نمایش سایر گزینه‌ها “#” را وارد کنید تا دیگر گزینه‌ها برایتان به نمایش در آید. در میان آن‌ها قاعدتا می‌توانید گزینه قطع تبلیغات را بیابید. اما به‌صورت معمول در صفحه اول و گزینه سوم به قطع تبلیغات تعلق می‌گیرد. پس با این حال عدد 3 را برای قطع تبلیغات وارد نمایید. خواهید دید که با انتخاب گزینه 3 پیامی برای شما ظاهر خواهد شد و اعلام می‌شود درخواست شما با موفقیت ثبت شده است و ظرف 24 ساعت آینده نیز اجرا خواهد شد.

حذف پیامک ایرانسل

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

یکی دیگر از شیوه‌هایی که می‌توان به‌وسیله آن جهت غیرفعال‌سازی سرویس پیامک تبلیغاتی ایرانسل اقدام کرد استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می‌باشد. روش غیرفعال‌سازی با این برنامه را در ادامه به‌صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد.

برای انجام این کار نیاز است تا اپلیکیشن ایرانسل من را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. سپس اپلیکیشن ایرانسل من را باز کنید. وارد منوی سه خطی بالای صفحه در اپلیکیشن شوید. پس از آن بر روی گزینه پرونده کلیک نمایید.

حذف پیامک ایرانسل

در بخش تنظیمات گزینه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی را خواهید دید. آن را انتخاب نمایید.

حذف پیامک ایرانسل

با گزینه غیرفعال‌سازی مواجه خواهید شد. این گزینه را بزنید تا عملیات غیرفعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل برای خط شما تکمیل شود.

حذف پیامک ایرانسل

لغو دریافت پیامک تبلیغاتی ایرانسل که توسط اپراتور ایرانسل ارسال می‌شود

علاوه بر تمامی راه‌هایی که بررسی شد یک روش دیگر وجود دارد که شما می‌توانید به وسیله آن پیامک‌های تبلیغاتی خود سرویس ایرانسل را لغو نمایید. به این منظور با شماره گیری کد *5006# تمامی پیامک‌های تبلیغاتی دریافتی از اپراتور ایرانسل را دیگر نخواهید دید؛ مانند حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل 7575.

با ارسال عدد 1 پیامی دریافت خواهید کرد که به شما اعلام می‌کند برای عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی لغت LAGHV را ارسال نمایید.

حذف پیامک ایرانسل

اکثر پیامک‌های تبلیغاتی با ارائه اطلاعات نادرست برای کاربران مزاحمت ایجاد می‌کنند و یا حتی کاربران را تشویق می‌نمایند تا در مسابقات پیامکی شرکت کنند. تمامی روش‌هایی که پیش‌تر خدمتتان ارائه شد به همین منظور است تا شما انتخاب نمایید که آیا مایل به دریافت این پیامک‌ها هستید یا خیر.

فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

همان‌طور که بسیاری از کاربران از دریافت انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل کلافه هستند، بسیاری دیگر این پیامک‌های تبلیغاتی را یک مسیر موثر برای ارتباط هدفمند میان مشتری و فروشنده می‌دانند. از این رو بسیاری از افراد نیاز دارند تا پیامک تبلیغاتی ایرانسل را به‌صورت مرتب دریافت نمایند. بنابراین نیاز است تا برای فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل اقدام نمایند. درست مانند غیرفعال‌سازی انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل که چندین روش داشت، برای فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل هم دو روشی وجود دارد که هر دو را در ادامه با یکدیگر بررسی می‌نماییم.

فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل از طریق پیامک

اولین و ساده‌ترین روش ممکن برای انجام فرآیند فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل، استفاده از سامانه‌های پیامکی خود شرکت ایرانسل است که اگر شما تصمیم به فعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی دریافتی در اپراتور ایرانسل را دارید، باید عدد 1 را به 5005 ارسال کنید و منتظر دریافت پیامک فعال‌سازی از ایرانسل باشید. معمولا خیلی سریع این فرآیند انجام خواهد شد.

فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من

دومین روشی که شما می‌توانید از آن برای فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل استفاده نمایید، استفاده از برنامه ایرانسل من است. شما می‌توانید از بخش خدمات این برنامه اقدام به فعال‌سازی انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل نمایید. اکنون شما موفق به فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی اپراتور ایرانسل شدید و از این پس انواع پیامک‌ تبلیغاتی ایرانسل را دریافت خواهید نمود.

در مجموع باید در ابتدا پیش از هر نوع فعالیت شرایط خود را بسنجید. در واقع باید بدانید که این حجم از پیامک تبلیغاتی ایرانسل در زندگی شما چه جایگاهی دارد. گاهی اوقات این خیل کثیر پیامک‌ها سبب می‌شود تا شما تمام روز مشغول پاک کردن مموری تلفن همراه خود از انواع اس ام اس باشید. اما در بسیاری از مواقع نیز می‌بینید اطلاعاتی که توسط انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل برای شما ارسال می‌گردد بسیار کاربردی بوده و حتی بعضا شما را با انواع جدیدی از کسب‌وکار و برندها آشنا می‌نماید. یا می‌توانید از طریق آن با بسیاری از انواع کد تخفیف ایرانسل (بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کد تخفیف ایرانسل) یا دیگر مجموعه‌ها آشنا گردید و بتوانید خریدهای خوب و به‌صرفه‌ای را تجربه نمایید. از این بابت شاید انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل بتواند برای شما و سبک زندگی شما حتی مفید نیز واقع شود.

از این رو نیاز است تا پیش از هر گونه فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی انواع پیامک تبلیغاتی ایرانسل این نکات را به‌خوبی بسنجید تا بتوانید تصمیم درستی در ارتباط با این موضوع بگیرید. امیدواریم روش‌های شرح داده شده برای شما مفید واقع شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *